Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Tymczasem w TVP Info...

www.demotywatory.pl
+
277 305
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~bartolineusz
+4 / 6

A w sumie to o co chodzi, bo nie mam pojęcia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aio
+2 / 2

Reklamują Tigera. Lokowanie produktu w programach informacyjnych. Największa akcja marketingowa w historii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stypson
+6 / 8

A kto to posprząta? Gówniakowi zachciało się polansować przed kamerą a Pani Krysia albo Bożenka będzie musiała to ścierać, a słodkie, lepkie łatwo się nie ściera. I jeszcze puszkę podnieść. Bardzo dojrzałe i wychowawcze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2017 o 10:03

Y Yaroslao
-1 / 1

@stypson wylał do wiadra głąbie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stypson
0 / 0

Skąd wiesz pisowska cioto?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+11 / 15

Producent napoju wykazał się niesamowitą wręcz głupotą - to jasne. Ale od dziennikarza, który za NASZE pieniądze próbuje udawać rzetelnego profesjonalistę, wymagajmy trochę więcej kultury. Takie szopki pod publikę niech sobie kręci na youtubie, a nie w poważnej ponoć telewizji. Tam pracują dzieci? Niech jeszcze fuknie i obrazi się na cały świat. Mam nadzieję, że tego energetyka kupił chociaż za swoje pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dziwna_definicja_głupoty
0 / 4

@Wilhelm_Tell
Gupotą? Bo nie pochwala masakry na cywliach dokonanej tylko dlatego, że polaczki dały się wykiwać agenturze rosyjskiej? "Jasne", to może jest jedynie dla pisiaczków, czy innych bandytów stadionowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-1 / 1

-dziwna definicja głupoty
Głupotą, bo według nich i najwyraźniej Ciebie, masakra na cywilach jest sprawą o której należy zapomnieć. A dla przypomnienia - ważne to co było. Gdyby producenci Tigera wyciągnęli jeden jedyny wniosek jaki można wyciągnąć z tej hucpy zwanej "Powstaniem Warszawskim", wiedzieliby że kilku idiotów może pociągnąć w przepaść tysiące postronnych osób. Tak jak zbrodniarze, którzy decyzją o powstaniu wydali wyrok na cywili i żołnierzy, tak kretyn który zatwierdził tą reklamę pozbawił być może pracy setki osób pracujących w fabryce tego napoju, który mam nadzieję będzie zbojkotowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dziwna_definicja_głupot
0 / 0

@Wilhelm_Tell
Dlaczego więc nie świętujemy z równą pompą innych masakr na cywilach (zarówno polskich, jak i niepolskich) wykonanych przez polaczków? Czemu tylko ta jedna masakra jest taka "ważna"? Czyżby dlatego, ze była inspirowana agenturą rosyjską, przez co była propagowana przez władze PRL-u, a teraz przez agentów rosyjskich Macierewicza, oraz UB-eckiego synalka Kalksteina TW Balbina?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-1 / 1

@dziwna definicja głupoty
Masakr się nie "świętuje" , o masakrach należy pamiętać i czcić pamięć o ich ofiarach. Mamy kilka zwycięstw , które moglibyśmy świętować - najbardziej chyba Bitwę Warszawską. Co do powstania w Warszawie, to nie mam pojęcia, bo czasami sam odnoszę wrażenie, że "świętujemy" je tak, jak gdybyśmy je naprawdę wygrali. Nie wiem np. jak wygląda Muzeum Powstania, ale wątpię, że widnieje przed nim tablica informująca jak wielką głupotą było wywoływanie go w najbardziej niedogodnych warunkach jakie mogły zaistnieć. Może naprawdę inspirują to obce służby. A może , podobnie jak producent napoju, nie wyciągnęliśmy oczywistych wniosków z tego tragicznego zrywu i tak jak nasi tępi przywódcy (agenci?) z okresu II WŚ, tak teraz nasi tępi przywódcy są naiwni jak dzieci. Tak czy siak - Powstanie Warszawskie, mimo ofiarności szeregowców i BOHATERSTWA walczących o każdy dzień cywilów, nie jest powodem do dumy, tylko do wstydu. Ale nie można o tym wstydzie zapomnieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dfgh
+11 / 11

Kurcze, brawo. Po tylu latach Michałek w końcu nauczył się jak otwierać puszki, jeszcze tylko by się nauczył jak się z nich pije. Jednak przy jego zdolnościach zajmie to z jakieś 10 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~siwy___
+7 / 7

mina srającego psa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zzaaqq
0 / 0

niezła reklama i to tvpkurski...hoho

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jahith_
0 / 0

Czyli TVP kupiło puszkę Tigera tylko i wyłącznie po to aby poświęcić im 20 sekund na antenie? Wiedziałem że ceny za reklamy w TVP lecą na łeb ale nie wiedziałem że dopłacają do biznesu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alaster_
+3 / 3

"Jesteśmy poważną telewizją".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JJLaroche
+3 / 3

Haha :) jaka mina, poważna życiowa misja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hejtfield
0 / 0

Handluj z tym, Durczok!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sajotyn
0 / 0

Zważając na okoliczności jak postrzegane jest TVP w dzisiejszych czasach, sądzę że bardziej zrobił im reklamę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d4rek
0 / 0

Ale Tigera kupił a to o to chodzi w biznesie:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lector
+1 / 1

I tak "inteligenci" z TVPiS tym cyrkiem na poziomie piaskownicy udowodnili, że akcja reklamowa była skuteczna - cała Polska mogła zobaczyć, że redakcja zwiększyła sprzedaż produktu o przynajmniej jedną sztukę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2017 o 17:26

avatar ~gorgulc
-1 / 1

Łajzy z te-Fał(sz)-eNu niech się uczą od mistrza!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Twój_nick_5
+1 / 1

A co obchodzi tigerów co robią z ich napojami, skoro kupili mogą go sobie wsadzić nawet w d...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anarchistt89
+1 / 3

ahahaha a co to za pajac? wzrok tęskniący za rozumem, ale widać, że kolo ma pełne majty, bo myśli, że ogromny hardkor odje*ał xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar komivoyager
0 / 0

@anarchistt89 to rachoń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MalcolmLDZ
0 / 0

Ale przecież to kupił wiec.... dał zarobić firmie której produkty zawsze będę kupował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem