Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T konto usunięte
+9 / 23

Feministki przez równość rozumieją specjalne przywileje przy równoczesnym braku obowiązków i odpowiedzialności dla kobiet. Po prostu inna definicja, taka bardziej feministyczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+25 / 27

@BlueAlien kobieta urodzi dziecko, dlatego należy się jej specjalne traktowanie? poza tym to pachnie instrumentalnym traktowaniem kobiet! ja protestuję!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+8 / 8

@BlueAlien Zrób na ten temat protest, że nie ma w tym parytetu.....:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Donald Tusk
+5 / 7

@BlueAlien
Tyle na temat równości.
Kobieta ma w prawie zapisane, ze za takie samo przestępstwo ma otrzymać mniejsza karę.
Czemu? bo jest kobietą.

Oczywiście, jakby w prawie było zapisane, a nie jest, że facet ma dostać więcej kasy. To źle!
Choć już wielokrotnie obalono ta waszą teorię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+8 / 10

@BlueAlien Ale sama z siebie nie urodzi dziecka , drugi raz nikt nie nabierze się na durna sztuczkę, potrzeba mężczyzny ,sama może co najwyżej sobie zrobić dobrze , ale i tak nic z tego nie wyjdzie.

wychodzi ze nie wolno karać mężczyzn za niegodziwe rzeczy ? , bo on jest potrzebny księżniczko.

Chyba czerwona farba dała o sobie znać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2018 o 15:08

avatar olmajti
+5 / 7

@BlueAlien no i proszę. sama potwierdziłaś to że kobiety i mężczyźni mają różną wartość społeczną :)

@kamilxx2 sama sobie dziecka nie zrobi. ale ilu potrzeba mężczyzn żeby w tym samym czasie zapłodnić 100 kobiet? jednego. ile trzeba kobiety żeby w tym samym czasie urodziły dziecko 100 mężczyznom? 100. dlatego istnieje nierówność jeśli chodzi o traktowanie za popełnione czyny. dlatego nie ma możliwości prawnej aborcji dziecka i dlatego feministki wykorzystują to z premedytacją. nie ma to nic wspólnego z 'księżniczkami' bo ogromna większość kobiet nigdy nie będzie mieć problemu ze znalezieniem faceta :)

btw. uważaj z tą czerwoną farbą. społeczeństwo wypracowało eaglitarne rozwiązania kilka tysięcy lat przed Marksem i Engelsem które za konserwatystów uważane są za fundamentalne :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2018 o 9:29

T konto usunięte
+5 / 5

@BlueAlien Czyli sprowadzasz rolę kobiety tylko do inkubatora? Czy nie uważasz, że kobieta ma prawo do odpowiedzialności za swoje czyny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MalaZlaCzarownica
+5 / 5

@BlueAlien Nagle hasełka że "kobieta to nie inkubator", przestają być aktualne? Jejku jej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fgbfgnf_erh5yjv
0 / 0

@BlueAlien zmieniam płeć, zachodzę w ciąże, morduje ok. 100+ ludzi, i mam w dupie ich... najśmieszniejsze jest to, że każdemu zabójcy grozi kara śmierci nawet w krajach rzekomo cywilizowanych.... nieoficjalna kara śmierci wymierzona przez ofiarę... taka kara śmierci nazywa się samoobroną... nie da się pozbawić tego prawa, i jest ono szersze od zasady "życie za życie" (w końcu kobiecie w trakcie zgwałcenia możemy dać do ręki nóż?) ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
0 / 2

@A_dam_niech_ma dziubasku... po pierwsze. jestem mężczyzną. po drugie. to na wojnie nikt nie będzie Cię pytał czy jesteś w stanie aż tak się poświęcić :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
0 / 0

No dobra ale jak to rozwiązać prawnie? Dziecko jest niewinne, wiec niech dożyje [albo nie...] do końca, a potem cóż, nie jego wina że miało matkę morderczynie... Tak samo mogło się w ogóle nie narodzić, bo matka mogła umrzeć z powodu kary śmierci wcześniej... Tak samo karę śmierci mogła załapać w kraju, gdzie ją wykonują. Tak samo mogła umrzeć śmiercią naturalną... Tak samo mogła umrzeć z każdego normalnego powodu, choćby zginąć w samoobronie bo chciała zabić, a ktoś się bronił i co? Dziecko odratowali... I żyje i nie ma matki... Kara śmierci działa w imieniu ofiary, chroni jej żywotny interes i podtrzymuje zagrożenie życia sprawcy nawet po jej śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kamileo123456
+1 / 3

@BlueAlien ok, jeśli te kobiety się zgodzą na rokroczne rodzenie (które potem będa oddawane do adopcji) dzieci przez cały wyrok (do przekwitnięcia) to ok, zaakceptuje takie prawo. A jeśli któraś nie zechce wziąć udziału w programie "Co rok ciąża" to wtedy krzesełko elektryczne i i baj baj!.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
0 / 0

@A_dam_niech_ma no przecież... 'tak wygrałaś' nie odnosi się bezpośrednio do mnie. w cale :) co ma krowa punk z okładki kapeli thrashmetalowej wspólnego z byciem feministką bo nie za bardzo czaje? równie dobrze mógłbym dać kurczaka bez głowy albo znaczek nuklearny z owoców. czysta nadinterpretacja :) większość feministek brzydzi się mężczyznami więc podawanie się za nich wywołałoby obrzydzenie. po za tym. mężczyźni się sami kopia i mówię to jako facet :) no i co w związku z tym że na białorusi nie ma wojny? w wojnie najczęściej giną mężczyźni właśnie dlatego że garstka z nich w ciągu 2-3 pokoleń mogłoby odbudować całą populację. to jest prawda znana od tysięcy lat a dla niektórych jest kompletnie nieoczywista. po za tym tak jak napisałem. musiałbyś najpierw przeżyć wojnę :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
0 / 2

@BlueAlien Mam jeszcze jeden pomysł. Może trzymajmy je w więzieniu do menopauzy a potem na krzesełko. Co ty na to?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+1 / 3

FEMINISTKI NA UKRAINĘ! Powinnyście ze cztery czarne marsze zrobić, by można było kobiety na Ukrainie zarzynać jak chłopów!......:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
0 / 0

"Równość" to mit. Tutaj gryziecie się o równość między płciami... a gdzie walka o równość między szarym obywatelem a politykiem, sędziom, itp?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TomaszProblem
+1 / 1

Białoruś to i tak najrozsądniejszy kraj w Europie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RealSimon
0 / 2

Przecież kobiety powinno się egzekwować w pierwszej kolejności. Tyle ludzie gadają, że "Panie przodem" a tu co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Davixed
+2 / 2

Dlaczego kobiety maja często darmowe wejściówki na dyskoteki? Albo co tydzien robia jakies imprezy w stylu Ladies Night gdzie obsypuje się ich gadzetami i faceci stawiaja im drinki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+1 / 1

@KotMaAleAlaMaKota Większość facetów kupuje kobietom drinki aby się odczepiły, niestety to często ma odwrotny skutek i wydaje się takim pannom, że wtedy mogą na coś liczyć. Są strasznie żałosne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 maja 2018 o 0:50

avatar kowaleczka
-4 / 6

Rzeczywiście niesprawiedliwe, ale pytanie ile kobiet a ilu mężczyzn powinno karę śmierci otrzymać? Nie da się ukryć, że jeśli chodzi o najcięższe zbrodnie (gwałty, morderstwa) to panowie wiodą prym. Może się okazać, że na 100 mężczyzn z karą śmierci przypada 1 kobieta, która mogłaby ją dostać w skali wielu lat, więc może wielkie halo o nic...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mishka49
0 / 0

@kowaleczka Jasne, masz rację, nie zmienia to jednak faktu, że ta kobieta powinna tę karę otrzymać, a nie że ją wielce ułaskawią tylko dlatego, że ma waginę między nogami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kowaleczka
-3 / 3

@mishka49 Oczywiście masz rację - kara powinna być niezależna od płci. Rozumiem jednak, że wielu walczy o prawa kobiet, bo jest wiele krajów, gdzie za stosunek poza małżeński to kobieta ponosi karę i wtedy nikt nie woła o równość kar...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mishka49
+1 / 1

@kowaleczka Tutaj też się z Tobą zgadzam, wszystkie femi(nazi)stki trzeba wysłać właśnie tam. Z drugiej strony mamy słynną akcję #metoo gdzie za dotknięcie kobiety 50 lat temu facet jest dzisiaj oskarżony o molestowanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kowaleczka
-3 / 3

@mishka49 Coś słyszałam o tej akcji, ale niewiele. Niestety prawdą jest, że w wielu środowiskach zawodowych dochodzi do nadużyć seksualnych, które nie zawsze od razu wychodzą na światło dzienne. Nie tak dawno oglądałam dokument o wojsku, gdzie również zwolniono kilka kobiet, które oskarżyły wyższego rangą wojskowego o molestowanie. Facet dalej pracuje, a bodajże 4 kobiety są bezrobotne. To jest dopiero patologia. Dobrze, że coraz więcej kobiet od razu zgłasza takie sytuacje, nie mniej jednak wyciąganie spraw po 20-30 latach rodzi ryzyko oszustw celem wzbogacenia się. Jeśli jedna kobieta oskarża Pana X to mam dystans, jeśli 15 to nie da się ukryć, że coś jest/było na rzeczy.
Ogólnie patrząc na całokształt i demot, który komentujemy - sytuacji, w których kobieta ma lżej jest jak na lekarstwo, za to w drugą stronę da się znaleźć od groma. Cały świat Islamu, który jednak jest religią mającą ponad miliard wyznawców, to przewaga mężczyzn nad kobietami. Jeśli ojciec, mąż czy brat może zabić kobietę i nie otrzymuje za to żadnej kary to komentowanie powyższego demota jest wręcz nietaktowne. Życie 10 ocalonych kobiet na Białorusi kontra śmierć wielu kobiet w krajach Arabskich (wyrzucanych przez okna, oblewanych kwasem czy po prostu pobitych na śmierć)...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mishka49
0 / 0

@kowaleczka Życie 10 kobiet, które powinny zostać skazane na śmierć. Przytaczasz kraje arabskie, tam wymienione przez Ciebie rzeczy dzieją się głównie przez to, że małżonka uprawiała seks pozamałżeński, a #metoo dotyczy czasami nawet zwykłego klepnięcia. Osobiście stwierdzam, że jest odwrotnie, sytuacji w których mężczyzna ma lżej jest zdecydowanie mniej, zwłaszcza jeśli jest się młodą i seksowną dziewczyną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kowaleczka
-2 / 2

@mishka49 Pominę odpowiedź na pierwszą część Twojego komentarza, bo mamy po prostu inne zdanie. Serio jednak klepnięcie uważasz za normalne zachowanie w stosunku do obcej kobiety czy koleżanki z pracy? Szczerze mówiąc jako kobieta nie mam ochoty by ktoś mnie klepał i od razu zgłosiłabym takie zachowanie przełożonemu... A gdyby się powtórzyło to nawet dalej. Jakim prawem obcy facet ma mnie klepać? Zakładam oczywiście, że nie chodzi o klepnięcie w plecy a w pupę, ale w plecy też sobie nie życzę! Ja nikogo nie klepię i nie chcę by ktoś mnie klepał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 maja 2018 o 21:16

M mishka49
+3 / 3

@kowaleczka O tym właśnie mówię, nawet najmniejszy dotyk zgłosisz jako molestowanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kowaleczka
-3 / 3

@mishka49 Jaki z tego morał? Mężczyzno trzymaj swoje ręce przy sobie, bo obce kobiety nie są od klepania czy dotykania. Nie dotykasz nie masz problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+1 / 3

@kowaleczka Uważasz, że osoba powinna mieć przywileje ze względu na to z jakiej wywodzi się grupy? Nie uważasz, że powinna być równość wobec prawa? Mam waginę, nie muszę bać się kary śmierci bo jestem w grupie uprzywilejowanej, niech umierają ci z penisami tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mishka49
+1 / 1

@kowaleczka Ciekawe jak faceci Cię podrywają? Na samochód? Portfel? Mnie jakoś koleżanki z pracy dotykają i nie robię z tego żadnego problemu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 maja 2018 o 17:47

avatar Cyjanekpotasu
0 / 0

@kowaleczka
Oczywiście ze mało takich demotów gdzie to kobieta ma lepiej bo wiecznie potrafcie z siebie robić ofiary, i system was w tym wspomaga. Co to krajów "dzikich" owszem tam kobiety często maja przechlapane ale jeśli chodzi o Europe jest zdecydowanie odwrotnie to wy stoicie wyżej jeśli chodzi o ilość praw i przywieli które wam przysługują. A co to tego "strasznego" molestowania to prawda jest taka ze oskarżenia możecie rzucać na mężczyzn zupełnie bezkarnie rujnując komuś życie i opinie a jak prawda wyjdzie na jaw to i tak wam nic nie grozi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cyjanekpotasu
0 / 0

@kowaleczka
Problem w tym ze problem w zawsze można mieć bo niektóre z was maja bogate fantazje lub po prostu chcą się zemścić lub coś uzyskać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kowaleczka
0 / 0

@Cyjanekpotasu Cześć, dawno się nie logowałam i dopiero zauważyłam wpis. Nie zgodzę się, że w Europie kobiety "stoją" wyżej i mają więcej praw - zależy od sytuacji. Co do oskarżeń to zgadzam się, że nie wszyscy mają równo w głowie i zdarzają się bezpodstawne oskarżenia. Dlatego też uważam, że nie powinno być bezkarności w przypadku fałszywych oskarżeń. Chociaż większy sens widziałabym w karach finansowych niż więzieniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cyjanekpotasu
0 / 0

@kowaleczka
Kobiety nie maja więcej praw ? Powiedz mi co więcej wymaga się od kobiet poza tym ze maja dobrze wyglądać i rodzic dzieci zresztą jedno jak i drugie wchodzi w zakres ich natury ? A i tak cięgle przypisuje się im męczeństwo. Czego wymaga się od mężczyzn ? Praktycznie wszystkiego.
Jeśli masz inne zdanie to podaj szczegóły bo to ze się z czymś nie zgodzisz to za mało. Mogę ci przytoczyć pełne zestawienie, jeśli tylko chcesz i sobie porównasz.
To ze uważasz ze nie powinno być bezkarności to niczego nie zmienia, bo jest jak jest i to jest kolejny argument ze "kobiety stoją wyżej" Jeśli będą tylko kary finansowe to bogaci zawsze wyjdą na swoje. Powinno być jedno jak i drugie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kowaleczka
0 / 0

@Cyjanekpotasu Przepraszam Cię bardzo, ale dlaczego mam rodzić dzieci i dobrze wyglądać? Kto i jakim prawem ma tego ode mnie wymagać? Czyli jak wolę życie bez dzieci i nie jestem super laską to nie spełniam jakiś wymagać społecznych czy jak, bo nie bardzo rozumiem? Po za tym dlaczego mam wymagać czegoś od mężczyzn skoro sama jestem wolnym człowiekiem? Generalnie jestem zwolenniczką równowagi w życiu. Kobiety i mężczyźni na tych samych pozycjach, równy dostęp do edukacji, kariery zawodowej, ale też równy wiek emerytalny i równe emerytury, podział domowych obowiązków itd. Poza tym wymaganie od kobiet tylko dobrego wyglądu jest zwyczajnie zabijaniem ich potencjału. Wiele młodych kobiet mogłoby dojść do wielkich rzeczy, gdyby na pewnym etapie nie usłyszały Twoich słów - przecież masz tylko dobrze wyglądać i rodzić dzieci - sama natura...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cyjanekpotasu
0 / 0

@kowaleczka

Jeśli chodzi o wygląd to zazwyczaj same od siebie tego wymagacie, Jesteście zazdrosne o ładniejsze koleżanki niektóre z was maja wręcz na tym punkcie obsesji. Nie ma chyba kobiety która by o to instynktownie nie dbała. Niektóre mniej niektóre bardziej. To chyba wynika z waszej natury bo tym głównie zwracacie uwagę samców. Którzy maja do was zagadać, zaprosić na kolacje która opłaca i was zadowolić w cielesnych uciechach, jak dojdzie potomstwo to potem na nie zapracować. Wiec wygląda to w sumie nie wiele za to co dostajecie w zamian. Jeśli nie chcesz to nikt ci nie każe o to dbać ale przyznaj sama czy nie malujesz paznokci, Nie robisz makijażu i nie strasz się aby dobrze wyglądać. Jakoś mężczyźni nie potrzebują się tak upiększać. Jeśli chodzi o rodzenie dzieci to niestety nie da się odwróć praw natury i tylko kobiety mogą to robić. Nie chcesz dzieci to ich nie rób. Nie chodzi o to ze ja o was tego wymagam ale jeszcze raz zaznaczę ze to kobiety rodzą dzieci a co do wygładu nie ma chyba kobiety która by na to nie zwracała uwagi. Po za tymi kwestiami reszta leży na barkach mężczyzn niestety. Napisałem tylko to jak to wygląda względem oczekiwań kulturowych. Niestety od was wymaga się znacznie mniej pomimo tego ze wiele z was i tak czuje się na każdym kroku dyskryminowana. Skoro jesteś za równowagą to dobrze, ale tego chyba nie da eis osiągnąć nigdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cyjanekpotasu
0 / 0

@kowaleczka

Może tak a może nie. To tylko twoje założenia. Ciężko to stwierdzić skoro prawo zawsze było dla was bardziej łaskawe. Nawet przykłady gdzie kobiety biorą się za nieletnich uczniów (to tez gwałt w świetle prawa) zawsze jest to traktowanie z przymrożeniem oka z mężczyzn z kolei robi się potworów nawet jak nie ma potwierdzonej winy. Ile jest fałszywych oskarżeń o gwałt ? Komu się wierzy mężczyźnie czy kobiecie ? Niekiedy mordujecie własne dzieci chyba nawet częściej niż mężczyźni. Może za to by się przydał kara śmierci ? Zresztą to nie ma znaczenia bo sama stwierdziłaś ze jesteś za równym traktowaniem płci a tutaj mamy przykład na bardzo nie równe traktowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cyjanekpotasu
0 / 0

@kowaleczka

Owszem są takie kraje ale nie ulega wątpliwości ze w europie macie o wiele lepiej niż mężczyźni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dr_Mengele
0 / 0

A może by tak zamiast kary śmierci, testować medykamenty, implanty itp. na takich ludziach - będzie kara dla nich i zadośćuczynienie dla społeczeństwa jednocześnie. Oczywiście można dać im wybór kara śmierci lub reszta życia jako świnka doświadczalna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem