Niestety, steam ma wszystkich gdzieś... chcialo by sie rzec, lecz bardziej prawdopodobne jest to, ze u nich zgloszenia splywaja jak wodospad i nie potrafia tego ogarnac.
Pie*****nie, jeśli dobrze sformułuje się ticket i to najlepiej w języku angielskim to steam support odpowiada w ciągu 2 dni. A nawet jeśli chodzi o kradzież konta to jeśli poda się wszystkie ważne informacje to konto można odzyskać w przeciągu 10 minut
- Panie majster, uciąłem za krótką rurę...
- To utnijcie jeszcze raz i wyrzućcie
Niestety, steam ma wszystkich gdzieś... chcialo by sie rzec, lecz bardziej prawdopodobne jest to, ze u nich zgloszenia splywaja jak wodospad i nie potrafia tego ogarnac.
Pie*****nie, jeśli dobrze sformułuje się ticket i to najlepiej w języku angielskim to steam support odpowiada w ciągu 2 dni. A nawet jeśli chodzi o kradzież konta to jeśli poda się wszystkie ważne informacje to konto można odzyskać w przeciągu 10 minut
O nie prawda. Mi po 2 tygodniach odpowiedzieli. Za to łajzy Gog galaxy nie odpowiedziały wcale.
Ja tam dwa razy pisałem do Supportu i jakoś po kilku godzinach odpowiadali. I problem też szybciutko rozwiązany. Nie narzekam.
Porównywalnie do niektórych supportów, steam jest dość szybki. Trzeba tylko pisać jasno i konkretnie.
gdyby to było EA to za tą "kartke" trzeba by było dopłacić
To oni mają jakiś support ? xD