~gozerianka 19 listopada 2018 o 9:55 +1 / 1 Rafał Paczęs to tez fajna reklama Łodzi ;-) Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G groszek1011 20 listopada 2018 o 7:24 -1 / 1 zawsze marzyłem by... wiec zostałem spawaczem... jprd kreatywność marketingu potrafi zaskoczyc nie jednego konsumenta Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quapcio 20 listopada 2018 o 10:28 +2 / 2 ale za spawaczem biegają tylko dziewczyny za kierowcą autobusu uganiają się wszyscy, choć jeśli go nie dogonią to go potem z serca błogosławią ;-) Odpowiedz Komentuj obrazkiem
~idiokracja214 21 listopada 2018 o 6:16 0 / 0 Typowe - wolą wydać na reklamy niż na podwyżki - gdyby warunki i zarobki były w porządku w stosunku do wykonywanej pracy reklamy nie były by potrzebne. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Rafał Paczęs to tez fajna reklama Łodzi ;-)
zawsze marzyłem by... wiec zostałem spawaczem... jprd kreatywność marketingu potrafi zaskoczyc nie jednego konsumenta
ale za spawaczem biegają tylko dziewczyny
za kierowcą autobusu uganiają się wszyscy, choć jeśli go nie dogonią to go potem z serca błogosławią ;-)
Typowe - wolą wydać na reklamy niż na podwyżki - gdyby warunki i zarobki były w porządku w stosunku do wykonywanej pracy reklamy nie były by potrzebne.