Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
O konto usunięte
+25 / 29

Bądź grzeczny i posłuszny. Jednak na kwestionowaniu reguł tego świata polega postęp.
Prehistoria:
Nie, nie podchodź do zapalonego piorunem drzewa, możesz się poparzyć.
godzinę później: Jak ciepło jest w jaskini, gdy przyniosłeś tą płonącą kłodę.
Czasy współczesne, około 5 lat temu:
MythBusters sprawdzili, że używanie telefonów komórkowych lub innych urządzeń elektronicznych nie jest w stanie zakłócić aparatury nawigacyjnej.

i wówczas EASA, czyli Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego, od 26 września 2014 zezwoliła na używanie telefonów komórkowych i innych małych urządzeń (tabletów, czytników ebooków, mp3 playerów itp.) podczas całego lotu bez potrzeby przełączania ich w tryb samolotowy (blokujący nawiązywanie połączeń)!

Kolejny artykuł do tresowania człowieków...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar meatgun
+13 / 37

@Ortomen Z artykułu wynika, że personel nie ma żadnych obowiązków. Nawet nie pomogą w ułożeniu bagażu. ŻENADA, a nie obsługa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lutego 2017 o 23:29

O konto usunięte
+20 / 32

Uważam także, że nawet setna odpowiedź na pytanie o spóźnienie jest także częścią ich pracy którą powinni wykonać.
Może przez analogię lekarz ortopeda odmówi zakładania np. 20-tego gipsu w zimie, bo przecież pacjenci mogliby uważać, gdy chodzą po zlodowaciałych chodnikach.
Tylko, że gdyby wszyscy w 100% uważali i nic sobie nie łamali - jego zawód byłby zbędny.
Ze stewardesami - tak samo, wybrały pracę z ludźmi.
Nie zawsze idealnymi, ale podróżni płacą za bilety i swoją obsługę na pokładzie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
+5 / 15

@ortomen.w punkcie o ktorym mowisz demot wyraznie i wyczerpujaco opisał ta kwestie,ze jesli zaloga nie podaje przyczyn spoznienia to prawdopodobnie sama go nie zna,bo gdyby go znala to by o tym pinformowala dla komfortu pasazerow ,za ktorym idzie rownież komfort ich pracy.Natomiast jesli pijesz do punktu z pytaniem czy w razie opóznienia pasażer zdazy na inny lot,pociag czy np koncert to tez odp jest jasna .W koncu skad steward/esa ma wiedziec o ktorej odleci jakis lot z lotniska n ktorym wyladujecie,od tego jest obsloga lotniska.Dlatego tez twoja analogia do ortopedy byla by trafiona gdybys np porownal ja do informacji na lotnisku badz dworcu a nie stewardessy w samolocie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B beeveer
-3 / 13

@Ortomen
Obsługa nie zawsze może podać powód opóźnienia - najczesciej żeby nie wywoływać paniki, bo są problemy techn, raz byłem świadkiem rozmowy obsługi -start samolotu opóźnił się 4 godz, bo pilot Airfrance "miał już to wszystko w dupie" i czekali na innego. Poza tym obsługa ma obowiązek zapewnić pasażerom bezpieczeństwo, a nie układać za nich bagaże, zwłaszcza za debili którzy pchają wielkie walizy jako kabinowy. i mają pretensje, że się nie mieści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gambini
+22 / 46

Chyba pisała to jakaś sfrustrowana stewardessa, która nie cierpi swojej pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RyanStiles
+24 / 28

Przepraszam, a co można powiedzieć, jak najlepiej się nie odzywać i nic od tych pań nie chcieć? Ale za to wciskania perfum, zegarków i innych pierdół to mam słuchać grzecznie, tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HAWAJ
+16 / 16

@RyanStiles Albo loterii RyanAir....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I inco87
+5 / 5

@RyanStiles Tanie linie lotnicze robią z Tobą deal na który się zgadzasz jesteś świadomy. Kupujesz tanio bilet za to, że leciesz ściśnięty i przy okazji obsługa namawia Ciebie na dodatkowe produkty. Jeżeli w/w warunków nie akceptujesz wykup bilet w "normalnych" liniach lotniczych. Nie chodzi, że się nie odzywać, tylko nie przeszkadzać w ich pracy i zachowywać się zgodnie z obowiązującymi przepisali w samolocie oraz zachować się kulturalnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ixo
+9 / 9

Lecialem samolotem juz ponad 50 razy... nie bylo ani jednego lotu zeby obsluga samolotu nie musiala po wyladowaniu upomniec kogos ze nalezy jeszcze sidziec i nie odpinac pasow az do zaparkowania, ANI RAZU! Zawsze musi sie ktos znalezc kto musi wstac...nie wiem o co w tym chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hantajowy
+9 / 17

Ktoś kto to dodał ,bardzo musi nie lubić swojej pracy ;) Najchętniej nie robiłby nic ,tylko narzekał :) A ja uważam że z większości tych wymienionych zachowań jest jak dupa od srania :3 Nie wyobrażam sobie że malutka Pani ,prosi bym jej pomógł z walizką do tego gdybym jeszcze tam pracował i miał za to jakieś do niej pretensje ? Czasem myślę że ludzie potrafią się o wszystko doj*bać ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GlupiaCiota
0 / 0

Poradnik dla idiotów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
+6 / 6

Akurat z bagażem czasem jest tak, że poprzednicy wrzucili byle jak, bo na przykład z powodu wzrostu nie sięgają do końca. Ja jako pasażer nie powinnam ruszać cudzych bagaży, by je upychać i zrobić miejsce na swoje. Zamieszanie zwykle jest takie, że nie dojdę co jest czyje. Natomiast obsługa może to zrobić. Nie zawsze jest to kwestia wagi walizki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krasnolistka
+3 / 3

Daleko jeszcze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eofen
+2 / 6

"Może mi Pan/Pani pomoc z walizka"
Nie nie moge, pracuje przeciez jako 'obsluga' samolotu. Jak pytam o pomoc to raczej nie dlatego ze mi sie nudzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-2 / 2

@eofen
Czasem ktoś może chcieć być wyręczony w pewnych rzeczach z lenistwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~szpilka1
+3 / 3

Ale "czy mogę panią przelecieć?" się na liście nie znalazło...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ruskib
+2 / 4

Gambini identyczne mam odczucie. Warto dodać slajd - przeszkadza Ci praca z pasażerami -> lataj cargo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hodowca_Drobiu
+1 / 5

I teraz już wiemy, kto jest dla kogo. Pasażerowie dla personelu, a nie odwrotnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P predat00r
+2 / 2

czy autor demota leciał kiedykolwiek samolotem? jeszcze nigdy nie widziałem nawet na trasach międzykontynentalnych menu ze spisem dań czy napojów, do kibla jest zawsze kolejka - ZAWSZE - przez cały lot, a na pokład samolotu nie wniesiesz bagażu który nie mieści się do schowka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yourlittlenana
+2 / 2

@predat00r
To nie wiem jakimi liniami lotniczymi latasz. Na trasie Europa-Azja zawsze miałam menu ze spisem dań. Co do napojów, to nie jestem pewna, ale zawsze są takie same. Zawsze w samolocie jest woda, kawa, herbata i jakiś sok.
Samoloty międzykontynentalne są naprawdę duże i mają więcej niż jedną toaletę. Czasem zdarzyło mi się czekać w kolejce, ale zazwyczaj jak muszę iść to trafiam na wolną łazienkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~LukaszWro
+2 / 2

@predat00r Lol, Rather you are the one who never took a flight, Burak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~czyli_jestem_oryginalny
0 / 0

dlaczego lecimy tak nisko, czy pilot zamierza wodować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar taranatula
0 / 0

brzmi to jak kampanie o smogu , poza kubkiem plastikowym wypełnionym wodą nigdy nic nie dostałem za darmo w samolocie, a biorąc pod uwagę cenę samego biletu zjadł bym i obiad

Odpowiedz Komentuj obrazkiem