Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T Tibr
+46 / 74

Pierwsza połowa merytoryczna ale jak dochodzimy do słowa "patus" dotyczącej osoby z jasno określonymi poglądami, radykalnymi ale dalej poglądami, są to opinie tej osoby, więc dalszy wyrzut o wzajemnej miłości katolików można sobie w buty wsadzić odbijając piłeczkę dotyczącej walki o tolerancję, wolność słowa, światopoglądu itd. itd.

Niestety często się zdarzało i pewnie zdarza, że w szkole zdarzał się jakiś koleś, który w podstawówce osiągnął pełnoletność nie grzeszył rozumem i prześladował młodszych od siebie, może czasami był to rówieśnik.
Bił tych słabszych dzieciaków i co w związku z tym, ci co teraz w dorosłym życiu mają traumę związana ze szkołą bo ich ktoś prześladował są gorsi bo nie zostali gejami?
Gdy spotkają archetyp swojego prześladowcy i go pobiję będą robione jakieś protesty gdy go zamkną, kogoś to obejdzie?
Wiele osób urodzonych przed '89 z różnych przyczyn miało trudne dzieciństwo. Czy wasi dziadkowie dorastający w wczasach wojny mieli lżej, nie mieli traumy? Jak wyglądało ich życie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2020 o 8:43

R Rydzykant
+25 / 37

@Xar
Akurat "demoty" są miejscem, w kórym takie (i jeszcze gorsze) teksty są codziennością. I co? Ktoś kogoś pozwał za zniesławienie? Kilku najagresywniejszych antykatolików nawet nie dostaje tu bana - widuję ich niemal codziennie.
Treści na furgonetce są insynuacją? Zapewne wolałbyś wydrukowane na niej zeznania ofiar Jamesa Rennie. Degeneraci są w każdym środowisku. Wśród księży, wśród homoseksualistów oraz wśród tak zwanych "zwykłych ludzi". Ktoś pisze o nich na furgonetce, ktoś inny na demotach. Czy chciałbyś jednej grupie zamknąć usta, a drugiej dać pełna swobodę działania? Czym byś się wtedy różnił od fanatyków z PiSu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+23 / 31

@Xar na zachodzie (nie w Polsce niestety) były robione badania ok 80% homoseksualistow było w dzieciństwie conajmniej molestowane przez starszego mężczyznę. Nie każdy homoseksualista jest pedofilem, byłoby to nadużycie ale niestety większość z nich była ofiarą pedofili ze strony mężczyzn. Mało tego były publicznie formułowane postulaty odnośnie prawa gejów do kontaktów seksualnych z nieletnimi.

Co do twojej alegorii, czy nie było takowych bilbordów? Byłby afery w okół? Były wisiały do póki była umowa wisiały.

Społeczeństwo, każde bez wyjątku wytwarza w procesach kulturowych normy i zasady współżycia. Jeżeli coś te normy łamie spotyka się z oporem, reakcja czy w związku z tym chcesz siła ludzi zmuszać do akceptacji rzeczy których nie chcą akceptować? Przecież to czysty totalitaryzm.

Co do zasady będę zawsze za wolnością słowa nawet jeżeli czyjaś poglądy mnie urażają. Dopóki nie nawołuje do przemocy, dopóki nie ingeruje w moją wolność osobistą ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+26 / 26

@Bihar https://www.rp.pl/Opinie/310269989-Naukowo-o-pedofilii.html czy będziemy zaklinać rzeczywistość?

Jeżeli ktoś oczekuje wolności niech nie próbuje kneblować kogoś tylko dlatego, że mówi rzeczy, które mu się nie podobają. Karalne jest i powinno być nawoływanie do przemocy i używanie przemocy jako argument w dyskusji. Dlaczego skoro policja/sądy potrafiła karać mandatami czy aresztami kibiców to nie miałaby karać LGBT bo mieli trudne dzieciństwo, a może ten kibic też potrzebuje pomocy był bity i teraz będąc dorosłym używa przemocy jako argument. Może potrzebuje psychologa nie aresztu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+3 / 11

@w0lnosc Moim zdaniem pomieszałeś dwie sprawy.
Aktywiści LGBT to grupa ludzi o specyficznych cechach charakteru i nie będę tego rozwijał.
Ludzie o innej orientacji seksualnej i upodobaniach do młodego wieku odkrywają to w sobie najczęściej w wieku kilkunastu lat. Podejmują jakieś decyzje życiowe i kierują się także swoimi preferencjami. Ci, u których empatia jest mniejsza niż chuć wybierają często takie kariery, gdzie pod płaszczykiem misji społecznej będą mogli się realizować. Takimi miejscami, gdzie można to realizować są kościoły, szkoły, kolonie, kluby sportowe, kółka zainteresowań wszelkich, niektórzy skrajni odnajdują się nawet w prosektoriach. I tam szczególnie należy czuwać i eliminować takie przypadki. Niestety z ww. miejsc chyba tylko Kościół broni dostępu do swoich ludzi starając się osłonić ich przed konsekwencjami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+18 / 20

@Bihar ale też wynika, że przeważająca większość homoseksualistów była molestowana przez starszego mężczyznę, gdzie z pośród tego środowiska były formułowane jawne postulaty aby prawnie umożliwić kontakty z nieletnimi.

Walczmy na argumenty, nie pałki i noże, pomówienia dość łatwo można zdyskredytować. Natomiast tak jak kościół powinien wyrzucić zgniłe jabłka tak środowisko LGBT powinno dać odpust neomarksistom, którzy jedynie wykorzystują ich do własnych celów. Dla niektórych stał się to spodob na życie, gdzie świetnie grają pokrzywdzonych aby robić na nich zbiórki. Tak jak dla niektórych bieda stała się sposobem na życie i zarabianie na "własnej biedzie".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bihar
-2 / 6

@w0lnosc nadal nie wychodzi, że pedofilów homoseksualistów jest więcej.

Na określenie kogoś kto interesuje się i chłopcami i dziewczynkami stworzono takie słowo jak "biseksualny". Ktoś kto jest biseksualny nie jest ani homo, ani hetero. Jest bi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bihar
-4 / 4

@Tibr wydaje mi się, że teraz to już na siłę próbujesz cokolwiek zdziałać. W każdym środowisku ktoś wpadł na pomysł jakiegoś ultra skrajnego rozwiązania. Nie jest to podstawą do oceniania całej społeczności/grupy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+7 / 7

@Bihar oczywiście, że nie można generalizować zwróć uwagę na ostatnie zdanie i zwrot "dla niektórych". Ci niektórzy niestety przez to, że najgłośniej krzyczą tworzą fałszywy obraz całości. Fanatyzm nie jedno ma imię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-1 / 7

