Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2283 2344
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~ozor
+78 / 102

i tak trzymać! Gówno zamiast mózgu to nie sztuka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L looped
+45 / 53

I zaś będzie powód skarżyć się w Brukseli na brak wolności słowa, na nietolerancje, ect. ect...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czarny147
+1 / 1

Mowa nienawisci jest wtedy, gdy obrazamy niewlasciwa strone konfliktu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar meatgun
+40 / 56

I to ma być Teatr POLSKI ???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar meatgun
+12 / 22

@~ttttyyyyuuuu Sorki, ale ja żyję po to, by wkur... takich debilów jak ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gośćdwds
+21 / 37

KOD zaczyna bronić teatru za 3 , 2 , 1...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vintersorg
+1 / 1

Wiszące na drzewach syjoniści cos ci mówi? Sorry, teraz widzę, że żydów nie ująłeś swoim zestawieniu. Może jesteś judeosceptykiem, że tak użyję "patriotycznej" nowomowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Chinerpeton
0 / 0

To sprawa sprzed tygodnia i jakoś KODu nie słychać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Denzelon
+12 / 20

@kraken11 Oczywiście, że mają prawo wystawiać taki spektakl (nawet jeśli są w nim elementy mowy nienawiści lub łamiące polskie prawodawstwo), ale jednocześnie biorą wtedy za swoje słowa i czyny odpowiedzialność. Po przeczytaniu tego demotywatora zgadzam się z panem marszałkiem. Jeśli to była sztuka to obroni się sama jak Pasolini, a jeśli odejdzie w zapomnienie wraz z jej twórcami to oznacza, że na to zasługuje. Nie da się daleko zajechać na samych kontrowersjach bez warsztatu. Jak mawiają pragmatyczni estetycy "sztuką jest to, co ktoś uzna za sztukę".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grunge
+17 / 17

@kraken11 Jak ktoś sobie założy prywatny teatr to oczywiście że tak. Tutaj jednak w grę wchodzą jakieś dofinansowania z samorządu czy skądś, więc wiadomo że muszą opowiadać przed tymi którzy im tą kasę dają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antonipi
+25 / 27

Bo wkładanie flagi do pochwy i gwałcący Chrystus jest sztuką przez duże "S". Tu chodzi o sam fakt obraźliwych, żenujących treści przedstawionych w tym "spektaklu". Czy gdyby umieścić tam Allacha gwałcącego kozę i żyda który robi macę z dzieci, itp itd to dalej by Ci to odpowiadało? Czy byłaby to już mowa nienawiści? Czemu tolerancja na takie durnoty działa tylko w jedną stronę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2016 o 12:57

avatar ~Vaerhet
+2 / 8

Ależ ja wcale nie pisałem, że mi się to podoba czy nawet że to toleruję, bo uważam, że to idiotyczne i niepotrzebne, a podnadto obliczone chyba wyłącznie na to, żeby prowokować. Ale mierzi mnie sytuacja, w której z jednej strony mamy niepotrafiących uszanować niczego lekkoduchów, a z drugiej świętojebliwych pseudopatriotów. Świat nie jest czarno-biały, można nie być ani za jednymi, ani za drugimi i tak samo mieć gdzieś obrażanie Chrystusa jak obrażanie Allaha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vaerhet
-1 / 1

A ilu mamy w Polsce tych buddystów czy muzułmanów, żeby sztuki ich wyśmiewające miały jakiś sens i kontekst? Równie dobrze można mieć wąty, że nie ma sztuk obrażających eskimosów albo mieszkańców Sierra Leone. O reakcji niczego nie pisałem, nie wiem, o czym piszesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mikl73
-5 / 9

Mamy kolejną nominację do nagrody idioty 2016 roku. Nominowany został martel79 ! Gratulujemy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yhm938
0 / 0

najpierw ty byś się musiał zrzec swojej, żeby innych móc nominować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wściekłykot
+18 / 20

ok. teraz dla równowagi niech zrobią spektakl gdzie podcierają się koranem. zobaczymy czy ciapaki docenią ich "sztukę"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Szarim_Musty
+3 / 9

Aktorzy i reżyser powinni odpowiedzieć za to przed sądem. Teatr ukarany ale znając życie pewnie nawet nie zwrócili dokładnie uwagę jak będzie wyglądał seans, więc kara za lenistwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JimaIwo
+7 / 9

I to jeszcze marszałek z PO. Czyli w tej partii są także dobrzy ludzie podtrzymujący polską tradycję i kulturę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kovalik_rk
0 / 6

A może by tak dokonać aborcji za ich rodziców?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~0bcy_as
+3 / 7

@aku666 logika lewactwa - obrażona może zostać tylko osoba którą się obraża twarzą w twarz - zaś nie można obrazić osoby nieobecnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Werhet
0 / 8

Dziwki, koks i ruchanie? Ale dlaczego robić z teatru Watykan za czasów Aleksandra VI?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
-1 / 15

@0bcy_as Czyli rozumiem, że wedle logiki prawactwa jeśli ktoś powie za twoimi plecami i bez twojej wiedzy "0bcy_as to ch*j" to momentalnie czujesz się obrażony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~0bcy_as
+7 / 7

@aku666 według prawactwa jeżeli ktoś za moimi plecami bez mojej wiedzy nazwie mnie huem to w tej chwili mnie obraża, a jeżeli ja się o tym z czasem dowiem to jestem obrażony. Czego ty tu nie rozumiesz? Czyli mogę teraz jechać po twojej matce i to jej nie obrazi bo ona nie wie że ją obrażam? A jak się o tym dowie to nie może być obrażona bo jej przy tym nie było?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-3 / 7

@aku666 smianie sie z Polskich symboli jest wstrętne i tego nie popieram, ale co ma do tego obrazanie chrześcijan? Jak np ktoś wierzy w ufo, albo w makaron, to jego sprawa, inny nie wierzy i z tego sie smieje, ale to nie powoduje ze ten co wierzy nagle czuje sie gorszy. Po co ma zwracac na to uwage. Polska to nie kraj chrześcijanski! Tu mnóstwo jest osób ktore nie wierzą, lub w wierzą w inne dyrdymały! Obrażą wierzących w UFO czy w kluski i nikt nic nie mówi a jak ksześcijan to nagle wszystkim odwala, bo to "polskość" ehh...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gdfgfdgfdg
+5 / 5

Hehehe nice, jeszcze sr@nia na godło posli, lizania stup i fleta karykaturze Mohameda, obrzędów satanistycznych, pedofilii oraz zoofilii zabrakło. Szkoda że o tym nie pomyśleli:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~legionista99
0 / 2

brawo pajace kazdy z 19 komentarzy lacznie z tym to triumf teatru...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vintersorg
0 / 0

Żyd to wyznawca judaizmu, Polak to obywatel Polski obojętnie jakiego wyznania. Nie można obrażać grupę ludzi tylko ze względu na jakąś ich wspólną cechę, czy to wyznania czy narodowości czy poglądów politycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E embargo
+1 / 1

można to gdzieś zdaunołdować czy jak u sunnitów (pełen ban)?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar darek1423
+3 / 7

Według mnie w ogóle nie powinno być dofinansowania ze skarbu państwa do teatrów. Jak będą robili dobre spektakle to ludzie będą przychodzić i się utrzymają. Jeśli będą wystawiać kiepskie to po prostu zbankrutują. Nie ma czym się przejmować. Jeśli coś nie potrafi się utrzymać na powierzchni i trzeba cały czas podtrzymywać to może powinno pójść na dno?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+2 / 6

@darek1423
Jaaasne i hodować społeczeństwo odmóżdżonych burgero-żerców, w sumie Polakom już coraz bliżej do tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2016 o 19:22

avatar darek1423
+2 / 4

Teatr nie jest ostatnią ostoją kultury jak ci się wydaje. Ja w teatrze byłem z trzy razy w życiu i to na wycieczkach szkolnych. Nie zapominaj ,że księgarnie nie mają dofinansowania do drukowania encyklopedii, reportaży, książek psychologicznych itp. ,a jakoś są one cały czas w obiegu. Filmy dokumentalne też całkiem dobrze się trzymają ,a większość nie miała dofinansowania rządowego( te które miały to głównie filmy doku-ganda). Może teatry bez dofinansowania przejdą na przedmieścia i nie będą tak luksusowe ,ale utrzymają się o ie właściciele będą przedsiębiorczy. Wbrew pozorom może to wyjść im na dobre ponieważ będą bardziej rozgłoszone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PanJanuszTracz
+9 / 9

jakim dnem trzeba byc by wystepowac w takiej zenadzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
+4 / 10

@zaymoon Jak chcesz oglądać gównosztukę dla mikrocefali - to sobie ją sam funduj. A taką nowomowę to wciskaj swoim kolegom z międzynarodówki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar iluminat
+1 / 3

@zaymoon Co to za bełkot przytaczasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zeus89
+2 / 8

Ojjj i się skończą pieniążki :) Pewnie teraz Soros albo z Niemiec będą finansować teatr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar inkognitko
+1 / 3

Ktoś tych powinien tych aktorów i reżysera ubogacić kulturowo po nowo-niemiecku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
0 / 4

Przekopałam pół internetu w nadziei, że to jedna fejk. Nie. To nie fejk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-5 / 13

Nie rozumiem co ich tak Chrystu oburzył. Polska to nie kraj chrześcijański, tu każdy może wierzyć w co chce. Dawniej moze i był "Bóg honor ojczyzna" ale dziś został tylko "Honor ojczyzna" i to sie powinno szanować, flagę, godło, więc rozumiem oburzenie jeśli chodzi o flagę, ale o chrystusa? Tym bardziej ze niby prawie kazdy Polak ochrzczony a i tak w Boga nie wierzy, do kościoła nie chodzi. Wiara w większości odeszła do lamusa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cudzynick
0 / 0

@BlueAlien na tej zasadzie faceci mogą obrażać kobiety, bo nie są kobietami... zastanów się -_-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-1 / 1

kobiety są kobietami, ludzmi itp, a Polacy są Polakami, nie chrześcijanami katolikami, bo w Polsce wiele osob jest roznych wyznań albo nie wierzą wcale

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Riis
-5 / 9

Nikt nie słyszał o awangardzie, nikt...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+5 / 5

Bez finansowania jakiś czas utrzymają się z widzów idących na to dla idei. Przecież zamieszanie to reklama.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nexus4610
0 / 0

chodzi o teatr polski w bydgoszczy? o.O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
0 / 6

Po pierwsze czy ktoś z Was to widział? Był na przedstawieniu? Bo by móc ocenić taki projekt może najpierw wartaloby go zobaczyć? Potem będzie jak z tym przedstawieniem z Wrocławia gdzie miał być perwersyjny seks, para aktorów porno, a potem się okazało, że jak zwykle politycy przesadzali i narobił fermentu z niczego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2016 o 21:15

avatar ~zxc12345
+6 / 8

przypominam że znieważenie polskiej flagi jest przestępstwem i jest karalne - nawet nie chodzi o dobry smak ale prawo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
+2 / 4

Kiedy sztuka że Allah gwałci Mahometa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~urfis123
0 / 4

Dla tych lewackich hipsterowatych "nowomyślicieli" przemoc zachodzi kiedy mamusia każe im zjeść na śniadanie kaszkę z glutenem. Pewnie tym faktem czują się zgwałceni...
pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~podmiott
+2 / 2

Wszystkim oświeconym i nawiedzonym radzę zapoznać się z postacią Olivera Frljića. A potem komentować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asf1234
+2 / 2

...i to w dodatku w Teatze Polskim..., dla takich ludzi tylko sąd - może to ich przestraszy - aczkolwiek zaraz wyrosną na męczenników tej głupoty, wolności słowa, tolerancji itp. ... moze o to chodziło własnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vreaw
+1 / 3

Sytuacja bardzo podobna do tej sprzed chyba roku, gdzie wystawiano sztukę, o której prawa strona grzmiała w świętym oburzeniu, że zawiera "seks na scenie" i że to "porno w teatrze". Techniczny Gliński dwoił się i troił, żeby tejże sztuki zakazać, nie udało mu się, sztukę wystawiono i okazało się, że żadnego seksu tam nie było, widzowie, którzy kupili bilety byli zapewne zadowoleni, a najwięcej do powiedzenia mieli ci, którzy przedstawienia nie widzieli i zobaczyć nie mieli zamiaru. Teatr to miejsce zamknięte, dla osób, które kupiły bilet i wiedziały, na co idą - nie chcesz, nie idź, nikt nie zmusza. Mnie się to również średnio podoba, ale tak samo nie podoba mi się pokazywanie w kinach "Smoleńska", ale filmu nie widziałem, nie chcę i nie oceniam. Proste.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Oropi
-1 / 5

Założę się, że oburzenie wystąpieniem podnoszą ci, którzy do teatru chodzą raz w życiu, w szkole podstawowej, do kina tylko gdy rodzina zmusi, a sensem ich życia jest bekanie przy piwie i telewizji, po niesamowicie nudnym dniu w beznadziejnej robocie. Ciemnota klika "mocne". Nie mówię, że występ był super, bo nie widziałem. I właśnie dlatego nie oceniam, w przeciwieństwie do Was - ulegających manipulacjom i populizmom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2016 o 22:47

avatar ~mynameishate
-1 / 3

Śmierć zdrajcom ojczyzny. Importowanym wrogom też.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Freak00
-1 / 1

Z punktu widzenia logiki nie istnieje coś takiego jak "importowany wróg"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gvdbgegegbger
+1 / 3

A dlaczego to nie mahomet gwałcił dzieci na tym spektaklu (co byłoby historycznie ok)?Dlaczego to nie fragmenty koranu aktorka wyciągała z dupy? Czyżby sztuka miała jakieś ograniczenia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wujek_z_USA
+1 / 1

Jakaż to nędza intelektualna musi być, skoro zamiast zajmować się rzeczowymi sprawami ludziska dyskutują o tym kto z kim może sypiać, jaki seks uprawiać i co ogląda w TV lub teatrze.
Najlepiej niech PZPR ustali, co może się komu podobać. I wyznaczy kary więzienia oczywiście.
PRL w waszych głowach nigdy nie umarł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-1 / 1

Najlepsze jest to, że tą sztukę oceniają ludzie, którzy na niej się nie znają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tuminure
-2 / 2

Granice wolności sztuki? Niestety nie ma czegoś takiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Freak00
0 / 0

@Tuminure Przepraszam Cię najmocniej - dałem Ci niechcący minusa, ale w 100% zgadzam się z Tobą!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Freak00
0 / 2

Ani ja, ani nikt z Was tej sztuki nie widział. W ogóle nie wiadomo czy przedstawiony tu opis jest prawdziwy (przypominam że propagandyści rządu nie śpią i tworzą różne dziwne kwiatki...). Czyż jednak słudzy Chrystusa w czerwonych biretach nie gwałcą dziś kobiet, zabraniając im poronienia w skutek choroby i nakazując, by rodziły dzieci swoich gwałcicieli? Czyż muzułmanie nie są ruchani przez Polskę, która zamyka przed nimi granice? Wg. nauki Chrystusa jest to grzech...! Z tymi poglądami można się nie zgadzać, ale polecam na prawdę doszukiwać się w sztuce różnych środków artystycznego przekazu - np. metafor... Przedstawienie celowo szokuje, by zwrócić uwagę na moralne dylematy, przed którymi dziś stoimy. Czekam na hejt :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bezn
+1 / 1

@Freak00 Widocznie o taką burze chodziło reżyserowi. Z rozmysłem włożył kij w mrowisko bo wiedział, że to zapewni mu, w tradycyjnie katolickim kraju, ,,największe pole rażenia". Osobiście uważam, że nadużył środków wyrazu, podeptał pewne wartości zbyt ciężkim butem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Freak00
-1 / 1

@bezn Zatem nikt nie każe Ci kupować biletu i chodzić na to przedstawienie - pełna wolność dla Ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bezn
0 / 0

@Freak00 Wiem, zdaję sobie doskonale z tego sprawę.:) Czyżbyś chciał zostać zwyzywany? Cóż, muszę cię rozczarować :) Inna sprawa rozumieć przesłanie a inna nadużyć środków wyrazu. Na odpowiednie działania są sądy, nie mnie o tym decydować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Freak00
0 / 0

@bezn Dokładnie - jak ktoś ma wątpliwości - niech sprawę wyjaśni niezawisły sąd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mikl73
-1 / 1

@yhm938: ta nagroda jeszcze nie została przyznana. Ale po twoim wpisie widzę, że chętnych jest więcej ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yhm938
0 / 0

została, została, nie bądź taki skromny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
0 / 0

Prawidłowo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mikl73
0 / 0

@yhm938: można się nie znać na kalendarzu, ale jak ktoś brnie w ciemnotę mimo tłumaczeń, to wniosek nasuwa się sam. Dzięki za potwierdzenie swojego zgłoszenia :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem