Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
2:20

Można za nim nie przepadać, ale trzeba przyznać, że Donald Tusk rozwalił komisję śledczą w drobny mak

www.demotywatory.pl
by Borgman
+
1144 1277
-

Zobacz także:


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D demaskator_demotywatorow
0 / 192

Ja tam widziałem żenującego gościa, który twierdzi, że nigdy za nic nie odpowiadał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K K64
+40 / 90

@demaskator_demotywatorow
Jeżeli uważasz, że Tusk powinien osobiście wydawać polecenia ABW i prokuraturze, to powiedz dlaczego Morawiecki nie siedzi jeszcze za GetBack. Sprawa jest podobna, tu też ktoś orżnął ludzi na grube pieniądze. A nawet więcej, tu stary Morawiecki obiecywał, że załatwi pomoc rządu dla GetBeck. Czyli tak jakby sugerował, że rząd może działać na korzyść zorganizowanej grupy przestępczej. Na szczęście przynajmniej do tego nie doszło.

avatar ~Tylko_mówię
+22 / 62

@demaskator_demotywatorow co twój syn robił 3 lata temu w drugą środę maja o 17.50 i dlaczego nie wiesz? W końcu odpowiadasz za swoje dziecko!

K K64
+27 / 55

@demaskator_demotywatorow
Premier odpowiada za politykę państwa, za działania na polu stosunków międzynarodowych, ale nie powinien zajmować się każdym przestępstwem, bo nie taka jest jego rola. Jak rozpoznać PRZED ustaleniami prokuratury, która afera jest na tyle duża żeby wymagała zaangażowania rządu? Uważam, że gdyby to była sprawa mająca związek z bezpieczeństwem państwa, to rzeczywiście rząd powinien o niej wiedzieć i podejmować działania, ale to była afera finansowa. Oczywiście skala przekrętu była duża, ale nie wpływała w żaden sposób na bezpieczeństwo państwa. A jeżeli już mówimy o zakresie odpowiedzialności rządu, to jakoś nikt nie pamięta, że Tusk uratował ludziom 4,5 miliarda zł ze SKOK-ów. Bo to on wbrew woli Kaczyńskiego i jego doradcy Dudy przeforsował objęcie SKOK-ów gwarancjami bankowymi.

K K64
+30 / 64

@demaskator_demotywatorow
OK, ale jeżeli uważasz, że premier odpowiada za funkcjonowanie państwa w takim zakresie, że powinien zapobiegać aferom, to wytłumacz dlaczego Morawiecki jest nadal premierem i nie powołano komisji śledczej. Przecież GetBack prawdopodobnie zdefraudował co najmniej 3 miliardy, a AmberGold około 0,85 miliarda. I tu i tu jest afera finansowa, i tu i tu podejrzani siedzią, a tylko premier z PO jest ciągany po komisjach jako współodpowiedzialny,a premier z PiS jest kryształowo czysty i niewinny. Ja tu wyczuwam podwójne standardy i głównie o to oskarżam tę komisję, widzą drzazgę w oku przeciwnika, a nie widza belki we własnym.

K K64
+24 / 32

@demaskator_demotywatorow
"prawdopodobnie" zostało przeze mnie użyte w znaczeniu "co najmniej" - prawie 3 miliardy już znaleziono, a nie wiadomo czy nie ma jeszcze jakiś nieujawnionych poszkodowanych. Więc nadal podtrzymuję, że albo ta komisja jest czysto polityczną hucpą obliczona na pognębienie PO, albo wg standardów, które stosują do Tuska, Morawiecki już dawno powinien przestać być premierem i powinna być powołana komisja do wyjaśnienia afery GetBack i udziału w niej rządu PiS-u. Aha, i w tej nowej komisji dla równowagi większość musi mieć opozycja.

K K64
+27 / 43

@demaskator_demotywatorow
Problem w tym, że afera GetBack już weszła na ten sam poziom pewności:
- i tu i tu mamy do czynienia z aferą finansową
- i tu i tu ludzi stracili pieniądze
- i tu i tu rząd nie zapobiegł powstaniu afery
- i tu i tu prowadzone jest postępowanie prokuratorskie
- i tu i tu podejrzani są aresztowani
- i tu i tu nikt nie oskarża bezpośrednio premiera o udział w aferze
Więc dlaczego tylko Tuskowi przypisuje się odpowiedzialność dotyczącą nie podjęcie działań zapobiegających powstaniu afery?

P pawel1148
+8 / 18

@demaskator_demotywatorow
Prawda jest taka, że Plichta to rozegrał w ten sposób, że nie sposób było na to zareagować. Większość banków działa na tych samych zasadach, jakby nagle ktoś chciał wypłacić całą kasę, okazałoby się, że jej nie ma.
Amber Gold skrzętnie ukrywało, to że jest piramidą.
Przypominam, że rząd tych którzy przepytują Tuska, wraz ze swoim świetnym nowym systemem sądownictwa nie zrobił zupełnie nic z Amber Gold, jedynymi, którzy zrobili coś w tej sprawie, były służby za rządów Donalda Tuska. Później już była ta komisja, która działa głównie marketingowo i kasę za to bierze z budżetu państwa.
Co mam na myśli mówiąć ,,nic nie zrobili", a no to, że Plichta nadal nie siedzi w więzieniu, siedzi w areszcie, bo nikt nie był go w stanie skazać, za tej świetnej obecnej sytuacji sądów. Pieniądze, też nie zostały wypłacone, nawet w części, siedzi na tym firma windykacyjna i zarabia sobie za free. Poza tym budżet Państwa ma wypłacić odszkodowanie, za bezprawne przetrzymywanie Plichty w areszcie.

P pawel1148
+13 / 17

@demaskator_demotywatorow
Jaką koncesję ? To był parabank, działał na zasadach umów cywilno prawnych. Równie dobrze Ty możesz sobie taki stworzyć, bez żadnej akceptacji ze strony państwa. Z tego co wiem, nawet możesz być karany w przeszłości. By stać się bankiem, musisz już spełnić jakieś kryteria, musisz też opłacić fundusz, który i tak nie uratuje wszystkich Twoich klientów, a jedynie tych z depozytami do 50tyś.

avatar Slawa238
+3 / 11

@K64 W Polsce nadzór nad służbami sprawuje premier albo wyznaczony przez niego koordynator służb specjalnych. Przez większość swoich rządów Donald Tusk nie wyznaczył koordynatora służb specjalnych więc nadzór nad ABW (które w tej aferze dało dupy) i odpowiedzialność spoczywała bezpośrednio na nim. Obecnie koordynatorem Mariusz Kamiński więc jeśli udowodnione zostaną błędy służb przy GetBack to on dostanie po tyłku a nie Morawiecki. To właśnie brak koordynatora sprawia, że w przypadku Tuska mówimy o bezpośredniej odpowiedzialności za błędy służb a w przypadku Morawieckiego nie. Tusk sam zgotował sobie taki los. I dlatego tak bardzo podkreśla winę prokuratury (która też dała dupy) by odwrócić uwagę od błędów nadzorowanego przez siebie ABW.

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2018 o 18:50

I incepto
+6 / 14

@K64 Skoro Tusk nie powołał koordynatora służb specjalnych, co było jego obowiązkiem, to oczywistym jest, że odpowiadał osobiście za ich funkcjonnowanie. Przekręciarzy z GetBack aresztowano półtora miesiąca po zgłoszeniu do prokuratury nieprawidłowości. W przypadku Amber Gold trwało to dwa lata i osiem miesięcy.

L Lomion
+4 / 6

@demaskator_demotywatorow Koncesja jest wymagana wyłącznie w przypadku obrotu złotem dewizowym, w przypadku złota inwestycyjnego nie ma takich ograniczeń. Poza tym, zakup złota np. w Londynie bez fizycznego transportu do kraju nie podlega jurysdykcji prawa krajowego.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2018 o 18:57

avatar Jimmy_Waldemar_Resiak
-3 / 7

@Tylko_mówię A wiesz, że jak twoje niepełnoletnie dziecko coś zrobi... to TY za nie odpowiadasz? Więc możesz nie wiedzieć co one robiło miesiąc temu w poniedziałek o 12:17 i gdzie było, ani nawet co robiło o 19:33 4 lata temu... Ale nadal TY i tylko TY będziesz odpowiadał za to co one w tym czasie zrobi. Więc przykład nie trafiony, a ty go wałkujesz w każdym temacie o tej śmiesznej komisji...

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2018 o 19:29

avatar primo_victoria
0 / 14

@demaskator_demotywatorow Zdrowo Cię zminusowali. Widać wystarczy nakraść, być szpiclem obcych służb, potem wyjechać na kilka lat za granicę na ciepła posadkę i Polacy o wszystkim zapomną. Potem pewnie wystartuje na prezydenta i ludzie zagłosują na niego. Kocham polskie społeczeństwo. Polecam poczytać "Niebezpieczne związki Donalda Tuska" - fajna książka.

M mieteknapletek
0 / 12

@demaskator_demotywatorow
a za co ma odpowiadac? za afere ktora probuje nakrecic pis zeby odwrocic uwage ciemnego ludu od skokow i getbacku ktore sa znacznie grubsze?

zreszta wez tez pod uwage ze taka afera byla mozliwa tylko dzieki prezydentowi kaczynskiemu ktory praktycznie do grobowej deski bronil skokow przed nadzorem knfu. bez tego nadzoru panstwo jedyne co moglo, to doradzac obywatelom zeby nie inwestowali w amber gold.
ciekawostka tez jest to ze swojego czasu tez probowano nakrecic wielka afera na koncesje jaka urzad lotnictwa cywilnego udzielil olt express. ale afery nie nakrecono, bo sie okazalo ze decyzje podjal prezes ktorego powolal nie kto inny jak jaroslaw kaczynski

"Uważam, że premier ODPOWIADA za to, co się w jego państwie dzieje."
wczoraj mi ktos samochod okradl, policja powiedziala ze nie ma szans zeby zlapac zlodzieja
ale skoro bylo to w polsce, wiec niech odpowie za to premier morawiecki.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2018 o 20:29

P Prally
-3 / 9

@Jimmy_Waldemar_Resiak Bo zarzut jest po prostu absurdalny.
W rządzie jest kilkunastu ministrów, ci mają pod sobą wiceministrów, ci sekretarzy, ci podsekretarzy, a podsekretarze mają szeregowych urzędników- to jest ogromna machina zajmująca się ogromną ilością spraw i jest fizycznie niemożliwe żeby premier fizycznie nad wszystkim panował (stąd i wniosek komisji jest równie prawdziwy co trywialny i z d...y wzięty).
Ta komisja służy wyłącznie celom politycznym, co najlepiej pokazują te pytania "jak pan się czuje" - to jest k**** pytanie polityczne, a nie mogące służyć jako podstawa do udowodnienie czegokolwiek komukolwiek.
Tusk mógł równie dobrze powiedzieć że czuje się źle, bo powinien był zadziałać inaczej, ale niestety nie był dość mądry i bardzo żałuje że nie był mądrzejszy- i co? Skażesz człowieka za to że przyznał się że jest tylko człowiekiem? Te pytania zadawano wyłącznie po to, żeby Kurvski wyemitował je w wiadomościach TVP i zagrały na emocjach niedouczonej gawiedzi o IQ nie przekraczającym 80 punktów.

Najlepsze jest to, że w tych psychicznie przymkniętych oczach Wassermanowej, widać że ona wie że należy do bandy skur******, złodziei i kłamców, ale robi co robi bo siedzi z nimi na jednym wózku i najwyraźniej nie widzi jej się powrót do pensji szeregowego adwokata.

D deanthehunter
+1 / 7

@K64 No mwg tego co piszesz to Tusk to boChater. Uratował 4,5 miliarda polskim obywatelom i tyle samo anulował Rosji jako opłaty za transfer gazu przez terytorium RP. A jeśli chodzi o różnice między Getback a Amber Gold to różnice są takie, że po zawiadomieniu o popełnieniu przestępstwa przez Marcian P. prokuratura ociągała się prawie 2 lata z wszczęciem postępowania. aAw tej sammej samej sytuacji jeśli chodzi o Getback to prokuratura podjęła czynności dzień po otrzymaniu takiego zawiadomienia. No ale tak. Teraz pojawią się wierne pieski i płatne trolle, które z Donka ( zdrajcy naszego narodu) będą robić przez rok mesjasza. Tylko komu on w Polsce będzie marynaki zakładał...

avatar ~Polaczek331
-1 / 3

@demaskator_demotywatorow
Jeśli oglądałeś na TVP to mogli sporo wyciąć. :)

avatar Jimmy_Waldemar_Resiak
0 / 2

@Prally O jaki zarzut ci chodzi? Ja nic nie pisze o żadnych zarzutach, absurdalne jest to co wypisuje tylko_mówię i wyłącznie do tego się odniosłem, ale stado baranów uważa, że ja bronię komisji, czy jakiś zarzutów...

avatar ~niemądry
0 / 0

@demaskator_demotywatorow

Widziałeś kiedyś aby ktoś kto jest u władzy sam sobie rzucał belki pod nogi?
Spokojnie jedni się skończą przyjdą jeszcze inni i będą rozliczać kolejnych, nic wiecznie nie trwa spokojna głowa. Najpierw rozliczy się PO, potem PIS. ale do tego trzeba mądrych ludzi nie nie "wykształconych" mądrych! Poczekamy zapewne jeszcze kilka lat, i zapewne ktoś z wizją na uratowanie tego bajzlu się pojawi, będzie mu zależeć na kraju a nie na własnym garnuszku. W historii było wiele takich osób i trzeba wierzyć że w naszych czasach też się pojawią :D!

E emerk
0 / 0

@demaskator_demotywatorow Nie obrażajcie komisji śledczych. To był cyrk i żenada z dziwną samicą na czele. I to wszystko z podatków. To ta komisja powinna być pociągnięta do odpowiedzialność za ten cyrk.

E emerk
0 / 0

@demaskator_demotywatorow Ta kobieta jest pusta, jak moja głowa.

P Prally
0 / 0

@Jimmy_Waldemar_Resiak,

Absurdalny jest zarzut że Tusk nie panował nad sytuacją. Oczywiście że nie panował, bo jest to po prostu niemożliwe, od tego są ministrowie, wiceministrowie i dziesiątki stanowisk w dół, na których zatrudnionych są setki i tysiące ludzi, bo ilość spraw którymi należy się zająć jest tak duża inaczej się nie da.

avatar ~Bhawo_Donald
0 / 0

@demaskator_demotywatorow Za co ODPOWIADAJĄ Politycy? Czy świnie przy korycie ponoszą odpowiedzialność za wyżeranie pokarmu, a boże zwracają koszty naprawy uszkodzonego koryta? Świnie po porostu SĄ, ciągle ŻRĄ i zmieniają się przy korycie gdy chą iść spać albo się wsyrać

avatar ~Tylko_mówię
+10 / 18

Oni są przyzwyczajeni, że u nich nikt projektów ustaw nie czyta i klepią jak leci, jak ktoś chciał przeczytać o czym mowa to wielce zdziwieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tylko_mówię
+10 / 16

@demaskator_demotywatorow pierwsza sprawa po *uj. Druga kim ty jesteś żeby mi mówić co mam robić? Trzecia, nabijam się z politycznych trolli i tych z przekazem dnia kiedy chcę i jak chcę, a nie bo mam konto - skoro jest możliwość pisania bez niego, to po co mi ono? Ja nie zbieram groszy od wpisu więc nie potrzebuje rozliczania.

avatar Slawa238
0 / 8

Z osobą ze stałym kontem łatwiej się dyskutuje. No chyba, że preferujesz taktykę ratlerka: "podbiec, warknąć i uciec", wówczas jednorazowe konto jest idealne.

Z zagrzech
+3 / 3

@Slawa238
ja nigdy nie mam problemy z 1razowymi kontami, bo wracaja do swoich wpisow i mi odpisuja

avatar Slawa238
-3 / 3

@zagrzech oczywiście zdarzają się takie (i Tylko_mówię raczej do nich należy). Jednak przynajmniej ja nigdy nie mam pewności czy to ta sama osoba, czy ktoś inny dla jaj nie odpisuje pod takim samym nickiem. No i moim zdaniem, powiadomienia, kiedy ktoś się na ciebie powołał znacznie przyspieszają odpowiedź.

avatar ~Tylko_mówię
+1 / 1

@Slawa238 podstawową kwestią jest tego, czy się tego chce.
A że wiele kont trolli politycznych szybko znika to zakładanie konta aby z kimś takim dyskutować jest niezbyt dobrą motywacją

K K64
+5 / 13

@seksistefan
Masz rację, ten poseł z PiS-u w tej komisji to rzeczywiście "arogancki cwel". Zamiast zajmować się tym za co bierze pieniądze, bawił się komórką.

X Xmen1
+2 / 34

Nic nie widziałem, nic nie słyszałem... Rola godna Wildera :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tylko_mówię
+7 / 21

@Xmen1 kto z Twojej firmy podpierniczył zszywki za 5zł? Nie wiesz? Ale przecież jesteś pracownikiem, więc powinieneś wiedzieć! Nie jest rolą premiera bycie superbohaterem który rozwiązuje każdy problem pstryknięciem palcami i wie u kogo się akurat papier toaletowy kończy. Premier ma ludzi którzy mają swoich ludzi którzy zbierają informacje od innych ludzi. Ktoś w tym kółeczku zawinił, ale to premiera wina że nie wiedział o wszystkim dopóki nie wybuchła afera. To tak jakby ktoś powiedział, że winą prezesa Microsoftu jest to, że u jakiegoś programisty w Indiach jeden klawisz ciężko chodzi.
NIE TEN KALIBER!

X Xmen1
+2 / 32

@demaskator_demotywatorow Tak się składa, że po śmierci Wassermana (koordynatora służb specjalnych) to właśnie Tusk przejął BEZPOŚREDNI NADZÓR nad tymi służbami. Zatem odpowiadam - TAK, Tusk osobiście miał tymi służbami kierować. Jeśli nie chciał albo nie potrafił wystarczyło stworzyć odpowiednią ustawę i miałby to z głowy. Ale jeśli awansował kierowców na generałów służb to nie ma się co dziwić, że Państwo działało tylko teoretycznie. I kolejna sprawa - Tusk nawet nie potrafił odpowiedzieć na pytanie, jakie służby nadzorował, a jego kretyńskie odpowiedzi, że "wszystko jest w papierach" to tylko dowód, że przedkładał haratanie w gałę nad sprawnym zarządzaniem Państwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tylko_mówię
+2 / 14

@Xmen1 dobrze powiedział. Po coś te "papiery" są. Premier ma tyle na głowie, że nie musi po 6 latach pamiętać o wszystkim.

avatar pandoro
+7 / 33

ta babka już w pierwszych słowach zaczyna mowę PR-owsko propagandową dla ludzi którym tv trwam czy tvp nabija do głów co mają myśleć... Jak nie tuski to sekta...:/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2018 o 10:26

avatar ~Blwndawas
-3 / 25

Wy tak serio?
Polecam lekturę pana Sumlińskiego, może niektórym otworzy oczy na pewne sprawy.
Tytuł: Niebezpieczne związki Donalda Tuska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kayak123
+3 / 25

Ty tak serio?
Wynurzenia faceta mającego spore problemy ze swoją psyche, oparte na naciąganych danych i pisane z konretną tezą i pod konkretne zamówienie polityczne mają być traktowane jak wiedza objawiona? Bądź poważny...

avatar ~Tylko_mówię
+7 / 21

Serio polecasz książkę pismaka piszącego dla PiSowskiej Gazety Polskiej która ma być obiektywna i prawdziwa? Oni nawet o sztuczne mgle w Smoleńsku pisali!

avatar ~Blwndawas
-1 / 15

Za naciągane dane na takie tematy idzie się siedzieć, a facet nie przegrał ani jednej sprawy z różnymi osobistościami tego "świata". Politycy nie odnoszą się do faktów w nich zawartych tylko uciekają od poważnej rozmowy. Według mnie to nie przypadek. A jeśli chodzi o problemy z psychiką, ma czasem większość z nas, różne są historię każdego człowieka. Łatwo oceniać, a trudniej zgłębić wiedzę.

M mieteknapletek
0 / 4

@Blwndawas
bo politycy nauczyli sie zeby nie karmic trolli
przyklad, nocnik zulawskiego
gosc przegral w sadzie, nakazano wycofac naklad, po czym wmowil ludziom ze przegral walke z cenzura
a jego ksiazka w drugim obiegu osiagala ceny kilkakrotnie wyzsze niz cena nominalna

P Paszko_Rymbaba
+2 / 6

@Blwndawas

W wielu książkach o technikach manipulacji podkreśla się przykład typu żądanie polemiki przez oszczercę. Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie polemizował z oszczercą bo to nobilituje oszczercę do poziomu interlokutora, czyli go wywyższa. Oszczercę podaje się do sądu jak jest szkodliwy i olewa, jak jest nieszkodliwy. Na marginesie: osoba podająca cokolwiek za fakt ma obowiązek go rzetelnie udokumentować z góry.

L Lomion
0 / 4

Po co czytać plagiat skoro można oryginał? Clancy czy MacLean mają lepszy styl, a ten człowiek po prostu przepisuje fragmenty ich twórczości.

avatar ~guglee
0 / 0

Lomion - Dokładnie. Wystarczy przeczytać którąś ich książek o Tusku, a wyjdzie na to samo.

avatar kayak123
+13 / 33

Co prawda to prawda... Współczucie dla panny Wassermann, która dzień po dniu musiała przeżyć dwie spektakularne porażki. Na co się to dziewczę porywało?...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
+9 / 17

Jak slysze jak cokolwiek mowi ta panna to flaki z olejem to pikuś...

C Czubrak
+5 / 31

Ja tam widziałem tylko wykręcanie się od odpowiedzi poprzez żarty. Gówno mu teraz zrobią i udowodnią bo facet spieprzy za granicę i będzie miał wygwizdane na to. Jeśli komisja nie potrafi go porządnie przesłuchać to jest to tylko powód do smutku, że siedzą tam ludzie zupełnie nieprzygotowani do swojego zadania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marucha79
+17 / 17

@Czubrak Miganie się od mówienia na niewygodne tematy to niepodważalny fakt, czasem robił to z polotem, a czasem nędznie. Tylko zastanawia mnie jaki widzisz możliwy do postawienia zarzut podpadający pod KK, żeby musiał - jak to ująłeś - "spieprzać za granicę". To była walka o wizerunek, a nie o uniknięcie kajdanek. Gdyby było coś grubszego do udowodnienia to nie byłby potrzebny ten cyrk, bo na co liczyła Wassermanowa z pomagierami, że przyciśnięty do muru Tusk uderzy się w piersi i wyzna, że miał udział w aferze i czerpał z niej korzyści? Delikatnie mówiąc naiwność...

avatar Niccolo
+2 / 6

Prawicowy?

B bromba_2k
+5 / 9

A co znajoma uważa po siedzeniu przy jednym stoliku z Kaczyńskim? A z Dornem? Może z Kwaśniewskim?
Nie trafiło się, niestety? Szkoda, bo szwagier sąsiadki mojej stryjecznej babki stał kiedyś w sklepie koło żony Gierka. Niesamowite, jaka to była zadufana w sobie persona.

avatar ~CDCD
-3 / 5

@bromba_2k ty chrzanisz, ja podałem fakt. Bez wnikania w co mówili(w Sopocie), bo nie pamiętam dokładnie ale osoba, którą znam i szanuję była szczerze wzburzona zachowaniem i poglądami tego "działacza". A życie to potwierdziło. Ale ok -szczeknąłeś zabawnie, stylowo. Pewnie jesteś "mądry"... dla dzieciaków :)

D Dankej
-5 / 31

Dla mnie to nadal zakłamana gęba, której nie chcę nigdy więcej oglądać na polskiej scenie politycznej. Gość robi sobie jaja z tragedii ludzi, którzy zostali w biały dzień obrobieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2018 o 11:59

N neomagnet
+10 / 22

Obrobieni? Sami z własnej woli oddali pieniądze. Dostali to na co zasłużyli. Głupota ich nie usprawiedliwia i za głupotę trzeba ponieść konsekwencje.

avatar ~michusa
+4 / 8

przecież te komisje są po to żeby robić politykę ... nikt tam nic nie chciał wyjaśniać ... chodziło o to żeby jedna strona dowaliła drugiej. Dlaczego Jaki dostał komisję i Wasserman też ? Bo startowali na stołki w dużych miastach i przez te kpiny medialne mieli otrzymać twarz tych sprawiedliwych ... Zasłaniają się ludem, że to dla ludzi zrobili te komisje ... pfii, dla siebie dla swoich celów a lud głupi to kupi... przecież robią porządek ... PO robiło to samo więc są sobie równi.. Panie i panowie witajcie w świecie polityki ... zdziwieni? Nie chodzi o was tylko k***a o nich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gogo1
+4 / 8

Mistrz, to jest polityk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ge
0 / 0

@konto usunięte Na youtube albo innym portalu też z pewnością znajdziesz to nagranie. Angielszczyzna perfekt.

avatar ~Vraebn
+1 / 5

Że jemu się w ogóle chciało tłuc z tej Brukseli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tylko_mówię
0 / 12

Kto co i kiedy ukradł. Kwoty, osoby, nazwiska, daty wyroków.

U urafik
+2 / 26

Brawo Panie Tusk! Po raz kolejny zresztą. Szacun dla Tuska.
Raz jeszcze udowodniono, jak inteligencja pokonuje warcholstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
+11 / 17

Tak to jest jak się wystawia zgraję amatorów przeciwko zawodowemu wyjadaczowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pol543
-3 / 17

kłamstwo powtarzane kilkuktornie staje się prawdą. Ja tutaj widzę propagandę iście Gebelsa! Kogo rozwalił? żenujący facet co śmieje się z ludzi którzy potracili swoje oszczędności, nazywa ich głupkami..udaje , że nie jest u lekarza , więc nie obchodzi go samopoczucie?? 80% mediów w Polsce jest kontrolowanych przez Niemcy, wszystkie media tak piszą..a normalny człowiek jak tego posłucha to widzi żenadę i żenującego faceta..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~loolo12345
+1 / 13

Jestem normalnym facetem i widze zenujacego ty.
Wiec nie wiem, co ma piernik do wiatraka. I jeszcze te Niemcy - wieczny wrog, mąciciel, chcacy przejac nas za bezcen, a z ludzi zrobic darmowych skladaczy Audi. Czy mozesz mowic mniej zenujaco, bym mogl ustosunkowac sie do konkretow, a nie do bredni - zwyczajnie - ciezkich bredni ?

avatar ~loolo12345
+4 / 6

Jak w komisji siedza takie "tegie umysly", to i nie trzeba bylo zaawansowanego sztukmistrza, zwykly pan Tusk wystarczyl ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~loolo12345
+6 / 6

@rikirytrd: "pan" to zwrot grzecznosciowy, czlowiek kulturalny go uzywa, wiesz ? Pewnie nie, bo proponujesz mi seks oralny z jakims facetem - nie wiem, co soba reprezentujesz, ani w ogole czemu startujesz do mnie na "ty" bez "pana" w ogole. Pewnie w internecie wydaje ci sie, ze po drugiej stronie siedzi bardziej pryszczaty malolat od ciebie, a sam jestes krolem IQ, ktorego slowa kazdy powinien spijac niczym pianke z kawy. Mysle, ze mocno sie kiedys potlukles i jeszcze ci nie przeszlo.

avatar ~rikidsgdfgd
-2 / 2

to czemu mowicie kaczor a nie Pan Kaczynski?
nie rob z siebie idioty

avatar ~po5l34
-3 / 3

nie chodzi o umysły , tylko o tego pana! powinien zawisnąc na najbliższym drzewie za zdradę Polski..

avatar lasek0110
+8 / 14

Członkostwo w dowolnej partii politycznej powinno wykluczać możliwość zasiadania w jakiejkolwiek komisji. Wykrycie jakiegokolwiek powiązania pomiędzy członkami dowolnej komisji z jakąkolwiek partią polityczną powinno z automatu taką komisję rozwiązywać, a członek, który ma takie koneksje, powinien zostać powieszony. Dopóki nie będzie bata na polityków w postaci stryczka, dopóty będą się oni śmiać nam w twarz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deanthehunter
-4 / 8

@lasek0110 Idąc dalej twoim tokiem rozumowania to w komisji dot. Wyłudzenia z VAT zasiadać powinni tylko posłowie z Kukiz`15 i niezrzeszeni.

avatar lasek0110
+3 / 3

@deanthehunter A po co do wyłudzeń VAT komisja sejmowa? Tym się ma zajmować prokuratura.Chyba że umoczony jest polityk - wtedy sprawa powinna być rozpatrywana w trybie przyspieszonym, a poseł zawieszony w prawach do chwili wyjaśnienia.

B barnaba778
+6 / 24

inteligentny facet ten p. tusk.
a dzisiejsi politycy? daleko im do tej klasy ludzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~axeder
-2 / 10

Fajnie powycinany materiał, szkoda, że nie był taki wygadany jak na konferencji prasowej padło pytanie o współpracę z niemieckim wywiadem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~BardzoPytalski
-1 / 1

A ja się pytam - gdzie byli rodzice?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kumulejszyn17
-2 / 18

Rudy fałszywiec mówi że 500+ jest dzięki niemu bo nie ukradli wszystkich pieniędzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HieronimaLucinda
+19 / 21

Mysle ze pani Gosia dobrze grala na emocjach, miala nawet wydrukowane zdjecie "ubogich ludzi" ktorzy zainwestowali oszczednosci w Amber Gold. Jest swietną propagandzistką. Cudownie wylaczala mikrofon w niesympatycznych momentach. Ja bym przy niej zmalała do wielkosci szpilki, bo ma gadane. Ale Tusk jest po prostu mistrzem odpowiedzi. Kaczynski tez jest mistrzem, ale na zasadzie odwracania kota ogonem, natomiast Tusk robi to inaczej, wracając do meritum. To jest powodem dla ktorego bylo tak malo pozywki dla skandalu. W tvp info publicysta mowil, ze Pano Gosia rozniosla go odpowiedzią o Getback, widocznie nie obejrzal do konca, bo Tusk, jak tylko dano mu mozliwosc odniesienia się rozjechał panią Gosię w rzeczonej sprawie. Krotko mowiac- Niech sie wreszcie prokuratura zajmie tym przestepstwem a nie jakaś szopka polityczna!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deanthehunter
-5 / 11

@HieronimaLucinda Ty w ogóle oglądałeś komisje czy tylko ten zwiastun? bo przesłuchanie trwało kilka godzin a tu jest zlepek , który ma 2,5 minuty. Konkretnie to zalatuje propagandą mediów głównego ścieku. Bo ja oglądałem komisję i powiem tylko- na żadne pytanie nie udzielił konkretnej odpowiedzi. Żądał od komisji by nie opiniowała jego odpowiedzi, przy czym sam opiniował wszystko. Był bezczelny wysuwał żądania i sam zadawał pytania. Kilka razy usłyszał "że nie jest debata polityczna tylko przesłuchanie". Mówił co chciał, odpowiadał jak chciał i jeszcze śmiał pouczać członków komisji co mogą mówić a czego nie przy czym sam mówił wszystko co chciał. "wybitny polityk" debil najwyższego lotu i zdrajca. Folksdojczem był jest i będzie. A wy j*bane trolle możecie mnie pominusować. Mam w d*pie ocenę ludzi, których IQ nie podniesie się nigdy powyżej temperatury ciała.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2018 o 21:50

avatar eSoseN
+3 / 3

@deanthehunter Ja oglądałem całą komisję. Całość można było zamknąć w dwóch godzinach, bo państwo z komisji wydawali się nie rozumieć odpowiedzi pana Donalda. Pięciokrotnie musiał im przypominać, że premier nie ma wglądu do operacyjnych danych ABW. Po czym zmasakrował komisję czystymi faktami. Między innymi tym, że KNF wydał oficjalne ostrzeżenie dt. Amber Gold, czego szanowna komisja nie rozumiała i zadawała pseudo pytania-oświadczenia dalej o to samo.

Z całym szacunkiem, ale nie wypowiadaj się na tematy, których nie rozumiesz. Albo idź być głupi gdzie indziej ;))

avatar ~antylos
-4 / 14

ale zmasakrował bo co? bo ktoś wyciął cztery, trzy fragmenty z jego głupawymi odpowiedziami? mogę taki sam zlepek zrobić na korzyść komisji i wrzucić na demoty z tytułem "Komisja zmiażdżyła Tuska!!!one11!!one11!!" ale co miałoby to na celu? Ktoś kto ma rozum i oglądał w CAŁOŚCI to przesłuchanie to potrafi wyciągnąć odpowiednie wnioski na ten temat, a jeżeli ktoś musi się kierować opiniami w internecie..no cóż, mogę tylko współczuć :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ge
+1 / 1

Taką taktykę stosował Patryk Jaki podczas swojej działalności na yt, w nagraniu powyżej nie ma żadnej manipulacji, to są najlepsze odpowiedzi, podejrzewam że więcej by się znalazło, ale chyba jest jakiś limit dotyczący czasu gifów.

avatar survive
+7 / 11

Nie wiem kto kogo bardziej "rozwalił" i włąściwie mnie g. obchodzi kto bardziej, wiem tylko, że obie strony bawią się na koszt podatnika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Altair3
-5 / 21

Wygląda jak cwaniaczek na lekcji, gdzie coś źle zrobił i myśli że wszystko mu wolno, niech w Brukseli się postawi Merkel, Junckerowi. Tu wyglądało jakby był w kabarecie. Dalej się zachwycajcie waszym "bohaterem" i przyjdzie i was znowu okłamie co potrafi bo ma wiele lat doświadczenia. Niech odpowie gdzie są pieniądze z ZUS i OFE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lomion
+5 / 5

@Altair3 W ZUS nie ma żadnych pieniędzy i nigdy nie było.

K Keyle
+5 / 5

@Altair3 gdyby był przesłuchiwany przez Merkel, albo jej ludzi — z pewnością byliby lepiej przygotowani i nie robili z siebie pośmiewiska, jak tutejsza komisja. Przecież to było śmieszne i w innych państwach Europy by to nie przeszło. Kompletny nieprofesjonalizm ze strony komisji.
Nie bronię wcale zachowania Tuska, chociaż wiele razy dobrze powiedział, kiedy zwracał uwagę na zachowanie tej całej komisji śledczej, która stanowiła jakaś parodię.

S SrogiKutafon
+2 / 2

Niech twój niedo*ebany uzurpator, co stał podczas "przemówień" na drabince z tesko w niewyprasowanych gaciach powie o czym rozmawiał podczas ostatniej rozmowy ze swoim śp.bratem...
Wiesz co się wtedy stanie?? Cały pis i tacy jak ty, jego wyprane mózgi odejdziecie w szary kąt i nareszcie nastanie PiS czyli Przeprosicie i Spier*olicie

avatar ~gjik
-3 / 11

Jak to dobrze,że już go w Polsce nie ma.A że niektórym już się zapomniało,co nawywijał,to tylko świadczy o "suwerenie"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gijk
-2 / 6

I nie,to,że PIS jest bandą szkodników w żaden sposób go nie usprawiedliwia.

avatar ~rikicgghfj
-4 / 10

ktos szaleje z tworzeniem ostatnio pro tuskowch memow, widac ze na sile robiona populistyka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ddarek
-2 / 12

Jak zwykle prawdy nie powiedział .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aguero90
-2 / 12

Najlepszą komisją dla tej rudej kanalii byłby SUMLIŃSKI

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qwertyiop
0 / 0

Batiar, niech ponownie przeliczy głosy :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krakry
-2 / 12

Ryży volksdeutsch robił to co umie robić najlepiej (poza złodziejstwem) - kłamał. Ups zapomniałem jeszcze jedna rzecz wyszła Tuskowi w jego politycznej karierze - Wielka Brytania z UE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2018 o 19:08

avatar ~loolo12345
-1 / 7

@krakry wiesz, co to jest 10 metrow ? To roznica pomiedzy poziomem, na ktorym MYSLISZ, ze sie znajdujesz, a poziomem, na ktorym sie FAKTYCZNIE znajdujesz.
Jakby pan Tusk stanal naprzeciwko ciebie i zaproponowal, zebys ten wpis powiedzial mu prosto w twarz, pewnie zsikalbys sie w majtki.

Z konto usunięte
-3 / 7

@~loolo12345 problem w tym, że Tusk ze zwykłymi Polakami to spotyka się tylko w obstawie ochrony. Więc kto si tu kogo boi...

A afrob
+2 / 4

@zy_lo pomyliłeś chyba Tuska z Kaczyńskim.

M marekis
0 / 6

Tak, jak firma splajtuje, to prezes nie odpowiada, tylko personel:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~loolo12345
+1 / 3

@marekis Tu nie bylo plajty firmy, tylko jeden pracownik okradl drugiego. Widziales w firmie, w ktorej doszlo do kradziezy - zeby prezes sie zwolnil ? Lol. Zes podal przyklad...

avatar ~studentex
+1 / 5

Tusk jak zwykle, pogadał sobie i poszedł a ludzie zostali z problemami. Gdzie te jego obietnice z mównicy sejmowej, że tę aferę wyjaśni do końca, gdzie są te wyjaśnienia? On zarabia grubą kasę bez wysiłku i się z nas śmieje, gardzi nami - naiwnymi Polakami. On, Europejczyk, rodowity Niemiec, którego matka zaczęła się uczyć języka polskiego w wieku 11 lat, gdy okazało się, że tam gdzie mieszkali będzie jednak Polska. Wygrzebał się z biedy nie przebierając w środkach. Nic nie wskazuje aby miał na starość wychowywać sumienie. Nie liczmy na to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Komandos1990
-1 / 11

Donald Tusk jest jak do tej pory najlepszym premierem po 89

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2018 o 19:22

avatar ~rikityt
0 / 6

@Komandos1990 szczerze jakie sa te jego sukcesy poza oczywistym ze nie jest z PIS-u?

Z konto usunięte
-3 / 5

@~rikityt Pięknie rozwala lewacką UE, która niedługo się rozpadnie.

K krakry
-2 / 12

@Komandos1990 Zgadza się jest najlepszym premierem w kilku kategoriach:
a) łgarstwo i niespełnione obietnice wyborcze;
b) wysługiwanie się obcym z naciskiem na Niemcy niejakiej Makreli;
c) okradanie Polaków - żaden premier nie zwinął dotąd Polakom 200 mld złotych z OFE;
d) liczbie afer.

avatar eSoseN
+2 / 2

@krakry Jeśli ktoś okradł Polaków, to dlaczego nie ma żadnej sprawy w prokuraturze? Przypomnę tylko, że w grudniu 2016 PIS wykorzystało pozostałe pieniądze z OFE. Liczba afer? No tak, bo w tamtych czasach były afery takie jak pojechanie po pizze służbowym samochodem. Wygląda to jak błahostka przy m. in. ułaskawianiu osób bez prawomocnego wyroku sądu.

P Prally
+7 / 7

@zy_lo A nie były szopką pytania o samopoczucie? To jest Komisja Śledcza, czy szopka polityczna?
Nawet gdyby Tusk powiedział że czuje się źle, bo powinien był być mądrzejszy a nie był, to co- skażesz człowieka na więzienie za to że był człowiekiem?

Komisja zadawała kretyńskie pytania żeby Kurski miał w TVP czym zagrać na emocjach niedouczonej gawiedzi o IQ do 80 punktów.

J japyczka
-2 / 4

nikogo nie zaorał.wszyscy siebie warci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rerererer
+5 / 7

Co wy macie z tym rudym? Tusk przecież nie jest qrwa rudy. Chyba rudego w życiu nie widzieliście... Skąd się to wzięło?

avatar ~gihk
0 / 0

@rerererer Kiedyś był,wystarczy obejrzeć jakieś stare zdjęcia.Teraz to już faktycznie trochę nieaktualne.

S SrogiKutafon
0 / 0

A w czym ona taka niezłomna? W tym że jak słucham jej wypowiedzi to można, na raz usnąć, zesrać się ze śmiechu i popłakać ze współczucia??

avatar NommaD_79
+1 / 7

Koorwa koorwie, łba nie urwie. Koniec tematu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krakry
-3 / 5

@~loolo12345 "...Jakby pan Tusk stanal naprzeciwko ciebie i zaproponowal, zebys ten wpis powiedzial mu prosto w twarz, pewnie zsikalbys sie w majtki ... " Rozumiem, że "pan" Tusk stanął by naprzeciw mnie, sam bez świadków np. w ciemnej alejce ... uff ale się przestraszyłem ... mielibyśmy kolejny Grunwald.
... co do poziomu. mój jest: polski, patriotyczny i uwarunkowany historycznie ... nie taki jak POziom tych którzy: bronią SB-eckich, donosicieli (TW Bolek), mających w swoich szeregach SB-eckich kapusiów (TW Znak - Boni), urządzających procesy ludziom którzy katom z UB (mjr Bauman) mówią w oczy kim byli ... i to jest właśnie różnica między naszymi poziomami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2018 o 19:55

avatar ~rereerre
+5 / 7

Pierwszy świadek, który miał jaja powiedzieć szacownej komisji, że mają zadawać normalne pytania bez tezy, a nie komentować w głupawy sposób i wygłaszać oświadczenia robiąc sobie PR.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~poolaaaa
-2 / 6

DT powinien odpowiadac na pytania, a nie pyskowac i przerywac. Widac u niego brak kultury i szacunku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polak_mały
-2 / 8

D.Tusk - jedyne co mu wyszło, to Wielka Brytania z UE. Pozdrowienia dla totalnych!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
+1 / 3

Po nicku sądzę że ty od przykurcza?

O outlaws13
-1 / 1

,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zorronict
-3 / 5

k64 i do wszystkich obejrzyjcie na youtube sumlińskiego o tusku kim naprawdę jest i jak jest szkolony i co robi dla polski i w czyim interesie :), powiązania tuska z grasiem, z niemieckimi szpiegami i bandytami :).
dziwwne, że żadne media o tym nie mówią, czemu, czemu tusk wobec tak poważnych oskarżeń nie skarży sumlińskiego, obejrzyjcie i wyróbcie sobie sami opinię

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
0 / 0

No popatrz... Żoliborski śpioch też kuma się ze szpiegami i bandytami. Niektórzy nawet kradli kolegom buty już w podstawówce.

S SrogiKutafon
+1 / 1

Kto to jest ten sumlinski?? Ksiadz, brat ksiedza, ministrant, czy kolejny kuochanek bratanicy uzurpatora??

avatar ~mag100
-1 / 3

Jak czytam takie memy to płakać się chce, ludzie mają poziom pantofelka., jeżeli rajcuje ich to kto był bardziej zabawny, kto komu bardziej przyłożył, a nie kto ukradł, kto sprawił, że inni ucierpieli przez niego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Multitvar099
+2 / 2

Wojna gangów o stołeczki w nadchodzących kolejnych wyborach. Cyrk a nie przesłuchanie. Szopka mająca na celu walkę o poparcie dla poszczególnych frakcji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Crollo
-3 / 7

Tak tak na demotywatorach od jakiegoś czasu trwa akcja ocieplania wizerunku PO i Nowoczesnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A afrob
-2 / 2

@Crollo Racja! Zdecydowanie lepiej było, gdy zaglądając na Demotywatory trzeba było kilka razy się upewnić czy w przeglądarkę nie wskoczył nam przypadkiem adres radia-maryja.

C Crollo
+1 / 3

@afrob Kiedyś demotywatory potrafiły wyśmiewać i krytykować wszystkie opcje polityczne, teraz tylko jedną. Nawet portal z memami upolitycznili. Twój komentarz tylko to potwierdza bo sugerujesz mi jakąś opcję polityczną chociaż wszystkich mam po równo gdzieś.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2018 o 23:09

M mm789
0 / 0

@Crollo Zgadzam się, kiedyś wyśmiewali wszystkich, od jakiegoś czasu wyśmiewają tylko PiS, a PO nagle wraca do łask.

P Pietrok
0 / 0

@Crollo Przed wyborami w 2015 demoty krytykowały ówczesną koalicję rządzącą. W ciągu ostatnich paru lat obiekt krytyki się zwyczajnie dostosowywał do nowych rządów.Przy następnej zmianie władzy zajdzie identyczny proces.

avatar ~sgdjf
-1 / 3

tusk oddaj mieszkanie ktore zaj.... rodzinie kolejarskiej w sopocie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Finger03
0 / 0

@kumulejszyn17 Bo ma rację

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czaro2435
+2 / 2

Tusk to jest cwany lis I stary wyga a nie jakis leszcz na strzala... starego szczura na plewy nie zlapie. Ta cala komisja sledcza to jest cyrk, od razu wiadomo ze nic mu nie udowodnia, te takie niby glupkowate zachowania to celowe dzialania, ktore dekoncentruja sledczego. Tak naprawde to ich tam zmasakrowal, nie dosc ze nic mu nie udowodnili to jeszcze ich osmieszyl...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Heh86
-4 / 4

Albo raczej zrobił z siebie chama-idiotę...
Ale dla niektórych zrobienie z siebie idioty może oznaczać "masakrowanie" innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
+1 / 1

Cham i idiota to ten co ma jedynie...kota.

avatar ~kug_iug_iuytg
-3 / 3

tusk to oszust i zlodziej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mrajska
0 / 0

No tak. Nie masz cwaniaka nad warszawiaka. I tej wersji bedę sie trzymał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar prawilnik
0 / 0

Rudy folksdojcz zaorany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~antyryży
0 / 0

Rude bezczelne hamidło, taki do przodu a jak stał przed sądem to było tylko "nie wiem" "nie pamiętam" "nie miałem takiej wiedzy".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mm789
-1 / 3

Rozwalił w drobny mak to on tylko i wyłącznie Polskę i potem uciekł sobie do Brukseli.

Chyba nie oglądałeś całego przesłuchania skoro tak piszesz.

Podczas przesłuchania mówił tylko:
-ja nie chciałem się mieszać
-to zadania prokuratury
-premier bezpośrednio sam nie czyta takich pism
-nie chciałem się wtrącać( i tu mega ciekawe, śmieszne i zarazem przerażające: nie chciałem się mieszać "przed", bo to zadanie prokuratury, nie chciałem się mieszać "po", bo uczestniczył w tym mój syn)

To do jasnej ..... jak nie chciał się w nic mieszać, to po jaką ch. został premierem???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eSoseN
0 / 2

@mm789 Czy ty w ogóle oglądałeś to przesłuchanie? Premier nie ma wglądu do operacyjnych danych ABW, a prokuratura w tym czasie była niezależna od rządu. Do tego zgodnie z procedurami KNF wydał oficjalne, powszechnie dostępne ostrzeżenie. Nie było żadnego niedopełnienia obowiązków ze strony premiera Donalda Tuska.

M mm789
-1 / 1

@eSoseN Żyjesz w dużym błędzie, według konstytucji to premier ma bezpośrednie zwierzchnictwo nad służbami specjalnymi, więc nie miał prawa przekazywać tego komukolwiek innemu, a tego dokonał, więc jak najbardziej ponosi winę. Najlepiej zrzucić wszystko na innych i mówić ja nie mogłem, niezależna prokuratura i dalej mydlić wszystkim oczy, Tobie już zupełnie zamydlił, ale dobrze, że są jeszcze ludzie, którzy potrafią trzeźwo na to spojrzeć.

avatar eSoseN
0 / 0

@mm789 Nie rozumiesz pojęcia "zwierzchnik służbowy pracowników administracji rządowej". Zamiast prawić jakieś wiersze o mydleniu oczu poczytaj najpierw ustawy o rzeczach, na które się powołujesz. Na przykład "USTAWA z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej". Najlepiej jakiś komentarz z tej ustawy, co sobie sam nie zaczniesz wymyślać, bo widzę, że raczej nie rozumiesz prawniczego języka.

O overconscious
0 / 0

Cieszcie się polskie debile, że afer w polsce nikt nie rozlicza. A potem płaczcie frajerzy, że pracujecie w jakichś Januszeksach, że dobra praca to tylko za granicą, itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
-1 / 1

wg mediów oszukanych zostało koło 19000 osób a skala oszustwa to coś około 850000000mln złotych.. więc średnio wypada niemal 45000zł na "łebka" o jakich "biednych osobach" mówi Pani Wasserman? Bo ja zarabiając całkiem nieźle... nie posiadam takich oszczędności..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SamuelWolf
0 / 0

@Pasqdnik82 Ja mam. Znalazłem pieniądze z komunii.

M madass07
+1 / 3

czekaj czekaj czy to nie on zarypał Polakom całą kasę z funduszy i przekazał do Zus? czy to nie ten sam koleś, który z każdym problemem latał do Angeli i skarżył jak 5 latek? można dywagować czy jako premier powinien za to odpowiadać czy nie ale WIEDZIAŁ i nic nikomu nie powiedział choć zdawał sobie sprawę i to doskonale do czego to doprowadzi. Powinien to ujawnić nawet anonimowo ale nie mógł bo synalek czerpał z tego korzyści a jak wiadomo najważniejsze żeby wszyscy u korytka dobrze się nażarli...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Poskramiacz_
+1 / 1

Jednak to nie jest stereotyp, chamstwo i cwaniactwo jest w Polsce najwyżej cenione.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Daniellah
+1 / 1

Czy jest w Polsce jakaś komisja , która coś wyjaśniła ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SamuelWolf
0 / 0

@Daniellah Tak. Wojskowa Komisja Uzupełnień.

avatar ~SamuelWolf
+1 / 1

Przepraszam, ale skoro to posiedzenie Komisji Śledczej to dlaczego jedna z członkiń insynuuje, że ktoś będzie uprawiał ataki polityczne i sama opowiada o wczuwaniu się w ubogich itd. To jest tak jakbym stawił się na komisariacie, a spotkana tam osoba podczas przesłuchania wyraziła nadzieję, ze nie będę krytykował ludzi słuchających techno i wczuję się w bezdomne dzieci. Bardzo dziękujemy za pokaz politycznej paranoi (no bo ktoś z PO to musi PiS atakować, to jasne)i empatii, a teraz poprosimy o przesłuchanie człowieka w sprawia afery.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Papa Smerf
+1 / 1

A co się spodziewaliście po starym cwaniaku który kiwa nie tylko nasz kraj ale też i całą europę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goff
0 / 0

kwestia Amber Gold.... jakim trzeba być debilem aby uwierzyć w złote góry..... tu jest problem społeczeństwa które wszystko łyka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Ouizosi
0 / 2

Zauważcie jedno, że ta komisja nie wyjaśniła kluczowej sprawy, czy Marcin P. był słupem, czy samodzielnym geniuszem przestępczego biznesu. PIS-owi nie udało się także zrealizować głównych celów politycznych, dla których powołano komisję, tj. po pierwsze bycia trampoliną kampanijną dla p. Wassermann oraz obrzydzenia ludziom Tuska z punktu widzenia jego ewentualnego startu w wyborach prezydenckich. Dla PIS-u jest za to efekt odwrotny, bo Tusk pokazał ich niekompetencję i nieudolność. Ciekawe czy p. Horała będzie politycznym masochistą i zaprosi Tuska przed komisję do spraw VAT-u.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mm789
-1 / 1

@Ouizosi Jeśli byś uważnie oglądał i śledził pracę komisji, to zauważyłbyś, że ustalili, że Marcin P. na pewno był słupem, a sterował kto inny. Marcin P. niejednokrotnie podczas zeznań na zadane pytanie kto za nim stoi, mówił, że nie odpowie, bo boi się o swoje życie i odmawiał udzielenia odpowiedzi. Poza tym wielokrotnie stwierdzono, że działanie Amber Gold był skrupulatnie zaplanowane i nie urągając niczyjej inteligencji, ale taki ktoś jak Marcin P. czy jego żona nie wykazują aż takich zdolności, by coś takiego zaplanować. Tym bardziej, że Marcin P. już 9-krotnie został skazany za oszustwa, więc akurat planowanie takich rzeczy nie było jego mocną stroną, aż tu nagle udało mu się na taką skalę i do tego tyle pieniędzy zniknęło i nikt nie może ich znaleźć.... Wnioski są jednoznaczne.

O Ouizosi
0 / 0

@mm789 Wskaż mi zeznanie Marcina P., że odmawia odpowiedzi dlatego, że boi się o swoje życie. On odmawiał odpowiedzi bez podania przyczyny i odmówił odpowiedzi w ten sam sposób, jak był wprost zapytany, czy boi się o własne życie. Nigdy nie odpowiedział na pytanie, skąd miał pomysł na stworzenie Amber Gold, a także jakie środki były potrzebne na rozpoczęcie działalności Amber Gold i skąd pochodziły. Nie odpowiedział nigdy, że to nie jego pomysł, ale nie powie kto za tym stoi, bo się boi. To co Ty piszesz, to są tylko niestety domysły i komisja z tego punktu widzenia nie ustaliła, czy Marcin P. działał sam, czy był tylko słupem, a jeśli był słupem, to kto za tym na prawdę stał.

avatar ~Le
0 / 0

@Ouizosi Marcin P pomimo 9 skazań za oszustwa dzięki przepisom jakie tworzył pis lub nie zgodził się na ich zmianę mógł mieć zatarte te oszustwa i legalnie działać?

M mm789
0 / 0

@Ouizosi Oprócz nieudolnych przepisów były jeszcze nieudolne służby, których zwierzchnikiem był Tusk. Jak ktoś decyduje się na podjęcie wysokiego stanowiska, to powinien znać swoje obowiązki i brać odpowiedzialność na siebie, a nie zwalać na innych. Tak jak Tusk mógłby się tłumaczyć szeregowy policjant, który rzeczywiście nie ma wpływu na nic i dba o pracę, by wyżywić rodzinę, ale Prezes Rady Ministrów(wtedy Tusk) miał kontrolę i władzę i wtedy, kiedy było to dla niego korzystne, to ją wykorzystywał, a wtedy gdy powinien, a nawet musiał ją wykorzystać, to on się tłumaczy, że "nie chciał się mieszać". Brak słów na to wszystko.

M mm789
0 / 0

@Ouizosi Skoro ktoś na pytanie, czy boi się o własne życie, odpowiada odmawiam odpowiedzi, to odpowiedź nasuwa się sama. Ktoś, kto się nie boi, po prostu powiedziałby nie i tyle. A komisja zajmuje się tym, co obiecał zrobić Tusk, bo to on mówił, że aferę wyjaśni, a teraz biedak to on jest nękany i pokrzywdzony. Ten człowiek nie ma z grosz wstydu i honoru.

O Ouizosi
-1 / 1

@mm789 W prawie nie ma czegoś takiego, że odpowiedź nasuwa się sama. Marcin P. nie zeznał, że ktoś za nim stał i nie zeznał, że nie powie kto, bo się boi. To są domysły. W świetle tego Twoje stwierdzenie, że "ustalili, że Marcin P. na pewno był słupem, a sterował kto inny. Marcin P. niejednokrotnie podczas zeznań na zadane pytanie kto za nim stoi, mówił, że nie odpowie, bo boi się o swoje życie i odmawiał udzielenia odpowiedzi." jest nieprawdziwe. Komisja nie ustaliła, czy działał sam, czy za nim ktoś stał, a tym bardziej kto by to miał być.

Co do odpowiedzialności za działania organów Państwa, to nie masz pojęcia, na czym ta odpowiedzialność polega. Tusk nie miał nie tylko obowiązku, ale i prawa ingerować w działania operacyjne służb, ani tym bardziej w działania niezależnej wtedy prokuratury. Premier nie może operacyjnie wszystkim zarządzać, bo jest to nie możliwe zarówno prawnie, jak i technicznie. Od tego są odpowiednie instytucje Państwa, ludzie stojący na czele tych instytucji, pracownicy tych instytucji aż do samego dołu, w ramach odpowiednich procedur.
A co do tego, że mówił, że afera będzie wyjaśniona, to co miał według Ciebie powiedzieć. Nie, nie wyjaśnię tego, co mnie to w ogóle interesuje? Zastanów się. A od wyjaśnienia tego jest PROKURATURA nie premier. To postępowanie jest cały czas w toku, a że tyle trwa, to wynika z nieudolności tejże instytucji, która od przypominam trzech lat jest w rękach PISu.

M mm789
-1 / 1

@Ouizosi To Ty nie masz pojęcia od odpowiedzialności i należy tu odróżnić wtrącanie się od koordynowania. Nikt mu nie kazał układać planów i strategii, ale nadzorować działanie tak, by obywatele jak najmniej stracili. Nie zrobił tego i choć nie wiem co by powiedział, to się nie wybroni ze swojej bezczynności i olewactwa.

Czy Ty w ogóle widzisz, co piszesz? Powiedział, że wyjaśni, wiedząc, że i tak nie wyjaśni, ale co miał innego powiedzieć.....Czyli super, że kłamał, bo tego wymaga PR. Radzę się obudzić i zacząć szanować samego siebie, bo widzę, że Ci odpowiada jak politycy kłamią Ci w żywe oczy i jeszcze ich bronisz.

Naprawdę Polacy trochę godności względem siebie samego trzeba mieć, bo to już jest cyrk jak bronicie kłamców, którzy mają was gdzieś.

O Ouizosi
-1 / 1

@mm789 Kiedy Tusk kłamał według Ciebie? Uważasz, że on nie chciał, aby ta afera została wyjaśniona? Jaki miał w tym interes? Udowodnij to. To nie jest żaden PR, tylko całkowicie normalne zachowanie, że powiedział, że chce wyjaśnienia tej sprawy. Ty uważasz, że miał tego nie mówić? To Ty się zastanów, co Ty piszesz.

Sprawa Amber Gold jest nadal wyjaśniana, a tym zajmuje się - czego chyba nadal nie rozumiesz - prokuratura. W Państwie są odpowiednie procedury, odpowiednie instytucje mające odpowiednie zadania i uprawnienia. Nie ma tu miejsca na samowolki, tym bardziej w wykonaniu premiera rządu polskiego (sic!). Zatem zgłaszaj swoje pretensje do prokuratury, że ta działała tak opieszale, że mając już wszelkie podstawy do tego, aby zatrzymać ten proceder, reakcja była spóźniona o minimum 2 miesiące (2 miesiące funkcjonowało ostrzeżenie KNF-u dotyczące inwestowania w aktywa AmberGold, a prokuratura nie zadziałała). A Ci prokuratorzy, którzy działali tak opieszali zostali awansowani przez p. Ziobro. Oczywiście oni finalnie doprowadzili do aresztowania Marcina P., ale było to o wiele za późno. I dlatego żaden awans im się nie należał, a jednak go dostali. To nie budzi Twojego zdziwienia? A plujesz się o Tuska, tylko dlatego, że nie rozumiesz, na czym polegała jego odpowiedzialność nad pewnymi instytucjami.

Takie przekręty jak Amber Gold zdarzają się wszędzie, nawet w takich krajach jak USA i żadne procedury nie będą w stanie tego zatrzymać. Masz teraz przykład afery GetBack o skali kilkukrotnie większej niż Amber Gold. Też mógłbym mówić, tak jak Ty, że odpowiedzialny jest za to p. Morawiecki - tak po prostu z automatu, bo on stoi na czele wszystkiego. To tak nie działa, obudź się. Nie żyjemy w Utopii.

avatar ~bumburumbu_tutusrutu
+3 / 3

Donald król złodziei starał sie udowodnic ze jako premier nie miał wpływy na nic co sie w kraju działo a idioci sie z tego ciesza ,ja pikole jak ten krej ma byc normalny skoro tacy nienormalni ludzie w nim żyja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Le
0 / 0

Niektórzy grają w golfa ,albo haratają gałę w wolnych ,a dojna zmiana wszystkie wolne chwile na kolanach , a później trzeba operować kolana...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HenryKipper
+1 / 5

kazdy widzi to co chce
ja widze kolesia, ktoremu zadaje sie pytanie
Pytanie: - Co pan zrobil w danej sprawie?
Odpowiedz: -Pan nie rozumie o czym pan mowi, zeby wyjasnic teorie strun nalezy zaczac od tego, czy Noe mial prawo wyciac drzewa na budowe gigantycznej lodzi, ktora okazala sie wielkopowierzchniowym domem, w ktorym nielegalnie trzymal zwierzeta z gatunkow zagroznych...blabblablablabla...

Tak wlasnie wygladaly zeznania Tuska.

Roozniosl...tak, rozniosl swoim zaklamaniem I klamstwami, oszczerstwami I bezprzykladnymi atakami personalnymi na czlonkow komisji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dudi1980
+4 / 4

jeśli dla ciebie kłamstwa i cwaniactwo tego ryzego złodzieja sa super zachowaniem i oglądałeś to dla polewki. To gratulije idiotymu. Debilu czy ty naprawde nic nie rozumiesz i nie widzisz tych okradzionych ludzi? czy po prostu jesteś zwykłym idiotą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hebann
+2 / 2

Widać że się człowiek starzeje kiedyś udało mu się rozwalić całe państwo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E emerk
-3 / 3

Nie obrażajcie komisji śledczych. To był cyrk i żenada z dziwną samicą na czele. I to wszystko z podatków. To ta komisja powinna być pociągnięta do odpowiedzialność za ten cyrk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Le
0 / 0

Niektórzy grają w golfa ,inni haratają gałę w wolnych chwilach ,a dojna zmiana wszystkie wolne chwile spędza na kolanach , a później trzeba operować kolana...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mm789
0 / 0

@~saasa22 też to zauważyłam. PO wraca do łask.

avatar ~Co_to_ma_być
+1 / 1

Spotkał się wytrawny oszust z niepełnosprawnymi umysłowo. Moralnie i mentalnie - ten sam poziom. A głupie, żałosne owieczki się jarają...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mm789
+1 / 1

Na Demotywatorach od pewnego czasu PO wraca do łask.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar inamorata90
+2 / 2

"Można za nim nie przepadać" - to jest ZDRAJCA POLSKI. Heheszki z jego rzekomych "talentów" są na poziomie gimnazjum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morog
0 / 0

Chyba inną komisje oglądałem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ZA_FRICO
0 / 0

Nikt nie miał odwagi zapytać o mieszkanie kwaterunkowe w Sopocie.... o którym pisze Sumliński. Wałęsa miał kolekturę TOTKA, ale i Tusk był "specjalnej troski....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem