Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3747 3811
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
F Flota46
+89 / 117

Mlodzi rosna na Patryjorow brawo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ewewwe3
+9 / 15

@Isildur10 Ile płacą takim wynajętym trollom? Myślę czy się nie przekwalifikować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Glupiec
+5 / 9

@Isildur10 Nie istnieje takie zwierzę jak neutralność światopoglądowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiek107
0 / 4

@Isildur10 wielkie mi rzeczy... za każdym razem jak władza się zmienia to obsadzają stanowiska swoimi ludźmi. Widac to nawet na poziomie gmin. Nowy wójt- połowa urzeników się zmienia. Różnica jest taka że PO tak silnie dorwało się do koryta, że robi taką o to szopke zamiast poddać się z honorem i myśleć o następnych wyborach. Co do neutralności światopoglądowej... szkoła ma podobno wychowywać a więc wpajać również jakieś tam poglądy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czcibor512
+2 / 2

@HighEnergy Pytanie nie jest wcale tak dziwne. Chodzi mnie o to do jakiego stopnia szkoła ma przekazać delikatny, możliwie nieszkodliwy, propaństwowy mainstream (z wiszącym koło siebie orłem, krzyżem oraz flagą unijną) a do jakiego ma właśnie pokazać pełne spektrum możliwych poglądów. Bo tematy byłyby świetne na jakiś WOS, ale jeśli z tego byłyby gazetki, to już widzę ile byłoby afer i skandali co wywieszono (że nazizm czy deprewacja młodzieży narkotykami). I zarzuty (niekoniecznie słuszne), że nad kimś się pastwią za niewłaściwe poglądy. Mam wątpliwości czy pewien walor edukacyjny i zmuszenie do myślenia byłyby warte tych konfliktów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar my_life_my_way
+71 / 85

@Ludwik_Kalinowski człowieku serio?? Czy symbol Polski Walczącej i Orzeł jest nacjonalistyczny i nakłania do nienawiści?! Stop islamizacji europy to przejaw nienawiści?! Nie nakłania do zabijania niewiernych i nic nie mówi o nienawiści do innych ras, mówi tyle że w Polsce nie chcemy islamu, gwałtów i prawa szariatu!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rzviro
+40 / 46

@Ludwik_Kalinowski Tjaaaa..... Ale, jak w tej szkole będą się uczyć ciapaki, to burka będzie OK, ale już jedzenie wieprzowiny, krótkie spodenki, spódniczki u dziewczyn będą zakazane (obraża uczucia religijne ciapaków) i wtedy szkoła dalej będzie wolna od poglądów? Ma być tak, jak w tych przykładach?
http://www.fronda.pl/a/kanapki-z-szynka-moga-obrazic-muzulmanow,58429.html

http://www.polishexpress.co.uk/subway-wycofuje-kanapki-z-szynka-bekonem-powod-bojkot-muzulmanow/

http://www.anglia.today/biezace-wydarzenia/kanapki-z-bekonem-lub-szynka-zakazane-w-pracy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2016 o 18:48

avatar HighEnergy
+23 / 31

@Ludwik_Kalinowski Wielka hipokryzja płynie od pana, ostrzega pan przed nacjonalizmem w szkołach a sam chce stosować środki ograniczające wolność wypowiedzi i poglądów. Zresztą nie ma tam żadnego elementu demoralizującego oprócz swastyki i flagi UE. Państwowa szkoła-> państwowi urzędnicy czyli nauczyciele. Szkoła oprócz strony dydaktycznej ma jeszcze wychowywać, jednak że większość nauczycieli jest za, bądź popiera system to reakcja na gazetkę jest zgodna z reakcją systemu. W LO młodzież już świadomiej postrzega świat i to oni decydują w jakiej ojczyźnie chcą żyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rzviro
+22 / 32

@Ludwik_Kalinowski Jedyne, co bym wywalił z tej gazetki, to plakat (trzyczęściowy) z tvn-em, gazetą i po - niech każdy czyta, ogląda i głosuje na to co chce (nie musi się z tym obnosić). Reszta - jak najbardziej ZA. Tu jest POLSKA i TUTAJ OBCY MA DOSTOSOWAĆ SIĘ DO NAS - nie na odwrót. I tyle w temacie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2016 o 19:10

avatar HighEnergy
+11 / 15

@Ludwik_Kalinowski Połowa tych naklejek/obrazków jest niewidoczna i jest możliwe, że niektóre są sprzeczne z normami moralno-społecznymi, jednakże bardziej uwidocznione są postawy antylewicowe, patriotyczne i dążenie do silnego i prężnego państwa. Co w tym złego? Zresztą z doświadczenia wiem, że zwykle taką gazetką zajmują się grupy uczniów o jasnych i klarownych poglądach. W liceach jest wielkie zróżnicowanie jeśli chodzi o przekonania. Kto wie może następne gazetki będą robili ekonomiści, liberałowie, komuniści, Marsjanie etc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Twoj_nick2
+4 / 4

@Ludwik_Kalinowski niezgodne z konstytucją, ale według którego artykułu? Kiedy uczęszczałem do szkoły, szkoła wcale nie była "wolna od poglądów", pomijając prywatne poglądy nauczycieli, to w programie, głównie WOS (czy inny KOS) leciała agitka. Przykładowo demokracja - najlepszy z możliwych ustrojów ;) Agitka na wyższe wykształcenie szła, później kolejne rządy chwaliły się niskim bezrobociem w grupie wiekowej 18-24. Co do nienawiści, to Twoje własne "wyimaginowane" stwierdzenie, wynikające z syndromu oblężonej twierdzy. No niestety. Swoją drogą pod tym względem (tworzenia wyimaginowanych wrogów) linia propagandowa współczesnej władzy, czy to w Europie, czy "zagranico" niewiele różni się od linii propagandowej III Rzeszy. I doskonale wiemy do czego prowadzi ten stan, dlatego ogarnij się, bo znowu lewactwo może doprowadzić do rozlewu krwi. Boryseeek "Czytam GW, newsweeka, w sieci, polityke, wprost, czytam wszystko." haha rzeczywiście "czytasz wszystko".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marnid
+4 / 8

@Ludwik_Kalinowski Jeśli taka gazetka łamie konstytucję, to mamy kolejny argument na to, że trzeba ją zmienić. Powiedz chociaż, który artykuł o tym mówi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jarl_Sidek
+6 / 10

@Ludwik_Kalinowski Przeanalizujmy twoje wypowiedzi.. "Rasistowskie" hmm..nie widzę żadnych raistowskich obrazków. Pewnie nawet nie wiesz czym jest rasizm i nie odróżniasz rasizmu od nazizmu!!! to dopiero patologia! mylić pojęcia. :) Godło Poslki w kształcie serca, symbol Polski Walczacej, Przeciw isamizacji Europy, którą pierwszą zatrzymał Karol Młot w VIII w . Wykazanie, że UE jest wasalem Niemiec...itd. Ogólnie to ja tu widzę samą prawdę, więc nie wiem, czego takiego mógłbyś się uczepić po za twoimi lewackimi poglądami bez wiedzy merytorycznej. Konstytucja również zezwala wolność słowa, więc nie czaruj szambem tylko zacznij myśleć, bo lepiej byś wygadywał głupoty nieświadomie niż świadomie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tihomax
+3 / 5

@Ludwik_Kalinowski No chyba że to brudasy w turbanach to mogą wieszać co chcą żeby ich nie urazić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czcibor512
0 / 4

@rzviro @HighEnergy A ja tam mimo wszystko byłbym ostrożniejszy. Bo co np. z możliwością wywieszenia w szkole plakatu za legalizacją marihuany? Czy powiedzmy rysunek Andrzeja Mleczki na którym Jezus przewraca kupcom w świątyni ławy z... telefonami komórkowymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
0 / 2

@my_life_my_way A podobała by ci się gazetka szkolna z flagami Unii, hasłem "Niech żyje Wielki Socjalizm!" , memami jaka to Unia wspaniała ? Jeżeli nie to jesteś hipokrytą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Ludwik_Kalinowski
-1 / 3

Witam .Nie wiem do czego probjecie mnie przekonac ani dla czego, nie chce sie kłócić , ja tylko chce żeby europejskie szkoły były wolne od nienaiści i uprzedzeń.Pozdrawiam wszystkich serdecznie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HighEnergy
0 / 2

@Ludwik_Kalinowski W Polsce muszą być polskie szkoły dla dzieci polskich obywateli. Trzymajmy poziom szkół uformowany na przełomie wieków przez cywilizacje łacińską a nie dyktaturę biurokratyczna UE z siedzibą w Brukseli. Trzeba uczyć młodych ludzi szacunku do innych i kultury osobistej a diametralnie poprawią się stosunki z innymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HighEnergy
-1 / 1

@Czcibor512 Witam, sugerując się pan zdjęciem i powiązaniami z ruchem politycznym Palikot 2.0 oraz głoszenia przez tą partie powszechnej legalizacji wszystkiego i wszystkich, dziwię się tym pytaniem o plakat promujący legalizację marihuany. Skoro pewna część osób chcę tego i korzysta z wolności słowa, to dlaczego mamy im tego zabronić. Zresztą w szkołach pełno jest prelekcji na temat uzależnień i chyba uczniowie szybko opowiadają się z tym co należy z tym zrobić. Co do twórczości Andrzeja Mleczki. Prawdopodobna sprzedaż przez duchownych różnych "gadżetów"(Sakramenty Święte etc.) jest i musi być potępiana bo zrobiono z rzeczy sakralnych swoisty towar na sprzedaż.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar EKheru
+8 / 10

@kolorowatolerancja Za to powinno się nauczać patriotyzmu i świadomości narodowej. Tak i zrobili. Brawo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bardarbunga
+1 / 3

@kolorowatolerancja szczekaj dalej, i tak nic ci to nie da lewaku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lolxdw
0 / 2

@kolorowatolerancja - Przecież dyrektor właśnie tego nie popiera. Jest przecież ponoć "oburzony".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M meritka
+22 / 34

Brawo dla takiej młodzieży! Czołem! :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Anieste
+17 / 19

Myślę podobnie. Jeśli zrobili to uczniowie/jakiś uczeń z własnej inicjatywy, w miejscu wyznaczonym do takich działań, i nie ma tu nawołujących do nienawiści treści, to czemu nie? Co szkodzi osobom o odmiennych poglądach przypiąć obok swoje emblematy? W każdej szkole przydałby się taki Hyde Park idei. To byłby świetny sposób na promocję wśród młodzieży samodzielnego myślenia i kreatywności, które niestety w polskiej szkole są okrutnie tłamszone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
0 / 2

@Anieste A gdyby zrobiono gazetkę szkolną z flagami UE i ogólnie na gazetce byłoby napisane, że Unia spoko i w ogóle, to też dla ciebie spoko czy chciałbyś zdjąć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maciek007d
+8 / 28

Pewne elementy tej gazetki są niepoprawne i osobiście bym je usunął. Po pierwsze: porównywanie państwa, które jest winne śmierci dobrych paru milionów ludzi BEZPOŚREDNIO (pośrednio nieporównanie większej liczby) do tworu który z założenia jest związany z ideą tworzenia unii gospodarczej (i nie tylko) to IMO chamstwo i brak szacunku dla Polaków, którzy doświadczyli bandytyzmu Trzeciej Rzeszy (już pomijam, że ta mapa jest niepoprawna, bo III Rzesza sięga na niej ledwo do wschodnich granic II RP, podczas gdy sięgała najdalej do Wołgi i Moskwy). To co jest w tej gazetce mało ma wspólnego z patriotyzmem - każdy debil może sobie wywiesić biało-czerwony proporczyk przy oknie, mało kto by jednak o nie walczył w czasie okupacji. Wykreślenie GW, TVN-u i loga PO też daje mi dużo do myślenia na temat autorów. To nie są dorośli ludzie, to są niedojrzałe dzieciaki, które ulegają trendom, tak jak wielu osiemnastolatków w ich wieku. 8-9 lat temu wisiałaby zamiast GW Gazeta Polska czy Fronda, a zamiast PO logo PiSu. Jest to już w pewnym stopniu agitacja polityczna, bo zamiast rozpisania się na temat problemu jest tylko przekreślone logo, które wisi obok naszego godła i wśród naszych barw... a przecież członkami PO są Polacy, GW tworzą Polacy (jedna z kilku większych gazet, które faktycznie są polskie - Onet jest np. niemiecki, chociaż to jedna z niewielu wątpliwych zalet Wyborczej), tak samo TVN (który z kolei jest aktualnie w rękach amerykańskich). Nigdy nie poprę patriotyzmu polegającego na wykluczaniu pewnych osób z tego grona z powodu poglądów - zarówno jako Polak, jak i jako liberał. A malowanie znaku Polski Walczącej w czasach pokoju uważam za hańbienie chyba jednego z najważniejszych symboli naszej historii najnowszej. Stąd też wynika moje przekonanie, że to dzieciaki - oni nie przyjmą do wiadomości, że patriotyzm to teraz płacenie podatków (na które kupa ludzi narzeka), przestrzeganie prawa (z tym bywa bardzo różnie) czy kreowanie dobrego wizerunku Polski (również, a właściwie zwłaszcza zagranicą). Oni chcą zabłysnąć, zostać bohaterami, i to jest bardzo zrozumiałe, ale nie należy zapominać, że "bohaterowie nigdy nie żyją za długo".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gal_Anon
+1 / 9

@maciek007d Brawo, pięknie powiedziane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~QeSca
-1 / 3

@maciek007d
Szkoda, że GW, PO czy TVN tworzą "Polacy", którzy kłamią na potęgę a głupi naród tego słucha i w to wierzy. Potem wyrasta pokolenie ludzi, którzy nie mają własnego zdania, nie potrafią go obronić, a najwiarygodniejszym źródłem ich informacji jest Fakt albo Wyborcza...brukowce.
Unia Europejska sama zasłużyła sobie na takie porównania. Kto jest najbardziej liczącym się państwem w Unii? Niemcy! I szkoda, że teraz, kiedy nasz rząd sprzeciwia się wpływom niemieckim, to Niemcy nie są nam już tak przychylni. Zaczynają się problemy, obrażanie i poniżanie Polaków w niemieckich mediach.
Czemu malowanie znaku PW ma być hańbieniem go? To tak jakbyśmy nie mogli czytać utworów patriotycznych tworzonych przez Polskich artystów podczas zaborów, bo nie ma zaborów o.O I czo to według Ciebie jest hańbieniem de facto symbolu walki Polaków z okupantem i zaborcą?
Bardzo dobrze, że młodzi ludzie potrafią pokazać, że mają swoje zdanie i nie boją się tego... Sam jestem świadkiem wielu zachowań nauczycieli, którzy nie potrafią dyskutować z uczniem, wmawiając mu, że nie może mieć własnego zdania bo jest za młody, nieraz kiedy ta osoba ma rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dekle
-5 / 11

Ale podcieracie se dupę Moją flagom To nie Patriotyzm a zacofanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kfjatu_pl
-1 / 17

nie to ze sie nie zgadzam, z większością zawartości tej gazetki, ale rzucenie paru obrazków na tablice przez 17 latków nie uznaje za wyraz patryjotyzmu młodzieży, ale za wyraz obecnie panującej wśród młodzieży mody :). Mimo wszystko miło, że moda jest właśnie taka a nie inna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+4 / 8

Ręce opadają, naprawdę. Patriotów już nie ma? Każdy, nawet najmniejszy przejaw patriotyzmu, to moda? Szczam na modę, od 3 lat noszę bluzę z Husarią. Z szacunku do ojczyzny. W czasie II wojny 17-latkowie szli na front w obronie kraju. Teraz kiedy 16 albo 17-latek ma na sobie chociażby koszulkę z symbolem PW, to nie nosi jej z powodu patriotyzmu, tylko "bo taka moda"? Dlaczego człowiek widzi tylko to, co chce widzieć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rafix5
+1 / 5

Dziecko weź zacznij w końcu edukację a jak nie to dyscyplinę... Jak napisał kolega młodzież w twoim wieku przelewała swoją krew by walczyć o wolność a taki impertynent z łatwością odbiera szacunek własnemu krajowi. Nie wiem czy wiesz, ale takimi słowami właśnie oczerniłeś swojego dziadka i 3 pokolenia wstecz, a teraz idź do dziadka i powiedz, że jest tylko zwykłym modnisiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zartownis
-3 / 17

gdzie jest brzoza.. gdzie jest brzoza:D:D:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
0 / 18

Jeżeli chodzi o tą gazetkę: nie każdy uczeń szkoły może się z nią zgadzać. Więc może gazetka obok powinna należeć do miłośników Unii Europejskiej, a jeszcze inna - chwalić islam? W końcu jest wolność słowa i każdy ma prawo się wypowiedzieć. Ta gazetka jest proszeniem się o problemy, o powstanie konfliktów pomiędzy uczniami, albo na linii uczeń-nauczyciel. Szkoła powinna jednak pozostać apolityczna i uczyć raczej tolerancji, skupiać się na wartościach uniwersalnych, a nie jednostkowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D davidstar
+5 / 21

@Cascabel Mongoły nieuleczalne czy wy k***a się nienauczycie? Chcesz być tolerancyjny to sobie bądź, ale wara od pozostałych. Ja sram na waszą tolerancję. W ciągu 4 miesięcy od apogeum problemów z ciafusami wszelkiej maści Niemcy stoczyły się na samo dno. Gwałty, molestowania , rozboje, kradzieże tylko czekamy na zamach terrorystyczny a to juz wkrótce. UE to najgorszy syf jaki nam się przytrafił. Komunistyczna UTOPIA! Nie będziemy wychwalać islamu bo w klasie uczy się jakis śniady oszołom! Tu jest Polska i niech wypier***a do siebie jak mu nie pasuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
+3 / 7

@davidstar, @PM11 Dlatego uważacie, że uczniowie o innych poglądach powinni być dyskryminowani? Albo że powinno być przyzwolenie na propagowanie jednych poglądów, a innych nie?
@PM11 - do czasu, gdy nie wystąpimy z Unii Europejskiej, jesteśmy krajem członkowskim, a zatem obywatelami Unii Europejskiej. Swoją drogą: nie przypominam sobie w szkole śpiewania "Ody do radości". Nie przypominam sobie też flagi Unii Europejskiej. Apolityczność? Cóż, manipulacja przez władze podstawą programową ją wykluczała, ale nikt oficjalnie nie wyrażał swoich poglądów, np. podczas lekcji, nie wieszał loga partii nigdzie, ani nie rozdawał ulotek.
A co do imigracji: temat powinien być poruszany raczej w formie debaty popartej argumentami, a nie w postaci haseł, które niektórym osobom mogą nie odpowiadać, nie uważasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
+2 / 2

@PM11 Rocznik 93. Flaga UE - uczono nas symboliki na wosie. A z muzyki do zdania pamiętam kilka piosenek patriotycznych, jak Rota czy Czerwone maki i Breve Regnum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2016 o 17:02

avatar Rafix5
-3 / 5

@Cascabel Skoro jesteś tak bardzo za UE to biegnij do Donka lizać mu stopy za to że zdradza swój kraj! Jesteś tak bardzo za tolerancją, tak? Ciekawe czy będziesz tak samo jarzył michę kiedy taki ciapaty zabiję ci matkę, albo siostrę/brata. Jesteś za UE to czemu dyskryminujesz ludzi, którzy nie zgodzili się nigdy na przystąpienie do tego procederu? Chcesz być uniwersalny? Weź se utnij c*ja i jedź do swoich uchodźców, oni na pewno będą cię zawsze mieli na rzut kamieniem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~misiek103
-1 / 1

@Cascabel też jestwm rocznik 93 i ode do radości musiałem zaliczać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kamileo123456
+8 / 14

Młodzi Polacy - Nowa Nadzieja!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ciocia_klocia
+3 / 13

Tytuł powinien brzmieć: "Tablica lęków i skrótów myślowych w LO Wrocław"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szpuncik
+2 / 4

a czytał ktoś bajkę 'nowe szaty króla'? więcej komentarzy nie trzeba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
-3 / 21

Jakby gazetka była pod tytułem "stop katolizacji" to już pan dyrektor kaczysta taki pobłażliwy nie był a prawactwo by wyło o prześladowaniu katolików.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
-2 / 14

Na papierze to ja też jestem katolikiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rafix5
+2 / 6

@aku666 to idź się ekskomunikuj przynajmniej w papierach będziesz "czysty"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+2 / 2

@Rafix5 Już dawno bym to zrobił gdyby procedura była taka jak w cywilizowanych krajach czyli ściągasz z sieci druczek w pdf, wypełniasz, wysyłasz i po paru tygodniach masz odpowiedź z potwierdzeniem wykreślenia z wszystkich rejestrów. W Bolandzie trzeba całować uświęconą dupę pana biskupa przy milionie świadków i spełniać kupę innych debilnych wymagań a i tak nie usuwają twoich danych a jedynie sobie cośtam "odnotowywują".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2016 o 13:40

D dzesio
-1 / 9

ufff mogę spać spokojnie jeśli mamy taką młodzież. chciałem już starać się o pozwolenie na broń ale jeszcze poczekam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NIEkolorowaNIEtolerancja
+2 / 8

Własne zdanie tak jak miliony innych ludzi tego samego zdania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KolorowyJanusz
-2 / 4

@NIEkolorowaNIEtolerancja Niby korwinista a umie zauważyć głupotę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~yeahback
0 / 10

BRAWO !!!!!!!!! POLSKA DUMA !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nugless
+4 / 8

Zuchy !!! Tyle, że pewnie będą mieli przesrane przez to wolnomyślicielstwo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P POWERKRYST
+3 / 7

Dobrze myślą, polać im!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~niktważny123
+1 / 3

Dzieci maja prawo zrobić gazetkę hmm alternatywną. jeśli są tam osoby nie czytające, nie oglądające określonych to też maja prawo wyrażać swoje zdanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nikt2341234
+2 / 6

Chyba "symboletka". Zero treści samo symbole

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rafix5
-1 / 3

@Delta1985 jeśli numerek w nicku to data urodzenia to dziwie się że ktoś taki mimo liźnięcia komunizmu w Polsce, jest takim betonem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daila
+2 / 4

Twoim zdaniem obecna mlodziez zyje w bezpiecznych czasach??!!serio??!!wiem ze w dobie powszechnego dobrodziejstwa jest ciezko sie skonfrontowac z rzeczywistoscia ale radze sie obudzic z tego pieknego letargu.Zyjemy w bardzo nie pewnych czasach,które niechlubnie zapisza sie w kartach historii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Delta1985
-3 / 7

@daila a ktoś macha ci pałą przy głowie ? czy celuje w ciebie karabinem ? NIE a gówniarzeria się rozpuściła za bardzo i już chwyta się tematów tak poważnych jak polityka a nie mają nic przeżyte w życiu.
Niechlubnie się zapiszą ? w którym miejscu niby ? W Polsce jest bezpiecznie no może prócz idiotów którzy za dużo sobie pozwalają ale tak to nie mamy problemów zbyt dużych.
@Rafix5 jeśli cyferka w nicku pokazuje wiek to twój to musi być dopiero śmieszny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rafix5
-1 / 1

@Delta1985 Nie widzę powiązania między 1985, a 5... No chyba że masz jakieś matematyczne zdolności :) Poza tym widzę, że nastawienie jest bardzo "propolskie" (użyłem "pro" bo w polityce jest cholernie modnym przedrostkiem) Abstrahując też twój komentarz do wypowiedzi @dalia to zanim niemcy weszli do Polski też było bezpiecznie. W historii polski było multum okresów gdzie byliśmy bezpieczni, a za chwile była wojna. Zacznij patrzeć troche dalej niż za taflę ekranu telewizora. "Możesz zawsze bezpiecznie jechać przez las, a nie wiesz czy drzewo na ciebie nie spadnie..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Delta1985
+1 / 1

@Rafix5 dlaczego wy macie taką mentalność,że jak nie słucha "niezależnych mediów" które wcale nie są niezależne to musi z automatu siedzieć przed TV ?
A powiedz mi kto by mial atakować Polskę która jest w NATO ? Robicie cyrk na kółkach chodź u nas nic się nie dzieje co więcej wszyscy tutaj co opisują problemy z imigrantami niech spojrzą na własne podwórka gdzie kobiety są okradane,bite i gwałcone przez samych polaków i teraz powiedz mi czy my mamy problem z imigrantami których tutaj jeszcze nie ma czy problem z takimi dewiantami ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rafix5
-1 / 1

@Delta1985 nie wiem czy zauważyłeś, ale u nas takich scen nie ma, bo nie pozwolimy na takie bydło. Ile znasz osób chętnych na przyjęcie ciapatych? Policz na paluszkach, zmieszczą się na jednej ręce.
2. I takie wielkie symboliczne "CH" z tego, że jesteśmy w nato... jak syryjczycy wpadną to komu UE wypowie wojne? Syrii, której prawie nie ma? Bliskiemu wschodowi, z którym już "walczą"? Nie pamiętasz historii już (1939 - Francja) myślisz że teraz tak chyżo by się rzucili w pomocy skoro zały zachód tonie w gównie? Człowieku ocknij się!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rafix5
-1 / 1

@Delta1985 btw. nic nie napisałem o niezależnych mediach. Zauważyłem kwestię - ostatnio wiecej prawdy jest napisane na demotach niż w telewizji razem wziętej wszystkich kanałów. Skoro siedzisz na necie to powinieneś wiedzieć też, że rzetelne wiadomości stąd też można wynieść, jednak trzeba się trochę bardziej postarać niż klikać trzy pierwsze linki w wyszukiwarce, gdzie zazwyczaj są to sponsorowane strony.
Pamiętaj szeroki, otwarty umysł wie więcej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
+5 / 11

A wyobraźcie sobie teraz gdyby tak na gazetce były napisy "Refugee welcome", Unia Europejska jest OK, zalety życia w UE, "Chwała socjalizmowi" . Też by wam to pasowało w szkole? I w ogóle ta gazetka wygląda tak jakby robił ją typowy polityk demotowy, który wydrukował najpopularniejsze memy narodowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2016 o 21:39

avatar Rafix5
-1 / 3

@stachuW czasem rzeczy wyrażają więcej niż tysiąc słów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aderjan
+1 / 3

@stachuW w sumie to socjalizm oni chwalą i popierają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rafix5
-1 / 1

@tpk_omen A propo WOSu przypomniałeś mi jedną z lekcji tego badziewia.. Mianowicie - technikum 2 klasa - była lekcja o UE i wypisywaliśmy wszystkie ZA i PRZECIW (gdzie najlepiej dla nauczycielki, żeby nikt tam nic nie zapisał). Wszyscy zaczeli się wypisywać jakie to UE jest wspaniałe i szczanie w gacie - 5-7 ZA i może 1-2 przeciw, albo w ogóle. nie zapomnę momentu ciszy i widoku babki kiedy powiedziałem, że mam 2 ZA i... 13 przeciw :) Nastała nawet pewna dyskusja trwająca z dobre 10 min, bo kobieta nie mogła załapać takiej ilości negatywów związanych z przystąpieniem do UE, jak i cała reszta klasy...

Myślę, że w tych czasach mogła se przypomnieć rozmowę ze mną :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fdsffd
-3 / 7

A u nas w Warszawie (gimbaza) to młodzież to lewactwo i debile pro unijne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Alf_
-1 / 5

Bardzo prorządowa gazetka. Bardzo. Nie wiem, czemu ich tak wychwalacie pod niebiosa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja161616
-4 / 8

TO PROWOKACJA!! ta tablica została powieszona na 15 min tylko po to żeby trzasnąć fotkę i wrzucić w neta i pyk 4,5 PLN za demota pisowska gadzinówka działa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Okomorskie
-2 / 6

Brawo prowokacja czy nie ale podpisuje sie pod taka gazetka :) Popieram

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Veytrh
+1 / 7

Własne zdanie? "Łoboże, Unja taka zua!!!11111jedenjedenjedenaście" to nie jest własne zdanie. Założę się, że 3/4 z nich nie potrafi nawet uzasadnić własnymi słowami, dlaczego Unia jest zła, na czym polega islamizacja Europy ani nawet kto zaprojektował kotwicę PW. Ale antyunijni i antyimigranccy (generalnie antyświatowi) "patryjoci", brawo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pepiczek
-1 / 3

Prawo młodzi!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Moriar21
-2 / 4

Telewizja oburzona bo to TVN nagrał a oni są oburzeni wszystkim co polskie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koviru
+1 / 1

wszystko fajnie wszystko OK nawet się po części zgadzam tylko że prawda to nie jest coś co można ustalić demokratycznie on po prostu jest taka jaka jest i nawet jakby 100 % ludzi na ziemi zaczęło mówić że ziemia jest płaska to ona i tak będzie okrągła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2016 o 20:47

avatar maksis4
0 / 4

Tak działa nasza "wolność słowa". Taaaa. Mamy tą "wolność" póki nie zaczniemy mówić prawdy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ziemowitek
+2 / 4

Rozumiem, ze dyrekcja oburzona, bo przeciez mlodziez moze miec wlasne zdanie wylacznie za zgoda odpowiedniego urzednika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aariadna
+2 / 2

Uważałabym, żeby nie popadać w skrajny nacjonalizm. Jest równie niebezpieczny jak ksenofobia. Hitler wziął się właśnie z podobnych poglądów. Czy mają własne zdanie, czy może podążają za popularnymi obecnie hasełkami, które wyczytali na demotywatorach? Ile z nich powtarza ślepo brednie, które przeczytali na takich stronach, nie zastanawiając się nad konkretnym problemem? Czy można uważać, że mają własne zdanie skoro szerzą prawdopodobnie najbardziej popularny obecnie punkt widzenia? Nie mówię, że nie. Po prostu nie widzę przesłanek, żeby wyciągnąć wnioski takie jak autor tego demotywatora. Niestety większość dzieci w wieku szkolnym rezygnuje z czegoś takiego jak samodzielne myślenie, na rzecz przypodobania się grupie. Nikt nie chce być wyrzutkiem z powodu odmiennych poglądów. Nie twierdzę, że wszyscy licealiści nie myślą, ale bądźmy szczerzy - w tym wieku myślenie nie stoi wysoko na liście priorytetów wśród młodzieży. Poza tym wyciąganie poprawnych wniosków na podstawie odpowiednich przesłanek jest sztuką, z którą wielu sobie nie radzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ewers
0 / 2

Prawidłowe, i powinno zostać. Jak kogoś dupa swędzi od swojego lewactwa, to nie powinien być w oświacie ani być np. dyrektorem ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sinduril
+3 / 3

Ta wasza pisowska propaganda na demotywatorach jest już męcząca. To że w gazetce szkolnej w LO wrocław wiszą pro pisowskie hasła nie świadczy od razu o tym, że jest to jedyna słuszna prawda ani o tym, że "młodzi" mają własne zdanie (trochę zbyt duże uogólnienie). Autor demota chyba od razu założył, że wszyscy młodzi mieszkańcy Polski są za pisem :) Naiwność godna prawdziwego pisiora.

Świadczy tylko o tym, że kilku gówniarzy-pisiorów zabrało się za gazetkę szkolną. Ale spoko - przejdzie im, jak połowie osób które popełniły ten błąd i zagłosowały na tych szalenców w ostatnich wyborach.

Niszczą nasz kraj, cofają nas w rozwoju, a wy dalej siejecie te brednie i pisowską propagandę. Zamiast przypierniczać się do Petru niewiadomo czemu, weźcie się zastanówcie nad sobą i opamiętajcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2016 o 21:54

avatar ~Accattone68
+3 / 3

Najbardziej mnie przeraża, że to liceum. Myślałem na początku, że gimbaza albo jakaś szkoła specjalna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aderjan
+2 / 2

Ich zdanie? Czy może jakaś nowa moda na dziwnie rozumiany patriotyzm. Taki dziwny bo. Powiązany z prawicą, przeciwko socjalizmowi, a jednocześnie z partią PiS będącą największą socjalistyczną partią w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~koder_80
+2 / 2

Typowa dla PiS i przystawek, agresywna i nachalna agitacja dla półmóżdżków. Jesteś intelektualnym Zerem??? Nie przejmuj się, zawsze możesz zostać PATRIOTĄ!!! (SIC!!!) Owi ćwierćinteligenci w latach 90-tych nie mieli najmniejszych szans na zdanie egzaminów do Technikum czy Liceum. I TO JEST GIGANTYCZNA PORAŻKA POLSKIEGO SYSTEMU EDUKACJI!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rumburak
-1 / 3

Brawo nauczyciele, brawo młodzież. Tak trzymać. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tentonhammer
0 / 2

Zdrajcy i prawdziwi Niemcy sie oburzają .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~julian_julia
+3 / 3

JA pierd..le jeden opłacany coś pisze i 12 opłacanych to komentuje. Co wy buraki myślicie że to nie widać, że za kase jarosława komentujecie. Idźcie do normalnej roboty jak sie wypis skończy to co zrobicie kto was będzie opłacał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PawelB330
+2 / 2

Nie mylcie patriotyzmu z nacjonalizmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ir
+2 / 2

Oprócz porównania unii do nazikołchozu i wkręcaniu widocznych mediów wszystko popieram. Ten unijny kołchoz to mimo wszystko najlepsza gwarancja dobrobytu i tego że w Europie nie będziemy się lać po mordach, no chyba że z arabami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dankej
-4 / 4

Miód na moje serce spłynął! Jest nadzieja dla pokolenia młodszego niż moje. Obawiałem się ze zostaną za kilkanaście lat same kobiety z fają gniotącą się im w rurkach. A dyrekcja oburzona? Jak to? Nie można mieć poglądów innych jak te uznawane za nich czyli lewackie? Rośnie prawica, polska prawica:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cscx_zcsacas
-1 / 1

Brawo !!!!! Polecam do tego muzyke patriotyczną w wykonaniu Basti

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tankar
+1 / 1

Komentarz poniżej poziomu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~justasking
+4 / 4

Czy gdyby na gazetce była tęcza, artykuły o homoseksualistach i wołanie o legalizację związków partnerskich też uznałbyś, autorze, że mają prawo wyrażać swoje zdanie, czy obruszałbyś się na lewacką propagandę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lerthes
+2 / 2

Garść wydrukowanych bezrefleksyjnie obrazków z internetu to nie jest "własne zdanie". Własnym zadniem byłoby napisanie przez każdego dzieciaka - własnymi słowami - dlaczego na przykład ma jakieś "ale" do Unii Europejskiej, TVN czy PO. Proste: "Nie lubię Unii, bo..." i argument, coś, z czym można by dyskutować. To tam to jakaś propaganda, najpewniej wpojona nieświadomej dzieciarni przez rodziców, bo "Tusk złodziej, w Unii Polskę okradajo, husaria".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Qatros
-1 / 1

Już widzę te nagłówki niemieckich gazet: "Ultranacjonalistyczny chów młodzieży w polskich szkołach - tak wychowywani są młodzi naziści"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sonia929292
+1 / 1

Wszystko pięknie, ale co dzieciak w liceum może wiedzieć na temat rzeczywistych problemów, skoro jedyny powód jego zmartwień to to czy będzie mieć szlaban za pałę z matematyki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Z_północy
-2 / 2

Gdzie jest to liceum? Jestem z Wybrzeża, nie długo jadę zwiedzać Wrocław i chcę zobaczyć też tą piękną szkołę. Serce się raduje! Pozdrawiam!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wolności_trzeba_dla_wszystkich
-1 / 1

Czy się komuś podoba czy nie,wolność słowa jest zarezerwowana jak dla lewej i prawej strony.Gazetka jest kontrowersyjna,ale wd. mnie ma takie samo prawo do bycia wywieszoną tak samo jak kiedyś w Warszawie proklamowano homoseksualizm w autobusach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V varriot
-2 / 2

To ja wam powiem co znaczy wolne myślenie - wszystkie ludzkie potrzeby sprowadzają się do potrzeby posiadania partnera seksualnego - Ale umiarem jest mąż i żona czyli małżeństwo -czyli rodzina - do tego też sprowadzał się patriotyzm kiedyś - bronimy naszej osady żeby nie zgwałcono naszych matek,córek, sióstr, i żon. W czasach rozwiązłości czyli cały 20 wiek itd, to są coraz bardziej puste hasła. Jak widzę dziwkę spod dyskoteki która krzyczy Polska dla polaków to wcale mi by się nie chciało jej bronić przed stadem arabów. Mądrość jest przesłaniem od Stwórcy moderatorze - Nie pomagamy cudzoziemcom, chyba że kobietom i chłopcom do 9 roku życa, A nie pomagamy żeby nie zdemoralizować jeszcze bardziej wszystkich, co nie znaczy że prymitywy jak zobaczycie murzyna co już tu mieszka to macie mu robić krzywdę. Jak ruscy albo ktokolwiek napadnie - brońcie prywatnie swoich dzielnic, domów, rodzin, nie bądźcie marionetkami, nie idzcie do wojska gdzie w kretyńskich mundurkach będziecie słuchać przełożonego, którego przełożony należy do masonerii. Karabiny to nie wszystko - broń palna nie uczy walczyć, a szkolenie jest bardziej gówniane niż trening na klatę i biceps na siłowni. A jak chcą niech powieszą sobie swoją gównianą flagę na naszym sejmie i urzedach - Nie dajcie sobie narzucić przepisów które będą egzekwować służby specjalne nie ważne skąd- choćby to były z naszego kraju. Nie słuchajcie Papieża F. on jest jedną z trzech bestii - A TO JES? FINAŁ KOŃCA CZASÓW.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rena23
-2 / 2

Brawo młodzi!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Waldek111
+1 / 1

A w mojej ocenie to pokazuje, że młodzi ludzie są wyjątkowo podatni na propagandę i brak im umiejętności samodzielnego myślenia. Jednym słowem : niedojrzali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~llo
-2 / 2

Co im się nie podoba?patriotyzm?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lavi666
+1 / 1

Szkoda że większość osób nie zdaje sobie sprawy iż PIS nic nie zrobi w sprawie Imigrantów, gdyż sprzeciw sprawi iż odetną nam środki unijne... a wszystko to za sprawą Traktatu Lizbońskiego.
Podpisali go m.in wasza kochana premier Szydło, czy Jarosław Kaczyński (jego brata zostawmy juz w spokoju) którzy niby tak bronią polskiej suwerenności. HIPOKRYZJA - albo sami nie wiedzą co podpisują.

WOLNOŚĆ, WŁASNOŚĆ, SPRAWIEDLIWOŚĆ ! KU WIELKIEJ POLSCE !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bertollo
-2 / 2

Brawo dla uczniów - nie wstydzmy się naszych bohaterów i nie bójmy się krytykować UE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~chuck546484
-2 / 2

a co tam niby jest takiego złego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~vsk
-2 / 2

Szacunek dla tego LO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem