Logiczne. Idziesz ulicą, spotykasz kobietę i grzecznie pytasz czy ma gumki, bo chcesz ją zgwałcić. Jak potwierdzi, to ciągniesz ją w krzaki czy do jakieś piwnicy i robisz swoje.
Ona nie chciała, ale oddała się dobrowolnie, żebyś jej krzywdy nie zrobił.
Jakby nie miała gumek, to jest już przemoc.
PS. Komentarz z dużą dawką ironii (dla nie kumatych)
@7th_Heaven normalnie: pakujesz zone gdy ona nie chce, ale jej przy tym nie bijesz. Albo pakujesz nieprzytomna/pijana, ktora sie nie stawia. Ten ostatni przypadek to nawet "prawicowi" (czyt. z uszkodzeniem mozgu) aktywisci pochwalali tekstami w stylu "kto nie wykorzystal nigdy pijanej niech pierwszy rzuci kamieniem", a te pierwsze przypadki sa dosc czeste i nazywaja sie gwaltami malzenskimi
@mati233490 Przemoc może być zarówno fizyczna jak i psychiczna. Szantaż to też forma przemocy. Gwałt sam w sobie jest przemocą, niezależnie od tego, czy ofiarę trzeba było wcześniej ogłuszyć obuchem czy nie...
Ja tą dyskusję podsumuję. Gównoburza - człowiek stawia stwierdzenie. Wszyscy je rozumieją na opak - no bo skoro znak zapytania to ludzie śpieszą z pomocą. Piszemy nasze mądrości ale jakimś cudem osoba zadająca pytanie staję się mądrzejsza niż sami komentujący i powtarza twoje słowa lekko je parafrazując. A co najlepsze nawet nie wie, że przed chwilą powiedziałeś to samo co ona. Tragedia ta strona....
@7th_Heaven Gwałt bez przemocy jest wtedy jeśli delikwentka próbuje dojść do czegoś przez łużko a jak to nie wychodzi to po 20 latach nagłaśnia gwałt w mediach.
Taką mają kulturę i nie nam z tym dyskutować. Jakoś o północnych Koreańczykach, dziesiątkami tysięcy siedzących w obozach pracy nikt na co dzień się nie interesuje. A tu jakiś pseudo gwiazdor coś chlapnie i szum na cały internet. Łatwo w dzisiejszych czasach manipulować ludźmi.
Zwykle o gwaltach pozytywnie(sama chciala, sprowokowala go etc.) wypowiadaja sie ci,ktorzy nie maja szans zaruchac. Ale takiego smiecia to chyba byloby stac na dziwki i moze nawet przed nim by nie uciekly albo nie udawaly, ze na autobus czekaja
Taka ich kultura, to samo w krajach arabskich. Tam nie istnieje coś takiego jak gwałt w ogóle. Dla nich kobiety są tylko i wyłącznie w celu zaspokajania się i dawania potomstwa. Gdzie wasz szacunek do ich kultury? Gdzie wasza tolerancja do odmienności, różnorodności? Dlaczego oni mają być uważani za gorszych? Bo mają inną kulturę?
@milamber84 o jakich krajach arabskich mówisz? Bo jeśli chodzi Ci o Islam, to nie masz racji, w Islamie gwałt jest przestępstwem i karą za gwałt jest kamieniowanie dla żonatego gwałciciela i sto batów oraz wydalenie z kraju dla nieżonatego gwałciciela.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 grudnia 2019 o 12:43
@milamber84 wiesz, że "mam znajomych ..." to główny argument "prawaków" na potwierdzenie swoich słów, a tak na prawdę nie ma on zupełnie żadnej wartości? Każdy prawak ma znajomego araba, który gwałci, znajomego geja, który nie lubi lgbt, znajomą zgwałconą, która urodziła i nie chciała aborcji etc.
Kim jest autor? Nie podoba mi się w tej pracy to, że autor pierwsze wyraził opinię, a później jej bronił, dlatego nie będę się wypowiadał na jej temat, ponieważ byłoby to sprzeczanie się z prywatnym zdaniem autora.
Jeśli chcesz interpretować Islam, zacznij od poligynii i jej wpływu na społeczeństwo. Zobacz też jak wygląda życie przeciętnego islamisty, nie są to zamaskowani faceci z bronią, są to normalni faceci. Mając rodzinę, zwykle traktują ją dobrze, nie tylko z powodu takiego prawa, ale również z miłości. Wielu islamistów, mimo możliwości posiadania wielu żon, są wierni jednej, ponieważ mimo różnic kulturowych, są to tacy sami ludzie jak europejczycy i mają takie same uczucia jak europejczycy.
@voot1 No swojego mózgu nie wkleję w ten tekst co tu piszę., Wiem o czym piszesz i nie przeczę temu, Po prostu sam osobiście mieszkałem w GB, Belgii, gdzie poznałem ludzi róznych kultur, ale tez byłem w Głębokiej Turcji (okolice Sivas) zupełnie innej od nadmorskich kurortów z krótkimi wyjazdami do Iranu i Syrii. Widziałem tam więcej dużo bardziej fundamentalnych rzeczy niż wśród poligamicznych muzułmanów Europy Zachodniej. Całkowicie inni ludzie z całkowicie innym prawem. Jak mam ci wskazać źródło, gdy po prostu opisuje co widziałem? Nie wierzysz, to też tam leć.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 grudnia 2019 o 13:30
@voot1 @milamber84
Intrygujące z tym kamieniowaniem i jeszcze bardziej z wygnaniem ;D
Wygnanie z kraju? Przecież to kraje wyznaniowe z prawem wyznaniowym, czyli chyba wygnanie ze wspólnoty wyznaniowej? I gdzie? Do Europy? xD
To by sporo tłumaczyło ;D
Kamieniowanie może się gdzieś zdarzać na wiosce jak ma szczęście i brat jej nie zabije za zhańbienie rodziny przez to, że się dała zgwałcić...
Tak sobie pozwoliłem podsumować jak wg mnie ma się tam prawo do praktyki tych ludzi pustyni -.-'
Dodam jeszcze, że w Polsce ledwie niecałe 100 lat temu coś takiego jak gwałt w prawie jakby nie istniało, bo środowisko naukowe twierdziło, że praktycznie każda kobieta ma wystarczająco siły żeby się obronić przed napaścią seksualną jeśli tego naprawdę chce...
My tu w Europie niedawno byliśmy takim bydłem, więc nie uwierzę, że ci ludzie pustyni są cywilizowani (te jazdy z "uchodźcami" to nie taka znowu propaganda), nawet jeśli oczywiście spora część z nich jest dobra, to nadal są ze 100 lat za nami, a i u nas wciąż bydła pozbawionego sumieni nie brakuje, co dopiero tam, gdzie od razu po nich widać, że tym ludziom znacznie bliższe jest prawo silniejszego niż nam i odwrotnie proporcjonalnie prawa człowieka...
Dodatkowo rola kobiety jest tam sprowadzana, do roli praktycznie niewolnicy męża już na etapie religii...
Zależy kto ma go określić, jeśli jakiś tzw "prawak", to hindus usprawiedliwia i zachęca do gwałtu, więc tutaj byłyby nieładne określenia. Jeśli natomiast określałby tzw "lewak" to hindus wyraża swoje zdanie, do którego ma prawo i trzeba go tolerować, więc nie można go obrażać za swoje poglądy.
@Dordi Na tym polega własnie "absurd lewaka" z jednej strony chce szanować każdą odmienność, różnorodność, ceni, gdy ktoś zachowuje swoje obyczaje, kultury, tradycje, a z drugiej strony żąda i oczekuje, by każdy traktował innych zgodnie z kulturą socjalistycznej UE. Czyli jak ktoś w podstawach swojej kultury ma wyższość mężczyzn nad kobietami, to następuje schizofrenia paranoidalna, bo ma jednocześnie podtrzymywać swoją kulturę, ale też podporządkować się kulturze współczesnej Europy.
