Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
203 212
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
I immonikus
-2 / 16

Dzwięk silnika: Tesla:0 - Bugatti (V8 W16) - bezcenny
Możliwość zakupu: Testla- nie, Bugatti - tak od 2016 roku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I immonikus
+1 / 3

@yankeers V8 :) W16 to coś innego niż V16 :) Ale rozumiem że to przejęzyczenie. Jak już to wolę dźwięk V10 z R8...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LinguaPura
+7 / 11

Na prawdę płacić 2.800.000 więcej za dźwięk silnika w gorszym samochodzie jest dla ciebie bezcenne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JerroTurbo
-1 / 1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JerroTur
0 / 0

@immonikus V16 to V8 + V8 jede za drogim :) W16 V8 + V8 wbudowane jeden za drogim
V16 obenie w BMW 9L W16 Bugatti 8.4 l pomowki tych silnikow to V8 4.4 BMW M5 i W8 4.0 VW Passat tylko i wylaczne, V16 jest mnniej praktyczny niz kompaktowy W16

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I immonikus
0 / 0

@LinguaPura co to znaczy w gorszym samochodzie? Albo inaczej - w czym Tesla jest lepsza od Bugatti?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LinguaPura
0 / 0

@immonikus Jeśli potrafisz czytać i nie jesteś upośledzony w stopniu ciężkim, wróć na górę do demota, popatrz chwilę i jeśli zauważysz jakieś różnice, powiedz jakie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I immonikus
0 / 0

@LinguaPura Szybszy nie znaczy lepszy. Poza tym dla każdego "lepszy" może oznaczać coś innego. Dlatego się pytam. Poza tym te wszystkie parametry to sprawdzą się, ale na torze a nie w ruchu drogowym.
I teraz przykład - jako że jestem częstym bywalcem toru Poznań (i to nie jako widz) - zdarzyło się, że na torze pojawiła się Tesla (nie pamiętam już która). I super, ekstra przyspieszenie, super prędkość, teoretycznie duży zasięg. No właśnie - naładowana do pełna Tesla - jadąc na maksa zrobiła cztery i pół okrążenia toru i baterie przeszły w tryb "dojazdowy". Ot cała technologia. Dlatego pytam się poważnie - w czym ta Tesla jest lepsza? Jak Bugatti "wypije" całe paliwo to biegnę po kanister dolewam i jadę dalej. Jak padnie Tesla to mam minimum pół godziny przerwy. Pięć okrążeń i znowu ładowanie. Że nie wspomnę o żywotności baterii przy takim traktowaniu. Osobiście dziękuję za takie "lepsze".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
+1 / 5

720k zł albo 10,8mln - nie no, sorry, ale z ratą kredytu nawet 2000zł, nawet gdyby bank postanowił zadziałać charytatywnie i dał kredyt na 0%, to i tak spłaca się taki wóz 30 lat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I immonikus
-1 / 1

@maszrum101 Mało wiesz. Powiedz dlaczego firmy biorą samochody w leasing skoro i tak mogłyby je kupić za gotówkę? Prosta zasada - nie inwestuje się własnych pieniędzy. Jeśli wydasz wszystkie swoje, to w przypadku problemów nie masz już zapasu, a żaden bank nie da Ci kredytu skoro masz kłopoty finansowe. Natomiast jeśli weźmiesz kredyt/leasing i "powinie" Ci się noga, to masz jeszcze zapas własnej gotówki (której nie wydałeś na zakup) na "ratowanie sytuacji".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Max200012
+2 / 8

*Koenigsegg Agera RS śmieje się z daleka*

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

@yankeers @max200012 I słychać cichy szum opon Koenigsegga regery

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dak_Zibbon
0 / 0

Thrust SSC kładzie się ze śmiechu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JAXOPoznaniak
+3 / 5

A źródło tych danych ? Tesla ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+8 / 8

@JAXOPoznaniak No właśnie daletego demot jest do dupy. Bo z jednej strony mamy Bugatti które udowodniło że ich samochód od 0 do 400 i wyhamowanie do zera zajmuje im 42 sekundy, można zobaczyć na filmie (swoją drogą Koenigsegg zrobił to w 38s), a z drugiej strony mamy to co powiedział Elon Musk, bo mu spada kurs akcji, gdyż Tesla przynosi straty. Tak jakby porównać Usaina Bolta do mnie bo mówię że pobiegnę 9,4s na 100m.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asdfasdfasd
-2 / 2

@JAXOPoznaniak Ale tu nie ma co patrzeć na dane. Napęd elektryczny w każdym aspekcie jest lepszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I immonikus
0 / 0

@asdfasdfasd oczywiście poza procesem produkcyjnym baterii, procesem produkcyjnym energii do ładowania i dużo wyższym kosztem utylizacji oraz większym zatruwaniem środowiska w całym procesie od początku produkcji do utylizacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~joooo
-1 / 5

brak mi slow jak widze takie klamstwa... zgadzaloby sie, gdybys napisal, ze dla tesli liczby sa w kph, a nie mph!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar uo99
+1 / 3

no i namówiłeś...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
0 / 2

To ja poproszę zasięg w jakichś sensownych warunkach np. przy 200 km/h na autostradzie. I chciałbym zobaczyć czasy na Nurburgringu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dak_Zibbon
0 / 0

Nordschleife ma 21 km pętlę, a Tesla ma średni zasięg rzędu 300-400 km

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D duditao
-1 / 1

Istnieje w wersji produkcyjnej, a nie jako chora myśl właściciela firmy-wydmuszki:
Tesla - NIE vs Bugatti - TAK

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 listopada 2017 o 20:52