Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
443 505
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Kocioo
+27 / 41


A to.... "Zdrowy Naród " według autorów tej ulotki... .. sądząc po kolorach ulotki... ONR'u..
Mam serdecznie dosyć fanatyków ONR i LGBT. ... to ci sami ludzie o tej samej mentalności tylko jedni urodzili się homo.. a drudzy .. nie.. ( a może i są.. tylko próbują w sobie to zdusić ).. ale w rzeczywistości to dokładnie ci sami ludzie.. uwielbiający parady... przebieranie się.. nazistowskie gadżety i przebranka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 lipca 2019 o 23:22

avatar Kocioo
+6 / 8

@w0lnosc Bo fanatycy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Symulakr
+3 / 7

@Kocioo Nie wiem czemu zebrałeś tyle minusów. Mimo bycia antylewakiem też widzę patologie po prawej stronie ideologicznej barykady,a to zdjęcie to nie fotomontaż. A gest "rzymski" kolorystyka ubioru i flaga tylko poprzez "zbieg okoliczności" nawiązuje do pewnego "niemieckiego" ustroju "ileś tam lat temu"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NieLeming
0 / 0

@Kocioo Moim zdaniem tego typu zdjęcia to FEJKI. Obecnie środowiska Lewicowe posiadają bardzo mocno ograniczone możliwości do dialogu... Ich ideologia jest alogiczna i ma krwawą historię (Stalin, Hitler... tak, tak. też lewak NarodowoSOCJALISTYCZNY, MAO, Czerwoni Kmerzy i wielu wielu innych).... Dlatego też lewica upodobała sobie walkę obrazem.. jaki jest problem pójść na manifestację gdzie jest nie raz 200 tyś ludzi i podrzucić 4 osoby hajlujące... Jaki to problem? Wygrać jednak w debatach to jest problem... I w tych debatach albo nie startuje lewica albo wyklucza z rozmowy każdego kto ma inne zdanie albo jest agresywna. Prawica ma swoje autorytety i są to jednostki wybitne. Lewica za to niema problemu z sympatyzowaniem z Marksem... Człowiekiem który głosił by zabrać tym co zarobili.. Obejrzyjcie sobie filmy z demonstracji lewicy pod hasłami sonda, wywiad z uczestnikami... PAMIĘTAJCIE FASZYZM TWORZYŁA ELITA Bumu Technologicznego Niemiec... Nie sebiksy... Szukajcie Faszyzmu u pseudo intelektualistów... Nie bójcie się rozmawiać i sprawdzajcie czy inni umieją czy się wymigują.... Nie jestem sympatykiem ONR i nie widzę w nich nic złego. Znam ich historię to po prostu radykalna Prawica Polska ale o czystym sumieniu... Wyszukanie na nich jakiegoś realnego minusa to szukanie igły w stogu siana to będzie robiła lewica... Znajdzie igłę i będzie twierdzić że ta igła świadczy o stogu... To o czym świadczy w takim razie wyznawanie ideologii Marksa i posiadanie CV Stalinowsko, Hitlerowsko Maotzetungowskiego jak Lewica... CV które mordowało każdego kto ma inne zdanie... WARTO ROZMAWIAĆ...Kto nie umie lub się zasłania lub się wymiguje to musi BYĆ A L A R M U J Ą C E... Tak jak już napisałem nie sympatyzuje z ONR bo nie jestem radykałem ale uczę się i czytam, staram się rozumieć i wiem że ONR jako jedyna Nacjonalistyczna Organizacja i bardzo stara zresztą niema w CV żadnej Patologii w przeciwieństwie do Lewicy co róż zmieniającej nazwy, grupy i autorytety... Inna sprawa że w środowisku Prawicy Nazizm, Faszyzm jest znienawidzony i kojarzy się z horrorem Nazistowskich Niemiec oraz cierpieniem milionów Polaków... Każdy wariat wyznający Hitlera został by brutalnie potraktowany... Robienie prowokacji, pomówień to jedyny sposób na zaistnienie Lewicy która niema argumentów w rozmowie. Nie jest w stanie uczestniczyć w LOGICE... Nie wyrosła z faszyzmu noworodka który krzyczy i ryczy. BOI SIĘ ROZMOWY. Wszystko co mogą robić to albo... Udawać że czegoś nie widzą... Rozmawiać na poziomie Argumentum ad Personam i inne nie związane z merytoryką i rozmową zachowania... Są Rakiem... Rak walczy z Logiką pozytywnych komórek... Walczy tak jak widzicie... Ktoś stwierdził że warto uprawiać sport i mieć idee oraz znać historię przypadków.. W odpowiedzi Lewica wrzuca zdjęcie nie istniejących hajlujących ludzi generowanych na jak widać owocnych prowokacjach... Gdyby to byla prawda wystarczyło by tylko porozmawiać by obnażyć patolstwo.... Niestety LEWICA nie rozmawia bo brak jest argumentów furiatom. TO ONI SĄ NEO-FASZYZMEM... Nie rozmawiającym, nie akceptującym żadnego innego poglądu... Represjonującym fizycznie, psychicznie i instytucjonalnie każdą inną ideologię... Zresztą co potomkowie Marksa mieli by z sobą przynieść jak nie znów raka. przykład prowokacji https://www.youtube.com/watch?v=anKojgBCab0

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 4:51

avatar Fragglesik
+1 / 7

@Evandro Po prawej pewno także.........:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Meroller
+14 / 22

Wybierzcie sami, albo beton LGBT, lewicowy, albo beton nazistowski, prawicowy., bo raczej centrum tych podziałów was nie interesuje z tego co zauważyłem. Wybór należy do was

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 lipca 2019 o 14:54

K kripszt
-3 / 9

Mi by wystarczyło żeby Patoka z lgbt nie wpieprzala się innym ze swoimi pogladami. Jestem tolerancyjny w PRAWDZIWYM tego słowa znaczeniu, czyli toleruje, nie atakuje. Ale jak w telewizji albo w szkolach chcą prac mózgi i wmawiać że jak chłopcy utną sobie figurka to jest to coś normalnego i naturalnego to już mnie to wkurza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlon1
+7 / 11

@Meroller
jedni i drudzy, Ci o skrajnych pogladach, to debiile. powinni byc ignorowani a jak na razie to wlasnie te skrajnosci mimo ze sa w mniejszosci napedzaja dyskusje publiczna. smutne to bo wiekszosc ludzi ma poglady gdzies posrodku i to do tego kompromisu i balansu powinnismy sie odnosic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Meroller
0 / 4

@pawlon1 Z tego co zauważyłem tutaj, to jedni by chcieli różowego świata LGBT z karaniem za bycie wiernym, a drudzy katolibanu z karaniem za bycie ze środowisk LGBT. Jednostek dążących do prawdziwej wolności jest tu garstka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+1 / 1

@w0lnosc
kwestia dyskusji co za lewice uznamy, bo glupio wrzucac konsewatystow swiatopogladowych z lewicowym podejsciem do gospodarki ze zwolennikami wolnego rynku z neoliberalami o liberalnym swiatopogladzie
dlatego powinno sie skonczyc mowic o lewicy i prawicy, ale uzywac dwuch badz wiecej wymiarow do okreslenia danej ideologii (podejscie do gospodarki, czy ideologii)

@Meroller
nie do konca, nie spotkalem sie z wypowiedzia osoby popierajacej lgbt zeby karac osoby wierzace. ten ich rozowy swiat lgbt konczy sie na tym zeby pary jednopolciowe w kontaktach z prawem byly traktowane tak samo jak dwuplciowe.
karac za bycie wierzacym, chca wojujacy ateisci, a ci nie zawsze sa zwolennikami lgbt.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lipca 2019 o 23:32

M mieteknapletek
0 / 0

@w0lnosc
znow, powiedz mi co masz na mysli prawicowych? bo dla mnie np gospodarczo na prawicy (chciaz to wlasciwie centro prawica) socjaliberalizm, a przez to pod prawice podejdzie ci unia europejskich demokratow
tyle przynajmniej w polsce. poza polska? wskazalbym chociazby na amerykanskich demokratow, zanim zaczniesz krzyczec ze to lewica, zauwaz ze osoby wystepujace przeciwko kapitalizmowi sa tam w mniejszosci. idac dalej, moglbym tutaj wymienic brytyjskich konserwatystow, ktorzy zalegalizowali zwiazki jednoplciowe w uk)

"Moim zdaniem najpierw jest socjalizm gospodarczy, a potem niektóre odłamy go rozszerzają o społeczny."
nie do konca sie z tym zgodze, myslisz ze wsrod osob ktore sa aktywistami lgbt nie ma biznesmentow ktorzy chca wolnego rynku jak okreslisz poglady tego typu osob?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NieLeming
-1 / 1

@pawlon1 Nie masz racji. Szukasz "magicznego" środka. Środek w sytuacji 2+2 byłby gdzieś przy 2... Lub w sytuacji Gej i Lezbijka przy Biseksualista... MASŁO MAŚLANE... A przy sytuacji 10 piętrowego budynku gdyby radykalne 1 piętro walczyło z 3 piętrem to środek były by na 2 piętrze... To bardzo prosta metodologia którą nie zmierzy się Świata i która niema nic wspólnego ze Światem.... Świat ma jasno określone zasady... Prawa fizyki i konsekwencji zdarzeń... NIEMA ŻADNEGO ŚRODKA... To tylko Twoja próba zaistnienia i zgromadzenia jak największej ilości aprobaty i jak najmniejszej ilości krytyki... TWOJE MASŁO MAŚLANE... W sytuacji gdy jedni by uważali że Ziemia jest na czterech słoniach i 16 żółwiach oparta a drudzy by uważali że Ziemia jest tworem Zeusa i Marsa to Ty byś twierdził że Ziemia się opiera na 4 żółwiach ninja medytujących... NIE TA TWOJA METODOLOGIA ŚRODKA nie jest czymś co wyjaśni fizykę i matematykę Ziemi.. To jedynie Twój Konformizm. Jeżeli ktoś twierdzi że Sport, Rodzina i znajomość Historii ma sens a ktoś twierdzi że niema płci, penetracja nie przystosowanego biologicznie do tego odbytu to rodzaj miłości (mimo że już Ci co twierdzą że są Napoleonami trafiają jednak do Psychiatryka) to jakiś rodzaj drugiej strony równania 2+2 to w takim razie środek jest.. Gdzieś po stronie którą już nie chce wymyślać... Nie NATURALNY nie spaczony narkotykami, dostosowany do wyznaczonego przez naturę (która też ma prawo się pomylić w 1 max 2% przypadków) trybu życia ma sens a trzeci symbol Historia potwierdza poprawność tej drogi.... Dewiacje towarzyszą gatunkom na wyginięciu.. SAM BŁĄDZĘ I SAM NIE UMIEM OSTATNIO DOJŚĆ DO RÓWNOWAGI... Jest to trudne rozumiem. Natomiast nie mam zamiaru wykorzystywać obecnej luki że nie za wszystko wsadzają do psychiatryka w danym momencie... Jeżeli czegoś nie umiem w ostatnim czasie zrobić to inna sprawa ale nie mam zamiaru gadać że motyla noga JAKIŚ ŚRODEK że jak ktoś nie chce w odbyt ani w pochwę to operacyjnie jakiś środek można zrobić... NIE TO WSZYSTKO MA SWOJĄ FIZYKĘ i jeżeli czegoś nie możemy na ten moment to to jest BARDZO LUDZKIE... Jesteśmy ludźmi i nie jesteśmy idealni nie możemy za długo być idealni ale możemy pamiętać ideał do którego dążymy... By nie cierpieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 4:15

M mieteknapletek
-1 / 1

@w0lnosc
"Każdy z Twoich przykładów dąży do regulacji państwa w kwestii gospodarczych. Jest więc to jak najbardziej lewica."
idac tym tropem myslenia dojdziemy do wniosku ze wszedzie na swiecie zawsze i wszedzie rzadzila lewica, a ruch anarchistyczny to ruch prawicowy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@w0lnosc
znam ta teorie,
natomiast chcialbym zebys mi pokazal takie panstwo w praktyce
zauwaz ze ochrona przed wrogiem wewnetrznym, tez bazuje na tym ze to panstwo ustalala granice wolnosci.
wezmy glupi przyklad z paleniem w lokalach, zakaz palenia ogranicza wolnosc palacza bo nie moze on zapalic wtedy kiedy ma na to ochote,
ale przyzwolenie na palenie ogranicza wolnosc osoby niepalacej, bo chcac uniknac szkodliwego dymu jest zmuszona do opuszczenia lokalu w ktorym w powietrzyu sa rozpuszczone trujace opary.

dlatego zanim pociagniemy ta dyskusje dalej, prosze pokaz mi panstwo w ktorym rzadzi prawica spelniajaca twoja definicje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@w0lnosc
"Nawet Polska kilka razy blisko... Np. za Kazimierza Wielkiego."
czyli feudalizm, w ktorym wladza moze ci zarekwirowac biznes i skazac cie na smierc, bo krol ma kaprys i nie podobaja mu sie twoje skarpetki. do tego nie bedac czlonkiem gildii mozesz zapomniec o jakimkolwiek rzemiosle w miescie. faktycznie libertanska utopia

co do ustawy wilczka, to tez mam wrazenie ze jest ona mitologizowana. ale do rzeczy
w momencie funkcjonowania ustawy wilczka, panstwo gwarantowalo darmowa edukacje oraz darmowa opieke medyczna. socjal tez byl na wyzszym poziomie niz teraz. wiec pod wzgledem wydatkow panstwowych, polska byla blizej do polski pisowskiej niz do socjaliberalizmu o ktorym ja mowie.
co do wolnosci prowadzenia biznesu, nie znam sie na tym, wiec mnie oswiec, co mogles robic za wilczka czego nie mozesz teraz.


co do przykladu, biby tak zalezy od wlasciciela
ale co jak wlasciciel zakazalby palenia, ale zezwolilby na rozpuszczanie w powietrzu jakiejs innej substancji trujacej? zy to tez wg ciebie bylo by ok? czy tez wolalbys sie czuc bezpieczniej wiedzac ze zaden swir nie wpadnie do lokalu i nie rozpyli np sarinu?


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@w0lnosc
rozumiem co to blisko, ale rowniez moglbym o to samo zapytac ciebie
bo wcale nie widze zeby twoje przyklady byly blizej tego o czym mowisz niz socjaliberalizm o ktorym ja wspominam

a co do rozpylania trujacych substancji, narusza to twoja wolnosc, a jak to chcesz wyegzekwowac? bo jezeli panstwo wprowadzi zakaz palenia w miejscach publicznych to bedzie to zle, bo narusza "wolnosc" palacza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@w0lnosc
swietnie, tylko ze zeby sady reagowaly, musi istniec prawo ktore bedzie definiowalo granice wolnosci osobistej.
bez tego wiele konfliktow jeszcze bardziej sie zaostrzy,
ja np czuje ze moja wolnosc jest naruszona jak ktos mowi za glosno w moim otoczeniu, inna osoba moze nawet sobie z tego nie zdawac sprawy.
jak chcesz zeby sad to rozstrzygal? indywidualnie? w zaleznosci od jego widzimisie? w takiej sytuacji wyrok bedzie jak najbardziej subiektywny, przez co daleki od sprawiedliwego.
takie sadownictwo jest wg ciebie idealem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@w0lnosc
"To już sędzia nie potrafiłby uczciwie powiedzieć, czy paląc śmieci na swoim podwórku naruszasz wolność Twojego terenu? "
z mojego punktu widzenia, narusza, bo dym czuc w okolicy. ktos inny powie ze to bzdura. bo ten dy, jest mniej smierdzacy niz dym z pobliskiej fabryki. co za tym idzie sedzia bedzie ocenial sytuacje subiektywnie. jezeli on sam w ten sposob utylizuje smieci, to wg niego bedzie to ok, jezeli w taki sposob sasiad mu zadymia ogorodek to uzna to za naruszenie.
dlatego nasz system prawny w ktorym masz sztywno ustalone prawa i zasady ktore sa stworzone jako wypadkow apogladow spoleczenstwa sa lepsze, bo pozwala na w miare obiektywne rozpatrzenie kazdej sprawy

istotna kwestia jest tez to, w jaki sposob bedziemy wybierac sedziow? obecnie sa to osoby ktore sa zaznajomione z prawem funkcjonujacym w danym kraju. w momencie jak ograniczamy przepisy do granicy wolnosci osobistej, to powstaje pytanie jakie postanowimy wymogi odnosnie sedziego?
i co wiecej, kto go bedize wskazywal?

a co do mowienia glosno, ja np jestem wrazliwy na glosne dzwieki o odpowiedniej czestotliwosci, wiec jezeli pomieszczenie ma zla akustyke, takie dzwieki sa w stanie mi sprawic fizyczny bol
wiec dlaczego procesowanie sie z kims kto mi sprawia fizyczny bol mialo by byc marnowaniem czasu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlon1
0 / 0

@NieLeming
omg co za bzdura :D z czym Ty dyskutujesz ? bo na pewno nie z tym co ja napisalem :D moze sam ze soba? jakis konflikt wewnetrzny? :D "ze jak ktoś nie chce w odbyt ani w pochwę to operacyjnie jakiś środek można zrobić." no mistrzostwo! tam gdzie wolnosc jednostki nie wplywa na ogol spoleczenstwa (negatywnie) tam wlasnie lezy kompromis. jak ktos sobie w domu chce w odbyt to niech sobie ma, byle by tego nie robil na ulicy czy w sklepie. masa par uprawia seks analny to co? powystrzelac ich? nie rozrozniasz w ogole plaszczyzny dysusji wiec nie ma co z Toba dyskutowac, z mojej strony koniec tematu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@w0lnosc
swietnie, ale kto wybiera sedziow, zarowno tych zwyklych jak i kapturowych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+6 / 6

A za miesiąc - dwa Partia zmieni wam wroga i cały ten papier i toner pójdą się paść...
Dbajcie trochę o planetę, co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
+3 / 9

Nie może być kobiet, bo rozpraszają i nie pozwalają się skupić na tematach najważniejszych dla Kraju i Sprawy ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Ouizosi
+4 / 6

Autorzy takich ulotek celowo manipulują. W każdej z bardzo wielu grup społecznych znajdują się osoby o radykalnych, można to nazwać społecznie nieakceptowalnych, poglądach. Takie osoby są zarówno w grupie LGBT, jak i narodowców. Tylko, że środowisko obecnej władzy i ich akolici starają się wmówić, że poglądy radykałów z LGBT to stanowisko całej tej grupy społecznej. Jest to wierutne kłamstwo. Większość osób z tej grupy to normalni ludzie, którzy chcą normalnie żyć, a jedyne czego oczekują to tolerancja, akceptacja, brak hejtu i równe traktowanie. Po to właśnie mają być zajęcia edukacyjne w szkołach, aby ludzie wreszcie zrozumieli, że homoseksualizm to nie jest coś złego, a jedynie forma orientacji seksualnej. Żeby nie było wyśmiewania i piętnowania w szkołach, żeby nie było depresji kończących się samobójstwami. I tylko o to chodzi, a nie o żadne indoktrynowanie dzieci i narzucanie własnych poglądów komuś innemu. A cała machina mediów rządowych wmawia bezczelnie ludziom kłamstwa i czuje się z tym świetnie. Tylko pogratulować pseudo moralności i obłudy.

Inaczej jest w przypadku radykalnych, faszystowskich zachowań. Te są zupełnie bagatelizowanie przez środowisko obecnej władzy. Nie udało się np. dotąd znaleźć osób głoszących takie poglądy podczas marszu niepodległości w roku 2017.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NieLeming
0 / 0

@Ouizosi Gdy odbyt zostanie przez naturę przystosowany do współżycia seksualnego to się dostosuję i nie będę podważał wielomiliardowej strategii natury... Jeżeli jednak odbyt nie jest przystosowany do tego typu relacji i powstają mikropękniędcia a w wyniku tych mikropęknięć statystyki wyłaniają ogromne ilości zachorowań na różnego rodzaju gównie wirusowe infekcje to mam prawo twierdzić że rozumiem i toleruje że ktoś uważa że jest Napoleonem ale lekarze to kwalifikują na bazie znanej wiedzy jako chorobę psychiczną... Tak samo Homoseksualizm... Czyli pierwszy w H I S T O R I przypadek w którym zrezygnowano z traktowania tego schorzenia jako chorobę psychiczną w ramach G Ł O S O W A N I A na konwencie WHO a nie w ramach badań z tego że jest to choroba psychiczna. NIEMA CZEGOŚ TAKIEGO JAK RADYKALIZM... Wszystko można nauką podważyć... Niema też złotych środków choć warto rozmawiać... Rzymska Zasada TA NAJSŁYNNIEJSZA twierdzi "Dziel i Rządź"... Uważam że w za szybko rozwijające się społeczeństwo wprowadza się różne alogiczne zjawiska by społeczeństwa były podzielone a tym samym nie dorównały elitom które rządzą Światem i na ten moment zmiana metodologii co do pewnych schorzeń psychicznych jest dobrym sposobem by dzielić społeczeństwa... Moja narzeczona jest księgową i wielu ludzi do niej dzwoni że to nie uczciwe jest co nie raz wyliczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 4:28

avatar Trepan
+3 / 5

Narodowcy to dobre chłopaki, tylko nie za bystre. Ojczyznę kochają, wroga zawsze gotowi bić, mamusi pomogą, o urodzinach nie zapomną, a że czasem pół miasta rozwalą bo muszą dać upust swojej złości to przecież nic takiego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NieLeming
0 / 0

@Trepan Przed wrogiem gotowi zawsze się "bronić"... Bić to się imperialiści biją lub ludzie którym brak jest argumentów w rozmowie. Jeżeli chodzi o rozwalanie "pół miasta" i inne takie typu Hajlowanie, obchodzenie urodzin Hitlera czy wyżywanie się na zwierzętach i nagrania z nocy pod wpływem kokainy czy nie wiem co tu jeszcze przedstawić bo różne są sposoby na to by przedstawić jeden obraz vs 200 tyś ludzi w Marszu albo jeden obraz vs ogólnokrajowe wybory w których kilka milionów ludzi stwierdza podobne poglądy to uważam i mam dowody na to że Hitler, Patologia i inne obrazy to "jedyny sposób by walczyć z demokratyczną większością.. NIEMA INNEGO... Tzn jest.. "rozmowa" ale tej druga strona unika z racji tego że jest "alogiczna" a więc jak ktoś bardzo chce panować nad większością to musi imać się "prowokacji" skoro wystarczy na sekundę w 200 tyś marszu podstawić 4 osoby hajlujące z emblematami nazistów jako reprezentatywne dla 200 tysięcznego marszu we fleszach opisujących marsz trawjących kilka sekund i pokazujących te 4 osoby to CZEMU TEGO NIE ROBIĆ JAK CHCE SIĘ zaistnieć w innym formacie ale jest się alogicznym więc ludzie nie będą przychylni... JAK INACZEJ DO SIEBIE PRZEKONAĆ LUDZI będąc alogicznym a bardzo chcącym? "Prowokacje" a czy są dowody na prowokacje.. TAK SĄ>>> Google Grafika i hasła prowokacje, prowokacje lewicy, prowokacje policji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trepan
0 / 0

@NieLeming prowokacje, manipulacja faktami i ustawianie pod efekt propagandowy to jedno, ale ONR serio nie zrzesza elit umysłowych tego kraju. Serca mają gorące i pięści skore do bójki. Kilka lat temu na marszu niepodległości dwie grupy z tej organizacji obrzuciły się kamieniami z powodu flag miast, z których przyjechały. Jak wiadomo na flagach miast jest często oprócz białego i czerwonego jeszcze przynajmniej jeden element, zwykle pas o innym kolorze. Obie strony zobaczyły flagę z pasami o różnych kolorach i już jazda "bić pedałów". Intencje mają dobre, kochają ojczyznę, ale łatwo ich podpuścić, nie znają znaczenia wielu symboli, których często sami też używają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NieLeming
+1 / 1

@Trepan No to prawda że nie wszyscy są "łebscy" ale to zjawisko i na lewicy jest bardzo powszechne tam też ludzie tylko trochę inaczej i bardziej kolorowo ubrani ale jak się posłucha jak się artykułują i zachowują to człowiek rozumie że patologia to nie kwestia zamożności... Ludzie zamożni też odstawiają ładne patoteatrzyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PanTalonik2
-2 / 4

Popieram!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+1 / 3

Najważniejsze, że silny i patriota. W sam raz na mięso armatnie na wojnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawel24pl
-2 / 2

Po lewej też, ale jeden coś tak jakby w sukience

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pieknoduch
0 / 0

No i co? Prosty przekaz dla dzisiejszego pokolenia, które za chwilę nie będzie umiało wsadzić wtyczki do kontaktu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krys89
0 / 0

Coście tacy nietolerancyjni , kobieta niezbyt hojnie obdarzona przez naturę nie może chodzić w spodniach??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NieLeming
0 / 0

Przekaz bardzo sensowny. Warto się zastanowić. Myślę że sport, historia i posiadanie jakiś wartości to lepsza droga niż "pseudo wolność" a tak na prawdę zniewolenie bo jaranie trawy zaburzające realizacje naszych marzeń czy dewiacje i uzależnienie od seksu to droga niewoli, chorób i cierpienia w poszukiwaniu własnego Ja... Myślę że trzeba się rozwijać ale ścieżką tradycyjną... Ona osiągnęła wszystko co zostało osiągnięte...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem