i w czym tu problem? polowa guzikow to ustawienia wystwietlania i opcja wybierz/zatwierdz.. reszta to ustawienia hamulców i mocy silnika.. dzieci na xboxie w fifie więcej klikaja
Warto dodać, że ta kierownica kosztuje ok. 250 tys. zł w przeliczeniu. Zawsze mnie bawią hejterzy Kubicy, bredzący o jego wykształceniu, "podwyżce" cen na stacjach Orlenu przez Kubicę (!) albo o jego "niepełnosprawności", A gdyby dać tym łajzom, zyciowym nieudacznikom bolid, to choćby w nim pół dnia spędzili - nie wiedzieliby nawet jak nim ruszyć.
i w czym tu problem? polowa guzikow to ustawienia wystwietlania i opcja wybierz/zatwierdz.. reszta to ustawienia hamulców i mocy silnika.. dzieci na xboxie w fifie więcej klikaja
Warto dodać, że ta kierownica kosztuje ok. 250 tys. zł w przeliczeniu. Zawsze mnie bawią hejterzy Kubicy, bredzący o jego wykształceniu, "podwyżce" cen na stacjach Orlenu przez Kubicę (!) albo o jego "niepełnosprawności", A gdyby dać tym łajzom, zyciowym nieudacznikom bolid, to choćby w nim pół dnia spędzili - nie wiedzieliby nawet jak nim ruszyć.
Trzeba mieć siano we łbie zamiast mózgu, aby choćby przez chwilę pomyśleć, że jazda czymś, co do setki przyśpiesza w niecałe 2 sekundy jest łatwa...
A teraz weź przy prędkości 300km/h oderwij wzrok od trasy i odczytaj informacje z wyświetlacza :)
A radio - głośniej/ ciszej, gdzie ?
mistrz
@stokro5 pod piętnastką.