@Bobromir Takiej na przykład gry fabularnej możesz nigdy nie skończyć a ciągle mieć powody by grać. Byle znaleźć dobrego MG i graczy i sesje mogą "ciągnąć się latami" :)
@Filozkz Prawda. Niestety dobrych jest deficyt. Ciężko nawet o średnich (przynajmniej w moim mieście) także po kilkunastu latach prowadzenia "zasłonkę mg" trzeba było schować do szafki :(
@1234tester1234 A tam, ja prowadzę od lat Neuroshimę i graczy nadal mam! Nawet nowi się pojawiają! A ekran MG to kpina... taki wał, pomiędzy MG a graczami :D symbol RPGowania jeśli chodzi o obrazek, który się nam kojarzy, ale w praktyce to sztuczna ściana psująca immersję. :)
@Bobromir Takiej na przykład gry fabularnej możesz nigdy nie skończyć a ciągle mieć powody by grać. Byle znaleźć dobrego MG i graczy i sesje mogą "ciągnąć się latami" :)
@Filozkz Prawda. Niestety dobrych jest deficyt. Ciężko nawet o średnich (przynajmniej w moim mieście) także po kilkunastu latach prowadzenia "zasłonkę mg" trzeba było schować do szafki :(
@1234tester1234 A tam, ja prowadzę od lat Neuroshimę i graczy nadal mam! Nawet nowi się pojawiają! A ekran MG to kpina... taki wał, pomiędzy MG a graczami :D symbol RPGowania jeśli chodzi o obrazek, który się nam kojarzy, ale w praktyce to sztuczna ściana psująca immersję. :)
A, ten, przecinek, w, tytule, to, po, co, masz, czkawke ?
Kiedy po kilkunastu godzinach grania musisz na chwilę oderwać się od rzeczywistości xD.
Phi, weź wróć po kilku dniach larpa xD