@kibishi Przyjmij, że idiota, jeśli tylko to pozwoli dalej spać Twojemu rozumowi. Ja i tak uważam za sukces to, że skłoniłem Cię do zastanawiania się. Byle nie za dużo na raz, bo zaszkodzi. Musisz się przyzwyczajać do myślenia małymi kroczkami.
@bishopolo Czyli prowokacja :D Głupia dlatego że jest sporo osób które nie ogarnie że ilość pijanych kierowców i trzeźwych jest różna, niestety idiotów nie brakuje.
Skoro się nad tym zastanawiasz to sam jesteś idiotą. Ktoś sobie rzucił żart, nawet niezły, a w komentarzach się srają jak nie wiadomo co :-P ludzie, naprawdę już nie kumacie że zwykły żart to po prostu naprawdę tylko żart?
@profix3 Osoby inteligentne załapią o co tu chodziło a większość nie ogarnie że jest różnica między ilością trzeźwych kierowców a pijanych. Dlatego uważam że jest to głupia prowokacja.
@kibishi, myślę że uciekło ci jakieś słowo z wypowiedzi: "jest różnica między ilością trzeźwych kierowców a pijanych". zawsze jest różnica, z reguły (nomen omen) procentowa:).
Ale skoro sam autor i inni napisali ci, że to nie prowokacja, tylko żart, wg ciebie rozumiem, nieśmieszny, ok każdy ma inne poczucie humoru, to po co jeszcze drążysz temat prowokacji.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
18 czerwca 2019 o 23:15
Pod działaniem alkoholu:
Łącznie wypadków: 2 134
Wina kierujących: 1 614
Wina kierujących samochodami osobowymi: 1 050
Ciężarowe nie mają rozróżnienia, ale łącznie spowodowali 46 wypadków.
Z definicji można wywnioskować, że:
Po użyciu - 0.2-0.5 promila
Nietrzeźwy - 0.5+ promila
Nie ma definicji "pod działaniem alkoholu", a więc nie wiadomo, czy uwzględnia to tylko osoby 0.2+, czy wszystkich, u których wykryto dowolne stężenie alkoholu.
Podobnie do moich wcześniejszych wyliczeń, skupiając się na osobówkach (najbardziej miarodajna kategoria).
5.1% sprawców kierujących samochodem osobowym było pod działaniem alkoholu.
0.1% skontrolowanych kierowców pojazdów mechanicznych było po użyciu.
0.3% skontrolowanych kierowców pojazdów mechanicznych było nietrzeźwych.
24.4% kierowców pojazdów mechanicznych pod działaniem alkoholu było po użyciu
75.6% kierowców pojazdów mechanicznych pod działaniem alkoholu było nietrzeźwych
Jedynym wnioskiem, który można wyciągnąć tu z całą pewnością jest to:
Statystycznie 0.4% kierowców spowodowało 5.1% wypadków. Ta grupa uwzględnia wszystkich w zakresie 0.2 w górę. Brakuje nam danych aby jasno stwierdzić, czy kierowcy 0.2-0.5 są w grupie podwyższonego ryzyka, czy dopiero kierowcy z większymi promilami (3/4 wykrytych) tak wpływają na tą statystykę. Dalej możemy tylko spekulować. Oczywiste jest, że kierowcy z kilkoma promilami są dużo większą grupą ryzyka, ale nie wiadomo jaki to ma wpływ na statystyki dotyczące kierowców po użyciu.
Zastanawiam się czy idiota robił demota czy jest to tylko głupia prowokacja
@kibishi stwierdził fakt
@kibishi Przyjmij, że idiota, jeśli tylko to pozwoli dalej spać Twojemu rozumowi. Ja i tak uważam za sukces to, że skłoniłem Cię do zastanawiania się. Byle nie za dużo na raz, bo zaszkodzi. Musisz się przyzwyczajać do myślenia małymi kroczkami.
@bishopolo Czyli prowokacja :D Głupia dlatego że jest sporo osób które nie ogarnie że ilość pijanych kierowców i trzeźwych jest różna, niestety idiotów nie brakuje.
@kibishi W jednym z poprzednich wcieleń musiałem być sofistą, i miłość do sofizmatów mi pozostała :-D
Skoro się nad tym zastanawiasz to sam jesteś idiotą. Ktoś sobie rzucił żart, nawet niezły, a w komentarzach się srają jak nie wiadomo co :-P ludzie, naprawdę już nie kumacie że zwykły żart to po prostu naprawdę tylko żart?
@kibishi, @bishopolo A może ktoś ma dziwne poczucie humoru? Ja załapałem że to żart.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 czerwca 2019 o 20:29
@profix3 Osoby inteligentne załapią o co tu chodziło a większość nie ogarnie że jest różnica między ilością trzeźwych kierowców a pijanych. Dlatego uważam że jest to głupia prowokacja.
@kibishi, myślę że uciekło ci jakieś słowo z wypowiedzi: "jest różnica między ilością trzeźwych kierowców a pijanych". zawsze jest różnica, z reguły (nomen omen) procentowa:).
Ale skoro sam autor i inni napisali ci, że to nie prowokacja, tylko żart, wg ciebie rozumiem, nieśmieszny, ok każdy ma inne poczucie humoru, to po co jeszcze drążysz temat prowokacji.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 czerwca 2019 o 23:15
A może po prostu tylko 5,9% wszystkich kierowców to pijani?
@kaem38 Oj, to dopiero niepoprawne politycznie stwierdzenie. Sugerowałoby, że alkohol nie ma wpływu na wypadkowość :-)
@kaem38 taaaak, a wiatraki powodują wiatr:)
Pytanie jaki % kierowców jeździ po pijanemu i jak się to ma do tej "statystyki".
Łącznie wypadków: 31 674
Wina kierujących: 27 556
Wina kierujących samochodami osobowymi: 20 622
Wina kierujących ciężarówkami do 3,5t: 1 350
Pod działaniem alkoholu:
Łącznie wypadków: 2 134
Wina kierujących: 1 614
Wina kierujących samochodami osobowymi: 1 050
Ciężarowe nie mają rozróżnienia, ale łącznie spowodowali 46 wypadków.
Łącznie badaniom trzeźwości poddano 16 468 116 kierowców. Wykrycia:
Art. 87 § 1 KW (pojazd mechaniczny po użyciu) 16 857
Art. 87 § 2 KW (inny pojazd po użyciu) 7 483
Art. 178a § 1 KK (pojazd mechaniczny nietrzeźwy) 52 281
Art. 87 § 1a KW (inny pojazd nietrzeźwy) 27 980
Z definicji można wywnioskować, że:
Po użyciu - 0.2-0.5 promila
Nietrzeźwy - 0.5+ promila
Nie ma definicji "pod działaniem alkoholu", a więc nie wiadomo, czy uwzględnia to tylko osoby 0.2+, czy wszystkich, u których wykryto dowolne stężenie alkoholu.
Podobnie do moich wcześniejszych wyliczeń, skupiając się na osobówkach (najbardziej miarodajna kategoria).
5.1% sprawców kierujących samochodem osobowym było pod działaniem alkoholu.
0.1% skontrolowanych kierowców pojazdów mechanicznych było po użyciu.
0.3% skontrolowanych kierowców pojazdów mechanicznych było nietrzeźwych.
24.4% kierowców pojazdów mechanicznych pod działaniem alkoholu było po użyciu
75.6% kierowców pojazdów mechanicznych pod działaniem alkoholu było nietrzeźwych
Jedynym wnioskiem, który można wyciągnąć tu z całą pewnością jest to:
Statystycznie 0.4% kierowców spowodowało 5.1% wypadków. Ta grupa uwzględnia wszystkich w zakresie 0.2 w górę. Brakuje nam danych aby jasno stwierdzić, czy kierowcy 0.2-0.5 są w grupie podwyższonego ryzyka, czy dopiero kierowcy z większymi promilami (3/4 wykrytych) tak wpływają na tą statystykę. Dalej możemy tylko spekulować. Oczywiste jest, że kierowcy z kilkoma promilami są dużo większą grupą ryzyka, ale nie wiadomo jaki to ma wpływ na statystyki dotyczące kierowców po użyciu.
Zakazać jeżdżenia - będzie 0% wypadków z winy kierowców.