Już widzę te wszystkie biegnące usuwać dodatkowe dzieci.
Generalna zasada jest taka, że złodziej w każdym widzi złodzieja, a ten, który by zmusił kobietę do usunięcia ciąży, czy ta, która by tą ciążę usunęła będą postulować całkowity zakaz aborcji. Ludzie niezdolni do popełnienia jakiegoś czynu nie dokonają go bez względu na to, czy im się na to powoli czy nie.
@katem Ludziom niezdolnym do popełnienia jakiegoś czynu zwisa czy jest legalny czy nie. Jeśli ktoś broni jego legalności lub postuluje zalegalizowanie, to znaczy że ma w tym własny interes. Cui bono, cui prodest.
Obaj jesteście w błędzie. Istotą faszyzmu jest silna władza państwowa czyli przeciwieństwo demokracji. Sam faszyzm nic nie mówi o aborcji oraz sam w sobie nie jest ani lewicowy ani prawicowy. Na przykład faszyzm we Włoszech był niewątpliwie lewicowy natomiast w Hiszpanii w drugą stronę, prawicowy.
@zxc79 "faszyzm niemiecki" jakoś średnio pasuje do podanych materiałów przez ciebie.
ghfget, faszyzm nie jest przeciwieństwem demokracji (pacz na Koreę Pół. gdzie wybory demokratyczne istnieją, a są jakie są), faszyzm jest przeciwieństwem liberalizmu, tego prawdziwego.
@Ewlak @zxc Po pierwsze: "na ziemiach polskich", czyli "podludziom, których trzeba zabić". Po drugie: w Niemczech był nazizm, czyli narodowy SOCJALIZM. Po trzecie: dla faszystów (i chyba w większości systemów totalitarnych) aborcja jest zakazana, bo każde dziecko to potencjalny obywatel - wzmocnienie narodu.
Są już przypadki aborcji z powodu nie zadowolenia płcią dziecka. Wiele kobiet planuje tylko jedno dziecko, więc nie zdziwiłbym się, gdyby ktoś zdecydował się zabić wszystkie dzieci od drugiego wzwyż.
@preczzglupota Zadano kobietom po aborcji pytanie czy zrobiły by to raz jeszcze. 90% odpowiedziało,że jakby mogły cofnąć czas to nigdy by na ten krok się nie zdecydowały. Ciekawe...
@~arek4444 Po roku ci się przypomniało, że masz zapytać? Źródło - badania na pracę doktorancką z medycyny od znajomego ginekologa. Opublikowane jako broszury dla kierunku medycznego.
@Tuya nie znam tego prawa, a w artykule z demotywatora jest tylko kwestia "zabijania" czyli jak dla mnie jest on już tendencyjny. Może przecież chodzić o jakieś kwestie zdrowotne. Ciąże bliźniacze są zawsze bardziej narażone niż normalne.
@agronomista No własnie nie, częściowe aborcje ze wskazań medycznych przeprowadzano już dawno, nawet jeśli się wprost o tym nie mówiło. Alternatywa "albo usuniemy jedno (bo np. jest chore, ma wady które spowodują jego śmierć tak czy siak, przy okazji zabijając też drugiego bliźniaka przedwczesnym porodem), albo umrą oba dzieciaki" jest kijowa, ale zdarza się i wtedy trzeba ratować to, co uratować można, po prostu. Życie takie bywa.
Natomiast ta ustawa ma w treści wprost wyrażone założenie, że dotyczy sytuacji bez wskazań medycznych.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 października 2016 o 9:35
@Tuya, co kogo obchodzi co robią Norwedzy, ich kraj, ich reguły. U nas jest dobry kompromis między ochroną życia tych bez głosu oraz tych z głosem, jeszcze tylko skasować klauzulę sumienia i zacząć respektować ten cholerny kompromis i po sprawie.
@SpicyNicy - Właśnie w tym rzecz, że nie ma powodów. Napisano bardzo jasno, o co chodzi: "Kobiety spodziewające się bliźniaków lub większej liczby dzieci, będą mogły dokonać aborcji na wybranych". Chodzi o zabijanie bez powodu, tylko dlatego, że dzieci są "nadmiarowe".
@SpicyNicy - A czy ja gdzieś piszę, że to się różni od zwykłej aborcji? Odpowiadam na twój post, iż w democie nie mówi się o powodach aborcji, a ja wyjaśniam, że z demota wynika, że jest to aborcja bez żadnych powodów.
Tu nie chodzi o usunięcie ich "bo tak ". Ciąże od 3 płodów wzwyż są bardzo ryzykowe i dla matki i dla dzieci. Dlatego obecnie wprowadza się do macicy nie więcej niż 2-3 zarodki.
@Ludwik_K ,,Ludwik_K 19 października 2016 o 14:05
[demot] ej czy znacie wiekszego przegrywa ? >25lvl prawiczek nawet nigdy sie nie całowałem >wykształcenie podstawowe >pracowałem w życiu jedynie 5 miesiecy w ochronie za 5 zł na godz od 3 lat nie pracuje >matka mnie utrzymuje oraz dziadek z emerytury >mieszkam z tym dziadkiem (on jest alkoholikiem w starym drewnianym domu na wsi który grozi zawaleniem) >nie mam prawa jazdy oraz auta >bili mnie wszyscy w szkole nawet loszki''
Biolog? naukowiec? hahahahahahaha we własnych snach.
@Ludwik_K Ale wiesz inteligencie, że komentarze można usuwać? ,,naukowiec'' nam się objawił. śmiech na sali, ze byle pacan skończy studia i określa się mianem naukowca.
@xyz78 prosze bardzo pochwal sie co robisz i co skonczyles, jestem naukowcem prowadze powazne badania naukowe z zakresu inzynierii biomedycznej, nie jestem informatykiem, nie musze byc dobry w komputer, nie chcesz mi wierzyc prosze bardzo, widocznie mi zazdroscisz
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
22 października 2016 o 19:06
@Ludwik_K hahaha jaaaasne, chyba tylko ty wierzysz w tą bajkę. nie wiem czy wiesz (widocznie nie), ale jak rpowadzi się badania to podstawą jest obsługa komputera, bo gdzieś te dane trzeba wpisać prawda? A opracowanie statystyczne to podstawa chociażby. Zatem jesteś aż tak tępy, że nie potrafisz usunąć komentarza, nie wiesz, że istnieje taka funkcja, a niby jesteś naukowcem? :D Co najwyzej człowieku pracujesz w jakimś labie i robisz konkretne analizy, które ktoś ci zleca, to cię naukowcem nie czyni :D Naukowcy nie są magistrami tylko już mają tytuły doktora i wyżej i działają wośrodkach badawczych. Ty co najwyżej jesteś laborantem :D Aczkolwiek, sam tylko wierzysz w tą swoją wymyśloną bajeczkę. Głupoty się nie zazdrości.
@lithium222 czyli mi zazdroscisz i jeszcze wygadujesz glupoty na tematy o ktorych widocznie nie masz pojecia, umiem komputery na tyle na ile musze, wystarcza mi w zupelnosci Office i Statistici i programy cadowskie i matlab, naukowcy w naukach scislych nie zajmuja sie moderowaniem demotywatorow. doktorami to sa naukowcy akademiccy a w przemysle moga miec nawet podstawowe, tu licza sie umiejetnosci, nie papierek i znajomosci ale ktos kto nigdy z naukowcami nie mial doczynienia nie moze o tym wiedziec, sama wierzysz w jakies bajeczki i boisz sie nawet pisac z konta bo dobrze wiesz ze tylko bys si e jeszcze bardziej pograzyla, a jakie sa efekty pracy tych doktorow widac po publikacjach i patentach, jedyne porzadne badania w pl sa prowacone przez przedsiebiorstwa, wolny rynek goruje nad wami i lewackie lzy tego nie zmienia, przykro mi
@Ludwik_K Rozdwojenie jaźni? Nie wzywaj lithium nadaremnie :D Ale ktoś Ci nieźle pojechał po ambicji, powaznie koleś nie potrafisz usunąć komentarza? :D Zamiast się pogrążać, po prostu go usuń.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 października 2016 o 16:04
@lithium222 cady nie sa tylko dla architektow, wszyscy konstruktorzy w tym modeluja a jako ze moje badania sa w inzynierii biomedycznej to czasami musze cos otworzyc w 3d i edytowac
@SpicyNicy Ten typ nawet nie potrafi właściwie zacytować do kogo kieruje wypowiedź, a niby jest naukowcem :D Raz jest biologiem (i to baa molekularnym) a nagle zajmuje się inżynierią, coś gdzieś przeczyta w sieci i tym jest. Tak więc gość niby kończył inżynierię biomedyczną ale nagle jest: biologiem:D Magia :D Inżynier biolog. cuda na kiju.
@SpicyNicy Obawiam się że nie do końca wiesz co się kryje pod nazwą CAD czy "programy Cadowskie".
CAD oznacza Computer Aided Design czyli projektowanie wspomagane komputerowo i odnosi się do każdej dziedziny w której coś się projektuje na komputerze. To o czym ty mówisz ( o programie dla architektów) to zapewne masz na myśli ArchiCad bądź AutoCad czyli programy Autodesku. Istnieją jednak zupełnie inne Cady na przykład HagerCad do projektowania układu połączeń rozdzielnic niskiego napięcia albo proficad do robienia schematów elektrycznych. Cad to pojęcie bardzo ogólne. Jeśli kolega Ludwik jest inżynierem to raczej z jakiegoś Cada musi korzystać gdyż dzisiaj praktycznie nie ma inżynierii bez komputera. I jeszcze jedna sprawa , to że ktoś jest biologiem nie musi wykluczać , że jest inżynierem .
Miejcie to na uwadze.
Szatański pomysł? Niiii... toż to wolność, chopie, w najczystszej postaci! Faszystą to jesteś ty, bo jesteś białym Polakiem, który nie lubi, jak ktoś mu wybucha pod nosem. A wstydź się! a fe!
@EsAmo mieszkam w Norwegii od kilku lat (aktualnie przyjechałam na tydzień i kilka dni do Polski) i oświadczam, że to są kompletne brednie! W Norwegii stara się jak można (a jakie są tego skutki tego nie wiem) przekonywać kobiety do urodzenia dzieci, a w ostateczności do ich oddania. Generalnie domyślam się o jaką sprawę chodzi, ale nie zamierzam tutaj pisać o co chodzi. Ktoś inteligentny i tak łatwo nie ulegający propagandy znajdzie. Już wiecie jak to jest jak zagraniczny portal bierze się za wypisywanie faktów o jakimś kraju patrz --> niemieckie dzienniki o stanie demokracji w Polsce. Oczywiście jak każdy rzetelny internetowy portal wmeritum bazuje na źródle pochodzącym z pierwszej ręki, najlepiej pochodzący z kraju o którym jest mowa, aby żadne niedomówienie nie miały miejsca: "Źródło: gosc pl". Te internetowe pseudo portale informacyjne naprawdę działają mi na nerwy i to bez względu na kraj. Trzepną kontrowersyjny nagłówek, następnie powstaje zlepek zdań z czego nie wiadomo co jest prawdą, co specjalnie podkolorowane, a co kompletnie wyssane z palca i mają jeszcze czelność podawać tak żałosne źródła jak inny portal!? To nie mogli jak profesjonalni dziennikarze dojść "po nitce do kłębka" i bazować na pierwotnej informacji? Ktoś stworzył demotywator "Nadszedł dzień, którego obawiał się Einstein:" i miał 100% rację. Ta łatwowierność ludzi jest porażająca. Dlatego wolę już czytać blogi - tam panuje większy szacunek do odbiorcy.
A gdyby ktoś im tego prawa zabronił banda rozwrzeszczanych, ubranych na czarno kobiet zebrałaby się na placach miast broniąc prawa do wolnego wyboru....
A zweryfikowaliście tę informację zanim ją wrzuciliście? Przecież wmerimum.pl słynie ze zmyślonych lub zmanipulowanych newsów i podejrzewam, jestem wręcz pewny, że tak jest w tym przypadku. Chodzi o to, co zawsze - trzeba ten "wstrętny" Zachód (no, tu akurat Północ, ale wiemy o co chodzi) obrzydzić ludziom do maksimum, by przestali go naśladować. Tak bardzo chcą to zrobić, że wymyślają bzdury różnego rodzaju, byle tylko człowiekowi "Zachód" kojarzył się z degeneracją i odczłowieczeniem. Myślcie trochę, zamiast łykać tę propagandę różnych gadzinówek.
dokładnie, to zmanipulowana wiadomość przez polskie media, i serwisy. Oryginalnie jest tak, że matka ma prawo do usunięcią, wtedy gdy zagraża to jej życiu, lub życiu jednego dziecka, bo to mowa o bliźniakach i więcej
Och nie, jesteśmy w stanie korzystać z rozwoju medycyny i technologii i nie być dłużej niewolnikami losu i natury, możemy poprawić sobie komfort życia i nie rodzić np. pięcioraczków kiedy ledwo stać nas na utrzymanie jednego dziecka. Szataństwo! Zdelegalizujmy naukę w imię życia komórek! Cofnijmy się do pięknych czasów średniowiecza i zabrońmy np. sekcji zwłok, bo to nekromancja!
@puszka666 I istnieje też powszechna praktyka odbierania małych dzieci imigrantom pod pozorem, że np. są smutne (albo i bez konkretnego powodu). Co się stało tym niegdyś dzielnym, twardym potomkom Wikingów, że tak oszaleli?!
To jest przegięcie pały w drugą stronę. U nas próbuje się forować absurdalne ograniczenia (zakaz nawet gdy zagraża życiu matki?! prokurator po poronieniu?! WTF!!!), za to tam "postępowość" nieco się zagalopowała. Aborcja to nie zabawa i nie powinna być ona nigdy traktowana jako narzędzie dla wygody czy pozbywania się problemu. Nasza ustawa z 1993r. to odpowiedni kompromis, nie powinniśmy tego ruszać.
Wszystko dobrze, to postęp i cywilizacja, nie to co w zacofanej, katolickiej Polsce. Tak trzeba iść, z duchem rozwoju, kagankiem oświaty, misją. Rozum, oświata, racjonalizm. Kto nie spełnia wymogów społecznych, to do gazu. Biogazu oczywiście, żeby jeszcze było z czego szkołę ogrzać czy tam pływalnię. Obywatel musi w końcu być w pełni użyteczny, w pełni sprawny i mieć jedyne słuszne i akceptowalne poglądy
Yebie mnie to. Decyzja matki której niejedno i tak jest wystarczająco ciężko odnośnie takiej decyzji i wam uj do tego, kościół i inne mafie z dala od polityki i dać ludziom wybór w tych sprawach
Słowo "będzie można" to nie to samo co "trzeba będzie" dajmy wszystkim wolny wybór a kto co zrobi i jak będzie z tym żył to jego sprawa. Tak w sumie cały ten temat aborcji mam ogólnie w d****
Czytajcie dalej te bzdury z plotkarskich portali, uwielbiam te zmanipulowane wiadomości zza granicy. A polecam wam przeczytać w samym źródle, czyli na norweskich serwisach, czy w samych gazetach. Pozdrawiam tych, którzy nie dali się temu słabemu demotowi.
Oprócz ustaw o planowaniu rodziny i prawach reprodukcyjnych czekamy na kolejne nowelizacje ustawy eutanazyjnej (z kolejnymi, coraz to nowymi grupami 'uprawnionych'), antydyskryminacyjnej (penalizującej 'nieprawidłowe spojrzenia' i 'nieprawomyślne opinie) i równościowej (legalizującej kolejne seksualne -filie i -izmy).
To straszne. Po prostu straszne. Wyobraźcie sobie, być takim dzieckiem i dowiedzieć się, że mogłeś mieć siostrę\brata bliźniaka, ale twoja kochana mamusia go zabiła
Zgadzam się, że to koszmar. Ale nie używajmy pochopnie skojarzeń z faszyzmem. Faszyzmu nie wolno utożsamiać z "nazizmem" (narodowym socjalizmem), bo istotnie się od niego różnił! Faszyzm (wynalazek włoski) zakładał kult państwa, totalitarne silne przywództwo, terror państwowy i SOLIDARYZM SPOŁECZNY! W odróżnieniu od obecnych lewackich koncepcji, nie walczył z instytucją rodziny, lecz raczej ją wspierał!
Już widzę te wszystkie biegnące usuwać dodatkowe dzieci.
Generalna zasada jest taka, że złodziej w każdym widzi złodzieja, a ten, który by zmusił kobietę do usunięcia ciąży, czy ta, która by tą ciążę usunęła będą postulować całkowity zakaz aborcji. Ludzie niezdolni do popełnienia jakiegoś czynu nie dokonają go bez względu na to, czy im się na to powoli czy nie.
@katem to zalegalizujmy morderstwa i kradzieze skoro zakazy i kary w niczym nie pomagaja
@katem Ludziom niezdolnym do popełnienia jakiegoś czynu zwisa czy jest legalny czy nie. Jeśli ktoś broni jego legalności lub postuluje zalegalizowanie, to znaczy że ma w tym własny interes. Cui bono, cui prodest.
Szczególnie, że faszyści aborcji zakazywali
https://histmag.org/Co-z-ta-aborcja-w-III-Rzeszy-7183
http://historykon.pl/9-marca-1943-roku-adolf-hitler-zalegalizowal-aborcje-na-ziemiach-polskich/
http://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2159191
faszyzm niemiecki mówi co innego
@zxc79 Faszyzm niemiecki to nazizm i różni się od faszyzmu włoskiego. Słowem "faszyzm" określa się faszyzm włoski, a "nazizm" faszyzm niemiecki.
@zxc79 słowo klucz: "na ziemiach polskich"
Drugie słowo-klucz: Aborcja niemieckich dzieci BYŁA DOPUSZCZALNA, jeżeli posiadały one lub mogły posiadać wady wrodzone
BlackWolf120, nazizm to skrót od słów narodowy SOCJALIZM, a nie jakiś faszyzm.
Obaj jesteście w błędzie. Istotą faszyzmu jest silna władza państwowa czyli przeciwieństwo demokracji. Sam faszyzm nic nie mówi o aborcji oraz sam w sobie nie jest ani lewicowy ani prawicowy. Na przykład faszyzm we Włoszech był niewątpliwie lewicowy natomiast w Hiszpanii w drugą stronę, prawicowy.
@zxc79 "faszyzm niemiecki" jakoś średnio pasuje do podanych materiałów przez ciebie.
ghfget, faszyzm nie jest przeciwieństwem demokracji (pacz na Koreę Pół. gdzie wybory demokratyczne istnieją, a są jakie są), faszyzm jest przeciwieństwem liberalizmu, tego prawdziwego.
@up zapomniałeś dać argumentu.
Jeśli faszyzm (czy hitleryzm, czy nazizm - zwał jak zwał) walczyłby z aborcją to by na nią nie zezwalał w ogóle...
Nazizm jest jednym konkretnym przypadkiem faszyzmu - faszyzm to pojęcie ogólne - nazizm to konkretny przypadek faszyzmu
@Ewlak @zxc Po pierwsze: "na ziemiach polskich", czyli "podludziom, których trzeba zabić". Po drugie: w Niemczech był nazizm, czyli narodowy SOCJALIZM. Po trzecie: dla faszystów (i chyba w większości systemów totalitarnych) aborcja jest zakazana, bo każde dziecko to potencjalny obywatel - wzmocnienie narodu.
Są już przypadki aborcji z powodu nie zadowolenia płcią dziecka. Wiele kobiet planuje tylko jedno dziecko, więc nie zdziwiłbym się, gdyby ktoś zdecydował się zabić wszystkie dzieci od drugiego wzwyż.
@preczzglupota Zadano kobietom po aborcji pytanie czy zrobiły by to raz jeszcze. 90% odpowiedziało,że jakby mogły cofnąć czas to nigdy by na ten krok się nie zdecydowały. Ciekawe...
Buka podasz źródło??
@~arek4444 Po roku ci się przypomniało, że masz zapytać? Źródło - badania na pracę doktorancką z medycyny od znajomego ginekologa. Opublikowane jako broszury dla kierunku medycznego.
Naprawdę uważasz, że kobiety będą sobie usuwać jednego z bliźniaków dla jakiejś fantazji?
Czyli to prawo jest niepotrzebne?
@Tuya nie znam tego prawa, a w artykule z demotywatora jest tylko kwestia "zabijania" czyli jak dla mnie jest on już tendencyjny. Może przecież chodzić o jakieś kwestie zdrowotne. Ciąże bliźniacze są zawsze bardziej narażone niż normalne.
@agronomista - W artykule nie ma mowy o kwestiach zdrowotnych, jest mowa po prostu o zabijaniu "nadmiarowych" dzieci na życzenie.To horror.
@Tuya tak w artykule jest tylko mowa o zabijaniu.....
@agronomista No własnie nie, częściowe aborcje ze wskazań medycznych przeprowadzano już dawno, nawet jeśli się wprost o tym nie mówiło. Alternatywa "albo usuniemy jedno (bo np. jest chore, ma wady które spowodują jego śmierć tak czy siak, przy okazji zabijając też drugiego bliźniaka przedwczesnym porodem), albo umrą oba dzieciaki" jest kijowa, ale zdarza się i wtedy trzeba ratować to, co uratować można, po prostu. Życie takie bywa.
Natomiast ta ustawa ma w treści wprost wyrażone założenie, że dotyczy sytuacji bez wskazań medycznych.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 października 2016 o 9:35
@Tuya, co kogo obchodzi co robią Norwedzy, ich kraj, ich reguły. U nas jest dobry kompromis między ochroną życia tych bez głosu oraz tych z głosem, jeszcze tylko skasować klauzulę sumienia i zacząć respektować ten cholerny kompromis i po sprawie.
@SpicyNicy - Właśnie w tym rzecz, że nie ma powodów. Napisano bardzo jasno, o co chodzi: "Kobiety spodziewające się bliźniaków lub większej liczby dzieci, będą mogły dokonać aborcji na wybranych". Chodzi o zabijanie bez powodu, tylko dlatego, że dzieci są "nadmiarowe".
@SpicyNicy - A czy ja gdzieś piszę, że to się różni od zwykłej aborcji? Odpowiadam na twój post, iż w democie nie mówi się o powodach aborcji, a ja wyjaśniam, że z demota wynika, że jest to aborcja bez żadnych powodów.
Przeciez podczas in vitro,gdy "nieszczesliwie" zagniezdzi sie i rozwija kilka plodow za duzo to są abortowane.
Zapoznaj się ze słownikiem. Nie istnieję w naszym języku słowo abortowane.
~The___Atheist http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/abortowac;14167.html
Tu nie chodzi o usunięcie ich "bo tak ". Ciąże od 3 płodów wzwyż są bardzo ryzykowe i dla matki i dla dzieci. Dlatego obecnie wprowadza się do macicy nie więcej niż 2-3 zarodki.
źródło?
jako naukowiec i biolog zapewniam was, ze nie da sie naukowo wskazac innego momentu powstania czlowieka i zycia jak poczecie
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2016 o 11:07
@Ludwik_K chyba samozwańczy.
@Ludwik_K ,,Ludwik_K 19 października 2016 o 14:05
[demot] ej czy znacie wiekszego przegrywa ? >25lvl prawiczek nawet nigdy sie nie całowałem >wykształcenie podstawowe >pracowałem w życiu jedynie 5 miesiecy w ochronie za 5 zł na godz od 3 lat nie pracuje >matka mnie utrzymuje oraz dziadek z emerytury >mieszkam z tym dziadkiem (on jest alkoholikiem w starym drewnianym domu na wsi który grozi zawaleniem) >nie mam prawa jazdy oraz auta >bili mnie wszyscy w szkole nawet loszki''
Biolog? naukowiec? hahahahahahaha we własnych snach.
@xyz78
to moj brat pisal zeby mnie osmieszyc
@Ludwik_K ale wiesz, że możesz ten ośmieszający cię komentarz usunąć?
@Ludwik_K Ale wiesz inteligencie, że komentarze można usuwać? ,,naukowiec'' nam się objawił. śmiech na sali, ze byle pacan skończy studia i określa się mianem naukowca.
@xyz78 prosze bardzo pochwal sie co robisz i co skonczyles, jestem naukowcem prowadze powazne badania naukowe z zakresu inzynierii biomedycznej, nie jestem informatykiem, nie musze byc dobry w komputer, nie chcesz mi wierzyc prosze bardzo, widocznie mi zazdroscisz
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 października 2016 o 19:06
@Ludwik_K
Dziecko, sądząc po twoich postach, to ty nawet liceum jeszcze nie skończyłeś :))))
@Ludwik_K hahaha jaaaasne, chyba tylko ty wierzysz w tą bajkę. nie wiem czy wiesz (widocznie nie), ale jak rpowadzi się badania to podstawą jest obsługa komputera, bo gdzieś te dane trzeba wpisać prawda? A opracowanie statystyczne to podstawa chociażby. Zatem jesteś aż tak tępy, że nie potrafisz usunąć komentarza, nie wiesz, że istnieje taka funkcja, a niby jesteś naukowcem? :D Co najwyzej człowieku pracujesz w jakimś labie i robisz konkretne analizy, które ktoś ci zleca, to cię naukowcem nie czyni :D Naukowcy nie są magistrami tylko już mają tytuły doktora i wyżej i działają wośrodkach badawczych. Ty co najwyżej jesteś laborantem :D Aczkolwiek, sam tylko wierzysz w tą swoją wymyśloną bajeczkę. Głupoty się nie zazdrości.
@lithium222 czyli mi zazdroscisz i jeszcze wygadujesz glupoty na tematy o ktorych widocznie nie masz pojecia, umiem komputery na tyle na ile musze, wystarcza mi w zupelnosci Office i Statistici i programy cadowskie i matlab, naukowcy w naukach scislych nie zajmuja sie moderowaniem demotywatorow. doktorami to sa naukowcy akademiccy a w przemysle moga miec nawet podstawowe, tu licza sie umiejetnosci, nie papierek i znajomosci ale ktos kto nigdy z naukowcami nie mial doczynienia nie moze o tym wiedziec, sama wierzysz w jakies bajeczki i boisz sie nawet pisac z konta bo dobrze wiesz ze tylko bys si e jeszcze bardziej pograzyla, a jakie sa efekty pracy tych doktorow widac po publikacjach i patentach, jedyne porzadne badania w pl sa prowacone przez przedsiebiorstwa, wolny rynek goruje nad wami i lewackie lzy tego nie zmienia, przykro mi
@Ludwik_K Rozdwojenie jaźni? Nie wzywaj lithium nadaremnie :D Ale ktoś Ci nieźle pojechał po ambicji, powaznie koleś nie potrafisz usunąć komentarza? :D Zamiast się pogrążać, po prostu go usuń.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 października 2016 o 16:04
Gościu trolluje a wy się dajecie jak dzieci.
@lithium222 do modeli np protez
@lithium222 cady nie sa tylko dla architektow, wszyscy konstruktorzy w tym modeluja a jako ze moje badania sa w inzynierii biomedycznej to czasami musze cos otworzyc w 3d i edytowac
@SpicyNicy Ten typ nawet nie potrafi właściwie zacytować do kogo kieruje wypowiedź, a niby jest naukowcem :D Raz jest biologiem (i to baa molekularnym) a nagle zajmuje się inżynierią, coś gdzieś przeczyta w sieci i tym jest. Tak więc gość niby kończył inżynierię biomedyczną ale nagle jest: biologiem:D Magia :D Inżynier biolog. cuda na kiju.
@SpicyNicy to nie są biolodzy. Biolodzy nie mają w kształceniu przedmiotów inżynieryjnych.
@SpicyNicy A próbuj :) w końcu twierdzi, że korzysta :)
@SpicyNicy Obawiam się że nie do końca wiesz co się kryje pod nazwą CAD czy "programy Cadowskie".
CAD oznacza Computer Aided Design czyli projektowanie wspomagane komputerowo i odnosi się do każdej dziedziny w której coś się projektuje na komputerze. To o czym ty mówisz ( o programie dla architektów) to zapewne masz na myśli ArchiCad bądź AutoCad czyli programy Autodesku. Istnieją jednak zupełnie inne Cady na przykład HagerCad do projektowania układu połączeń rozdzielnic niskiego napięcia albo proficad do robienia schematów elektrycznych. Cad to pojęcie bardzo ogólne. Jeśli kolega Ludwik jest inżynierem to raczej z jakiegoś Cada musi korzystać gdyż dzisiaj praktycznie nie ma inżynierii bez komputera. I jeszcze jedna sprawa , to że ktoś jest biologiem nie musi wykluczać , że jest inżynierem .
Miejcie to na uwadze.
A dalej pewnie informacja o ciążach bliźniaczych gdzie są bliźnięta syjamskie albo pasożytnicze. Ale wtedy nagłówek nie będzie tak szokujący.
Nie, w artykule piszą że ciąże mnogą można "zredukować" bez względu na stan zdrowia dziecka.
http://www.pch24.pl/wydarzenia,835,0,2,i.html
Prolajfy, proszę tam jechać i walczyć o prawo do życia, odprawiać te swoje modlitwy itd.
Dokładnie jak feministki, walczą tam gdzie są niepotrzebni.
@stachuW Rozumiem, że ty uważasz że na całym świecie jest dobrze tylko w Polsce jest źle skoro nigdzie nie wyjechałes o nic walczyć.
A czy w Polskie prawo aborcyjne naprawde trzeba zmieniac? Zastanow sie.
Szatański pomysł? Niiii... toż to wolność, chopie, w najczystszej postaci! Faszystą to jesteś ty, bo jesteś białym Polakiem, który nie lubi, jak ktoś mu wybucha pod nosem. A wstydź się! a fe!
Wierzycie we wszystko, czy czytacie i słyszycie? Ze źródeł, które mają kasę z popularności?
@EsAmo Nie niszcz ich marzeń. Przecież wszystko, co na demotywatorach, to prawda absolutna!
@EsAmo mieszkam w Norwegii od kilku lat (aktualnie przyjechałam na tydzień i kilka dni do Polski) i oświadczam, że to są kompletne brednie! W Norwegii stara się jak można (a jakie są tego skutki tego nie wiem) przekonywać kobiety do urodzenia dzieci, a w ostateczności do ich oddania. Generalnie domyślam się o jaką sprawę chodzi, ale nie zamierzam tutaj pisać o co chodzi. Ktoś inteligentny i tak łatwo nie ulegający propagandy znajdzie. Już wiecie jak to jest jak zagraniczny portal bierze się za wypisywanie faktów o jakimś kraju patrz --> niemieckie dzienniki o stanie demokracji w Polsce. Oczywiście jak każdy rzetelny internetowy portal wmeritum bazuje na źródle pochodzącym z pierwszej ręki, najlepiej pochodzący z kraju o którym jest mowa, aby żadne niedomówienie nie miały miejsca: "Źródło: gosc pl". Te internetowe pseudo portale informacyjne naprawdę działają mi na nerwy i to bez względu na kraj. Trzepną kontrowersyjny nagłówek, następnie powstaje zlepek zdań z czego nie wiadomo co jest prawdą, co specjalnie podkolorowane, a co kompletnie wyssane z palca i mają jeszcze czelność podawać tak żałosne źródła jak inny portal!? To nie mogli jak profesjonalni dziennikarze dojść "po nitce do kłębka" i bazować na pierwotnej informacji? Ktoś stworzył demotywator "Nadszedł dzień, którego obawiał się Einstein:" i miał 100% rację. Ta łatwowierność ludzi jest porażająca. Dlatego wolę już czytać blogi - tam panuje większy szacunek do odbiorcy.
A gdyby ktoś im tego prawa zabronił banda rozwrzeszczanych, ubranych na czarno kobiet zebrałaby się na placach miast broniąc prawa do wolnego wyboru....
A żebyś wiedział, że wyjdą :)) Co więcej, te rozwrzeszczane baby mają prawo głosu i lepiej, żeby władza o tym nie zapominała
Nic mniej szatański od idei zgrai poj..ów "rodzić wszystko nawet bezkształtne potworki. "
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 października 2016 o 19:07
A zweryfikowaliście tę informację zanim ją wrzuciliście? Przecież wmerimum.pl słynie ze zmyślonych lub zmanipulowanych newsów i podejrzewam, jestem wręcz pewny, że tak jest w tym przypadku. Chodzi o to, co zawsze - trzeba ten "wstrętny" Zachód (no, tu akurat Północ, ale wiemy o co chodzi) obrzydzić ludziom do maksimum, by przestali go naśladować. Tak bardzo chcą to zrobić, że wymyślają bzdury różnego rodzaju, byle tylko człowiekowi "Zachód" kojarzył się z degeneracją i odczłowieczeniem. Myślcie trochę, zamiast łykać tę propagandę różnych gadzinówek.
Chce tylko zaznaczyc ze zrodlo tej informacji jest z gosc.pl "katolicki tygodnik"
a macie jakieś wiarygodne źródło? czy to zwyczajnie następna sensacja z naszego dziennika lub gościa niedzielnego?
dokładnie, to zmanipulowana wiadomość przez polskie media, i serwisy. Oryginalnie jest tak, że matka ma prawo do usunięcią, wtedy gdy zagraża to jej życiu, lub życiu jednego dziecka, bo to mowa o bliźniakach i więcej
A co w tym dziwnego? Ojczyzną eugeniki jest Skandynawia.
A co powiedzą feministki - jak będą wybierać do zabortowania dziewczynki?
Dam sie pokroic i posolic za blizniaki syn/corka (tylko poprosze latwiejszy dostep do br
Och nie, jesteśmy w stanie korzystać z rozwoju medycyny i technologii i nie być dłużej niewolnikami losu i natury, możemy poprawić sobie komfort życia i nie rodzić np. pięcioraczków kiedy ledwo stać nas na utrzymanie jednego dziecka. Szataństwo! Zdelegalizujmy naukę w imię życia komórek! Cofnijmy się do pięknych czasów średniowiecza i zabrońmy np. sekcji zwłok, bo to nekromancja!
Tyle, że w Norwegii istnieje prawo do aborcji na życzenie więc co w tym dziwnego?
@puszka666 I istnieje też powszechna praktyka odbierania małych dzieci imigrantom pod pozorem, że np. są smutne (albo i bez konkretnego powodu). Co się stało tym niegdyś dzielnym, twardym potomkom Wikingów, że tak oszaleli?!
Ciekawi mnie jaka jest motywacja tych popaprańców, którzy to wymyślili.
To jest przegięcie pały w drugą stronę. U nas próbuje się forować absurdalne ograniczenia (zakaz nawet gdy zagraża życiu matki?! prokurator po poronieniu?! WTF!!!), za to tam "postępowość" nieco się zagalopowała. Aborcja to nie zabawa i nie powinna być ona nigdy traktowana jako narzędzie dla wygody czy pozbywania się problemu. Nasza ustawa z 1993r. to odpowiedni kompromis, nie powinniśmy tego ruszać.
Wszystko dobrze, to postęp i cywilizacja, nie to co w zacofanej, katolickiej Polsce. Tak trzeba iść, z duchem rozwoju, kagankiem oświaty, misją. Rozum, oświata, racjonalizm. Kto nie spełnia wymogów społecznych, to do gazu. Biogazu oczywiście, żeby jeszcze było z czego szkołę ogrzać czy tam pływalnię. Obywatel musi w końcu być w pełni użyteczny, w pełni sprawny i mieć jedyne słuszne i akceptowalne poglądy
No i nareszcie. Kolejny krok: aborcja do 18. roku życia dziecka.
Yebie mnie to. Decyzja matki której niejedno i tak jest wystarczająco ciężko odnośnie takiej decyzji i wam uj do tego, kościół i inne mafie z dala od polityki i dać ludziom wybór w tych sprawach
Słowo "będzie można" to nie to samo co "trzeba będzie" dajmy wszystkim wolny wybór a kto co zrobi i jak będzie z tym żył to jego sprawa. Tak w sumie cały ten temat aborcji mam ogólnie w d****
Czytajcie dalej te bzdury z plotkarskich portali, uwielbiam te zmanipulowane wiadomości zza granicy. A polecam wam przeczytać w samym źródle, czyli na norweskich serwisach, czy w samych gazetach. Pozdrawiam tych, którzy nie dali się temu słabemu demotowi.
To wszystko pie***nie. Z takimi cudnymi pomysłami ten świat długo już nie pociągnie.
a co tu kogo obchodzi co kto robi ze soba
fajnie i to mi sie podoba.... masz prawo do decyzji
Czy to aby nie tam Breivik skarży się na warunki w celi?
prawicowa gadzinówka z takimi newsami? raczej wątpliwe, żeby to była prawda
Oprócz ustaw o planowaniu rodziny i prawach reprodukcyjnych czekamy na kolejne nowelizacje ustawy eutanazyjnej (z kolejnymi, coraz to nowymi grupami 'uprawnionych'), antydyskryminacyjnej (penalizującej 'nieprawidłowe spojrzenia' i 'nieprawomyślne opinie) i równościowej (legalizującej kolejne seksualne -filie i -izmy).
Los dał, zaakceptować? O to jest pytanie. (napisałam bo tak mi do głowy przyszło,a często trafiam z przypuszczeniami)
http://images-cdn.9gag.com/photo/99823_700b.jpg
To straszne. Po prostu straszne. Wyobraźcie sobie, być takim dzieckiem i dowiedzieć się, że mogłeś mieć siostrę\brata bliźniaka, ale twoja kochana mamusia go zabiła
Zgadzam się, że to koszmar. Ale nie używajmy pochopnie skojarzeń z faszyzmem. Faszyzmu nie wolno utożsamiać z "nazizmem" (narodowym socjalizmem), bo istotnie się od niego różnił! Faszyzm (wynalazek włoski) zakładał kult państwa, totalitarne silne przywództwo, terror państwowy i SOLIDARYZM SPOŁECZNY! W odróżnieniu od obecnych lewackich koncepcji, nie walczył z instytucją rodziny, lecz raczej ją wspierał!