Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+18
Ten demotywator może zawierać treści nieodpowienie dla niepełnoletnich.
+
690 726
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar mm_disabled
+2 / 22

Jeśli ta reklama jest prawdziwa to musiała wywołać niezły ból ...... szynki w środowiskach feministycznych i "pro kobiecych"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
+13 / 29

@mm_disabled a ja się tak kiedyś zastanawiałem, gdy feministki odebrały pracę hostessom gird girls w F1, dlaczego wg ruchów feministycznych piękno jest takie złe. Przecież to taka sama zaleta jak wszystkie inne, jeśli ktoś jest bardzo mądry i na tym zarabia to super, robi to do czego się nadaje, jeśli ktoś jest piękny, to też jest to jego zaleta, dlatego zarabianie na tym jest uznawane za złe? Ja nie widzę w tym nic złego, tym bardziej, że bycie pięknym wcale nie jest łatwe, to też ciężka praca, bo nikt nie jest piękny sam z siebie, nad wyglądem trzeba ciężko pracować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
+11 / 23

@aberg ale jakie sprzedawanie się nie jest przedmiotowe? Dlaczego praca ciałem jest przedmiotowa, a praca umysłowa nie? Praca na budowie też jest przedmiotowa? Dlaczego tam nikt nie protestuje. Ja pracuję umysłowo, jestem programistą, nie widzę żadnej różnicy pomiędzy tym jak ja się sprzedaję, a jak sprzedaje się np modelka. Oboje zamieniamy to co mamy najcenniejsze, czyli czas, na pieniądze, za które mogę kupić czas innych ludzi, w postaci towarów czy usług. Każdy kto pracuje sprzedaje się i uprzedmiotawia.

Jednak rozumiem czym możesz się kierować, to jest takie konserwatywne katolickie myślenie, że seks to tabu, o tym nie można mówić, seks pozamałżeński to grzech. Spoko, taka jest Twoja wiara i Twoje poglądy, ale dlaczego trzeba to narzucać też innym, dla których seks to nic wstydliwego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tak_tylko_mowie
+8 / 20

@voot1 Mężczyźni w ogole nie rozumieją czym jest uprzedmiotowienie seksualne dla kobiet z prostego powodu: porównujecie sytuacje przepiękna kobieta pożądana przez przeciętnego mężczyznę do seksownego faceta pożądanego przez przeciętną kobietę. Zdecydowana większość mężczyzn nie ma nic przeciwko zainteresowaniu seksualnemu ze strony kobiet, więc trzeba tą sytuację nieco zmienić, żeby oddawała co czują kobiety.

Wyobraź sobie, że idziesz na spotkanie w sprawie jakiegoś ważnego projektu, na sali siedzi 10 włochatych homoseksualistów i wiesz, że w zależności czy im się spodobasz i czy będą chcieli uprawiać z Tobą seks zaakceptują lub nie Twoje rozwiązania. Fajnie?

Może chciałbyś zobaczyć tą reklamę w wersji faceta wypinającego tyłek z podpisem "Może ktoś już go pchał, ale Ty też możesz jeżeli kupisz Aston Martin". Celem są oczywiście napaloni, spoceni, homoseksualiści, którzy już sobie wyobrażają co by zrobili z Twoją seksowną dupkom.

Za każdym razem jak widzisz reklamę epatującą seksem, zastanów się, czy gdyby podmeinić kobietę na faceta i zrobić aluzje do seksu analnego to nadal byś uważał, że wszystko ok, czy może to już razi Twoje poczucie estetyki.

Homoseksualisci sa tak małą i znienawidzoną grupą, że nie ma sensu kierować do nich tak kontrowersyjnych reklam, więc nic dziwnego, że hetero mężczyźni nie odczuwają dyskomfortu. Kobiety natomiast non stop doświadczają obrzydzenia na myśl, że jakiś wąsaty, spocony patol ślini się na ich widok i wyobraża niewiadomo co. Seksualne treści w przestrzeni publicznej znacząco nasilają to zjawisko, pokazując je jako normalne lub wręcz luksusowe i pożądane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2020 o 18:16

B brajtskaj
+1 / 3

@mm_disabled Wiadomo ze uzywane moze byc gorszse.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lulus
0 / 10

@tak_tylko_mowie - "Wyobraź sobie, że idziesz na spotkanie w sprawie jakiegoś ważnego projektu, na sali siedzi 10 włochatych homoseksualistów i wiesz, że w zależności czy im się spodobasz i czy będą chcieli uprawiać z Tobą seks zaakceptują lub nie Twoje rozwiązania. Fajnie?" - Dobitne zobrazowanie. Czy fajnie, to nie wiem, ale jeśli byliby moją grupą docelową i szły by za tym jakieś spore pieniądze, to czemu by nie? Niech se marzą i wyobrażają do woli. Czemu miałbym odbierać coś co lubią, jeśli byliby moją grupą docelową? Mi by zależało na projekcie lub jego sprzedaży, więc uderzam w to, co lubią i chcą widzieć, by go móc sprzedać.
Jakby Ci homoseksualiści przeszli do czynów - no... to już gorzej :) ale póki czynów nie ma - okej, nic mi do tego, co sobie tam świrują w głowach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
+2 / 8

@tak_tylko_mowie Nie miałbym nic przeciwko reklamie z półnagim facetem wypinającym tyłek, najlepiej jeśli byłby atrakcyjny, bo nieatrakcyjny męski tyłek mógłby mnie obrzydzić, ale kobiecy nieatrakcyjny w sumie też. Tylko hasło "może ktoś już go pchał" trochę nietrafione w reklamie samochodu :D Wolałbym samochód, którego nie będę musiał pchać :)

No właśnie ja tego nie rozumiem, dlaczego kogoś może razić aluzja do seksu, to jest przecież całkowicie ludzkie, nie ma znaczenia czy w reklamie będzie facet, kobieta, para homo/hetero, jakaś większa grupa, co w tym dziwnego?

Co do tego, że śliniłby się do mnie wąsaty spocony patol, nie mam nic przeciwko, dopóki nie będzie chciał wyrządzić mi krzywdy, tak samo co z tego że będzie się do mnie śliniła tłusta, spocona kobieta, może i mi się nie spodoba, ale niech że się ślini, nawet może sobie zdjęcie zrobić i przykleić na ścianie.
Ja akurat dość mocno dbam o wygląd i nieskromnie powiem, że jesteś dość atrakcyjny i widzę, że dziewczyny się za mną oglądają i jest to dla mnie miłe, niezależnie od tego czy kobieta która się ogląda jest ładna czy brzydka. Facetów mniej się za mną ogląda, ale zdarza się, to też jest miłe.

Jeszcze wypowiem się na temat spotkania w sprawie ważnego projektu o którym piszesz, jeśli kryterium wyboru w sprawie dużego projektu będzie moja atrakcyjność, to taka firma niebawem upadnie. Pracuję w bardzo dużej firmie i takie rzeczy u mnie nie przejdą, za każdy projekt ktoś odpowiada, jeśli ktoś odrzuciłby dobre rozwiązanie nawet w mało ważnym projekcie, a zamiast tego przyjął kiepskie, to odpowiedziałby za to najpóźniej przy ocenie projektów i pracowników. Byłoby to klasyczne działanie na szkodę firmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tak_tylko_mowie
+1 / 5

@Lulus No właśnie tutaj problem jest, że takie sytułacje będą Cię spotykać niespodziewanie i jest duże ryzyko, że nie będziesz się mógł ich uniknąć. Na przykład idziesz na rozmowę rekrutacyjną do jakiegoś biura. Skąd masz wiedzieć, kto będzie na rozmowie? Pokój będzie bardzo mały i będziesz tam siedział przez godzinę, albo dwie, a na koniec jak już Ci panowie podyszą w twarz to usłyszysz, że się nie nadajesz. Choć może jeszcze gorszą sytuacją jest jak masz nóż na gardle, a oni zaoferują, że jednak Cię przyjmą, ale mogą od czasu do czasu uszczypnąć w pupę, albo przytulić w czasie pracy.

To jest na tyle realny problem, że dużo kobiet unika chodzenia na rozmowy do biura do januszeksów, jeżeli wyczują przez telefon, że własciciel jest zboczkiem. Taki wiesz, co to rzuci rubasznym żarcikiem, kiepską frazą na podryw, zapyta czy zdjcie w CV aktualne, czy można podesłać zdjęcie całej sylwetki itp.

Oczywiście nie neguję tego, że są kobiety, które celują w ten rynek i czerpią potem korzyści z pełną świadomością. Może nawet zrobią trochę więcej niż umowa wymaga, żeby dodatkowo zarobić i otrzymać bardzo pejoratywny przydomek na k. Jest popyt, jest podaż. Tylko niestety popyt jest wielokrotnie wyższy niż podaż i takie sytuacje spotykają bardzo często kobiety, które sobie tego nie życzą.

Nie jestem mężczyzną, więc nie wiem czy i jak często zdażają się analogiczne sytuacje w męsko-męskim świecie, ale mam jednak podejrzenie, że nie jest to często występujący problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+2 / 8

@voot1 Tu nie chodzi o piękno, ale o przedmiotowe traktowanie kobiet jako przedmiotów seksualnych, patrzenie na nie tylko przez pryzmat seksu. Tak jest w przypadku tej reklamy. Nie pokazano jej pięknej twarzy, tylko odsłonięte w erotycznej pozie pośladki. Można by wręcz pokusić się o stwierdzenie, że reklama sugeruje, że tę seksowną damę można kupić, podobnie jak luksusowego Astona (niekoniecznie chodzi o prostytucję, ale wiemy, że nieatrakcyjni, ale dziani mężczyźni często mają modelowo piękne kobiety).
Właśnie walka z takim postrzeganiem kobiet jest częścią feminizmu - piszę tu o prawdziwym feminizmie, a nie o medialnej zabawia pragnących rozgłosu jednostek.
Przyznam, że jako mężczyźnie, ta reklama mi się podoba - w końcu do mojej płci została skierowana. Jeśli jednak postawił bym się w roli kobiety, to łatwo mógłbym uznać ją za obraźliwą, bo sprowadza kobietę do roli ww seksualnego przedmiotu. Wiem, ze mężczyznom trudno to zrozumieć ale kobiety patrzą często na świat inaczej, przez pryzmat swojej "gorszej" roli, w jaką przez stulecia wcisnął je świat. W końcu nawet w dzisiejszym społeczeństwie zdecydowanie dominującą stroną są mężczyźni.
Ot, taki temat do przemyślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
0 / 4

@mudia a gdyby zamiast tej kobiety był tam równie seksowny facet z nagim tyłkiem, poczułbyś się gorzej? Ja nie i myślę, że reklama podobałaby mi się w podobnym stopniu jak ta z kobietą.
Ja nie chcę tej kobiety ze zdjęcia przelecieć, nawet tak nie pomyślałem, po prostu uważam, że ta kobieta jest piękna, plakat wymowny z lekkim podtekstem, gdyby zamiast niej był seksowny facet, to też plakat mógłby mi się spodobać, przecież facet też może mi się podobać, też może być dla mnie piękny, a nie będę chciał go przelecieć.

Nie wiem co znaczy myśleć o kobietach przez pryzmat seksu, chyba nigdy tak nie myślałem, w ten sposób mogą myśleć chyba tylko takie na prawdę zboczone osobniki.

Ktoś tę seksowną damę kupił, tak samo jak można kupić Astona, tak samo jak pracodawca kupił mnie i tak samo kupuje się innych pracowników, tak działa nasz świat. Jedyna różnica pomiędzy pracą ciałem a głową, to tabu, które jest u nas tak silne, przez mocny wpływ kościoła katolickiego.

Co do feminizmu, również całym sercem popieram pierwszą falę feminizmu i część ruchów drugiej fali, dlatego jestem przeciwnikiem kolejnych fal, które są przeciwieństwem tego, o co walczyły i za co poświęcały swoje żyje najodważniejsze kobiety świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tak_tylko_mowie
+1 / 3

@mudia dobrze powiedziane :)
@voot1 nie mam żadnego problemu z seksem ani jego obecnościę w życiu. Po prostu zalewa nas fala prymitywnych wytworów pop-kultury, których jedyną wartością jest pokazanie nagiej dupy/ruchów symulujących seks. Od wielu lat te materiały są kierowane głównie do mężczyzn, ale zaczynają się pojawiać również takie skierowane do kobiet.

Całe to zjawisko niesie bardzo poważne konsekwencje społeczne, na które wielu mężczyzn pomstuje (że nie mogą znależć żony dziewicy, że kobieta ma za duże wymagania, cała sub-kultura inceli). Dodajmy do tego impotencje, która jest spowodowana zatłuczeniem żołnierza na śmierć i ocenianiem swojego życia seksualnego przez pryzmat porno.

Piszesz, że "Co do tego, że śliniłby się do mnie wąsaty spocony patol, nie mam nic przeciwko, dopóki nie będzie chciał wyrządzić mi krzywdy". W Polsce setki kobiet są gwałcone codziennie, wiec zrób eksperyment myślowy i jednak załóż, że ten patol zgwałci Cię jeżeli tylko dasz mu okazję. Więcej mężczyzn myślących, że służysz tylko do seksu == większe prawdopodobieństwo, że zostaniesz napadnięty.

Spoko, że Ty nie masz problemu. Spoko, że lubisz jak się za Tobą oglądają inni mężczyźni. Ale coś poszło w naszj kulturze nie tak, skoro połowa populacji boi się napaści seksualnej, a druga wychwala reklamy z gołą dupą, teledyski z cyckami na wierzchu i powszechny dostęp do brutalnego porno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2020 o 23:10

avatar voot1
-1 / 5

@tak_tylko_mowie przesadzasz z tym, że połowa populacji boi się napaści seksualnej, a co do gwałtów również się mylisz, normalni ludzie nie gwałcą, gwałciciel to osoba z poważnymi zaburzeniami seksualnymi w połączeniu z innymi problemami psychicznymi, gwałciciel nie potrzebuje zachęty żeby zgwałcić, osoby które tak uważają, to są Ci, którzy winą o gwałt chcą obarczać kobiety i mówią coś w stylu "zgwałcił bo prowokowała", nie ma czegoś takiego, gwałciciel to człowiek z zaburzeniami psychicznymi.

No i jest też różnica pomiędzy porno a erotyką, jedno celuje w potrzebę popędu seksualnego, drugie w potrzebę piękna, erotyka to sztuka, może nie każdemu się podoba, ja potrafię jednak ją docenić i moja żona również, zresztą ona jest fotografem i zajmuje się również erotyką.

Co do żony dziewicy, czy to taka różnica czy jest dziewicą czy nie? Póki kobieta jest młoda, to niech się bawi, niech korzysta z życia, oczywiście z rozsądkiem i odpowiedzialnością za swoje czyny, ale każdy musi się wyszaleć, aby później po założeniu rodziny nie żałować, że przespało się młodzieńcze lata, które już nie wrócą.
Skoro kobieta ma duże wymagania, to może czas wziąć się za siebie, zadbać o siebie, wiesz jak polscy faceci są zaniedbani? Większość tych tzw "przegrywów" i inceli są przegrywami z własnego wyboru, sam z pewnego kumpla przegrywa, zrobiłem faceta, wystarczyło trochę o siebie zadbać i zobaczył, że też może być przystojny i w jakimś stopniu pewny siebie. Kobiety też chcą przystojnych zadbanych mężczyzn i mają do tego prawo, niech wymagają, tak samo jak wymagają faceci.

Zauważyłem, że jestem bardziej otwarty w sprawach seksualności niż większość polskiego społeczeństwa, myślę, że jest to spowodowane tym, że nie uważam seksu za temat tabu, dla mnie jest to całkowicie ludzka czynność i potrzeba, seks jest niezwykle istotny w związku, nawet takim krótkotrwałym. Seks to również duża przyjemność, aż żal od niego stronić. Jednak szanuję zdanie osób myślących inaczej niż ja, chociaż nie rozumiem tego, wiem, że dla wielu seks to taka tajemnica, zostawiają swój pierwszy raz dla tego jedynego/tej jedynej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2020 o 23:59

avatar Lulus
0 / 2

@tak_tylko_mowie
Dwie sprawy. Pierwsza: reklama produktu, a reklama siebie(np. na rozmowie o prace) to dwie różne kwestie. I tak jak wspomniałem - przy reklamie projektu, czy produktu - nic mi do tego, co kto sobie świruje. To ma się sprzedać. Przy autoreklamie(np. podczas rozmowy) ważne są umiejętności. Bo to je w postaci pracownika nabywa pracodawca.
Druga: Jeżeli rekruter mówiąc delikatnie zachowuje się nie profesjonalnie - wstaje i wychodzę. Koniec. Mogę zwrócić uwagę, by nie dmuchano mi w twarz itp. nie muszę tam pracować. Nawet z nożem na gardle, to nie ma bata, by być skazanym tylko na jedną firmę/dziedzinę i od niej zależnym w pełni(marzenie wielu januszów biznesu). I sama napisałaś - jak wyczujecie zboczonego januszerke, to tam się po prostu nie idzie. Jeżeli już w miejscu pracy da ktoś rubaszny żarcik, można odpowiedzieć mniej rubasznym żartem z niedoszłego adoratora.

A co do samej reklamy Astona, to podzielam zdanie w tej kwestii @voot1 -a. Tam mógłby być pewnie facet, który targetował by markę do przeciwnej płci. Nie wiem jak reszta populacji, ale ja zareagował bym tak samo - po prostu się uśmiechnął :) takie hasła z pewnym przymrużeniem oka zapadają w pamięci siłą rzeczy. Kiedyś nawet żywiec miał hasło reklamowe w podobnym stylu: "Żona bez Ż, to tylko ona".
Dla mnie przyczepianie się do takich rzeczy, to robienie z igły widły i totalnie zbędnego szumu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
0 / 2

@tak_tylko_mowie teraz pytanie co jest przyczyną, czy "zboczki", czy kobiety które idą na łatwiznę i próbują coś utargować za pomocą ciała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 lipca 2020 o 2:07

avatar BlueAlien
-2 / 4

@Lulus A ty znowu tylko o pieniądzach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+2 / 4

@aberg Czy traktowanie mężczyzn jako uniwersalnego pracownika od myślenia i roboty fizycznej to nie uprzedmiotowienie mężczyzn? Czy wszelkie siłowe zawody nie są uprzedmiotowieniem mężczyzn? Przecież stawiają ich na piedestał przez ich siłę i zwinność. Facet to nie kupa mięśni do roboty, stop z uprzedmiotowieniem!

Swoją drogą, jeśli powodem likwidacji grid girls było zmniejszenie publicznego prezentowania piękna nieosiągalnego dla wielu kobiet, to jednocześnie należy usunąć sportowców (bo to godzi w osoby niezbyt zwinne i dosyć słabe) czy chociażby osoby wykorzystujące publicznie swój intelekt, bo przecież to godzi w głupich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+2 / 4

@tak_tylko_mowie Zapewniam Cię, że seksualne zainteresowanie kobiet o niesprzyjających warunkach (głupich, brzydkich, chamskich, zaniedbanych) jest tak samo negatywnie odbierane przez facetów. Jednocześnie można dosyć jasno stwierdzieć, że seksualne zainteresowanie ze strony przystojnego faceta nie jest odbierane negatywnie, a najlepszym dowodem jest popularność takich filmów jak 365 dni czy jak to się tam nazywa.

Grid girls i wszelkie tego typu hostessy na różnych zawodach, prezentacjach czy zlotach są najczęściej wykorzystywane w kręgach kierowanych głównie do mężczyzn. Jakby nie patrzeć, wyścigi są głównie interesujące dla mężczyzn, podobnie wiele sportów, gdzie występują różnego rodzaju cheerleaderki. Nie ma reklam, które pokazują faceta z pięknie wyrzeźbioną klatą reklamując coś dla kobiet? Nie ma męskich striptizerów czy innych profesji związanych z prezentowaniem przystojnego faceta sukcesu w celu przyciągnięcia uwagi kobiet? Oczywiście, że są. Po prostu faceci nie są tak zawistni i im to zwisa, czy gdzieś na reklamie wykorzystuje się wizerunek uprzedmiotowionego faceta.

https://i.imgur.com/YNn44bi.jpg

https://i.imgur.com/LiFK1qK.png

https://i.imgur.com/MJuTBYg.jpg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+2 / 6

@voot1 Nie, nic by mi nie robiło. Dlaczego? Właśnie to opisałem w poprzednim poście. Mi jako mężczyźnie nie zagraża sprowadzenie do roli podmiotu, przedmiotu który nie może sobie wybrać partnera i jest sprowadzony do roli reproduktora. A tak właśnie były kobiety traktowane przez wieki. Mam ten komfort, że mogę sobie pozwolić na śmianie się z samego siebie. Jak napisałem, mężczyźni dominują w naszym społeczeństwie od wieków.
Sam napisałeś o pierwszej fali feminizmu, ale zobacz kiedy ona nastąpiła. To była naprawdę bardzo niedawno i nawet pomimo tej fali kobieta w naszym społeczeństwie wciąż jest postrzegana jako ta "gorsza" - słabsza, na utrzymaniu mężczyzny. Tak wiem, ze to generalizowanie, ale kobieta nie jest równa statusem mężczyźnie.
Dojście do tego poglądu zajęło mi dużo czasu i dużo rozmów z moją żoną.
To nie jest tak, ze pluję na tę reklamę. Mi ona nawet się podoba, bo jest skierowana do mnie. Tak jestem mężczyzną i tak, podoba mi się erotyczna figura tej modelki. Mam jednak też świadomość, że kobieta widząc tę reklamę mogła by poczuć się urażona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 lipca 2020 o 7:18

A aberg
-1 / 5

@voot1 Wiele osób tutaj dobrze myśli. Jakiekolwiek uprzedmiotowienie seksualne człowieka nie jest niczym dobrym. Ty nie widzisz problemu ale to jest twój problem, że ojciec wychował Cię w kulturze gwałtu. Naprawdę nie masz się niczym chwalić bo to jest żenujące. Inaczej byś śpiewał gdyby jakiś gej komentował z aluzjami twoja osobę. I nie miałbyś tego gdzieś, po prostu byś się oburzył, dał w zęby itp. bo nikt nie lubi być traktowany jako obiekt seksualny przez obce osoby. Kojarzysz reklamę Old Spice z murzynem? A wiesz, że grupa mężczyzn walczyła żeby zdjąć z anteny tą reklamę, ponieważ według nich reklama obraża mężczyzn? Wrócimy do rozmowy jak świat zaleją reklamy traktujące mężczyzn jako przedmioty seksualne. Wtedy będziesz inaczej śpiewał. Juz samo to, że kobiety domagają się szacunku do ciała kobiety wywołuje u ciebie emocje a to już o czyms świadczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
0 / 4

@mudia o to poruszyłeś jeszcze jedną ciekawą kwestię - rozwoju i przetrwania gatunku ludzkiego. Dominacja mężczyzn wynika głownie z obecnie istniejącej hierarchii wartości, gdzie ważniejsze są dobra jednostki niż rozwój gatunku, zmieniło się to, ponieważ obecnie jako gatunek nie musimy już tak dbać o przyrost, zdominowaliśmy świat i w chwili obecnej nie widzimy zagrożenia, które mogłoby nas zdetronizować. Z tego punktu widzenia wartość matki spadła, a wzrosła wartość obrońcy rodziny. Różnica między mężczyznami a kobietami jest taka, że mężczyzna w najmniejszym stopniu nie może zastąpić kobiety, a kobieta w pewnym stopniu może, jednak też nie całkowicie, a wynika to z różnic pomiędzy płciami. Jednak to już inny temat, bardzo luźno powiązany z tematem demota.

@aberg jeśli ja jestem wychowany w kulturze gwałtu, to równie dobrze ja mogę powiedzieć, że Ty zostałeś wychowany w kulturze niewolnictwa skoro nie widzisz nic złego w uprzedmiotowianiu innym niż seksualnym. Ja po prostu nie zostałem wychowany w pod katolickim kloszem jak zdecydowana większość polskiego społeczeństwa.
Gdyby jakiś gej komentował z aluzjami moją osobę, to nie dostałby w zęby, takie sytuacje miały miejsce i jeśli przy tym miałem ochotę na zabawę, to nawet zamieniło się w mały flirt.
Kojarzę reklamy Old Spice z murzynem i lubię te reklamy, zarówno te z Terrym jak i z Isaiahem. Oboje są przystojni i zapewne to było powodem irytacji mężczyzn z kompleksami, bolało ich to, że promuje się przystojnych facetów, przy których oni wyglądają kiepsko.
Ukrywanie ciała to żaden szacunek, to mamy w skrajnie radykalnych regionach islamskich i nie uważam to za nic dobrego, natomiast uważam, że jeśli ktoś ma piękne ciało, to jeśli tego chce, to jak najbardziej powinien móc się nim chwalić i nie być przez to atakowanym przez innych zakompleksionych osobników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q quatt
+1 / 1

Jak najbardziej jest tu piękno. Dlatego kobieta na tym zdjęciu piękna a nie brzydka , bo brzydkiej nie chcieli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q quatt
0 / 0

Obrzydliwe, spocone, brzydkie i co tam jeszcze wymyślisz baby chcące uprawiać sex to w tym dziwnego? Nie przeszkadza mi to , po prostu mam to gdzieś. Ale pederaści zainteresowani moją osobą budzą we mnie bunt i agresję. Tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-3 / 3

@voot1 Nie do końca z tymi gwałcicielami. Tak odnośnie badań: ,,W jednym z badań 35 % mężczyzn przyznało, że byłoby skłonnych do zmuszenia kobiet do odbycia z nimi stosunku seksualnego wbrew jej woli, gdyby czyn ten nie wiązał się z żadnymi społecznymi reakcjami w postaci kary np. więzienia czy utratą reputacji. W jeszcze innym badaniu mężczyźni przyznali, co potwierdzone było obiektywnymi pomiarami fizjologicznych reakcji seksualnych, że podnieca ich oglądanie zarówno dobrowolnego stosunku seksualnego, jak i scen gwałtu. Pobudzenie seksualne było jednak hamowane, gdy na nagraniach dostrzegali oni przejaw przemocy lub cierpienia kobiety".

Dalej: popatrz tu, jak duży wpływ ma wychowanie. https://www.ofeminin.pl/swiat-kobiet/to-dla-nas-wazne/kupie-cie-za-500-krow-i-powstalas-z-mojego-zebra-zycie-kobiet-w-sudanie-poludniowym/bk0qcns

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+1 / 1

@lithium222 Czekaj. Pierwszy akapit w pierwszym linku:
"Wszyscy, którzy mieli styczność z teorią reklamy, bez zająknięcia mogą wymienić przykłady dyskryminujące płeć piękną. Do cieszącego się najgorszą sławą można zaliczyć spot sieci Mobilking z 2008 roku. Już po kilku dniach od rozpoczęcia emisji, do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło szesnaście skarg. Kontrowersyjna reklama przedstawia nienaturalnie piękne i bezmyślne kobiety, które ponoszą sromotną porażkę przy każdej próbie wykonywania iście męskich zadań. Wizerunek każdej z nich jest kopalnią najbardziej utartych stereotypów." :D

Ogólnie tutaj zarzucili reklamie już coś innego. Nie sam fakt pokazania faceta ze zrobioną klatą, a jawne sugerowanie, że ten pracujący fizycznie facet jest gorszy od tego, który dba o rzeźbę. To tak, jakby w reklamie z demota dodać typową, normalną kobietą i napisać "popatrz na nią i tą od Astona, chciałbyś się zamienić, nie?". Subtelna, a jednak znacząca różnica :) Mi to akurat zwisa, ale jestem w stanie zrozumieć oburzenie przy takim bezpośrednim porównaniu.

Co do tych badań, to trzeba to też traktować z pewnym dystansem. Inaczej moglibyśmy wyciągnąć wnioski, że fani BDSM notorycznie leją się wzajemnie i nie mają żadnego sumienia, bo przecież wiążą akt seksualny z określonymi formami cierpienia, przemocy czy poniżania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 lipca 2020 o 2:50

L lithium222
-2 / 4

@ZONTAR Nie. Chyba źle przeczytałeś informacje zawarte w linkach.

Proszę: "Jestem zniesmaczony reklamą Old Spice, która ukazuje dobrze zbudowanego mężczyznę, który mówi, żeby kobieta spojrzała na niego i na swojego mężczyznę (...) Reklama skierowana tylko i wyłącznie do kobiet poniżająca ich mężów, mężczyzn natomiast wpędza w kompleksy i buduje tylko i wyłącznie frustrację. (...) Reklama ta poniża obraża i wpędza w kompleksy normalnych mężczyzn ciężko pracujących na rodzinę i niemających czasu na siłownię" - napisał w uzasadnieniu skargi skierowanej do Rady zdenerwowany telewidz.

Czyli dokładnie to samo o co się rzucają kobiety. Brak słynnego dystansu dotyczy też wielu męzczyzn. Mimo, że każdy z was będzie twierdził inaczej :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
0 / 4

@lithium222 Reklama Old Spice o której mówił zdenerwowany telewidz wpędza w kompleksy jedynie już zakompleksionych facetów. No ludzie, na serio myślicie, że kobiety nie zwracają uwagi na wygląd? One też chciałyby seksownego zadbanego faceta, co w tym złego? Mają Janusza z piwnym brzuszkiem, "ciężko pracującego na rodzinę" to niech sobie chociaż w TV zobaczy przystojniaka.

Według mnie to nie jest brak dystansu, tylko faktycznie kompleksy i brak zaufania partnerce. Facet chce aby w TV byli pokazywani tylko brzydsi od niego, żeby jego kobieta nie zachciała czegoś więcej, tak ja to odbieram.

Zarówno kobiety jak i mężczyźni krytykujący zadbanych ludzi, ponieważ boją się konkurencji, to są osoby z kompleksami spowodowanymi wyglądem, ale jednocześnie lenie, którym nie chce się zadbać o ten wygląd. Wolą udawać i zmuszać innych do udawania, że nie ma ludzi zadbanych, niż samem o siebie zadbać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-3 / 3

@voot1 Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem i wyciągnąć z tego co przeczytałeś sensowne wnioski ?Przeczytaj zatem jeszcze raz, bo wypowiadasz się nie na temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
0 / 2

@lithium222 co zatem masz na myśli pisząc: "Czyli dokładnie to samo o co się rzucają kobiety. Brak słynnego dystansu dotyczy też wielu męzczyzn. Mimo, że każdy z was będzie twierdził inaczej :D" jeśli nie to, powodem oburzenia pana widza był brak dystansu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 2

@lithium222 Dokładnie to opisałem w drugim akapicie mojego komentarza. Porównaj sobie takie dwie rzeczy:
1. Masz tu seksowną, młodą panienkę podającą nasze nowe piwo.
2. Popatrz na tą seksowną, młodą panienkę i tą zaniedbaną lochę, którą trzymasz w domu. Porównaj sobie je. Chciałbyś się zamienić?

Pierwsza co najwyżej pokazuje coś uznawane za piekno. Druga jawnie mówi, że coś jest warte mniej niż coś innego. Dokładnie tak samo można reklamować samochody, ale nie można robić reklamy "popatrz na tego rozpadającego się VW, to badziewie, chciałbyś mieć Merca, nie?" Jedyne reklamy tego typu miał bodajże Peugeot albo Citroen i mogli je zrobić tylko wykorzystując stare modele własnych samochodów jako te gorsze rupcie.

Porównaj sobie te dwie reklamy.
https://www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE
https://www.youtube.com/watch?v=1yelvxwTRUY

Jak dla mnie jest całkiem spora różnica w ich przekazie. Druga podobnie do większości reklam zawierających kobiety - po prostu pokazuje coś przyciągającego uwagę. Old Spice był bojkotowany nie przez pokazanie czegoś uznawanego za przesadne piękno, a za jawne stwierdzenie "on jest lepszy niż ty". To tak samo subtelna różnica jak między pokazywaniem szczupłych kobiet, a pokazaniem ich porównując z jakąś grubszą kobietą wskazując, że ona jest gorsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-4 / 4

@voot1 Owszem, że był. W mediach od X lat funkcjonuje nierealne, podrasowany photoshopem wizerunek kobiety, a jakoś nauczyłyśmy się w tym funkcjonować. Czasem jednak pojawiają się już reklamy wykraczające poza granice dobrego smaku (jak ta zaprezentowana) i bardzo erotyczne, co jest toksyczne, ponieważ nie są one skierowane tylko do dorosłych. Dorosły się pośmieje, młody weźmie do siebie.

Zatem w przypadku panów pojawiła sie jedna reklama, gdzie zaprezentowano jednego (rzekomo) atrakcyjnego pana, a na pewno wysportowanego i wielkie oburzenie, ze trzeba ściągać, bo wpędza w kompleksy, Zatem gdzie ten dystans? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-4 / 4

@ZONTAR Dla ciebie jest spora różnica, bo nie jesteś kobietą i wydaje ci się, że większosć reklam kierowaych do kobiet/ męzczyzn zawierających kobiety przeddstawia ich piękno.

Nie. To nie jest tak. Wiele reklam wykorzystuje kobiece ciało jak zwyczajny przedmiot. Sprowadzajac reklamę do prymitywnych instynktów. Są nawet blogi jak np. ,,Szczucie cycem" gdzie co po chwile wywlekana jest tego typu żenujaca reklama. Tego jest tak dużo, że praktycznie do tego przywykliśmy. Zatem czy mamy tyle samo seksistowskich/ chamskich reklam wykorzystujących kobiety i mężczyzn, jak to próbujesz sugerować?

Ty przytoczyłeś reklamę bielizny. Bielizne reklamuje rozebrany męzczyzna. W tym nie ma nic dziwnego. Dziwnie zaczyna się, jakby reklamował: szampon dla kobiet. Specjalną linię samochodów dla kobiet. Tymczasem rozbieranymi modelkami reklamuje się nawet .. trumny, dachy.. i tego typu dziwne rzeczy. to nie jest normalne. I nie, to nie jest tak, ze dziewczyny biorą udział w takich sesjach, czesto są po prostu wykupione gdzieś zdjęcia i wklejone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
0 / 2

@lithium222 Fajny przykład opisał wyżej @ZONTAR
Ale dla mnie ta reklama Old Spice nie jest niczym złym, lubię ją, facet też nie jest jakoś nadzwyczajnie przystojny i nadzwyczajnie zbudowany, ja wyglądam podobnie, tylko mam dłuższe włosy, dłuższy zarost, bardziej rozbudowane mięśnie klatki piersiowej i mam trochę (nie dużo) jaśniejszą karnację :D

Za to w reklamie Calvin Klein którą wrzucił @ZONTAR, są na prawdę świetnie zbudowani faceci, widać, że ciało to ich narzędzie pracy i dobrze o nie dbają. Ale goście mi się podobają, chyba zwiększę intensywność moich treningów :D

Według mnie ani reklam z facetami ani z kobietami nie trzeba i nie można ściągać, piękne kobiety, nazywane przez niektóre "podrasowanymi" istnieją, moja żona takie fotografuje i widzę je na żywo, część z nich na prawdę jest tak zadbana, że nie ma czego poprawiać w photoshopie.

Kobiety które walczą z takimi reklamami to też są zakompleksione kobiety, moja żona nie ma takiego ciała jak kobiety które fotografuje, a nie ma nic przeciwko takim reklamom, sama przykłada rękę do ich tworzenia, po prostu wie, że to iż jakaś kobieta jest piekielnie seksowna, w żaden sposób nie ujmuje jej piękna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-3 / 3

@voot1 U ciebie widzę brakuje umiejętności czytania ze zrozumieniem. Czy ja napisałam, ze ta reklama z Old Spice jest dobra, czy jest zła? Napisałam, że po tej reklamie pękły niektórym pewne części ciała i wypisywali , a takze zgłaszali petycje o jej usunięcie. ZONTAR twierdził, że męzczyzn takie coś (czyli podtekst) mężczyzn nie rusza. Jak widac rusza.

I widzę, że nadal nie ogarniasz o co w tym wszystkim chodzi i jaki jest problem :D Tu nie chodzi człowieku o prezentowanie atrakcyjnej kobiety, tylko o sprzedawanie dupą i cyckami wszystkiego. Widzisz różnicę? Erotyczne reklamy, prymitywne hasła, które czytają dzieci. Jest problem, czy go nie ma?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 lipca 2020 o 22:21

avatar voot1
0 / 2

@lithium222 ale ciężko się z Tobą rozmawia, zero konkretów, tylko czepianie się pojedynczych słówek. Napisałaś, że reklama Old Spice wywołała u mężczyzn podobną reakcję jak podobne reklamy wywołują u kobiet. Ja odpisałem, że reklama Old Spice, jak i ta spreparowana reklama Aston Martin nie są złe, w sensie nie wywołują u mnie takich reakcji i nie rozumiem tych reakcji. Mam nadzieję, że to nie było zbyt skomplikowane :)

Sprzedawanie dupą i cyckami jest tak samo złe jak sprzedawanie ładnym kolorem, ładnym papierkiem, jakąś znaną osobistością czy czymkolwiek innym. Erotyczne reklamy nie są złe i nie przedstawiłaś żadnego argumentu potwierdzającego to, że jednak są złe i powodują jakieś problemy.

Ciężko Ci rozumieć dłuższe i skomplikowane zdania, więc prosto z mostu, dopóki nie udowodnisz, że reklamy podszyte erotyzmem są problemem, to według mnie nie są problemem.

Dodam jeszcze jedno proste zdanie, erotyka to nie problem, erotyka to sztuka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 2

@lithium222 Wrzuciłem wyżej reklamę sosu do sałatek czy odświeżacza powietrza z facetem w roli głównej. Takich reklam jest mniej, ale jednak są. Nadal nie widzę tu związku między powszechnością jednego typu reklam, a złym odbiorem drugiego typu.

> ZONTAR twierdził, że męzczyzn takie coś (czyli podtekst) mężczyzn nie rusza. Jak widac rusza.
Nie wiem, gdzie tu widzisz podtekst. Stwierdzenie "popatrz na niego, a później na mnie - szkoda, że nie jest mną" jest raczej dosyć bezpośrednie. O to też się w tym rozchodzi, że dla niektórych osób było zbyt bezpośrednie. Natomiast liczba facetów urażonych tą reklamą to jakaś skromna garska i nie spotkałem nikogo, komu by przeszkadzała. Media nagłaśniają wszystko. Może to być nawet tuzin facetów z całego narodu, a i tak to nagłośnią. Nikt nie mówił, że absolutnie wszyscy faceci mają do tego dystans.

Jeśli chodzi o reklamy sprzedawane erotyką, to jest ich stosunkowo niewiele i są zwykle ograniczone do środowisk, w których dzieci być nie powinno. Gazety dla dorosłych, jedynie wieczorna telewizja, strony internetowe dla dorosłych itd. Nikt takich reklam nie wywiesza na ulicach. Nie widzę też w tym nic złego. Skoro to robią, to najwyraźniej przyciąga uwagę i działa. Wszystko sprzedaje się przez skojarzenia z rzeczami dobrymi i przyjemnymi. Czy to źle, że erotyka też jest tak kojarzona? Tak samo piwo często sprzedaje się pokazując luksusowe miejsca, egzotyczne plaże czy drogie imprezy. To też są rzeczy niedostępne dla wielu osób, przez co mogą poczuć się gorzej. Czy to cokolwiek zmienia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 1

@voot1 Ciężko się ze mną rozmawia, czy nie czytasz tego co ktoś do ciebie pisze? Zrozum, że masz swoją opinię, z którą może się ktoś nie zgadzać, czyli TY uważasz, że te reklamy nie są złe, ale ktoś uważa, że tak i zgłasza zażalenie. rozumiesz?

To dlaczego mamy rozgraniczenie filmów od +18+ jeżeli chodzi o erotykę? Na prawdę dzieciakom wszystko jedno?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
+1 / 1

@lithium222 nie pamiętam już całej rozmowy, ale pamiętam, że nie odnosisz do całej wypowiedzi, tylko do konkretnej wyrwanej części, co jest manipulacją.

I wydaje mi się, że widzisz różnicy pomiędzy erotyką a pornografią. Erotyka ma zaspokajać potrzebę piękna, pornografia ma zaspokajać potrzeby seksualne. Erotyka nie jest gorsząca, pornografia dla niedojrzałych psychicznie nie jest zalecana.

Wiem jednak w czym może być problem, żyjemy w katolickim kraju i pewnie jesteś katolikiem, wtedy rozumiem, że dla Ciebie seksualność poza życiem małżeńskim to coś złego i dlatego tak walczysz również z erotyką. Nie chcę Cię zatem przekonywać, masz prawo do własnego wyznania.
Ja natomiast nie wyznaję kościelnych wartości i nie uważam erotyki i seksualności za temat tabu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+5 / 25

Nie wiem czemu, ale tak robione reklamy zawsze wywołują mój niesmak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaqb1
+8 / 16

@marcinn_ To jest pupa idealna i wcale nie jest płaska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Niktobcy
-5 / 7

@marcinn_ chyba ty jesteś trochę denny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2020 o 15:50

M marcinn_
-2 / 4

Nie twierdzę, że jest zła, sam nie lubię za dużych, ale porównajcie sobie, pośladki są jak uda, czyli jednak trochę małe. Zakładając cel reklamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jerzy66
0 / 4

@marcinn_ a skąd wiesz że to pupa kobiety?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
0 / 0

A skąd wątpliwości?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
0 / 0

@marcinn_

Ale tu chodzi o samochod, mogli dac nawet pupe slonia, to nie ma znaczenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
0 / 0

Chyba nie zrozumiałeś tej reklamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vonhenryrejluka
-1 / 9

Lepiej jeść tort w kilku niż gów.,no samemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bubu2016
+6 / 8

Nędza umysłowa... Marka brytyjska, ale reklama pewnie z USA, sądząc po poziomie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+4 / 4

@Elfines "Wiesz, że nie będziesz ostatni, ale czy to ma znaczenie?"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aaa15
+3 / 3

Ta reklama to fake.
a) hasło reklamowe pochodzi z kampanii BMW z 2009
b) modelka to Rosanne Jongenelen, zdjęcie zrobione w 2012 roku dla Playboy
c) literówka "PRE OWED" zamiast "PRE OWNED"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trepan
0 / 0

@aaa15 popatrzyłem na stronę AM, na materiały prasowe i wygląda to jakby ktoś chciał popsuć opinię firmie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aaa15
+2 / 2

@Trepan tak to wygląda, natomiast "reklama" żyje własnym życiem a ludzie, którzy komentują tutaj w większości nie sprawdzają tematu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+2 / 6

Obrzydliwe, prostackie i po prostu chamskie. Tyłek fajny i to by było na tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
-1 / 3

@lithium222 w tej pozie to ciężko powiedzieć czy "fajny"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aaa15
0 / 0

@FenrirIbnLaAhad Ta reklama to fake.
a) hasło reklamowe pochodzi z kampanii BMW z 2009
b) modelka to Rosanne Jongenelen, zdjęcie zrobione w 2012 roku dla Playboy
c) literówka "PRE OWED" zamiast "PRE OWNED"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@FenrirIbnLaAhad Każdy ma swoją opinię/gust/zdanie. Ja stwierdzam, ze jest fajny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
-1 / 1

@lithium222 no dobra, tylko tam ledwo co widać, w tej pozie ciężko ocenić...
To tak jakbyś się dobrze pochyliła, i ktoś by powiedział że masz fajne piersi, bo w korzystnej pozie :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@FenrirIbnLaAhad Ja pierdziele, jacy ludzie są czepliwi o wszystko w 21 wieku. Uważam, ze jest fajny i dla mnie poza jest ok. Dziewczyna jest zgrabna, szczupła ma fajne nogi. Co cię tak boli kogoś opinia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
-1 / 1

@lithium222 to raczej ciebie boli że nie zgadzam się z twoją opinią :P
Nogi są fajne, jednak jej tyłek wygląda na trochę... płaski.
W tej dziwnej pozie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@FenrirIbnLaAhad Nie słońce nic mnie nie boli :D Śmieszy mnie, ze uparcie chcesz mi udowodnić, że: jest inaczej. Chociaż piszę ci wyraźnie, że mnie to g** obchodzi :D W tym twoja opinia. Nie przeczytałeś mojej pierwszej wypowiedzi? To przeczytaj jeszcze raz.

Zatem g** mnie obchodzi, czy ty uważasz ten tylek za atrakcyjny, czy nie i czy się ze mną zgadzasz czy nie. :D Poważnie.

Ja swoje zdanie wyraziłam. Twoje mnie nie interesuje. Poważnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
-1 / 3

@lithium222 Słońce, nie denerwuj się...
Mnie śmieszy jak w kwestii piękna/brzydoty ludzie powołują się na osobiste gusta i preferencje. To zwykły bełkot, albo coś jest piękne, albo nie, nie istotne co tam kogo kręci. Obleśny grubas nie może być piękny tylko dlatego że ktoś ma taki fetysz. Twoja ocena tego tyłka jest mało rzetelna :P
Ty wyraziłaś swoje zdanie, a ja swoje. Skoro cię nie interesowało, to trzeba było nie odpowiadać. Serio serio.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@FenrirIbnLaAhad Czyli sam z siebie szydzisz? No wybacz, ale jesteś w tym, momencie hipokrytą. Mam odmienne zdanie i gośc uważa, ze moja ocena jest mało rzetelna hahahahahah. Czy ty siebie czytasz? :D Skończ przeżywać, że ktoś się z Tobą nie zgadza i to w kwestii: innego tyłka.

Oceniam tyłek w takiej pozycji jaki jest zaprezentowany i stwierdzam, że jest spoko. ty za to przylazłeś i zacząłeś mi pisać, że nie. Kompletnie ignorując, że ktoś ma INNE ZDANIE. Ochłoń, zastanów się nad sobą typie.

Odpisałam, że mam odmienne zdanie, tak? :D Tak.. skończyłam wtedy temat, a ty jak uparty osioł: nie, to w cale nie jest tak jak twierdzisz :D :D Cyrk Mothy pytona normalnie.

Owszem każdy ma swój gust i swoje preferencje. Fetysz to wyobraś sobie też kogoś preferancja. Dorośnij.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
0 / 0

Może mają One 77 na zbyciu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrek1805
0 / 0

Zdecydowanie nie ma znaczenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar griff
+1 / 1

Po kiego grzyba zamontowali dwa pojedyncze kinkiety obok siebie? Plafon led ścienno-sufitowy załatwił by sprawę. Lipa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem