Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1340 1554
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar FuckYouLife
+2 / 10

@SuperKingRobert To ty który tak krytykujesz ateistów. Ja ci tego głupiego demota nie zapomnę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
+25 / 43

Gdyby w POlsce był socjalizm to ludziom żyło by się lepiej, gdyby w POlsce był kapitalizm też by się ludziom lepiej, to co jest w POlsce to gó*!!! A nie żaden ustrój

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chojan
+3 / 7

@rafalinformatyk Bez kitu, mimo wojen ideologicznych i socjaliści i kapitaliści klną podobnie na nasz rząd. Niby u nas socjalizm, ale jakiś ch@jowy skoro podatki procentowo płacimy jak za granicą a usługi od państwa mamy kilkanaście razy gorsze. Zasiłki to też jakaś kpina, 12% bezrobotnych tylko je dostaje, a na niepełnosprawne dzieci jest 154 zł od 10 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rthgrhh
+1 / 1

FilozofNaKoksie: powiedział bym raczej że jest kolonializm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GODsaveTHEcat
+1 / 1

@rafalinformatyk @~rthgrhh a uściślając jesteśmy kolonią gospodarczą. W dużym stopniu realizują się niemieckie plany na Mitteleuropę z okresu I wojny światowej. Jeśli w górnictwie i energetyce nic się nie zmieni na lepsze, to za jakieś 15-25 lat będziemy całkowicie zależni energetycznie od krajów zewnętrznych, głównie Niemiec. Co to za państwo które nie potrafi samo zapewnić podstawowej i niezbędnej infrastruktury? Nasza sytuacja jest o tyle gorsza, że po po drugiej stronie mamy jeszcze Rosję, która nadal ma bardzo silne wpływy w naszym kraju. Głównie za sprawą pozostałości z PRLu (duża część obecnej sceny politycznej i służb specjalnych). Wiec z jednej strony jesteśmy niemal oficjalną niemiecką kolonią (państwem członkowskim UE w której decydujące zdanie mają Niemcy), a z drugiej dalej panoszą się u nas czerwone diabełki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 września 2015 o 0:34

N Nostroo
0 / 0

Jest socjalizm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~homofil
+9 / 55

Korwinista - dopóki nie skończy gimnazjum

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+9 / 27

Korwinista to nie jest odpowiednia nazwa. Raczej wolnościowiec-kapitalista, antysocjalista. A problemem polski jest to że tylko jeden człowiek z jakąkolwiek siłą przebicia reprezentuje poglądy ludzi którzy chcą wolności, którzy sami chcą decydować o sobie, swoim zdrowiu, pieniądzach i własności. Ludzi którzy żądają żeby prawo byłe egzekwowane konsekwentnie i równo wobec wszystkich, ale żeby to prawo było dla obywatela, a nie przeciw niemu. Czemu nie mogę wybrać gdzie chce się leczyć tylko ktoś mi narzuca bardzo niewydajny i niemiły NFZ. Czemu sam nie mogę decydować o swojej emeryturze, tylko czekać na łaskę państwa które może znów podniesie wiek emerytalny, a może nie będzie pieniędzy na emerytury bo będą długi jak w Grecji(a idzie w tą stronę). Dlaczego nie mogę sobie zapalić konopi indyjsiej bo pójdę za to do więzienia, mimo iż nikomu krzywdy nie zrobiłem(i tak nie palę, ale wkurza mnie że chcą mnie zamykać za to). Dajcie ludziom wolność i odpowiedzialność, a przestaniecie kreować debili biegnących do przodu owczym pędem bo rząd coś powiedział. Nie kreujmy matołów, ale ludzi którzy sami o sobie decydują. Czemu nie możemy tego robić, tylko dalej być popychadłem dla bandy złodziei przy korycie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I konto usunięte
-3 / 13

Cała filozofia polega na tym - wbrew temu o mówi Korwin - że polscy bezrobotni to nie są lenie, którym nie chce się pracować, tylko ludzie, których ten właśnie wspaniały kapitalizm pozbawił możliwości znalezienia pracy. Czemu największe bezrobocie jest po kierunkach humanistycznych? Ano bo jest nadpodaż. A czemu jest nadpodaż? Ano bo prywatne uczelnie nie kształcą na kierunkach technicznych, które są znacznie kosztowniejsze. Wszystko jasne? Szanuję JKM za światopogląd, ale z jego gospodarczymi poglądami zgodzić się nie mogę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+5 / 9

@szarozielony nazwa odnosi się do pewnej grupy osób które ślepo wierzą i łykają wszystko co mówi Korwin, podobnie jak mohery łykają co głosi Kaczyński. Ale jest też znaczna grupa osób która ma idee wolnościowe i wyznaje zasady ekonomiczne Miltona Friedmana, do których w Polsce nawiązuje jedynie Korwin i nie ma opcji głosowania na kogoś kto nie jest takim "oszołomem", bo reszta to zwyczajnie złodzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 września 2015 o 9:58

avatar Qrvishon
+5 / 9

@szarozielony ja nie wiem jak robisz ty, ale ja dopasowuje kandydata do swoich poglądów, a nie swoje poglądy pod jakiegoś człowieka. O Friedmanie uczyłem się na studiach i wie o nim każdy kto choć trochę zna się na ekonomi. Zgadzam się z jego założeniami i chciałbym żeby były realizowane w polsce z korzyścią dla obywateli. Ale nikt nie chce tego wprowadzać i jest taki burdel jaki widać. Chcąc to zmienić muszę glosować na Korwina bo nikt pozostały tego nie zmieni. Najwidoczniej tobie podoba się jak jest, wiec nie widzę sensu tego dalej ciągnąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Er
-2 / 2

@tafalinformatyk I niestety raczej nikt jej nie zyskuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-5 / 11

QWioPrr
"Z wiekiem jest coraz mniej kapitalistow bo kapitalisci to ktos kto mysli rozsądnie i najsprawiedliwiej jak sie da - pracujesz masz, nie pracujesz nie masz." - Wedle tej definicji kapitalista to raczej gostek który ma zerową wiedzę o świecie. Takie prymitywne spojrzenie na świat to można mieć tylko w gimbazie. Każdy kto pracuje ten ma? A o "working poor" nie słyszałeś? Bezrobotni w Polsce? W Polsce gdzie zasiłek to kpina nie starczająca na przeżycie a i tak przysługuje ledwie kilkunastu % bezrobotnym. Ludzie oficjalnie bezrobotni to często najbardziej zapracowani ludzie w kraju (a zarabiają na ogół grosze), chwytają się różnych fuch, bez składek emerytalnych, za psi grosz, całkiem zdani na łaskę i niełaskę wyzyskiwacza.
Poza tym w kapitaliźmie na nie ten co pracuje, ale ten co na obcej pracy pasożytuje. Jak podrośniesz, rodzice przestaną na ciebie łożyć, to zrozumieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
+4 / 8

@szarozielony Jaką ty opcje reprezentujesz, jestem ciekawy. Zawsze plujesz na Korwina, a nie opowiadasz się za niczym. To tak jakby w tonącym statku opluwać jednegi z dwóch kapitanów nie mówiąc orzy okazji, który ma sterować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~takiejestżycie
+12 / 28

Dodałbym jeszcze pełnego jadu typowego wierzącego - dopóki nie przyjdą święta oraz antywege - dopóki nie dostanie raka jelita. Obydwie historie u mnie w rodzinie...Nie wierzysz to by cię zniszczyli za nic w ramach chrześcijańskiej miłości nawet gdybyś im pomógł a w święta jak anioły przy stole. Tak samo wujo śmiał się z siostry, bo została weganką. Śmiał się dopóki nie dostał wyników od lekarza... Nagle sałatki zaczęły mu smakować i zajął się krytyką mięsożerców. Niech żyje hipokryzja....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arktoz
+6 / 12

Dlatego hipokryzją należy zawsze gardzić. Nigdy nie wiadomo, komu hipokryta "wbije nóż w plecy". I pozdrowienia dla siostry, V.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dziwni_jesteście
+10 / 12

Ale dlaczego od razu hipokryzja? Tylko krowa nie zmienia zdania. Możesz przez wiele lat być zatwardziałym mięsojadem, ale lekarz przedstawia ci wyniki i poucza zasad zdrowego żywienia, do tego sam więcej się uczysz o tym, jak jeść, żebyś wyzdrowiał - to się zmieniasz. To proste jak konstrukcja cepa. To jak wypominanie dzieciom, że mówiły, że się nigdy nie ożenią, a teraz same mają rodziny i dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chojan
+1 / 7

@Arktoz a to weganem czy wegetarianinem można zostać tylko z powodów etycznych? A w ogóle co w piciu mleka jest nie etycznego? Nikt nie zabija krów dla mleka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arktoz
-5 / 7

@Chojan - weganinem - tak, tylko z przyczyn etycznych. Weganizm to idea, filozofia. Wegetarianinem również z przyczyn zdrowotnych czy jakichkolwiek innych. Dieta to tylko element weganizmu, osoba, która ją stosuje a nie uznaje wegańskiej moralności to po prostu "restrykcyjny wegetarianin". A co do mleka - h.ttps://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/5a/35/a0/5a35a00149d49144dda26f7e5cc35a75.jpg (usuń kropkę po początkowym "h").

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chojan
+1 / 5

@Arktoz co do tego obrazka to pamiętaj, że to są amerykańskie warunki, u nas hodowla krów inaczej wygląda, wierz mi. Mimo, że ogólny obraz sytuacji jest podobny to nie widzę w tym nic nieetycznego. Po prostu wykorzystujemy zwierzęta bez ich bólu. Gdyby zabijanie zwierząt było nieetyczne, to powinniśmy jako ludzkość wyłapać drapieżniki i je wysterylizować, żeby się nie rozmnażały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arktoz
0 / 2

@Chojan - Oglądałem wiele filmików z mleczarni europejskich (w tym polskich) i wiem, że to "wykorzystywanie zwierząt" odbywa się z DUŻĄ dawką bólu i cierpienia. Sporo scen jest w tym utworze, nagranym przez jednego z naszych : https://www.youtube.com/watch?v=742l4tbS4zc ...................................
"Gdyby zabijanie zwierząt było nieetyczne, to powinniśmy jako ludzkość wyłapać drapieżniki i je wysterylizować, żeby się nie rozmnażały." - Albo doprowadzić do anihilacji wszystkich istot w bezbolesny sposób. Jestem za oboma rozwiązaniami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 września 2015 o 13:23

avatar ~Er
+3 / 3

"Problem" w tym, że prawdziwi wierzący a tylko ci prawdziwi mogą być "typowi") nie maja nic wspólnego z pełnymi jadu. A jedyni "anty" do weganie. Nie najzdrowsza nacja, bo ludzie sa wszystkożerni. Poprostu nie można przesadzać z mięsem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chojan
+1 / 3

@Arktoz hahahaha ,,Oglądałem wiele filmików z mleczarni europejskich (w tym polskich) i wiem, że to "wykorzystywanie zwierząt" odbywa się z DUŻĄ dawką bólu i cierpienia." czy ty serio myślisz, że krowy doi się w mleczarniach? Właśnie ustawiłeś się w jednym szeregu z idiotami w Anglii myślących, że jajka rosą na polu. Krowę to ty pewnie w filmie ostatnio widziałeś. Na tym filmie zobaczyć można oprócz scen z rzeźni jeszcze tylko po@ebów-psychopatów jak ten dźgający widłami krowy. I nie to nie jest normalne. Ale skąd ty to możesz wiedzieć skoro według ciebie krowy doi się w mleczarniach? A co do anihilacji, chociażby bezbolesnej, to czy ona nie jest najgorsza moralnie ze wszystkiego? Zwłaszcza taka mająca dotknąć wszystkie stworzenia na ziemi. I jeśli jest moralnie słuszna to czemu do tej pory się nie zabiłeś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arktoz
0 / 0

@Chojan - Żyję, by propagować moje poglądy. Potrzebni są ludzie, którzy otwarcie powiedzą, że katowanie innych dla własnych przyjemności jest czymś złym, i że sama natura to także gnilna wylęgarnia cierpienia. A co do mleczarni to być może, nie jestem tak zaznajomiony z tymi terminami, dla mnie to jedna machina terroru, która istnieje dla ludzkiego hedonizmu, mniejsza o nazwy jej członów. @binka02 - Bycie weganem nie oznacza bycia ekologiem. Weganizm to idea etyczna, a nie ekologiczna. Twoje szare komórki nie potrafią tego ogarnąć? Dalszej części nie czytam, bo skoro wzięłaś kogoś, kto popiera bezbolesną eksterminację zwierząt i ludzi jako sposób na walkę z cierpieniem (a więc jawnie występuje przeciw naturze i jej prawom) za ekologa, to ja nie mam wątpliwości co do tego, że logika jest ci obca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2015 o 11:05

C Chojan
-1 / 1

@Arktoz W takim razie powodzenia w przekonywaniu ludzi życzyć ci nie mogę, ale mimo, że uważam inaczej szanuję twoją ideologię. Trzymaj się jakoś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2015 o 11:34

avatar ~The_Atheist
+9 / 31

Chrześcijanin, muzułmanin i ateista lecą samolotem, jak to w samolotach bywa, silnik poszedł zepsuł się i aeroplan zaczął spadać.
Chrześcijanin dodaje sobie otuchy:
- Żyłem dobrze, nie kłamałem, nie zdradzałem, spotkam się z Bogiem i będę żył w raju. Nic nie jest mi straszne w tej chwili.
- Wierzę w Mahometa i Allacha, nigdy nie wydałem fałszywego świadectwa wobec proroka i Boga. Żyłem jak dobry muzułmanin, czeka mnie wieczne szczęście - uspokaja się mahometanin.
- Kolega wybaczy - wpada mu w słowo chrześcijanin - ale wierzy pan w złego Boga, nie ma innego niż Bóg chrześcijański, uwierz w niego a będziesz zbawiony.
- Panowie pozwolą - odezwał się ateista - ja wierzę w naukę, która wyposażyła mnie w ten oto spadochron, także panowie, żegnam i życzę przyjemnego życia... gdziekolwiek...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chojan
-2 / 22

Czy wy serio uważacie, że bycie ateistą to bycie w jakikolwiek sposób mądrzejszym? Jeśli ten ateista nie był wynalazcą spadochronu tylko z niego korzystał to tak samo mogli skorzystać obaj wierzący. Wiara w naukę kiedyś cię zawiedzie, jeszcze trochę ponad 500 lat temu ludzie nauki myśleli, że ziemia jest płaska. I co powiesz na udokumentowanie naukowo cuda? Na przykład obraz ,,Matka Boża z Guadalupe" Albo kilkuset letnie ciała świętych nie ulegające rozkładowi mimo nie balsamowania?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jebzdzidylaserowej
0 / 0

ci co lecieli z Lubitzem wołali: oh god, oh god, nie wierzę że tam sami wierzący się zgromadzili, jakoś nikt spadochronu nie miał... Niestety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chojan
-3 / 3

@zcvbnm nie kompromituj się. Gdyby muzułmanie parę wieków po proroku nie zajęli by się matematyką, wprowadzając algebrę i cyfry arabskie do użycia, to nie miałbyś ani komputerów ani samochodów, ani nikt by się niczym nie rozbił bo samolotów też by nie było. Działanie grawitacji zrozumiał Newton zafiksowany na punkcie Boga i biblii, dodatkowo odkrył rachunek całkowy i dał wstęp do wyższej matematyki i fizyki. Kopernik był hierarchą kościoła i jakoś zmienił oblicze nauki. Ale co z tego jeśli przyjdzie taki nieuk jak ty, nie potrafiący napisać poprawnie po polsku nawet krótkiego tekstu, i będzie przekonywał, że bez ateizmu nie ma nauki. ,,dla mnie cudem jest że człowiek stworzył komputery, samoloty, samochody a nie jakieś tam gówniane obrazy." jeśli cudem jest dla ciebie samochód czy samolot a nie obraz który powstał prawie 500 lat temu do którego potrzeba zdobyczy techniki znanych od kilkunastu lat to idź modlić się do fabryki Boeinga albo Opla, jak członek jakiegoś dzikiego plemienia co pierwszy raz technikę na oczy zobaczył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 września 2015 o 16:45

C Chojan
0 / 4

@zcvbnm ,,Chojan ty tak nie podskakuj." Co to ma być za tekst? Takie coś to sobie możesz do koleżanki w gimnazjum powiedzieć ale nie w dyskusji. ,,Co mnie obchodzi głupi obraz bez przesady sama mogę lepszy narysować." pokazujesz jak łatwo poznać osobę ograniczoną umysłowo po ignorancji. Dobra, namaluj mi obraz Matki Boskiej, który wytrzyma 500 lat na płótnie, które rozpada się po dwudziestu latach. I jeszcze w źrenicy Matki Boskiej ma być drugi obraz, ze sceną przekazania go biskupowi widoczny po powiększeniu 2500 razy. To wszystko oczywiście technikami z XVI wieku. ,,To że były to osoby wierzące to jedno, ale to że kościół blokował przez tysiące lat rozwój nauki to nie widzisz." ty piszesz, że kościół blokował rozwój nauki, a ja piszę, że idioci blokowali i dalej blokują ten rozwój. Przy czym idioci są i muzułmanami i chrześcijanami no i oczywiście także ateistami. Tak przy okazji, wiesz ile ludzi zabito w imię ateizmu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nisha
+18 / 20

Pacyfista dopóki się nie wk*rwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+2 / 26

Arcybiskup - dopóki nie wyjdzie na jaw że gwałci dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 września 2015 o 9:12

D deanthehunter
+2 / 12

@aku666 Reżyser- pedofil ale bez wyroku bo reżyser...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nikos123
+2 / 8

@aku666 To, że w kościele jest najwięcej pedofilii to bzdura.Wśród księży jest ich najmniej, ale to o nich jest największy ból siedzenia chociaż większe prawdopodobieństwo jest, że nauczyciel jest pedofilem niż ksiądz.Po prostu ksiądz pedofil jest bardziej nagłaśniany niż pedofil nauczyciel.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taka_prawda
-2 / 8

@Nikos123 średnio jeden pedofil wypada na 30tysięcy osób. Czyli w Polsce powinno być raptem 2/3 (tak, ułamek) księdza pedofila. A wiemy, że jest ich więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
+1 / 1

Kiedy spadał Tupolew, czarne skrzynki zarejestrowały: "Kuuuuuuuurwaaaaaaaa", a nie "o mój Boże", więc z tym spadaniem to nie zawsze tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
+4 / 12

W Tupolewie ostatnie słowa to: 10:41:00,3 Kur... mać (II pilot)
10:41:02 Odejście na drugi krąg (kontroler ruchu lotniczego)
10:41:02,7 Krzyk: Kur..... (nie rozpoznano, kto krzyczał)
10:41:05,4 Koniec zapisu Więc z tym spadającym samolotem, to niekoniecznie zawsze tak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+3 / 11

Nie wiem czy ktoś rozumie te idee. Komunizm polega na dzieleniu się wszystkim po równo, więc absolutnie zaprzecza on posiadaniu bogactwa - układ skrajnie nieuczciwy gdzie ten co zapieprza 80h tygodniowo, ma tyle samo co ten co nic nie robi. Logicznie rzecz biorąc ten który pracuje ciężko będzie miał dość utrzymywania darmozjadów i przestanie być komunistą, co da mu jakąśtam zamożność. Feministki są jedynie na pokaz i walczą o prawa kobiet, tam gdzie kobiety są równe mężczyznom. Takich prawdziwych feministek(które walczą na bliskim wschodzie itp) jest może 1% z tych co mówią że są. A ateizm polega na tym że zdajesz sobie sprawę że wszelkiego rodzaju duchy, bożki itp to bzdura wymyślona przez jednych ludzi żeby mamić drugich. Jeśli masz świadomość bezsensu wierzenia w takie rzeczy to nie stanie się nagle że uwierzysz przez cokolwiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~komentator_ludowy
+8 / 18

jeśli się wzbogacił, to nigdy nie był komunistą
jeśli wyszła za mąż, to nigdy nie była feministką
jeśli modli się do boga kiedy samolot spada, to nigdy nie był ateistą

demot z dupy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar astrosalus
+8 / 8

Fakt

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Er
+9 / 9

"Feministka" to termin oznaczający kobietę walczącą o równouprawnienie kobiet i mężczyzn. Wcale nie oznacza ani mizoandrii (ją akurat wyklucza, bo chodzi o RÓWNOUPRAWNIENIE, nie supremację kobiet), ani niemożności zawarcia małżeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nikos123
+3 / 3

~Er Masz rację jednak wiele "feministek" to tak naprawdę mizoandryczki które nazywają mizoandrię feminizmem i stąd to się wzięło.Feminizm to walka o równe uprawnienia a one chcą przewyższyć mężczyzn i im nie wytłumaczysz, że to nie jest feminizm bo one są po prostu tępe.Tak czy siak masz plusa ode mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ffffffffff9
+1 / 1

NIE MYLIĆ FEMINIZMU Z SUFRAŻYSTKAMI !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lifter
+2 / 12

Wierzacy - az wprowadza podatek koscielny :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar astrosalus
+4 / 6

Nie zgadzam się. Silne jednostki zawsze pozostaną takie same, niezależnie od okoliczności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~abc2015
+9 / 9

@astrosalus Chrześcijanin - dopóki Węgrzy utrzymają zamknięte granice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morela01
+2 / 6

Większość feministek to mężatki, mają też dzieci. Oj gimbusy, gimbusy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ffffffffff9
-3 / 7

@Morela01 Nie p i e s z głupot. Feministki twierdzą że małżeństwo to akt patriarchalny który jest antykobiecy i antyfeministyczny a kobieta może się spełniać tylko będąc pozbawionym tego brzemienia. Kilka cytatów feministycznych zlepionych w całość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morela01
-1 / 5

A co ty tam wiesz. Szczerze mówiąc to nawet nie chce mi się dyskutować z kimś tak zaślepionym. Musiałabym ci wyjaśnić funkcjonowanie świata, a szkoda mi na to czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Er
+6 / 8

@ffffffffff9 Nie myl mizoandrycznych oszołomów z prawdziwym feminizmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ffffffffff9
+1 / 1

@Morela01 Tyle że te "mizoandryczne" są na szczytach. Parytety tam gdzie są pieniądze i władza, uznanie za gwałt już samo patrzenie, brak reakcji na seksizm wobec mężczyzn... to tylko nie które podpunkty dotyczące współczesnego feminizmu. Ale co tam fakty, ty będąc lepszą kobietą ode mnie nawet nie zniżysz się do poziomu tłumaczenia mi jak działa świat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mateusz85
+1 / 11

Nie wiem co daje wierzącym gnębienie ateistów i pokazywanie za wszelką cenę, że sami nie wiedzą czego chcą i w razie kłopotów zmienią natychmiast zdanie. Sam nie wierzę, mam awiofobię, więc nie raz w akcie paniki myślałem, że zaraz się samolot rozwali, przeszedłem operację wycięcia guza, pamiętam rozmowę z lekarzem, kiedy cały świat nagle stanął w miejscu, kiedy nagle wiesz, że możesz stracić życie. NIGDY przez to nie zacząłem wierzyć, modlić się, chodzić do kościoła. Miałem totalnie inne myśli w głowie, niezwiązane z bogami. Naprawdę tak ciężko zrozumieć, że ludzie mają różne poglądy, trzeba wbijać szpile i robić z kogoś debila na siłę? Ego wam dzięki temu rośnie czy jak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DeeJayBanana
+2 / 4

Nowy na demotywatorach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nikos123
-2 / 2

Ktoś Cię zmusza do Chrztu?Nie!Demot mówi o wszystkich niewierzących?Nie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~GVVTRBTR
-5 / 7

KATOLIK - PÓKI KTOŚ NIE PODWAŻY ISTNIEJE JEGO BOGA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aaaaassssssss
-1 / 9

Katolik - dopóki nie zacznie myśleć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 9

gimbus-korwinista - dopóki nie zacznie sam siebie utrzymywać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar windrunner
+1 / 1

Człowiek uczy się całe życie. Poglądy też się zmieniają, nie tylko w skrajnych sytuacjach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mroovkoyad
0 / 0

A kiedy wierzący zmienia poglądy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jellycrusher1
0 / 0

Filozof i mędrzec - dopóki nie zrobi głupawego demota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~politta
+1 / 7

Katolik dopóki nie zachce mu się seksu bez prokreacji, dopóki nie będzie musiał się rozwieść, dopóki nie dowie się, że nie moze mieć dzieci, dopóki nie okaże się, ze nie stać go na sakramenty, dopóki nie zachce mu się hamburgera w piątek, dopóki nie okaże się, że woli w sumie posiedziec w domu w niedzielę lub wyjść ze znajomymi zamiast iść do kościoła. Pozdrawiam hipokrytów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lupus28
-1 / 1

Co za gimbus robił tego demota -_-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~WORMCANS
+1 / 3

"ATEISTA - DOPÓKI SAMOLOT NIE ZACZNIE SPADAĆ" noż kurrvva, chyba cię coś...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~koscioltotakafirma
-2 / 6

i ta złudna nadzieja wierzących w różne bożki że ateista na łożu śmierci jednak zacznie sie modlić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kamiennapuszeczka
-1 / 1

Grzegoez Jońca takie teksty były modne 10 lat temu. Zreszta sam wyglądasz jak janusz który raczej by tej kanapy sam nie wniósł więc jak chcesz rzucac niesmiesznymi zartami to wex sie za siebie bo sie tylko ośmieszasz karykaturo męzczyzny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AdamGC
+1 / 1

Ja jednak poglądów bym nie zmienił i nie zacząłbym "wierzyć" gdyby samolot zaczął spadać. Tylko bym szukał kamizelki, jeśli by to było nad wodą :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ule
0 / 0

nie wszyscy!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem