Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
109 143
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar rafik54321
+7 / 13

Heh interesujące. We mnie (miałem civica) trzasnął golf i golf był do kasacji, a civicu tylko blachy do wyklepania i zwrotnica pękła :D .

Jednak mimo wszystko te niemieckie wozy to szrot :/ (przynajmniej dla mnie). Bezawaryjne nie jest, prowadzi się jak kasztan, ociężały kloc. Lepsze silniki wysokoobrotowe, elastyczne, zwinne, dobrze trzymające się drogi... A takie są japońce... Jak całe życie jeździsz germanem, a wsiądziesz do japońca i pojedziesz jak germanem to powiesz "ale dziadostwo", ale pojeździj inaczej, pokręć wyżej na obrotach to powiesz "ale bosko!" :D .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zsdax
+3 / 5

akurat pracuje u MB i powiem tyle fajnie to wygląda ale co zobaczysz po ściągnięciu zderzaka to już inna sprawa. Kiedyś przyjechał taki też po niby lekkiej stłuczce i belka uszkodzona, chłodnicy łapy urwało i trochę pracy było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~eh_nooo
+2 / 4

dokładnie, ludzie to naiwne 'są' co z tego że w mietku nic nie widać? co trzeba będzie wymienić to inna bajka... do tego powinno być porównanie za serwisu japońca vs mietka, gdzie wszystko jest na kody i nawet oleju nie wymienisz bez błogosławieństwa autoryzowanego, buląc za to słono oczywiście...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dankej
0 / 2

Dokładnie. Kiedyś trzepnąłem w słupek prawym rogiem VW Tourana. Wydawało się, że ot wielkie co. Maska do wymiany nadkole, lampa ,zderzak i nie będzie żadnego śladu. W sumie koszt naprawy wyniósł 13000zł (Szczęście, że było AC na niego) a co było faktycznie uszkodzone to długo by wymieniać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojtipek
+5 / 5

Jak w takim razie taki Mercedes uzyskał współczesną homologację? Chyba nie chciałbym jeździć samochodem, który tyle energii uderzenia przerzuca na jadących nim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kacper173173
+4 / 4

Opowiem krótką historię. Kiedyś w wyścigach samochody budowano możliwie najtwardsze i najsztywniejsze, aby w razie wypadku nic się nie stało. Rzeczywiście - samochody nawet po ostrych wypadkach były znacznie mniej uszkodzone niż te mniej sztywne. Dlaczego? Bo przenosiły całą siłę uderzenia na kierowcę... Tadam, wolisz wymienić zderzak czy żebra?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dhrtr4
-3 / 3

a bo to strefa zgniotu - tandetność pod pretekstem poprawy bezpieczeństwa:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Glusfilmowiec
0 / 0

A co to za porównanie? Nigdzie nie jest napisane że z jednakową prędkością te samochody jechały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nietolerancyjnyyy
0 / 0

kupowanie niemieckiego szitu to jak pchanie nazistom amunicji do kieszeni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pedro65
0 / 0

Czyli strefa zgniotu chroniąca pasażerów kontra pancerwagen który będzie łatwo wyklepać i odsprzedać, jak poprzednia załoga pójdzie w piach ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karol121231234
+1 / 1

Ale Hyundai to koreańska firma a nie Japońska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem