Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P Polopiryn
0 / 22

Czyli jak zawsze winny pieszy, infrastruktura, nigdy kierowca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
+5 / 21

No tak bo przepisy ruchu drogowego obowiązują tylko kierowców, nigdy pieszych/rowerzystów. Może walnijmy przejście na autostradzie a potem miejmy pretensje że ci wredni kierowcy walą z impetem w pieszych. Pieszy czy rowerzysta ma najpierw obowiązek upewnić się czy kierujący pojazdem nas widzi przed przejściem a potem czy jest w stanie bezpiecznie wyhamowac aby nas puści a nie ładować się na pasy- bo mi się należy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Polopiryn
+4 / 10

@Dragoo I dlatego w 2019, stan na listopad 90% wypadków z udziałem pieszych jest z winy KIEROWCÓW....:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
-3 / 7

@Polopiryn . Bo tak policjanci przyklepali? Wierz dalej w te bajki a sam skończysz w piachu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Polopiryn
+2 / 8

@pokos Wczoraj, prawie mnie potrącił gość na PDP i dalej w nie wierzę :)

Aaaa bym zapomniał, kierowca sobie patrzył w telefon, ale moja wina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 grudnia 2019 o 17:25

avatar pokos
-3 / 7

@Polopiryn . Bo twoja. Skoro nadjeżdżał samochód to po co żeś wlazł na przejście?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Polopiryn
+1 / 5

Bo miałem takie prawo :)

Myślisz, że gość patrzył na drogę? On dopiero zareagował dosłownie 5-10m przed ratując się ucieczką. Gdzie ja w tym czasie zdążyłem odepchnąć kolegę, odskoczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 grudnia 2019 o 19:47

P Polopiryn
+2 / 6

@maksiking9 xDDDDDDDDDDDDDD, czyli nie ma znaczenia, że gość używał telefonu, nie obserwował drogi, nie hamował. To jest wina pieszego :)

Panowie, życzę wam, że jak kiedyś ktoś was potrąci, to policjant stwierdzi to samo, wasza wina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Polopiryn
+2 / 4

@maksiking9 Jaka alfa i omega nam się trafiła. Człowiek ideał, perfekcyjnie odmierza prędkość samochodu, dystans oblicza jednym rzutem oka, widzi ile jedzie samochodów w odległości 100m. Szacunek.

A tak serio, obyś kiedyś miał starcie z rzeczywistością swoich słów.
Wtedy zorientujesz się, czemu wszystkie badania i statystyki mówią wprost, to kierowcy są winni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
-1 / 3

@Polopiryn . Błędnie skupiasz się na "mam prawo", "jego wina", "policjant stwierdził", "statystyka" itp. Chłopie, czy ty nic a nic nie masz instynktu samozachowawczego? Nie zależy ci na własnym zdrowiu i życiu? Ważniejsze jest dla ciebie korzystanie ze "swoich praw" i udowadnianie że kierowca jest winy? Przecież to jest chore.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arca
0 / 0

@maksiking9 jednooczni mają problem z oceną prędkości i odległości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 grudnia 2019 o 7:21

K kamk18
0 / 0

czyli kierowca jest wporzo nawet jak jest przejście dla pieszych którzy mają zielone światło może ze korzystać z telefonu który jest po pierwsze utrudnieniem podczas jazdy a po drugie jest nielegalne a żeby korzystać z telefonu podczas jazdy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
0 / 0

I pewnie większość powodów było "nie widziałem pieszego"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
0 / 0

@Polopiryn Piesi nie zdają sobie sprawy z tego że nawet z 30km/h samochód nie zatrzyma się w miejscu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
0 / 0

@Dragoo Chcesz to Cię przewiozę po Dąbrowie górniczej, zobaczysz jak "widoczni" są piesi o zmierzchu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
0 / 0

No to mówię że są słabo widoczni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przemo112
-2 / 10

dokładnie a potem pretensje ze nogi połamane.widzisz auto stój.wlaz na droge dopiero jak sie zatrzyma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+9 / 11

Nie byłoby za pewne problemów, gdyby kierowcy jeździli tam 70 km/h.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fizdryg
-1 / 1

@J_R Ta obwodnica to kpina. Co chwile przejścia, ograniczenia. Nie przejścia o których mowa są praktycznie nie potrzebne. Jeśli jednak ktoś uważa inaczej to powinno być tam tych przejść 5 albo i więcej (dodanych).
Jedno przejście nad mostem ma ograniczenie do 50 i od wprowadzenia ograniczenia to było jedno z bardziej ulubionych miejsc łapanek. Co z tego, że ok 150 metrów dalej jest przejście. Drugie przejście jest pomiędzy przejściem kierowanym sygnalizacją a skrzyżowaniem. Dla mnie to nie problem przejść 150 metrów czy nawet 200 a jeśli dla kogoś to jest problem to polecam rower, taxi, autobus, w ostateczności motocykl lub samochód. Jeśli chodzi o rondo to jeśli ktoś widział jak odbywa tam się ruch to wie, że dawno powinno zostać wypuszczone na wolność ("ruchome rondo").
Reasumując. Jeśli przejście w tych miejscach są na prawdę tak potrzebne to powinny znaleźć się fundusze na rozwiązanie problemu kładką lub przejściem podziemnym. Jeśli nie jest to aż tak ważny punkt komunikacyjny pieszych to zlikwidować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arca
+1 / 1

@Fizdryg przejście ma być. Koniecznie z sygnalizacją świetlną uruchamianą na przycisk (i radar wykrywający jadących szybciej niż 70km/h, niech i szkoli). 150m dla młodego zdrowego to pikuś, ale dla osoby z niepełnosprawnością ruchową lub starszej dystans mnoży się przez 10x, podjazdy przez 20x, a schody przez nieskończoność. Czasem jest winda ale często nie działa, albo wymaga ludzi z obsługi (rzekomo) pracujących w podanych godzinach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fizdryg
0 / 0

@arca Dla tego mówię, że to nie jest obwodnica. Zrobić prawdziwą obwodnicę a na tej drodze to można wtedy i 50 ustawić tylko szkoda będzie to utrzymywać. Tędy jeżdżą często samochody na Ukrainę, Słowację i w drugą stronę. W Krośnie pracuje ogrom ludzi z ościennych wiosek, Mamy dobre szkoły średnie i nawet uczelnię wyższą. W galerii Vivo parking prawie zawsze pełny. Do tego sporo składów budowlanych. W starostwie powiatowym kolejki do zarejestrowania pojazdu to czasami 2 lub 3 tygodnie. Nie mówię że Krosno to centrum Podkarpacia ale jest ważnym punktem. I nie ma obwodnicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
0 / 0

@J_R Na drodze nr 86 między Będzinem a Wojkowicami kościelnymi jest przejście dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej, ograniczenie do 70, przeciętna prędkość przejeżdżających samochodów to 100km/h, często 120 i nie ma wypadków śmiertelnych.

Pieszy może zginąć i tam gdzie jest 50km/h jak nie uważa. Jak uważa, to prędkość nie ma większego znaczenia,.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
0 / 0

@Prally Jednak przestrzeganie prędkości zmniejsza szanse na popełnienie błędu w ocenie sytuacji przez obie strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tlmundi
-1 / 1

Predkosc nie jest problemem lecz infrastruktura. Na szybkich odcinkach powinno byc przejscie pod lub nad droga. No ale lepiej taniej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarcinProgramista
0 / 2

@tlmundi To dobre rozwiązania, ale jak dla mnie wystarczy zamontować światła na przycisk. Wyjdzie dużo taniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
-1 / 1

@MarcinProgramista I dużo wolniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrDanieh
+1 / 3

Wystarczy zasadniczo zamontować światła...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arca
0 / 0

@wonsz69 obyś nigdy tych mostów i tuneli nie musiał pokonywać na wózku inwalidzkim

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arca
0 / 0

@wonsz69 to trzeba budować mosty i tunele dla samochodów. Jak na Wisłostradzie w Warszawie. Dlaczego to pieszy ma gdzieś wyłazić? Te windy w Polsce często nie działają albo są tak zrobione, że osoba na wózku bez asystenta ma problem z niej skorzystać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 grudnia 2019 o 20:58

A arca
0 / 0

@wonsz69 a dla kogo jest miasto? Dla mieszkańców czy dla samochodów? Samochód to jest tylko jedno z narzędzi do przemieszczania się. Za PRL i młodej III RP pieszy był traktowany jak ścierwo, które ma szybko uciekać z drogi bo samochód jedzie. Teraz w nowoczesnych miastach odchodzi się od tego i przywraca się przestrzeń ludziom. W Warszawie część Wisłostrady puszczono tunelem dla samochodów, żeby mieszkańcy mieli normalny dostęp do bulwarów wiślanych. Nie przez oddalone o kilkaset metrów kładki, na które trzeba się wdrapać, co jest szczególnie trudne jak się ma ze sobą jakiś sprzęt lub się jest osobą starszą/niepełnosprawną, tylko normalnie, po ludzku. Dzięki temu okolica sporo zyskała na walorach estetycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krisiek44
-3 / 3

Noo i to jest krok w dobrym kierunku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaroslaw1999
+1 / 1

W Zakręcie jest dwupasmowa droga, ograniczenie chyba nawet do 90 i przejście dla pieszych bez świateł. Nie przypominam sobie wypadku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
0 / 0

To teraz będą ginąć bez przejścia dla pieszych. Buduje się za miliony przepusty i kładki dla zwierząt. Dla ludzi już nie wystarcza pieniędzy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arca
0 / 0

@cysiek63 wystarczą światła na guzik i bardzo wysokie mandaty. Człowiek to nie zwierzę i takie proste rzeczy zrozumie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem