Nie wątpie. Problem jest taki że przykładowo Airbus wyciąga 1kkm/h a to już "troszeczkę" więcej. A większość pasażerskich to przedział od 750-1000km/h. W przypadku taśmy sprawę powinien załatwić ogromny docisk który działa na cały samolot.
@maslasher
Względem powietrza żaden pasażer nie wyciąga w normalnych warunkach wiele więcej niż jakieś 500 km/h prędkości przyrządowej. A w procedurze naprawiania taką taśmą w razie czego może być też na przykłąd napisane "nie przekraczać 180 KIAS" i pilot będzie wiedział, co ma zrobić.
@Stary_Zgred Ta taśma służy do celów kosmetycznych i szybkich napraw które nie stanowią zagrożenia dla żelaznego ptaka. W tym przypadku było to uzasadnione wibracjami które mogą się pojawić przez szczelinę pomiędzy osłonami silnika.
Mimo wszystko używanie jej na oczach siedzących w samolocie sieje niepotrzebną panikę wśród pasażerów.
To jest metalowa taśma z klejem, który trzyma nawet przy prędkości kilkuset kilometrów na godzinę.
Nie wątpie. Problem jest taki że przykładowo Airbus wyciąga 1kkm/h a to już "troszeczkę" więcej. A większość pasażerskich to przedział od 750-1000km/h. W przypadku taśmy sprawę powinien załatwić ogromny docisk który działa na cały samolot.
GŁOS ROZSĄDKU!
@maslasher
Względem powietrza żaden pasażer nie wyciąga w normalnych warunkach wiele więcej niż jakieś 500 km/h prędkości przyrządowej. A w procedurze naprawiania taką taśmą w razie czego może być też na przykłąd napisane "nie przekraczać 180 KIAS" i pilot będzie wiedział, co ma zrobić.
@Stary_Zgred Ta taśma służy do celów kosmetycznych i szybkich napraw które nie stanowią zagrożenia dla żelaznego ptaka. W tym przypadku było to uzasadnione wibracjami które mogą się pojawić przez szczelinę pomiędzy osłonami silnika.
Mimo wszystko używanie jej na oczach siedzących w samolocie sieje niepotrzebną panikę wśród pasażerów.
To było już tyle razy tutaj...