Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
935 970
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T Tibr
+32 / 38

Coś czuję, że ktoś tu mija się z prawdą nie mówiąc do końca jak było xD A może przed oddaniem próbowałeś przymierzyć do felgi czy pasują?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 października 2019 o 22:02

S siaty
+10 / 10

@Tibr Masz rację. Ten pan chciał oddać kołpaki bez opakowania i już zakładane na koła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
+10 / 10

@Tibr
A demot ma 336/350 plusów. Jak łatwo kogoś zbrechtać nie mając dowodów. Tez uważam ze kołpaki musiały nosić ślady użytku, gdyż ja nigdy nie miałem problemu żeby coś zwrócić w sklepie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+4 / 4

@ErdeMO @siaty nie wiem jak było ale wiem, że nie ma prawnego zapisu który by nakładał na sklepy obligatoryjnie obowiązek przyjęcia zwrotu zakupionego produktu bo mi się odwidział, jest to dobra wola sklepu. Jeżeli sklep deklaruje możliwość zwrotu zakupionego towaru to odmowa następuje w dwóch przypadkach: 1 przekroczenie terminu na zwrot jaki sklep założył. 2. Uszkodzenie produktu bądź jego opakowania (blistry).

Inna kwestią są zwroty gotówki z tyłu rękojmi - wadą ukryta produktu która klient mógł stwierdzić po rozpakowaniu lub próbie użytkowania.
Następna sprzedaż poza siedzibą firmy - np.zskup internetowy tu ustawodawca przewidział możliwość zwrotu na życzenie klienta.

W rzeczonym przypadku autor demotu chyba więc musiał pominąć istotne fakty dla obiektywnej oceny zdarzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 listopada 2019 o 12:59

avatar JanuszTorun
+1 / 1

@Tibr --- Owszem - nie ma prawnego obowiązku przyjmowania zwrotów towarów przez sklep. Ale tu nikt nie powołuje się na taki zapis. Klient chciał zwrócić towar powołując się na pisemną deklarację sklepu. Sam sklep deklaruje, że przyjmuje zwroty. Zatem początek Twojego komentarza nie ma związku ze sprawą. Co do reszty komentarza, to zgadzam się z Tobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@JanuszTorun To była odpowiedź na komentarz do pierwszego podstawowego mojego komentarza. Włożyłem w to wszystkie możliwe aspekty sprawy by już nie musieć się odnosić do ewentualnych dalszych dywagacji co jak dla czego;) stąd w drugim komentarzu opisałem jak jest w prawie i co musiało się zadziać aby finał sprawy był taki jak w democie;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O OkoBogaRaa
0 / 0

@Tibr DO WSZYSTKICH HEJTERÓW wiedzących "lepiej" : kołpaki były czyste jak wyjęte z pudełka, nieużywane, a nawet nie zakładane na koło, a opakowanie tez się znalazło wraz z nimi w sklepie. Po prostu były jedynie wyjęte z pudełka, bo jakoś trzeba je zobaczyć w całości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@OkoBogaRaa Jeżeli nie uszkodzileś opakowania to nie wiem w takim razie w czym problem (chyba że opakowanie miało zabezpieczenia przed otwarciem)? Trzeba było przy odmowie poprosić o wskazanie w regulaminie na jakiej podstawie odnawiają przyjęcia zwrotu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 listopada 2019 o 9:29

O OkoBogaRaa
0 / 0

@Tibr odpowiedzieli : bo nie mają takiego obowiązku i już.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+1 / 1

@OkoBogaRaa nie mają obowiązek wskazać punkt regulaminu na jakiej podstawie nie chcą przyjąć zwrotu. Nie mieliby obowiązku gdyby nie zawarli informacji o możliwości zwrotu w ofercie zakupu. Jeżeli warunkiem zakupu było skorzystanie ze zwrotu klient spełnił warunki zwrotu (termin, produkt nie używany itp.) w tym momencie jeżeli nie podali ci przyczyny odmowy zwrotu występujesz o rozwiązanie umowy kupna sprzedaży za złamanie warunku sprzedaży i wprowadzenie klienta w błąd. Jeżeli kierownik punktu obsługi nie interweniuje to jest to sprawa dla uoik on sporządza pismo do sklepu. Ponadto sprawę zgłoś do PIH, nieuczciwe praktyki handlowe bo sam uoik tak naprawdę nie ma ,a wiele narzędzi aby zmusić sklep do zwrotu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Duergh
+1 / 11

zgłoś to do UOKiK wiec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sijumbo
+15 / 15

Jakis czas temu kupilam tam telefon na prezent dla babci niestety babci sie nie spodobal poniewaz byl za trudny w obsludze, chcialam go wymienic na telefon dla seniora i zostalam poinformowana ze nie ma mozliwosci wymiany natomiast bez problemu mozna dokonac zwrotu, obsluga sklepu zwrocila mi pieniadze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+10 / 10

Mi odkurzacz po tygodniu przyjęli bez większych ceregieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zjadaczHEJtoo
+7 / 9

kolpaki dla zony? tez bym zwrotu ci nie przyjal, na zdrowie..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zalaPL
-2 / 6

to tak zwane przyrzeczenie publiczne i muszą to uszanować a jak nie to ochrona konsumenta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
+5 / 7

Tylko kobieta zwraca uwagę na kolor kołpaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dr_E_Konom
-2 / 4

@pawelkolodziej Coś czuję, że przy różowych troszeczkę uwagi byś też poświęcił ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
0 / 0

@dr_E_Konom uwierz mi, że jadąc samochodem nie patrzę na kołpaki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antyfrajer
+2 / 2

Trochę farbki i przemaluj ważne aby kształt i rozmiar pasowały a lakier w sprayu za 10 zł można kupić i będzie dodatkowa warstwa ochronna na kołpaki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Buctobuc
+7 / 7

Bo nie możesz wymienic. Musisz te zwrócic i kupic inny kolor...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lolczyslaf
0 / 2

Jeśli to nie jest fejk to można to spokojnie zgłosić do urzędu ochrony konsumenta (czy coś takiego). Tego typu praktyka to nie byłaby po prostu ściema, tylko celowe wprowadzanie klienta w błąd i oszustwo pochodzące pod paragraf.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevoreev
+2 / 2

w Tarnowie w Auchan już kilka razy zwracałem towar i zawsze wypłacano pieniądze. gość musiał trafić na jakąś grubszą Grażynę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mercedes33
0 / 0

W Mikołowie zawsze zwracają pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siaty
+11 / 11

Nie cała prawda jest tutaj napisana. Czytałem o tym na jakimś portalu. Pan chciał oddać kołpaki bez opakowania i do tego już zakładane na koła. Do tych co będą bronić pana że nie trzeba mieć opakowania, owszem nie trzeba ale jeśli zgłaszamy reklamację. Do zwrotu towaru trzeba mieć opakowanie, bo taki produkt jest na nowo sprzedawany. A kto kupi używany produkt do tego bez opakowania ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzysiek1042
+2 / 2

Nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów. Świadomość konsumencka to jedno. Bezmyślne robienie zakupu (bo przecież muszą przyjąć zwrot) to drugie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vaenonimus
0 / 0

Hejt dobrze zbiera głosy - nieważne, czy prawdziwy, czy nie. Już nie policzę ile razy oddawałem towar w dużych marketach i nigdy nie było problemu - tylko zawsze był nie używany, w stanie nienaruszonym. Mówcie co chcecie, ale to duże markety wprowadziły preferencyjne traktowanie klienta - typu zwroty, bezproblemowe reklamacje od ręki itp. A jeszcze do dzisiaj mniejsze sieciówki np. przy reklamacjach nie raz robią wszystko, żeby winą obarczyć klienta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hogfather
0 / 0

Coś bym napisał o Januszach zwracających "pełnowartościowy" towar, z koronnymi przykładami, ale nie napiszę. Ponieważ ktoś może wyciągnąć wnioski, drobnego cwaniaczka...

W sumie chciałbym taki zwrot przyjmować i pokazać przy gęstym tłumie oczekujących, kto jest, kim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madzia091206
+1 / 1

Pracuje w Auchan w innym miescie. Dobrze zwrot zwrotem ale w punkcie obslugi klienta mozna zwrocic bez problemu towar bez sladow użytkowania oraz w nie naruszonym opakowaniu. Mialam kiedyś klientke która przyszla zwrócić szynkę hiszpanska od zakupu minelo bodajże 4 dni i uzasadnienie bylo takie ze powinnam przyjąć na zwrot bo byla w lodowce i ze ona nie potrzebnie kupila bo goście nie przyszli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Robos1990
+1 / 3

czyli jak rozumiem: kupiłeś kołpaki nie wiedząc jakie pasują do Twojego samochodu (bo to wiedza tajemna i trzeba kupować je na chybił trafił) ? potem oddajesz kołpaki z rozwalonym opakowaniem, bo ciężko sprawdzić 1 kołpak czy pasuje, wiec otworzyłeś wszystkie 4, zapewne ubrudzone od spodu / złamany zaczep od spodu a potem masz pretensje, że nie przyjęli Ci ich do zwrotu ?

Przychodzisz sfrustrowany do domu i piszesz demota ? Brawo! Problem w tym, tylko kto wyszedł tu na buraka, Auchan czy Ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O OkoBogaRaa
0 / 0

@Robos1990 kołpaki były w opakowaniu "buraku" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LadyFanstasta
0 / 0

Mnie tam przyjęli zwrot zamkniętego kosmetyku, choć zaznaczam, że była to Łódź co najmniej 3-4 lata temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O OkoBogaRaa
-2 / 2

DO WSZYSTKICH HEJTERÓW wiedzących "lepiej" : kołpaki były czyste jak wyjęte z pudełka, nieużywane, a nawet nie zakładane na koło, a opakowanie tez się znalazło wraz z nimi w sklepie. Po prostu były jedynie wyjęte z pudełka, bo jakoś trzeba je zobaczyć w całości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem