Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
494 1230
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
Z Zofia_Dyrman
-4 / 24

Po co się spieszyć, ułaskawienie narazie styknie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Popieram_gościa
+25 / 43

@Zofia_Dyrman Kto najbardziej krzyczy? Aferowicze, mafiozi pe o, bosowie układów i właściciele mediów robiących ludziom wodę z mózgów. Należy raz na zawsze rozwalić to towarzystwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lemingchrumchrum
+2 / 28

@ wodę z mózgów? Komora byście za coś podobnego zlinczowali, hipokryci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~The_Atheist
+1 / 15

@Popieram_gościa co tu dużo mówić. Prezydent i jego środowisko polityczne niby chcą zwalczać układy i układziki, ale nie mówią, że chcą je zastąpić swoimi. Ręka rękę myje, nie zdziwiłbym się jakby pewien pan związany z PiSem o którym nie dawno też się mówiło też doznał takiej łaski. Kwaśniewski przynajmniej czekał do końca kadencji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taka_prawda
+3 / 13

@Junorus może do Ciebie nie dotarło, ale chodzi nie o to ile osób, tylko jakich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N net244
-1 / 13

niewinni ułaskawienia nie potrzebują, zatem podziękujmy dudkowi za potwierdzenie winy kamińskiego, chociaż nie rozumiem z jakiej racji wcina się w nie swoja rolę. Ułaskawienie oczywiście jest prawem dopuszczalne nawet morderców, ale ułaskawianie swoich kolesi partyjnych to dość wyraźny sygnał. Niezależnie od sloganów na sztandarach komuna wraca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
0 / 10

To wyraźny sygnał, że PiS ma niepodzielną władzę i może zrobić wszystko. Oj, nie podoba się to plującym jadem platfusom. Możliwe, że trzeba im będzie uciekać z Polski przed więzieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lemingchrumchrum
+1 / 15

melduje wykonanie zadania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+5 / 37

złamali konstytucję, ułaskawiają przestępców, nagradzają kler... a są u władzy dopiero chwilę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deanthehunter
+4 / 20

@tomkosz Kto debilu złamał konstytucję? Prawo łaski jest prawem każdego piastującego urząd prezydenta baranie (tak mówi art, 139 konstytucji III RP). Pomyśli samodzielnie. Ułaskawił przestępców? Kogoś kogo skazano nieprawomocnym wyrokiem (tak był zapewne rzetelny materiał dowodowy) którego ten sam sąd tylko w innym składzie wcześniej uniewinnił. Kara wyższa niż ta, której domagał się prokurator. To pokazuje, że była to tylko zemsta ze strony "Kolesi" na kimś, kto nie dał się przekupić ani zastraszyć. A co do komentarza Sądu Najwyższego to srał na to pies bo to kwalifikuje się pod TK. A co do prawa łaski to wypowiedział się na ten temat były sędzia tegoż trybunału Wiesław Johann który powiedział: "... że prawo łaski to prerogatywa głowy państwa wynikające z art. 139 Konstytucji. "Jest ono szersze niż ułaskawienie, które odnosi się do osób prawomocnie skazanych. Prawo łaski ma zdecydowanie szerszy zasięg i moim zdaniem prezydent miał pełne prawo skorzystać z tego uprawnienia w przypadku wyroku nieprawomocnego i bez inicjatywy po stronie skazanych..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 listopada 2015 o 6:46

avatar ~The_Atheist
+2 / 8

@deanthehunter może chodzi o cyrki wokół Trybunału Konstytucyjnego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deanthehunter
+1 / 3

@~The_Atheist wiem. Chodzi ci o te przyspieszone wybory do składu T. K.? Bo przecież to było normalne. Nikt nie krzyczał, że to zamach na demokrację czy konstytucję a teraz kiedy nowy rząd próbuje to odkręcić krzyczy się, że to zamach na demokratycznie funkcjonujące państwo. Czy kiedy krzyczy się, że Duda wyręcza sądy 2ej instancji, że to też atak na demokrację. W ocenie tych, co krzyczą nawet jakby rząd PiS podał się do dymisji to też byłby powód do krzyku, że są tak nieudolni, że tylko się do dymisji potrafią podawać. Wystarczy spojrzeć jak ostatni premierzy przemawiali w sejmie kiedy składali dymisję swojego rządu a jak przemawiała Ewka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cvetelina
+5 / 23

@kircholm Bez względu na sympatie polityczne - prezydent kraju łamiący prawo to jest żenada. Gdyby PiS było w porządku odbyłoby się to w ten sposób: apelacja, ponowny proces i w zależności od wyroku powołanie do rządu lub nie. Tymczasem partia z prawem w nazwie jawnie sobie z tego prawa drwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 listopada 2015 o 0:12

avatar MINTOR_
+4 / 30

@kircholm Zapiekł Cię zadek PISiorku, bo twoja ukochana partia zaczęła pokazywać swoją prawdziwą twarz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lemingchrumchrum
+8 / 18

bez względu na sympatie polityczne - prawa jednak nie złamał, ale zgadzam się, że żenada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pogromca_polactwa
+5 / 13

@Minku, wystarczy przeczytać postanowienie SN w tej sprawie aby wiedzieć że PAD złamał prawo. Ja akurat należę do tych co czytają. Do czasu zakończenia sprawy, nie wiem czy wiesz, bez względu na to czy wyrok jest prawomocny czy nie, osoba taka musi najpierw oczyścić się z winy przed sądem apelacyjnym. Wyrok nieprawomocny to nie jest coś co nie istnieje, ale jak najbardziej istnieje.
Jak widzsz więc, zanim komuś zaczniesz coś wytykać, sam się doucz i doczytaj.
Interpretacja przepisów podana przez "ekspertów" PIS, ma taką samą wartość merytoryczną, faktyczną, jak zdanie ekspertów zespołu Antoniego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pan_Talon
-1 / 5

@kircholm Wy PiSowcy jesteście tacy głupi, ze nawet nie widzicie, jak niewiele różnicie się od POwców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PowaznaSprawa
+4 / 24

Lewactwo to najtrudniejszy do przeniknięcia stan umysłu ... 8 razy Mariusz Kamiński był ułaskawiany przez Sądy w Polsce i przez 9 lat ktoś ciągle składał sprawy do kolejnych sądów aż trafił się 9 raz i Pana Mariusza skazano na większy wyrok niż chciał prokurator ( ;) ) a do tego ludzi którym udowodniono korupcje skazano na niższe wyroki .... Co na to Lewactwo a ono na to to CO IM NIEMIECKIE media każą gadać ... Ehhh żenada, żelatyna umysłowa. Łeeehhh

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~The_Atheist
0 / 6

@PowaznaSprawa żelatyną umysłową jest próba odwracania kota ogonem. Koleś przekroczył uprawnienia, nie można testować uczciwości urzędników, tak samo jak przed rozwodem jeden z małżonków nie może wynajmować kogoś aby uwiódł współmałżonka i z tego robić dowód o tym, że zdradza. Pamiętajmy też jaki był kontekst polityczny tej prowokacji, a mianowicie za przeproszeniem udupienie ówczesnego wicepremiera i ministra rolnictwa, który się PiSowi nie podobał a był jego koalicjantem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dziękuje_dobranoc
+1 / 3

@PowaznaSprawa może i 9999razy, co? Zacytuję "Dżizas, jak już manipulujesz faktami, to przynajmniej zadbaj o logikę i zgodność z Polskim prawem - polskie sądy są zwykle 2 instancyjne - gdyby w 3 instancjach został uniewinniony, to nie byłoby możliwości cofnięcia sprawy do ponownego rozpatrzenia."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PowaznaSprawa
+1 / 5

@The_Atheist "Nie może" to chyba w twoim przekonaniu. Na zachodzie jest to standard i oczywista oczywistość. Tego typu prowokacje w USA są na porządku dziennym. Polityk ma być czysty jak łza ... Ma być prowokowany dzień i noc i ma nie ulec. Koniec kropka i takich polityków polska potrzebuje a nie postkomuchów, aferzystów z P0 i lewactaw które sciąga chordy muzułmanów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PowaznaSprawa
0 / 4

@Dziękuje_dobranoc nie rozumiem całego nakręcania sprawy ... Przecież ludzie nie uwierzą w dobre intencje ani niemieckich mediów na terenie RP które tą sprawę próbują rozkręcić ani polityką P0 którzy nie mają ni kszty czystego sumienia by kogokolwiek umoralniać ani też nie jest już ważny głos lewicowego elektoratu który jest w Polsce odpowiedzialny za ciągłe jątrzenie, skłócanie Polaków i zajmowanie się pierdołami ... Ta sprawa jedynie punktuje znów dla PIS im więcej lewicowy elektorat i będzie jątrzył i marudził inspirowany przez niemieckie media tym bardziej będzie zyskiwał PIS tak jak to miało miejsce swojego czasu na Węgrzech, tak jak to miało miejsce w czasie kampanii wyborczej w PL ... LUDZIE ZAJMIJCIE SIĘ PROBLEMAMI POLSKI i JEJ ROZWOJEM a nie ciągłym jątrzeniem bo będziecie się zbliżali dna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taka_prawda
+2 / 2

@PowaznaSprawa ciekawe podejście. Jak jest afera, to o niej nie mówcie, bo to tylko lewaki tak robią. Serio nie widzisz jakie to głupie i bezczelne? Podaj przykłady takiego sprawdzania polityków na zachodzie, czekam. Bo tez tego to sobie można wszystko napisać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PowaznaSprawa
0 / 2

@Taka_prawda Prowokacje są stosowane np. w USA. Policja zostawia otwarte auto na ulicy i czeka aż kogoś zaswędzą ręce. Kamera jest ukryta i policja może zdalnie wyłączyć kradziony samochód. To się nazywa "Bait Car".
youtube.com/watch?v=W7FZbG22fMk
en.wikipedia.org/wiki/Bait_Car

... Kilka sekund na google pod hasłem prowokacja korupcja usa i już masz jeden przykład. A co do kultury i tak dalej to czy Ci nie jest wstyd piętnować ludzi którzy walczyli z korupcją i tym samym realizować plan tych którzy takich ludzi ścigają czyli głównie polityków P0 którzy robią co robią bo tak na prawdę są zamieszani w setki takich spraw. Z chęcią bym posłuchał też jaka jest Twoja propozycja i czy jesteś w stanie podać przykład lepszej Partii dla polski niż PiS ... Choć po tym prostym pytaniu nigdy już nie dostaje odpowiedzi tylko jakieś ogólniki typu "wszyscy" są lepsi i tak dalej PODAJ SWOJĄ PROPOZYCJĘ i zobaczymy jaka ona jest bezkrytyczna bo tak jak prowadzimy rozmowę że ja MAM JAKIEŚ PROPOZYCJE a Ty ich nie masz i tylko ciągle krytykujesz to tak to wiesz ... to na prawdę łatwe jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tajniak4
-1 / 1

@PowaznaSprawa Serio? Kamiński był ułaskawiany przez sądy 8 razy? A nie 800? Albo 8 milionów? Upewnij się dobrze zanim odpowiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Demokles
+2 / 10

Państwo polskie istnieje tylko TEORETYCZNIE....16.11.2015 R.I.P PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ (te prawdziwe, a nie PiS)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Niekamiński
+2 / 12

A. Duda: panie prezesie melduję wykonanie zadania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
+6 / 22

Poczytajcie sobie lepiej kogo ułaskawił prezydent Komorowski, Kwaśniewski i Wałęsa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cvetelina
+3 / 15

@kenzol A co to zmienia jeśli chodzi o decyzję Dudy? Daje mu to prawo do zachowania niezgodnego ze standardami w polskim państwie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar altocumulus
+6 / 8

@kenzol @cvetelina standardy, gdy rządziła PO, to rozmowa K. Kwiatkowskiego - szefa Najwyższej Izby Kontroli (!!!) z Janem Kulczykiem. JK: Ale tutaj trochę niepotrzebnie Donald chciał być ponad tym wszystkim i nie wyciął Kamińskiego. Przecież nie byłoby tych następnych afer. KK: Okazało sie, że to było kompletnie nie... JK: To nic nie dało, wręcz przeciwnie. KK: On siedział i cały czas kombinował. JK: Mając instrumenty, nie... KK: Mając mega instrumenty, naprawdę... Mariusz Kamiński w końcu został zwolniony ze stanowiska po wykryciu przez niego kolejnej afery rządu PO-PSL. W 2010 r. sąd umorzył postępowanie wobec Mariusza Kamińskiego stwierdzając brak znamion czynów zabronionych. Później jeszcze dwa kolejne sądy zajmowały się tą sprawą i oba uznały, że działania CBA były legalne i uzasadnione. Także sejmowa komisja śledcza (za czasów rządów PO-PSL) analizując tę sprawę przez kilka lat, nie stwierdziła naruszenia prawa. W końcu gdy wychodziły na światło dzienne coraz to inne afery rządu PO-PSL, znalazł się sędzia, który wydał wyrok nawet bardziej surowy niż chciał tego prokurator (a sam prokurator oskarążający w przeszłości był od 30.IV.1985r. tajnym współpracownikiem SB).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Orset
0 / 10

@kenzol @kenzol Rzekomo to miał być inny prezydent. Prezydent porządny, przestrzegający prawa a nie taki co kolegom ułaskawienia załatwia. Skąd zatem te porównania? Miało być inaczej a być może będzie jeszcze gorzej. Ktoś tutaj kiedyś dał demota ze statystykami odnośnie pracy Pana Prezydenta (podana liczba podpisanych ustaw, wet etc.) a jakaś osoba w komentarzu zapytała, ciekawe jak będzie z tą statystyką gdy PIS już obejmie władze. Czy może nie będzie tak, że "nowy, lepszy" Prezydent będzie maszynką do podpisywania dla "nowej, lepszej" władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
-2 / 4

@~Orset... Kamiński był niewinny!!! Został skazany, bo jako szef CBA znajdował coraz to nowsze afery i przekręty w koalicji PO-PSL!!! Dlatego w końcu Donald i spółka znaleźli przekupnego sędziego, który nałożył na Kamińskiego jeszcze większą karę niż chciał sam prokurator i Kamińskiego w ten sposób wyłączyli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tajniak4
-1 / 1

@kenzol A ty oczywiście wiesz lepiej że Kamiński był niewinny, bo w PiS o tym kto jest winny decyudje się wg klucza politycznego. Zresztą Duda ułaskawiając Kamińskiego przyznał właściwie, że był winny. Niewinnych się nie ułaskawia, tylko uniewinnia i robią to sądy, a nie Prezydent. Wobec Kamińskiego zapadł wyrok skazujący, a uniewinniający (tj. zmieniający lub uchylający wyrok z I instancji) nie zapadł i już nie zapadnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cvetelina
+6 / 20

@PanJanuszTracz Super, naprawdę super. Polski prezydent obchodzi prawo. Powód do dumy zwolenników PiSu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S serspodlaski
+3 / 3

Show must go on!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Aleexxxxxx
-4 / 6

Jak prezydent może ułaskawić kogoś NIEPRAWOMOCNIE? Ma prawo ułaskawić, więc z góry jest to prawomocne, a jak się komuś nie podoba, to proponuję mieć pretensję do konstytucji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xxstorm91
-1 / 13

Widzę, że pisiorki się bulwersują... Ale to dopiero początek. Niestety - zobaczycie, że wpadliśmy z deszczu pod rynnę.

P.S. Nie jestem wyborcą ani PO, ani PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~y2y
+4 / 10

Do wszystkich "znawców" prawa :) W doktrynie wskazuje się, że prawo łaski ma wręcz nieograniczony, bardzo szeroki zakres. Ułaskwienie oprócz tego, że może polegać na darowaniu całej kary bądź jej części, na warunkowym zawieszeniu wykonania kary, czy na skróceniu terminów warunkowego zwolnienia lub zatarcia skazania, może także dotyczyć osoby skazanej nieprawomocnym wyrokiem. Prawo łaski może bowiem przyjąć postać tak zwanej abolicji indywidualnej, czyli uchylenia karalności przestępstwa popełnionego przez konkretnego sprawcę i w konsekwencji na zakazie wszęcia postępowania lub nakazie umorzenia postępowania kanego wobec konkretnego sprawcy. Ponadto należy pamiętać, iż Prezydent RP nie ma obowiązku, by w jakikolwiek sposób tłumaczyć się, czy też uzasadniać słuszność zastosowania prawa łaski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pomoroloro
-3 / 9

Ta, prawo laski nie łaski,. Laski kaczyńskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lemingchrumchrum
-2 / 2

racja, tak pisze doktryna, zobaczymy co powie sąd apelacyjny, może uzna inaczej i przyjmie akt ułaskawienia za bezskuteczny, z powodu zastosowania przed prawomocnym wyrokiem albo uzna że będzie skuteczny po uprawomocnieniu i rozpozna apelację - pewnie nie i umorzy postępowanie, mnie jednak interesowało co sądy prawomocnie orzekną w tej sprawie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lemingchrumchrum
0 / 0

coś musieli chyba wrzucić, bo najpierw dziesiątki podobnych demotów po kilku minutach w poczekalni trafiało do archiwum

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tolerancja_dla_tolerujących
+5 / 5

A ja głupi myślałem, że straszenie pisem po wyborach odejdzie do lamusa, ehhh ja głupi.
Jest taki oto artykuł na niezalezna gdzie komorowski ułaskawia " pijany rowerzysta; osoba, która chciała dokonać rozboju, przemytnik narkotyków oraz złodziej" nie sprawdzam jego prawdziwości bo czasu nie mam, w kontraście do kamińskiego artykuł na wikipedii także nie sprawdzam autentyczności, wygląda ten kontrast strasznie słabo. Jeśli ktoś chce się pobawić autentycznością podanych przezemnie informacji zapraszam do zabawy. Proszę tylko o pamiętanie kto stwierdził, że obietnice wyborcze to tylko takie gadanie. Kto twierdził, że pieniądze z ofe nie są nasze i kto do cholery zapoczątkował i przez wiele lat zatwierdzał budżet z deficytem. A co do pisu powiem tak. Imigranty mają do nas trafić w 2016 roku (bynajmniej wedle po) oraz w 2016 roku ma być usunięta kwota wolna od podatku (ustawa ogłoszona ustawą niespójna z konstytucją przez trybunał stanu po paru latach jej obowiązywania) Dajmy pisowi rok 2016 jako czas na spełnienie dwóch podstawowych obietnic i postanowień wyborczych. Jak nic nie zrobią to na taczkach ich się wywiezie, ale póki co więcej wiedzy, mniej płakania jaki to pis zły bo zapewne za amber gold zacznie rozliczać oraz wytykać jakie to publiczne media są publiczne. PS. A o szogunie, pijaku i wizytancie w stoczni, któremu spadać kazali już nie pamiętacie ? Już to stało się dobre ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nie_mam_pytań
+1 / 7

Jak dla Ciebie niezależna od mózgu jest wiarygodnym źródłem informacji. To nie mamy o czym rozmawiać. Istny przykład lemingozy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pikoloko
0 / 0

~Nie_mam_pytań cytuję poprzednika "Jest taki oto artykuł na niezalezna gdzie komorowski ułaskawia " pijany rowerzysta; osoba, która chciała dokonać rozboju, przemytnik narkotyków oraz złodziej" nie sprawdzam jego prawdziwości bo czasu nie mam" no i wychodzi brak czytania ze zrozumieniem, skoro nawet wiadomości na wiki chciał sprawdzać to można spostrzec, że uważa iż tu na niebie i ziemi nie ma już rzeczy w które wierzy odrazu zresztą w cytacie jest napisane "nie sprawdzam jego prawdziwości bo czasu nie mam". Ale do faktów. Jak podaje dziennik pl komorowski ułaskawiał "alimenciarze-oszuści, złodziej, nieszczęśnicy skazani za nielegalny połów ryb czy wyrąb drzewa" + "16 listopada prezydent ułaskawił m.in. zabójcę i osobę, która uchylała się od obowiązku alimentacyjnego. Inne przestępstwa były mniejszego kalibru: kierowanie rowerem pod wpływem alkoholu, paserstwo i oszustwo." inną stronę podać także ?

np wiki :
1994 prezydent Lech Wałęsa ułaskawił Andrzeja Z. ps. „Słowik”. jednego z bossów mafii pruszkowskiej.
1999 prezydent Aleksander Kwaśniewski w trybie nadzwyczajnym ułaskawił Petera Vogla, skazanego za morderstwo na tle rabunkowym.
16 grudnia 2005 prezydent Aleksander Kwaśniewski ułaskawił Zbigniewa Sobotkę w sprawie tzw. afery starachowickiej.
2009 prezydent Lech Kaczyński ułaskawił Adama S., wspólnika Marcina Dubienieckiego. Adam S. został uprzednio skazany za wyłudzenie z PFRON 120 tys. zł.
18 grudnia 2009 prezydent Lech Kaczyński ułaskawił trzech braci – Mirosława, Tomasza i Krzysztofa Winków – w sprawie linczu we Włodowie.
16 listopada 2015 prezydent Andrzej Duda ułaskawił Mariusza Kamińskiego – szefa CBA w latach 2006-2009, skazanego nieprawomocnie za przekroczenie uprawnień w aferze gruntowej.

Ale nie uważam by o to chodziło. Bo każdy ma kolegów, każdy kolegę próbował bronić, czy to przed dziewczyną, napastnikami, czy czymś tam jeszcze, nie każdy jest jednak prezydentem i może sypać prawem łaski. Pozatym prezydent może ułaskawiać to ułaskawia. Np wałęsa, ułaskawił bosa mafijnego, czy to jemu jakoś uwłacza ? Uważam, że bardziej uwłacza mu stwierdzenie z jego własnych ust by solidarność poza miastami strajkowała , lub to jak w stoczni kazali mu robotnicy wyjść. Tak samo z kwaśniewskim, któremu uwłacza przewracanie się przy wystąpieniach publicznych. No i tak dalej. Bo nie było tu nigdy i zapewne nigdy nie będzie rządów sprawiedliwych, czy to pisowskie czy po czy co tam innego. Tak czy siak miejcie ludzie kontrast. Narazie niech się pis w tym roku ustawi jak tam chce, większego deficytu przez te niespełna 2 miesiące nie zrobią niż przez osiem lat zrobiło po, a 2016 będzie rokiem rozliczeń, zobaczymy wtedy czym i jakimi słowami nabruździ sobie duda, bo to że ma prawo łaski to jedna sprawa, ale że naobiecywał i może nie spełnić to już kwestia, którą moim zdaniem sobie bruździł będzie, na tyle by ze stołka wpaść do gnojówki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~The_Atheist
+3 / 7

I co,dalej jesteście tacy dumni z prezydenta?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A afcio
0 / 4

Na pewno są zadowoleni, przecież to ciemna masa jest. Co kaczka powie tak ma być, koniec, kropka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pikoloko
0 / 0

Szkołę skończył porządną. Nie pije. Nie chce imigrantów. Ułaskawia może niezbyt mądrze ale mieści się w skali poprzedników. Na krześle też nie stał.

Czy jestem dumny ? Gdzieś go mam ale on chociaż mnie i nas wszystkich nie ośmiesza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomxy
-1 / 5

Cóż mamy pisowską republikę bananową zatem nie maco się dziwić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karoless
+1 / 5

Macie swojego najlepszego i wielce niezależnego prezydenta. Szkoda, że idzie tą drogą zamiast kierować się swoim małym rozumkiem. Kolesiostwem śmierdzi na kilometr...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 listopada 2015 o 7:37

avatar ~Taka_prawda
+1 / 5

@Karoless w końcu walczy z układem* * by zastąpić go własnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Stonemarket
+1 / 3

Sprawa Kamińskiego jest ściśle powiązana z aferami stoczniową i przede wszystkim hazardową. Jeżeli 14 sierpnia 2009 MK najprawdopodobniej poinformował premiera o dowodach na działania korupcyjne Drzewieckiego i Chlebowskiego (na pewno była mowa o możliwych nieprawidłowościach wokół ustawy hazardowej), a 25 sierpnia odbyło się nadzwyczajne posiedzenie 6 prokuratorów w jego sprawie; jeżeli 8 października premier nie miał żadnych zarzutów wobec zachowania Kamińskiego ws afery hazardowej ("Nie miałem i nie mam żadnych zastrzeżeń o charakterze etycznym czy politycznym wobec pana Kamińskiego, że dotarł do tej wiedzy i mi ją przedstawił."), a 13 października pośpiesznie odwoływał go z powodu złych intencji w sprawie właśnie tej afery i "wykorzystania CBA przeciw konkurentom politycznym", łamiąc przy tym procedury i wykorzystując kruczek prawny (zapis w ustawie o CBA o "nieposzlakowanym charakterze" szefa służby, wg ustawy szef CBA miał być nieusuwalny) - to o czym my tu mówimy? Śledząc kalendarium wydarzeń i zachowania konkretnych osób (również ich nieścisłości w zeznaniach) widać wyraźnie, że cała ta sprawa ma ewidentny podtekst polityczny.

W jakich okolicznościach powstały zarzuty prokuratorskie wobec Kamińskiego (trzeba przewinąć do góry):

http://kataryna.blox.pl/2009/11/Dziwne-losy-wniosku-Karpiniuka.html#ListaKomentarzy

http://kataryna.blox.pl/2009/11/Karpiniuk-pisze-do-prokuratora.html#ListaKomentarzy

Sprawa afery hazardowej (i związanej z nią sprawy usunięcia Kamińskiego w atmosferze wzajemnych oskarżeń) jest na tym blogu opisana lepiej niż gdziekolwiek, w wielu wpisach od października 2009. Każdy może wejść w linki, posprawdzać informacje i wyrobić sobie zdanie, do czego gorąco zachęcam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tylko_pytam
+1 / 3

@Stonemarket pomyślałeś może o tym, że w międzyczasie dowiedział się nowych rzeczy? A wiesz, że sprawa dotyczy innych zdarzeń niż te które opisujesz, zapewne za pieniądze? A źródło jakie rzetelne, ho ho! Prawie jak fotoszopka Macierewicza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Stonemarket
0 / 0

To zdradź mi czego się dowiedział, chętnie się dowiem, bo najwyraźniej znasz tę sprawę lepiej niż ja. :] I jakie to inne zdarzenia miały miejsce. Moje źródło od dawna występuje pod imieniem i nazwiskiem, co nie jest trudno sprawdzić, a korzysta z ogólnie dostępnych stenogramów, informacji publicznej i doniesień medialnych. Tych głupawych insynuacji o pisaniu za pieniądze nawet nie będę komentować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Stwierdzam_tylko_FAKT
+2 / 2

@Stonemarket sprawa dotyczy tzw. afery gruntowej, a Ty wyskakujesz z tym, co było przy pisaniu ustawy antyhazardowej. Bezczelne odwracanie kota ogonem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Stonemarket
0 / 0

Jasne. :) Nie ma żadnego związku poza ciekawą koincydencją czasową, której nie umieją wytłumaczyć najbardziej zainteresowani. Przez 2 lata prokuratorzy nie mogli dojść do porozumienia czy działania CBA ws afery gruntowej były zgodne z prawem czy jednak nie (była to jedyna wątpliwość i powód ciągnięcia się sprawy - nie chodziło o ustalanie kolejności zdarzeń lub zbieranie materiału dowodowego - m.in. właśnie dlatego ta sprawa jest tak ciekawa). Aż tu wtem 14 sierpnia 2009 ma miejsce spotkanie Kamiński-Tusk ws ustawy hazardowej (obie strony potwierdzają). 17 października dwa spotkania: Tusk-Czuma (minister sprawiedliwości i jednocześnie prokurator generalny) oraz Czuma- prokurator Olewiński (który prowadził sprawę Kamińskiego). Wszyscy uczestnicy spotkań potwierdzają, że miały one miejsce. Olewiński przyznał, że rozmawiał z Czumą (na jego wyraźną prośbę) o sprawie Kamińskiego, choć oczywiście zaprzeczył, jakoby wywierano na niego nacisk. Tego samego dnia Olewiński sporządza pismo z projektem zarzutów wobec Kamińskiego, które przesyła nazajutrz do Prokuratury Krajowej. 25 sierpnia zebranie 6 prokuratorów (co nie jest normalną praktyką w pracach prokuratury, co potwierdził sam Olewiński), które podobno w zamierzeniach miało dotyczyć 3 spraw, lecz ostatecznie dotyczyło wyłącznie sprawy Kamińskiego. Tu masz zeznania prokuratora Olewińskiego: http://orka2.sejm.gov.pl/KomSled6.nsf/0/C7788F0405517124C1257715004A4F6E/$file/0360706.pdf
Możesz stawać na głowie, żeby próbować zarzucić mi kłamstwo, ale Ci się to nie uda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~endrju001
-1 / 7

Jakiś czas temu ktoś się zastanawiał w komentarzach '
'dlaczego pokolenie dzisiejszych 30-latków tak się upiera przy głosowaniu na PO'. Ano dlatego, że już za swojego dorosłego życia zdążyli doświadczyć rządów PIS. Dziś jest najlepsze potwierdzenie, gdyby ktoś miał wątpliwości czego tak naprawdę chce PIS. Oni nie chcą pomóc obywatelom, spełnić obietnic wyborczych. Oni chcą władzy totalnej. To ich jedyny cel.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Otumanienie
+1 / 5

Haha ktos tam pisal ze Komora by zjedli? Gosc na innej planecie zyje:D Szkoda ze od lat nie moze sie wytlumaczyc z paru afer a media uciszaja, ktos wypowiadajac sie powinien przeanalizowac sytulacje Kaminskiego, jego oskarzenia to prowokacja jak w wielu innych przypadkach! ZAcznijcie samodzielnie myslec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
-3 / 3

Ci niezdecydowani wyjechali już zagranicę po zwycięstwie PiSu czy dalej obiecują, że wyjadą? Macie kolejny powód tępe łby. Do samolotu i sajonara.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taka_prawda
0 / 2

@kenzol ciekawe kto wtedy będzie płacił na zasiłki dla nieudaczników życiowych. Bo wśród osób bogatych mały odsetek głosował na pis.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
-3 / 3

@~Taka_prawda... ponad 90% więźniów głosuje zawsze na PO. Wnioski wyciągnij sam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J johnnyg
0 / 0

No i co z tego ? Wielcy konstytucjonaliści, ustawa zasadnicza nie precyzuje w którym momencie Prezydent RP może lub nie może zastosować prawa łaski. Jest to konstytucyjne uprawnienie głowy państwa i idąc tą logiką to powinniście robić demoty dotyczące każdego ruchu Prezydenta. Prezydent zawetował ustawę : demot, prezydent podpisał ustawę : demot, prezydent powołał sędziego : demot.
Czekam na to i będę punktował ewentualną niekonsekwencję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tajniak4
0 / 0

@johnnyg Precyzować nie musi, bo to się rozumie samo przez się. Ułaskawia się osobę skazaną - z definicji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J johnnyg
0 / 0

@tajniak4 - no właśnie, jak stwierdziłeś : "precyzować nie musi" - to wszystko wyraża. Nie musi i tyle, więc pan Prezydent Duda skorzystał z tego konstytucyjnego uprawnienia. Cieszę się, że się zgadzamy.
Tym bardziej, że pan Mariusz Kamiński był osobą skazaną.. Nieprawomocnym wyrokiem, ale to i tak znaczenia nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1032
-2 / 4

Brawo admin widać ze nawet taki badziew może trafić na główną 272/653 świadczy tylko o jedyna nie liczy się treści tylko znajomość z administracją . Szkoda że wiele innych dobrych postów np 250/260 umiera w poczekalni tylko dlatego bo tak ktoś z góry zdecydował

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taka_prawda
+1 / 3

@pawel1032 a może dlatego, że tą ważna informację starali się zasypać minusami płatni lub głupi zwolennicy pisowców? Ile razy widziałeś tutaj włażenie w zadek Dudzie, a ile razy krytykę pisklaków?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1032
-1 / 1

Jaką ważna ? Gości został najpierw zwolniony zarzutów następnie pod naciskiem PO_PSL sprawa wróciła ponownie i został skażany za walkę z korupcją . Gdzie tu masz ważną informacją ? Dla mnie jest dlaczego z PSL gości z Rzeszowa które załatwił ciepłe posady swym znajomy nie jest jeszcze wiezieniu . Jakby wiedział że Kamiński będzie w CBA to bym głosował na PIS zamiast na Kukiza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Krecik
+3 / 5

Czy jeszcze są jacyś naiwniacy, którzy wierzą, że PiS jest "prawy" i "sprawiedliwy", a Duduś jest prezydentem wszystkich Polaków???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S scotti
-1 / 1

a w ogóle wiesz o co kaminski jest oskarżony ? nie wiesz .. wiec komentarz --> w dupie byleś i gówno widziałeś a na polityce znasz sie jak gówno na poezji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S scotti
-1 / 1

a ja jestem za Kamiński powstrzymał fale łapówkarstwa a ze przy tym nadużywał władzy trudno ...nie złapiesz lisa prosząc go żeby wszedł do klatki ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tsune
+2 / 2

A jakby to komorowski tak zrobił, to o matko... wyrok smierci - internetowa hipokryzja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Greenwood_Goose
0 / 0

Śmieszne jest to obszczekiwanie PiS przez wyznawców sekty aferalno-zdradzieckiego układu POWSI...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem