Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
1:35

Dramatyczne nagranie ze Szwajcarii. Kobieta utknęła między szlabanami i nie wiedziała, co robić. Z pomocą przyszedł jej mężczyzna, który chciał usunąć samochód z torów, jednak i on nie najrozsądniej się za to zabrał

www.demotywatory.pl
+
180 185
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
V Vonhenryrejluka
+36 / 36

Co za ludzie, poprostu wciskasz gaz i przejeżdżasz łamiąc plastikowy szlaban praktycznie nawet sobie samochodu nie uszkodzisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
+28 / 28

@Vonhenryrejluka . No ale nie wolno. Jest szlaban to nie wolno. Ordnung muss sein.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
+30 / 30

@Vonhenryrejluka szkoda było szlabanu, to rozdupczyli szlaban, słup, samochód, barierki i lokomotywę pognietli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar botywatory
+7 / 9

@Vonhenryrejluka Przede wszystkim to powinno być inaczej zrobione.
U mnie na przykład są szlabany tylko od strony wjazdu a jeśli już musza być po obu stronach to wyjazdowe powinny się opuszczać z opóźnieniem 20 sekundowym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trepan
+1 / 3

@Vonhenryrejluka mnie na kursie nikt nie wspomniał, że należny taranować. W ogóle przejazdom poświęca się mało uwagi, tak samo ćwiczenia sytuacji awaryjnych na drodze.

@survive lok przy małej prędkości uderzając obrysowo najwyżej ma kilka zadrapań, może lampa poszła. Uderzenie jest przyjmowane przez układ cięgłowo-zderzny, pojazdy kolejowe od tego mają zderzaki, żeby docisnąć do sprzęgania, tak samo lemiesz, który ma zgarniać drobne przeszkody z torów, no i same belki czołowe są odpowiednio odporne ze względu na zwierzynę wbiegającą pod pociąg, idiotów ustawiających przeszkody na torach i wjeżdżających na tory pomimo nadjeżdżającego pociągu.

@botywatory zależnie od natężenia ruchu na linii oraz drogi, którą przecina stosuje się rożne kategorie przejazdów i przejść przez tory. Rogatki pełne są często koniecznością, ponieważ debili objeżdżających półrogatki jest masa. W przypadku rogatek pełnych następuje zapalenie świateł i włączenie dzwonków, później zamyka się prawa półrogatka, a dopiero po niej lewa. Czasy są ściśle ustalone ile musi minąć od ostrzeżenia do rozpoczęcia zamykania jednej półrogatki i do rozpoczęcia zamykania drugiej półrogatki, przynajmniej tak jest w Polce. Wiele nagrań z Czech widziałem, na których wszystko działo się na raz, światła, dzwonki i opadające szlabany jednocześnie. Odnośnie Szwajcarii nie mam pojęcia jak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ludek_z_lasu
+14 / 14

Rogatka ma sprzęgło, wystarczy poderwać i już idzie w górę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wertyko
+8 / 8

@ludek_z_lasu
Taka wiedza daje potencjał, aby uratować komuś życie. Wytłumacz, jak to działa? Bo na filmie widać, że jest z tym problem. A jakby się oprzeć o ten betonowy obciążnik z tyłu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B beatastraszydlo
+17 / 17

Europa zaczyna produkować idiotów na masową skalę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paprodziad
+14 / 16

No żesz kurrrrwa dawno już nie widziałem takiej bandy idiotów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Stachu3_14
+7 / 7

Spanikowali, to i robią głupoty. Jedna rzecz cieszy, babka bardziej przejmuje się czy kolesiowi nic się nie stało, niż rozwalonym samochodem. Szacun.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+3 / 5

Wsteczny gaz i odginasz zaporę za sobą.. samochód nie powinien być mocno zarysowany . Koszt zapory minimalny o ile nastąpiło by uszkodzenie. Nowe szlabany maja bowiem blokadę jaka przy nacisku bocznym powoduje odczepienie zapory jaka spada z osi (nacisk około 100 -150 KG ). A tak kretynka nie wie co zrobić i łazi w tą i na zad , jakiś kretyn próbuje ustawić się równolegle doprowadzili do tego że, skasowali szlaban, skasowali samochód , skasowali słup , uszkodzili pociąg , a facet cudem wyszedł z tego z życiem. Ma prawdopodobnie tylko połamany mostek bo tak robią naprężacze od pasów i poduszka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kama2507
+7 / 7

Zgadzam się że w takim momencie dodaje się gaz i wyłamujesz szlaban - to zalecenie dyrektora biura bezpieczeństwa PLK. Rogatka jest skonstruowana w specjalny sposób żeby pękła przy uderzeniu. Coraz częściej w tv o tym mówią ale sądząc po komentarzach jeszcze zbyt rzadko...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Danilux
+2 / 2

nie wiem czy smiac sie czy plakac..
jprdl.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cziqitka
0 / 0

ja pierd*le.. nie wierze ... co za idioci. prawie tam zgineli. tak ciezko uzyc mozgu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem