Przez te poprawno-lewacko-polityczne poglądy te firmy po prostu się skończą prędzej czy później. Gillette już sobie anty-męską reklamą strzeliło w kolano aż do samej stopy. Victoria's Secret podobnie ma problemy finansowe. Rynek sam zweryfikuje.
@Dragoo Naiwny jesteś. Ludzie szybciutko zapominają. Gillette to ogromny koncern, parę tam tysięcy obrażonych panów niewiele im zmieni. A Victoria? Dlatego wprowadza ,,różnorodność", bo ma problemy.
@Polszczyzna ,,We believe: The man can be" z 2019. Wielu panów poczuło się urażonych, że reklama ich obraża, albo jest rasistowska wobec białych mężczyzn.
@lithium222 Właśnie ją obejrzałam i chciałam zapytać, co jest oburzające w tej reklamie? Przecież podwójne standardy stosowane od maleńkości, to fakt. Reklama ma pozytywny przekaz i próbuje coś uświadomić. Jakoś żaden z oburzonych reklamą nie rzucał się w internecie na widok reklam proszków do prania, płynów do naczyć, itp., skierowanych do kobiet.
@Polszczyzna Dla mnie też i się z tobą zgadzam. Jednak niektórzy są tak przewrażliwieni na swoim punkcie, że np. tłumaczono mi, że wszystkie złe zachowania pokazywane są w wykonaniu białych, a dobre o ciemniejszym odcieniu skóry (dla mnie paranoja, jak trzeba być skupionym na sobie). Moment jak jeden powstrzymuje typa, żeby podszedł do tej przechodzącej dziewczyny ..od razu larum, że teraz to do dziewczyny nie będzie można podejść i co w tym było niby złego. I, że niby to przedstawia wszystkich mężczyzn jako istoty toksyczne.
Wiele osób nie potrafi czytać między wierszami, przestać widzieć tylko i wyłącznie swój czubek nosa, zastanowić się, z czego wynika wiele toksycznych zachowań.
A gdzie równość płci?
Namawianie do samobójstwa jest karalne.
Po...bane czasy.
Przez te poprawno-lewacko-polityczne poglądy te firmy po prostu się skończą prędzej czy później. Gillette już sobie anty-męską reklamą strzeliło w kolano aż do samej stopy. Victoria's Secret podobnie ma problemy finansowe. Rynek sam zweryfikuje.
@Dragoo Naiwny jesteś. Ludzie szybciutko zapominają. Gillette to ogromny koncern, parę tam tysięcy obrażonych panów niewiele im zmieni. A Victoria? Dlatego wprowadza ,,różnorodność", bo ma problemy.
@lithium222 A o jaką reklamę chodzi?
@Polszczyzna ,,We believe: The man can be" z 2019. Wielu panów poczuło się urażonych, że reklama ich obraża, albo jest rasistowska wobec białych mężczyzn.
@lithium222 Właśnie ją obejrzałam i chciałam zapytać, co jest oburzające w tej reklamie? Przecież podwójne standardy stosowane od maleńkości, to fakt. Reklama ma pozytywny przekaz i próbuje coś uświadomić. Jakoś żaden z oburzonych reklamą nie rzucał się w internecie na widok reklam proszków do prania, płynów do naczyć, itp., skierowanych do kobiet.
@Polszczyzna Dla mnie też i się z tobą zgadzam. Jednak niektórzy są tak przewrażliwieni na swoim punkcie, że np. tłumaczono mi, że wszystkie złe zachowania pokazywane są w wykonaniu białych, a dobre o ciemniejszym odcieniu skóry (dla mnie paranoja, jak trzeba być skupionym na sobie). Moment jak jeden powstrzymuje typa, żeby podszedł do tej przechodzącej dziewczyny ..od razu larum, że teraz to do dziewczyny nie będzie można podejść i co w tym było niby złego. I, że niby to przedstawia wszystkich mężczyzn jako istoty toksyczne.
Wiele osób nie potrafi czytać między wierszami, przestać widzieć tylko i wyłącznie swój czubek nosa, zastanowić się, z czego wynika wiele toksycznych zachowań.
@lithium222 Większość ludzi widzi tylko czubek własnego nosa, nic nie poradzisz. To normalne u zwierząt.
problem polega na tym, że korporacje chcą nam dyktować jak mamy myśleć.
To nie jest ich zadanie.
Ludzie natomiast orientują się, że są manipulowani.