Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1348 1410
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P pochichrana
+11 / 27

@Koszowy no to ze ona nie ma swoich pieniedzy. NIe mozna zabrac czegos, czego sie w rzeczywistosci nie posiada, tylko z nieba spada. Ona tych pieniedzy nie zarobila w rzaden sposob, wiec one nie sa jej. Czytanie ze zrozumieniem sie kładania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2019 o 12:31

avatar jeykey1543
+5 / 13

@pochichrana "rzaden" powiadasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xynthia
-1 / 15

@pochichrana
To tobie proponuję czytanie ze zrozumieniem. Koszowy nie twierdził, że to JEJ pieniądze, tylko że JEJ zostaną zabrane. CZYJE to pieniądze - JEJ pieniądze (no nie JEJ, nie zarobiła ich). KOMU zostaną zabrane - JEJ zostaną zabrane. Takie niuanse polskiego języka, faktycznie dla niektórych trudne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+8 / 12

@Koszowy Wszyscy wiedzą, co autor miał na myśli. Ty też wiesz, tylko się czepiasz.

A PO jej niczego nie zabierze, niestety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koszowy
+2 / 6

@Dordie
No, na tym polega socjalizm właśnie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+4 / 6

@jamarkus no to od pislamistow niczym sie nie roznisz, bo znow chcesz nierowno traktowac spoleczenstwo. bykowe jest wlasnie forma ucisku i nierownego traktowania. I zrestza bykowe juz istnieje. Bo dzieciaci moga odliczac dzieci od podatku wiec placic go jeszcze mniej lub wcale.


Tak jak pisalam wczesniej mi nie chodzi o to ze 500+ istnieje.. bo jak rzad chce to niech sobie tworzy dowolne programy i daje ile chce komu chce.. nawet 20 tys miesiecznie.. ale jeden warunek. Niech nie zabiera moich podatkow. Niech stworzy osobny dobrowolny fundusz i kto bedzie chcial ten bedzie wplacal. Skoro pobierasz 500+ to bedziesz mogl tam wlasnie wplacac by pomagac rodzinom. A moze nawet wam sie uzbiera na 2 tys + ?? Hę ?

Natomiast Ci co nie pobieraja czegos takiego nie beda zmuszeni do brania w tym udzialu i tyle. Wszyscy beda zadowoleni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Berd25
+5 / 5

@jamarkus - a teraz porównaj paragony z supermarketu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koszowy
0 / 2

@Dordie Pewnie, że tak byłoby dobrze, ale socjalizm lepiej działa na ogół głosujących. Bo wolą dostawać niż pracować. Ja np. od zawsze pracuję dla rządu. Robię bezsensowne rzeczy, ale kasiorka od 20 lat z hakiem jest :) W kapitalizmie byłbym bezrobotny, a tamta madka biedna. Dlatego głosujemy na socjalizm :-D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+3 / 5

@Berd25 spokojnie, zrobie to za niego:
@jamarkus powiedz mi, dlaczego ja mam placic na jakies mityczne polskie dzieci? Co, ja ich matki dymalem, ze mam na jej bachory placic? Czemu mam placic na cudze dzieci - zanim odpowiesz jakies glupoty w stylu, ze one beda pracowaly na moja emeryture to wiedz, ze na swoja emeryture pracuje ja sam - odprowadzam skladki na moja emeryture. To, ze rzad przejada te skladki na bierzaco to nie moj problem, ja place na swoje ubezpieczenie emerytalne. Nie pracujesz na czyjas emeryture, bo dzisiejsi emeryci juz na swoja odlozyli - tylko, ze ich okradli, to teraz my splacamy dlugi zlodziejow. 500+ nie ma realnego wplywu na dzietnosc, a tak naprawde zadluza kolejne pokolenia - tak, na 500+ kasy nie ma, a te dlugi ktore rzad zaciaga by dac 500+ ktos bedzie musial splacic!
Co do glupot o bykowym: Nie ma obowiazku posiadania dzieci i bycia w zwiazku malzenskim https://img4.dmty.pl//uploads/201705/1494446025_gmkuev_600.jpg troche stare, ale pokazalo pewien trend. Jakby zrobic nowsza wersje to byloby jeszcze gorzej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alakinjjsk
0 / 0

oczywiście, że jej pieniądze, na tym polega socjal. Zażalenia kierować do rządzących, jak kupili sobie wyborców

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+1 / 1

@jamarkus a moje wlasnie, ze sie zwiekszyly. Bo zabrali kwote wolna od podatku. W tym roku 750 zl doplaty w zeszlym 1350 (brak kwoty wolnej + drugi prog w miesiacu przejsica).
Wiekszy podatek zaplaca rowniez Ci, ktorym do.sr.ali podatek solidarnosciowy. I w sumie gdyby rzadowi udalo sie przepchnac ustawe o zusie.. to jeszcze to bym płaciła, tu na czescie nie przeszlo.


Ja nie przecze, ze PO kradło.. bo kradło. Ale sloganem PIS było wystarczy nie krasc. A kradna dokladnie tak samo jak PO. Pamietaj ze PIS pieniadze rzekomo ma nie z oszczednosci na nie kradzeniu.. bo akurat tego nigdy nie udowodnili, a z uszczelnienia VAT. I chociaz samo uszczelnienie VAT uwazam za cos pozytywnego, to nie przekłada sie to w ZADEN sposob na prawidlowe dysponowanie dodatkowy,i srodkami.


Jezeli pieniadze mialy wrocic do ludzi, to jedynym uczciwym podzialem dobr byloby obnizanie dazace do likwidacji podatku dochodowego. W tedy KAZDY obywatel dostalby adekwatnie do tego co wsplacil.


Pieniadze moglyby pojsc na latanie dziury budzetowej a poki co ona tylko rosnie. Ostatecznie odnalezione pieniadze z VAT moglyby byc rozdysponowane na podwyzki i unowoczesnienie sprzetu policji czy strazy pozarnej, nawet wojska oraz podwyzki dla nauczycieli, bo te zawody sa kluczowe dla panstwa. Gdyby w ten spsoob zostało to rozdane to ja bym nie miała zadnych pretensji. Ja rozumiem, ze do funkcjonowania panstwa potrzebne sa pieniadze.


Natomiast gdy widze ze pieniadze ida na socjal, juz i tak za duzy bez tego 500+. To znaczy ze politycy nas okradaja. Konkretnie zabieraja MOJE WYPRACOWANE PIENIADZE, aby dac komus innemu. I to jest zwykla kradziez. Bo skoro wplacam za duzo to oczekuje zwrotu.


Wyobraz sobie ze placisz abonament za telefon lub telewizje. Ale przez lata zle Ci naliczali i placiles o 100zl za duzo. Nowy prezes ujawnia zle praktyki starego prezesa. Wszyscy wyzywaja starego prezesa od zlodzieji. I teraz czekasz na swoj zwrot.. a tu dupa… twoj zwrot otrzymal ktos kto nawet tego abonamentu nie placil. Ja rozumiem, ze dla ciebie taka sytuacja bylaby normalna prawda ? Ty placisz powiedzmy pakiet Gold, a zwrot dostaje ktos kto placil lub zalegal z platnoscia za najtanszy pakiet...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koszowy
+2 / 2

@Dordie Oczywiście, ale większość woli aby ich nieść, więc socjalizm będzie wygrywał zawsze, dopóki się nie zlikwiduje demokracji i nie wprowadzi dyktatury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+29 / 49

polityczna patologia tworzy spoleczna patologie. w sumie to nic zaskakujacego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E egifford
0 / 8

@tomkosz Uwielbiam jak sie ludzie podniecaja fejkowymi wpisami. Dzieci internetu wszystko biora za prawde.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+4 / 4

@egifford cieszę się że masz jakiś powód do radości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tawarisz12
+12 / 34

pis produkuje patoli na skalę masową

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+16 / 24

@jeykey1543 ale te 16 lat temu(a nawet 17) wstyd bylo byc biednym,a teraz cala masa nierobow wyciaga lapy bo im sie nalezy. Nawet nie dlatego, ze pracuja i chca zarobic wiecej. Oni sie szczyca tym, ze bez wysilku wpada im kilka tysiecy na konto. Kiedys nie bylo takiego kultu opier*lingu i nierobstwa. To, co sie teraz dzieje to paranoja na skale krajowa. Zdarzaly sie kiedys egzemplarze "za 100zl wiecej niz ja mam zasilku to ja nie bede pracowac", teraz takich egzemplarzy jest o wiele, wiele wiecej.I to z naszych, podniesionych nam - podatkow!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+8 / 20

@jeykey1543 banda sku rwy.ow z PiS mi go podniosla, obnizajac do 0 kwote wolna od podatku!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+6 / 12

@jeykey1543 tak.. ja akurat lapie sie w to i wyobraz sobie ze mnie to oburza.. dlaczego ? Dlatego ze kazdy obywatel powinien po rowni placic podatki i byc na rowno traktowany przez panstwo i prawo. Wiec skoro robimy kwote wolna od podatku to powinna ona byc dla wszystkich, a nie wybranych to raz.
Dwa, z tym wiaze sie fakt, ze skandaliczne jest karanie nas za to ze zarabiamy wiecej. Zarabiamy bo mamy umiejetnosci, ktore sa w cenie. Skandaliczne sa wiec rozne stawki podatkowe.

Jak pisalam wczesniej kazdy obywatel powinien byc opodatkowany w ten sam sposob. Wiec kwota powyzej sredniej krajowej nie powinna juz byc opodatkowywana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
-3 / 15

@pochichrana niby masz umiejętności, a piszesz jak dziecko w podstawówce. Jestem ciekawy jakie to są umiejętności, które nie wymagają od ciebie tak prostych rzeczy jak poprawne pisanie po polsku. Ponadto wyższy próg podatkowy był zawsze. Nie pamiętam już kto zmienił z 3 stawek na dwie,ale zawsze były różnice. Rozumiem też, że ci więcej zarabiający głosują na PO, bo PO im zabierze mnie, samo okradnie OFE, sprywatyzuje wszystko co polskie i zrobi z naszego kraju chłopca do bicia dla Niemców. Tych bogaczy nie interesuje dobro kraju, bo im jest dobrze i chcą by było im jak najlepiej kosztem całego kraju. Nie ważne czy kraj się będzie rozwijał czy nie ważne żeby zarabiać jeszcze te 1/100 pensji więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+1 / 11

@jeykey1543 Co do mojego sposobu pisania, wyobraz sobie, ze w pracy nie płaca mi za pisanie po polsku. Polski to dla mnie tylko taki .. hmm dialekt podwórkowy.. Do niczego nie przydatne za bardzo, bo pracy z j.polskim nie ma i nie jest w cenie, a co za tym idzie, nie warto sie go jakos przesadnie uczyc. Tyle by wystarczyło do podstawowej komunikacji. A skoro rozumiesz co pisze, to znaczy ze posluguje sie nim w stopniu wystarczajacym.

NIe twierdze ze inne jezyki znam jakos specjalnie lepiej. Mi nie placa za pisanie poezji czy prozy w pracy. nie jestem pisarzem. Wystarczy, ze pisze w taki sposob, aby przekazac to co jest do przekazania.
A skoro jest to funkcja jezyka, to nie wiem jak ta umiejetnosc miałaby się znacząco poprawic w liceum, w stosunku do szkoly podstawowej/gimnazjum. Dla mnie nie ma róznicy, jako natywnego uzytkownika jezyka polskiego. (Tak dokładnie przez całe liceum moje umiejetnosci posługiwania się j.polskim nie polepszyly się troche.. bo niby jak miałyby ? Lekcje gramatyki jakiejkolwiek - jedyne ciekawe lekcje - mialam w gimnazjum chyba. Poza tym to tylko omawianie lektur.. Czyli nic co w jakikolwiek sposob mogloby sie przyczynic do polepszania kompetencji jezyka polskiego. I z drugiej strony po co.. skoro jestem natywnym jego uzytkownikiem.

NIgdy nie powiedziałam ze jestem zwolenniczką PO.

"Tych bogaczy nie interesuje dobro kraju, bo im jest dobrze i chcą by było im jak najlepiej kosztem całego kraju. Nie ważne czy kraj się będzie rozwijał czy nie ważne żeby zarabiać jeszcze te 1/100 pensji więcej."

Wyobraz sobie ze my tez ( niestety ) jestesmy polakami, i to z naszych podatków ten kraj jest w głownej mierze utrzymywany. A nie z kowalskiego z jego 90 zl PIT, kotry od panstwa otrzymuje 500zl ... A w sumie, skoro uwazasz nas, lepiej zarabiajcy, za wrzód na dupie, to moze po prostu nie brac od nas podatku, zrobimy PLEXIT i sobie radzcie. Ja chce tylko równego traktowania obywateli. Aby kazdy miał jednakowe obowiazki i praa w tym kraju.
Kraj nie ma zadnej korzysci z placenia 500+ czy dawania mieszkan za darmo. Bo ci ludzie nie robia nic by stanac na nogi. Mieszkania socjalne powinny byc czasowe.. na kilka miesiecy, na rok, po to aby osoba mogla rozpoczac prace i w niedlugim czasie wynajac wlasne mieszkanie. Jezeli dajesz komus cos za darmo, ale z warunkiem, ze mu dochod nie moze przekroczyc, to on zrobi wszystko, by mu ten dochód nie przekroczył nigdy. Bo lepiej miec za darmo. Pomoc ma byc dorazna, ale krotkoterminowa. Ma być dźwignią a nie świadczeniem. Ja nie mam ochoty ze swoich pieniędzy płacic swiadczen, tak długo dopoki nie będzie sprawiedliwego traktowania.

Podobno, rząd uwaza, ze kazdy powinien działac na rzecz panstwa jak moze. I ok.. ja moge pieniedzmi wiec mnie okradaja. Ok rozumiem. Tylko co daja panstwu beneficjenci socjalu ? W jaki sposób działaja na rzecz chociazby lokalnych społecznosci ? Oni nie robia nic. Siedza na dupie i pachna ... lepiej lub gorzej.

Ja bym nie miała nic przeciwko redystrubucji pieniędzy gdyby: (wybierz jedno)
a) wieksze podatki / skladki na NFZ gwarantowały lepsze swiadczenie - czyli ile sobie zaplacisz tyle otrzymasz
b) beneficjenci socjalu mieli obowiazek odpracowywania socjalu. np. dbanie o czystosc osiedla, segregacja odpadow, prace remontowo budowlane w obiektach uzytecznosci publicznej (np szkoly)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 marca 2019 o 14:39

avatar jeykey1543
+1 / 9

@pochichrana mózg potrafi poukładać litery w zdania nawet jak są rozsypane, starczy pierwsza i ostatnia, a piszesz tragicznie. PLEXIT powiadasz? Podatków nie płacisz, ale wszystko resztę dostajesz, bo jak to rozgraniczyć? Wojsko, policja, straż. Widzę brałabyś byś socjal rękami i nogami tylko nikt ci nie chce dać. Polski to dialekt podwórkowy? No to z ciebie wielka patriotka. Mam dla ciebie radę, nie chcesz płacić tu podatków, nie lubisz polskiego języka i chyba patriotka z ciebie marna z tego co widzę, weź ty wypie*dalaj z tego kraju. Może w innym będzie ci lepiej. Tu się nie da zarobić, tu rządzą te złe PiSiory. Bierz swoja manatki i płać gdzie indziej te podatki ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+4 / 10

@jeykey1543 da sie rozgraniczyc bardzo prosto. Wystarczy zwolnienie z PIT. Vat i tak place kupujac cokolwiek w polsce, wiec nawet likwidujac PIT dalej place podatek. Ewentualnie zgodzilabym sie na placenie PIT do wysokosci podatku naleznego od najnizszej krajowej, bo jak mowilam, kazdy obywatel powinien placic takie same podatki.

Nigdzie nie napisalam ze chce cokolwiek od kogokolwiek brac. Ja chce tylko by nikt nie chciał zabierac MOICH WYPRACOWANYCH PIENIEDZY NA WYRZUCENIE W BLOTO. Ja rozumiem, ze musimy utrzymac drogi, szkoly, policje strazakow. I jestem calym sercem z protestujacymi, bo tak, chcialabym aby ONI z moich podatkow otrzymywali godziwe pensje, bo zasluguja. i nauczyciele, i policjanci, i strazacy. Jedyne, na co nie chce placic do na socjal wszelkiej masci, i zbedne wydatki na rzad. A ze akurat program plus prawie pokrywac sie bedzie z wplywami z PIT, ( jakby policzyc caly socjal to nawet by przewyzszyl te wplywy). To zwolnienie ludzi, ktorzy nie chca uczestniczyc w tej szopce wydaje sie sprawiedliwe. Nie zgadzamy sie na socjal to nie placimy podatku dochodowego. A socjal moglby byc utrzymywany z dobrowolnych wplat. To byloby sprawiedliwe.
Poza tym do mnie dosrywasz sie o podatki, a czemu nie przeszkadza ci ze znaczna czesc psoleczenstwa podatkow w zasadzie nie placi, bo ich socjal przewyzsza ich podatek. i nie mowie tu o ludziach, co chwilowo potrzebuja pomocy, ale tych, co te pomoc ciagna latami. Bo ja o tym mowie...


I wiesz co.. ja nawet chetnie sie wyniose.. tak chetnie zrobie plexit.. tylko niech mi oddaja nadwyzke podatku dochodowego zaplaconego przez te lata, niewykorzystany NFZ , ZUS... I to w zupelnosci wystarczy.

Gdy mowa o likwidacji PIT tacy jak ty rzucaja sie zaraz ze chcemy drogi, wojsko, policje itd.. i jak smiemy nie placic. To ja zdam inaczej pytanie dlaczego tylko JA mam placic, a nieroby maja z tego wszysktiego korzystac ? Czepiaj sie tych co nie pracuja i tych co ciagna socjal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 marca 2019 o 16:59

S slagen
+2 / 2

@tawarisz12 masz rację. 80% dzieci pochodzących z rodzin w całości żyjących z socjalu samo potem żyje z socjalu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A apsik100
+9 / 27

No przecież taki obraz rodziny promuje prawica! Emeryturka za 4 dzieci i jazda. Kobieta sprowadzona do poziomu krowy rozpłodowej. Zamiast zapewniać darmowe przedszkola i żłobki, leki dla dzieci, żeby kobieta mogła i pracować i mieć dzieci to pakujmy hajs w patologie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+3 / 7

@apsik100 Jaka prawica?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A apsik100
+6 / 12

@kondon PiS i wyznawcy uważają się za prawicę, a każdy kto myśli inaczej to lewak. Używam obowiązującego aktualnie nazewnictwa ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2019 o 19:03

P Pomylilem_Strony
+4 / 4

@apsik100 nazywamy rzeczy po imieniu, czy stosujemy narrację PiSu i jego wyznawców? Bo według tej narracji mamy super nadwyżki budżetowe, na wszystko mamy hajsiwo, bo wystarczyło "nie kraść". Do tego rządzi partia polityczna, która jest prawa i sprawiedliwa, czyli sprzeciwiając się jej jesteś nieprawy lub niesprawiedliwy, a na pewno jesteś złodziejem. Czy bierzemy rzeczywistość jaką jest i trzymamy się nomenklatury, której nie zmieniamy jak tylko wiatr zawieje z drugiej strony?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prylikm
-1 / 1

@apsik100 Taki obraz rodziny promuje lewica.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eukaliptu
-3 / 11

Kto rządził jak ona miała 16 lat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+10 / 16

@Fragglesik mnie oburza to, ze te nieroby maja to z moich podatkow. Jak chcesz sam sie dzielic to dawac na organizacje charytatywne ktore daja potrzebujacym, a nie zmuszaj wszystkich do dawania nierobom!
Jakie jej pieniadze?Zarobila je? Nie, dostala z NASZYCH PODATKOW! To sa pieniadze ktore zabrala za posrednictwem panstwa mi, Tobie, Twoim rodzicom, moim rodzicom i sasiadom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+4 / 6

@Fragglesik Xar odpowiedzial to co wszyscy mysla po prostu ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+5 / 7

@Fragglesik ktorej czesci wypowiedzi nie zrozumiales? Najpierw napisalem co oburza, a pozniej dlaczego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paszkwilant
+8 / 10

Do szkoły chodziła, to mogła tam się wyedukować. A nie, czekaj, tam nie uczą, że dochód bierze się z pracy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RealSimon
+6 / 10

Zabrałbym im wszystkim pieniądze już teraz, niech pozdychają z głodu ci co nawet wtedy nie wezmą się do roboty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-4 / 6

Po co w ogóle z nią rozmawiasz skoro różni was światopogląd.
Niekończąca się patologia z obu stron.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarcinProgramista
+3 / 9

@Kacper6 Rozumiem, że ty rozmawiasz tylko ze swoimi klonami..?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-5 / 5

@MarcinProgramista Ja w zasadzie nie rozmawiam z nikim. Tylko służbowo lub kurtuazyjnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
0 / 0

Nie madek, tylko durnych polityków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oiaimilawonabz
-3 / 7

A mogli spłacić organizacje żydowskie Usa i mieć z głowy ten JUST 447 to nie. Woleli na polskie dzieci dać łajdaki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
0 / 8

To jest chore. Właśnie przez takich ludzi polska gospodarka upada. Kiedyś żeby czegoś się dorobić potrzebna była ciężka praca. Dziś często taka typowa madka zarobi na zasiłkach więcej niż normalni, uczciwi, pracujący ludzie. Najgorsze jest to, że my musimy to finansować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarcinProgramista
+1 / 7

Jeśli "jej" zostało użyte jako celownik zaimka osobowego, a nie jako zaimek dzierżawczy, to w sumie kobieta ma rację. A przynajmniej mam taką nadzieję - PO przyjdzie i jej zabierze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chate
+1 / 7

PO przyklepało ACTA 2 , więc świetnie głosujmy na cenzurę i drugą Koreę.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slawekfm
+1 / 1

Właśnie między innymi dlatego na nich nie zagłosuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolffie
0 / 8

Nie no lepiej zostawmy ją na ulicy bez domu i jedzenia z tym czworgiem dzieci wtedy będzie miała nauczkę. TERAZ FRONTEM GŁOSOWAĆ NA PO jedyną słuszną partie!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+3 / 3

@Wolffie Wystarczy się nie mnożyć na potęgę bez środków na utrzymanie dzieci. Wszyscy normalni ludzie tak robią. Stąd też jest coraz mniej dzieci z normalnych rodzin. Im się zabiera, bo chcą z tysiaka miesięcznie przeznaczyć na dobre warunki dla dziecka, jego wychowanie i wykształcenie. Po co się tak męczyć, skoro inni zrobią sobie dziecko już dla 500? Zabrać jednym tysiaka, to obdarujesz kogoś i jeszcze sobie zostawisz trochę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+1 / 1

@Wolffie dzieci nie powinny chodzic glodne. Skoro nie potrafi im zapewnic sama odpowiednich warunkow, dzieci nalezy jej odebrac. Tutaj prawo powinno byc stanowcze i skuteczne. Dzieci zabrac i dac 3 miesiace na opamietanie sie i poprawienie swojej sytuacji. Nie zrobisz tego, tracisz wszelkie prawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lisek89
+5 / 5

Tak tylko się wtrącę: wiecie, że można głosować na inną partię niż PiS i PO?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jimy123
-5 / 11

Co to w ogóle za sformułowanie "madka"? Widzę, że teraz lobby pedalsko-feministyczne na celu dyskredytowanie i wyśmiewanie normalności czyli zwykłej przeciętnej rodziny, dla nich normalność to transseksualno gejowska para wyznania muzułmańskiego adoptująca transgenderowe dziecko z Izraela. Wyłapują na fb jakieś jednostkowe wypowiedzi i rozdmuchują na cały świat, wyśmiewując i opluwając. A rzeczywistoście jak ta wasza partia pseudodemokracji i tolerancji wyrywkowej wróci do koryta to na bank przestanie wspierać polskie rodziny, chyba, że będą to rodziny gejów, lesbijek albo tzw. uchodźców

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+1 / 1

@Jimy123 sformulowanie "madka" nie odnosi sie do wszystkich kobiet. Tylko do tych pier... Ktore uwazaja ze dla jej dziecka kazdy ma sie naginac... ze jej sie z powodu dziecka cos nalezy, cos za darmo, cos taniej itd. Oraz okreslenie to stosuje sie wobec tych kobiet co to odczyniaja uroki przecierajac dziecku twarz swoimi majtkami... . Stad sie to bierze, a nie z tego z kazda kobieta z dziecmi to MADKA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nonresidentexternalalien
+4 / 4

Sam wpis może być nieprawdziwy - jak deklarują niektórzy w komentarzach - jednak prawdą jest, że istnieją ludzie, którzy naprawdę tak sądzą. Poznałem parę osób, które w większości nie dały sobie wytłumaczyć, że państwo w istocie nie ma własnych pieniędzy.
Pogląd tych natomiast, którzy dali to sobie wytłumaczyć - niewiele się zmienił. Stwierdzili jedynie, że w takim razie inni powinni na nich zarabiać, bo skoro ,,sobie radzą", to powinni z własnej woli (lub w tym wypadku pod przymusem) pomagać tym, którzy sobie ,,nie radzą".
Mentalność takich ludzi niestety ciężko zmienić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slawekfm
-1 / 5

Myślę że nie ładnie tak od razu oceniać całe społeczeństwo matek.A i nie dziwię się że boi się cięć ze strony PO.Oni raczej dawali bogatym a zabierali biednym.
.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+3 / 7

@Slawekfm
To 500+ jest tak naprawdę wsparciem dla madek a nie matek. Dla patologicznej części społeczeństwa, części która się rozszerza. Osób trwale niepracujących i ściągających granty przez produkcję dzieci. Dla tych normalnych, którzy pracują i mają dzieci to żadna pomoc. Żadna - gdyż zamiast tego możnaby obniżyć progi podatkowe. Społeczeństwo matek, tych normalnych skorzystałoby na tym bardziej. I to by było godne, bardziej niż wyciąganie łapy. Niestety taką ustawą raczej nie udałoby im się skorumpować wyborców. Myślących na teraz i preferujących doraźne DEJ. Bo te pieniądze to Kaczor na maszynce w bloku drukuje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+2 / 6

@Xar
PiS rozpasał nierobów, w końcu k... k... łba nie urwie.
Normalni pracujący na tym tracą. Mam w *** ich 500+ jak co miesiąc obcinają mi kilka razy tyle z samej roboty. Same koszty mieszkania (czynsz, opłaty) w ciągu ostatnich 2 lat podrożał mi o 200-300zł miesięcznie. Nie wspominam o kredycie do opłacenia...Coraz więcej pracuję, żyję na tej samym poziomie. Na nic się nie łapię, bo mamy z żoną na razie jedno dziecko a to dla Pisu jest czynem niegodziwym. Na wszystko jestem za bogaty a jeźdżę 20-letnią Vectrą:) Nie mam problemów, aby z moich podatków pieniądze szły na wyższe emerytury, osoby niepełnosprawne czy inne rozsądne cele. W*** natomiast, że wydaje się je na pasożytów. Masz rację z tym kultem nieróbstwa, kiedyś to był wstyd - teraz w wielu rodzinach powód do dumy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DietrichSchwarzman
-2 / 2

napłodziła roboli, nie fakt że sami nie napłodzą roboli, którzy napłodzą roboli, może w 10 ytm pokoleniu będą pracować albo dziadować
rząd chce mieć dużo roboli
Ty byś nie chciał, jak byś był głównym?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BialaPolka
0 / 2

A ja jestem prostytutką i mam gdzieś na co idzie kasa z podatków bo ich nie płacę ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Capitan_obvious
-1 / 5

Za PO to było bogactwo, ludzie zastanawiali się czy jeść kawior czy trufle. Słyszałem że Niemcy do Polski pracowac przyjeżdżali. Ale potem wybory wygrał PiS i wszystko zepsuł, a Tusk tak rządził że Niemcy zanim coś wprowadzili do uni to pytali Polaków o pozwolenie, taką mieliśmy silną pozycje na świecie. Niestety PiS wszystko zaprzepaścił. (ಥ﹏ಥ)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 marca 2019 o 23:32

T Tfujnick
-1 / 1

- Zabierze JEJ pieniądze - w sensie zabrać *komuś* pieniądze czy zabrać *czyjeś* pieniądze?
W tym pierwszym kobieta ma rację. W tym drugim można uznać, że ją pokręciło.

- Moje zdanie na temat 500+ jest proste : może być i dla niepracujących. Warunkiem jest *jakość* wychowania dzieci, więc ich stan zdrowotny (albo zdrowe, albo odpowiednio leczone), edukacji - uczą się dobrze, albo rodzina współpracuje z nauczycielami żeby ten stan poprawić, jak również brak konfliktów z prawem (pojedynczy wybryk może się zdarzyć ale wielokrotne zgłoszenia - już nie).

@pochichrana - jako że pisałaś coś o "niesprawiedliwości" podatków, powiem że dobrobytu nie mierzy się liniowo ilością wydawanych pieniędzy. Odebranie przykładowych 10% z 2000 to konieczność rezygnacji z bardziej podstawowych problemów (leków, żywności, ogrzewania) niż przy 10% z 20000 (tu na żywności/ogrzewaniu oszczędzać nie trzeba raczej, oszczędności przechodzą na mniej istotne dla przeżycia wydatki). To samo dotyczy - tym bardziej zresztą - odebrania 250zł rocznie przy pensji minimalnej i 10X minimalnej.

PS. "Pocieszę" krzyczących o 500+ dla patologii. Wydają na fajki i wódę, czyli większość wraca do państwa w postaci akcyzy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bemar6
0 / 2

patologia ma to do siebie że nie myśli niestety logicznie,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HenryKipper
-1 / 1

serio??? komementujecie I sprzeczacie sie na trmat mema, ktory jest wierutna bzdura wyssana z brudem spod paznokcia palca, ktory sekunde wczesniej wyjeto z dooopy?

no nie dziwne, ze tym I innymi spoleczenstwami mozna tak latwo manipulowac, skoro wierza w brednie pisane przez platnych trolli. zeby to jeszcze jakis polot mialo, chocby cein zaangazowanego intelektu...ehhhhh

Odpowiedz Komentuj obrazkiem