Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
Niespodziewany efekt filmu "Tylko nie mów nikomu" - Terlikowski w końcu powiedział coś sensownego: "Albo zaczniemy oczyszczać się sami, rzeczywiście wprowadzimy wszystkie struktury prawne i zasady, albo oczyszczenie zrobią za nas liberalne media. Tylko że wtedy nie będzie czego w polskim Kościele zbierać. Scenariusz irlandzki zrealizuje się w pełni"
by bizontatanka
+
614 633
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar InnyNieDlaWykolejonegoSwiata
+7 / 9

"Chodź, ukażę ci wyrok na Wielką Nierządnicę,
która siedzi nad wielu wodami,
z którą nierządu się dopuścili królowie ziemi,
a mieszkańcy ziemi się upili winem jej nierządu."

~ Ap. 17

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chomekneko
-2 / 4

@InnyNieDlaWykolejonegoSwiata polecam, I Pet Goat II tam jest wielka nierządnica w 11:43 https://www.youtube.com/watch?v=2ntO2gFqhks

C chomekneko
-1 / 3

@InnyNieDlaWykolejonegoSwiata powinieneś to zobaczyć, to jedzie po każdym, głównie po ameryce

R rokokokowa_kokota
+3 / 5

Słowo tłumaczone na nierządnica dosłownie znaczy prostytutka.

K killerxcartoon
+1 / 3

@InnyNieDlaWykolejonegoSwiata
"I tak ubarwiwszy nagą mą niecnotę, zbutwiałym pierzem z Biblii wyskubanym świętym się wydam, gdym w gruncie szatanem."
-William Shakespeare , "Króla Ryszarda III"

Ten cytat dotyczy wszystkich co na lewo i prawo cytują biblię zapominając o jej głębszym przekazie - bycia po prostu dobrym człowiekiem na co dzień, a nie łażącym do świątyni tylko po to by poczuć się członkiem wspólnoty i gasić swoje poczucie winy

avatar InnyNieDlaWykolejonegoSwiata
+1 / 1

@killerxcartoon zgadzam się w 100%
Pozdrawiam :)

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 12:35

I idzNaWybory
+5 / 15

Jak nawet Terlikowskiego olśniło, to jest nadzieja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+2 / 6

@idzNaWybory Dlaczego olśniło? To jest przecież najbardziej logiczna postawa - jeśli kogoś popieram, to życzę sobie, żeby się zachowywał odpowiednio, a nie robił D-klasę i wstyd, żebym ja potem musiał razem z nim jeść jakąś żabę.

Nie pojmuję natomiast tej grupy fanatyków, którzy mają podejście: wszystko, co robi mój idol jest dobre, nawet jeśli jest wujowe i muszę tego bronić nawet wbrew sobie i rozumowi.

P Pomylilem_Strony
+1 / 1

@idzNaWybory jako jeden z nielicznych w tym całym zamieszaniu wykazał się rozsądkiem i dążeniem do rozwiązania problemu, w przeciwieństwie do obu stron konfliktu. Jedna strona próbuje to wszystko zlekceważyć, czyli dąży do tego, żeby zwyrolom nie spadł włos z głowy. Druga strona próbuje ekstrapolować problem na całą grupę. A jak wszyscy są winni, to nikt nie jest winny, najwyżej każdy oberwie "troszeczkę". Pośrodku są zwykli ludzie, z których część czuje się zawiedziona, zniesmaczona, wkurzona, część czuje się atakowana i "oblegana" (syndrom oblężonej twierdzy pewnie też działa). A w Polsce niestety lata sporów w polityce doprowadziły do tego, że mało ludzi ma odwagę szukać środka typ "skazać zwyroli i tych co ich kryli", tylko bierze jedną stronę z dostępnych. Dodatkowo obie strony żyją w jakieś chorej symbiozie nawzajem się nakręcają i jednocześnie odchodzą od prawdziwego problemu. Dlatego ta afera rozejdzie się po kościach, może trochę niesmaku pozostanie i wzajemna niechęć wzrośnie, ale przyczyna się nie ruszy. Próba znalezienie przyczyny i jej usunięcie jest już nowatorska w Polsce, musimy to koło wynaleźć na nowo.

S sceptyk00
0 / 0

a co z romkiem polańskim? czyż nie powinien odbyć PRAWOMOCNIE ORZECZONEJ KARY ZA GWAŁTY NA NIELETNIEJ?

W Wiadro1
+15 / 31

Może jednak niech trwa w niewiedzy? Scenariusz irlandzki brzmi PIĘKNIE!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
+16 / 22

@Wiadro1 W ubiegłym roku do seminariów (wszystkich) w Irlandii zgłosiło się 5 (słownie pięciu) kandydatów. Obecnie średni wiek księży w Irlandii to 70 lat. To co się stało w Irlandii najlepiej ilustrują słowa pewnego Irlandczyka - "kiedyś nie znałem nikogo, kto nie chodzi do kościoła, dziś nie znam nikogo, kto by tam chodził"

avatar olmajti
-2 / 10

@Wiadro1 czy aby na pewno? Irlandia wyrasta na najbardziej poprawny politycznie kraj w europie. skutek uboczy czy świadome działanie?

K killerxcartoon
+4 / 6

@olmajti Hmmm. a jak byś się poczuł gdybyś się dowiedział że ktoś komu bezgranicznie ufałeś jakiego postrzegałeś jako wzór cnót okazał się zwykłym dwulicowym draniem i zwyrodnialce jaki wykorzystywał twoją naiwność.
Oczywistym jest zerwanie z nim kontaktów . I to się stało w Irlandii i było najgłębsza falą antyklerykalizmu jaka się wydarzyła na przestrzeni lat . Nawet fala po I czy II wojnie światowej czy lat 60-70 nie była tak głęboka bo tyczyła się tylko konkretnego pokolenia. Ta w Irlandii dotyczyła praktycznie wszystkich. Tak kończy powierzchowna rytualna wiara motywowana co sobie sąsiad pomyśli wynikająca z presji społecznej. Polski model wierzeń jest łudząco podobny do tego jaki był w Irlandii. A drugi czynnik to zmiany społeczne wynikające z wykształcenia. Katolicyzm to religia w swoim modelu skierowana do pańszczyźnianych chłopów głównie niewykształconych lub z podstawowym wykształceniem jaka ma pilnować by byli spolegliwi i posłuszni. Nie kształtuje ona samoświadomości , odpowiedzialności czy samodzielności, wręcz przeciwnie ma za zadania zniszczenie tego typu dążeń. To model dla XVIII wieku ... jaki jeszcze mógł funkcjonować w XIX .. ale w XXI już nie jest w stanie w obecnym systemie technologicznym nie da się tego pogodzić

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 11:39

avatar olmajti
-1 / 5

@killerxcartoon "Oczywistym jest zerwanie z nim kontaktów . I to się stało w Irlandii i było najgłębsza falą antyklerykalizmu jaka się wydarzyła na przestrzeni lat" no popatrz. a politycy dalej funkcjonują w takiej formie w jakiej funkcjonowali od zawsze pomimo tego że nie jeden z nich 'okazał się zwykłym dwulicowym draniem i zwyrodnialce jaki wykorzystywał twoją naiwność'. :)

dodatkowo mam gdzieś to czy kościół został został zniszczony jako taki. natura nie znosi próżni. tam gdzie kiedyś stał kościół stoi teraz poprawność polityczna. chodzi mi o to i tylko o to :)

K killerxcartoon
0 / 4

@olmajti w twoich twierdzeniach jest pewna logika z jaką ja tez się zgadzam. Poprawność polityczna to też rodzaj cenzury. A gdzie cenzura i brak możliwości krytykowania i wyrażania swojej opinii zwłaszcza tych negatywnych tam tworzy się dwulicowość , coś co osobiście uważam za największe zło. I w takich też systemach istnieje możliwość tyranizowania i budowania systemu w oparciu o brak równości oraz narzucani innym swoich poglądów, co demokracja nazwać nie można.

avatar olmajti
+2 / 4

@killerxcartoon o to mi własnie chodzi. ludzie nie dostrzegają czym może skończyć się irlandzki scenariusz. widzą tylko zniszczenie kościoła jako instytucji która jest odpowiedzialna za krzywdę ludzką. nie widzą jakie będą skutki wypełniania wyrwy która po niej powstanie bo ich to nie interesuje, a te mogą być tragiczne dla społeczeństwa :)

K killerxcartoon
0 / 2

@olmajti Dlaczego maja być tragiczne? Czy ludzie muszą w coś wierzyć. W mojej perspektywie postrzegani wiara to nic innego jak wyuczona w dzieciństwie propaganda jaka służyła posiadaniu władzy pewniej grupie. Ja nie wierzę w nic i jakoś mi to nie przeszkadza. Nie dziw się że Irlandia po poznaniu tego jaki był kościół, odrzuciła go i przyjęła to czym kościół straszył społeczeństwo. I okazało się że nie jest to takie straszne. Jakoś widocznie dobrze się im z tym żyje bo nie słyszę o masowych protestach w tym kraju. Katolikom jakim wmawiano ze geje, lesbijki i transwestyci to wcielone zło i wrodzone diabły i szatany , dostali swoje prawa o jakie walczyli , mogą żyć jak chcą, cieszyć się życiem, mogą się żenić czy wychodzić z maż (bo sam nie wiem co jest poprawne) i są szczęśliwi. Jak przestali się ich czepiać i zaczęli postrzegać jako specyficzne dziwadło nagle nie ma problemów i konfliktów sztucznie tworzonych przez kościół narzucający specyficzną mentalność nienawiści wszystkiego co nie katolickie, Nagle prezerwatywy i cała antykoncepcja przestała być problemem i w kółko podnoszonym tematem. Ci co chcą , używają , ci co nie chcą , nie używają i nie ma konfliktu. Ciut tez zleżał konflikt z Anglikanami przynajmniej w kwestii obyczajowości bo ten na tle narodowościowym to długo jeszcze nie minie. Może bardziej anglikanie odetchnęli nie mając narzucanej prawnie mentalności katolickiej. Ja tam chciał bym by polska właśnie poszła jak Irlanidia i miała tylko problemy takie jak Irlandia.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 12:43

avatar olmajti
+1 / 3

@killerxcartoon bo poprawność polityczna żeby zaczęła istnieć musi zdefiniować ofiarę i oprawcę. bez tego nie istnieje. muszą być 2 strony konflikty np 'dyskryminowane' kobiety przez brak dostępu do aborcji na życzenie. problem polega na tym że lewica nie chce równych praw, czy akceptacji. chce władzy. tam gdzie pewne rzeczy stają się normą zaczyna się narzucanie swojego poglądu innym. a jak nie to (tu wstaw dowolne, poprawne politycznie słowo)fobia. taka sytuacja już ma miejsce. kraj który był ultranacjonalistyczny kieruje się w stronę przyjmowania imigrantów bez opamiętania. lukę braku kościoła wypełnia ekstremizm lewicowy. czy to są małe problemy? teraz tak. ale apetyt rośnie w miarę jedzenia :)

K killerxcartoon
+2 / 2

@olmajti Jestem lewicowcem ... uważam parytety i temu podobne sprawy za szkodliwe tak samo jak cenzurę.
Irlandia w odróżnieniu od nas ma 4,5- 5 milionową populację oraz obecnie świetnie rozkręconą ekonomię. Potrzebuje masowo siły roboczej jakiej nie zapewnia przyrost naturalny. Logiczne z punktu widzenia ekonomi jest szukanie czy importowanie taniej siły roboczej. A u nas wszytko jest zdławione przez skorumpowane mafijne państwo, niezwykle drogie w utrzymaniu, z wysokimi podatkami, ze skomplikowanymi przepisami istniejącymi tylko po to by korzyści odnosiła niewielka grupa społeczeństwa. Nasza ekonomia zdominowana przez podmioty zagraniczne przypomina neo kolonię i bazuje na wyzyskowej pracy tanich pracowników. A nasz folwarczny kapitalizm nie rozkręcił się i stoi w stagnacji. Dlatego polska nie potrzebuje uchodźców tylko eksportuje tanią siłę roboczą. Uciekło już ponoć 3 miliony ludzi głównie młodych i świetnie wykształconych jacy będą budowali ekonomię zagranicznym kapitalistom i prawdopodobnie zagranicą założą rodziny wzbogacając podatkami obce państwa. Jesteśmy 4-5 krotnie tańsi od Niemców a mówię o minimalnych stawkach a nie średnich gdzie wychodzimy jeszcze gorzej. Jeśli nie zejdzie to do 2 krotności to nadal ludzie będą uciekali. Wspólna UE i możliwość osiedlania się migracji temu sprzyja. Dlatego pewne grupy polityków tak pragną Polexitu by nic tu nie zmieniać i postawić granicę by im tania siła robocza nie uciekała.

avatar Rhanai
+1 / 5

to już Wigilia?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanMariaWyborow
+8 / 10

Ma absolutną rację! I będzie tak jak mówi, scenariusz irlandzki. Teraz, po filmie Siekielskich, wszyscy są wstrząśnięci, ale myślę że nie na tyle żeby hierarchowie się obudzili.

Przecież np. taki abp Głódź musiałby od razu ustąpić. Ale tego nie zrobi. I raczej żaden z biskupów tego nie zrobi, może poszukają kogoś niżej kto się nada jako kozioł ofiarny, i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Britta1
+1 / 3

Z dwojga złego wolę scenariusz irlandzki (choć w sumie nie wiem, co ten termin oznacza, kryzys powołań?) niż żeby lokalny Kościół miał swojego papieża jak było w Avignon w średniowieczu, rządy rodziny Borgiów, "kardynała Richelieu", inkwizycję i zamiatanie spraw pod dywan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 9:34

K killerxcartoon
0 / 2

@Britta1 no przy skali spadku z ponad 400 rocznie w latach 80tych do 5 obecnie ciężko nie nazwać kryzysem.
Przy okazji nie wiem czy wiesz ale obecnie żyje 3 antypapieży związanych z odłamami jakie odrzuciły reform II soboru watykańskiego

B Billy_Shears
+6 / 6

Strach go obleciał i w pełni rozumiem jego obawy. Terlikowski jest jaki jest, ale nie można mu odmówić tego, że szczerze wierzy w kościół i Boga. Teraz nadeszły czasy kiedy wymierzono i zadano niezwykle celny i silny cios w to co tak wierzy. Silny tym bardziej, że pozbawiony emocjonalnego komentarza autorów filmu. To suche dowody, które są nie do zbicia i o których mówią również duchowni. Mogą się z tego nie pobierać skoro nawet Kaczyński tuż po obejrzeniu tego filmu mówi o tym, że nie ma tolerancji wobec pedofilii i nie ma znaczenia czy to ksiądz czy szary człowiek, czy ktoś bardzo znany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pani__jeziora
+3 / 5

No oczywiście, bo przecież jak zwykle nie chodzi o dobro ofiar tylko o to żeby Kościół dalej hulał. Najlepiej gdyby ofiary siedziały cicho, kościółek w Polsce by sobie trwał jak trwa i pan Terlikowski oraz reszta fanatyków dalej udawałaby, że się nic nie dzieje, że niczego nie widzą. No ale skoro mleko się rozlało to musimy się oczyścić. Szkoda, że sami z siebie tego nie zrobili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 2

Myślę że czasy kiedy kościół mógł to sam zrobić jakimś ruchem wyprzedzającym wiedząc co stało się w Irlandii już minęły. Postanowił zrobić coś zupełnie przeciwnego. Kościół zainwestował w partię by zablokowała roszczenia ofiar księży pedofilów i narzuciła ograniczenia i cenzurę by nie można było o tym swobodnie rozmawiać tak odczytuje pierwszy okres rządów PiS do czasu jak ruszyły czarne marsze i się ich przestraszyli. Wszak było już przygotowane referendum pod POLEXIT ipod zmianę konstytucji prokościelną z wartościami chrześcijańskimi w konstytucji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 11:44

D dncx
0 / 2

Liberałowie nie musza robic porządków. W stajni Augiasza jakim jest K to nawet Hercules porządku by nie zrobił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PanTalonik2
-2 / 2

Lewacy w szoku!
Nie wiedzą czy zgodzić się z Terlikowskim, czy może jak zawsze być przeciw i popierać pedofilię...

Jakżyć?>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem