Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
304 313
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar mrajska
+6 / 8

Jakość też się może rożnić od tej reklamowanej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gambini
+18 / 20

Właśnie nie może! Jak masz podaną cenę towaru, to ma to tyle kosztować, a tę karteczkę to mogą sobie włożyć...między bajki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
+1 / 5

@Gambini
Tylko weź się z nimi kłóć o złotówkę czy dwa. Pal licho gdy chodzi o sprzęt, a różnica w cenie to powiedzmy 100 zł. Wtedy to nawet z chęcią bym zadzwonił do IH. No, ale o bułki czy mleko się kłócić nie ma sensu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gambini
+8 / 10

@Kompleksowy
Miałem kiedyś ciekawą sytuację.
Byłem na przejażdżce rowerowej i spragniony podjechałem do sklepu po coś do picia. Nie brałem portwela a w kieszeni zostało mi niecałe 4 zł. Widzę Powerade w lodówce za 3,80 no to go chyc i do kasy, a że kolejka była długa to otworzyłem go i się napiłem, no bo przecie kupuję. Pani skasowała i nagle chce 4.30. Ja tłumaczę, że cena na półce jest inna i że to wprowadza w błąd. Pani była nieugięta i odmówiła sprzedaży w tej cenie. Poirytowana chowa już ten napój i wtedy ja oznajmiam, że już go otworzyłem i nie mam przy sobie więcej pieniędzy. Wtedy wywaliło jej już korki zupełnie. Skasowała go z największym możliwym dąsem i uroczyście oznajmiła, że w takim razie nie będzie już napojów w lodówkach!
Ciekawe komu zrobiła na złość:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~az
0 / 2

@Gambini wlasnie, ze moze! a ty jako klient masz prawo wybrac nizsza, ale nie musisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar m11
+7 / 7

@Kompleksowy No właśnie trzeba się kłócić o tą "złotówkę czy dwa". Nie robiąc tego zezwalasz na okradanie się przez międzynarodowe korpo. CENA na wywieszce, jest ceną ZAKUPU! Pewna znana sieć z czerwonym-czarnym owadem w logu, ostatnio przekracza granice dobrego smaku: kilka razy w miesiącu na moim rachunku pojawiają się ceny zupełnie inne niż na półce. ZAWSZE reklamuję (bez wrzasków, bo obsługa zazwyczaj jest bogu ducha winna) i ZAWSZE różnica jest wypłacana szybciutko i bez szemrania wypłacana. Managerzy doskonale zdają sobie sprawę z tego co robią i czekają na naiwnych, dlatego takie spory są załatwiane "na korzyść klienta" :)

Odwracając sytuacje: kiedy klient przyklei cenówkę z towaru A na towar B podlega sankcjom z art 286 kk :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sebastos
+1 / 1

@Gambini Właśnie. W innym przypadku telefon do inspekcji handlowej i pozamiatane!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanuszTorun
+8 / 10

Gdyby czytnik na ścianie i czytnik w kasie pobierały dane z tego samego źródła - tej samej bazy danych, to nie mogłyby wystąpić żadne różnice. Byłoby to technicznie niemożliwe. Ale żeby tak było, to trzeba by trochę pomyśleć, zanim się uruchomi cały system.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~paaaaaat
+1 / 1

@JanuszTorun
ta sama baza danych ale czytnik nie potrafi "nabić" wielu sztuk towaru co na przykład upoważnia do rabatu i ludzie drą się na kasjerów albo pracowników sklepu że "inna cena, inna cena" a tak naprawdę cena wisi wielka czerwona że jest taniej i dopisek jeśli się kupi ileś tam sztuk i cena bez rabatu już mniejsza czcionką bo musi byc ale tej klient już nie czyta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DarkPsychopath
+1 / 3

Ale jak..... To jest zwykłe oszustwo na pieniądze i tyle. Rozumiem, że cena na karteczce może się
rzadko kiedy różnić ( choć nie powinna ) albo ceny może przy produkcie nie być. I wtedy korzystamy z czytnika. Ale wymawianie, że czytnik ma złe ceny to robienie z ludzi idiotów. Najwidoczniej to zrobiono specjalnie, bo zarówno czytnik jak i kasa powinny i zawsze mają tą samą bazę danych. Może czegoś nie być na czytniku, ale na kasie powinno być tak samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~paaaaat
0 / 0

może się różnić bo np cena na czytniku dotyczy pojedynczej sztuki a na kasie po zakupie wielosztuk może się zmniejszyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vetulae
+2 / 2

Widać, że to ktoś sam sobie napisał, przykleił i zrobił zdjęcie a Wy się ekscytujecie XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~true_xxxx
0 / 0

@vetulae dokladnie, wiele razy bylem w wielu biedronkach i jedyna kartka jaka widzialem przy takim czytniku to "po sprawdzeniu ceny prosze odlozyc produkt na miejsce"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ulme
+3 / 3

@Kompleksowy Sam pracowalem kiedys jako kasjer i zawsze w takiej sytuacji sprawa byla rozwiazywana na korzysc klienta. Teraz ja w podobnej sytuacji tez zawsze kloce sie o cene, nie ma znaczenia czy to bulki mleko czy cos innego. Cena na polce jest cena obowiazujaca. Nie mam zamiaru placic za czyjes niedbalstwo, bo to jest wlasnie najczestsza przyczyna roznic w cenach na polce i na kasie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KWKNT
0 / 0

Nie ma fizycznie opcji , aby ceny się różniły . Ta karteczka to jeden wieli fejk ! Równie dobrze mogłabym taką karteczkę przykleić , trzasnąć fotkę i na demoty.... żałosne !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nie_bardzo
+1 / 1

Nie może bo tego zabrania Polskie prawo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ascoon
0 / 0

Inflacja. Kupujesz coś kosztuje zł a przy kasie 2,50zł

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzych53
0 / 0

Już ogarniałem ten temat. Chodzi o to, że Biedra w jakiś sposób tak zarządziła, by cena promocyjna była naliczana na kasie jako cena podstawowa minus rabat.
Z tego powodu kioski pokazują ceny inne niż ostateczna cena po zakupach.
Jest to bardzo mylące, gdyż żeby sprawdzić czy na pewno cena się zgadza, trzeba wlepić wzrok w wyświetlacz na kasie i sprawdzać czy "rabat" powiększa się podczas skanowania produktu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 września 2018 o 0:09