Autosan H9, był niedawno demot o nim.. Co nie zmienia faktu, że to prawdziwy polski krążownik, w dodatku wygodny! Pamiętacie te półki z siatki na górze?
Wciąż podstawowy wóz PKSu w moim mieście :) i pewnie jeszcze długo się to nie zmieni. Co do tytułu to raczej nie cudowna technika jest powodem tego, że tyle ich jeździ, ale brak pieniędzy lokalnych przewoźników na wymianę taboru na nowy.
Gdyby tak było, że jeżdżą starymi autosanami bo są za biedni na kupno nowych to dawno sprowadziliby na ich miejsce choćby 20 letnie używane autobusy z Niemiec. Tymczasem królują już ponad 40 lat na naszych drogach i pewnie jeszcze jakiś czas będą panować.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 stycznia 2016 o 14:24
Autosan H9, był niedawno demot o nim.. Co nie zmienia faktu, że to prawdziwy polski krążownik, w dodatku wygodny! Pamiętacie te półki z siatki na górze?
Jak to było? 2 miliony km przebiegu 800 tysięcy na luzie.
Wciąż podstawowy wóz PKSu w moim mieście :) i pewnie jeszcze długo się to nie zmieni. Co do tytułu to raczej nie cudowna technika jest powodem tego, że tyle ich jeździ, ale brak pieniędzy lokalnych przewoźników na wymianę taboru na nowy.
Gdyby tak było, że jeżdżą starymi autosanami bo są za biedni na kupno nowych to dawno sprowadziliby na ich miejsce choćby 20 letnie używane autobusy z Niemiec. Tymczasem królują już ponad 40 lat na naszych drogach i pewnie jeszcze jakiś czas będą panować.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 stycznia 2016 o 14:24
i ten podskokowy pełz posuwisty do przodu
jeżdżę takim do szkoły
To uczucie, kiedy czlowiek cieszyl sie ze podjechal Autosan, bo zawsze mogl byc Jelcz....
Jest tak dobrzy ze fabryka go produkująca zbankrutowała bo nikt nie potrzebował nowych jak raz kupił h9
w124
dlaczego mercedes? to autosan . plwam na niemieskiego mercedesa CZESTO
tarnobrzeski a u nas w pksie ostrowiec nadal takimi jezdzą!!!