@Tibr myślę że tego człowieka nazwano patusem nie przez jego poglądy z tylko zachowanie (sianie kłamliwej propagandy). Dla mnie jedyny problem w powyższej wypowiedzi polega na tym, że osoby bijące takich oatusow i tnące im opony w autach także nazwałbym patusami..... Pomimo więc iż zgadzam się, że homo mogli nie wytrzymać i że mają ważne powody do walki o swoją godność, to nie zgadzam się, że można usprawiedliwiać robienie tego w taki sposób. Zablokowanie ciężarówki ok, ale niszczenie nie koniecznie. Niemniej należy podkreślić, że winna jest w dużym stopniu policja i prawo, które takich ciężarówek nie blokują i nie karają ich właścicieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-3 / 5

@Xar masz częściowo rację pod tym względem, że kościół katolicki ma akurat ochronę prawną (publiczne znieważanie miejsc, symboli czy przedmiotów kultu religijnego jest prawnie zabronione, a pod urazę uczuć religijnych da się podpiąć praktycznie wszystko)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-2 / 4

@w0lnosc istotne jest na czym ktoś opiera osąd, że dany pedofil jest homoseksualistą... Jeśli ktoś stwierdza, że skoro pedofil zgwałcił chłopca z to musi być homosiem, to takie statystyki, wybacz, są trochę o kant dupy rozbić, gdyż w przypadku nierozwiniętych cech płciowych nie ma większego znaczenia czy dziecko jest dziewczynką czy chłopcem. W pedofilii nie chodzi o płeć. Analogicznie czy uprawiając seks analny ze swoją dziewczyną stajesz się gejem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+1 / 1

@Mizantropix Rozumiem, że przez pomyłkę dodałeś mnie do towarzystwa wrzucającego wszystko co "niekoszerne" do jednego koszyka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+4 / 6

@Mizantropix nie stawiam takiego znaku równości, powiem więcej zwykli geje gdy tylko ośmielą się powiedzieć, wyrazić własne zdanie odmienne od LGBTQWERTY to natychmiast wylewa się na nich jad, ostracyzm ... przypomnę sprawę Dolce i Gabbana gdy wyrazili oni własną opinię dotyczącą wychowywania dzieci przez pary homoseksualne. Niestety ci aktywiści wyznają zasadę kto nie jest z nami jest przeciwko nam przyklejają łatki faszysta, szowinista tu już nie ma miejsca na dyskusję, czy negocjacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+3 / 7

@7th_Heaven ci co to zrobili, głównie pan "Margot" nie jest gejem ma dziewczynę, zostały udostępnione szereg jego zachowań, które w wydaniu innego mężczyzny byłyby określone jednoznacznie jako molestowanie seksualne. Wielokrotnie na demonstracjach podchodził do policjantów wyzywając ich, ubliżając aby sprowokować ... jak taki latrerek na smyczy szczekający na bulteriera.
Tak takie zachowanie dla mnie jawi się jako patologia.

Natomiast osobę, która w spokojny wyważony sposób przedstawia swój punkt widzenia mogę co najwyżej nazwać ignorantem i argumentami merytorycznymi wykazywać to. Problem ze środowiskiem aktywistów LGBTQWERTY jest taki, że to faszyści oni nie chcą równości, wolności słowa. Jaki był ryk gdy Dolce i Gabbana powiedzieli, że nie są zwolennikami wychowywania dzieci przez gejów. Czym ich sprowokowali d&g by zostać zaszczutymi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
0 / 0

@Timbr patus nie oznacza w tym poście osoby o radykalnych pogladach a osobę, która radykalnie czt.agresywnie przekonuje do swoich poglądów .
No i gejem się nie zostaje, nim się po prostu jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
0 / 0

@7th_Heaven ,,Jeśli ktoś stwierdza, że skoro pedofil zgwałcił chłopca z to musi być homosiem" a to nie może być biseksualny?


@w0lnosc ,,Jak najbardziej ten kierunek. Nie rozumiem, jak można chcieć swojego "małego" wciskać w g..no." to do czego stosujesz swoją lub czyjąś pupcie to Twoja sprawa.
Porównujesz kontakt analny mężczyzny z kobietą do dwóch mężczyzn? jako to samo?
Czyli mężczyzna robią samemu sobie dłonią jest to samo jakby robił drugiemu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+18 / 18

Czego sie spodziewali? Polska to nie USA - niszczenie mienia policji w ramach protestow nie przejdzie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+7 / 19

@olamakotki , bo to Japonia, a nie "Polactwo". Czego nie rozumiesz? :) Poprawność polityczna musi być, żeby się dobrze sprzedawać na jutubach. ;) Przekaz w końcu kieruje do Polaków, a nie Japończyków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fizdryg
+5 / 5

@Arbor Szanuję tego gościa- pomyślałem i przeczytałem tekst.
Po przeczytaniu przestałem szanować.
A do gejów i lesbijek nic nie mam. Czasami z wielkim zdziwieniem dowiaduję się że ktoś jest gejem bo tego na pierwszy rzut oka nie widać.

Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+5 / 5

@Fizdryg Tak, jestem w tym samym położeniu w tej chwili. Od wielu lat lubię i śledzę poczynania Gonciarza, Dema i paru innych osób, a teraz nieoczekiwanie mam problem, bo zaczęli nadawać jednoznaczne komunikaty, że albo popierasz atak Margot na prolajfera i brutalne protesto-zamieszki, albo jesteś złym człowiekiem. Trochę dziwny przekaz jak na, jak sądziłem, inteligentnych i tolerancyjnych ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+1 / 1

@Fizdryg , @DexterHollandRulez , Gonciarza kiedyś śledziłem (szczególnie nagrania z Japonii i o Japonii), ale z niego wyrosłem. Wiedziałem, jakie ma poglądy, ale przy tym był bardzo zdroworozsądkowy. Kilka lat temu zauważyłem, że zaczął się radykalizować- nie mam pojęcia dlaczego. Kiedy zobaczyłem, jak w czarnych ubraniach "walczy" o to, aby kobiety miały prawo do powszechnej aborcji, już wiedziałem, że odleciał zupełnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+1 / 1

@Arbor To prawda. Otwarcie lewicować zaczął parę lat temu, ale wydawało się to właśnie zdroworozsądkowe i z umiarem, w większości jego poglądy podzielałem. Teraz już ma skrajne stanowisko na temat wielu rzeczy, i co gorsza prezentuje to jako 'progres', tzn. wypowiada się w stylu, 'jeszcze parę lat temu może bym się zgodził, może bym zrozumiał, ale teraz wiem, że tak nie można'. Jakby radykalizowanie się było dobre i świadczyło o jakiejś dojrzałości/rozwoju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 sierpnia 2020 o 10:33

avatar Arbor
+27 / 33

Wszystko fajnie. Mam z zachowaniem LGBT tylko jeden problem: niech nie pieprzą o "miłości bliźniego" i "szacunku dla inności", kiedy robią to, co robią. Wystarczy pooglądać chociażby relacje z demonstracji, które podaje "Pyta.pl"- plują na niego, wyzywają go od gówna, chamów, popychają go, szarpią, wyzywają na wszelkie możliwe sposoby, nie odpowiadają na pytania, a od razu atakują... Rzadko można zobaczyć tyle jadu w ludziach, jak włąśnie na lewicowych demonstracjach, na których głównym hasłem prawie zawsze jest "miłość" i "szacunek".

Chcą bić, palić, szarpać, wyzywać i nienawidzić? Chcą sobie zadośćuczynić za krzywdy, które im wyrządzono w przeszłości? Proszę bardzo- niech nie będą jednak fałszywymi gnojami i postawią sprawę jasno, nie udając ludzi, którymi nie są. Wtedy będzie łatwiej im oraz nam. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+3 / 3

@Xar To niech się wyżywają na ludziach wobec których mają dość. Bo to co teraz robią to radykalizują społeczeństwo i to widać. Znajomi którzy zawsze byli anty-pis i mieli w dupie LGBT ("niech se żyją, co mnie ich życie obchodzi?") nagle zmieniają narrację na pro-pis "bo alternatywa jest gorsza". Ja co prawda nigdy nie poprę tych sku***sy*ów, ale jestem za tym, żeby policja miała większe prawa, zaczęła łazić z karabinami i obowiązkowo ostrą amunicją do momentu aż LGBT się uspokoi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
0 / 0

@Xar , tak im zależy na tym, co o nich sądzą w TV Trwam? A jak o katolikach i w ogóle śwodowisku katolickim (konserwatywnym, nie tym postmodernistycznym) mówią w mediach głównego nurtu? W Gazetach Wyborczych, Newsweekach, TVN-ach i innych? Przeszkadza ci to, to nie słuchaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Joe357
+28 / 32

Czysta hipokryzja. Agresja wobec LGBT jest nieuzasadniona, nawet gdy ci przekraczają wszelkie granice w obrażaniu innych, w tym przede wszystkim celując w "katoli". Ale już agresja ze strony LGBT wobec innych, zwłaszcza wobec "katoli", to dziejowa sprawiedliwość i prawo odwetu za ciężkie dzieciństwo? Otóż nie, to tak nie działa a temu panu coś na mózg padło. Jeżeli ktoś chce usprawiedliwiać przestępstwa, to od tego jest sąd, który oceni poczytalność, sprawdzi kontekst danego zajścia. Ale nie może być mowy, że jeden bandyta z drugim napadną na osobę fizycznie, pobiją, znieważą, zniszczą mienie a potem sobie odejdą. Okazali się niebezpieczni dla otoczenia więc naturalnym jest zatrzymanie i postawienie w stan oskarżenia. Z narodowcami, czy kibolami i innymi robiącymi zadymy także skończyłoby się zatrzymaniem. Czym różni się pobicie przez kibola od pobicia przez osobę identyfikującą się z LGBT? Jeden i drugi odreagowuje w ten sposób jakieś emocje, w jednym i drugim przypadku środkiem wyrazu jest agresja i atak na innych. I kto może tutaj zaprzeczyć, że ten łysy kibol, jest w tym miejscu właśnie dlatego, że miał ciężkie dzieciństwo, bo był gnębiony i poniżany przez otoczenie równie mocno jak ten biedny bandyta spod flagi LGBT? Czy ktoś tutaj dałby kibolowi prawo do napaści na innych uzasadniając to i usprawiedliwiając tak jak próbuje się usprawiedliwić napaść i zadymy dokonywane pod szyldem LGBT? Wszelka legitymizacja przemocy pod flagą LGBT obróci się przeciwko LGBT. Hipokryzją jest domaganie się szacunku, gdy samemu nie okazuje się szacunku wobec innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wans
+18 / 20

Bili Cię w szkole i dlatego teraz chodzisz z nożem i tniesz opony komuś kto sprzeciwia się agresji wobec nienarodzonych dzieci? To kto tu jest patusem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kula6
+9 / 13

mam w dupie kim jesteś i jaki masz kolor skóry. nikt przy protestach, strajkach czy czym kolejek innym nie walczy o równość, tylko o przywileje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kawanalawe
+8 / 12

Pamięta ktoś jeszcze jak wszechpolacy pobili zwolennika KOD-u w Radomiu i co powiedziała p. Mazurek? "Sytuacja nie powinna mieć miejsca, ale też ich rozumiem". Przestańmy usprawiedliwiać przestępców. Zacznijmy się szanować. Wszystkim będzie się żyło lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
-1 / 1

@kawanalawe heteroseksualni nie tolerują się z innymi heteroseksualnymi więc co dopiero ze względu na poglądy polityczne, r;eligijne czy jeszcze mniej błahe, a co dopiero mają się szanować ci o innej orientacji seksualnej która dla wielu jest powiązana z tymi dwoma poprzednimi jeszcze kwestiami. Nie ma opcji i tylko czekać na jakąś tragedię..... albo ich serię. Czy to z jednej czy z drugiej strony...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+2 / 2

@kawanalawe Dokładnie tak. Można rozumieć czyjeś frustracje i poczucie krzywdy, ale jednocześnie nie usprawiedliwiać i nie przyklaskiwać przemocy. Nie czaję, czemu tyle osób tego nie pojmuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Stokii
+3 / 7

@opolko No tak prawo do niszczenia mienia Dalej ich słuchaj Biedaki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hahar_maly
+9 / 17

Gonciarz jak zwykle okazał się niesamowitym dzbanem, który nie kuma, że nie jest zbyt bystry.
Ludzie, te ciężarówki krytykują ruch polityczny, a nie osoby homoseksualne. Równie dobrze można by Gonciarza wykastrować i powiedzieć co ci biedni ludzie mieli zrobić jak to i tamto głosił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 sierpnia 2020 o 8:58

avatar SkrajnieCentrowy
0 / 4

Pytanie tylko czy temu wszystkiemu winna jest policja, która jest jedynie narzędziem władzy.
Warto rozpatrzyć źródło tych wszystkich problemów, źródło szczucia i dzielenia Polaków. Tym źródłem jest KK i ruchy LGBT.
Te dwie organizacje wzbudzają w ludziach, którzy mają albo braki w edukacji albo braki w intelekcie, nienawiść, agresje. Wmawiają swoim zwolennikom, że ta druga strona jest jakimś zagrożeniem, złem i jest czymś co należy zwalczać. Niekiedy dochodzi do dehumanizacji, z którą już Europa się spotkała.
Jedni i drudzy zasłaniają się rzekomą "miłością" a mają z nią wspólnego tyle co nic. Wycierają sobie nią jedynie mordy. Bogiem, tolerancją, szacunkiem.
Myślę, że jesteśmy już na tyle rozwiniętym gatunkiem, że wiemy co to jest szacunek, wiemy że ludzie są różni. Ten szacunek skierowany do drugiego człowieka jest dziś w nas wyniszczany poprzez te dwie organizacje. Jedni określając drugich jako chociażby "tęczowa zaraza", przywołując jedne z najgorszych doznań jakie przyszło nam kiedyś znosić, drudzy nieustannie prowokując. Można tu przytoczyć te msze, które były zorganizowane w sposób bardziej "tęczowy".
Jedni i drudzy zostali wytresowani przez organizacje LGBT i KK. Jedni chcą dyktować drugim jak mają żyć. Jedni wylewają swoje propagandowe ścieki na drugich. Skaczą sobie do gardeł zapominając, że Polska jest wystarczająco wielkim państwem by pomieścić tu wszystkich, niezależnie od poglądów.
Szczucie Polaka na Polaka, bo wtedy można łatwiej utrzymać się na rynku i u władzy.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+2 / 4

@SkrajnieCentrowy Dokładnie tak. Obydwie strony mają swoje za uszami, a ich krzykacze nie chcą niczyjego dobra ani dojścia do zgody i konsensusu, tylko konfliktu. Z jednej strony szczuje kościół, proliferzy i PiS, z drugiej szczują 'aktywiści' i niektórzy 'postępowi' politycy. I tu szambo i tu szambo, a ostatecznym celem jest... co? Eskalacja przemocy i walki bojówek na ulicach? Tęczowi kontra nacjole? Nie wiem, do czego to zmierza, ale nie chcę się przekonywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+3 / 7

@F18_hornet Na razie to Ty wyłączasz myślenie, skoro dzielisz świat i Internet na tych, co się z Tobą zgadzają w 100% i 'homofobów'. Kto nie ze mną, ten zły człowiek - wiesz jak taka postawa się nazywa? Fanatyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
0 / 2

@DexterHollandRulez - nie obrażaj fanatyków :) Fanatycy mają zazwyczaj spójny obraz świata i jakieś wartości, których po prostu bronią za wszelką cenę. Natomiast postawa, którą opisujesz jest domeną nie tyle fanatyków, co imbecyli, albo kłamców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+1 / 3

@Quant To o czym mówisz to swoją drogą, ale jak najbardziej częścią fanatyzmu jest nienawiść do jakichkolwiek form kwestionowania postępowania głównej grupy i dzielenie świata na 'nas' i złe, nieludzkie masy wrogów. Z fanatykiem musisz się całkowicie zgadzać, albo będzie Cię zwalczał i odmawiał jakiejkolwiek dyskusji, bo 'z takim to nie warto'.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greggor
+2 / 2

Na razie najwięcej o miłości to mówią LGBTowcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miksus
+5 / 5

Kiedy chcesz wprowadzić deklarację LGBT+ to ok. Ale kiedy ciężarówka punktuje co znajduje się w tej deklaracji to jesteś oburzony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SUPERSOKOL
-2 / 6

Plucie w ryj za bycie gejem? Ja tego bym gejowi nie zrobił tylko za bycie gejem. Problem polega na tym, że geje to ludzie z zaburzeniami psychicznymi i potrzrbują pomocy psychiatrycznej. Im odmawia się takiej pomocy, organizacje gejowskie propagują chorobę i patologię jako normalność i nie robią czegokolwiek by gejom pomóc tylko niszczą porządek społeczny, a geje lgną do tych organizacji i nie chcą się leczyć i zadzierają z normalnymi ludźmi. Dlatego dostają po ryjach i słusznie i właśnie za to, a nie za sam fakt bycia gejami. Jesteś chory to się lecz zamiast szerzyć i propagować zarazę w całym kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
+1 / 1

@SUPERSOKOL ,,geje to ludzie z zaburzeniami psychicznym" homoseksualizm nie jest chorobą psychiczną, zaburzeniem, dewiacją ani zboczeniem, jest za to orientacją seksualną tak samo normalną i naturalną jak heteroseksualizm.

,,geje lgną do tych organizacji i nie chcą się leczyć i zadzierają z normalnymi ludźmi." nie da się wyleczyć z żadnego popędu seksualnego.
Normalny człowiek posiada kulturalne zachowanie, wypowiada się na tematy o których coś wie, Ty za to przeczysz temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SUPERSOKOL
0 / 0

Wszystko co piszesz jest kłamstwem i nawet nie ideologią, lecz pustą i całkowicie zakłamaną pełną zboczonych życzeń demagogią. Jeśli homoseksualizm nie jest zboczeniem to co nim jest i co ty wiesz na ten temat? Otóż gówno wiesz. Sam pewnie jesteś zboczeńcem i chcesz wszystkim wmówić, że to normalne. Homoseksualizm jest zboczeniem i zaburzeniem psychicznym bo jest wynaturzeniem bo jest odhyłką od zwykłej przyrodniczej normy. W przyrodzie nie ma miejsca na homoseksualizm i jest biologicznie nieuzasadniony. O tym powie ci każdy biolog, antropolog i tym samym lekarz, w tym proktolog i psychiatra. Odbytnica to tylko wyjście i nie jest stworzona do przyjmowania penisa, tak samo jak pochwa nie jest przystosowana do kopulowania z inną pochwą. Te różne historyjki o homoseksualnych pingwinach opiekujących się jajkiem itp. to jedna wielka bzdura -chory wymysł nienormalnych ludzi wciskających kit normalnym ludziom. Gdyby prawdą była ta wyssana z koziego tyłka teoria o homoseksualnych pingwinach to skąd by się wzięło jajo? Który tatutś je zniósł? Przecież to jest śmieszne, a poziom bzdur jakie wygadujecie na ten temat przechodzi wszelkie pojęcie. Równie dobrze moglibyście napisać, że wszystkie opiekunki w przedszkolach są lesbijkami z racji wykonywanego zawodu. Obrzydzenie i wstręt społeczny wobec zachowań homoseksualnych jest jaknajbardziej uzasadniony zarówno biologicznie jak iantropopologicznie dlatego, że ludzie mają naturalną tendencję do preferowania zachowań zgodnych z naturalnymi i bioligicznie uzasadnionymi celami i brzydzenia się tym co zaprzecza porządkowi natury i woli Bożej. A to, że mówisz, że homoseksualizm jest normalny to nie jest fakt tylko twoje kłamliwe życzenia. Fakty są nie po twojej myśli. To, że jest nieuleczalny to też inna sprwa, bo też tego nie wiesz. HIV i AIDS też są nieuleczalne tak samo jak cukrzyca i wiele innych chorób, a mimo to próbuje się je leczyć. Dlaczego nie próbować leczyć homoseksualizmu, skoro jest on szkodliwy, a leczy się HIV, cukrzycę i wiele form szkodliwych nowotworów? To co głosicie to zwykła nwzistowsko-komunistyczna propaganda na dodatek obca Polsce kulturowo (na całe szczęscie). Polska to normalny kraj, i jak ci się ten fakt nie podoba to wyjedź do jakiegoś zboczonego kraju komunistycznego, gdzie będziesz czuł się dobrze. Nie zatrzymujemy. Polska nie potrzebuje homoseksualistów ani ich nazistowsko-bolszewickiej kłamliwej propagandy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bananaway79
-2 / 2

Żygam już tym LGBT...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zgrit22
0 / 0

@bananaway79
Za dużo internetów ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qerc
+6 / 10

Biedni geje, a ci co uważają inaczej to np. patusy? Znałeś kierowcę osobiście że tak o nim piszesz?
Sam byłem gnębiony w szkole podstawowej bo byłem wychowany czytałem książki i nie nie byłem gejem. I co lalusie też mają skakać po radiowozach? ja zebrałem się zacząłem ćwiczyć i dałem parę razy po ryju temu i owemu i miałem spokój. Zawsze z kogoś się będą śmiali i szydzili, najczęściej z takich co nie odpowiedzą. Pitolenie jak to was gnoją, sami jesteście sobie winni obnosząc się ze swoimi dewiacjami. Mój sąsiad lubi się wyżyć i dopóki nie latają z fujara po dworze ani nie budzą mnie w nocy imprezując to nie interesuje mnie kogo tam posuwa albo kto jego posuwa ani czym.
Ale jak wyszedł by na ulicę w strojach jakie ubieracie na swoje marsze wolności, to za..jeb ..ał bym mu takiego kopa że 5G byłoby wolniejsze od niego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
0 / 0

@qerc ,,Pitolenie jak to was gnoją, sami jesteście sobie winni obnosząc się ze swoimi dewiacjami. " homoseksualizm nie jest zboczeniem - dewiacją, zaburzeniem - chorobą psychiczną, tylko orientacją seksualną tak samo normalną i naturalną jak heteroseksualizm.
Ciekawe co zrobisz jak Twoje dziecko będzie homo/biseksualne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qerc
-1 / 1

@Eskim0s69 A dlaczego twierdzisz że to orientacja a nie dewiacja albo choroba, idąc twoim tokiem rozumowania nazizm jest też orientacją polityczną, co zrobisz jak twoje dziecko okaże się nazistą?
"Ciekawe co zrobisz jak Twoje dziecko będzie homo/biseksualne." nic nie zrobię bo nie są a twoje okazały się homo? jeśli tak to ci współczuję. Nie uważam że homo należy eliminować albo leczyć są nieszkodliwi jak płaskoziemcy ale jeśli zaczną narzucać się i afiszować to sami proszą się o utworzenie rezerwatów dla nich i tam niech się kotłują między sobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
0 / 0

@qerc ,,nic nie zrobię bo nie są a twoje okazały się homo? " czyli już wiesz że Twoje dzieci nie są/zostaną homo/biseksualne?
Orientacja seksualna można pokazać się w różnym wieku.

,,A dlaczego twierdzisz że to orientacja a nie dewiacja albo choroba" nie twierdzę, tylko takie są fakty.
Orientacja seksualna to popęd seksualny skierowany do płci:
Tej samej, przeciwnej, obu.
Każdy inny popęd seksualny jest dewiacją - zboczeniem, a są nimi filie (np. pedofilia, nekrofilia, koprofilia, zoofiilia)
Zaś chorobami psychicznymi - zaburzeniami są fobie (np. homofobia)

,,Nie uważam że homo należy eliminować albo leczyć" nie da się wyleczyć z żadnego popędu seksualnego.

,,idąc twoim tokiem rozumowania nazizm jest też orientacją polityczną, co zrobisz jak twoje dziecko okaże się nazistą?" co ma wspólnego popęd seksualny z sprawami politycznymi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qerc
-1 / 1

@Eskim0s69 "nie da się wyleczyć z żadnego popędu seksualnego." dlaczego a nimfomania choroba wdowia i wiele podobnych jest leczone, dlaczego nie uznać ich za normalny popęd seksualny poco leczyć.
Homo też kiedyś było uważane za chorobę to może niedługo popęd seksualny do trupa zostanie uznany za normalny przecież nikomu nic złego się nie dzieje trup to trup.
Widziałem kiedyś jak pies kota łomota, (to nie żart ) ale żeby to było normalne a i dwa kocury też razem miały używanie (jeden gatunek nie jak pies z kotem) czy to też normalne. A więźniowie czy to normalne jak niema kobiety to drugiego chłopa przytuli, żeby tylko to!! CZy to normalne? Są ludzie którzy podniecają się tylko cudzą bielizną i co zakazać im tego? Nie niech się podniecają tylko niech nie kradną jej.
Nie próbuj mnie obrażać bo nie jestem homofobem i mam dupie (nie to złe słowo) jest mi to obojętne w czyim rozporku trzymasz teraz łapę pisząc o homofobii, no chyba że jest to ktoś nieletni albo przymuszony wbrew swej woli szantażem lub groźbą. Wtedy powinieneś iść do piachu nieważne czy jesteś gejem czy hetero.
Jak delikwent wyrazi zgodę że możesz go posuwać po śmierci to też mi to lata, no chyba że zaśmierdzi się tobie w mieszkaniu i cała kamienica będzie capić albo jak już się znudzi i podrzucisz go do lasu też będę protestował. I co wtedy nazwiesz mnie homofobem i każesz się leczyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qerc
-1 / 1

@Eskim0s69 Jeszcze jedno
"Ciekawe co zrobisz jak Twoje dziecko będzie homo/biseksualne."
A co byś zrobił jakby się okazało że ma Downa albo inną chorobę, ja bym kochał bo to moje dziecko chociaż ciężko chore a TY co byś zrobił? wyskrobał ? pewnie tak bo takiego prawa domaga się wielu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
0 / 0

@qerc ,,A co byś zrobił jakby się okazało że ma Downa albo inną chorobę, ja bym kochał bo to moje dziecko chociaż ciężko chore a TY co byś zrobił?" co ma wspólnego upośledzenie - choroba z orientacją seksualną?
Jeżeli jest upośledzone lub poważne chore to ma rentę, jakieś ułatwienia, albo ma ułatwione codzienne czynności (darmowe jazdy w autobusach), a z orientacji homo/biseksualnej nie da się brać niczego.
Coś kiepski argument podałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
0 / 0

@qerc ,,Homo też kiedyś było uważane za chorobę to może niedługo popęd seksualny do trupa zostanie uznany za normalny przecież nikomu nic złego się nie dzieje trup to trup." błędne myślenie.
Popęd seksualny do trupa nie może być orientacją seksualną.
Otóż orientacja seksualna to popęd do PŁCI:
Tej samej, przeciwnej, obu.
Nekrofil, zoofil, pedofil itd. też ma jakiś popęd do płci, np. mężczyzna podniecający się chłopcami nieletnimi to pedofil homoseksualny.
Kobieta podniecająca się męskimi zwłokami to zoofilka heteroseksualna.
Rozumiesz?

,,Widziałem kiedyś jak pies kota łomota" no i co w tym?
Zoofil to kontakt seksualny OSOBY z istotą (poza ludzką), a więc już odpadają wszystkie zwierzęta poza człowiekiem (człowiek to też zwierzę).

,,A więźniowie czy to normalne jak niema kobiety to drugiego chłopa przytuli, żeby tylko to!!" niektórzy nie potrafią kontrolować swoich popędów seksualnych i to jest już zaburzeniem - chorobą.

,,ą ludzie którzy podniecają się tylko cudzą bielizną i co zakazać im tego?" a co w tym złego? jak właściciel tej bielizny się zgadza, albo wyrzucił ją, a ktoś inny ją zabrał i sprawia mu przyjemność, to jakoś nic złego się nie dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qerc
-1 / 1

@Eskim0s69 Widzę że potrafisz cytować wybiórczo. To teraz ja
"Jeżeli jest upośledzone lub poważne chore to ma rentę, jakieś ułatwienia, albo ma ułatwione codzienne czynności (darmowe jazdy w autobusach), a z orientacji homo/biseksualnej nie da się brać niczego"
I tacy jak ty chcą to zmienić. Zależy wam by być traktowanym lepiej niż hetero.
A ja chcę by traktować was tak samo.
Koniec więcej nie odpowiem bo szkoda mi czasu. Może gdybyśmy spotkali się to rozmowa trwałaby dłużej i byłaby ciekawsza retorycznie, ale ja nie mam czasu więcej na pierdoły. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
-1 / 1

@qerc ,,Zależy wam by być traktowanym lepiej niż hetero.
A ja chcę by traktować was tak samo." nie jestem homoseksualny...
Wiele osób myśli że jak ktoś broni kogoś to sam do nich należy, a tak nie jest.
Ja jestem za kulturalnym traktowanie na równo osób bez względu na:
Kolor skóry, oczu, włosów, pochodzenie, wiarę lub jej brak, płeć, orientacje seksualną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SUPERSOKOL
0 / 0

Masz rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SUPERSOKOL
0 / 0

Są szkodliwe. Tobie może propagowanie głupoty i kłamstw nie zaszkodzi bo pewnie osiągnąłeś już szczyt głupoty i kłamstwa. Każde kłamstwo jest szkodliwe. A co jeśli dzieci okażą się homoseksualne? Twoje raczej na pewno bo z takim intelektem jaki masz, mądrze ich nie wychowasz, chyba, że się wyrodzą. Zależy od wychowania i nie pisz bzdur, że nie zależy. Chodziłem do prywatnej szkoły podstawowej z zamożnymi jak na Polskie warunki lewakami. Najbardziej lewaccy byli najbardziej zamożni. Ich businessy poupadały, a oni sami nie mają ani wykształcenia, ani businessów bo moi lewaccy rówieśnicy nie byli wystarczająco pracowici by kontynuować businessy rodziców. Nawet kolega o prawicowych poglądach, który kiepsko się uczył wyżej zaszedł, bo pracował, a lewactwo przetraciło i przenarkotyzowało i przechlało wszystko. W szkole grali światowych kosmopolitan, choć tak naprawdę byli nikim bo mimo, że na Polskie standardy byli dosyć zamożni, to wg. standardów krajów wysoce uprzemysłowionych byli co najwyżej średnio zamożni. Dziś są narkomanami, alkoholikami i niewyksztalconymi cieciami i bankrutami, nie mającymi ani majątku rodziców, ani własnego, na dnie drabiny społecznej choć pochodzili z zamożnych rodzin. Zmarnowali dosłownie wszystko co mieli -obijali się, chlali i ćpali pozując na światowe elity, którymi nie są i kiedykowiek niebylili. A kiedyś gadali "szlachta nie pracuje". Szlachta otóż bardzo ciężko pracuje, a oni szlachtą nie byli i nie mieli i nie mają z nią czegokolwiek wspólnego. Biedniejsze dzieci z katolickich rodzin zaszły dużo dalej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SUPERSOKOL
0 / 0

Pieprzysz farmazony i głupoty popychane glupotami. Orientacja homoseksualna zależy od wychowania. Jak będziesz wyhowywał dziecko na holoseksualistę i dostarczał mu doznań holoseksualnych i prał mu mózg lewacką nazistowską demagogią to na pewno zostanie homoseksualistą. Dowodem na to jest oczywisty fakt, że najwięcej homoseksualistów i wszyscy homoseksualiści uważający się za normalnych zwłaszcza do takiego stopnia, że aż propagują homoseksualizm są lewakami. Nie spotkałem prawicowej organizacji promującej homoseksualizm. Nie ma ani jednej takiej. Jeśli w prawicy są homoseksualiści to stanowią skrajnie niewielki odsetek bo są to zwykle ofiary homoseksualnego molestowania, które są homoseksualistami w wyniku bycia ofiarami przemocy homoseksualnej np. w dzieciństwie. Natomiast lewica aż kipi homoseksualizmem. Homoseksualizm to nieneutralna orientacja występująca naturalnie tylko efekt czerwonego i nazistowskiego prania mózgów. Gdybym nie miał racji to homoseksualizm byłby rozdystrybuowany równomiernie niezależnie od poglądów politycznych czy religijnych i generalnie wszystkie partie, w tym prawicowe organizowałyby homoseksualne happeningi. Jednak tak nie jest. Widać jednoznacznie, że to organizacje lewackie i nazistowskie propagujące nazizm, bolszewizm i walczące z Polskością za pomocą nazistowsko-bolszewickiej propagandy skupiają największy odsetek i najaktywniejszych społecznie homoseksualistów. Gdyby homoseksualizm był zjawiskiem całkowicie zależnym od czynników biologicznych jak genetyka to łapałby społeczeństwo równomiernie tak jak nowotwór czy grypa nie patrząc czy ktoś jest prawicowy czy lewicowy. Wszędzie byłoby %owo homoseksualistów i aktywistów LGBTQ+ po równo. Otóż tym udowodniłem ci kolejne kłamstwo środowisk LGBTQ+ mówiące, że homoseksualizm jest zjawiskiem naturalnym, a nie chrym tworem lewacko-nazistowskiej propagandy i czerwonego wychowania. Jeśli uważacie, że homoseksualizmu nie da się wyleczyć tzn., że sami uważacie się za skończonych i niereformowalnych czerwonych kretynów. Pod tym względem to może i macie rację. I właśnie to wspólnego ma popęd seksualny ze sprawami politycznymi. Homoseksualizm nie jest zjawiskiem naturalnym tylko efektem czerwono-nazistowskiej propagany. Gdyby tak nie było to Ruch Narodowy, wraz z Młodzieżą Wszechpolską, PiSem i nazistowskim lewactwen jak Platforma ORMO oraz LSD wspólnie organizowałyby marsze rzekomej "równości" na rzecz LGBTQ+ bo aktywni propagatorzy LGBTQ+ byliby równierz w organizacjach narodowościowych-chrześcijańsko-patriotyczno-prawicowych w takim samym %e jak w organizacjach antyPolsko-nazistowsko-bolszewickich. A tak przecież nie jest i wszyscy o tym doskonale wiedzą, nawet wy.

Orientacja w przyrodzie jest jedna u organizmów rozdzielnopłciowych -heteroseksualna. Ewentualnie można być osobą jakąś oklapłą nie odczuwającą zbytniego popędu. Cała reszta to czerwona, nazistowska dewiacja i czerwono-nazistowskie wynaturzenie.

To, że się nie da wyleczyć z homoseksualizmu to tylko hipoteza. Nie to, że się nie da. Nie chcą się wyleczyć i to czyni dewiantów homoseksualnych jeszcze bardziej niebezpiecznymi. Bo nie dość, że zachowują się nienormalnie bo w sposób dewiacyjny, bo w sposób patologiczny, bo w sposób niezgodny z porządkiem natury bo biologicznie odbytnica to tylko wyjście, pochwa nie jest zdolna do seksu z inną pochwą i bo homoseksualizm nie ma jakiegokolwiek biologicznego celu to jeszcze mówicie, że to normalne i na dodatek propagujecie homoseksualizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jerzy66
+2 / 6

Trzeba by się spytać po co powstała karta LGBT w Warszawie w której zawarte są takie kwiatki jak przymusowa edukacja przez jakieś bliżej nieokreślone osobniki zwane latarnikami oraz konieczność wspierania LGBT przez firmy, które ubiegają się o kontrakty z miastem.
Jeżeli w odpowiedzi jest problemem karta rodziny w której wskazuje się rodziców jako jedyne źródło decyzji czy dziecko np. 10 letnie ma się uczyć o masturbacji, miłości homoseksualnej itd.
No nie wiem, ale jak się sieje wiatr to się zbiera burze - to można oczywiście odwrócić, ale jakoś tak kojarzę, że jak nie było takich pomysłów to nikt się homoseksualizmem tak za bardzo nie zajmował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ICoTyNaToPowiesz
+3 / 5

Jak w piękny sposób wytłumaczyć agresję, huligaństwo, nienawiść i jeszcze zahaczyć o religię. Brawo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 sierpnia 2020 o 14:36

avatar DexterHollandRulez
+8 / 8

Piękne podsumowanie podejścia 'Moje emocje są ważniejsze od prawa'. Historycznie wiemy do czego to prowadzi - samosądów, ludobójstw, czystek. 'On mnie obraził, więc spaliłem mu chałupę, urżnąłem łeb. Zasłużył sobie, więc nie wolno mnie karać.'

Jak zawsze lubiłem Gonciarza, tak w tym wypadku nie rozumiem, co się dzieje w jego głowie. Współczucie naprawdę musi się kończyć tam, gdzie zaczyna się legalizowanie przemocy. To, że rozumiem przyczyny czyjejś złości nie znaczy, że będę przyklaskiwał dawaniu jej upustu w destrukcyjny sposób. I nikt, kto chce żyć w bezpiecznym kraju nie powinien tego popierać. I Gonciarz sam powinien wiedzieć, że po takim gadaniu może jakiś kibol się poczuje urażony i przyjdzie go spałować i wtedy co - też go usprawiedliwimy i zawiesimy mu karę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+3 / 3

A tak poza wszystkim, jedno pytanie - co myśli Gonciarz o tych gnojonych dzieciakach w USA, które prują do kolegów z kałacha w szkole po jednym gnębieniu za dużo? Uznajemy za ofiary i nie zamykamy do więzienia? Bo to dokładnie ten sam mechanizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+1 / 1

Triggeruje go? Bo uważam, że prawo jest prawem? Ojej, co mnie to obchodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AeSPe
+4 / 4

tak samo traktuje się w szkołach niskich, brzydkich, głupszych. Po prostu istnieją ludzie, którzy nie tolerują nikogo innego i LGBT nie jest tu nikim wyjątkowym. Mają szczęście, że żyją w mega tolerancyjnym w skali świata kraju i każdy ich przejaw agresji, indoktrynacji i skrajnie lewackiej głupoty nie będzie przez ludzi akceptowany i tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+7 / 7

Autor kłamie ("ciężarówki mówiące że ty (..) to gwałciciele dzieci") i wyzywa swoich oponentów, ale nie to jest najgorsze. Najgorsza jest logika "No co ja miałem zrobić"
- jeździ taki z chamskim hasłami, nikt nie reaguje to co ja miałem zrobić poszedłem, pobiłem, ciężarówkę zniszczyłem
- przyszedł taki, pobił kierowcę, zniszczył ciężarówkę to co mieliśmy zrobić, zebraliśmy się z kumplami i poszliśmy przemówić do rozumu
- przyszli tacy, spuścili wpiedol, no co mieliśmy robić wziąłem spluwę od znajomego i poszliśmy wymieszać sprawiedliwość
- przyszli tacy, zastrzelili nam kumpla, no co mieliśmy zrobić, kałachy od ruskich i idziemy po sprawiedliwość.

I nagle k..wa lądujemy w nowej Srebrenicy, Wołyniu czy Ruandzie.
CO MIELIŚCIE ROBIĆ?! PRAWA PRZESTRZEGAĆ!
Autor nie potrafi zacytować haseł które jakoby łamią prawo, nie potrafi podać paragrafów ani uniewinniających wyroków z uzasadnieniem, ale już gotów usprawiedliwiać bandyterkę, a domaganie się poszanowania prawa nazywać "zimnym skr wy...wem".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
+7 / 7

Ten post to typowo propagandowe zagranie. Po pierwsze żaden gej nie skakał po żadnym samochodzie. Po samochodzie skakał heteroseksualny facet, który ma żonę, a ogłosił się kobietą, bo taki sobie wybrał sposób na życie i dochody. Po drugie nigdzie nie jeżdżą ciężarówki z napisami sugerującymi, że każdy gej to pedofil, a tylko w takim przypadku geje mogliby podejść do sprawy w ten sposób, że "piszą o tobie". Na tych ciężarówkach są hasła odnoszące się do ideologii LGBT, a nie do gejów. I proszę mi nie wyjeżdżać z tekstem, że LGBT to ludzie, bo hasła na ciężarówkach odnoszą się wyraźnie do ideologii, a nie do ludzi. To jest tam literalnie napisane. Po trzecie, prawdziwi geje i lesbijki wcale nie czują się pokrzywdzeni ciężarówkami z hasłami wymierzonymi w ideologię LGBT, ponieważ w przytłaczającej większości nie popierają tej ideologii. Owszem, może to być zaskoczeniem dla lemingów łykających TVN-owską papkę, ale tak właśnie jest - normalni geje i lesbijki nie mają nic wspólnego z ideologią LGBT. Zaskoczony? Po czwarte, wszczynanie burd, używanie przemocy, paskudzenie na pomnikach i inne tego typu wybryki to prowokacje obliczone na wywołanie aktów przemocy przeciwko mniejszościom seksualnym. Ludzie, którzy stoją za tymi wybrykami taki właśnie mają cel - sprowadzić na mniejszości, których rzekomo bronią, nienawiść i akty przemocy po to aby móc uzasadnić istnienie swojego ruchu i swoich żądań. Geje i lesbijki nie tylko na tym w ogóle nie korzystają, ale to im szkodzi. Tylko, że "aktywiści" mają to w dupie, bo wyznają dewizę, że cel uświęca środki. I tak się składa, że większość gejów i lesbijek doskonale to rozumie, dlatego trzymają się jak najdalej od tych "aktywistów".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Awokado_07
0 / 4

Nie usprawiedliwiam czynów typu plucie czy wyzwiska w stronę homoseksualistów ale to nie znaczy, że lgbt może narzucać na siłę swoją propagandę kiedy ludzie mają już tego serdecznie dość czy kogoś pobić itp. A my im będziemy współczuć i mówić biedni homoseksualiści..
Lgbt jeśli chce akceptacji to powinno przede wszystkim nie wpychać się na siłę że swoją ideologia bo inaczej tylko zniechęcają do siebie ludzi i być lepszymi od tych którzy na nich plują i wyzywają tzn nie odpłacać tym samymwtedy może przekonają do siebie ludzi a nie nahalna propaganda która wszystkixh za przeproszeniem wkurza do okoła.
Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bajk4
-1 / 3

Jest jeden JEDYNY problem z LGBT. Po co się z tym AFISZUJĄ???!!!. Widzieliście kiedyś malżeństwo z dzieckem, afiszujace się że jest to NORMALNA, dwuplciowa para z dzieckiem?. Widział ktos z was transparenty z rządaniem rownych praw dla takich małżenstw????. Poprzez postepowanie klubow LGBT, tworzymy nowe standardy, ktore nimi nie są. Za iles tam lat, okaze się że kazde nowo narodzone dziecko, bedzie fenomenem. P.S. Niechże LGBT siedzą na swoich posladkach i nie podnoszą głosu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buddookann
0 / 0

Gonciarza lubiłem jak pracował w TVGRY. Potem mu coś odwaliło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T topornik43
0 / 6

To rozumiem, że jak za tydzień jakiś patriota, który kocha Polskę i od młodości jest wyzywany od faszystów przyjdzie i odwinie panu Gonciarzowi to też go usprawiedliwi(przecież wg tej wypowiedzi ma takie prawo). Wierutna bzdura, to tylko przyzwolenie na samosąd, który nigdy się nie kończy dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CrazyIvan
+1 / 1

Jestem sfrustrowany, idę poskakać po radiowozie i zrobić trochę rozpierduchy. Pożałujcie mnie kuźwa gdy dostanę pałą!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A asdur
0 / 2

.... aaa teraz rozumiem dlaczego czarnoskórzy mogą bezkarnie palić i rabować sklepy w USA... przecież to przez lata prześladowań, są usprawiedliwieni.. aha, tak ma teraz działać prawo....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
2 2020
0 / 2

Kto to jest Krzysztof Gonciarz?
Jakiś mój znajomy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 sierpnia 2020 o 23:22

B bolek483
+1 / 1

Tak, popieram. Niech jeszcze coś podpalą i pare sklepów splądrują w imię szacunku i tolerancji. Czy wy z takimi poglądami macie jakieś renty czy coś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daro73
0 / 2

Bandyci mają iść do więzienia, niezależnie jakie poglądy wyznaje i kim jest: gejem, lesbą czy prawicowcem albo katolikiem czy ateistą. Opolko, weź się puknij w ten pusty czambuł. Nie broń wandali i bandytów. W sytuacji odwrotnej byłby krzyk na cały świat, że gejów biją. Zastosuj swoją tolerancję w praktyce a nie tylko w gębie. Chcesz tolerancji, stosuj ją sam. Nie uraczaj nas łzawymi, kłamliwymi opisami, jak to źle macie, tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SUPERSOKOL
0 / 0

Jestem narodowym Polakiem. Dlaczego lewactwo (w tym LGBTQ+) domaga się delegalizacji Kościoła Katolickiego, wyrzucenia religii ze szkół i delegalizacji ruchów narodowościowych i proPolskich? Gdzie jest ta ich tolerancja? Tyle gadają o tolerancji, a jej jakoś nie widać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hahar_maly
-1 / 1

Gonciarz jak zwykle pokazał, że co jak co ale mózgu to on nie ma. Znając jego dziełka raczej zaskoczony nie jestem.
BTW. zaatakowana furgonetka była oklejona hasłami antyaborcyjnymi. One tak obraziły "transseksualną lesbijkę" Michała i jego "lesbijską" dziewczynę?
To ci lewicowi heterycy skaczący po radiowozach bo przyszli na zadymę mają tak dość "atakowania" ludzi homo i trans do których przyczepili się jak rzep psiego ogona i nimi sobie tyłki wycierają choć większość środowiska o innych orientacjach nawet nie ma lewicowych poglądów (żadna cecha biologiczna nie determinuje poglądów i zapewniam was, ze wśród narodowców jest równie dużo homo co na wiecach lewicy, jak nie więcej)? Ba, większość jakich znam głosowała rękoma i nogami na PiS bo mają dość prymitywnych, pozbawionych mózgu neandertalczyków jak Gonciarz i lewica, która na ich plecach i ich kosztem, kosztem ich życia chce zbić polityczny kapitał.
Potem się dziwią, ze i oni są atakowania. Skoro Gonciarz mówi, ze jak ktoś się czuje obrażany ma prawo dać w mordę to co zrobić z marzącymi po pomnikach i symbolach religijnych sprayem "aktywistami" lewicowymi? Na szczęście druga strona jest bardzie j cywilizowana i ich nie potraktowała baseballami.
Jaka jest różnica cywilizacyjna?
Michał Sz. zaatakował pięściami i zdemolował samochód przeciwnika politycznego.
Prawaki polały wodą lewaków w Bielsku Białej i dopiero jak ci rzucili się z pięściami to potraktowali ich gazem pieprzowym.
Sorry ale polanie wodą kontra rzucenie się na kogoś z nożem i pięściami to jednak wolę prawaków. Jakoś bezpieczniej się czuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 sierpnia 2020 o 1:59

S SUPERSOKOL
0 / 0

Po pierwsze nie prawdą jest, że w organizacjach prawicowych jest taki sam odsetek homoseksualitów co w lewicowych. Yo wyssana z dupy hipoteza bez jakichkolwiek faktów.

Załóżmy, że nie mam racji. W takim razie dlaczego aktywni homoseksualiści w organizacjach prawicowych nie organizują wraz z lewactwem ponadpartyjnie marszów rzekomej "równości" LGBTQ+??? Odpowiedź jest prosta -nie jest jak piszesz, ponieważ homoseksualizm nie jest zjawiskiem występującym naturalnie tylko efektem czerwonej propagandy i czerwonego wychowania. To dlatego lewactwo skupia homoseksualistów i nie są rozdytrybuowani po równo. Homoseksualizm to czerwono-nazistowskademagogia, a nie zjawisko naturalne. Rownomiernie i niezależnie politycznie to ludzie łapią grypę, a nie homoseksualizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem