Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1673 1720
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar mareczek00713
+67 / 73

Ja się obawiam że takie panie są w podobnej sytuacji jak tacy panowie, zapatrujący się głównie w puste laski, zachęceni ich przyjemnym dla oka wyglądem. Akurat w tej jednej kwestii obie płcie popełniają chyba podobny błąd, chociaż jako osoba która sama jest singlem z wyboru (cudzego) mogę się mylić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rricaa
+36 / 40

@mareczek00713 Właśnie. To jest tylko takie naiwne gadanie, szczególnie widoczne w Internecie (albo tylko w Internecie). Wszyscy się pytają, gdzie są wartościowe osoby: mężczyźni, którzy będą szanować kobiety; kobiety, które będą szanować siebie itp. A w rzeczywistości liczy się głównie wygląd. Bo kobieta, nawet jeśli jest taka, jak ta opisana w demotywatorze, bez ładnej buźki niewiele ugra. Nie oszukujmy się: bez atrakcyjnej powierzchowności nie ma pociągu fizycznego i co najwyżej można zostać przyjacielem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Caro112
+28 / 30

@mareczek00713 W końcu ktoś to dobrze ujął :) I niech ten komentarz będzie podsumowaniem tych wszystkich wojen damsko-męskich na demotywatorach. I mówi to kobieta, która wierzy w takie coś jak miłość na całe życie, wierność i zaufanie ale nic z tego bo ma brzydkiego ryja i nikt na nią nie patrzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pewien_czlowiek
+1 / 9

@Caro112 Tak, tak... A Ty spojrzysz na faceta, który "ma brzydkiego ryja"? Z chęcią bym Ci udowodnił, że na świecie są jeszcze osoby, dla których wygląd wcale nie jest tak ważny jak charakter, ale trochę nie ten wiek i pewnie nie to miejsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Quelya
+8 / 10

@Caro112 to,że Twoja twarz dla kogoś może być "brzydkim ryjem" to nie znaczy,że inny ktoś nie stwierdzi,że masz naprawdę piękną twarz ;) każda potwora znajdzie swojego amatora.Niby oczywiście.Sama nie jestem piękna,ale sądzę że kiedyś jakiś amator się znajdzie i pokocha potwora :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Caro112
+9 / 9

@pewien_czlowiek w sumie to nawet nie mam pojęcia co Wam odpowiedzieć :D Czy spojrzałabym na faceta z brzydkim ryjem? Prawdopodobnie mijając go tak po prostu na ulicy nie zwróciłabym na niego uwagi - myślę, że to normalne, bo nie przyciągnąłby mojego spojrzenia niczym szczególnym (tak, umiem się do tego przyznać) lecz gdybym poznała go lepiej, miała okazję posłuchać co mówi, co sądzi o różnych sprawach oraz przede wszystkim jakim jest człowiekiem to nie rozdrabniałabym się nad tym czy jest mega przystojniakiem wymuskanym jak z jakiegoś filmu czy nie, to jest ten problem, że trzeba umieć zauważyć to coś czego nie widać gołym okiem :) Quelya - ejj, spoko nie trzeba mnie pocieszać :D Aż tak masakrycznie żeby być potworem nie jest, ja mam do tego dystans; wiem, że mam dość specyficzną twarz i zwyczajnie nie każdemu facetowi będzie się podobać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
+9 / 11

@Caro112 Tak, jasne jasne :-) W internetach twierdzisz że masz "brzydkiego ryja", a gdybym ja na przykład zaproponował Ci randkę to zaraz byś stwierdziła że aż taka brzydka to Ty nie jesteś i wrzuciła mnie do friendzona :-D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja_wiem
+1 / 9

Skończcie wreszcie wylewać swoje żale, bo ktoś tam was nie chciał. Każdy ma prawo wyboru. Jak dziewczyna chce być z bezmózgim dresem to jej sprawa, tak samo jak chłopak chce mieć pustego plastika. Takie są prawa ludzkiej natury, a Wasz ból dupy nie sprawi, ze nagle wszyscy staną się tacy, jacy chcielibyście by byli. Ludzie są różni, mają różne preferencje i to jest normalne. Nienormalne byłoby, gdyby każdy nagle stał się "porządny", bo świat byłby wtedy nudny jak flaki z olejem. Nie złoście się dlatego, ze nie przypadliście komuś do gustu, bo i wam przeciez nie każdy się podoba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dark_Irony
+6 / 6

@Caro112 Mało takich osób spotkałem w życiu jak Ty. Większość kolegów, koleżanek i znajomych mówi "Fajne ciacho", "fajna dupa" itd. Co tak naprawdę myślą często pozostaje tajemnicą, bo, albo wstydzą się przyznać, albo są płascy i puści jak stół bilardowy. Sam kiedyś poznałem dziewczynę, która nie była piękna, na ulicy niespecjalnie zwróciłbym na nią uwagę, ale mieliśmy okazję przebywać w jednym miejscu przez dwie godziny, była bardziej kontaktowa niż ja i bardziej spodobała mi się jej osobowość oraz charakter, niż wygląd. Zwykle bardziej zwracamy uwagę na opakowanie niż wnętrze, szczególnie "w terenie" i zawsze szufladkujemy innych. Pierwszego dnia szkoły na przystanku widziałem naprawdę piękną i zgrabną dziewczynę, ale jak usłyszałem jej rozmowę ze swoją psiapsiółą " Nie odnajdę się w tej klasie. Oni mnie pytali jakie książki czytam, rozumiesz? Chyba zmienię szkołę, bo tu koleżanek nie znajdę"... Stałem obok i zacząłem się tak głośno śmiać i komentować, aż się speszyła, choć taka pewna siebie była. Niektórzy czekający i słuchający jej z przymusu też zaczęli chichotać i komentowali ze mną. Na dzień dzisiejszy nie uważam mojego zachowania za odpowiednie, bo choć jej rozmowa brzmiała tak żałośnie, a ocena jednoznacznie w rzeczywistości jej nie znam. @Wolfi1485, Przez internet, pomimo wysyłania sobie słitfotek, nie poznasz naprawdę człowieka. Dlatego ja nie lubię tej formy. Zupełnie inaczej jest twarzą w twarz, bo nie pracuje wyobraźnia idealizując rozmówcę, nie da się wyczuć zgrabnej ironii czy poczucia humoru podkreślonych delikatnym uśmiechem, spojrzeniem albo tonem głosu. Ponadto nie każdemu musimy się podobać, a każdy prócz mniejszych czy większych wymagać dot. wyglądu, ma pewne oczekiwania wobec charakteru, osobowości lub dojrzałości. Trudniej umówić się na spotkanie towarzyskie przez net, niż pogadać z kimś na ulicy. Zupełnie inny sposób przedstawienia samego siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Caro112
+4 / 4

@Dark_Irony pierwsze zdanie w dobrym znaczeniu czy złym? Wybacz, słabo kontaktuje dzisiaj :D Ja niestety jestem szczera do bólu, przez co setek przyjaciół nie mam, nie każdy jednak lubi kiedy się mu mówi co się tak na prawdę myśli, aczkolwiek ci co ze mną zostali to najwspanialsi ludzie na świecie @Wolfi1485 Jeśli jesteś fajnym gościem to szarpałabym jak Reksio szynkę :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dark_Irony
+4 / 4

@Caro112 Mam podobnie. Częściej mówię, co myślę, niż to, co inni chcą usłyszeć. Świetna selekcja niewartych czasu ludzi. Naprawdę niewielu ludzi w życiu poznałem, którzy poznając inną osobę, nie przekreślają jej za szare, wygniecione opakowanie, a pozwalają sobie na zajrzenie, co tam w środku siedzi i jakie wartości prezentuje. Ludzie jak cheeseburgery w McDonaldzie. Chcą być postrzegani, jak te na zdjęciach, a w rzeczywistości widać jakie są...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2016 o 21:55

avatar Bloodywife
+1 / 3

@up no ja jestem taka, że mnie się za ładni nie podobaja, bo są za bardzo do przodu i płytcy tylko tacy przecietniacy są w moim typie.. jak ja sama. Co z tego? nawet dla nich jestem za brzydka i do niczego sie nie nadaję. Także.. Cóż. Ten świat schodzi na psy. Prawdopodobnie meża mieć nie będe nigdy ani nic >>
Ale cóż świat jest pełen ironii, bo najbardziej płaczą (do mnie) że są nieszczęśliwi ci co tydzień po zerwaniu mają już kogoś nowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+2 / 2

@mi_89 no nie no, rozumiem gust gustem, ale dresa? serio? że niby tylko ta grupa społeczna ćwiczy i dba o siebie? I przystojni? No ja żyję przystojnego dresa na swej drodze nie spotkałam, ale skoro ktoś gustuje w łysych karkach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mixy3
-3 / 5

mareczek, masz racje. Patrzac na moj pryzmat zawsze wierzylemm ze spotkam swietna kochana dziewczyne. Zaliczylem z 25 panienek. Po prostu jak wwyzej kolega napisal w democie. I w koncu trafilem naa nia I wiedzialem zze to jest ta jedna na milion z wspanialych dziewczyn;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RealRealist
+4 / 4

@Mixy3 - "zaliczyłem z 25 panienek" - i naprawdę uważasz, że masz się czym chwalić? na takich jak ty istnieje pewne określenie - męska dz*wka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L luthien99
+3 / 3

@Mixy3 co za obrzydliwy typ. Współczuje dziewczynie. Prznałeś się tej ,,idealnej'' że jesteś szmaciarzem, który zaliczył dokładnie wie ile panienek? Obrzydliwe. Głupia ta Twoja dziewucha strasznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
+2 / 2

@mareczek00713 Jeśli ma mi chodzić o sam wygląd... Mnie wystarczy przeciętna, albo lekko poniżej przeciętnej. Ważne żeby była zdrowna i sprawna fizycznie co z nią w góry można iść albo pływać nad morzem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 marca 2016 o 20:05

avatar Mixy3
0 / 2

@mareczek00713 zazdrość przemawia w waszych komentarzach. Tak powiedziałem jej jak i każdej która się o to pytała. Szczerość jest bardzo poważnie traktowana w moim życiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 1

@Mixy3 A czego Ci zazdrościć? Zwłaszcza, jeżeli np. skomentowały Cię kobiety? Dla mnie to również obrzydliwe. Zatem dziewczyna ma podobny przebieg, albo jest głupia. Stawiam na to pierwsze, tylko się nie przyznaje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mixy3
0 / 0

@mareczek00713 Za takie słowo przypier dolil bym Ci w gębe. Ciesz się, że jesteś za monitorem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L luthien99
0 / 0

@Mixy3 czyli ma taki sam przebieg :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~LOLZOR
+9 / 15

Zamiast wylewać żale w necie, idź ich poszukać - same nie przyjdą. Dobrze, że masz własny system wartości, ale w tej sytuacji na niewiele się on zda, jeżeli nie zaczniesz wprowadzać go w czyn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar midnight123
+17 / 23

Są wszędzie. Znam wiele wartościowych par, które wspierają się nawzajem. Jakoś tylko na demotach okazuje się, że kobiety to: dziwki, leca na kasę, są głupie, lubią bić bite. Więc może zamiast winnic wszystkich trzeba sobie zadać pytania: Co jest ze mną nie tak ? Wcale nie jest tak trudno znaleźć wartościowego chłopaka lub dziewczynę. Dużo chłopaków mówi ja byłem tym miłym, a ona chciała innego. Znam ten typ "miłych", głównie to ciamajdy życiowe, w dodatku takie, które nie traktują kobiet jak normalnych ludzi tylko jak jakieś obiekty uwielbienia. Nie potrafią z kobietami normalnie rozmawiać, kobiety czują się osaczone. Wiem, że niektóre kobiety też są denerwujące, wykorzystują facetów jak widzą, że na nich lecą. Jednak naprawdę nie jest trudne znaleźć kogoś normalnego. Wystarczy czasami sobie zadać pytanie: Czy ta piękna blondynka z dużymi piersiami, którą każdy chce jest warta zachodu ? Czy ma coś oprócz wyglądu ciekawego do zaoferowanie ? Czy ten koleś który zwrócił na mnie uwagę jest zainteresowany mną ? Czy nie będę tylko jego następnym trofeum ? Czasami wystarczy trochę zmienić towarzystwo by poznać ciekawych ludzi. I naprawdę faceci nie piszcie bzdur, bo naprawdę przykro jak co chwilę słyszę, że każda dziewczyna bzyka się na prawo i lewo, kiedy znam dużo dziewczyn, które straciły dziewictwo z osobą za którą po kilku latach wyszły. No i sami święci nie jesteście, najpierw - porucham, później - wyjdę za dziewicę. Ludzie są różni, każdej płci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 marca 2016 o 20:46

avatar midnight123
+7 / 13

pytajoncy Chyba nie czytałeś uważnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pytajancy227y
-5 / 11

@midnight123 Dużo chłopaków mówi ja byłem tym miłym, a ona chciała innego. Znam ten typ "miłych", głównie to ciamajdy życiowe, w dodatku takie, które nie traktują kobiet jak normalnych ludzi tylko jak jakieś obiekty uwielbienia. Nie potrafią z kobietami normalnie rozmawiać, kobiety czują się osaczone. Wiem, że niektóre kobiety też są denerwujące, wykorzystują facetów jak widzą, że na nich lecą. I naprawdę faceci nie piszcie bzdur, bo naprawdę przykro jak co chwilę słyszę, że każda dziewczyna bzyka się na prawo i lewo, kiedy znam dużo dziewczyn, które straciły dziewictwo z osobą za którą po kilku latach wyszły. No i sami święci nie jesteście, najpierw - porucham, później - wyjdę za dziewicę. 70% twojej wypowiedzi to pojazd po mężczyznach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar midnight123
+7 / 13

Skopiowałeś moją wypowiedz - brawo. To teraz może skopiujesz pozostałe 30 % ? Jak jest demot w którym 100% jest hejtu na kobiety to ok. Ja tylko napisałeś, że faceci nie są tacy święci za jakich się uważają, ale oczywiście jak się tylko piśnie złe słowo o facetach to żle. Jak sie kobietę miesza z błotem to zawsze dobrze i zawsze racja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pytajancy227y
-3 / 11

@midnight123 Ale ty robisz to samo z mężczyznami. Jesteś seksistowska i nie chce suszyć sobie głowy na rozmowę z takimi ludźmi, bez względu na płeć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar midnight123
+1 / 7

pytajacy Wzajemnie, niepotrzebnie w ogóle zacząłeś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+9 / 13

@midnight123 Dokładnie, co zabawne zdarzyło mi się, że tan sam internetowy ,,miły chłopak'' najpierw pod jednym demotem żalił się jakie to kobiety są złe puszczają się z kim popadnie, jak to nie zwracają uwagi na porządnych chłopaków, po czym pod innym dokładnie ta sama osoba waliła komentarzami (chamskimi) odnośnie wyglądu jakiejś dziewczyny, albo wyskakiwała z tekstami ,,z pasztetem bym się nie umówił'' czy też tekst ,,no taki pustak to na raz, poruch** i tyle''. Hipokryzja po pachy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2016 o 11:59

avatar midnight123
+6 / 10

@lithium222 Na demotach to nic dziwnego :) Tutaj faceci marudzą jak to im źle i nie mogą znaleźć dziewczyny, ale 99 % jest sama sobie winna. Często mają wysokie wymagania co do wyglądu, lub po prostu jakieś problemy emocjonalne i nawet porozmawiać normalnie z kobietą nie potrafią. No, ale łatwiej powiedzieć, że wszystkie dziewczyny złe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~logikanielogiczna
-3 / 9

@midnight123 Opanuj się, za niedługo wyjdziesz na ulice i zaczniesz zabijać mężczyzn bo są źli, niedobrzy, seksistowscy i są gorszą rasą. Nie dziw się facetom że tacy są, skoro same szacunku do nich nie macie. Skądś to się bierze, na pewno nie z dupy, jak to opowiadacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czarneChmury
-2 / 4

@midnight123 uderz w stół, a nożyce się odezwą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nocotutajsie
-1 / 5

Ze wszystkim się zgadzam, zejdę trochę z tematu - kobieta w razie rozwodu powinna dostawać 99% majątku mężczyzny. Czemu? Uważam, że za głupotę trzeba płacić. "najpierw - porucham, później - wyjdę za dziewicę." cóż, nietrudno spotkać kogoś, kto zalicza ogromne ilości dziewczyn na imprezach, a w domu ma swoją na stałe. :P Ale to już nie wina mężczyzn(nawet tych na demotywatorach, fanów korwina i liberomobilu), że kobiety oddają się takim, tracą dziewictwo, a potem udają świętoszki jak trzeba znaleźć kogoś na stałe(swoją drogą ładne traktowanie tego swojego jedynego, w prezencie od swojej lubej dostaje ogromny poczet jej byłych, no no). No, ale to polska. W Stanach prezydentem może zostać dobry aktor, w polsce elektryk. xDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nina_008
+8 / 8

@~dsdsdsd222, stary zmień płytę. Ciągle to samo aż do znudzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~marudamaruda
+1 / 9

Niestety, ale very true.
Jako facet, mogę jednak stwierdzić, że wielu, może większość facetów to też dupki. Tu jednak przynajmniej wiem, że bywają spoko ziomki, bo sam takim jestem :) Natomiast co do kobiet, niestety nie mogę mieć pewności, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że już kilka razy zostałem baardzo zaskoczony, nawet po długim związku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sd2222221ar
+2 / 2

A gdzie miałabym być? W domu siedzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomsonis
+9 / 11

CO ZA BUUUUL DUPY :D Drogie panie(które szukacie tego jedynego), nie zwracajcie uwagi na tych złych facetów i dajcie sobie cierpliwości a znajdzie się ktoś wart was i tak samo drodzy panowie(którzy szukacie tej jedynej), były, są i będą kobiety o których jest mowa w demotywatorze, ale skoro macie takie zdanie o nich to po co sobie głowę zaprzątać ? :) Po co mieć pretensje do całego świata :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Burrito95
0 / 0

tomsonis masz rację :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~coztakaprawda
0 / 2

Polki ich rodzą. xDDD Więc pretensje miej do polek, że dają się zapładniać takim polaczkom. xD Polacy nie umieją wychowywać dzieci. Niby polki to takie matki polki, ale pod takim demotywatorem jak ten widać co w was siedzi polaczki. Z jednej strony mizoginy, a z drugiej cichodajki walące swoimi złotymi sentencjami w komentarzach. "nie pił, nie palił, nie imprezował psychol." No, straszny psychol. Dobrze, że dyskotekowi książęta są tacy porządni. I wcale w tej twojej wypowiedzi nie widać dysonansu i próby racjonalizacji swoich doświadczeń, wcale. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+5 / 11

To, że ktoś nie chodzi do klubu nie czyni go od razu wartościowym człowiekiem. A wydymać i zostawić to mogą i ,,porządni'' Świat nie jest biało czarny i można się czasami nieźle zdziwić w ocenie drugiego człowieka. Znałam takiego jednego: imprezy nie, oceny jak najwyższe na studiach, kulturalny, miły, może nie za przystojny, ale sama uważałam, ze ,,spoko gość''. No cóż okazał się być cholerycznym zazdrośnikiem,a koleżanka skończyła w szpitalu z połamanymi żebrami i przesunietą szczęką. Dostało jej się, bo porozmawiała (przy nim) z obcokrajowcem. I tak, byłam w szoku, że jak to on mógł.. nie pił, nie palił, nie imprezował psychol.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dsfrwdf
+1 / 1

@Sinedd11 @Sinedd11 Oczywiście, że są. Sama jestem jedną z nich. Na samą myśl, że mogłabym się przespać z kolesiem poznanym na imprezie( na które rzadko chodzę) robi mi się niedobrze. Zaufaj, jest sporo kobiet mądrych i ładnych jednocześnie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P panna_zuzanna_i_wanna
+3 / 5

@Sinedd11 "Gdzie są prawdziwe kobiety?" Na pewno daleko od ciebie i innych ćwierćmózgów, których jedynym kryterium doboru partnerki jest jej wygląd (dodatkowym bonusem jest głupota, bo przecież baba nie może być mądrzejsza od was), a którzy później płaczą, że żadna (czyli ta super piękna dziunia, do której startują) ich nie chce i że WSZYSTKIE kobiety to d**wki i materialistki. Błagam, nie rozmnażajcie się!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~eSokrates
+6 / 6

Chłopie, naucz się pisać. Składania, interpunkcja. Z takim językiem nie nasz szans na związek z kimkolwiek komunikatywnym. No chyba, że jesteś bajecznie bogaty:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F filon1995
-2 / 2

prawda....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~thedgsrfz
+9 / 9

Jeżeli szukasz w klubach dla panienek lekkich obyczajów, to znajdziesz tylko takie, gdy ja jestem na spacerze w parku lub kawiarni to jakoś nie szturmuje mnie tłum prawdziwych mężczyzn szukających prawdziwej kobiety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wertrewertrwtbtrew
+1 / 1

W świetle dzisiejszego prawa zaczepianie kobiet w parku, nawet słowami "ładnie wyglądasz w tej sukience", może być uznane za napastowanie. Trzeba odwagi, by zagadać w parku lu na ulicy, bo ryzykujesz pobyt w areszcie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+8 / 12

Czy język polski jest aż tak trudny, że ciężko zbudować kilka zdań poprawnie? W tym momencie to ja tracę wiarę, ale w ludzkość. No ludzie, zanim coś wrzucasz przeczytaj dwa razy..o adminie to już nawet nie wspomnę. ,,najpierw taka jest dziewica straci z dresem/ modelem co woli tak na prawdę jej brata'' no wtf :D taka jest jaka? Może się @rodzynskier najpierw poucz języka polskiego, a później zabieraj za dziewczyny. Po dwa przestańcie latać za dziuńkami i gwiazdkami szkolnymi to zobaczycie NORMALNE dziewczyny. Poważnie jest mnóstwo dziewic (skoro wam tak na tym zależy) w gimnazjum, czy liceum, a nawet na studiach, tylko jakoś wianuszka adoratorów to koło nich nie widać. Zawsze największe powodzenie miały te, które miały pstro w głowie. Swój do swego jak widac ciągnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2016 o 12:01

avatar ~kamileo123456
-3 / 3

@lithium222 Jeżeli tracisz wiarę w ludzi z powodu braku kilku przecinków, to jak Ty sobie radzisz w prawdziwym życiu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 3

@kamileo123456 now tym momencie to znowu straciłam wiarę w ludzkość. Panie, czytanie ze zrozumieniem, czy ja się przyczepiłam interpunkcji? Nie, ja się przyczepiłam tego, ze to zdanie nie ma najmniejszego sensu, logiki i składu. Czy odmienianie przez przypadki jest aż tak kuźwa trudne? I tak dbanie o poprawność stylistyczną i poprawne posługiwanie się własnym językiem jest ważne, nie musi być idealne ale do... jak wrzucamy coś na publiczną stronę to chyba czytamy to dwa razy? Czy nie? Czy dla Ciebie kali mieć kali dać kali srać jest ok..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaczorex
0 / 0

@lithium222 Dokładnie, to jest tak nieskładne że też z początku nie wiedziałem co czytam. Wygląda jakby jakiś gimbus napisał komentarz, i to w pośpiechu z telefonu na przerwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L La_la_la93
+7 / 11

Za przeproszeniem - co za bzdura! Podczas gdy kobiet, ktore chca sie wyszumiec jest moze jakies 20%, tak facetów, ktorzy tego NIE CHCA jest tyle. Naprawde myslicie, ze gdy kobieta idzie z kims do lozka (abstrahujac od tych 20% ;)) nawet na jedna noc, to liczy tylko na to? Co jest gotow zrobic i powiedziec facet, zeby zaciagnac dziewczyne do lozka? Osobiscie nie slyszalam od kumpli, zeby jakas dziewczyna oklamywala go, wmawiala komplementy i wymyslala ckliwe historie, zeby zaciagnac go do lozka. Za to slyszalam to wiele razy od kolezanek. Sama staram sie dostrzegac w kazdym dobro i mam duzy problem, zeby odroznic szczere komplementy i intencje od checi "zaliczenia mnie". Kobieta zawsze szuka takiego faceta jak wyzej opisany, ale w wielu wypadkach trafia na tych drugich, bo po prostu chce kochac i byc kochana, i nawet w tak desperacki sposob szuka zainteresowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lalalacozabrednie
-5 / 7

No dobra dobra, nie usprawiedliwiaj się. Dałaś to dałaś, co to za głupie gadanie. A i tak jesteś obiektem żartów zapijanych imprez, a twój jedyny dostaje poczet byłych, więc świętością już nie jesteś i nigdy już nie będziesz. Poopowiadaj swojemu synowi takie historie, a nie tutaj, xDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L La_la_la93
+3 / 5

'xDD' wyjdz z gimanzjum, przynajmniej mentalnego. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lalalacozabrednia
-4 / 6

Bardzo światła z ciebie i na pewno mądra dziewczyna, no no. Jeszcze ten uśmieszek na końcu wypowiedzi podkreślający ripostę. Na pewno jesteś bardzo ładną i wartościową dziewczyną. :) Nie. I jeszcze coś - nikogo nie obchodzi, co tutaj wypisujesz. xDDD Dałaś to dałaś, niektóre nie dają do ślubu, ale ty już w tym poczcie nie jesteś i masz o to ból dupy chyba. Autor demota to dziwak, ale ty też jesteś, bo bardzo chcesz być traktowana jak te, co nie dają do ślubu, ale nigdy już tak nie będzie. xDD No, idź sobie meliski zaparz czy weź coś tam na zgagę, tak strasznie pewno cierpisz co parę dni jak się lekko przeziębisz. :(( Idź na kwejka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L La_la_la93
+2 / 4

Skad w Tobie tyle zgorzknialosci? ':)" - to po prostu usmiech, nie dopisuje do tego zadnej ideologii, nie potrzeba tu nadinterpretacji. Zupelnie jak w mojej wypowiedzi; polowe dopisales sobie sam, nie wiem na jakiej podstawie. :) Nie narzekam na to, jak traktuja mnie inni, nie pisze tu swojej autobiografii, na swoj slub nie zdazylam Cie zaprosic, ale zycze CI, zeby jakakolwiek, jak to ladnie ujales, "dala" Ci kiedys. Moze mine ta frustracja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pakim
0 / 2

@lalalacozabrednie Czasem myślę, że niektórzy nie dopuszczają do siebie myśli, że między dziewicą i "dziwką" jest sporo stadiów pośrednich tzn. takich kobiet, które robią to ze swymi chłopakami, choć czasem okazuje się później że za nich nie wychodzą (nie wnikając w przyczyny). Wtedy poznając nową miłość już dziewicami nie są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morela01
+10 / 14

Mam świetny pomysł, wręcz genialny w swej prostocie- niech te wszystkie płaczliwe chłopaczki (czyli w ich mniemaniu prawdziwi mężczyźni) zwiążą się z tymi płaczliwymi dziuniami (czyli wspaniałymi kobietami) i przestaną zanudzać porządnych ludzi swoimi jękami. Niby was tyle, co tydzień kto się tu chwali jaki to cudowny, a znaleźć się nie możecie. Choć nie jestem pewna, czy ktoś, kto ma takie zdanie o płci przeciwnej, powinien wchodzić w związek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kara93
+4 / 6

Są wszędzie ;) Tylko nie trzeba szukać po klubach, imprezach, a rozejrzeć się codziennie wokół siebie. Chociażby w tramwaju. Spójrzcie czasami na zwykłą dziewczynę, nawet z pozoru "szarą myszkę", a nie na plastiki, ubraną w spodnie, a nie krótką spódniczkę albo zwykłą bluzkę zamiast tej wydekoltowanej. Nawet jeśli odstaje od Waszego ideału piękna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2016 o 13:36

avatar ~sdfghjklmnbfghjk
-3 / 11

@Kara93 Zawsze śmieszy mnie jak przedstawiacie zestawienie szara myszka vs. wydekoltowana piękność, tak jakby piękne kobiety cechowły sie tylko wulgarnością.;) Nie mam zamiaru "spojrzec w strone" szarej myszki, bo po co, skoro takie najczesciej sa po prostu brzydkie i nieinteresujace? Nie mam zamiaru byc w zwiazku z kims, kto mnie nie pociaga fizycznie i mysle, ze wiekszosc powie ci to samo.;))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+5 / 9

@sdfghjklmnbfghjk No i dlatego potem są żale i wielkie utyskiwania, że mnie ,,ta, czy owamta'' nie chce. Jak się nie jest 10, to się do 10 nie zarywa. Problemem większości brzydkich ludzi, jest fakt, że sami z brzydkimi być nie chcą, a dziwią się, że ktoś ładny na nich nie zwraca uwagi.. paranoja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kara93
+5 / 7

@sdfghjklmnbfghjk w takim razie oglądaj się dalej za krótkimi spódniczkami, a potem płacz, że miała 20 przed Tobą/że nie zwraca na Ciebie uwagi/że uważa Cie za kogoś "brzydkiego i nieinteresującego". Najlepiej na demotach ;) Jasne, że też nie będę z kimś kto mnie fizycznie nie pociąga, ale szczerze wolę fajnego chłopaka, który nie wygląda na modela od tego który modelem jest, a nie umie traktować kobiet z szacunkiem/zdradza/uważa, że wszystko mu wolno, bo jest przystojny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P panna_zuzanna_i_wanna
+6 / 10

Brzydcy uważają, że atrakcyjni im się należą. Grubi uważają, że szczupli im się należą. Biedni uważają, że bogaci im się należą. Żadne z nich nie bierze pod uwagę, że druga strona też może mieć wymagania. I potem płacz w internecie, że ta i tamta mnie nie chce. Jaka ona płytka, jaki pustak, jaka materialistka. A życie jest brutalne. Tutaj księżniczka nie zakocha się w ogrze, bo i dlaczego, skoro może mieć księcia. Problem polega na tym, że w przypadku mężczyzn wysokie (i nieadekwatne do ich wyglądu) wymagania są okej, bo jakże on by miał być w związku z kobietą, która go nie pociąga, jakże to tak. Ale jakimś dziwnym trafem my kobiety nie możemy mieć wymagań. Powiedz głośno, że fajnie by było jakby dbał o swoją powierzchowność, to zaraz nazwą cię pustakiem, bo przecież liczy się hobby, zainteresowania, inteligencja. Czyli np. picie browara przed kompem i zaliczanie kolejnych leveli. Dla panów niby liczy się wnętrze, ale tak naprawdę prędzej zaimponujesz im zgrabną dupą niż czytaniem Dostojewskiego w oryginale.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karol121231234
0 / 0

Wyczuwam bol dupy w powietrzu! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asfafasfasfasf
+4 / 12

hahaha, kolejny frustrat. Jako facet Ci powiem byś lepiej zmienił otoczenie skoro takie głupoty po raz kolejny powtarzasz. Ja jakoś nie mam żadnej znajomej która by chciała dresa(chodzi mi o stan umysłu) czy innego inteligenta. Ogólnie to widać, że Wam źle że żadna Was nie chce, ale miejcie prędzej pretensje do siebie a nie do kobiet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czarneChmury
0 / 2

@~asfafasfasfasf pytanie czy oni kiedykolwiek mieli dziewczynę, czy może życiowe "mondrości" czerpią z internetu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P panna_zuzanna_i_wanna
-1 / 3

Uważaj, bo zaraz nazwą cię feministką. Bez różnicy, że jesteś facetem, nie zgadzasz się z jedyną słuszną prawdą, że kobiety to ZUOOOOO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@HuecoMundo Niezdrowo się odżywiam, alkoholu nie omijałam a moja uroda przeżywa właśnie rozkwit, uwaga po 25 roku życia :> tak więc słaabo znasz kobiety. Jako nastolatka wyglądałam jak pół du** zza krzaka, a teraz i figura ładniejsza (bardziej kobieca) i twarz zdecydowanie ładniejsze rysy, bardziej kobiece niż dziewczęce, więc takie teorie od czapki :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rafplok
+3 / 5

Jak dla mnie to autor tego demota jest zakompleksiony, nie potrafi znaleźć a może nawet nie umie znaleźć sobie kogokolwiek. Teraz próbuje sobie podbudować samoocenę jeśli będzie dostawał pochlebne komentarze. Jest mnóstwo wartościowych, i pięknych na różne sposoby osób. Może to czas aby odłożyć junk food odejść od komputera, zadbać o siebie i żyć jak większość normalnych ludzi. :-D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HuecoMundo
-2 / 8

Hehehe. Nic odkrywczego. To że kobiety w młodych wieku szaleją z największą patologią to fakt. Tak samo to że jak tracą urodę to idą do dobrego i "miłego" misia, który ma już zasoby. Ale nie mam sił o tym mówić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2016 o 19:15

L lithium222
-2 / 4

@HuecoMundo Chcesz powiedzieć, że kobiety tracą urodę ok. 20 roku życia.. no nieźle. To długo się właściwie nie na szaleją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S st220
-1 / 3

@lithium222Nie koło 20 nie, ale z własnego doświadczenia powiem Ci że moje rówieśniczki zwłaszcza te które były pięknymi nastolatkami teraz w wieku 30 lat piękne już nie są, a te które były "brzydkie" teraz są zajebistymi laskami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HuecoMundo
0 / 4

@Marian_Janusz_Paxdzioch "Patologia szleje z patologią i zawsze tak było, nie chcesz mi chyba powiedzieć że 100% kobiet to takie łatwe głupie dziunie, a wśród mężczyzn to zaledwie patolski odsetek.... no błagam nie ośmieszaj się..."
Ale do patologii mogą podchodzić zarówno żeńskie ameby umysłowe jak i kobiety z wysoką inteligencją. Teza, że 100% kobiet to takie łatwe, szukające emocjonalnego skoku stworzenia jest przesadą ale zdecydowana większość płci żeńskiej tak robi. Nie zaprzeczam że wśród płci męskiej jest patologia, bo to ona najczęściej r.cha i zapładnia ładne bądź przeciętne kobiety.
@lithium222 "Chcesz powiedzieć, że kobiety tracą urodę ok. 20 roku życia.. no nieźle. To długo się właściwie nie na szaleją."
Jak tracą urodę to z reguły gdzieś między 25 a 30 rokiem życia. Pomijając naturalny proces starzenia najczęściej starzeją się na własne życzenie(np: poprzez pijaństwo lub wpierdz....nie niezdrowego żarcia).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 marca 2016 o 16:16

R rodzynskier
+1 / 3

@HuecoMundo nareszcie ktoś zrozumiał przesłanie. Ten demot to po prostu odpowiedz kogoś kto nie wytrzymał na wasze narzekanie że chcecie to co najlepsze jak sie skończy dla was zabawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar procanyna
+4 / 4

Dlaczego zawsze jest to skierowane do ogółu, albo kobiet albo mężczyzn? Znasz wszystkie? Nie? To nie oceniaj... Takie moje zdanie. Wieeele moich koleżanek nie ''daje dupy'' każdemu na lewo i prawo. Nie mówię że wszystkie kobiety są złe, albo dobre, tak samo faceci. Ale te wojny na demotywatorach po prostu są głupie...
A pojęcie ''prawdziwa kobieta'' chyba nie obejmuje tylko tego, że chcę się wyszumieć z jednym.
Pozdrawiam ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
+1 / 3

Pełno jest porządnych kobiet i mężczyzn, tylko jakoś zamiast trafiać na siebie, trafiają na podłe istoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xxese
+1 / 1

A ja się pytam, gdzie tu kurfa są przecinki >D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PantherPL
-1 / 1

Cierpią na brak umiejętności opanowania zwierzęcych instynków, czyli pozyskanie jak najlepszego, jak najróżnorodniejszego materiału genetycznego od samców. No cóż, jesteśmy tylko zwierzętami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Akane_
+3 / 5

Tzw. kultura osobista nakazywałaby zachować te słowa dla siebie, ale wygrała prostolinijność: gdzie, k***a, są te wszystkie kobiety, tak chętnie opisywane przez Was w Demotywatorach, które rzekomo oddają się każdemu chętnemu samcowi niezależnie od miejsca czy czasu? Gdzie? Nawet dziewczyny-pustaki, które znam, nie gzą się po kątach toalet w dyskotekach z pierwszym lepszym dresiarzem. Nie wątpię, że są takie łatwe panienki, ale z Demotywatorów wynika, że to przynajmniej z 99,99% kobiet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pauliska441
+1 / 1

Drogi Autorze...
Są też takie które zaczynają sie spotykać z chłopakiem normalnym. Którego kochają i każdej nocy przed snem planują wspólne życie z nim. a Póżniej po x miesiącach, latach... słyszy "Sorry jestem z Tobą bo mi wygodnie", "Wybacz ja chcę się jeszcze pobawić", 'Wiesz, ja jeszcze nie wiem czego chce od życia" i wiele tym podobnych. A później zostaje poraniona, obtłuczona nie dziewica którą wrzuca się do tego samego worka co nie dziewice puszczające się na lewo i prawo. To przykre. A takich jak ja które mimo braku dziewictwa są naprawde wartościowymi kobietami, pełnymi nadziei na spokanie faceta "w porządku" jest naprawde sporo.
Pozdrawiam i wszystkim czytającym wesołych świąt :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Janusz_Korwin_Mikke
-1 / 3

Dałaś to dałaś, na ch*j drążysz temat? Synowi poopowiadaj kiedyś takie historie, a nie tutaj. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E emilcia515
0 / 0

HALO :) Tutaj, tu jestem..... ale wyszumuje się już z moim nieśmiałym wrażliwcem :) Jak go poznałam miał wadę wymowy, niską samoocenę i daleko mu było do wysportowanego, modnego ciacha ale jest moim najlepszym wyborem bo nie "wszystkie" patrzą na wygląd i markę fury :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katharina89
0 / 0

No tutaj jestem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~poiure
0 / 0

Za dużo czasu zajęło mi zrozumienie tych kilku linijek. Jedyne, co mogę wtrącić od siebie to prośba - używaj czasem znaków interpunkcyjnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar joana018
0 / 0

Siedzą w domu i boją się znowu komuś zaufać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aFlor
0 / 0

Tu jestem!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~radosny87
0 / 0

Siema, jestem! Tylko niestety dla was, zajety :P Ale na szczęście dla siebie mimo podeszlego wieku znalazlem taka jak ze zdjęcia ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~oLO323
+1 / 1

Są i tacy faceci i takie panie ale są skryci w cieniu tego całego burdelu, nie znajdziesz takiej/go w jakimś klubie czy innej spelunie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ryuujin
+1 / 3

Ja demota potwierdzam. To się zaczyna jakoś w wieku 23-25 lat. Nagle po studiach wszystkie koleżanki, które jeszcze za czasów liceum nie chciały nawet zatańczyć razem na studniówce, teraz są wielce poruszone moją "wrażliwością" lub "głębią moich przemyśleń".
Będąc z sobą szczerym; jak bardzo bym przez te lata nie chciał to nie zmieniłem się. Jedyne co uległo zmianie to fakt, że koledzy mający wcześniej powodzenie i pewność siebie na imprezach, dzisiaj w przeważającej większości zarabiają wielokrotnie gorzej ode mnie lub ukrywają się przed alimentami Bóg jeden wie gdzie.
Więc pocieszając zamkniętych w sobie introwertyków; jeszcze będziecie mieli się okazje nabzykać ile tylko będziecie chcieli. To czy będziecie chcieli to inna sprawa; mnie osobiście nie kręci już budowa relacji z osobami o których wiem, że myślą tylko o sobie i to w dodatku w żałośnie krótkiej perspektywie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nina_008
+1 / 3

Co tu mogę powiedzieć, tylko współczuć takich koleżanek. Choć z perspektywy czasu trzeba przyznać, że w liceum(tak było w moim; piszę z obserwacji) mało kto myślał poważnie o płci przeciwnej. Raczej ludzie łączyli się w pary podczas studiów. I może dobrze się stało w Twoim przypadku. Rozwinąłeś się, skupiłeś na innych rzeczach niż imprezowanie i zaliczanie panienek. Nie wiem czy tak naprawdę coś straciłeś. Może przelotne romanse? A czy to takie istotne, żeby zaliczyć stado dziewczyn? Dlatego myślę, że dobrze się stało i dobrze iż na siłę nie chciałeś zrobić z siebie wielkiego macho za wszelką cenę. Nie zmieniaj się mentalnie, nie udawaj, pozostań sobą. A na pewno znajdziesz(bądź już nawet znalazłeś) kobietę, która to doceni. Życzę powodzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 4

@Ryuujin,,Więc pocieszając zamkniętych w sobie introwertyków jeszcze będziecie mieli się okazje nabzykać ile tylko będziecie chcieli.'' no i tu widzimy sedno rozgoryczenia ,,porządnych introwertyków''. To najbardziej boli takich osobników, nie to, że nie mogli znaleźć tej jedynej, ukochanej i że wiele razy byli odtrącani na rzecz tych złych, tylko, że sobie nie poru**, zwykła zazdrość, zawiść i żółć się wylewa. Tak na prawdę niewiele się różnią od tych ,,złych'', po prostu nie dostali szansy i nie mieli okazji skorzystać, to lepiej poobrażać wszystkich w około. No ja rozumiem wszystko, ale panowie w tym momencie to sami pod sobą dołki kobiecie i pokazujecie piękną hipokryzję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JesusChristSuperstar
+3 / 7

@lithium222 Boli cię dupa widzę jak jakiś facet napisze że w młodym wieku chciałby uprawiać seks co jest oczywiście normalną potrzebą każdego człowieka ale już nie widzisz nic złego w tym ,że niemal wszystkie dziewczyny począwszy od gimnazjum i liceum poprzez studia to robią w przeciwieństwie do większości ich rówieśników. To tak samo jak te dwudziestokilkuletnie panienki które już nie jednego miały i nie jedno przeżyły wypowiadają się tutaj i są oburzone ,że jakiś facet koło 25 roku życia , który nigdy nie miał dziewczyny chce uprawiać seks i obrażają go. No ale jak to tak, Ty chcesz kobiety do seksu? Ja miałam już dwudziestu partnerów seksualnych ale ty facecik nastawiasz się na seks, obrzydliwe. To jest dopiero hipokryzja twoja i tobie podobnych które się tutaj wypowiadają pod tego typu demotami pisząc wciąż ten sam bełkot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HuecoMundo
+2 / 4

@Ryuujin "Więc pocieszając zamkniętych w sobie introwertyków; jeszcze będziecie mieli się okazje nabzykać ile tylko będziecie chcieli."
Oczywiście pod warunkiem, że obok zdobycia dużej ilości zasobów poznają prawdę o psychice płci żeńskiej i pewne cechy macho rozwiną. Bo inaczej będą tylko dostarczycielami zasobów a samo bycie dostarczycielem zasobów nie gwarantuje dobrych doznań seksualnych.
@Nina_008 "Dlatego myślę, że dobrze się stało i dobrze iż na siłę nie chciałeś zrobić z siebie wielkiego macho za wszelką cenę. Nie zmieniaj się mentalnie, nie udawaj, pozostań sobą. A na pewno znajdziesz(bądź już nawet znalazłeś) kobietę, która to doceni. Życzę powodzenia."
Udawanie na siłę kogoś kim się nie jest, nie jest rozwiązaniem ale rozwinięcie pewnych cech samca Alfa należałoby się po to, by nie być na tzw lodzie. Może znajdzie kobietę, może nie ale jak znajdzie to z reguły będzie zużyta po wielu brutalnych partnerach seksualnych, którzy byli łobuzami i gdy zauważyli że ona traci urodę powiedzieli jej "Wypier...aj!" i teraz szuka ta kobieta stabilizacji
@JesusChristSuperstar Bardzo dobrze wypunktowałeś obłudę samic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 marca 2016 o 12:18

L lithium222
-1 / 5

@JesusChristSuperstar Ale przepraszam bardzo, o czym my właściwie mówimy? Bo w tym momencie to trochę zaprzeczamy sami siebie. Żadna du** mnie nie boli, nie martw się :> po prostu dostrzegam wieeeeeelką hipokryzję wielce porządnych internetowych samczyków. Jak to plują na lewo i prawo, że inne/ inni się nie szanują, jak to ,,puszczają się po kątach'', a potem okazuje się, że oni tak nie robią, bo ups, po prostu nie mieli okazji. To jest żenujące. Nie wiem czy wiesz, ale są ludzie, którzy uwaga: mają system wartości. Rozumiesz? Pomimo, ze mają okazję do seksu na lewo i prawo to z tego nie korzystają, tylko np. chcą z ukochaną osobą. Na prawdę nie dostrzegasz w tym różnicy? No wybacz, ale dla mnie tekst ,,jeszcze będziecie mieli się okazje nabzykać ile tylko będziecie chcieli'' nie świadczy i nie sugeruje poszukiwania ,,tej jedynej'' tylko dziury do byzkanka, a mnie to osobiście obrzydza.I dla Twojej informacji jak już tak cię interesuje moje życie prywatne: mężczyznę miałam i mam jednego. Tak mi się wżyciu poukładało. @HuecoMundo Dzieciaku dorośnij. Wszystkie związki w okół ciebie są zawierane z samcami alfa? :D No chyba pęknę ze śmiechu. Poważnie mam coraz większe wrażenie, ze demotywatory to jakieś alter ego normalnego świata :D Przecież w związkach są całkowicie normalni, przeciętni goście , baaa tacy nawet szybciej zakładają rodziny i tworzą długoletnie poważne związki a nie przelotne romanse. Czasem to są na prawdę ciche osoby, wręcz ciapowate i nie jakoś wybitnie przystojne. Odpowiedz sobie na pytanie, czy zależy ci na ilości panienek i to cie boli, że ich nie masz i że laski nie zwracają na ciebie uwagę, czy rzeczywiście zależy ci na normalnym, ciepłym związku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@HuecoMundo i @JesusChristSuperstar, a także wszyscy jojczący taka rada, skoro nie powalacie wyglądem, a wasz charakter też nie należy do przebojowych to szukajcie osób podobnych do siebie, czyli również nie powalalających urodą, a znajdziecie kobiety bez narzekania, jaki to świat jest niesprawiedliwy. Bo księżniczka logiczne, ze nie zwróci na was uwagi. A wiem, po sobie, że uparcie za takowymi ganiacie i wzdychacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HuecoMundo
+1 / 3

@lithium222 "Dzieciaku dorośnij. Wszystkie związki w okół ciebie są zawierane z samcami alfa? :D No chyba pęknę ze śmiechu. Poważnie mam coraz większe wrażenie, ze demotywatory to jakieś alter ego normalnego świata :D"
Pudło ale ja mam już prawię 20 lat. W większości przypadków związki są z samcami Alfa, bądź też z ludźmi o dużej pewności siebie a nie z nieśmiałym chłopakami, którzy są otumanieni bredniami romantycznym."Przecież w związkach są całkowicie normalni, przeciętni goście , baaa tacy nawet szybciej zakładają rodziny i tworzą długoletnie poważne związki a nie przelotne romanse. Czasem to są na prawdę ciche osoby, wręcz ciapowate i nie jakoś wybitnie przystojne. Odpowiedz sobie na pytanie, czy zależy ci na ilości panienek i to cie boli, że ich nie masz i że laski nie zwracają na ciebie uwagę, czy rzeczywiście zależy ci na normalnym, ciepłym związku."
Najczęściej z kobietami, które straciły swój pierwszy wybór czyli łobuzów. Ja osobiście raczej nie planuję żadnego małżeństwa, bo to utrata sił fizycznych i psychicznych. Jak już to chciałbym mieć fajne życie seksualne w monogamii seryjnej(innymi słowy siedzę z babą ileś tam lat a jak się zauroczenie minie to idę swoją stroną a kobieta swoją).
" a także wszyscy jojczący taka rada, skoro nie powalacie wyglądem, a wasz charakter też nie należy do przebojowych to szukajcie osób podobnych do siebie, czyli również nie powalalających urodą, a znajdziecie kobiety bez narzekania, jaki to świat jest niesprawiedliwy. Bo księżniczka logiczne, ze nie zwróci na was uwagi. A wiem, po sobie, że uparcie za takowymi ganiacie i wzdychacie."
Ten komentarz ostatni przemilczę, bo to tylko nieudolne ataki ad personam, typowe dla płci żeńskiej. Jeszcze brakuję tam nazwania mnie nieudacznikiem, to by ciebie jeszcze bardziej skompromitowało w moich oczach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-3 / 5

@HuecoMundo nie musisz cytować praktycznie całych moich wypowiedzi. ,,mam prawie 20 lat'' uhuhu, to Ci powiem, szaleństwo, doświadczenie życiowe powala :D Nie, są zawierane z pełnym przekrojem ludzi. (Jesteś w wieku mojego brata, a on jakoś ma dziewczynę jedną i tą samą od dwóch lat, jak nie od trzech). Dziś tak mówisz, a będziesz koło 30-tki to ci się myślenie zmieni. Kobiety tak nie działają, zdecydowana większość w pewnym momencie oczekuje zdecydowania ze strony faceta i jakiś konkretnych deklaracji, czy myśli jednak o założeniu rodziny a nie o monogamicznym seksie. Zresztą skoro zależy ci na czymś takim, to co cię obchodzi ile ta dziewczyna miała, czy nie miała gości przed Tobą? I tak nie planujesz nic poważnego. Nie, to ostatnie to czysta prawda: jak się nie jest urokliwym to się to urokliwych kobit nie zarywa. Nie napisałam, że ty jesteś taki, tą odpowiedz udzieliłeś sobie sam. Bo to chyba logiczne, skoro nie jesteś 10 to nie powinieneś zarywać do 10? Czy coś tu jest niezrozumiałego. A jak nią jesteś to problemu z kobitami mieć nie powinieneś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HuecoMundo
+1 / 3

@lithium222 Jeśli chodzi o twojego brata mnie to nie obchodzi, u niego jest co najwyżej zauroczenie a nie urojona miłość. A zauroczenie z reguły mija bardzo szybko. " Dziś tak mówisz, a będziesz koło 30-tki to ci się myślenie zmieni. Kobiety tak nie działają, zdecydowana większość w pewnym momencie oczekuje zdecydowania ze strony faceta i jakiś konkretnych deklaracji, czy myśli jednak o założeniu rodziny a nie o monogamicznym seksie."
Na dzień dzisiejszy nie planuje ani małżeństwa, ani zakładania rodziny bo to tylko utrata sił dla mnie. Nawet jak będą mnie przekonywać do małżeństwa będę miał to gdzieś, bo sami chcą żeby wpier.olił się w gówno w jakie oni się wpakowali bo byli zbyt durni.
"Zresztą skoro zależy ci na czymś takim, to co cię obchodzi ile ta dziewczyna miała, czy nie miała gości przed Tobą? I tak nie planujesz nic poważnego. Nie, to ostatnie to czysta prawda: jak się nie jest urokliwym to się to urokliwych kobit nie zarywa. Nie napisałam, że ty jesteś taki, tą odpowiedz udzieliłeś sobie sam. Bo to chyba logiczne, skoro nie jesteś 10 to nie powinieneś zarywać do 10? Czy coś tu jest niezrozumiałego. A jak nią jesteś to problemu z kobitami mieć nie powinieneś."
Może dlatego że nie chce seksu z osobą, co jej wagina wygląda jak Hiroshima po bombie atomowej?
Nie musi być dziewica, bo błonę dziewiczą można sobie kilka razy przywrócić, ale jak nie ma chorób wenerycznych a wagina nie jest aż tak rozjechana to nie jest najgorzej. Ja podświadomie chciałbym zarówno ładniejszej od siebie jak i średniej jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny. Gdyby nie pewne choroby, które mnie męczą, brak wystarczającej liczby zasobów i cech samca Alfa to byłbym nawet 9/10 a tak siebie oceniam między 5-7/10.
Tyle od siebie. Kończę dyskusję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JesusChristSuperstar
0 / 2

@lithium222 Z tymi dwudziestoma to nie było personalnie do Ciebie bo to mnie akurat nie interesuje tylko taki przykład żeby pokazać hipokryzję w myśleniu. A to czy miałaś kilku czy jednego to nie ma znaczenia bo miałaś w przeciwieństwie do wielu którzy nie mieli nigdy ( np. z powodu nieśmiałości czy co tam innego) a po nich jedziesz, że chcieliby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 4

@JesusChristSuperstar Przećwicz mój drogi czytanie ze zrozumieniem i wyciąganie własnych wniosków, bo to leży na pełnej linii. Czy ja po kimś jadę, że nie ma nikogo? Nie. Ja jadę po czystej hipokryzji, uderzyło we mnie to jedno konkretne zdanie, a nie, że osoba szuka kogoś ,,na stałe'' i nie może znaleźć. Nie dzis, to jutro, nie w tym roku to za rok. Czasem trzeba poczekać zanim się spotka tą właściwą osobę, tylko, że obrzucanie wszystkich w około i zarzucanie jakimiś wydumanymi argumentami jest dziecinne, bo nagle okazuje się, że w cale problemem nie jest fakt, że ktoś nie ma tej drugiej połówki, tylko, że sobie nie może poru**. No z moim systemem moralności i wartości to się kłóci i dlatego krytykuję. Tak się składa, że ja swojego też znalazłam jakoś po 20. Znam osoby, które pierwszą osobę spotkały koło 25, 28, przed 30..nie reguła, ale pisanie tu o jakiś samcach alfa, puszczających się panienkach, dresach mającyhc szalone powodzenie, jest wybacz: śmieszne i zrodzone chyba tylko w głoie osoby, która ma ze sobą i płcią przeciwną problem, ale zamiast poszukać go w sobie woli wymyślać tysiąc innych argumentów. Tak więc naucz się wyciągać dobre i samodzielne wnioski. Ja osobiście mam w pogardzie niezależnie chłopaków, czy dziewczyny którzy grza się z kim popadnie.Bo wybacz, że tak reaguje skoro sam zaatakowałeś personalnie moją osobę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 marca 2016 o 17:07

L lithium222
-2 / 4

@HuecoMundo ,,u niego to jest co najwyżej zauroczenie a nie urojona miłość'' wtf? Widzisz sens tego zdania, bo ja nie bardzo. Ale oczywiście, że to jest zauroczenie, powiedziałabym nawet, że już zakochanie, do miłości jeszcze kawałek, tyle, ze sama znam kilka par, które się poznały w liceum i obecnie stworzyły rodzinę. Tak dla twojej informacji ,,wagina się nie rozjeżdża o tego'' :D Pozostaje ci szukanie dziewczyny na taki układ.. ale z doświadczenia, żadna madra, normalna dziewucha się na coś takiego nie zgodzi, więc się nastaw na tą Hieroshime jednak :D no to szukaj 5 i po problemie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hogatte
+1 / 1

Jestem. Właśnie zdradził mnie ""facet" bo byłam zbyt dobra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Promi556
-1 / 1

ot..... cała prawda o kobietach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kxpes
-1 / 1

W bibliotece, nie w klubie. Piękno znajdziesz w rzeczach cichych, nie w tych, które krzyczą na co dzień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar darprzy
+2 / 2

Jestem 22 letnią dziewicą. Jest wielu wartościowych facetow, ale ciężko znaleźć takiego, który chciałby poczekać z seksem do ślubu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pakim
0 / 0

Bo niektórzy oczekują, że dziewczyna będzie dziewicą, ale im to"da" po krótkiej znajomości. Jednocześnie sami inne już mieli. Dla mnie powinno to wyglądać tak: prawiczek ma prawo oczekiwać dziewicy i nikt inny. Jeśli chcesz czekać z powodu poglądów religijnych to od razu szukaj mężczyzny o takim samym podejściu do religii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L life34
+2 / 2

Czytając komentarze zauważyłam ,że spora część uważa iż na dyskotekach są same puste laski. Jak mi wiadomo dyskoteka jest aby się pobawić ze znajomymi, odstresować się, potańczyć, spędzić miło czas. Wszystko jest dla ludzi. Nie mówię, że na dyskotekach nie ma łatwych dziewczyn i chłopaków ale nie pakuje wszystkich do jednego wora. Na imprezach można poznać fajnych, wartościowych ludzi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 5

@life34 Oj moja droga, nie tutaj. Tutaj jak nie spędzasz czasu w piątkowy wieczór z książką (oczywiście jakąś wyszukaną) to nie jesteś wartościowym człowiekiem. Od razu chlejesz, rzygasz pod siebie i puszczasz się z pierwszym lepszym. A tańczenie, jak to już przeczytałam u jednego, to ,,robienie z siebie błazna''. .. tak więc :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PerfectBeast
0 / 4

@life34 niestety ale prawda jest taka ze na pierwszej lepszej dyskotece KAZDA dziewczyna jest pijana i prawie kazda z kims z tej dyskoteki wyjdzie. Wyjatek stanowia chyba te ktore juz przyjechaly z chlopakiem lub z kilkoma kolezankami i od pojscia w tango powstrzymuje je tylko mysl ze przy nich "nie wypada" Dziewczyna ktora tanczy w mini i bierze mefedron/fete i pije w duzych ilosciach alkohol ZAWSZE jest tępa. Nie ma zadnego wytlumaczenia ani zadnych wyjatkow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PerfectBeast
0 / 2

@life34 przy czym naganną rzecza jest tu przedewszystkim to ze te dziewcyzny sie puszczaja, bo gdyby rzeczywiscie bylo tak ze szaleją ale tylko Z JEDNYM to jestem w stanie nawet przymknac oko na ta fete, krysztaly i inne cuda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 4

@PerfectBeast Może Twoja byłą taka była, ale wyobraź sobie, że są osoby, na tym świecie, które nie mają rozum i go używają. To, że Twoja taka nie była, nie oznacza, że wszystkie takie są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jolandi
+4 / 4

Gdzie są? Znalazły już dawno partnera ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dominik_mon
0 / 0

Hm sama prawda lecz nie do końca. Są jeszcze kobiety które potrafią kochać i są też tacy mężczyźni, Ja jestem typowym facetem z tego obrazka i gdzie jest ta kobieta która mnie pokocha? półtora roku byłem z swoją wybranka jak myślałem, lecz cóż może nie jestem najprzystojniejszy lecz brzydki nie jestem... Pracowity zadbany ogarnięty. Lecz kobiety nie doceniają tego co mają, mężczyźni pewnie też. Wybrankę chciałem nosić na rękach a to właśnie był błąd była pewna że mnie nie straci, chciałem jej nie ba przychylić. A co w zamian właśnie nic, Była ze mną bo nie brzydki i pracowity. Ale w końcu to zrozumiałem teraz to koniec. Bo jak się wymaga od kogoś to i od siebie trzeba... Kobiety i mężczyźni jeśli znajdziecie swoją polówkę ta prawdziwą miłość nie wypuszczajcie ją za żadne skarby, starajcie się ją uszczęśliwiać i sami bądzcie szczęśliwi jeśli tego nie ma nie ma miłości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~berek4412
0 / 2

Interpunkcja? A co to takiego ? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xxyzzz
+2 / 2

A gdzie sa tacy mezczyzni??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Narcyz__
-1 / 1

Jestem i co z tego skoro żaden z was na takie nie patrz... :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar missfree
-2 / 2

Tu ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Magda_25
-2 / 2

ja taka jestem ;)
Pozdrawiam,
Magda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Przeciętna_Dziewczyna
0 / 2

Takie dziewczyny istnieją, tylko niestety... spory procent chłopaków nie zwraca uwagi na "szare myszki"(na odwrót też, żeby nie było, mało dziewczyn zwraca uwagę na przeciętniaka).. Wiem po sobie :p Przyznaję, urodę mam, co najwyżej, przeciętną, ale hmm... chłopaki się bardziej oglądają za wytapetowanymi blondynami z solarium (pozdro blondynki, nie obrażajcie się :) ). Mam 18 lat i powiem szczerze.... nigdy nie miałam w głowie czegoś takiego, żeby być z kimś na chwilę i oddać cnotę pierwszemu-lepszemu dresowi/modelowi :p owszem, szukam kogoś z opisu tego demota, ale tak, żeby to działało w dwie strony. Niestety z obecnym zainteresowaniem płci przeciwnej moją osobą, jakoś mam marne szanse, bo, jak wiadomo, bardziej na pierwszy rzut liczy się wygląd :v

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~NiestetyTakJest
-1 / 1

Teraz gdy mam niby 19 lat.. nie mam moze wielkiego doswiadczenia to zauwazylem, ze gdy po paru nie udanych zwiazkach znajdzie ona takiego to po czasie on jej sie nudzi... niestety ale taki oto chlopak nie potrafi jej zapewnic wszystkiego bo z czasem z idealu zamienia sie w ideal ktoremu cos brakuje i mozliwe ze po czasie taka dziewczyna wybierze zlego chlopaka ktory ma to cos co taki ''prawie idealny'' mial. (tak wiem, ideal to niby ktos kto nie ma wad, ale ideal w sensie ''wszystko co ona szuka w chlopaku'')

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PerfectBeast
+1 / 5

Idealnie trafiony demot. Niestety perfekcyjnie opisuje te "dzisiejsze kobiety"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qwerry
0 / 2

sa takie. lecz pisząc to jako facet to musze stwierdzić ze to jedna na 1/10. najwyżej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GoHada
+1 / 3

Ja akurat mam takiego jedynego za co jestem wdzięczna losowi. Zastanawia mnie jednak co wy macie z tym dziewictwem u kobiet. Facet się może pruć na lewo i prawo, ale kobieta ma wam trzymać dziewictwo do ślubu. Totalna hipokryzja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~totalfriendzone
0 / 0

Cóż, niektóre z nich pomagają facetom takim jak w opisie zdobyć taką dziewczynę jak w opisie... :( :( :( A mówią, że tylko faceci mogą być we friendzonie :C

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shoes08
-1 / 1

A ja się pytam, gdzie są Twoje przecinki?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rybka___20
+1 / 1

Wyszły już za mąż i nie mają czasu wrzucać tego typu demotów :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Radoslawa
0 / 0

Są zajęte z tymi których kochają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Plebejusz
0 / 0

To jest po prostu obrzydliwe... Jeśli uprawiam seks przedmałżeński, to nie jestem "prawdziwą" kobietą? To czym jestem- podróbką, fejkiem, oszustem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem