Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
776 811
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar cysiek63
+5 / 5

Zgadzam się

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RemyPoland
+1 / 7

@YszamanY co może sam Ronaldo... a nie czekaj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Astronautka
+5 / 5

To przez ten gluten

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radhex
+25 / 33

skoro najważniejsze są modne ubrania, fryzury i luksusowy kurort w Soczi za publiczne pieniądze..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BiEmDablju
+2 / 4

@radhex No akurat nie za publiczne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radhex
0 / 2

@radhex
ta wierzysz w ten sponsoring Biedronki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michell
-5 / 5

@radhex Ja pier... Co raz bardziej wkur..a mnie to że żyje w kraju które takie głosy jak Twoje dochodzą do publicznej świadomości.

Idąc Twoim zrytym tokiem myślenia, to najlepiej wycofać wszystkie publiczne pieniądze i nie brać udziału we wszystkich oficjalnych i międzynarodowych imprezach sportowych. Abstrahując że procent publicznych pieniądzy ni jak ma się do procenta pieniędzy sponsorów Lotosu, Biedronki, Blachotrapezu.

Ja rozumiem że aktualna retoryka polityczna cofa nas w szeregi Ukrainy i Białorusi ale miałem ciut nadziei.. Taki mały ciut, że jeszcze społeczeństwo tego bełkotu cofania nie kupuje. Ale zawiodłem się. Cud że Polska z takim zacofanym i kipiącym jadem społeczeństwem jest jeszcze wolnym Państwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 czerwca 2018 o 23:00

R radhex
+4 / 4

@michell
co się tak podniecasz, widocznie pracujesz w budżetówce i jesteś przyzwyczajony do korzystania lekką ręką z cudzych pieniędzy :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Antey
+2 / 2

@michaell
A może warto je przekierować w miejsca, gdzie przy ułamku tych nakładów odnosimy stabilnie sukcesy ?
Siatkowka, brydż młodzieżowy...?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michell
-2 / 2

@Antey - a to sukcesów w piłce nożnej reprezentacja nie miała ? 8 miejsce w rankingu fifa. 1 w grupie. wyjście z 30 letniego marazmu piłkarskiego po 30 latach podczas ME2016. Jedna przegrana i już nie odnosimy stabilnych sukcesów. Jak krucha i fałszywa jest wierność niektórych kibiców Polskich.
Brydż, odbieram jako Twój sarkazm.

@radhex - nie podniecam się i nie pracuje w budżetówce i biorąc pod uwagę średnią krajową zarobków, to ja podatków na te "publiczne pieniądze" miesięcznie odprowadzam tyle ile Ty przez kilka lat. Jestem załamany po prostu hipokryzją społeczeństwa który po wczorajszym meczu idealnie się wyklarowała i który Ty reprezentujesz. Jak się nie ma pojęcia o schematach funkcjonowania to najlepiej rzucić hasło "publiczne pieniądze" i to podsumowuje cały hejter.
Ale rozumiem Twój ból niedoświadczania tego, przenikający przez hasło "modne ubrania, fryzury i luksusowy kurort w Soczi" że ktoś odnosi jakiś w życiu sukces. Najlepiej gdyby pojechali zarośnięci, w majtkach i szczoteczką do zębów.

Zazdrość, to musi być tragiczne odczucie.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 czerwca 2018 o 8:34

R radhex
0 / 0

@michell
napisałem zwykły żartobliwy tekst poruszający kontrowersyjne mimo wszystko sprawy - a twoja postawa świadczy że bronisz interesu ludzi/struktur nadużywających publicznego zaufania i skoro jak mówisz sam zarabiasz kokosy to widocznie coś poruszył czuły punkt
sukcesu ludziom jak najbardziej życzę ale zdrowego sukcesu - ludzie nie są głupi ani ślepi, doskonale wiedzą że dziedziny takie jak piłka nożna i moda to sztuczne twory do zarabiania pieniędzy ocierające się o mechanizmy mafijne - pompowanie jeszcze w to pieniędzy z podatków jest i będzie dyskusyjne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2018 o 17:54

M michell
-1 / 1

@radhex - nie bronię żadnych interesów i moje dochody nie mają tu żadnego znaczenia. Wiem że dzisiaj modne w Polsce jest zarzucanie komuś, kto ma odmienne zdanie o wpływy nieczyste jakiś grup społecznych i pewnie manipulacji zwłaszcza zachodu albo pro-niemieckie macki antypolskie i co tam jeszcze idzie wymyślec. Nie sprowokujesz mnie tym.

Ja poprostu tępie hipokryzje i obłude. Przygotowania do mistrzostw łączyły wszystkich, ponad podziałami, bez wyjątku. Każdy wierzył w sukces. A po meczu z Senegalem, nagle ogazalo się że 80% z tych kibiców nigdy nie wierzyło w zwycięstwo, każdy wiedział że to ciamajdy i ogólnie wyprowadzić wszystkie pieniądze publiczne z reprezentacji, chociaż tak naprawdę nikt nie wie jakie to są pieniądze, z wyżyganiem grania w reklamach łącznie, chociaż to był pierwszy mecz. To tylko może boleć, jak krucha jest konsekwencja u nas w jakieś przekonania. Przeważnie są takie jak wiatr zawieje.

Piłka Nożna to najpopularniejszy sport na świece. Dziecko jak zacznie chodzić, to pierwsze co robi to kopie piłkę. Nie rzuca oszczepem, nie gra w hokeja, czy w golfa, tylko lata od rana do wieczora za piłka. Mieszkam w 600 tysiecznym mieście, gdzie jest 25 orlikow i nigdzie nie idzie szpilki włożyć, wszystko zajęte na cały dzień, 7 dni w tygodniu. Więc to gdzie są pieniadze, decydują ludzie. Tam gdzie są ludzie, są sponsorzy. Piłka Nożna sponsoruje się sama. Te śrubki które dostaje PZPN z budżetu Państwa, idą na szkółka, boiska dla młodzieży i promocje aktywizacji dzieciaków. Sugeruję w tym kierunku spojrzeć a nie tradycyjnie zarzucac "że publiczne pieniądze są marnowane". Publiczne pieniądze marnuje polityk, który nie mając samochodu, przez dwa lata wyciągnął 70 tys zł, na paliwo z budżetu państwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2018 o 23:11

R radhex
0 / 0

@michell
Nie wiem gdzie tu widzisz hipokryzję i obłudę - zwykłe ludzkie emocje - wygrywają są bogami, przegrywają są patałachami, doszukujesz się jakiejś wyższej logiki ale emocje mają swoją logikę i nikt tego specjalnie na serio nie bierze poza marginesem emocjonalnie popapranych idiotów.
Nie - to co mówisz to nie jest modne - po prostu ludziom się oczy otwierają jak są robieni w konia przez okołokorporacyjne zagraniczne struktury które narzucają swoja neokolonialną politykę argumentując prawami ekonomii i którzy działają bo dostają pozwolenie od swoich wasalów we władzach Polski.
Inne zdanie każdy ma mieć prawo ale tak jak mówię, ludzie nie są głupi i ślepi widzą jakie kto ma intencje i kto działa dla dobra Polski i Polaków a kto tylko dla wąskiego grona zagranicznych beneficjentów.
Tak o pieniądzach decydują ludzie, o wszystkim decydują ludzie, faszym, holocaust to też były decyzje ludzkie - więc akceptowanie bezmyślne poczynań ludzkich to droga donikąd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 czerwca 2018 o 0:53

avatar RM_PL
+16 / 18

Niestety, ale hype pękł. Ale jeszcze mamy mecz o wszystko. Mam wrażenie, że wszyscy (zarówno kadra jak i my, zwykli kibice) uznaliśmy, że Senegal to zbieranina byle jakich kopaczy, którzy nawet kondycyjnie nie dadzą rady...
Lekceważenie przeciwnika to pierwszy krok do porażki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michael112
+1 / 1

Jak zwykle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dwaemu
+4 / 4

@RM_PL Ale Senegal to jest akurat zbieranina byle jakich kopaczy. Którzy w tym meczu nie pokazali niczego specjalnego. Szczegół, że nasi byli zbieraniną jeszcze gorszą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asdfasdfasd
-1 / 1

@RM_PL @dwaemu Gimbaza nie pamięta jaką zbieraniną kopaczybył i jak grał Senegal na mundialu w Korei....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jan456
+1 / 1

Ludzie takie argumenty że kogoś zlekceważyli że uznali za słabego są żałosne. Niech sobie każdy pomyśli że mam jedną szansą w życiu po której mogą cię zapamiętać i po której możesz przejść do historii a takim wydarzeniem dla piłkarza jest mundial to starasz się ponad siły dajesz 120% walczysz za 2 i nie ważne są przeciwności nie liczy się przeciwnik czy jest to Brazylia, Argentyna czy Wyspy Owcze albo taki Senegal jeśli człowiek wie o co idzie gra o cele wyższe niż kasa na koncie, nowy kontrakt albo reklama w tv to potrafi dokonać rzeczy wielkich pokazała to Islandia złożona z graczy półamatorskich dla których gra w reprezentacji to coś więcej niż miejsce promocji albo nabijania kasy a w naszym meczu każdy widział jak było. U nas niestety mentalność jest całkowicie inna gdy po meczu jeden z piłkarzy naszej reprezentacji powiedział że byliśmy zniechęceni grą przeciwnika to aż mi się zagotowało jeśli mówi to ktoś kto ma grać na mundialu to nasze szanse są minimalne. Nie da się nic osiągnąć bez zrozumienia celu a nasi piłkarze niestety go nie zrozumieli obym się mylił ale mieli moją wiarę po takim meczu wiary już nie mam i to oni muszą mi ją przywrócić kolejnym spotkaniem bo żaden z nich nie ma prawa tego wymagać na zapas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
+2 / 6

Z Nawałką było pewne, że nie wyjdziemy z grupy. Czarni dwa razy szybsi, silniejsi i lepiej przygotowani taktycznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
-2 / 6

@lkrysztofik @mysliwy1234 O to to! co ma Nawałka do tego? Najlepszy trener od lat. A że czarni mają inną wydolnośc fizyczną, to do kogo można o to mieć pretensje? Do matki natury?
Taktycznie Senegal takie samo dno jak my dzisiaj. mieli szczęście przy 1 bramce, a to, co się działo przy 2, to jakas kpina. Jak arbiter może dopuścić do takiego burdelu?
Celność naszych podań to największy minus do poprawienia. Kownasia zamiast Milika od 1 minuty i będzie lepiej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
-1 / 3

@maggdalena18 - Tak to jest jak kobieta się wypowiada o piłce. Nawałka może dobrze wypada przy jeszcze gorszych jak Fornalik i Smuda, ale nadal to bardzo niski poziom. Dostał on nieporównywalnie lepszy skład niż ktokolwiek inny i gra defensywny antyfutbol, gdzie mówienie o taktyce to gruba przesada. Na Euro jego decyzje były kuriozalne, jak chociażby brak zmian i zamykanie się we własnym polu karnym i Lewandowski miał większy wpływa na pozytywną grę drużyny niż on. Polska grała dziś bez pomysłu, ładu i składu, nie potrafili nawet rozegrać piłki, a Senegal był wyrachowany i świetnie ustawiony. Jeżeli nie masz pojęcia o piłkarskiej taktyce to po co się wypowiadasz. Gdybyśmy zatrudnili dobrego zagranicznego trenera to może nawet wygralibyśmy Euro, teraz drużyna jest już podstarzała i wyjście z grupy z tym selekcjonerem będzie cudem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
0 / 2

Generalnie ludzie chwalący Nawałkę zawsze mnie dziwili, bo niby za co należą mu się pochwały? Jego jedynymi zaletami jest to, że potrafi w drużynie utrzymać porządek i "dobrego ducha", jeżeli chodzi o decyzje taktyczne i personalne to jest naprawdę kiepsko. Poza tym co mnie raziło w tym meczu to brak agresji i walki, jak widać nie miał kto ich zmotywować i odpowiednio do meczu nastawić, przez grali oni jak panienki nasza gra wyglądała tak jak wygląda selekcjoner który jest kulturalnym wymuskanym elegancikiem pełnym kurtuazji... widzieliście ich miny po meczu? Przecież oni nawet nie byli źli, mieli to gdzieś. Po prostu przeszli obok meczu bez pomysłu, granie na Grosickiego i Błaszczykowskiego którzy mieli biegać po skrzydłach i wrzucać do Lewego to żadna strategia i trener przeciwników od razu to przewidział i zneutralizował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P plonacapiescace
-2 / 6

@maggdalena18 baba pisząca o piłce nożnej? Pewnie szukasz atencji u chłopaków. Wracaj oglądać swoje komedie romantyczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~yezer
0 / 0

@lkrysztofik Może przeczytaj jeszcze raz bzdury które piszesz...
W pierwszym komentarzu napisałeś że to wina Nawałki a później, że czarni są lepsi.
Przez Twoją logikę rozumiem, że czarni są szybsi i silniejsi bo mamy Nawałke XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
0 / 2

@lkrysztofik Po 1. płeć nie ma tu nic do rzeczy, bo znam facetów, którzy w ogóle się na piłce nie znają. Po 2. Nie jestem mega znawcą i się za niego nie uważam - pisze co myślę i nie mówię, że nie mogę się mylić.
A więc powiedz mi, gdzie moje stwierdzenie, iż jest najlepszy od lat, jest błędne? Nigdzie. Czytaj ze zrozumieniem. Nie porównuję go do Górskiego, bo to by było śmieszne. A że dawno lepszego nie było to cóż...
Brak zmian na Euro to była masakra, wiem. Ale jakiś tam sukces odnieśliśmy.
A co do zatrudnienia zagranicznego: nie zrobiono tego, więc nie będę Nawałki porównywała do innych ZAGRANICZNYCH trenerów, tylko porównuję do jego poprzedników. Który był lepszy i ile lat temu? Górski 40 lat temu?
Brak walki był wyraźny, ale jak piłkarze nie dają rady go wskrzesić w sobie, to co da trener tak naprawdę? Wystawił od początku zły skład i zbyt długo się go trzymał, ot co. Ja nie mówię, że Nawałka jest super i nieomylny, nie.

@plonacapiescace Milcz i schowaj się w szafie. Nie szukam atencji i komentuję to, co mi się podoba. Wiem, co to spalony i hat trick, wiesz? wow, zaskoczenie. I wiesz co? Wolę Wejście Smoka od Zmierzchu, także się odwal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 czerwca 2018 o 22:50

avatar lkrysztofik
+1 / 1

@yezer - potwierdzasz moją teorię o tym, że "XD" używają ludzie umysłowo upośledzeni... ty może lepiej o logice się nie wypowiadaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
+1 / 1

Murzyni byli zdecydowanie lepsi taktycznie i trzeba być laikiem by tego nie zauważyć, a byli pod tym względem lepsi właśnie dlatego, że strategia jest dla Nawałki obcym słowem. Nie chce mi się niczego udowadniać ludziom którzy nie sprawiają wrażenie zbyt rozgarniętych. To o czym piszę to oczywistości z których zdaje sobie sprawę każdy kto ma oczy i mózg. Śmieszyło gdy przed mistrzostwami każdy myślał, że rozniesiemy grupę... z tym trenerem? Że bramki były pechowe to oczywiście prawda, ale to, że nie oddaliśmy właściwie celnego czystego strzału na bramkę poza wolnym Lewego i golem to nie żaden pech tylko brak agresji, woli walki, polotu i pomysłu na grę. Myślę, że nie potraficie spojrzeć obiektywnie, bo jesteście polakami, ja tam żadnym patriotą nie jestem, bo to gdzie się urodziłem to po prostu losowa kwestia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
0 / 0

@mysliwy1234 - Senegal w meczu z Japonią znowu pokazał solidną grę taktyczną, właśnie to ty ch*ja wiesz o piłce skoro tego nie widzisz, świadczy też o tym, że oceniasz grę na podstawie bramek... może świadczą one o wyniku, ale to tylko chwila, o grze świadczą pozostałe niuanse z ciągu całego meczu. Tak jak piszę, wiadomo, że bramki były przypadkowe, ale nie przypadkowe było, że nie mieliśmy czystego strzału z akcji. Nawałka kiepsko zaplanował strategię, co nie wyklucza tego jak solidnie prezentuje się Senegal. Generalnie śmieszy mnie jak idioci nie mający pojęcia o jakimś temacie próbują się mądrzyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+7 / 9

Po komentarzach można powiedzieć tylko tyle: jacy kibice, taki wynik. Szkoda Bednarka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AndPaw
+3 / 3

Przede wszystkim Nawałka tak namieszał, że nie tylko przeciwnicy nie wiedzieli jak zagramy, ale jak było widać sami nasi piłkarze tego nie wiedzieli.

W ostatnim czasie zawsze skutecznie graliśmy z dwójką defensywnych, a tu wychodzimy po raz pierwszy praktycznie bez sprawdzenia z jednym. Przechodzimy na 3-5-2, które jeszcze w ani jednym meczu nie okazało się skuteczne itd.

Piłkarzy mamy takich, a nie innych, czyli jednego gwiazdora, kilku solidnych i tylko tyle, ale w ostatnich latach tą grupę cechowało, że byli drużyną, że się rozumieli, a dziś stało się to co byliśmy świadkami od pół roku od awansu, mieszanie składem, ustawieniem i nikt nie wie co ma grać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
+1 / 1

@AndPaw Chyba ofensywnych? I tu cały czas podkreślają, że ustawienie bardzo ofensywne, bo z 2 napastnikami. Ustawienie z 3 defensywnymi całkiem nieźle nam się ostatnio sprawdzało, a to dzisiaj to... Tragedia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S spioszeq
+1 / 1

Banda decydentów piłkarskich!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karolka400
+3 / 5

Uwielbiam po przegranym meczu tą falę hejtu.. Jakby wygrali, nawet fuksem, to nagle byliby sami fani piłki nożnej.. Uważam, że trzeba kibicować do końca. Nie wyszło, trudno. To tylko sport. Może kolejnym razem :) kibicem trzeba być zawsze a nie tylko jak są wygrane mecze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 0

@Karolka400 Przecież zawsze wspieramy swoją drużynę śpiewając "Polacy, nic się nie stało!!!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~45y45y45
+1 / 1

@Karolka400 Może i masz racje z tym hejtem... Ale tym razem zasłużyli... Nie było widać wcale starań przez cały mecz poza końcówką i nie potrafili grać pewnie tylko zachowawczo, ostrożnie, bez pewności chcieli rozgrywać robiąc przy tym błędy[ czt. Ch.jowo]. Mimo wszystko wierzę że się ockną po tym meczu i dadzą z siebie więcej z Kolumbią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dose2
0 / 0

Polacy nic się nie stało...
Ech... jle to już razy???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
+1 / 1

Wypacykowane panienki przegrały ale dobrze grają w reklamach za duuuze pieniądze teraz zrobią włoski pazurki i kolejna reklama

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michell
+2 / 10

Uwielbiam ten jadzik polaczkowy - wszyscy uczestniczyli w tym baloniku. Wszyscy mieliśmy nadzieję na to że zaczniemy dobrze.. Ale jak się okazało że wyszło źle, to nagle Polaczki wiedziały że tak będzie i nagle polaczki znają cała analizę meczówa. Ja w przeciwieństwie do wcześniejszych mundiali, wierze ze damy rade i że mamy szansę, bo kibicuje się do końca.

Cytując klasyka "Kraj piękny, tylko ludzie ku**wy"
Wstyd mi. Nie z Polskę, nie za naszych reprezentantów a za was wszystkich, cebularskie cioty życiowe.

A do wysmiewania Niemców, to byliście pierwsi. Paranoja. Dzisiejsze społeczeństwo Polskie i internetowe to dno i 5 metrów mułu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 czerwca 2018 o 21:14

W warszawiaczanka
-1 / 1

@michell To coś dziwnego, że znudziło się śpiewanie "Polacy, nic się nie stało!"? To takie dziwne, że jednak wymagamy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michell
-1 / 3

@warszawiaczanka - wymagamy hejtem? Brawo za podejście.

Pracodawca jak wymaga hejtem, to pracownik pierwszy biegnie do sądu w podskokach, że mobing.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
+1 / 1

@michell Jedni hejtują inni krytykują. Jak świat długi i szeroki ludzie są różni. Ale od hejterów chyba gorsi są "szlachetni" obrońcy ciemiężonych sportowców. To jakaś metoda na podbudowanie sobie ego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michell
-1 / 1

@warszawiaczanka - Nazywasz mnie " szlachetnym obrońcom ciemiężonych sportowców" bo nie wpisuję się w ogólnonarodowy i typowy dla polaczków schemat wylewania żółci i jadu bo nie udał się pierwszy mecz ? Bardzo ciekawymi wartościami się kierujesz.

Ten mecz pokazał, to że jako Polaków, przygotowania do tych MŚ łączyły ponad wszelkimi podziałami a gdy się nie udało to wyszła typowa cecha mieszania z błotem i fala hejterstwa i totalnego buractwa. Nagle 80% zagorzałych kibiców stało się bandą kanapowych trenerów którzy swoją frustrację wylewają w typowym dla siebie chamskim językiem.

Byłem akurat na wakacjach we Włoszech gdy Włochy nie weszły to tegorocznego Mundialu. Widziałem wsparcie kibiców którzy mimo porażki, pocieszali swoich piłkarzy pokazując swoją dojrzałość. Życzyłbym sobie, żebyśmy się tej dojrzałości sportowej od nich uczyli, bo odnoszę wrażenie że w dzisiejszej komunikacji społecznej, bardziej się przejmujemy ilu Niemcy i Francuzi mają imigrantów a nie próbujemy się pozbyć negatywnych społecznych naleciałości co właśnie powoduje u nas to słynne „cebuarstwo”

Ale jeżeli Ty po przegranym meczu wolisz rzucać jadem i hejtem, to już tylko i Tobie to świadczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 0

@michell Reprezentacja piłkarska Polski nie przegrała tylko pierwszego meczu. Oni przegrywają wszystko, po prostu są słabi. Jednak za każdym razem naiwnie dajemy im kolejną szansę. Ale ile razy można się rozczarowywać? Zachowywaliśmy się bardzo długo tak jak Włosi, polska reprezentacja odnosiła porażki, a my dalej byliśmy z piłkarzami z wiarą naiwniaków w lepsze kolejne zawody. Tylko nasuwa się pytanie ile sukcesów piłkarskich mają Włosi, a ile my? Czy to tylko przegrany mecz czy kolejne zawody tradycyjnie bez przyzwoitego miejsca? Tak masz rację, ciekawymi i zarazem surowymi zasadami się kieruję. Jedna z nich to dawanie drugiej szansy...ale nie setnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michell
-1 / 1

@warszawiaczanka - "Reprezentacja piłkarska Polski nie przegrała tylko pierwszego meczu. Oni przegrywają wszystko, po prostu są słabi" - Już pierwsze Twoje zdanie, sugeruje mi że nie warto dalej ciągnąć z Tobą dyskusji.

Zapoznaj się że statystykami i wynikami meczów Polski 4 lata wstecz i jak będziesz chciała to wróć.
Ale czego oczekiwać od sezonowego kibicowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 0

@michell No dobrze no to zapoznajemy się ze statystykami meczów Polski. Normalnie wyniki są świetne potrafimy ograć czołówkę światowej piłki nożnej ograliśmy 8:1 Gibraltar, albo wygraliśmy z Kazachstanem 3:0, Gruzję 4:0, no i ograliśmy potężną Armenię 6:1...https://www.google.com/search?q=reprezentacja+polski+wyniki+2016&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b#sie=t;/m/03b6j8;2;/m/01l10v;mt;fp;1. To może teraz sam się zapoznaj jakie zaszczytne miejsca Polska zajmuje na zawodach typu Mundial, albo Mistrzostwa Europy. To jest wyznacznik siły reprezentacji, a nie pojedynczy mecz ze słabą drużyną. Jak znajdziesz te czołowe miejsca Polaków to wróć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 czerwca 2018 o 15:11

M michell
-1 / 1

@warszawiaczanka - To ja Ci powiem jak to wygląda od strony osób którzy interesują się piłką i znają jej funkcjonowanie, a nie od sezonowych kanapowych kibiców, którzy kibicują jak tylko wygrywają.

Od 2014 roku, od kiedy zaczęła się tzw. "Era Nawałki" - 45 meczów rozegranych na każdym szczeblu. 7 porażek (na 45 meczów!), 14 remisów, 24 zwycięstwa. Duża część porażek i remisów to mecze towarzyskie, gdzie testujemy ustawienia i taktykę. Historyczna wygrana z Niemcami (Mistrzem Świata), awans do ćwierćfinałów i późniejsza przegrana dopiero w karnych, z późniejszym Mistrzem Europy (Portugalia). Awans na Mundial z pierwszego miejsca. Awans do ćwierćfinałów z pierwszego miejsca. 8 miejsce w rankingu FIFA a też historyczne było 6., wygrana ze Szwajcarią, Czechami w tamtym czasie czołowymi drużynami. Faktycznie, przegrywamy wszystko !.

A co mamy dzisiaj ? Po serii radości i emocji jakie dała nam reprezentacja, doszła do głosu banda Januszy, która przez jeden mecz nagle chce publiczne pieniądze (ciekawe jakie to są te pieniądze), wycofać z reprezentacji i dać na Narodową Drużynę Brydża czy też rzucania dyskiem, żebyśmy tam sukcesy odnosili a piłkarzy nachętniej byśmy zlinczowali. Atmosferę którą budują Ci pseudokibice swoimi chamskimi wstawkami, nie pomagają w przygotowaniach do następnych meczy. Ale tak jak pisałem wcześniej... mamy problem z jakąkolwiek dojrzałością i samozachowawczością. Pokazuje to... ile są warci dzisiejsi polscy kibice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 0

@michell Widzę starasz się, doceniam, prosiłam Cię jednak o konkretne rzeczy. Poczekam jeszcze trochę, może znajdziesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2018 o 2:04

avatar maggdalena18
+3 / 5

Lewy cały czas mówił, żeby balonika nie pompować. Kto chciał - pompował.
Mecz był słaby, nie ma co ukrywać. Dokładnośc podań = 0. Aczkolwiek ja w ogóle nie ogarniam tej sytuacji przy 2 golu dla Senegalu. Zawodnik powołany do zmiany, zaczyna schodzić, nagle nie schodzi, za to niby kontuzjowany zawodnik nagle wbiega zza linii bocznej na boisko... Kompletny burdel. Sędzia też trochę niesprawiedliwy, bo u Krychy wątpliwości co do żółtej kartki nie miał, ale Senegal to już tylko pogadanki dostawał przy podobnych sytuacjach. Afrykańskie czary-mary czy co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaku0619
+3 / 3

Przypomniał mi się tytuł "Biali nie potrafią skakać" :)
Senegal pokonał nas fizycznie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzsledz
+1 / 3

I tyle dał ranking fifa i lepsze rozstawienie... Grają nie cyfry a zawodnicy na murawie, jak nie gryzą trawy to kończą jak dziś Polacy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jeremi978
-2 / 4

Po co w ogóle oglądać tą chałę, skoro od lat wiadomo, że te bałwany przegrają?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P plonacapiescace
-1 / 1

@STUDZINEK głupi ojciec to i głupi syneczek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+1 / 1

Cieszę się, że piłka jest mi kompletnie obojętna i nawet nie wiem, co to spalony. Nie wyobrażam sobie być tak potwornie sfrustrowanym przez tak wiele lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Master_Yi
+1 / 1

Może ktoś wyjaśnić dlaczego sędzia wypuszcza strzelca drugiej bramki akurat w takim momencie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~awdawdawd
0 / 0

czas przestać to finansować bo to jest już żałosne, w ogóle nie biegali, tak jakby chcieli przegrać, wywalić to,wytrenować młodych maratończyków, eot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michell
+4 / 6

Ludzie... o jakim wy napompowaniu gadacie. 8 miejsce w rankingu FIFA. Pierwsze miejsce w grupie w eliminacjach. Serio?!
Argentyna, Niemcy, Brazylia zawiodły.. Czołowe druzyny świata.
Wasza wiedza na temat piłki, jest na poziomie Janusza który wie że jak piłka wpadnie do bramki to jest gol.

To pokazuje niedojrzalosc naszego społeczeństwa, które jak jest dobrze to się puszy a jak jest źle, to wbić w ziemię i zmieszać z błotem. A wybielamy się na tle innych narodów... Jaki to zachód jest zdemoralizowany i zły.. A my tacy czyści i świeci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lord_Tomasz
0 / 0

@michell Tu nie chodzi o to, że przegrali, tylko o to jak przegrali. Obsrani od pierwszej minuty. Jak Senegal oddał trochę pola to były podania miedzy obrońcami, a reszta stała i nie było do kogo podać. Brak jakiegokolwiek pomysłu na grę. O to chodzi. Wczoraj Tunezja przegrała z dużo lepszą Anglią po ciężkiej walce i golu w doliczonym czasie, mimo że różnica w jakości gry była duża. Podobnie wyraźnie lepsza Szwecja dopiero po karnym pokonała Koreę. Jakikolwiek mecz oglądasz i widzisz jak piłkarze gryzą trawę. Jedynie nasi chłopcy spacerkiem i długą piłą chcą załatwić sprawę. Przypomnij sobie mecz o wszystko z Niemcami w 2006 r. Przegraliśmy, ale nikt nie miał żalu. W tamtym meczu nasi piłkarze dali z siebie wszystko, walczyli i robili co mogli. Przegrali, bo byli gorsi i tyle. Nie było takiej atmosfery jak dziś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B brudger
0 / 0

to nie wstyd przegrać z Seagal'em

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dfevgbrh
+1 / 1

Największy problem naszej kadry, ponownie, to że nie trenują przed mundialem, tylko zaczyna się błazenada. W tym roku przeszli samych siebie, gdy za moje pieniądze urzadzili sobie wakacje w Juracie z całymi rodzinami. Było to dwa tygodnie przed turniejem. Następnie w Arłamowie więcej czasu spedzili na rozdawaniu autografów i sesjach fotograficznych niż na boisku treningowym. Widać efekty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fgijk
-1 / 3

Ale będzie beka z tych wszystkich Januszy,jak jednak pykniemy Kolumbię..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jvydjlo
0 / 0

Wieksze swieto narodowe niz 3.5. Czy 11.11 a po meczu zaloba wieksza niz smolensk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karolka400
+1 / 1

@STUDZINEK Proponuję nauczyć dziecko przerywać, bo często będzie to robić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xXx_le
0 / 0

I razem - Nidz siem nie stao :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karolka400
+2 / 4

@warszawiaczanka to wyjdź i zagraj. Świetnie się mówi przed telewizorem jak mają grać. A chciałabym widzieć każdego znawce który krytykuje, co by pokazał. Możecie mówić że to zawodowi piłkarze, pragnę przypomnieć że to tylko ludzie a nie roboty do wygrywania. Każdy ma prawo do błędów, każdy może mieć gorszy dzień. Czasem są dni że nawet słońce nas wk*rwia i nic nie idzie po naszej myśli. Robili co mogli, powtórzę jeszcze raz: to tylko sport. Jak Stochowi skok nie wyjdzie to też z Was wychodzi ta cudowna polska mentalność.. Żenada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 0

@Karolka400 Niestety, nie dam rady grać w piłkę, po operacji kolana nie mogę nawet biegać. Tak, każdy ma prawo do błędów, każdy może mieć gorszy dzień tylko, że nasza reprezentacja ma gorszy dzień zawsze kiedy są zawody. Mogą mieć choć raz gorszy dzień na treningu, a nie na ważnym meczu? Jeszcze bym przebolała te ich porażki, ale gruba kasa idzie z budżetu państwa czyli z naszych podatków na ich grube gaże. Selekcjoner bierze krocie, piłkarze krocie, a wyników jak nie było tak nie ma. Może po tych wszystkich latach mamy dość śpiewania "Polacy nic się nie stało."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lulus
0 / 0

@Karolka400 - co do mentalności polaków, to nie tylko w tematach sportu jest to widać ;) to się ładnie nazywa "ultrakrepidarianizm".
Ale też ciężko nie odmówić racji warszawiaczance w temacie sponsoringu sportowców. Z chęcią poznam też zasady sponsoringu tych sportowców, to temat będzie można wtedy rozwinąć. Nie powinno być tak, że sportowiec się nie będzie starał, a dostanie tyle samo kasy. Powinno to być uzależnione od wyniku, by i "sponsor" mógł na tych ludziach zarobić. Rozumiem, bo każdemu jak wspomniałaś zdarza się gorszy dzień, ale w przypadku "profesjonalistów" są one po to by wyciągać wnioski. Jeśli kasa jest uzależniona od wyniku - okej, bo wtedy zmusza sportowca(który ma gorszy dzień) do myślenia "cholera, a może mógłbym w tej sytuacji zrobić inaczej/lepiej". Jeśli nie jest - to po co się wtedy starać o wyniki jakiekolwiek. Wyjść, zrobić swoje i do domu.
Przynajmniej ja tak uważam(sponsoring w sporcie ogólnym).
Co do samej piłki nożnej - głosu zabierał nie będę, gdyż nie wiem jak wygląda tam sytuacja "od kuchni". Jak zgłębie temat, to wtedy i w tym temacie bedę mógł zabrać głos.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukaszzek88
0 / 0

Jak zwykle lawina hejtu... żałosne... Wszyscy mądrzy przed telewizorem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hahahahdsa
0 / 0

ja wiedziałem, że tak będzie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nighthawk7
0 / 0

Od dawien dawna powtarzam. Póki będziemy grać jednym wysuniętym napastnikiem to będzie gówno nie gra. Dać jakiegoś trenera, który nauczy chłopaków agresywnej gry, wywalić tych lalusiów co więcej czasu spędzają na czesaniu włosów do reklamy szamponu i dać młodych, zdolnych chłopaków i będzie lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zdzichu_
0 / 0

Za wystawianie w pierwszym składzie Mylika Nawałka powinien wylecieć na zbity pysk. Już po meczu z Litwą każdy przeciętny kibic widział jak na dłoni, że Mylik to patałach, który nie potrafi prosto w piłkę kopnąć. Nawałka miał dodatkowo miesiąc obozów przygotowawczych i zgrupowań, podczas których codziennie widział zawodników na treningach, a mimo to nie dostrzegł tego, co każdy widział po zaledwie 90 minutach patrzenia w telewizor na wcześniej wspomniany mecz..?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michell
-1 / 1

@zdzichu_ - Będę czekał na Twoja kandydaturę trenerska gdy rozpisza nowy konkurs na selekcjonera reprezentacji Polski.

Nie zawiedziesz? Oczywiście że nie. Kanapowi trenerzy nigdy nie zawodzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fikolek82
0 / 0

Milik nowym Rasiakiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michell
+1 / 3

Polska nie zdala egzaminu z wierności.
Można powiedzieć że jest to co zawsze... Czyli huraoptymizm przed i hejt, mieszanie z błotem przez kanapowych trenerów z przed telewizora.

Mam tylko nadzieję że mecz z Kolumbia zamknie pyski wszystkim hejterom którzy tradycyjne jak czary mary przemienia się tutaj w komentarzach w zagorzałych kibiców którzy zawsze wierzyli się nam się uda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zdzichu_
0 / 0

@michell, pisze się "sprzed". Skoro jesteś taki "patryota" to przynajmniej pisać się we własnym języku naucz. Przechodząc do rzeczy: Polska zagrała w tym meczu fatalnie. Nawet komentatorzy zagranicznych telewizji po tym meczu się dziwili jakim cudem ta reprezentacja znajduje się w pierwszej 10 rankingu FIFA. M.in. o tym zdecydowały błędy personalne przy ustalaniu składu, jak chociażby wystawienie Milika, który (już pomijając lata wcześniejsze) cały okres przygotowawczy prezentował się wybitnie beznadziejnie. Przy powołaniach tak samo - nie zabrał na mundial tych piłkarzy, ktorzy byli w formie, tylko tych, którzy mu osobiście z pewnych odpowiadali (Peszko zamiast Mierzejewskiego)... a kadra nie jest prywatnym folwarkiem Nawałki, tylko reprezentacją całego narodu, więc to jest niedopuszczalne. To tylko główne powody, bo chcąc wymienić wszystkie można by napisać cały referat.
W każdym razie w większości tutejszych wypowiedz od, jak to nazywasz, "kanapowych trenerów" można zobaczyć przynajmniej namiastkę konstruktywnej krytyki (wypisanie głównych przyczyn porażki), zatem to Ty wychodzisz na hejtera, bo napisałeś w tym temacie już kilkanaście komentarzy a jedynym Twoim "argumentem" jest bełkot, który można streścić do sloganowego "Polacy, nic się nie stało".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LocosPPG
0 / 0

Powiedzcie szczerze-czy w tym kraju jest choć jeden kretyn myślący, że wynik będzie inny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qnr4d
0 / 0

brak zaangażowania to jest pierwsza i ostatnie co zarzucam tej drużynie. Tylko dla tego przegrali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VanCyklon
-1 / 1

heh, ja obstawiałem, że przegramy 2:0

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P panna_zuzanna_i_wanna
0 / 0

Polacy grali słabo - fakt. Przykro się to oglądało - fakt. Ale jak czytam wysyp komentarzy od ekspertów z bożej łaski, którzy siedząc w domu w szczegółach opisują co powinno się zrobić, kogo wystawić, jak grać i jeszcze wyzywają i przeklinają jak żule spod budki z piwem, to zbiera mi się na pawia, serio. Jedna z rzeczy, których w tym kraju nienawidzę - każdy uważa się za eksperta i każdy się na wszystkim zna. Druga - agresja i wulgaryzmy. Trochę kultury, ludzie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaczorex
0 / 0

...ktoś serio myślał, że tym razem będzie inaczej niż zwykle?? Lol xDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~srdfh
0 / 0

Tyle dostają kasy za to, że mamy całkowite prawo od nich wymagać i oczekiwać tak dużo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem