Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
561 902
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar kwaskarminowy
+57 / 73

A nie zastanawia Cię, dlaczego jest to ciało dziecka, a nie dorosłego? Dlaczego to dorośli, silni mężczyźni przyjeżdżają do europy jako uchodźcy, a nie kobiety z małymi dziećmi? To dziecko pewnie też było transportowane do UE wśród rosłych chłopów, ale pewnie uznali, że można je wyrzucić za burtę. Ot, taka "kultura".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kwaskarminowy
+22 / 24

Pytasz, pod demotem, o to, co masz z tym zdjęciem zrobić, mówisz, że należny je pokazać politykom, nie zwykłym ludziom. Ale po co pokazywać to politykom? Żeby im się bardziej "biednych" uchodźców szkoda zrobiło i aby więcej ich do Europy przyjęto? Nie dałeś do zrozumienia, że denerwuje Cię, to "szokowanie opinii publicznej", tylko że już zostałeś "zaszokowany" i Ci szkoda niewiniątek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dudi1982
-4 / 8

@kwaskarminowy Chodziło mi o to, że media niepotrzebnie takie zdjęcia pokazują. Niczemu to nie służy. To, jak zrozumiałeś zdjęcie i moją wypowiedź to już twoja sprawa.
Po co pokazywać politykom? Bo tylko oni mogą cokolwiek zdziałać, pomóc. Ja nie jestem w stanie, więc dodatkowe szokowanie mnie jest niepotrzebne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rua
+3 / 5

@lech2 - Pewnie, że dla nich dzieci to świętość - można je obłożyć dynamitem i użyć w walce z niewiernymi. "Rasista" to dziś komplement, oznacza po prostu człowieka myślącego racjonalnie. W Szwecji jest mało rasistów, efekt: nawet takie zadupie jak Sierra Leone ma mniejszy odsetek gwałtów na łepka od Szwecji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karkowalu
+4 / 6

@lech2 Zasmucę cię ale to co napisał kwaskarminowy o tej dziczy o wyrzucaniu dzieci to niestety prawda, rzadko można znaleźć info o tym jak imigranci wyrzucają dzieci ale takie informacje są w internecie z filmikami. W mediach rzadko podają prawdziwe rzetelne informacje choć i takie zdarzy się podać jakieś 3 tygodnie temu mówili o tym jak imigranci chyba w niemczech zrobili rozróby w obozie dla uchodźców pobili cały personel, zgwałcili wszystkie kobiety (z personelu) i uciekli. A i jeżeli uważasz że tamci ludzie są kulturalni i szanują kobiety i dzieci to cię zasmucę ale jeszcze przed wybuchem wojny z ISIS w wiadomościach średnio co 3/4 dni słychać było o tym jak pobili zgwałcili, czy ukamienowali kobietę, a za co to kamieniowanie za to że była zgwałcona, człowieku przestań wierzyć ślepo w to co mówią ludzie którzy przypływają do europy wykorzystują dzieci, kolejna sprawa skąd oni mają pieniądze, gdzie zarobili te kilka tys euro na opłacenie przemytników w ogarniętym wojną terenie. Jeżeli pomagać to tylko całej rodzinie, bo jeżeli są to pojedyncze jednostki i są to zdrowi silni mężczyźni to jakoś wątpie że jest to bezpieczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
-4 / 6

@karkowalu ja nic nie pisałem o traktowaniu kobiet- to po pierwsze. Po drugie uwierzę w uchodźców wyrzucających dzieci za burtę jak zobaczę film- daj link. Po trzecie w tym przypadku łódź zatonęła, nikt nikogo nie wyrzucił. Po czwarte w Szwecji gwałcą rodowici Szwedzi, a Szwedki nie boją się tego zgłaszać- stąd takie statystyki. Narodowcy zmyślają statystyki, które mają pokazać coś innego. Gdyby kierować się tą logiką, że muzułmanie odpowiadają za gwałty- to czym więcej muzułmanów tym więcej gwałtów być powinno. W Szwecji muzułmanów jest ponoć 250tys w blisko 10mln kraju. Założę się, że są kraje w których te proporcje inaczej wyglądają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 września 2015 o 19:09

avatar ~zastanówsię
-3 / 3

@kwaskarminowy Niekoniecznie chodzi o "taką kulturę". Nie przesadzaj... Dzieci nie są tak odporne i silne jak dorośli, dlatego przeprawa często okazuje się dla nich zbyt wyczerpująca i po prostu giną. Ci ludzie pokonują kilka tysięcy kilometrów na własną rękę: pieszo, łodziami, koleją itd. Mało które dziecko może to znieść... Wątpię, żeby "taka kultura" wyrzucała własne dzieci (!) za burtę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kuba007x
+4 / 6

@lech2 A co z muzułmańskimi przywódcami którzy mówili, że wystarczy kilka dekad, a "wielki miecz islamu zapanuje na Europą". Po drugie trzeba być ślepym głupcem by nie widzieć jak się zachowują w państwach które ich przyjmują. Nie nazywaj mnie rasistą, bo nim nie jestem. Jeżeli ktoś jest normalnym człowiekiem który ucieka do Europy, bo chce pomocy, bo w jego kraju panuje wojna. Ma chęć do pracy i nie WYBRZYDZA , bo dostaje zbyt małe zasiłki albo pomoc humanitarną od Czerwonego Krzyża (którą odrzucili). A co do wyrzucania dzieci z łodzi. Masz jakąś pewność, że tego nie robią? Piszesz " u nich dzieci to świętość" mają taki wyż demograficzny, bo nie są wykształceni (analogicznie do biednych rodzin), następnie, seks jest dla nich jedyną "rozrywką" na pustyni i ucieczką od szarej rzeczywistości. Poza tym to ci ludzie podczas wojny w Iraku wysyłali dzieci na samobójcze ataki! Afryka to kontynent wiecznych wojen na tle religijnym i nie tylko. Proszę, dworzec w Budapeszcie https://www.youtube.com/watch?t=127&v=G5TRDxG3tsQ Mówią po trochę po angielsku, mają telefony komórkowe nawet, ale dlaczego nie podejmują pracy? Wybacz, ale to co koledzy tutaj napisali to nie jest rasizm, to umiejętność logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Jeżeli ci ludzie staną się większością to bez dyktatora takiego jak Kadafi, może się to kiepsko dla nas skończyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
-1 / 5

@kuba007x to co piszesz pokazuje, że się kompletnie nie orientujesz w temacie. Gładko łykasz rasistowską propagandę. Proste pytanie- znasz choć jednego muzułmanina. Spotkałeś, porozmawiałeś z nim. To nie są kosmici. To są normalni ludzie. Mają podobne poczucie humoru, podobną inteligencję, podobne uczucia, podobne pragnienia. Jak widzisz na zdjęciach młodych facetów, to gdzieś są również ich siostry, żony, matki, dzieci. Nie daj sobie wmówić, że to są jakieś zwierzęta, bo bez problemu można znaleźć wśród nich ludzi pracowitszych, inteligentniejszych, którzy robią w jeden dzień więcej dla innych niż Ty zrobisz przez całe życie. Uogólnienia są niebezpieczne. Co do demografii - byłaby to prawda, gdyby nie fakt, że przy podobnym statusie społecznym, majątkowym, podobnym wykształceniu-mają więcej dzieci. To jest fakt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kuba007x
0 / 0

@lech2 No widzisz. Czyli znasz normalnego człowieka, a nie tzw bydło które demoluje wszystko co popadnie. Piszesz "bo bez problemu można znaleźć wśród nich ludzi pracowitszych, inteligentniejszych" Tak można takich ludzi znaleźć jednak są oni w mniejszości. Wybacz, ale teraz ludzie nie są pozytywnie nastawieni do emigrantów, zwłaszcza muzułmańskich. Po tym co się stało we Francji, Wielkiej Brytanii i Szwecji, kraj taki jak Węgry sobie na to nie pozwoli. Polska też powinna tak zrobić nawet ze względu ekonomicznego. Jesteśmy wystarczająco obciążeni uchodźcami z Ukrainy którzy przekraczają granice LEGALNIE. I nie łykam rasistowskiej propagandy, bo każdego człowieka szanuje, niezależnie od koloru, wyznania i poglądów dopóki on nie zacznie mi układać życia i braku chęci do uczciwej pracy (no i jeszcze jak nie zacznie odrzucać mojej pomocy ofc. Przecież niektórzy wolą zginąć niż przyjąć żywność od Czerwonego Krzyża)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
-2 / 2

@kuba007x nie wiem o co chodzi z tym czerwonym krzyżem do którego się tak przypiąłeś, ale chyba sam nie wierzysz w bzdurę, że głodujący ludzie nie przyjęli jedzenia, bo było z czerwonego krzyża. Że wolą umrzeć. Wyglądasz na kumatego gościa, ale najwyraźniej coś zaburza twój osąd. Nie przyjmuj wszystkiego co piszą w internecie jako prawdy objawionej. Nie przyjęli jedzenia, bo może mieli go za dużo, może niesmaczne było, może popsute, może się pochorowali jak poprzednie tego typu jedzenie spożyli. A nawet jakby odmówili z przyczyn religijnych to co z tego. Jehowy odmawiają operacji własnych dzieci , bo nie chcą aby im krew przetoczyć.Napływają setki tysięcy imigrantów, a Ty się czepiasz, że ktoś gdzieś odmówił posiłku. Ogarnij się trochę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kuba007x
0 / 0

@lech2 Z tym Czerwonym Krzyżem to nie jest farmazon, bo jest filmik jak podchodzą do nich żołnierze z tymi paczkami, a oni nie chcą ich przyjąć. Jedzenie było świeże (bo jakie miało być, zgniłego by nie dawali.) Tego filmiku spróbuj poszukać na własną rękę na razie, jak później będę miał czas to go podlinkuję. W każdym razie wątpię by tego jedzenia mieli za dużo, bo w takiej podróży nikt nie nosi dużej ilości jedzenia w plecaku tylko ewentualnie kupuje coś po drodze lub właśnie dostaje. Czemu się czepiam? Ponieważ Ci ludzie powinni przede wszystkim myśleć o swojej rodzinie i odstawić kulturę lub religię na bok i myśleć jak najlepiej dla swojej rodziny. Po to właśnie przyjeżdżają do Europy, po pomoc której albo nie przyjmują albo narzekają na to, że jest zbyt niska. Ja naprawdę nie mam nic przeciwko uchodźcom którzy przyjeżdżają i się trochę zasymilują ze społeczeństwem. Za komuny przecież było tak samo, Polacy uciekali np. do Stanów, ale różnica jest taka, że my, imigranci z Polski asymilowaliśmy się od razu, bo nie było zmiłuj, każdy musiał na siebie zapracować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2015 o 18:34

L lech2
0 / 0

@kuba007x ale słychać na filmie jak mówią, że nie bierzemy bo z czerwonego krzyża? Jak znajdziesz taki filmik to daj znać. W innym przypadku szkoda czasu. Chyba jesteś bardzo młody, skoro z powodu takiej pierdoły jesteś gotowy nienawidzić ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kuba007x
0 / 0

@lech2 Czy ja gdzieś napisałem, że ich nienawidzę? Po prostu mi się to nie podoba co się dzieje. Tyle i nic więcej. Niektórzy imigranci w tym momencie dostają większe pieniądze za to, że są imigrantami niż np. Moi dziadkowie na emeryturze którzy przepracowali swoje lata. To jest absurd o którym mówię. @Edit PS Co ma wiek do nienawiści? Hitler nienawidził żydów mimo, że miał swoje lata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2015 o 19:21

L lech2
0 / 0

@kuba007x Spróbuje Ci to prościej wyjaśnić. Tysiące ludzi ginie na wojnie, setki w trakcie ucieczki, miliony wegetują w obozach. A Dla Ciebie najważniejszą sprawą jest, że posiłków z czerwonego krzyża nie chcieli więc nie należy im pomagać. Dorośli inaczej argumentują i przynajmniej Ci których znam takiego uzasadnienia by nie dali. Życiowe doświadczenie uczy też podchodzić do takich sensacyjnych wiadomości z pewnym dystansem. Gdy kiedyś zostaniesz ojcem to widok tego 3-letniego martwego dziecka będzie działał na Ciebie silniej niż wybuch bomby atomowej. Taki obrazek rozrywa serce i duszę. A wszystko przez to, że ktoś mu wizy nie dał. Jeżeli przeciwstawiasz temu nie zjedzenie przez kogoś posiłku....no cóż dorosły nie jesteś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kriseq1970
0 / 0

Czy aby na pewno @lech2 pochodzi z Lechistanu? Bo coś za bardzo broni ludzi którzy garną sie do Europy, nie po to by pracować i zarobić na rodziny. Tylko po to by żyć z zasiłków, kraść i ew. wprowadzać szariat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
0 / 0

@kriseq1970 ale żeś walnął. Ręce opadają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kuba007x
0 / 0

@lech2 "Gdy kiedyś zostaniesz ojcem to widok tego 3-letniego martwego dziecka będzie działał na Ciebie silniej niż wybuch bomby atomowej." Bullshit. Powiedz to ludziom którzy przeżyli wybuch bomby w Hiroshimie lub Nagasaki. Bomba atomowa potrafi zabić 100000 razy więcej dzieci. I to jest straszne, że wystrzelenie pocisków atomowych = koniec cywilizacji, bo taka wojna trwałaby nie cały jeden dzień. "A Dla Ciebie najważniejszą sprawą jest, że posiłków z czerwonego krzyża nie chcieli więc nie należy im pomagać." Nie jest dla mnie to najważniejszą sprawą, ale jest jedną z takich która pokazuje jaką Ci ludzie mają mentalność. Najważniejsza sprawa jest taka, że islamizacja Europy jest nieunikniona. Poza tym nawet jeżelibyśmy chcieli wszystkim pomóc, to jest to zwyczajnie nie możliwe. Kolejna bzdura "A Dla Ciebie najważniejszą sprawą jest, że posiłków z czerwonego krzyża nie chcieli więc nie należy im pomagać." Gdzie napisałem, żeby im nie pomagać? Napisałem najwyżej, że się czepiam i że ogólna sytuacja jaka teraz zaistniała strasznie mi się nie podoba, bo jest skutki mogą być opłakane. I pomagamy uchodźcom, z Ukrainy, tam też jest wojna i też pomagamy tym ludziom. Poza tym trzeba też myśleć o swoim kraju i obywatelach, jak pisałem wcześniej, nie wszystkich przyjmiemy, nie wszystkim pomożemy, bo jest to najzwyczajniej nie możliwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2015 o 22:12

L lech2
0 / 0

@kuba007x Fajnie się gadało. Dzięki za rozmowę. Kiedy dyskusja zbacza z zasadniczego tematu i sprowadza się do udowadniania, kto co powiedział, a czego nie powiedział, staje się nonsensowna i czas ją zakończyć. Dobrej zabawy w weekend życzę i nie siedź tyle przy kompie, bo Cię mecz ominął.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kuba007x
0 / 0

@lech2 To ty zacząłeś gadać jakieś rzeczy których nie napisałem, więc postanowiłem się wybronić, poza tym football mnie nie interesuje, są lepsze zajęcia niż patrzenie jak nasza reprezentacja (jak zwykle) dostaje w dupe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 września 2015 o 15:01

V Vlepkin
+12 / 28

Niech pokażą zdjęcie tego, który tego chłopca za burtę wyrzucił. Sam przecież nie płynął i żadna z osób, która była razem z nim nie zdobyła się na to aby go wyciągnąć z wody i uratować? Zapewne nie bo to zdaje się chrześcijańskie dziecko - potomek "niewiernych"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dudi1982
+3 / 15

@Vlepkin A może najpierw poczytaj trochę na ten temat zanim się wypowiesz?
"Choć do pokonania była zaledwie pięciokilometrowa cieśnina dzieląca tureckie wybrzeże od greckiej wyspy Kos, to dwie łodzie z kilkunastoma imigrantami z Syrii zatonęły zaraz po wypłynięciu"
i dalej
"W środę morze wyrzuciło na plażę w tureckim kurorcie Bodrum ciała imigrantów, którzy próbowali dopłynąć do greckiej wyspy Kos. Zginęło najprawdopodobniej 12 osób z 23, które dwiema małymi łódkami próbowały dopłynąć na Kos."
Jak go mieli wyciągnąć, skoro możliwe że sami utonęli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vlepkin
-1 / 15

Jaki był powód zatonięcia tych łodzi i kto się postarał, żeby zatonęły zaraz po wypłynięciu? Oświeć mnie bo nie mogę znaleźć informacji na ten temat, a ty chwalisz się, że dużo czytasz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dudi1982
+1 / 9

@Vlepkin Powód zatonięcia był taki, że były przeładowane albo niesprawne. A dlaczego ludzie ze swoimi dziećmi wsiadają nawet na takie łodzie, to już chyba jest oczywiste.
Nadal nie wiedzę związku pomiędzy tym, co mówisz, a tym, że media niepotrzebnie pokazują takie zdjęcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vlepkin
+2 / 12

@dudi1982 napisz jeszcze o tym kto na tym procederze przemytu ludzi zarabia. Napisz mi też dla czego nagłaśnia się skutki, a nie walczy się z przyczyną tego nieszczęścia. Napisz i zastanów się nad związkiem pomiędzy tym co piszę, a zdjęciem którym media "pałują" moralnie wszystkich krytyków wskazujących przyczyny tych wydarzeń, których efekty tak ochoczo pokazują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dudi1982
-1 / 7

@Vlepkin Zarabia mafia. Nagłaśnia się zarówno to, jak i skutki. Po raz kolejny pytam - co to ma wspólnego z moim demotem??? Ja zadałem zupełnie inne pytania!
Dlaczego z przyczynami się nie walczy? Zapytaj Obamę, Merkel itd ... zapytaj Nato, a nie mnie! Ja mam z tym walczyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janhalb
+1 / 7

@Vlepkin: tępy trollu, przyczyna zatonięcia była taka, że łodzi były przeładowane. POCZYTAJ trochę, dowiedz się czegoś, bo masz na oczach klapki wielkości parasoli…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vlepkin
+1 / 9

@janhalb ty najwidoczniej nie wycierasz rąk po wyjściu z toalety i przecierasz swoje oczy rękoma upapranymi w goownie. Epitet "tępy" zostaw dla siebie skoro tak cię wołają w domu. Rozumiesz pacanie sarkazm? Zapewne nie bo takie gimby nie rozumiejo. Trolle takie jak Ty też nie rozumiejo ale plujo ile wlezie. Łódź była przeładowana. Ktoś im tę łódź dał nie sądzisz? Kto taki Merkel, Holland, a może Tusk? Zastanawiałeś się na co idzie bogaty socjal, który dostają "pracowici" imigranci spod szyldu Allaha w takich krajach jak np. Francja lub Niemcy albo Wielka Brytania? Może nie jesteś taki głupi i naiwny na jakiego próbujesz się kreować...? To pytanie to oczywiście również forma sarkazmu. Chcesz zmądrzeć to przyjmij do siebie wielkoduszny dobry człowieku kilkoro biednych muzułmańskich imigrantów. Z pewnością "wzbogacą" kulturę panującą w twoim domu i ulepszą zwyczaje tam panujące.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janhalb
+2 / 8

@Vlepkin: tępym - świadomie i z rozmysłem - nazwę każdego, kto cierpi na "syndrom eksperta" ("ekspert nie myśli, ekspert WIE"). "Imigranci spod szyldu Allaha"? To dziecko było z Syrii. Doczytałeś gdzieś, że pochodziło z rodziny muzułmańskiej? Aylan to imię pochodzenia perskiego - syryjscy muzułmanie częściej mają imiona pochodzenia arabskiego. Jest bardzo prawdopodobne, że rodzina była chrześcijańska. Ale nieee, taka myśl (no wiem, z tą "myślą" zapewne przesadzam…) nawet w Twojej niewielkiej głowie nie postała. Bo łatwiej jest zamknąć oczy i udawać, że wszystko jest OK, bo to "nie moja wina". A nie rozumiesz, nadęty egocentryku, że to BEZ ZNACZENIA, "czyja to wina"? Giną ludzie. Małe dzieci. Ludzie, którzy uciekają ze swoich domów przed wojną i śmiercią (…także z rąk islamskich fundamentalistów!) - dokładnie tak samo, jak uciekali Polacy w czasie II wojny. Słyszałeś, mój betonogłowy przyjacielu, o polskich dzieciach, które w czasie wojny znalazły schronienie w Iranie? Poczytaj sobie: http://dzieje.pl/aktualnosci/dzieci-isfahanu-po-70-latach-ponownie-w-iranie I wiesz co? Nikt tam tych dzieci o wyznanie nie pytał. Tak, zgadzam się, że polityka socjalna w UE jest to bani, zachęcając do imigracji także ludzi, którzy nie powinni się tu znaleźć. Tak, zgadzam się, że należy zmienić pewne zasady przyjmowania uchodźców, że trzeba przemyśleć _techniczne_ strony tego wszystkiego, i to jak najszybciej. Ale jeśli ktoś patrzy na martwe trzyletnie dziecko i mówi "…nie moja wina, niech się tym zajmuje kto inny" (czyli, w tłumaczeniu na polski, "mam to w dupie") - to takiego kogoś trudno mi nazwać człowiekiem. I powtórzę to, co napisałem wcześniej: mam nadzieję, że nigdy się w takiej sytuacji nie znajdziesz - ani Ty, ani Twoje potencjalne dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vlepkin
-1 / 7

@janhalb obrońco uciśnionych manipulujesz moją wypowiedzią wyrywając ją z kontekstu. Zatem przytoczę całe zdanie "Zastanawiałeś się na co idzie bogaty socjal, który dostają "pracowici" imigranci spod szyldu Allaha w takich krajach jak np. Francja lub Niemcy albo Wielka Brytania?". Masz platfusa, że manipulujesz cudzą wypowiedzią? Chciałbym manipulancie zauważyć, że na tej łódce nie było ani ciebie ani mnie. Jak Ty byś się zachował mądrusiu gdybyś tam był i łódź zaczęłaby tonąć? Poświęciłbyś swoje życie, żeby ratować to dziecko? Mocny jesteś w gębie w czynach cienki jak inne osiedlowe cwaniaczki. Taki z ciebie bohater jak z wielu innych krzykaczy, a w sytuacji krytycznej spier*lacie ratując własne doopska. Odwołania do historii zostaw sobie na pogadanki z panią w swojej szkole. Poczytaj sobie to dowiesz się, że w sytuacji krytycznej to Węgrzy podali nam rękę, a reszta świata się wypięła. To, że dzieci giną nie jest mi obojętne bo one nie są niczemu winne. Wojny toczą niestety dorośli o swoje tzw. racje. W każdej wojnie dzieci są ofiarami, nawet mentalnie, jeżeli od najmłodszych lat są przyuczane do zabijania - są ofiarami manipulacji dorosłych. Sugerujesz mi, że na tej łódce, która zatonęła były same dzieci pustogłowy ćwierćinteligencie? Jaka jest mentalność tych dorosłych, którzy byli współtowarzyszami tego dziecka, skoro pozwolili mu utonąć? Dociera to do twojej nadętej głowy wypełnionej frazesami? Ogarnij się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vlepkin
-3 / 3

@dudi1982 Ten chłopczyk to mały Kurd z Syrii, wyłowiony przez tureckiego policjanta. Jego ojciec razem z nim płynął do Grecji. W tym momencie można by założyć fundację i zarobić na tragedii Kurdów, ale ja zarabiam na podawaniu faktów. Kurdyjska rodzina nie uciekała przed prześladowaniami. Nie chodziło też o to, że zła Kanada nie przyjęła Kurdów, chociaż prawdą jest, że w Kanadzie ta rodzina miała ciotkę. Przyczyna śmierci była tak prozaiczna, że aż brzmi groteskowo w kontekście niewątpliwej tragedii. Ojciec chłopczyka chciał sobie… wstawić w Grecji zęby. Skąd ten szalony i wydawałoby się niedorzeczny pomysł? Otóż autorką tego planu jest ciotka z Kandy, która twierdzi, że chciała przesłać pieniądze, ale to było niebezpieczne, ze względu na to, co się dzieje w Syrii. Koniec końców kanadyjska krewna pogrzebała w Google i wyszło jej, że każdy uchodźca, który ucieka przed wojną na terenie UE ma zapewnioną opiekę socjalną i pomoc medyczną. Idealne rozwiązanie, ciotka szczęśliwa, Kurd zadowolony i jeszcze rodzina miała być wniebowzięta. https://www.youtube.com/watch?t=10&v=QZUuoaq1MLM

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vlepkin
+5 / 17

@kolorowatolerancja rozumiem, że z radością przyjmiesz pod swój dach każdego potrzebującego "uchodźcę", który ci zaśpiewa kołysankę Allahu Akbar i skróci twój kolorowy światopogląd co najmniej o pusta głowę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vlepkin
+3 / 11

@kolorowatolerancja posługujesz się argumentami 2-latka z piaskownicy. Twój problem jest taki, że ty nie masz żadnego poziomu. Chlapiesz co ci tam napiszą i podeślą. Realizujesz swoja szczytną misję szerzenia debilnej propagandy, którą z zachwytem łykasz jak niemiecka zawodowa aktorka pornosa. Myślisz że znajdziesz tu matołków o groteskowym intelekcie podobnym do twojego? Z pewnością tak ale nie zadawaj sobie trudu kontaktowania się z nimi przez sieć tylko lepiej bezpośrednio skoro razem siedzicie w jednym budynku, a może i w jednym pokoju. Palikot was doceni i da premie to napieracie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dudi1982
-2 / 4

@kolorowatolerancja Racja, ale to politycy decydują o tym, czy Europa pomoże, a nie opinia publiczna. To im te zdjęcia należy pokazywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dudi1982
-3 / 5

@Vlepkin - dla ciebie każdy Syryjczyk to terrorysta? To dziecko też?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U konto usunięte
+1 / 1

było bombardować Kadafiego teraz macie ,a po za ty płakać po nim nie będę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daila
0 / 0

Tobie juz nawet Bóg nie pomoze,krzyz na droge!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~patriota_polak
+4 / 10

Może by tak wysłać do tej Syrii i Iraku masę wojska z Europy i zaprowadzić tam wreszcie porządek z tymi muslimami. Wtedy uchodźcy będą mogli wrócić do domu. A jak im się nie podoba interwencja zbrojna to niech się tam sami zabijają, ale jak tylko któryś się w europie pokaże, to samolocik albo statek i katapulta tam skąd przybył.
Polska dla Polaków, by mogli wrócić z emigracji za chlebem. Żeby to było realne trzeba obalić rząd kopacz i załą platformę posłać do piachu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bushido12
+5 / 5

Sami niech walczą o swój kraj, zamiast z niego uciekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aio
0 / 4

Nikt nie jest w stanie obalić lepiej rządu Kopacz niż Kopacz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Skoll007
+4 / 4

Śmierć dziecka to zawsze dramat ale jak nie chcecie aby Wasze dzieci skończyły podobnie to nie wpuszczajmy "uchodźców"Europa to nasz dom. Nie możemy sobie pozwolić żeby zmienił się jego gospodarz. Wtedy nasze dzieci podzielą los tego biedaka. Islam nie zna tolerancji a jak juz zdobędą prawa i staną się większością nasze dzieci będą prześladowane za wiarę, wgląd i system wartości. Powstańcy warszawscy to też były dzieci ale walczyli po to żebysmy my mogli normalnie żyć. Kto im pomógł? Ilu polaków zginęło podczas wojny? Kto nam pomógł ? Wolność ciężko okupioną nie można oddać ot tak bo poprawność polityczna tego wymaga. We Francji Szwecji czy Niemczech wolności osobiste ludności juz są ograniczanie przez mniejszości muzułmańskie bo naruszają ich wiarę. Zobaczcie co się dzieje w Grecji czy na Wegrzech.Muzułmanie wszystko wymuszają, krzyczą, żądają...Dajcie im więcej praw i swobody a zobaczycie do czego są zdolni.Poza tym oni nie mają szacunku do życia. Jak można mieć tyle dzieci wiedząc że nie można ich wyżywić? Po co je robić wiedząc że czeka je nędza albo groźba śmierci? A teraz my mamy za to płacić? Nie można na to pozwolić. To zwykła inwazja. Nic innego.Do tego nikt na tym nie panuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Samgwa
-1 / 3

Skoro trudne sprawy i dlaczego ja mają dobrą oglądalność to czemu nie pokazać martwego uchodźca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sebmor21
-3 / 3

Parafrazując: Co ja mam zrobić z tym demotem? Co ja mam zrobić z wiedzą że jakieś gówniane zdjęcie zostało pokazane w jakiejś gównianej TV której nie oglądam? Pokażcie to zdjęcie debilom którzy oglądają TV.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gryku90
+1 / 1

Ludzie bardziej od polityków nie chcą uchodzców, dla tego zdjęcia są nam pokazywane, by wykazac skruche ku nim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jarl_Sidek
+1 / 1

Może ludzie dawno nie widzieli trupa w postaci tak małego dziecka? może ma być to motywacja do przyjmowania dzikusów? może jeszcze nam te zdjęcie Merkel wyślę? Może nas zaszantażuje wyrzuceniem z UE co by było błogosławieństwem? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jebaćć
+1 / 1

Zacznijmy od tego, że to nas nawet nie dotyczy. Rozumie, że jest tragedia, ALE NIE NASZA. Robią to na własne ryzyko mimo, że nie są miele widziani w Europie. Jak możemy pomagać innym skoro sami mamy swoje problemy z gospodarką?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H huggu
+2 / 2

Co ? Pokazać te zdjęcia politykom i co ? Jak masz za dużo pieniędzy i chcesz płacić na każdego uchodźce po 4 tysiące euro miesięcznie za to ze kradną i niszczą kulturę naszego kraju, dobrze Ty się czujesz ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janhalb
+2 / 4

Jasne, niech pokazują "politykom", a nie nam. Najlepiej w ogóle mocno zaciśnijmy oczy, żeby broń Boże nie zobaczyć czegokolwiek, co wykracza poza naszą wizję świata. Niech politycy coś robią. Ale wtedy my wrzeszczmy - jak najgłośniej! - że nie chcemy tu brudasów i potencjalnych terrorystów. Powiem Ci, "po co media pokazują takie zdjęcia" - właśnie po to, żeby zgraja nawiedzonych krzykaczy zobaczyła, jaka jest prawda. Właśnie po to, żebyś nie mógł powiedzieć "nie wiedziałem". Rzygać mi się chce, jak czytam Wasze komentarze, tępe gimbusy, gapiące się w monitory komputerów i wydające zza nich wyroki w rodzaju "…należy strzelać i zatapiać". Nie życzę Wam tego - tym się różnimy… - ale może kiedyś Wy będziecie w takiej samej sytuacji i ktoś do Was będzie chciał strzelać, podczas gdy Wy będziecie desperacko próbowali po prostu ratować sienie i swoich bliskich. Może wtedy zrozumiecie. Gdyby historia naszego kawałka świata potoczyła się trochę - naprawdę, tylko trochę! - inaczej, ten chłopiec na zdjęciu mógłby być Waszym dzieckiem (czy raczej młodszym bratem). Jesteście żałośni. Brzydzę się Wami. A teraz, drogi adminie, możesz mnie już zbanować za niegrzeczną wypowiedź. Bo przecież to, co napisałem, jest nieporównanie gorsze od wzywania do zatapiania łodzi pełnych ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 września 2015 o 15:16

avatar ~reckeen
+1 / 3

@janhalb
@janhalb
Wyjąłeś mi to z ust.
Nie moge uwierzyć, jak wielka znieczulica jest naokoło, choćby wśród przeglądających demotywatory.... Jeśli takie zdjęcie na Was nie działa, i jedyne co w Was budzi, to głośny sprzeciw wobec odległym planom pomocy uchodźcom, to odczuwam przeogromną rozpacz. Jak można? A gdyby to było Wasze dziecko? Gdyby to u nas była wojna i ludzie zmuszeni byli uciekać, ryzykując życie swoich najbliższych? Choć przez chwilę postarajcie się pomyśleć o innych, nie tylko o sobie. Są ludzie na tym świecie, którzy NAPRAWDĘ potrzebują pomocy. Nieważne jak bardzo będziecie się starali tego nie dostrzegać, jak bardzo będziecie chcieli widzieć ich jako terrorystów, wrogów, zagrażających Wam, a raczej Waszym pieniądzom (tyle razy się tutaj przewija ile to ma nas kosztować)... Wstyd mi za Was. Na szczęscie sa wśród nas tacy, ktorzy gotowi są pomóc, tym którzy tego potrzebują.

A do autora mema - pytasz, co masz ze zdjęciem zrobić... moze zatrzymaj się na chwilę nad nim, pomyśl, nie jako o materiale na kolejną "pracę" ale jako o prawdziwym ludzkim nieszczęsciu? A śmierć, zwłaszcza takiego Maluszka, zawsze jest ogromnym nieszczęsciem. I jeśli z winy ludzi, to jest to nas wszystkich ogromny problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bachirou_Salou
0 / 2

@janhalb No to najpierw odpowiedz na pytanie ile te "gimbusy gapiące się w monitor" zawiniły z tym, że te łodzie są przeładowane ile zawiniły w tym, że w dużej mierze docierają do europy mężczyźni w wieku produkcyjnym, ile zawinili w tym, że spory odseten z nich może być, choć nie musi terrorystami. Bo jeżeli chodzi o motywację do niszczenia cywilizacji zachodniej, to bardzo dużą wykazują bogate kraje arabskie z zatoki - mają pełno kasy, a finansowanie takiego "pełzającego podboju" też liczy się u Allaha jako dżihad. A jeszcze lepszą motywację ma Rosja - po pierwsze, UE jest skłócona i rozbita jak nigdy, nie jest w stanie reagować na to, co się dzieje na Ukrainie. Po drugie, nie obchodzi władz unijnych, ani większości europejskich rządów to, co dzieje się za naszą wschodnią granicą, bo mają swój własny, potężny problem. Wreszcie pojawiają się w całej Europie głosy, że do rozwiązania tego problemu potrzebna jest współpraca z Rosją, bo ma ona wpływ na rząd Assada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janhalb
0 / 2

@~Bachirou_Salou: powtórzę po raz kolejny: mam w d… "kto zawinił". Nie to jest tu najważniejsze. Gadanie "nie moja wina" to nędzna próba uciszenia swojego sumienia. Nieważne, kto zawinił (tym można się zając potem, są do tego specjalne służby). Ważne, co zrobisz,  żeby tym ludziom pomóc. Czy nie zrobisz nic - bo uznasz, że skoro nie Twoja wina, to możesz mieć w dupie. Ano, możesz. "Sumienie mam czyste - bo nieużywane".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar admin

Niestety, ale za śmierć tego dziecka odpowiadają najzwyczajniej w świecie jego rodzice, którzy za wszelką cenę, nieodpowiedzialnie próbowali i pewnie dalej próbują, spełnić swoje marzenie. Smutne pod każdym względem, raczej już nigdy nie będą szczęśliwi.
Aha, my Europejczycy nie jesteś w żadnym stopniu za to odpowiedzialni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~reckeen
-1 / 5

@admin
Taaak... swoje marzenia. Marzenia by przeżyć.
A tak w ogóle, to pomagać mają (i powinni) tylko Ci, którzy są odpowiedzialni? Szlachetne z Twojej strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janhalb
-2 / 4

@admin: ależ oczywiście. Napisz to jeszcze kilka razy, to może jeszcze trochę poprawisz sobie humor i będziesz mieć jeszcze czystsze sumienie. A jak już to zrobisz, spróbuj wysilić umysł i zrozumieć prostą prawdę: NIE CHODZI O TO, kto "odpowiada za śmierć tego dziecka". Chodzi o to, co JA mogę zrobić, aby takim tragediom zapobiec. Co TY możesz zrobić. Co MY (my, LUDZIE) możemy zrobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
+2 / 2

@recken W wielu przypadkach jest kilka ościennych krajów, do których jest się łatwiej dostać, niż pontonem do Europy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar admin

@janhalb a więc efekt tego zdjęcia obciąża moje sumienie? Zupełnie nie widzę związku. Jest mi zwyczajnie po ludzku i bez ironii smutno że takie rzeczy się dzieją, ale nie widzę się wśród sprawców. A ty?
Dobre pytanie też brzmi: dlaczego nie rusza to sumienia wspólplemieńców Arabów z Arabii Saudyjskiej i Emiratów? Z Egiptu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 września 2015 o 16:26

K Kar4
0 / 0

@janhalb - Możemy wymóc na UE aby imigrantom zabezpieczyć bezpieczny i darmowy transport promami pasażerskimi lub samolotami?! Czy według ciebie tak mamy im pomagać, bo przecież wtedy przyjadą wszyscy cierpiący, nie tylko ci co mieli pieniądze dla przemytników. Czy mamy tylko wybiórczo pomagać? Jak Twoim zdaniem najlepiej to robić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2015 o 14:56

avatar kriseq1970
+3 / 3

Takie zdjęcia powinny być pokazywane po drugiej stronie morza śródziemnego, a nie naszej opinii publicznej czy też naszym politykom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kwaskarminowy
+1 / 1

@kriseq1970 Dokładnie tak!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~waaaaaagh
+4 / 6

muzelmanie won z europy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janhalb
-1 / 5

Skąd wniosek, że to dziecko pochodziło z rodziny muzułmańskiej? Zdajesz sobie sprawę, że z Syrii ucieka teraz mnóstwo chrześcijan - ratując życie właśnie przed islamskimi fundamentalistami? No, ale czego ja wymagam - myślenia?…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bene
+2 / 2

Gdyby granice były zamknięte dla uchodźców to tylu by nie próbowało dotrzeć do europy i nie ryzykowaliby życia.
Dlatego wg mnie wiecej istnień uratowalibyśmy zamykając granice dla nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vlepkin
0 / 8

Nie zastanawia was fakt, że w naszej kulturze jest taki zwyczaj, że najpierw ratuje się kobiety, dzieci i starców, a na szarym końcu mężczyzn? Ilu zdrowych silnych chłopów w wieku poborowym ruszyło na ratunek temu tonącemu chłopcu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Aru90
+1 / 1

Ano po to nie było rozmazane byś się mógł lepiej przyjrzeć. By zagrało mocniej na twoim sumieniu i ludzkich uczuciach. To jest zwyczajny szantaż emocjonalny. Bo jestem dość pewny, że to dziecko zostało wyrzucone przez jednego z tych krzepkich, młodych panów jakich masa się obecnie wlewa do Europy. Ludzie giną i ginąć będą. Szkoda mi ich, tych co naprawdę uciekają i chcą mieć normalne życie. Ale nie powinno się ich wpuszczać/zezwalać zostać. Jeszcze nam Merkel grozi zamknięciem strefy Shengen jak nie przyjmiemy kilkuset tysięcy uchodźców....szantaż z każdej strony i politycy bardzo mocno próbują wywołać III wojnę światową w duchu planu Alberta Pike'a.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Oinks
+4 / 4

No to FAKT ma teraz wysoko postawioną poprzeczkę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Riesling
+2 / 2

Autorze demota, to Ty wybierasz polityków i powinieneś też móc naciskać na nich, aby zaczęli rozwiązywać problem. (Niestety, nawet Twoich i moich problemów oni nie rozwiązują, a cóż dopiero problemy z uchodźcami.)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tralalafgh
+1 / 1

Trzeba było nie przechodzić na czerwonym - trzeba było nie wsiadać to łajby - wolny wybór jest ryzyko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar admin

CAŁA HISTORIA - WARTO JĄ OPOWIEDZIEĆ

Trzyletni Aylan Kurdi i jego o dwa lata starszy brat, Galip, urodzili się w syryjskim Kobane - strategicznym mieście położonym tuż przy granicy z Syrią.

Gdy Aylan przyszedł na świat, wojna domowa trwała w Syrii od kilkunastu miesięcy. Sytuacja w Kobane uległa diametralnej zmianie pod koniec zeszłego roku - dżihadyści zdobyli wtedy 70 proc. miasta, później przez kolejne miesiące trwały tam zacięte walki.

Państwo Kurdi chcieli uciec do Kanady - mieszka tam siostra ojca chłopców. Teema Kurdi próbowała pomóc rodzinie - kobieta zorganizowała zbiórkę pieniędzy na ich podróż, pomagali jej także sąsiedzi. Kanadyjskie prawo pozwala bowiem na przyjęcie imigrantów tylko wtedy, gdy co najmniej pięciu obywateli tego kraju zadeklaruje udzielenie im ewentualnego wsparcia (chodzi zarówno o pomoc finansową, jak i wsparcie emocjonalne). Wniosek Teemy odrzucono jednak ze względów formalnych.


Fale wyrzuciły na plażę w Bodrum kilkanaście ciał; wśród nich byli Aylan i Galip, ich matka, a także inni syryjscy uchodźcy. Podróż przeżył ojciec chłopców - dziennikarze przypuszczają, że mógł płynąć w innej łodzi. - Teraz chcę tylko wrócić do Kobane i ich pochować - miał powiedzieć swojej siostrze po tym, jak dowiedział się, że stracił najbliższych.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,18701992,aylan-mial-trzy-lata-on-i-jego-rodzina-probowali-uciec-z-syrii.html

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 września 2015 o 17:35

avatar aio
0 / 2

@admin Teraz Asad walczy z państwem islamskim . A zachód czeka aż się na wzajem wyrżną jak najbardziej by można przejąć kontrolę nad Syrią. A Obama ratuje lodowce na Alasce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-1 / 3

Pokażcie to nieodpowiednim rodzicom, a nie niewinnym ludziom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kkkkkkkky88u
+1 / 1

Powinni postawić okręty na morze śród ziemne radarem wyłapali by wszystkie małe łódeczki i cofnęli by do kraju pochodzenia. przez syrie i irak nikt nie pzejedzie wiec droga lądowa do europy jest "zamknieta" dla nie syryjczyków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pzdrlolololol
+3 / 3

gdyby deportowano natychmiast wszystkich nielegalnych imigrantów nie ginął by nikt. im trzeba pomagac w kraju pochodzenia a nie importować agresywnych islamistów do europy bo za parę lat my tak przez ocean do US będziemy się przeprawiać. tyle że pewnie oni będą do nas strzelać na granicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pandrzej
+1 / 1

nasi politycy niech najpierw pomogą polakom a potem uchodźcom nikt nie kazał im tu przyjezdzac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pygoter
+2 / 2

Czy tylko mnie to nie obchodzi? Ci udzie giną bo taki mieli pomysł, a śmierć tego dziecka jest tylko wynikiem głupoty jego rodziców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~NIXON_J
+1 / 1

@pygoter Popieram.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~HateMan
+2 / 2

Ojciec spokojnie sie wypowiadał w telewizji, ze były duze fale i łódź sie wywróciła. Czy onnie wiedzial na co naraża dziecko? Po co wybrał droge morską na jakiejś łajbie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lt_Colonel_Bill_Kilgore
0 / 0

Oh, a gdzie jest Maciej Sthur wraz ze swoim swietym oburzeniem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kamileo123456
+1 / 1

Dramatyczne zdjęcie, ale media prorządowe natychmiast to podchwyciły, aby wzbudzić litość w przeciwnikach imigrantów i tym samym wywrzeć wpływ na opinie publiczną. Ale my nadal nie chcemy tych imigrantów. Chyba że weźmiemy same dzieci, bo one nie sa jeszcze zepsute islamem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kamileo123456
+3 / 3

Poza tym wykorzystanie tego zdjęcia to chwyt poniżej pasa. To tak, jak by pokazać zdjęcie zmarłego zydowskiego dziecka, by przekonać nas, abyśmy wypłacili żydom odszkodowania za holokaust. tak to dla mnie wygląda - wymuszają cos na nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kwaskarminowy
+2 / 2

Bo o to niestety chodzi. Nie ma człowieka, który pozostanie niewzruszony widząc taki obrazek. Ale my musimy myśleć przede wszystkim o naszych dzieciach. Nie chcę, aby za 40, 50 lat moje wnuki bały się o własne życie, bo nie czczą Allaha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~matka_polka
+1 / 1

Mam 3,5 letniego syna i zdjęcie tego chłopca (na innej stronie, bez cenzury) jest najsmutniejszą rzeczą, jaką widziałam od kilku tygodni. Po co mi taka wrażliwość, jeżeli nic nie mogę realnie uczyni by małe dzieci nie umierały?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kwaskarminowy
+2 / 2

Lech2 Nie mam ochoty na tłumaczenie się z moich słów, gdybyś spojrzał na chronologię kolejnych wpisów zauważyłbyś, co jest odpowiedzią na inny komentarz i nie robiłbyś ze mnie psychopaty. Co do reszty, mam nadzieję, że masz rację i że uchodźcy w Polsce będą inni niż ci np. w Szwecji. Obyś nigdy nie musiał się przekonać na własnej skórze, które z nas miało rację. A na razie, mogę polecić Ci tekst: http://www.prawica.net/960 (brutalne zdjęcia, szczególnie to z Elin Krantz)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daila
0 / 0

obawiam sie kolego ze masz calkowita racje,to nie sa uchodzcy ani emigranci tylko rozplodowe buchaje które chca zniszczyc nasze dziedzictwo kulturowe,zbrukac nasza ziemie,zniewolic nasze dzieci,kobiety a mezczyzn wybic co do jednego.Zalewaja Europe jak dzuma,a lewactwo pieprzy cos po prawnosci polityczna! ?bzdury! rzad zamiast sciagnac z obczyzny "Nowakow" "Kowalski woli czarna dzicz.Wstyd, Trzyma palec w tylku EU i Hameryce a nawet nie mamy euro a do Stanlow ciagle potrzebujemy wizy,co to byc!?Jestesmy slowianami,powinnismy sie trzymac z Slowacja ,Czechami a nie patrzec na Zachod, bo nam nie pomoze (historia lubi sie powtarzac )nawazyli piwa to niech teraz sami pija!Mysle ze nie tylko dla mnie ale dla wielu polakow to Kon Trojanski!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TakDlaPO
-2 / 2

To się nazywa budowanie świadomości społecznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mati_gwe
+2 / 2

A po co politykom pokazywać? Przeciez oni mają wyjabane dopóki podatnicy o tym nie wiedzą. Dlatego pokazuje się ludowi a polityk z oczami w łzach opowiada że trzeba coś z tym zrobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Maryna0e4
+1 / 1

Powinni to zdjęcie pokazać przede wszystkim ojcu tego dziecka (bo matki tam mają mało do gadania i nawet nie wiadomo, czy jego matka przeżyła), który zaryzykował taką podróż w kompletnie niebezpiecznych warunkach. Jeśli chodziło tylko o ucieczkę przed wojną, to są inne drogi, bezpieczniejsze, nie tylko Europa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ejcia
0 / 0

A jeżeli do mojego domu w nocy wkradnie się złodziej, ja się obudzę i on wyskoczy przez okno, ale się poturbuje - to będzie moja wina, bo nie pozwliłam sie okraść?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~DevonRulez
0 / 0

No i pokazali zdjecie politykom i teraz bedziemy mieli niezly burdel w calej europie. Rzegnam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem