Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~stop23909032903
+43 / 57

I tak wyginęły mamuty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Plague_Doctor
+8 / 26

Dlatego trzeba używać czegoś takiego:
http://static.ijreview.com/wp-content/uploads/2015/02/rJUFYkr.jpg
Trafi ci się taka szurnięta feministka, ubzdura sobie, że ją zgwałciłeś i możesz trafić do więzienia lub w najlepszym przypadku tymczasowo do aresztu i stracić pracę.
"1. W sądzie prawo jest po stronie molestowanego pracownika. 2. To pracodawca i sprawca muszą wykazać, że nie doszło do sytuacji noszącej znamiona molestowania lub że skutecznie zareagował na skargi pracownika." http://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/pokrzywdzony/286405,Molestowanie-seksualne-w-Kodeksie-karnym.html

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2016 o 19:27

avatar ~Pan_x
-4 / 10

@Plague_Doctor Przed bara bara spiszmy umowę. Ja pitole! No niby logicznie myśląc ma to sens, ale na samą myśl już chyba wolę gumkę nosić w portfelu niż takie coś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
-2 / 6

"To pracodawca i sprawca muszą wykazać, że nie doszło do sytuacji noszącej znamiona molestowania lub że skutecznie zareagował na skargi pracownika." - to jest TOTALNA BREDNIA zmyślona przez lewackiego Rzecznika Praw Obywatelskich i nie wiadomo dlaczego bezmyślnie propagowana w mediach. W prawie NIE MA TAKICH PRZEPISÓW! Może paniom z biura RPO liczne kawki zaszkodziły na mózg, i pomyliło im się z czym innym: otóż jeżeli zostanie udowodnione, że molestowanie miało miejsce, ale dokonane zostało przez osobę inną niż pracodawca (czyli przez jakiegoś pracownika), to wówczas odpowiedzialność za tę sytuację MOŻE ponieść również pracodawca, jeżeli wiedział o tej sytuacji, ale nie interweniował. Czyli w sytuacji, gdy pracodawca WIEDZIAŁ o molestowaniu, to aby uniknąć odpowiedzialności karnej będzie musiał wykazać, że przedsięwziął jakieś kroki zaradcze w miejscu pracy. Oczywiście pracodawca nie będzie odpowiadał za molestowanie, tylko za nieudzielenie pomocy, bo kodeks pracy nakłada na niego obowiązek pomocy. Oczywiście osoba molestowana najpierw musi udowodnić, że w ogóle doszło do molestowania, a jeżeli będzie chciała pozywać także pracodawcę, to będzie musiała udowodnić, że pracodawca wiedział. Jeżeli to wszystko udowodni, a pracodawca nie będzie w stanie wykazać, że podjął środki zaradcze, to wówczas dopiero dojdzie do jego skazania. Tylko o to chodzi, a nie to, że oskarżony musi udowadniać swoją niewinność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2016 o 21:29

M majstefan
+2 / 22

Debilki mają coś z głową jednak. Ciekawe czy zwracają się do nich per osoba...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+16 / 26

kogo obchodzi to co bredzą jakieś tam feministki? to wszystko można zawrzeć w jednym zdaniu - jeśli ktoś w dowolny sposób pokazuje że nie chce, to znaczy że nic nie będzie. i już. i po co te wszystkie obrazki? aha, zapomniałem, jestem tylko durnym samcem który właśnie wypełzł z jaskini i do mnie trzeba wielkimi literami. świecącymi jak neony. wielokrotnie. i na wszelki wypadek na 30 różnych sposobów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Koalicja123
+4 / 12

co najwyżej wyginą feministki - tylko co je zastąpi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+5 / 11

@Koalicja123 Jest szansa że istoty płci żeńskiej z mózgiem między uszami :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hellfiat
-1 / 1

Mam nadzieję że nic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szczerbus9
+7 / 9

same oczywistości, jakimś niewytłumaczalnym cudem, to u nas raczej zasady moralne, czyli w tym środowisku to raczej przypomnienie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daila
-4 / 10

rozbawilo mnie,nie powiem lol a tak na serio....szukaja mozgu w duuupie,niestety....tam go nie ma lol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+6 / 10

Dlatego sztuką męskich umiejętności jest by zaprosić kobietę do seksu, a ona wyraziła zgodę w sposób podany na jednym ze zdjęć. W wielu wypadkach nie chciałbym uprawiać seksu na siłę. Bo i to żadna przyjemność zmuszać kogoś do tak fantastycznej rzeczy. Kobieta powinna być stroną aktywną także w łóżku. Kto nie lubi jeśli kobieta poskacze po facecie i wyciągnie z niego siódme poty i wszystkie płyny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EkkaXx
+11 / 27

Nie wiem może ja jestem za młoda, ale większość tych karteczkę jest w porządku.... Te komentarze pod spodem zmieniają sens i założenie które jest dobrę. Np: jeśli kobieta mówi nie to znaczy a) nie b) nie itd. Ten komentarz jest bardzo nie trafiony. Istnieje wiele związków patologicznych gdzie właśnie dla kogoś nie znaczy tak... To, że jest jakaś akcja społeczna nie znaczy, że jest ona skierowana do każdego. Co dla ciebie jest normalne, dla kogoś może nie być.

Dlaczego nie ma takich durnych galeria jak jest, żeby kobiety nie paliły w ciąży? I komentarza mężczyzny czy kobiety na wskroś ironicznego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~srthjerthj
-4 / 16

@EkkaXx jestes za mloda i nie wiesz o czym mowisz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sfdfdb
+10 / 24

@EkkaXx
Zgadzam się. Te komenty pod obrazkami miały na celu zmanipulować odbiór przez czytelnika. A wg mnie minimum połowa postulatów feministek jest słuszna. Te komenty pod obrazkami pisał jakiś chłopczyk z gimnazjum. Jak kobiecie odmówi się seksu to świat się nie wali. Kobieta ma rozum i wie, że facet też ma prawo być zmęczony, nie miec ochoty itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zozlik
-5 / 13

@EkkaXx Tak tak. Jak będziesz mieć faceta z którym jesteś kilka lat to pewnego dnia zachowasz się jak głupia pipa i powiesz "zgwałciłeś mnie i było źle i NIE".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ffffffffff9
0 / 6

@EkkaXx "Każdy/a może zmienić zdanie w każdej chwili" To jest potwierdzenie tego co inni piszą, nagle uzna że nie chce ale że było już po.... to nieważne ! Skoro można zmienić zdanie w każdej chwili. Po za tym akcje typu "gdy patrzysz na nią już ją gwałcisz" są od feministek, jak w latach 70-tych prawiły jeszcze mądrze tak teraz 90% wszystkich ich postulatów opierają się na kłamstwie "kobiety zarabiają mniej" i stereotypach "mężczyźni zawsze mają lepiej", już nie mówiąc o zakłamywaniu historii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Twoj_nick2
0 / 2

@EkkaXx haha "Istnieje wiele związków patologicznych gdzie właśnie dla kogoś nie znaczy tak" i właśnie jak ktoś z tego patologicznego związku zobaczy tą akcję to stwierdzi "rzeczywiście!" i już pędzie po kwiaty i praliny i przeprosinami na ustach wraca do kobiety. Ta galeria sprawiła, że Fritzl otworzył swoją piwnicę i powiedział "przepraszam", sprawił, że "imigranci" w Kolonii przynoszą kwiaty na miejsca swoich niedanych małpich figlów. Sprawia, że teraz na bliskim wschodzi nie zamyka się zgwałconych kobiet. Dopiero kawałek kartki, z zdaniem "nie znaczy nie" sprawił, że źli ludzi zdali sobie sprawę, że postępują niesłusznie. Eksperci są zgodni, ta akcja w równym stopniu zwalcza gwałty jak kolorowe filtry na zdjęcia profilowa zwalczają terroryzm, jest jak modny hasztag, albo fajnie hasło. Jest tym czym okazywanie zaniepokojenia przez głowy państw. "Nie znaczy nie" i każdy normalny człowiek to wie, a nienormalnemu nie pomogą tego typu akcję.. jest to aż tak bezcelowe, że zasługuje na wyśmianie. Aż ręce opadają, jak niektórzy doszukują się w tym manipulacji (sfdfdb - serio?). Ta galeria to lewackie pie*dolenie, zamiast "dać prawo do obrony" i dać narzędzia do obrony, to tworzy się tylko pozorne działanie. Mam tylko nadzieję, że organizatorzy nie dostali żadnego grantu na tego typu wygłupy, bo wtedy to byłby skandal (a tak to robią z siebie pajaców i mamy prawo ich wyśmiać).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RedHeadCath
+7 / 27

Proszę jakie śmieszki. Fajnie tak usprawiedliwiać gwałcicieli, nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
-4 / 10

Ignacy Karpowicz oskarżył czołową feministkę Kingę Dunin, że go molestowała seksualnie, gdy skorzystał z jej zaproszenia i przenocował u niej w mieszkaniu podczas wyjazdu do Warszawy. Karpowicz opowiada, że Dunin, naczelna feministka RP, weszła do jego łóżka, zaczęła go obmacywać i musiał uciekać. Kinga Dunin nie rozumie, że "nie" znaczy "nie"? Tak feminizm wygląda w praktyce... Zrozumcie, że czołowe feministki ŻYJĄ Z FEMINIZMU - tylko o to chodzi, o KASĘ. To jest ich zawód, tak jak dla was zawód nauczyciela, księgowej, czy ekspedientki. One dostają za to pieniądze, i to dobre, więc będą tę kretyńską ideologię podtrzymywać do końca swoich dni - bo z czego będą żyły? To banda intelektualnych hochsztaplerów, wygodnie żyjących z grantów. Ten demot po raz kolejny potwierdza, że feministki to pajace na cudzy koszt, a feminizm to parch na ludzkości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2016 o 21:41

avatar RedHeadCath
+4 / 10

Nie, ten demot pokazuje jakim ograniczonym człowiekiem jest jego autor, nic więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
-3 / 9

Wręcz odwrotnie, autor demota pokazał, że posiada naturalny "bullshit detector", inteligentnie i dowcipnie skomentował kretynizmy feminizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RedHeadCath
+3 / 5

To nie wszystko są kretynizmy feminizmu. Owszem, często feministki przesadzają i robią z siebie idiotki ale jeżeli chodzi o gwałt czy molestowanie jakoś mnie ten temat nie bawi. Ciekawe że panowie lubią być budzeni lodzikiem ale gdyby mieli być budzeni dildem w odbycie to już nie byliby tacy szczęśliwi. Czyżby jednak nie każda zabawa w łóżku ze śpiącą osoba jest taka miła? Autor pokazał że jest idiotą bo bagatelizuje prawdziwe problemy udając że ich nie ma, a kobiety przesadzają. Czasem na pewno przesadzają ale czasem warto pomyśleć czy to co robisz jest na pewno za zgodą partnera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ladyarwena
+7 / 17

Ja to widzę tak: damska akcja przeciw gwałtom (wydarta z joemonstera, nie wiem czy już w prześmiewczej formie, bo nie chce mi się szukać), komentarze jakiegoś małolata (fizycznego bądź umysłowego), zamieszczone przez adminów na stronie głównej dla gównoburzy w komentarzach. Quo vadis munde?
PS: Jak się można śmiać z gwałtu? Chyba tylko jak się jest samcem, wierzącym święcie że nikt nigdy nic mu nie wsadzi w dupę bez jego zgody. amen

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2016 o 11:06

avatar ladyarwena
+4 / 14

@olmajti, zmieniasz temat. Obrazki nie odnoszą się do wieloletniego związku, w którym partnerzy wiedzą co się komu podoba i na ile można sobie pozwolić, tylko sytuacji pierwszych randek, spotkań, czy imaginacji które roją sobie co niektórzy faceci kiedy kobieta zaprosi ich na kawę.
Poza tym wciskasz masę stereotypów do swojej wypowiedzi. Wyjdź do ludzi :-/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2016 o 13:46

avatar ladyarwena
+2 / 8

@olmajti, "TO MA SENS" :D -Załóż kościół, albo zostań teologiem swoich poglądów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xexexexe
+15 / 21

Może niektóre karteczki owszem, były przesadzone, ale osobiście bardziej mnie wkurzyły komentarze tego dupka z demota, który postanowił każdą z nich wyśmiać chcąc pokazać, że wszystkie feministki to głupie idiotki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morela01
+5 / 19

Brawo, jesteście chorzy psychicznie. Co złego jest w tych kartkach? Same oczywistości. Komentarze pod nimi są w ogóle nie związane z tematem. Mówicie, że feminizm jest niepotrzebny, a potem okazuje się, że zgoda na seks jest zbędna, bo za zgodę na seks uznajecie uśmiech na ulicy rzucony w przestrzeń. Banda dewiantów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ladyarwena
+3 / 9

@Morela01 To przygotowania do powitania islamistów jak braci ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morela01
0 / 10

@olmajti, jakby chcieć rozważyć wszystkie ewentualności, to powinny trzymać jeszcze ze dwie kartki z uściśleniami. Jednak w tym przypadku chciałabym zwrócić ci uwagę, że na praktykę bdsm należy także wyrazić zgodę. W trakcie można bawić się w co się chce. Zadziwiające, że tak ostro bronicie przemocy seksualnej i uważacie, że kobieta nie może odmówić seksu. @ladyarwena, masz całkowitą racje ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2016 o 13:58

E EkkaXx
+3 / 7

@olmajti sam sobie odpowiedziałeś. Świadoma obustronne zgoda. Osoba 'uległa' czy jakaś tam się na to zgodziła - dobrowolnie. Bdsm tu nie ma nic to rzeczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fantine
0 / 8

@Morela01, bardzo proszę nie obrażać osób chorych psychicznie. Autor galerii jest po prostu niedojrzałym debilem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~yhfgr
-5 / 11

ENTUZJASTYCZNA ZGODA u kobiety - oni chyba sa z innej planety

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~feministka_na_dziś
+11 / 19

No to się dowiedziałam, że jestem feministką :) Bo dla mnie chyba wszystko było OK. Seks ma być radością dla obu stron, w sytuacji kiedy jedna osoba śpi, jest pijana, niepewna, wystraszona, źle się czuje - naprawdę można oczekiwać, że będzie z tego czerpać jakąkolwiek przyjemność? Akurat tutaj najlepiej widać manipulację, gdyby podpis brzmiał "kampania przeciwko gwałtom i wykorzystywaniu kobiet" i nie byłoby durnych podpisów i komentarzy pod każdym zdjęciem, może dyskusja byłaby inna, a tak - wystarczy popatrzeć. Tu na pewno też będą same minusy, bo jestem głupia i durna baba, pewnie cały czas boli mnie głowa, a w ogóle to co ja wiem, i tak nikt mnie nie chce ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EkkaXx
+6 / 12

Feministki są tu tak hejtowane. Okej czasami może ta organizacja przegina ale większość jest słuszna. Zgadzam się w 100% akcja jak najbardziej prawilna a komentarze wyrwane z dupy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Michal_P
+7 / 15

Bardzo fajna i odpowiedzialna kampania. Krytycy wykazują się brakiem dojrzałości - prawdopodobnie są to młodzi mężczyźni jeszcze przed inicjacją seksualną, a przynajmniej przed prawdziwym związkiem.

Każdemu śmieszkowi radzę zacząć od wczucia się w szerszą perspektywę - pamiętajcie, że kobietami są wasze siostry, matki, ewentualnie przyszłe córki. A, oglądajcie mniej porno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Michal_P
+3 / 9

Akcja taka nie dzieli ludzi, tylko uwrażliwia na mniej oczywiste formy przemocy seksualnej. Podział jest reakcją zaszczepioną w prymitywnej części naszej natury odpowiedzialnej za utożsamianie każdej uwagi czy apelu z atakiem.
A nawiązując do problemu z niedopasowaniem libido – nikt nie mówi w tej akcji o tym, jak należy układać sobie życie intymne, tylko pokazuje, że pewne formy osiągania własnych celów są złe. Bardzo podobnie działa to w innych dziedzinach życia, gdzie np. dziś rozpoznajemy o wiele częściej przemoc psychiczną, którą stosują bynajmniej nie wyłącznie mężczyźni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Michal_P
-1 / 5

Dlatego napisałem o przemocy psychicznej - to jest temat już znany i nagłaśniany, co przyczynia się podniesieniu świadomości społecznej. W przeciwieństwie do tematu gwałtu jednak nikt nie zarzuca, że akcja przeciwko przemocy psychicznej uderza w "normalne praktyki negocjacyjne w wielu domach". Można łatwo znaleźć o tym informacje, pierwsze linki z googli: http://natemat.pl/76931,jak-nekaja-nas-kobiety-20-proc-mezczyzn-pada-ofiara-przemocy-psychicznej, http://www.niebieskalinia.pl/pismo/wydania/dostepne-artykuly/4961-mezczyzna-ofiara-przemocy.

BDSM to osobny temat i nijak się ma do tej kampanii. Brak zgody w tej konwencji jest analogiczny do uprawianiem zawodu lekarza bez licencji po przebraniu się np. w "doktora i pielęgniarkę".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Frye
0 / 4

Trzeba stosować się do Poradnika Prawdziwego Mężczyzny z youtuba: "Gdy jesteście w łóżku - zapłać". Wtedy znikają ww problemy, masz od razu entuzjastyczne "tak" notarialnie potwierdzone i w trzech egzemplarzach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dsdsds434343
-1 / 5

i po co ta ci_pa sie wymalowala

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EkkaXx
-1 / 7

@srthjerthj nie wiem o czym mówię? Jestem za młoda. Wow to jak kobieta jest napadnieta na ulicy z nożem przy gardle i chociaż wie, że nie chcę to boi się powiedzieć nie. Patrzysz na to w złym świetle @zozlik jak będę mieć faceta osobę, na której mi zależy. Uszanuje każdą jego decyzję. On też ma prawo odmówić seksu i to jest normalne. I nie będę się zachowywać jak nafrustowana. On będzie miał obowiązek przyjąć mają odmowę, czy to z powodów zdrowotnych czy innych. @sfdfdb masz rację. Akcja jest dobra ale jak się słyszy feministka to już hejtowac. Jakoś jak się pojawiają zdjęcia na tej stronie nie powiem jakich kobiet nie ma problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Frye
+2 / 6

@EkkaXx Porównujesz dziewczynę, która przez nieśmiałość/wychowanie wstydzi się powiedzieć swojemu facetowi czego chce, do dziewczyny napadniętej na ulicy z "nożem przy gardle"? Faktycznie jesteś za młoda,,,albo jak to kobieta - emocje kierują Twoimi palcami, nie mózg.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EkkaXx
-2 / 4

Ale zdajesz sobie sprawę, że często kobiety godzą się pod naciskiem bo chociaż wiedzą, że nie chcą to godzą się bo boją się utraty partnera. Hmm jak to kobiety, czyli mężczyźni są opanowania i nie działają na nich emocje? Bzdura. Przestań patrzeć na mnie jak na 15 (bo tyle lat mam) kobieta (w tym momencie jestem dla ciebie rozmówca i żądam konkretnych argumentów bym sama na nie odpowiedzieć)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tomek_Sawyer
0 / 2

feministka z 13 slajdu jakaś taka za bardzo "austriacka" na mój gust ;o)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hellfiat
+2 / 2

K*rwa,jeszcze nie zadałem pytania a ona śpi :-(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~OMG89
+1 / 3

"Seks to nie obowiązek" - no językowo to zdanie jest przynajmniej brawurowe...
ONA: "Seks to nie obowiązek"
ON: A orzeczenie?
ONA: Domyśl się...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Oburzony28
+2 / 4

Najwięcej konfliktów w tej kwestii powoduje brak pośrednich określeń. Myślę, że większość wypowiadających się negatywnie, czy też jawnie szydzących uważa gwałt za coś okropnego - jedną z najgorszych rzeczy jakie można zrobić drugiej osobie. I właśnie z tego powodu oburza się, że feministki każdy przejaw dominacji/agresji seksualnej nazywają gwałtem. Mnie osobiście najbardziej wkurza to, że przez brak odpowiednich określeń (i nadużywanie istniejących) tak samo nazywają pary hipotetycznych sytuacji:
1. Mężczyzna w parku napada na kobietę chcąc odbyć z nią stosunek, zostaje obezwładniony przez policje.
2. Chłopak próbuje namówić swoją dziewczynę do seksu, mimo usłyszenia, że jest zmęczona kontynuuje. Przerywa i idzie spać dopiero kiedy ta zdenerwowana podnosi na niego głos.
Obie sytuacje to wg zasad z kartek to PRÓBA GWAŁTU.
1. 48-letni mężczyzna napada i penetruje 18-letnią dziewicę w akompaniamencie płaczu i krzyków.
2. Pijany 18-latek uprawia seks z równie pijaną rówieśniczką na imprezie.
Obie te sytuacje wg zasad z kartek to GWAŁT.

Ludzie oburzają się i śmieją, ponieważ istnieje tu absurd nazewnictwa, podobny jak w polskim prawie (Recydywista gwałcący kilkuletnie dzieci i 17-latek uprawiający seks ze swoją 14-letnią dziewczyną są tak samo skazywani za PEDOFILIĘ).
Większość ludzi tutaj prawdopodobnie zgadza się z przestrzeganiem tych tekstów z kartek, ale uważa je za elementy poradnika udanego związku, a nie wskazanie co jest ohydnym GWAŁTEM.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mamako
+1 / 3

W takim razie co znaczy NIE skoro nie możecie użyć wprost tego słowa? Poproszę o definicję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mojeble
+1 / 1

Domysl sie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mojeble
+2 / 2

Ja pierdziele... Strasznie przejaskrawione. I z jednej i z drugiej strony moim zdaniem. Chyba zwyczajna, sensowna osoba (zeby nie pisac "normalna", bo nie wypada - sam mam schizofrenie) jest w stanie stwierdzic kiedy moze, a kiedy nie moze... Bo jak ku#%^ na spiocha mozna to robic? No sorry... Albo z pijana w trzy d... dziwczyna (no chyba, ze sie upilismy razem i zgodzilismy co robimy dalej).
Nosz kurde no rozumiem... Chyba za stary jestem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cys06
-1 / 1

Dlaczego feministka na zdj 13 ma brodę? xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
0 / 0

Odważysz się zabronić posiadania brody przez feministki?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar psiekrwia
0 / 0

bo się nie ogoliła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdw4wgbsrb5drbd5b
0 / 0

"Bycie w relacji" to w jakim języku jest??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
0 / 0

Z matmy pamiętam, to leciało jakoś tak: "każdemu iksowi odpowiada jeden i tylko jeden igrek, a jednemu igrekowi jeden i tylko jeden iks". Inna relacja jaka mi przychodzi do głowy to "Warszawa Centralna - Wrocław Główny".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~DrakenP
-2 / 2

W ogóle mnie nie dziwi że feministka na 13 zdjęciu ma brodę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar costamzczymstam
+2 / 4

a autorem tych jakże głupich wywodów jest zapewne wielki hetero samiec alfa, któremu każda musi dać jak ma ochotę? Brawo admin za propagowanie kultury gwałtu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 stycznia 2016 o 8:00

avatar cysiek63
-1 / 1

Ze wszystkiego, pisząc idiotyczny komentarz, można kpić. Teraz jest modne nabijanie się z feministek. Autor demota to niedopieszczony pryszczaty gimbus, który ślini się do wszystkiego co ma cycki. akurat, to co jest na planszach, ma sens

Odpowiedz Komentuj obrazkiem