Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
656 694
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
L likkaq
+43 / 53

A Pani rodzice?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptyk00
+17 / 29

a wajda? taki nowoczesny świecki święty "artysta"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LaughOutLoud1
-4 / 4

Nie wiadomo czy wiedzieli. Za 14 letnim dzieckiem już nie chodzi się krok w krok.
A gdzie byli rodzice tych ofiar księży?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+3 / 3

likkaq LaughOutLoud1,
Jak to nie wiedzieli???? Żeby 14 lataka zagrała w filmie musieli wyrazić na to zgodę pisemnie. Z racji, że jej rodzicami byli Wojciech Młynarski i Adrianna Godlewska na 100% wiemy, że doskonale orientowali się do jakiego przedsięwzięcia wpychają córkę. Mało tego Adrianna Godlewska sama zagrała w tym filmie Wajdy i asystowała córce. Poza tym, młodej Paulinie imponowało to, że mając 14 lat obraca się już w wielkim świecie, wielkich aktorów i reżyserów, i że może romansować ze starszymi od siebie chłopakami. Zadzierała w szkole nosa, jaka to ona teraz jest już dorosła itp itd. A teraz jak kariera jej umiera, strasznie się żali jak to ją wszyscy wykorzystali, żeby na fali rozpraw o pedofilii wypłynąć z niebytu w jakim się znalazła i znów pojawić się w prasowych artykułach. Może ktoś sobie przypomni, że jest ktoś taki jak Paulina i da jakąś rólkę w serialu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2019 o 18:12

L LaughOutLoud1
-2 / 2

@profix3 Co ty gadasz? Że są sławni to na 100% wiedzieli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+4 / 4

LaughOutLoud1, naucz się czytać ze zrozumieniem. Przeczytaj jeszcze 2, 3 razy ten tekst, jeśli jeszcze czegoś nie zrozumiałaś/łeś, to zadaj kolejne pytanie. Mała podpowiedź: pisemna zgoda, mama aktorki grała z nią w tym filmie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ludek_z_lasu
+36 / 48

A mamusia nic nie wiedziała i nic nie słyszała, jak u Polańskiego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ezoteryczny_Misiak
-2 / 22

@ludek_z_lasu Co to zmienia, że matka wiedziała, ba nawet że sama wepchnęła Polańskiemu córkę do łóżka. Rozumiem Polański swojego mózgu nie ma i odmówić nie mógł. "No normalnie proszę Pani to nigdy bym tego nie zrobił, ale jak Pani jako matka pozwoliła to sobie pogwałcę". Błagam, ta obrona jest żałosna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
+21 / 21

@prawdziwy_miszcz, @Ezoteryczny_Misiak z tą matką bardziej chyba chodzi o to, że Młynarska ma pretensje do ekipy, a do rodziców, którzy zgode na to wydali już jakoś nie? A to oni w pierwszej kolejności powinni zareagować, co nie zmniejsza winy innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+9 / 13

@ludek_z_lasu
Podobnie jak u Polańskiego zje bana mamusia nie jest żadnym usprawiedliwieniem dla reżysera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
+4 / 6

@prawdziwy_miszcz Nigdzie tak nie napisałam, co więcej napisałam, że to nie umniejsza winy innych. A rodzice scenariusza nie czytali? Nie domagali się swojej obecności na planie? Bo wiesz, trochę jakby powinni, a nie "oo będzie gwiazdą, odbierzemy ją jak skończycie. Ja jako matka bym do siebie miała pretensje o dopuszczenie do takiej sytuacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+2 / 6

@prawdziwy_miszcz "Naprawdę uważasz że to wina matki że reżyser podał dragi i alkohol czternastolatce?"
To reżyserowi bardziej powinno zależeć na dobru dziecka czy matce?
Nie mam więcej pytań.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
+1 / 3

@prawdziwy_miszcz a są na to jakieś dowody? bo wiesz, to tylko słowa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
0 / 2

@prawdziwy_miszcz wiarygodnych? bo bez tego to są oszczerstwa, i tak powinny zostać potraktowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LaughOutLoud1
0 / 0

A rodzice tych dzieci wykorzystanych przez księży dlaczego pozwolili zamieść to pod dywan?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
+2 / 2

@prawdziwy_miszcz widzę, że usilnie starasz się nie rozumieć, co znaczy zwrot "nie umniejsza to ich winy". Czyli,w sytuacji, gdy wyślesz swoje dziecko gdzieś, gdzie stanie mu się krzywda, bo olałeś sprawę, to nie będziesz nawet minimalnie się poczuwał do odpowiedzialności za swoje dziecko? Mówimy o 14tolatce, takie dziecko umie już opowiadać.
Oczywiście, że miałabym pretensje do winnych i starałabym się z tym coś zrobić, a nie udawać, że nic się nie stało. Jakoś nie słyszałam o tym, by wytoczyli proces czy domagali się usunięcia tych scen, czy też, żeby na drugi dzień zerwali kontrakt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
+2 / 2

@LaughOutLoud1 ta dla mnie to skandaliczne, że rodzice dowiadując sie o tym "pozwalają zamieść sprawe pod dywan" co więcej, często pozwalają dzieciom dalej chodzić do miejsc, w których ktoś ich krzywdzi, bo albo im nie wierzą, albo nie wiem co sobie myślą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+2 / 2

@prawdziwy_miszcz "Czy jeżeli nawet do Wajdy przyszła wtedy mamusia z nastolatką i wyraziła zgodę na rozbieranie i filmowanie, to jest to jakieś usprawiedliwienie dla niego i ekipy?"
Po pierwsze, nigdzie nie usprawiedliwiam Wajdy. Uważam, że rodzice są bardziej winni.
Po drugie, nie zrównujmy ekipy z Wajdą. On był reżyserem, można powiedzieć bogiem. Inni niewiele mieli do gadania.

"Jaka to jest różnica dla tego dziecka, czy mamusia wiedziała czy nie?"
Bardzo duża. Jeśli mamusia nie wiedziała, to po traumatycznym przeżyciu może dać jej wsparcie będą najbliższą osobą. Jeśli wiedziała i wyraziła zgodę to w oczach dziecka stoi po stronie tych co ją skrzywdzili.

"...głupota rodziców nie uprawnia do robienia dziecku krzywdy przez osoby trzecie."
A ktoś tak napisał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
+2 / 2

@prawdziwy_miszcz naprawdę rece opadają, nikt, absolutnie nikt tutaj nie usprawiedliwia reżysera i innych! Milion razy można ci to napisać, a ty i tak przeinaczysz. Zerknij za jakiś czas na to, co piszemy, jak nabierzesz dystansu, wtedy powinno dotrzeć. Winni są ci, którzy podali jej środki uspokajające, winni są ci, którzy brali w tym udział. I nikt ich nie broni tutaj! Nie wiem ile razy jeszcze trzeba ci to napisać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poiman
+8 / 38

Zaraz jej się przypomni że w międzyczasie jeszcze ją ktoś molestował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
+1 / 1

@poiman dobrze, że w ogóle jej się przypomniało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
+10 / 22

a rodzice byli gdzieś czy szczęśliwi że córka aktorką zostanie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shaam
+9 / 15

Rodzice byli zajęci liczeniem dukatów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
+14 / 24

Sekielski! Do roboty, kolejny film do zrobienia, a nie się obijasz!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Babsko3
+9 / 43

I teraz jej sie przypomnialo dopiero gdy wokol afery pedofilskie... zero szacunku do pokrzywdzonych,wszystko aby o mnie mowiono...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B brudger
-2 / 30

Ok jaka bidula 40 lat.miała na zażalenia i nagle teraz się przypomina bo za.cicho w.mediach i tej pannie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+8 / 10

Jest w tym sporo racji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zyga0101
+6 / 16

Fajnie napisane ale obłudne, po filmie uciekła do Francji gdzie grała w filmach dla dorosłych o tym nie wspomniała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+9 / 9

@zyga0101 Może gdyby nie ten film to nie byłoby tych we Francji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cthulhuJimi
+8 / 12

polska edycja "Me too" ruszyła z kopyta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+6 / 18

Wikipedia:
Data urodzenia 15 listopada 1970
Rok produkcji 1985
Data premiery 24 listopada 1986

Coś nie ten tego z arytmetyką?

P. S. W wieku 16 lat wyjechała do Francji, gdzie zagrała między innymi w serialu erotycznym „Różowa seria” - to pewnie w ramach odreagowania tej traumy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eukaliptu
+7 / 15

@daclaw Wez pod uwagę,ze to dziecko było. Nie lubię Mlynarskich ale stanę w jej obronie. Manipulacja dorosłych nad dzieckiem, ktore tez wchodziło w okres nastoletni i wydawało mu sie,ze jest już dorosłe. .. Zezwolenie na takie zachowania od rodziców. Tym Bardziej,ze miała już epizod rozbierany w filmie i zatarły sie jej granice. Zawinili dorośli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+4 / 4

@eukaliptu Skąd to przekonanie, że rodzice mają na wszystko 100% wpływ, tak jakby dziecko było kompem, który można dowolnie programować, czy inną bezwolną masą plastyczną?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eukaliptu
+1 / 5

@daclaw bo ich dziecko zostało przez nich wysłane na casting do Wajdy? Serio uważasz,ze rodzic w takiej sytuacji nie ma prawa reagować i nie ma wpływu na nastolatka?jest takie slowo jak NIE. Jednak pozwolili na udział własnego niepełnoletniego dziecka w filmie z rozbieranymi scenami. Jaki to jest sygnał dla tego dziecka? I zdziwię Cie ale własnie światopogląd dziecka kształtują rodzice (najbliższe otoczenie) od najmłodszych lat. czyli jak to nazywasz jest kompem, którego można programować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+2 / 2

@eukaliptu "I zdziwię Cie ale własnie światopogląd dziecka kształtują rodzice (najbliższe otoczenie) od najmłodszych lat"

Ja i moja siostra, moja żona i jej brat - gdyby nie fizyczne podobieństwo, nikt by nie zgadł, że to są dzieci z tych samych rodzin. Ludzie tak różni pod każdym względem - i sposobu życia i światopoglądu właśnie i systemu wartości - że niemal jak z różnych planet. A przecież podlegali dokładnie takim samym metodom wychowania i kształtowania. Jak to wyjaśnisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eukaliptu
0 / 0

@daclaw dokładnie tak to wygląda u mnie jak u ciebie. Powiem Ci,ze Ty nie jestes swoim rodzeństwem a Twoje rodzeństwo nie jest Toba. I rodzice nigdy nie będą tak samo traktować dzieci w tym samym momencie czasu. Jedno jest starsze, drugie jest młodsze ( po za bliźniakami), jedno szybciej się uczy, drugie wolniej. Jedno lubi żyć w biegu a drugie lubi cisze spokój. To się nazywa charakter. Tak samo wychowujesz jedno i drugie ale jedno i drugie inaczej odbiera to wychowanie. Ja zawsze lubiłam spokój i wolałam spędzać czas z babcia. Moja siostra lubiła spędzać czas z koleżankami i buntowała sie , bo rodzice jej jak i mi zabraniali wychodzić z domu. Mi to pasowało a jej nie. A tak samo nas traktowali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2019 o 10:47

K KudlatyRyj
+5 / 9

Imbecylu. Film zaczęto kręcić wiosną 1985. Do 15 lat brakowało jej 7 miesięcy. Poza tym zobacz aferę z Włodarczyk w Sarze 12 lat później. Generalnie nie wolno w scenach seksu geać aktorkom poniżej 18 lat. Rozumiem, że popierasz pedifilię. Brawo za odważne zdanie. Pewnie za 20 lat dopuszczą legalny seks u 12 latków a ba zachodzie u 7 latków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
+1 / 3

A gdzie byli rodzice Pani Młynarskiej??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+14 / 14

@kraken11 Tam gdzie i rodzice wszystkich małoletnich przyjaciół Jacksona, Polskich Słowików, ministrantów Jankowskiego - często "w pokoju obok". Pojara z powodu znalezienia się na orbicie osoby bogatej, sławnej i wpływowej u niektórych powoduje albo ślepotę, albo wyparcie, albo nawet rodzaj akceptacji, na zasadzie "w końcu całe życie człowiek jakoś tam się k u r w i".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jan1234
+2 / 10

Jak to zmusił? Przystawił jej pistolet do skroni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jankowalski6969
+2 / 6

@jan1234 to samo chciałem zapytac...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iceman31
+7 / 7

No to chwila, chwila bo czegoś nie rozumiem...
To gdzie był w tym momencie sławny tata tej Pani, wielki artysta Wojciech Młynarski???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zimny1311
+4 / 10

trzeba było nie brać w tym udziału i wyjść. ale nie. sława waznieszja. dziwne że mówi o tym teraz. Teraz gdy to takie modne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mado777
+3 / 3

Który to już raz o tym mówi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+4 / 4

Ale moment, moment. Na zagranie tej roli wyrazić musiała zgdoę rodzina, Gdzie byli rodzice, kiedy podpisywali zgodę? Czy byli przy niej gdy to grała? Kto jej podał alkohol? Bo to pytania na które powinno się odpowiedzieć zanim zagra się rolę w filmie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+8 / 8

Gdzie byli rodzice?
Kasa leciała, to świeciło się dupą przy błogosławieństwie matki.
Nastała moda na oskarżenia, kasa dawno się skończyła, to trzeba działać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sw3
+3 / 9

Ciekawie jest czytać komentarze pod tym demotem. Podejrzewam, że w dużej części od tych którzy chwilę wcześniej korzystali z okazji do naparzania w Kościół. A teraz:
- winni rodzice
- ale przecież to dawno było
- nie przystawił jej pistoletu do głowy
- dlaczego wtedy (jako dziecko) nie sprzeciwiła się?
Jesteście gotowi powtórzyć to samo ofiarom księży?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

@sw3 2,3 i 4 są w obu przypadkach bardzo podobne. 1 jest zupełnie różna - w sprawie o której jest w democie, rodzice wiedzieli, wyrazili zgodę, mieli wgląd w scenariusz ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+1 / 1

@sw3
Trochę masz rację, trochę nie. Nie mylić grania w filmie z molestowaniem. Chociaż oczywiście przesadą jest, aby w tak młodym wieku dawać takie role. Tu jej raczej nikt nie wkładał ani nie zmuszał do targania....

Jedno jest wspólne - w wielu przypadkach rodzice również są winni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Honestus_01
0 / 2

Tak, winny reżyser, ekipa, oraz rodzice za przymykanie oka. Każdy jest winny na swój sposób. Zgadzam się, nie zadawaj więcej pytań.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HieronimaLucinda
+3 / 3

Scenariusza nie czytali przed angażem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gabryelski
0 / 0

A dużo było widać? Trzeba obejrzeć ten film żeby ocenić szkode.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Powerwoofer1
+1 / 1

nie kumam najpierw sie zgadza a teraz robi problem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-2 / 2

@Powerwoofer1 Miała 14 lat. Na ile była świadoma tego co będą od niej wymagać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nomios
-1 / 1

No tak, bo wtedy nie mogła po prostu zrezygnować z roli. Teraz jak może wyciągnąć z tego korzyści czy po prostu zwrócić na siebie uwagę to zaczęło jej to wspomnienie przeszkadzać... Przykre.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
0 / 0

To było kilka lat temu stareeee

Odpowiedz Komentuj obrazkiem