@Dordi tutaj się poniekąd zgodzę z @milamber84, z tym, że trzeba zauważyć, że każda skrajność jest zła i każda skrajność jest absurdalna, ta "prawacka", chociaż bardziej oparta o logikę, również
@Dordi No każda skrajność podchodzi pod absurd. Tak jak absurdem jest oburzanie się, ze kobiety rodzą dzieci, a faceci nie. Ale za to nie zachorują na raka prostaty, a faceci owszem. Ludzie strasznie się rozbiegli w poglądach na skrajności. Do absurdów. W tym lewicowym szale naszej cywilizacji czekam kiedy w końcu zostanie zniesiony taki dyskryminujący i strasznie nielewicowy podział wg płci damskich i męskich na Igrzyskach olimpijskich. A jeśli są podziały na płcie, to czemu tylko na dwie a nie 56, czy ile ich już zostało określonych.
Mam znajomą z Tajlandii, która za Indianami (tymi z Indii) nie przepada z doświadczenia. Mówi, że firmie, w której pracowała, mieli wielu pracowników z Indii. I jak przechodząc obok taki Ind przypadkiem sprzeda mniejszego/większego szturchańca kobiecie, to honor mu nie pozwoli przeprosić. W sumie wcale się nie odezwie i pójdzie dalej.
Mieliśmy kiedyś dziewczynę z Indii w pracy na praktykach. Otwarcie mówiła, że problemem dla kobiety jest tam poruszanie się samotnie po zmroku. Również w największych miastach.
Gdzieś słyszałem/czytałem, że ma to korzenie w systemie kastowym, gdzie niegdyś lepiej urodzony mógł sobie chapnąć laskę z najniższej kasty, "a bo tak", i ona powinna mu nawet podziękować, bo jej - ledwie człowiekowi - w ten sposób użyczył swojej czystej, niemal boskiej karmy, o której świadczy jego dobre urodzenie.
Z drugiej strony w mojej ulubionej parafii sto procent księży (katolickich) jest z Indii i wielu innych, również księży, mogło by się od nich uczyć. Z kościoła, który miał być zamknięty i przerobiony na meczet, stworzyli najaktywniejszy kościół w mieście, gdzie jest ich z 50. Ale katolicy są w Indiach zdecydowanie mniejszością. Choć to ciekawe, że do kraju, w którym ludzie odchodzą od chrześcijaństwa na rzecz kursów jogi, muszą przyjeżdżać księża z ojczyzny jogi, żeby miał, kto msze odprawiać.
@Dichlordiphenyltrichlorethan tam na 100 mln facetow przypada chyba 89 mln lasek bo zenskie plody sie masowo abortuje z powodu wysokich posagow ktore nierzadko rujnuja rodzine, tyle wystarczy. Najgorsza jest swiadomosc ze od gwaltow chroni kobiety w Europie tylko...dostepnosc seksu i pornografii. Smutne jakimi zwierzetami sa mezczyzni
i kobiety powinny chodzić po ulicach i pytać każdego napotkanego faceta czy nie chciałby jej zgwałcić. a jeśli odmówi to powinna go namawiać do skutku.
Akurat w kwestii kondomów, które powinny nosić kobiety ma rację. Chodzi mi oczywiście o kondomy antygwałtowe, posiadające zęby wbijające się w narząd gwałciciela, które może usunąć tylko lekarz.
Pewnie jak zwykle; gość napisał co myślał czyli pewnie, że
1. jak kobieta nie odniesie wyraźnych obrażeń to wiele kodeksów prawnych nie uzna zdarzenia za gwałt. I z drugiej strony ciężko wtedy odróżnić gwałt od sytuacji gdy sex był za obopólną zgodą a kobieta post-factum rozmyśla się i zgłasza gwałt (w wielu środowiskach lepiej uchodzić za zgwałconą niż puszczalską).
2. Warto dmuchać na zimne i nosić ze sobą kondomy - w drastycznej sytuacji zbok może dać się przekonać i przynajmniej kobieta uniknie ciąży lub zarażenia czymś paskudnym.
A potem ktoś to wpuścił w GOOTRANSLATORA - w tłumaczeniu sens został wypaczony i goownoburza ruszyła.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
6 grudnia 2019 o 21:05
Delikatnie, to się jednak nie da. Każde inne określenie wywoła g..no burzę i pewnie bana.
Ktoś mi wyjaśni, co to za oksymoron "gwałt bez przemocy"?
Logiczne. Idziesz ulicą, spotykasz kobietę i grzecznie pytasz czy ma gumki, bo chcesz ją zgwałcić. Jak potwierdzi, to ciągniesz ją w krzaki czy do jakieś piwnicy i robisz swoje.
Ona nie chciała, ale oddała się dobrowolnie, żebyś jej krzywdy nie zrobił.
Jakby nie miała gumek, to jest już przemoc.
PS. Komentarz z dużą dawką ironii (dla nie kumatych)
@7th_Heaven normalnie: pakujesz zone gdy ona nie chce, ale jej przy tym nie bijesz. Albo pakujesz nieprzytomna/pijana, ktora sie nie stawia. Ten ostatni przypadek to nawet "prawicowi" (czyt. z uszkodzeniem mozgu) aktywisci pochwalali tekstami w stylu "kto nie wykorzystal nigdy pijanej niech pierwszy rzuci kamieniem", a te pierwsze przypadki sa dosc czeste i nazywaja sie gwaltami malzenskimi
@7th_Heaven No właśnie, pierwsze o czym pomyślałem.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2019 o 12:30
@7th_Heaven
Zmuszanie do czynu nie musi polegać na przemocy fizycznej a może być wymuszone poprzesz szantaż.
@mati233490 Przemoc może być zarówno fizyczna jak i psychiczna. Szantaż to też forma przemocy. Gwałt sam w sobie jest przemocą, niezależnie od tego, czy ofiarę trzeba było wcześniej ogłuszyć obuchem czy nie...
@Xar Cóż, chętnie bym tego pana upiła do nieprzytomności i następnie potraktowała nogą od stołu z użyciem wazeliny (żeby nie musieć używać siły) ;)
@Xar Masz smutne życie, jeśli nigdy nie miałeś seksu z pijaną dziewczyną.
Ja tą dyskusję podsumuję. Gównoburza - człowiek stawia stwierdzenie. Wszyscy je rozumieją na opak - no bo skoro znak zapytania to ludzie śpieszą z pomocą. Piszemy nasze mądrości ale jakimś cudem osoba zadająca pytanie staję się mądrzejsza niż sami komentujący i powtarza twoje słowa lekko je parafrazując. A co najlepsze nawet nie wie, że przed chwilą powiedziałeś to samo co ona. Tragedia ta strona....
@7th_Heaven Gwałt bez przemocy jest wtedy jeśli delikwentka próbuje dojść do czegoś przez łużko a jak to nie wychodzi to po 20 latach nagłaśnia gwałt w mediach.
- Proszę bardzo i nie dziękuj.
Powinni go zgwałcić.
Bollywood... Jaka sztuka, tacy twórcy. Intelektu tam nie szukaj.
Taką mają kulturę i nie nam z tym dyskutować. Jakoś o północnych Koreańczykach, dziesiątkami tysięcy siedzących w obozach pracy nikt na co dzień się nie interesuje. A tu jakiś pseudo gwiazdor coś chlapnie i szum na cały internet. Łatwo w dzisiejszych czasach manipulować ludźmi.
Zwykle o gwaltach pozytywnie(sama chciala, sprowokowala go etc.) wypowiadaja sie ci,ktorzy nie maja szans zaruchac. Ale takiego smiecia to chyba byloby stac na dziwki i moze nawet przed nim by nie uciekly albo nie udawaly, ze na autobus czekaja
Taka ich kultura, to samo w krajach arabskich. Tam nie istnieje coś takiego jak gwałt w ogóle. Dla nich kobiety są tylko i wyłącznie w celu zaspokajania się i dawania potomstwa. Gdzie wasz szacunek do ich kultury? Gdzie wasza tolerancja do odmienności, różnorodności? Dlaczego oni mają być uważani za gorszych? Bo mają inną kulturę?
@milamber84 o jakich krajach arabskich mówisz? Bo jeśli chodzi Ci o Islam, to nie masz racji, w Islamie gwałt jest przestępstwem i karą za gwałt jest kamieniowanie dla żonatego gwałciciela i sto batów oraz wydalenie z kraju dla nieżonatego gwałciciela.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2019 o 12:43
@voot1 mam znajomych arabów. Wiem co piszę.
Tu masz źródło, gdybyś jeszcze miał wątpliwości. Zwróć uwagę na ostatnie rozdziały. Bo to co tam mówi oficjalne prawo, a jak sądy tamtejsze to interpretują, to są totalnie dwa różne światy.
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=2ahUKEwiv64v1t57mAhVF-yoKHZCEBRoQFjAAegQIBRAC&url=https%3A%2F%2Fjournals.umcs.pl%2Fsil%2Farticle%2Fdownload%2F4645%2Fpdf&usg=AOvVaw37E07fr6meQoUL1Ni725zW
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2019 o 12:58
@milamber84 wiesz, że "mam znajomych ..." to główny argument "prawaków" na potwierdzenie swoich słów, a tak na prawdę nie ma on zupełnie żadnej wartości? Każdy prawak ma znajomego araba, który gwałci, znajomego geja, który nie lubi lgbt, znajomą zgwałconą, która urodziła i nie chciała aborcji etc.
Kim jest autor? Nie podoba mi się w tej pracy to, że autor pierwsze wyraził opinię, a później jej bronił, dlatego nie będę się wypowiadał na jej temat, ponieważ byłoby to sprzeczanie się z prywatnym zdaniem autora.
Jeśli chcesz interpretować Islam, zacznij od poligynii i jej wpływu na społeczeństwo. Zobacz też jak wygląda życie przeciętnego islamisty, nie są to zamaskowani faceci z bronią, są to normalni faceci. Mając rodzinę, zwykle traktują ją dobrze, nie tylko z powodu takiego prawa, ale również z miłości. Wielu islamistów, mimo możliwości posiadania wielu żon, są wierni jednej, ponieważ mimo różnic kulturowych, są to tacy sami ludzie jak europejczycy i mają takie same uczucia jak europejczycy.
@voot1 No swojego mózgu nie wkleję w ten tekst co tu piszę., Wiem o czym piszesz i nie przeczę temu, Po prostu sam osobiście mieszkałem w GB, Belgii, gdzie poznałem ludzi róznych kultur, ale tez byłem w Głębokiej Turcji (okolice Sivas) zupełnie innej od nadmorskich kurortów z krótkimi wyjazdami do Iranu i Syrii. Widziałem tam więcej dużo bardziej fundamentalnych rzeczy niż wśród poligamicznych muzułmanów Europy Zachodniej. Całkowicie inni ludzie z całkowicie innym prawem. Jak mam ci wskazać źródło, gdy po prostu opisuje co widziałem? Nie wierzysz, to też tam leć.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2019 o 13:30
@voot1 @milamber84
Intrygujące z tym kamieniowaniem i jeszcze bardziej z wygnaniem ;D
Wygnanie z kraju? Przecież to kraje wyznaniowe z prawem wyznaniowym, czyli chyba wygnanie ze wspólnoty wyznaniowej? I gdzie? Do Europy? xD
To by sporo tłumaczyło ;D
Kamieniowanie może się gdzieś zdarzać na wiosce jak ma szczęście i brat jej nie zabije za zhańbienie rodziny przez to, że się dała zgwałcić...
Tak sobie pozwoliłem podsumować jak wg mnie ma się tam prawo do praktyki tych ludzi pustyni -.-'
Dodam jeszcze, że w Polsce ledwie niecałe 100 lat temu coś takiego jak gwałt w prawie jakby nie istniało, bo środowisko naukowe twierdziło, że praktycznie każda kobieta ma wystarczająco siły żeby się obronić przed napaścią seksualną jeśli tego naprawdę chce...
My tu w Europie niedawno byliśmy takim bydłem, więc nie uwierzę, że ci ludzie pustyni są cywilizowani (te jazdy z "uchodźcami" to nie taka znowu propaganda), nawet jeśli oczywiście spora część z nich jest dobra, to nadal są ze 100 lat za nami, a i u nas wciąż bydła pozbawionego sumieni nie brakuje, co dopiero tam, gdzie od razu po nich widać, że tym ludziom znacznie bliższe jest prawo silniejszego niż nam i odwrotnie proporcjonalnie prawa człowieka...
Dodatkowo rola kobiety jest tam sprowadzana, do roli praktycznie niewolnicy męża już na etapie religii...
Dokładnie - w ramach równouprawnienia. I oczywiście gumki leżą po jego stronie...
Zależy kto ma go określić, jeśli jakiś tzw "prawak", to hindus usprawiedliwia i zachęca do gwałtu, więc tutaj byłyby nieładne określenia. Jeśli natomiast określałby tzw "lewak" to hindus wyraża swoje zdanie, do którego ma prawo i trzeba go tolerować, więc nie można go obrażać za swoje poglądy.
@voot1 wg tzw "lewaków" każdy ma prawo do swoich poglądów i swojego zdania za wyjątkiem tzw "prawaków" Oni nie maja prawa mieć swoich poglądów.
@Dordi Na tym polega własnie "absurd lewaka" z jednej strony chce szanować każdą odmienność, różnorodność, ceni, gdy ktoś zachowuje swoje obyczaje, kultury, tradycje, a z drugiej strony żąda i oczekuje, by każdy traktował innych zgodnie z kulturą socjalistycznej UE. Czyli jak ktoś w podstawach swojej kultury ma wyższość mężczyzn nad kobietami, to następuje schizofrenia paranoidalna, bo ma jednocześnie podtrzymywać swoją kulturę, ale też podporządkować się kulturze współczesnej Europy.
@Dordi tutaj się poniekąd zgodzę z @milamber84, z tym, że trzeba zauważyć, że każda skrajność jest zła i każda skrajność jest absurdalna, ta "prawacka", chociaż bardziej oparta o logikę, również
@Dordi No każda skrajność podchodzi pod absurd. Tak jak absurdem jest oburzanie się, ze kobiety rodzą dzieci, a faceci nie. Ale za to nie zachorują na raka prostaty, a faceci owszem. Ludzie strasznie się rozbiegli w poglądach na skrajności. Do absurdów. W tym lewicowym szale naszej cywilizacji czekam kiedy w końcu zostanie zniesiony taki dyskryminujący i strasznie nielewicowy podział wg płci damskich i męskich na Igrzyskach olimpijskich. A jeśli są podziały na płcie, to czemu tylko na dwie a nie 56, czy ile ich już zostało określonych.
Mam znajomą z Tajlandii, która za Indianami (tymi z Indii) nie przepada z doświadczenia. Mówi, że firmie, w której pracowała, mieli wielu pracowników z Indii. I jak przechodząc obok taki Ind przypadkiem sprzeda mniejszego/większego szturchańca kobiecie, to honor mu nie pozwoli przeprosić. W sumie wcale się nie odezwie i pójdzie dalej.
Mieliśmy kiedyś dziewczynę z Indii w pracy na praktykach. Otwarcie mówiła, że problemem dla kobiety jest tam poruszanie się samotnie po zmroku. Również w największych miastach.
Gdzieś słyszałem/czytałem, że ma to korzenie w systemie kastowym, gdzie niegdyś lepiej urodzony mógł sobie chapnąć laskę z najniższej kasty, "a bo tak", i ona powinna mu nawet podziękować, bo jej - ledwie człowiekowi - w ten sposób użyczył swojej czystej, niemal boskiej karmy, o której świadczy jego dobre urodzenie.
Z drugiej strony w mojej ulubionej parafii sto procent księży (katolickich) jest z Indii i wielu innych, również księży, mogło by się od nich uczyć. Z kościoła, który miał być zamknięty i przerobiony na meczet, stworzyli najaktywniejszy kościół w mieście, gdzie jest ich z 50. Ale katolicy są w Indiach zdecydowanie mniejszością. Choć to ciekawe, że do kraju, w którym ludzie odchodzą od chrześcijaństwa na rzecz kursów jogi, muszą przyjeżdżać księża z ojczyzny jogi, żeby miał, kto msze odprawiać.
@Dichlordiphenyltrichlorethan
Również słyszałem, że Indie to kraj "gwałcicieli". Niby 21 wiek ale tam czas i rzeczywistość płynie inaczej.
@Dichlordiphenyltrichlorethan tam na 100 mln facetow przypada chyba 89 mln lasek bo zenskie plody sie masowo abortuje z powodu wysokich posagow ktore nierzadko rujnuja rodzine, tyle wystarczy. Najgorsza jest swiadomosc ze od gwaltow chroni kobiety w Europie tylko...dostepnosc seksu i pornografii. Smutne jakimi zwierzetami sa mezczyzni
NIech sam nosi kondony w tajwanie. Oczywiście zzalecam nie stawianie oporu.
Proponuję Błękitną Ostrygę...
i kobiety powinny chodzić po ulicach i pytać każdego napotkanego faceta czy nie chciałby jej zgwałcić. a jeśli odmówi to powinna go namawiać do skutku.
Niewolnik powinien nosić przy sobie bat na wypadek gdyby jakiemuś pan przyszła ochota go wybatożyć
Gwałt bez przemocy, no fajnie. Uczciwa kradzież. Smutna radość. Janusz bez sandałów na skarpetkach.
Ciekaw jestem czy zmieni zdanie jeśli to jego zgwałcą
Akurat w kwestii kondomów, które powinny nosić kobiety ma rację. Chodzi mi oczywiście o kondomy antygwałtowe, posiadające zęby wbijające się w narząd gwałciciela, które może usunąć tylko lekarz.
"Gwałt pozbawiony przemocy powinien być legalny"- polecam, żeby ten "ktoś" sam takiego gwałtu doświadczył i wtedy się wypowiadał.
Zmieni zdanie jak jego zgwałcą... Ciekawe czy będzie współpracował...
Tego typu tytan intelektu to zwykly LEWAK jakich pelno na swiecie..., niestety
Pewnie jak zwykle; gość napisał co myślał czyli pewnie, że
1. jak kobieta nie odniesie wyraźnych obrażeń to wiele kodeksów prawnych nie uzna zdarzenia za gwałt. I z drugiej strony ciężko wtedy odróżnić gwałt od sytuacji gdy sex był za obopólną zgodą a kobieta post-factum rozmyśla się i zgłasza gwałt (w wielu środowiskach lepiej uchodzić za zgwałconą niż puszczalską).
2. Warto dmuchać na zimne i nosić ze sobą kondomy - w drastycznej sytuacji zbok może dać się przekonać i przynajmniej kobieta uniknie ciąży lub zarażenia czymś paskudnym.
A potem ktoś to wpuścił w GOOTRANSLATORA - w tłumaczeniu sens został wypaczony i goownoburza ruszyła.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2019 o 21:05