Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
214 218
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar perskieoko
+3 / 3

Barierę 100 km/godz jako pierwszy przekroczył samochód elektryczny. Stało się to 1 maja 1899 roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

@perskieoko
Wcześniej zrobił to pociąg elektryczny ... bodaj w 1889 ... nie było w tym nic nadzwyczajnego bo już w latach 60-70tych XIX wieku parowozy parowe przekraczały 100 kilometrów na godzinę ,
W 1903 roku Lokomotywa elektryczna pobiła rekord prędkości z wynikiem 211 km/h

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-2 / 8

A Morawiecki 4 lata temu obiecał milion elektrycznych samochodów i nawet takiego nie był w stanie zapewnić:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik720
+1 / 1

Ciekaw jestem, jakby wyglądały obecne pojazdy, gdyby zamiast spalinowych, owych czasach bardziej nastawili się na elektryczne :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+2 / 2

@rafik720 Pewnie by tak było gdyby tesla nie sprzedał patentu silników trójfazowych Westinghousowi z General Electric company. Całe życie pluł sobie w brodę że to zrobił . Ford nawet testował w modelu T jego elektryczny silnik , ale nie zdecydowali się na współpracę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+1 / 1

@rafik720 Nikt by się nie nastawił. One i wtedy były niszowym wynalazkiem, popularnym wśród tych, którym mały zasięg nie przeszkadzał. Pogrzebał je ostatecznie rozrusznik.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonaszewski
+2 / 2

@rafik720 Elektryki przez pewien czas były popularniejsze, ale zabił je problem braku możliwości magazynowania energii. Bez dobrej baterii zabranie ze sobą kanistra z benzyną zawsze będzie lepszą opcją tankowania w podróży. Ówczesne samochody przebywały w najlepszym razie kilkadziesiąt kilometrów. Dopiero dzisiaj opracowujemy skuteczne ogniwa elektryczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
0 / 0

Były popularne głównie wśród zamożnych kobiet, do czasu wynalezienia rozrusznika. Wynalezienie rozrusznika pogrzebało samochody elektryczne. I do dzisiaj właściwie nie mają zbytnio racji bytu, innej, niż łechtanie ego eo-konformistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Buchaj
0 / 0

@J_R Zazwyczaj wygrywa tańsze rozwiązanie jak elektryki potanieją i będzie pod nie infrastruktura i staną się bardziej opłacalnym zakupem (mam na myśli że taniej będzie zapłacić za prąd niż kupować bęzynę) to się upowszechnią bo mało kogo obchodzi eko jeśli chodzi o pieniądze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slawawa
+2 / 2

Duży wpływ na el-auta miało lobby naftowe, patrz-StandardOil.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem