Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
Nic dodać, nic ująć
by profix3
+
1452 1612
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
S SamuelKorecki
+4 / 34

Można dodać, że Morawiecki to Żyd, na potrzeby tutejszego społeczeństwa udający katolika, a ta pani to potomkini inkwizytorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+11 / 53

@SamuelKorecki, @ profix3 Akurat portugalska deputowana to strasznie wiele wie, co mówią Polacy i co mówi sam Morawiecki. tak bardzo Morawiecki nie słyszy, że po jego rządach jest spora szansa, ze jego partia znów bedzie samodzielnie rządziła, tak on ludzi nie słucha........:.:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 16slawek
+15 / 53

Bo nie słucha. Nie musi. Przekupi Polaków ich pieniędzmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greggor
+11 / 35

@16slawek Widać tego Polacy chcą. Znaczy, ich słucha. Tak działa demokracja, czego nie rozumiesz??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+1 / 19

@greggor jeśli trzymasz ludzi finansowo za jaja to na każde sypnięcie ochłapami ci ludzie rzucać się jak muchy na gówno :)

btw. Art. 104. 1. konstytucji RP: "Posłowie są przedstawicielami Narodu. Nie wiążą ich instrukcje wyborców" pozwala mieć głosy wszystkich w społeczeństwie w du*ie. tak działa demokracja, czego nie rozumiesz? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lipca 2019 o 9:23

avatar Bimbol
+2 / 6

@olmajti Ciekawe jak czują się obrońcy konstytucji po uświadomieniu im jakie są w niej perełki, bo ta nie jest jedyna :)

a tak przy okazji ten artykuł ma drugi punkt:
Art. 104. 2.
Przed rozpoczęciem sprawowania mandatu posłowie składają przed Sejmem następujące ślubowanie:
„Uroczyście ślubuję rzetelnie i sumiennie wykonywać obowiązki wobec Narodu, strzec suwerenności i interesów Państwa, czynić wszystko dla pomyślności Ojczyzny i dobra obywateli, przestrzegać Konstytucji i innych praw Rzeczypospolitej Polskiej."

Czyli poseł jak coś spartoli może zawsze zasłonić się tym że próbował spełnić warunki tego ślubowania, czyli chciał dobra obywateli itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+3 / 3

@Bimbol wydaje mi się że oni doskonale wiedzą czego bronią. :)

"Czyli poseł jak coś spartoli może zawsze zasłonić się tym że próbował spełnić warunki tego ślubowania, czyli chciał dobra obywateli itp." oczywiście że tak. nawet kolejny art 105 konstytucji reguluje tą kwestię: 'Poseł nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za swoją działalność wchodzącą w zakres sprawowania mandatu poselskiego ani w czasie jego trwania, ani po jego wygaśnięciu. Za taką działalność poseł odpowiada wyłącznie przed Sejmem, a w przypadku naruszenia praw osób trzecich może być pociągnięty do odpowiedzialności sądowej tylko za zgodą Sejmu" bezkarność pełną gębą :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Meph
-3 / 7

@16slawek Konkretnie, to przekupi Polaków biednych pieniędzmi trochę bogatszych Polaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AIkanaro
-4 / 20

@16slawek Oj jaki to PiS zły i nie dobry bo wspomaga polaków pieniędzmi. Jak PO nic polakom nie dawało i wyprzedawało nas niemcom bez opamiętania to było znacznie lepiej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
0 / 10

@AIkanaro wiesz, niech sobie wspomaga. Tylko dlaczego moimi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AIkanaro
+1 / 13

@LUPUS1962 Nie tylko Twoimi egocentryku Ty jeden... Z resztą przeciwnicy tego całego socjalu pierwsi wnioski składają po kasę i cieszą się, że ją dostają, a tylko głośno krzyczą, że to jest złe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+5 / 9

@AIkanaro przy moich dochodach żaden socjal mi się nie należy. Jeśli dostanę jeszcze kilkanaście % podwyżki to wielmożnie nam panujący z bożego nadania uznają mnie za zamoznego. Niestety ale to moje podatki idą na socjal. Ja w zamian nic nie dostaje za to jestem karany bo potrafię się ogarnąć w życiu. Socjalizm w każdym przypadku wygląda tak samo :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mysliwy1234
0 / 8

@LUPUS1962 Jak to Twoimi? Raczej przeceniasz własne możliwości. Zapewne Twoje daniny na rzecz państwa nie rekompensują utrzymania twojej egzystencji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lipca 2019 o 19:24

L LUPUS1962
+4 / 8

@mysliwy1234 Ja w zeszłym roku wrzuciłem "do kociołka" ponad 100 tys pln. I to tylko pieniądze z działalności (VAT, PIT i ZUS)- nie licze tu VATu i akcyz zapłaconych przy normalnych zakupach czy tankowaniu, dla mnie zostało 36 tys. - taką roczną wypłatę mogłem sobie dać - a Ty ile się dołożyłeś do patola+?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
+3 / 3

@AIkanaro no może jestem trochę egocentrykiem, ale nie ortodoksyjnym :D. A po socjal choćbym i chciał to nie mogę stanąć - ani ja emeryt, ani madka z horom curkom, ani nie "poszukujący pracy inaczej", a dzieci już po wieku subsydiowanym...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mysliwy1234
-1 / 5

@LUPUS1962 A teraz sobie odpowiedz w jaki sposób zarobiłeś te pieniądze. Czy korzystałeś z infrastruktury publicznej? Korzystałeś z ochrony państwa w celu zabezpieczenia majątku? Korzystałeś z edukacji publicznej? Ile państwo wydało na to abyś mógł zarabiać? Ile z tego "kociołka" zostało na programy socjalne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lipca 2019 o 20:01

avatar AIkanaro
+3 / 5

@olmajti @LUPUS1962 Co ja mogę? Mi też się żaden socjal nie należy, a zaraz jeszcze mi pewnie bykowe przyp*erdolą tylko dlatego, że nie stać mnie na dziecko ale w oczach rządu jest to dla mnie zysk który trzeba opodatkować. Problem polega niestety na tym, że PiS jako politycy spełniają swoje obietnice wyborcze (lepiej lub gorzej), a poprzednie rządy jak dotąd w porównaniu do PiSu wypadają blado w tej kwestii... Dlatego nie wróżę opozycji pomyślnych wyborów na jesień, sami sobie ten los zgotowali. A to, że Schetyna brzytwy się chwyta i nawet w swoich obietnicach wspomina o utrzymaniu tego socjalu pokazuje tylko co się na scenie politycznej powyprawiało. Ja czekam tylko na to, żeby PiS w końcu tym bezrobotnym zabrał te plusy tak jak to ma miejsce w Irlandii na której się wzorują. Trzeba jeszcze trochę cierpliwości okazać i pozwolić im działać. Jeśli przy następnej kadencji nie wezmą się do roboty to trzeciej rządzić nie będą, ale obawiam się, że wtedy obecna opozycja Polskę do reszty szwabom wyprzeda chyba, że w końcu naród wybierze partię prawicową z prawdziwego zdarzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+5 / 5

@AIkanaro Jak pis zacznie wspomagać ludzi pieniędzmi z nadwyżki budżetowej to będzie ok. Jeśli natomiast, powiększają i tak dużą dziurę w nieszczelnym worku, dając obywatelom pieniądze z kredytów, to rozwalą całą gospodarkę, jak żaden rząd do tej pory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2019 o 7:49

avatar olmajti
+1 / 5

@AIkanaro partie prawicową z prawdziwego zdarzenia? Wszystko co jest na prawo od PiS jest w mediach obrzucanie gównem. PiS straszy PO, PO straszy PiSem. Tak współpraca się opłaca. Co z tego że ze PiS nie wyprzedaje polski Niemcom? Robi to samo tylko żydom. Przy wprowadzeniu ograniczenia obrotem ziemi dla Polaków drastycznie wzrósł obrót ziemi dla obcokrajowców. Włażenie w dupę Amerykanom też nie jest dla nas korzystne. Tak samo jak sztuczne generowanie inflacji. Mam w dupie to że PiS spełnia obietnice wyborcze. Całe społeczeństwo dostaje od nich po dupie a ludzie się cieszą bo w końcu ktoś daje część tego co zabrał pod przymusem. Jeśli PiS wygra kolejną kadencję to nie będzie czego rozkradać bo widmo Wenezueli jest jak najbardziej realne :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
+1 / 1

@AIkanaro Co do obietnic i ich realizowania masz rację. PIS wygrał poprzednie wybory, bo jako jedyny zaprezentował jakikolwiek program. A te wygra, bo rzeczywiście spełnia te obietnice. Jaki to będzie miało skutek dla społeczeństwa za lat kilka-kilkanaście to się wtedy okaże, ale obawiam się nie Irlandii, a Venezueli... A naród jest tak głupi, że teraz nawet KO dołączyło się do obietnic rozdawnictwa, żeby mieć jakiekolwiek szanse w wyborach. Czarno to niestety widzę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
+5 / 5

@mysliwy1234 Nadal nie odpowiedziałeś na konkretne pytanie. Nadajesz się na polityka. Ja podałem konkretne liczby. A co do korzystania z infrastruktury - muszę się przemieszczać po kraju. A przez ostatnie dwa lata oddano do użytku dokładnie 0 km autostrad. A jak wyglądają przeciążone drogi wojewódzkie, i gminne każdy widzi. W dodatku za drogi płacę już w paliwie, a jak wspomniałem tankowania tam nie wliczyłem. Poza drogami korzystam z internetu i telefonii komórkowej. Właśnie te dwa media są praktycznie całkowicie prywatne, państwo pobiera z tego tylko swój haracz, nie zbudowało ich dla mnie. Co do wiedzy i doświadczenia - zdobyłem je na własny rachunek. Owszem chodziłem kiedyś(dawno) do szkoły, ale za studia płaciłem już czesne, a w mojej branży działam od kilku lat, a doświadczenie było zbierane przez "learning by doing". Państwu zawdzięczam wątpliwą "służbę zdrowia", bo nie mam czasu siedzieć godzinami w poczekalni, ani czekać miesiącami czy latami na specjalistów, więc muszę chodzić prywatnie i płacić dodatkowo, jeśli jest potrzeba. Policja może i mnie chroni, ale raczej tego nie zauważam... za to widzę spektakularne wjazdy do babki, co tęczę na aureoli namalowała. Egzekucja przeciwko dłużnikowi ciągnie się trzeci rok. Wiec dla mnie sądy też jakoś nie przemawiają, chyba trzeba było wziąć trzech "Waniów" i odwiedzić oszusta, zamiast zdawać się na "rządy prawa", odzyskałbym choć dwie trzecie długu. O obecnym stanie armii nawet nie chce mi się gadać, Putin jak by chciał mógłby nas w pojedynkę podbić. Tak więc jak widzisz, państwo nie daje mi prawie nic, za to zabiera lwią część wypracowanych pieniędzy. Ale za to znam kilka "rodzin", którym żyje się świetnie, bo "im się należy".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lipca 2019 o 20:56

P profix3
+2 / 2

@LUPUS1962 Sam bym tego lepiej nie opisał, też jestem na działalności i moja rzeczywistość wygląda identycznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marianoo_italianoo
0 / 2

@LUPUS1962 Ty zapłaciłeś VAT czy finalny konsument usługi/towaru ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mysliwy1234
+1 / 3

@LUPUS1962 "muszę się przemieszczać po kraju" no jak musisz to płacić za infrastrukturę! Płacisz za chodniki, płacisz za sygnalizację świetlną, płacisz za utrzymanie dróg, bo drogi krajowe się niszczą, gdy po nich jeździsz. To wszystko kosztuje. W Polsce priorytetem są drogi ekspresowe a nie autostrady. Nie ważne kiedy chodziłeś do szkoły, państwo poniosło z tego tytułu koszty, które trzeba spłacać, zastanów się gdzie dziś byłbyś, gdyby nie państwowe szkolnictwo, może byłbyś dziś analfabetą z łopatą w ręku? Ochrona twojego mienia to nie tylko policja a także straż, wojsko, służby specjalne i pewnie jeszcze inne jednostki, których nie wymieniłem. Policja jest nieco opieszała, ale czy jej brak nie spowodowałby wzrostu przestępczości? Putin czy Trump mogą zwojować cały świat, tu nie ma wątpliwości, jednak ja bym się martwił, żeby Czesi nie zaczęli sobie torować drogi do morza za pomocą wojska lub Ukraińcy nie zaczęli rościć sobie praw do Przemyśla. Z prywatnej służby zdrowia korzystasz, gdy leczysz katar. Jeśli przyjdzie ci zmierzyć się z prawdziwą chorobą zajmiesz łóżko w publicznym szpitalu tak jak wszyscy to robią. Sądownictwo jest i działa, problemem jest prawo, które wymaga dopieszczenia, nie oznacz to jednak, że bez sądów łatwiej byłoby Ci prowadzić biznes, brak jakiegokolwiek prawa spowodowałby wylew masy oszustów. Nie licz też, że odzyskasz pieniądze od kogoś, kto ich nie ma, bo i Wania nie pomoże. Ja uważam, że w tej chwili jestem na etapie spłacania długu państwu, które zainwestowało we mnie sporo pieniędzy. Nie czuje, że w tej chwili sponsoruje komukolwiek daniny socjalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
0 / 0

@mysliwy1234 Czytaj proszę ze zrozumieniem. O drogach napisałem, że płacę za nie w paliwie. (tak, podatek drogowy został zastąpiony zwiększeniem daniny płaconej w paliwie. Szkoły były jeszcze za "komuny", kiedy przynajmniej dzięki wysokiemu poziomowi nauczania (czytaj: brak nauczania i wychowania bezstresowego) zdobyłem dużą wiedzę, ale podobno wszystko co za komuny jest nic nie warte, więc obecna RP nie powinna z tego tytułu mieć żadnych roszczeń. Straż pożarna? OK. Uznaję argument. Służby specjalne? Potrafią się same finansować, a jak nie potrafią to są niewarte złotówki. Armia? No może ze Słowakami to polska armia trochę by powalczyła, ale z Ukrainą to już gorzej to widzę. Nawet nabór w obliczu wojny niewiele da, bo owszem, kibole może powalczą, ale sławetne "pi..y w rurkach" to się co najwyżej zapłaczą. Co do dłużnika - obraca (bardzo sprytnie) dużą kasą, ale na papierze nie ma nic - i komornik może mu nagwizdać. A Wania przygwizdać i odebrać co nie jego. Z katarem to nawet do lekarza nie chodzę, bo nie ma na to czasu - CZAS jest moim kapitałem. Co do wyposażenia szpitali - to zależy w którym regionie mieszkasz, ale różnie z tym bywa, ale poważniejsze badania jak tomograf czy rezonans robi się prywatnie, bo czekanie na NFZ to wyścig ze śmiercią - mój ojciec akurat nie zdążył doczekać, a się uparł, że nie będzie płacił prywatnie. A co do długów wobec państwa - masz mój rocznik w nicku - ja swoje długi dawno spłaciłem. Włącznie ze służbą wojskową. A teraz płacę na radosną twórczość polityków, szczególnie w kwestii socjalu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
0 / 0

@marianoo_italianoo: Masz rację nie ja zapłaciłem, ja go tylko odprowadziłem (ale też wypracowałem wartość dodaną).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 16slawek
-1 / 1

@AIkanaro To sobie wspomagaj sam i swoimi pieniędzmi. Od moich wara.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
-1 / 1

@Fragglesik Jak widać idiotów nie brakuje, tyle że kasy w końcu zabraknie. I co ci biedni idioci wtedy zrobią?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
0 / 2

@AIkanaro Rząd nie daje. Rząd nie ma czego dawać bo niczego nie ma. Rząd przekazuje nasze pieniądze lekką ręką. Rząd kupuje sobie głosy. To niemoralne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
-2 / 2

@mysliwy1234
Aaaaa.... To szacun. Morawiecki wspomaga pieniążkami ze swojej ministerialnej pensji. Jestem pod wrażeniem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nickto
0 / 2

Ilość minusów pod tym rozsądnym postem świadczy, że społeczeństwo to my niestety mamy niemyślące. Oprócz programów socjalnych, należałoby pomyśleć o wprowadzeniu programu „Rozum+”, chociaż, niestety, nie mam nadziei, że przyniósłby jakikolwiek skutek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blahblahbluh
0 / 0

@marianoo_italianoo Abstrahując od relacji LUPUS(dostawca usługi) - klient, to @LUPUS1962 również płacił VAT, o ile choć raz kupował cokolwiek (np.) do jedzenia w jakimkolwiek polskim sklepie. Jeśli wydawał na jedzenie 100 zł tygodniowo, to 23 zł z tego zapłacił państwu. Przy optymistycznym założeniu, że nie korzystał z żadnych usług i nie kupował żadnych innych towarów, to w ciągu roku zapłacił państwu za możliwość zawarcia umowy kupna jedzenia 1196 zł. Piękny haracz za zasadę swobody umów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+1 / 3

@Nickto Bo "myślące społeczeństwo", to takie, które ma takie samo zdanie jak Ty, jak ma inne, to jest głupie?....:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mysliwy1234
+3 / 3

@blahblahbluh Zapoznaj się z prawem podatkowym, żywność jest z reguły opodatkowana 8% podatkiem VAT. Nawet nie obejrzałeś nigdy dobrze paragonu, ale w internecie udajesz eksperta od podatków... potem taki zagłosuje na Kukiza, który obiecuje 15% VAT i będzie zdziwiony dlaczego wszystko w sklepach zdrożało, a przecież miała być obniżka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2019 o 13:18

B blahblahbluh
-2 / 2

@mysliwy1234 Chłopcze, przez ostatni rok pracowałam na kasie w żabce. Ta twoja "reguła" to jakieś 20% ogółu produktów spożywczych, najczęściej tych rzadziej kupowanych i mniej "codziennych". To usługi są na poziomie 8% w dużej mierze.
To, że żywność dla dzieci jest na poziomie 5%-8%, nie oznacza, że dorosłego mężczyznę to ukontentuje.

A po sugerowaniu preferencji politycznych adwersarzowi można jedynie wnioskować o poziomie inteligencji sugerującego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mysliwy1234
+1 / 1

@blahblahbluh "Chłopcze, przez ostatni rok pracowałam na kasie w żabce." To już wiele wyjaśnia..."a twoja "reguła" to jakieś 20% ogółu produktów spożywczych, najczęściej tych rzadziej kupowanych i mniej "codziennych"." Czyli Chleb, wędliny, ryby, owoce czy nabiał to produkty rzadziej kupowane i mniej codzienne? Co tam u was jedzą? Ośmiorniczki? Jako, że już raz się skompromitowałaś to może tym razem zerknij sobie do internetu i doczytaj jakie produkty są obłożone niższą stawką niż 23%. Ja osobiście nigdy na zakupach jedzenia nie zapłaciłem średnio więcej niż 11% podatku VAT a bardzo często analizuje swój paragon.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2019 o 15:47

M marianoo_italianoo
+1 / 1

@blahblahbluh pewnie, że klient pałci ale jak weźmiesz paraganon ze sklepu ze zdziwieniem zobaczysz, że większość produktów spożywczych objęta jest 5 lub 8 % Vatem. Taka ciekawostka.

Edit: kolega @mysliwy1234 mnie ubiegł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2019 o 16:03

B blahblahbluh
0 / 0

@mysliwy1234 Chleb? Strzał w kolano, mój drogi. Sprawdź sobie vat na pieczywo.

"To wiele wyjaśnia". Gratuluję szacunku dla drugiego człowieka przez pryzmat wykonywanej przez niego pracy. Typowy janusz-myśliwy. 10/10

Jeśli chodzi o homary i ośmiorniczki, to dopiero niedawno vat podniesiono do 23%. Do tej pory było 5%. Więc gdy jadłeś homary i ośmiorniczki państwo zarabiało mniej, niż przy pieczywie i chlebie. Analizuj sytuację podatkową w nieco szerszej perspektywie, niż ostatnie 2 miesiące, bo skoro mówimy o podatkach w skali roku, to czas od marca br. niewiele wnosi do merytorycznych wyliczeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mysliwy1234
0 / 0

@blahblahbluh Strzał w kolano? 10.71.11.0 Pieczywo świeże częściowo 5% - poz. 23 zał. nr 10 do ustawy o VAT - Pieczywo świeże, którego data minimalnej trwałości, oznaczona zgodnie z odrębnymi przepisami nie przekracza 14 dni, a w przypadku oznaczania tych towarów zgodnie z odrębnymi przepisami wyłącznie terminem przydatności do spożycia, termin ten również nie przekracza 14 dni
częściowo 8% - poz. 31 zał. nr 3 do ustawy o VAT

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2019 o 21:44

B blahblahbluh
0 / 0

@mysliwy1234 A byłbyś tak łaskaw przytoczyć całość przepisu dot. pieczywa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mysliwy1234
0 / 0

@blahblahbluh W jakim celu? Ten dotyczy chleba, bułek i innego podstawowego pieczywa. Dziś zrobiłem zakupy i zgadza się, chleb na rachunku opodatkowany jest 5% podatkiem VAT. Ogólnie zapłaciłem w sklepie 77,52 zł, podatek VAT wyniósł 6,29 zł. Czyli tak na oko około 9% głównie za produkty spożywcze. Gdzie to do twoich 23%? Chcesz nadal się kłócić jeśli nie masz racji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2019 o 15:06

B blahblahbluh
0 / 0

@mysliwy1234 Nie chcę się kłócić. I nie o moją rację mi chodziło. Po prostu czasem lubię sobie sprawdzić ludzi. W jaki sposób argumentują swoje rację.

Plus dla ciebie, za sięganie do rzeczowych źródeł.

Minus za szablonowanie ludzi z uwagi na to, gdzie dorabiają.
Kolejny minus za przypisywanie orientacji politycznej na podstawie jednego komentarza, w dodatku z polityką sensu stricto powiązanego raczej średnio.

Ale ogólnie wrażenia raczej pozytywne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wyblinka
+9 / 25

Wybory najlepiej pokazały głos Polaków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
-3 / 15

@wyblinka Które wybory? Na sekretarz Rady Europy? No to pokazały :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+11 / 11

@darkwitcher akurat takie stanowiska nie są przekazywane przez głos wyborców....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wyblinka
+3 / 3

@darkwitcher To było głosowanie nad wyborem, mówię o wyborach bezpośrednich. A te 4 z rzędu wygrywa teraz PiS:
prezydenckie
parlamentarne
samorzadowe
do UE

To już nie jest kwestia przypadku, w tym roku jeszcze parlamentarne w nastepnym znowu prezydenckie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sergio03
-5 / 9

+1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paszkwilant
+19 / 47

Chciałbym zbadać jej wiedzę na temat Polski. Ciekawe czy wskazałaby chociaż nasz kraj na mapie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RadnyZDopiewa
-3 / 15

@Paszkwilant Po co jej wskazywać na mapie, skoro za pięć lat uczynią europejskie superpaństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzsledz
+10 / 12

@RadnyZDopiewa, nie uczynią, bo Polska się na to nie zgodzi, a po wynikach wczorajszego głosowania widać że niemiecka przewodnicząca bez pokłonów w stronę Polski nic nie ugra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
-3 / 3

@Paszkwilant za pięć lat to będzie wojna z USA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-2 / 12

@Paszkwilant Przypuszczam że dobrze wie gdzie jest. Ale mógł by mieć z tym problem Frans Timmermans . Za to nasz minister Waszczykowski od spraw zagranicznych prowadzi rozmowy z fikcyjnym państwem San Esobar. Dla wyjaśnienia tak nazywano tereny kontrolowane przez kartel narkotykowy z Medlin na jakiego czele przez długie lata stał Pablo Esobar. No cóż Polska mafia pierze pieniądze przez Watykan tak samo jak robiła to mafia Kolumbijska

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
+6 / 6

@Paszkwilant Gdy na wymianę młodzieży do mojej kuzynki przyjechała dziewczyna z Hiszpanii, to pierwsze o co zapytała na wejściu to, czy my wszyscy naprawdę co niedzielę chodzimy do kościoła, pewnie myślała, że będzie tu pod strzechą mieszkać. :)
Dodajmy do tego, że półwysep iberyjski, względnie jest jeszcze podobnie jak Polska, katolicki i podobnie stoi gospodarczo, szczególnie Portugalia...
Tak media pokazują nasz kraj a ta eurodeputowana podejrzewam, że z całą pewnością znawcą europy środkowo-wschodniej to nie jest, widzi nasz kraj jedynie przez pryzmat europejskiej polityki.
Więc nie zachwycałbym się nad cytowaniem takiego paszkwila.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V voot1
+6 / 8

Tak się zdobywa poparcie w wyborach krajowych, chamstwem w europarlamencie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
0 / 0

Morawiecki zapomniał o ceteris paribus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
+10 / 30

Nie słyszę co ta Pani mówi, bo zagłuszają ją modły z meczetów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Voqo
+5 / 13

Chama wszędzie można spotkać, także wśród europosłanek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D drake79
+2 / 10

Całe szczęście że twórca mema jest w mniejszości i już zapewne zawsze będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-2 / 8

Idealny tekst dla członków PiS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alicja2002
0 / 4

Beszczelna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jamarkus
+1 / 13

Ja od kilku lat słyszę tylko kwik oderwanych świń od koryta, to te świnie zagłuszaja dzwony, które zagłuszaja głos Polaków :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
-2 / 4

@jamarkus Cytuje za wikipedią: Profesor Thomas Rustici z George Mason University zilustrował nakładanie podatków jako niewolnictwo w następujący sposób. Porównał on dwa przypadki utraty zarobionych pieniędzy. W pierwszym przypadku osoba A okrada osobę B z pięćdziesięciu dolarów. W drugim natomiast osoba A głosuje na polityka, który opodatkowuje B w celu redystrybucji pięćdziesięciu dolarów dla pozostającego w trudnej sytuacji życiowej A. Oba przykłady obejmują użycie siły, jednak drugi scenariusz jest według Rusticiego gorszy, ponieważ za pośrednictwem państwa, A jest upoważniony do wielokrotnego pobierania pieniędzy od innych osób, co czyni je de facto niewolnikami.
Ja w zeszłym roku wrzuciłem "do kociołka" ponad 100 tys pln. I to tylko pieniądze z działalności (VAT, PIT i ZUS)- nie licze tu VATu i akcyz zapłaconych przy normalnych zakupach czy tankowaniu, dla mnie zostało 36 tys. - taką roczną wypłatę mogłem sobie dać - a Ty ile się dołożyłeś do patola+, łowco niewolników?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lipca 2019 o 19:26

J jamarkus
0 / 0

@LUPUS1962
Hmm wiesz nie wiem trochę by się zebrało bo ja płace podatki z najwyższej półki, zarabiam kilkanaście tysięcy miesięcznie, musiałbym z księgowym pogadać ile moja rodzinna płaci rocznie podatku, Pewnie sporo bo moja żona zarabia sporo więcej ode mnie,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
0 / 0

@jamarkus I chwała Ci, że bez mrugnięcia okiem i z radością utrzymujesz program socjalny obecnej ekipy. Domyślam się, że nawet jak tu się zrobi druga Wenezuela, to nie będzie ci to przeszkadzać, po prostu przy tak ładnych dochodach masz odłożone tyle, że się po prostu ewakuujesz poza granice tego kraju i już. Ale może być też tak, że skoro poprzednia ekipa rządząca to tylko świnie oderwane od koryta, to może w tej wypowiedzi pobrzmiewać chrumkanie nad korytem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wjmm
+13 / 21

Nie jestem fanem PiSu, ale jakim prawem babka z Portugalii wtrąca się w nasze sprawy i poucza legalnie wybranego premiera - ona niby skąd wie, czego chcą Polacy, mieszka tu u nas ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MaXwell22555
-2 / 2

@wjmm moze chodzi do koscioła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+2 / 6

@wjmm To działa na tej zasadzie, sąsiad bije dzieci i żonę. Większość chowa głowę w piasek. Ty zgłaszasz sprawę. Sąsiad ma do ciebie pretensje, że wtrącasz się w jego sprawy. W końcu on jest jej legalnym mężem, którego sama wybrała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
0 / 2

@wjmm miałoby sens to co mówisz gdyby Polacy nie czuli się ekspertami w sprawach wszystkich innych krajów świata. Póki co każdy niemal Polak ma coś do powiedzenia i skrytykowania każdego innego kraju i narodu. Mało tu było bólu zadu o to że w Niemczech to jest tak i siak, a we Francji to tak i srak? Mało tu było o krajach Afryki i Bliskiego wschodu? Nikt tam nie był, nie widział ale WIE! bo on jest Polak, huzar, sarmata, Słowianin i on jest do tego namaszczony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
-1 / 3

@pani__jeziora
Komentujący na demotach są eurodeputowanymi?
Kogo z czym porównujesz?
Wolno psu na słońce szczekać ale kiedy jest się politykiem trzeba wiedzieć kiedy milczeć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P probeczka75
-2 / 2

@wjmm
"Nie jestem fanem PiSu" Nie??? A twój profil i wrzutki świadczą, że jesteś fanem nawiedzonej polskiej prawicy: PiSu, Kukiza, Korwina czy innych podobnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
-1 / 1

@Gats Przecież nasi politycy pisowi szczekają głośniej niż ci w zachodniej europie. NASI to dopiero są pierwsi żeby zmieszać z błotem całą unię europejską. A potem kandydować do Parlamentu europejskiego, bo kasa nie śmierdzi. Hipokryzja level ekspert.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mtelisz
-2 / 4

istotniejsze jest z jakiej partii, choć na pewno partii lewaków ta baba jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DarkusS
0 / 0

Chow chow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+3 / 5

Wystarczy spojrzeć na sondaże i wychodzi że PiS całkiem nieźle wsłuchuje się w głosy obywateli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
0 / 2

Korwin wytykający hipokryzję PE - OSZOŁOM, SEKSISTA, ZBOCZENIEC!

Eurodeputowana z zachodu obrażająca w chamski, bezpośredni sposób szefa rządu innego państwa - POWIEDZIAŁA PRAWDĘ, SŁUCHAJCIE JEJ, MA RACJĘ!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ookulary
0 / 0

Nie żadne dzwony kościelne, tylko własna chciwość i chęć władzy. Nie widzicie, że polityka PiS-u polega na zniechęcaniu nas do Kościoła?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem