Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar allmaechtig
+2 / 12

Ta królowa, trochę transwestytę przypomina, nie wygląda na Elżbietę II, ale może po prostu tego dnia nie zrobiła makijażu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mala1989
+41 / 57

Brzmi przerażająco, trochę jak terroryści islamscy i policja islamska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
0 / 6

@ObywatelWszechswiata nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-2 / 6

@ObywatelWszechswiata Spoko - po prostu dziwi mnie to że (ogólnie rozumiana) lewa strona stwierdza że jak ktoś chce mieć armie to na pewno tylko po to by napadać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+1 / 1

@mala1989 Mówiłem Jesteśmy kolonia Watykanu a partia jaką sobie ufundował kościół budują państwo wyznaniowe na wzór Talibanu w Afganistanie czy Irańskiego szyityzmu ze strażnikami rewolucji tyle ze w wersji katolickiej.. Już palą książki , jeszcze kilka chwil i zaczną palić ludzi na stosach albo zagonią do obozów pracy z napisem Arbeit macht frei .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

@0bcy
"kto nie będzie żywił swojej armii będzie żywił armię cudzą"
"chcesz pokoju, szykuj się do wojny"

A potem masz tzw atak uprzedzający ... Wojna w imię pokoju jak ją nie nazwiesz , zawsze przynosi śmierć i zniszczenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
0 / 0

@killerxcartoon

Rozumiem, że według ciebie to źle że polacy mieli armie która broniłą nas przed komupantami bo wojna o pokój zawsze przynosi śmierć i zniszczenie?

Odróżnij proszę wojne w imię pokoju od wojny obronnej.

Weź chociaż BLM ze stanów... czarni chuligani bezkarnie napadali na sklepy i okradali budynki, kolejnego dnia włamali się na kolejną posesje, podeszli do domu - dwoje właścicieli wyciągneło spluwy i co? I czarni bandyci nawet się nie zbliżyli i odeszli....

Dzięki temu że ci ludzie mieli obroń dzięki temu nic się nie stało - jakby nie byli uzbrojeniu to skończyliby tak jak pozostali.

Tutaj będzie dopodobnie - banda chuliganów napada na ludzi i niszczy ich włąsność, jak ludzie się uzbroją to bancdyci będą się bali napadać i wszytsko się skończy - stąd powiedzenie - chcesz pokoju szykuj sie do wojny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+2 / 2

@0bcy Dywaguje o wojnie o pokój i pokojowej armii. Oraz o debilności pojęcia i przydatności żołnierzy Chrystusa. Przypomnę ci takie powiedzonko Jeśli bóg jest z nami a wróg się nie boi , to kto jest z nim.
- Religi to opium dla mas głupców, słuzące ogłupianiu i kontrolowaniu ludzi. Zniewala umysł , niszczy samodzielność myślenia wytwarzając poddańczość i służebność wobec cwaniaka jaki poucza ich jak mają żyć
- Wojna to akt przemocy politycznej służącej interesom wąskiej grupy sarych ludzi u władzy jaka wmawia za pomocą propagandy młodym ludziom z biedoty i klasy średniej by walczyła i oddawała życie za te interesy.
- Niesamodzielni intelektualnie ludzie w mundurach stanowią tyranię tego świata i jakoś dziwne swoją przemoc wobec tych co nie uznają ich władzy oraz tych jakich kazano im uznać za wrogów zawsze tłumaczą "Ja tylko wykonywałem rozkazy"

To są moje przemyślenia które można nazwać filozoficznymi choć są logiczna odpowiedzią na zadane pytanie Co sprawiło że Wania z Malinowki chciał zabić z wzajemnośćą Hansa z Glatzu podczas I i II wojny światowej
(oj @Ryzykant będzie miał pole do popisu by wytykać mi filozofię).

Nie kwestionuje potrzeby posiadania Armii. Ale kpie z głupich kmiotków jacy dokładają do tego wierzenia religijne twierdząc że to patriotyzm. Jestem Realistą ,Racjonalista pragmatykiem i w dużej mieże sceptykiem wobec wszystkiego. Życie to nie gra RPG i Inkantacja religijna kapłana typu błogosławieństwo nie da palladynowi +5 do obrony , dodatkowe życie czy magiczną tarczę i odporność na kóle. Tak się nieszczęśliwie skalda że widziałem wojsko od wewnątrz wprawdzie kawałek czasu temu ale z opisu znajomych aż tak dużo się nie zmieniło. Akurat widziałem jak to wygląda na poziomie sztabowy i okresie wielkiego kryzysu i powodzi. Dało mi to sporo do myślenia. Nasza armia i jej potencjał militarny jest w większości niestety na pokaz. Armia jak nie walczy obrasta w tłuszcz i piórka oraz niewyobrażalna biurokrację. Co wyszło właśnie w tamtym okresie bo nic nie działało jak trzeba i tak zwana SZTUKA , niekompetencja , pijaństwo , korupcja i brak organizacji i planowania czy raczej planowanie na papierze ukazały się w całej okazałości. Pokonała przecież nas zwykła woda i nikt nie strzelał ani nie bombardował...
Z kolei trzymanie pełnej armii pod potrzeby wojenne jest niewyobrażalnie drogie i nie stać nas na to . Czego doświadczyliśmy. Jaruzelski strasznie parł na armie i jej rozbudowę i na to szły wydatki i rozrost przemysłu ciężkiego militarnego co skończyło się zwałem niewydolnej gospodarki i brakami innych artykułów co pogłębiło centralne planowanie mikroekonomią jakie się totalnie nie sprawdziło. Kolejnym problemem to doktryna wojenna jaka zakłada prowadzenie wojny w stylu wojny w Koreii czy może w Wietnamie. Co skończy się tak samo jak nasze starcie w II wojnie światowej gdzie taktycznie nas rozniesiono mimo heroicznyc gdzieniegdzie wysiłków. Kolejna wojna będzie wojną zautomatyzowaną gdzie dominować będzie zrobotyzowany lub zdalnie sterowany system walki, By ją wygrać będzie trzeba nie więcej żołnierzy jak dawniej tylko więcej sprzętu i technologii. A z tym u nas krucho. Żołnierze też będą potrzebni ale poza sprawnymi fizycznie jacy zbyt inteligentni na ogół nie są, potrzeba specjalistów do obsługi sprzętu, a z tym jest problem o czym świadczy np nie zadziałanie fotela przy ostatnim wypadku Su 22 spowodowane niekompetencja i wymianą śrub jakie nie ściął ładunek sekwencyjny. Nie mamy własnej myśli intelektualnej bo przez 30 lat zwiększano ilość kierunków humanistycznych a nie kierunków ścisłych technicznych , likwidację techników , nie wspominając o idiotycznym finansowaniu teologi czyli psełdonauki o zmyślonym przyjacielu. Nasz przemysł jest w ruinie. Mamy zachodnie montownie robiące dla zachodniego kapitału lub co najwyżej na licencjach a nie własny kapitał i własne rozwiązania. Coś tm usiłujemy sklecać jak Krab i Kryl czy opracować jak Grot. Reszta sprzętu to albo antyki z komuny jak Twardy czy ost

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+1 / 1

@0bcy CD
czy ostatnia propozycja modernizacji ponad 40 letnich BRT albo antyki kupione od sojuszników jak prawie 60 letnie Kobeny. Zakładając starcie ze wschodem sprzęt zostanie szybko zniszczony bez własnych fabryk dobrej organizacji nie mamy szans. A nie mamy nawet własnej fabryki samochodów osobowych a co dopiero własnej technologii informatycznych ,elektronicznych związanych z autonomiczną jazdą. Oglądnij sobie jak wygląda robot Petman firmy Boston Dynamic a to zdjęcia z przed dekady jak utajnili projekt. Coś takiego będzie walczyć + drony + małe quady wyposażone w rakiety przeciwpancerne i karabin maszynowy + podobne skutery wodne jak te w zatoce adeńskiej do patrolowania i szukania piratów. WOT ma jakieś sensowne podstawy obrony terytorialnej i jest lepsze od wojska z poboru, przynajmniej nie są to ciągle nawaleni alkoholicy dewastujący sprzęt. Ale weekendowe wojski raczej nas nie obroni. Najśmieszniejsze jest to że rząd bardziej boi się własnych obywateli niż potencjalnych wrogów o czym świadczy fakt ze jesteśmy 3 czy 4 najbardziej rozbrojonym narodem w europie, Co oznacza że jak nas najada to nawet partyzantki nie będzie jak zorganizować a kosami i szablami nie da się walczyć z takim wrogiem to nie XIX wiek. Fakt rozbrojenia i nie zmieniania tego w połączeniu z wyzyskową gospodarką nastawioną na tanią siłę roboczą pracującą dla montowni zachodniego kapitału świadczy o tym że rządzą nami ludzie pilnujący cudzych interesów. To o ile warto walczyć o kraj to poważnie sceptyczny jestem w tym by walczyć o takie państwo rządzone przez mafie, złodziei i cwaniaków wszelkiej maści politycznej realizującej obce interesy kolonialne. A zwłaszcza obecnej jak pod fasadą maski nachalnej religijności na pokaz kryje ogrom niekompetencji ,korupcji złodziejstwa i cwaniactwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2020 o 2:13

avatar 0bcy
-1 / 1

@killerxcartoon Na częsci rzeczy się nie znam więc zaufam na słowo. Troche chyba odbiegł pan od tematu - sprawa jest prosta i nie wiem czego można tu nie rozumieć.
Banda anarchistów spod tęczowego szyldu napada na obywateli i narusza ich prawo własności więc obywatele się organizują aby bandyci nie mogli tak łatwo naruszać ich praw... i tyle.

Co sie dzieje w stanach? Chodzi ta cała banda BLM, policja nic nie robi a ci bandyci niszczą, palą i plądrują... i robią to tam gdzie obywtele nie są zorganizowani i uzbrojeni... bo jak okazuje się że obywatele mają broń to bandyci z BLM już sie do nich nie zbliżają...

I to samo jest tu - bandyci napadają ludzi, napadają na prawo własności i ludzie zaczynają się organizować - może sama organizacja wystraczy aby bandyci przestali napadać na ludzi i tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-1 / 1

@0bcy
Ja to widzę inaczej . Ludzie w USA i to nie tylko kolorowi buntują się przeciwko wyzyskowi , rasizmowi i brutalnym rządom bogatej elity. Łykasz za dużo propagandy. USA to nie raj na ziemi to podobny koszmarek jak ZSRR tyle że na innym poziomie i w innych aspektach Polska ma maślane oczy w stosunku do USA zwłaszcza ta opcja polityczna i przypuszczam że nie śledzisz różnych spraw w USA jakie wstrząsały opinie publiczną. A takich takich morderstw jak Floyda było wiele i nie dziwie się ze ruszyli się z pałkami , widłami i pochodniami. Niczym nie różni się to od naszego zrywu w latach 80 przeciwko komuniy (pamiętam jak wyglądały sklepy w centrum nowej huty) czy od protestów w Hong-Kongu , tych w Iraku , Chile czy francuskich żółtych kamizelek.

A jak widzę sprawy w Polsce. Banda ogłupionych religijnie tępaków z małych wioch i miasteczek usiłuje rościć sobie prawo do ograniczania praw innym osobom. Z narracją praktycznie niczym nie różniącą się do nazistowskiej. Ludzie maj prawo pokojowo manifestować a nie raz działacze prawicy usiłują to uniemożliwić do tego usiłują zastraszyć osoby chcące manifestować ... i to tylko z uwago na swój światopogląd...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Robalus1970
0 / 0

@killerxcartoon Przepraszam że się tak wetne w temat w tym miejscu. Przeglądam YouTube i nie trafiłem na prezentacje Boston Dynamic i innych firm zajmujących się robotami. Ale jeśli te filmy to tylko tak by pokazać nam zwykłym zjadaczą chleba że coś tam robią, a faktycznie poziom prac jest bardziej zaawansowany to za 10 lat góra na polu walki mogą być roboty podobne do T-1000 lub bardziej wyspecjalizowane w zadaniach... Pole walki zmienia się i my ze sprzętem który posiadamy to możemy jedynie za statystów robić...

https://www.youtube.com/watch?v=hSjKoEva5bg

https://www.youtube.com/watch?v=3ldJswGpkjY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2020 o 1:05

K killerxcartoon
0 / 0

@Robalus1970 .. masz schizofrenie czy problemy z kojażeniam faktów..
Pierwszy załączony film przez ciebie to realne pokazy robota ATLAS .. z okolic 2000 roku właśnie firmy Bostan Dynamic , Petman jest rozwojową jego wersja dla Wojska.
Tu masz jego testy z około 2010 roku.
https://www.youtube.com/watch?v=tFrjrgBV8K0
Widziałem jednak na chwilę wrzucony do sieci materiał jak chodzi samodzielnie i wykonuje polecenia w tym otwórz drzwi przynieś zatrzymaj się czy wsiądź do samochodu i jedź za mną czy zaparkuj samochou w garażu.. teoretycznie będzie mógł używać sprzęt i broń przeznaczone dla ludzi. Nowych materiałów nie ma a te zniknęły więc wojsko go kupiło.. za to po kilku latach zrezygnowało z muła Boston Dnamic bo był byt hałaśliwy i powodował pewne problemy. Od niego do T-800 to tak z dekadę będzie..

Warto oglądnąć jak poszła do przodu protetyka. Są protezy przez jaki można odczuwać i taki jakie przenoszą mechanicznie na kikut i są z wszczepami w system nerwowy , są już działajace bajpasy uszkodzonego rdzenia.
z 15 lat temu były pierwsze udane próby z protetyką gałki ocznej gdzie podłączano się pod nerw wzrokowy.. jakieś 64 elektrody i gościu widział kontury .. kilka lat później było już 64 tysiące u innego pacjęta i potrafił przeczytać napisy pisane większą czcionką .
Na MIT z kolei maja skaner aktywności wodoru. A dzięki temu że komórki w składają się głównie z wody a ta zawiera wodór da się obserwować ich aktywność w tym pracę mózgi . I to z precyzja1 mm sześciennego i kilku tysięcy klatek na sekundę. Co pozwala czytać w myślach i obserwować przepływ impulsów w nerwach i to na tyle dokładnie że na podstawie tego da się określić z 90procentową dokładnością jaka literę analizuje mózg przy czytaniu.
A armia USA zamówiła w DARPA badania nad elektronicznymi stymulatorami mózgu jakie mogły by zastąpić stymulację farmakologiczna oraz zapewnić bezpośrednia komunikacją z mózgiem . a to oznacza że niebawem będzie... coś na wzór Matriksa , Ghost in the shell czy Johny Mnemonic

A u nas tracimy czas na teologię i werzenia w bajki dla dzieci..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2020 o 2:59

avatar Xar
+19 / 31

Jednostka wybitnie specjalna, rozumiem, ze maja karabiny na wode swiecona i pilnuja przestrzegania 10 przykazan na froncie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xardas132
+3 / 5

Jak będą przestrzegać piątego przykazania to mają trochę przegwizdane na froncie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar komivoyager
+4 / 8

@Xar jednostka specjalnej troski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+9 / 15

@0bcy znajac z historii jak wygladalo "sluzenie bogu" troche bym sie bal takiej organizacji. Krzyzowcy to nie jest najlepszy przyklad...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Johny_B
+18 / 32

Kolejnym krokiem będzie "Gott mit uns" na klamrach pasów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-5 / 9

@Johny_B Hitlerowi nie pasowało i widzę wam też przeszkadza... nic się nie zmienia, jak to mówią nihil novi sub sole.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+4 / 6

@0bcy Jezus miał apostołów, którzy byli pokojowo nastawieni, głosili ewangelię i prawdy przekazane przez Jezusa ludziom dobrej woli. Ale jeśli pojawiają się żołnierze tzn., że co? Ze będzie wojna?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-1 / 7

@dncx A gdzie Jezus potępił instytucje państwa czy wojska?

"Pytali go też i żołnierze: «A my, co mamy czynić?» On im odpowiadał: «Nad nikim się nie znęcajcie i nikogo nie uciskajcie, lecz poprzestawajcie na swoim żołdzie»."

A co do słów Jezusa:
Lecz teraz […] kto ma trzos, niech go weźmie; tak samo torbę; a kto nie ma, niech sprzeda swój płaszcz i kupi miecz! Albowiem powiadam wam: to, co jest napisane, musi się spełnić na Mnie: Zaliczony został do złoczyńców. To bowiem, co się do Mnie odnosi, dochodzi kresu. Oni rzekli: ‘Panie, tu są dwa miecze’. Odpowiedział im: ‘Wystarczy’.

Wiesz Jezus mówił wiele o miłości i wybaczaniu - ale to że trzeba miłować i wybaczać nie stoi w sprzeczności z tym że trzeba sie bronić i czasami użyć siły - jak chociażby sam Jezus wyrzucający kupców z pustyni - kiedy wziął bata i ich pogonił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+1 / 1

@0bcy z pustyni. chyba ze swiątyni? Rozumiem, ze to błąd w pisowni To, że Jezus nie potępiał żołnierzy ani urzędników (tak jak nałożnic i bogatych) nie oznacza, że ich chwalił zawsze, ale też, ze byli częścią jego pomocników i asystentów (jeśli to tak można dziś nazwać). A o to się tutaj rozchodzi. Żołnierze Jezusa, brzmi groźnie, złowieszczo, a narracja jest taka, że każdy żołnierz zawsze przygotowuje się do wojny bo po to jest. A do wojska powołuje się właśnie wtedy gdy szykuje się wojna. Czyżby KK chciał komuś wypowiedzieć wojnę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-2 / 2

@dncx Oczywiście że chodziło o świątynie - i raczej była to autokorekta niż literówka.
A co do wojny - Wojna już została wypowiedziana kościołowi - nie wiem czy pan wie ale żołnierze Chrystusa zorganizowali się po to by zapobiegać kolejnym atakom na kościół.

Żołnierzy można powołać do ofensywy ale można powołać ich do defensywy... i z defensywą mamy do czynienia... Nie wiem czy zna pan geneze powstania ŻCH - sodomici wdzierają się do kościołów i wywieszają np na posągach jezusa symbole grzechu - ŻCH powstwali po to aby temu zapobiegać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+1 / 1

@0bcy W państwie prawa od ochrony i obrony obywateli i ich mienia są policja prokuratura oraz prawo, które tworzą rządzący. Tworzenie jednostek paramilitarnych jest swoistym kuriozum. Tzn. że co? Że policja nie radzi sobie ze swoimi obowiązkami? Że prokuratura nie chce by prawo było przestrzegane? KK nie jest przez nikogo atakowany tak jak sobie owy KK wymyślił. Jednakże, każdy słaby twór, który ma gliniane nogi, nie potrafi sam na nich ustać, musi mieć jakieś podparcie. Silny, sprawny twór sam sobie radzi. Nie potrzebuje podpórek. KK jest dziś słaby, skoro przewraca go kilku gejów wywieszających flagę na pomniku. Wieć wymyśla się ZCH by mieć podpórkę, paramilitarną, która rzekomo ma strzec owego KK przed zagrożeniami. Przypominam, że obecna władza ma silne podparcie KK i ich hierarchów. Władza jest dziś mocniej zintegrowana z ołtarzem niż jakakolwiek władza po 1989, a pewnie i przed 1939. Zatem ta władza bronić powinna zaciekle ołtarza. Ale widocznie tego nie robi skoro powstają jednostki paramilitarne, które będą bronić przed rzekomymi atakami KK. I teraz pytanie: Jak to mają zinterpretować myślący ludzie? Czy państwo jest słabe bo nie potrafi obronić ołtarz przed tymi, którzy chcą na niego się targnąć?. Czy KK jest na tyle słaby, że musi mieć swoje wojsko bo nie ma co liczyć na państwo i wiernych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2020 o 22:03

avatar 0bcy
-1 / 1

@dncx
W państwie prawa - każdy ma prawo do samoobrony. NIe rozumiem poglądu że gwałcona kobieta nie może się bronić tylko ma zadzwonić na policje i czekać... a coraz więcej osób ma takie spojrzenie na samoobrone "jest policja więc nic nie rób"

Co do ataku na kościół - no nawet wczoraj grupa chuliganów LGBT zatorowała ludziom wejście do kościoła aby nie mogli wejść na msze... jak to nie jest atak na kościół to co?

Zgadzam się z tym, że KK jest dziś słaby m.in dlatego że forsowana jest ideologia fałszywego miłosierdzia które jest mylone z pobłażliwością... i włąśnie dlatego że kościół jest słąby organizowane są grupy które będą go wspierać.

Co do obecnej włądzy i ich poparcia KK... ja to idze inaczej.... kilku byłych komunistó ma poparcie u innych komunistów którzy podczas transormacji przybrali biskupie sutanny i tyle... obecna władza jest prodemokratyczna - czyli idzie w populizm, wie że dużo ludzi chodzi do kościoła więc udają pobożnych katolików... ale jak chodzi o konkrety to umywają rączki - przez co katolicyz są pozostaweni sami sobie

Po prostu szanowny rozmówco inaczej widzimy obronność. Ja uważam, że policja jest po to by obronić mnie wtedy kiedy sam nie daje sobie rady.
Jeżeli ktoś się do mnie włamie - a ja widzę że dam mu radę, to nie dzwonie po policje tylko po karawane.
Jak sodomici napadają na kościoły to - jeżeli jesteśmy silniejsi dzwonimy na pogotowie by wzieli pobitych sodomitów - a jak jest ic więcej i są silniejsi - dzwonimy na policje by policja nam pomogła.

Ja tak widzę sferę obronności - policja jest po to by bronić ludzi wtedy kiedy sami sobie nie dają rady... a nie po to by bronić ludzi przed każdym nawet najmniejszym przejawem agresji bo to absurd.

Prosze sie zastanowić nad tym co pan mówi... kościół jest słaby dlaczego? Bo 3 gejów może powiesić sodomską falgę tak? No to jak Kościół się organizuje żeby do tego nie do puścić to według pana oznacza to... jego słąbość? A co oznaczałoby jego siłe? Że nic nie robi i czeka aż policja przyjedzie? No to jest właśnie słabość...

Według mnie kościół jest słąby ale zaczyna się organizować i odzyskiwać siłe - az tego co widzę według pana to że kościół zaczyna się organizować i zapobiegać chuliganerii... ma świadczyć o tym, że jest słąby... No słaby byłby chyba jakby sie nie orgazniował i czekał tylko na policje

Pozdraiwam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomek697
+14 / 20

"(..) do tej pory nie słyszałem, żeby Jezus miał żołnierzy"

No skoro to są pierwsi Żołnierze Chrystusa, to trudno żeby byli za czasów Jezusa :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Duergh
+10 / 18

Tak tylko przypomnę o średniowieczu gdzie było trochę zakonów oddanych Chrystusowi...
Chyba że uważasz że rycerz nie był swoistym żołnierzem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bloodonice
0 / 4

@Duergh Tak, było trochę tych zakonów, co zakrawało na ironię, zważywszy na słowa Jezusa:
"Włóż miecz swój do pochwy; wszyscy bowiem, którzy miecza dobywają, od miecza giną." MT 26,52

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matek1998
+18 / 24

W Polsce Jezus pomału gromadzi armię, są już rycerze, teraz żołnierze. Ciekawe jakie jeszcze powstaną formacje. Chociaż patrząc na zamieszczony obrazek, Panowie bardziej przypominają piłkarskich kiboli, niż sług Jezusa. Mam tylko nadzieję, że ich zadaniem nie będzie obrona i wpajanie wiary katolickiej pięścią i pałą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Logon
+7 / 11

@matek1998 Za miesiąc zostanie powołana Boska Husaria.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar komivoyager
+1 / 3

@Logon chyba już gdzieś widziałem typa ubranego w koszulkę z takim napisem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-4 / 10

@matek1998
mnie nie przestaje zdumiewać ta logika typu
"Patrz, oni nie chcą aby ich atakować, jeszcze chwila i zaczną napadać na innych".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PrezesGanguNieudacznikuff
+7 / 19

Nie da się jednocześnie służyć Bogu i Ojczyźnie. I jest na to odnośny akapit. Powinni to chyba wiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vinho
0 / 0

@PrezesGanguNieudacznikuff A ten "odnośny akapit" nie dotyczył czasem mamony?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PrezesGanguNieudacznikuff
-1 / 1

@vinho Również, ale nie tylko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2020 o 11:58

avatar mietek888
-5 / 7

@tawarisz12 Raczej pokaz ignorancji autora demota.
Przykład: "Weź udział w trudach i przeciwnościach jako dobry żołnierz Chrystusa Jezusa" (2Tm2,3)
Ef 6, 13-17
Łk 3,14b
Łk 22,36-38
... i dziesiątki innych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+8 / 18

Jestem wierzący, ale to jest przesada!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Samoyed
+4 / 8

@0bcy A, to teraz juz sa grupy LGBT, a nie jeden przypadek odosobniony? Opowiedz o tych grupach, ktore napdaja, bija i niszcza. W zamian opowiem ci troche o napadaniu, biciu i niszczeniu "pedalow" przez grupy obronne Chrystusa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-1 / 5

@Samoyed No grupy - przecież margot w prywatnej rozmowie przyznał że mają taki "sport" że napadają na tych z którymi sie nie zgadzają - była to prywatna rozmowa między nim i jego dziewczyną oraz pięcioma dziennikarzami - byłą to rozmowa z profilu prywatnego jeszcze sprzed całej afery która niestety wyciekła do opini publicznej..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2020 o 14:34

S Samoyed
+2 / 6

@0bcy Jaaasne, ok, konkretnie: kto kogo gdzie napadl i co zniszczyl I dodaj te inne grupy, bo Margot to jeden przypadek. Chociaz, jezeli dodasz gdzie co z mityczna "grupa" zniszczyli, bedzie milo. Jedziesz zolnierzu! KONKRETY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-1 / 5

@Samoyed tu uniemożliwiają wejść wierzącym do kościoła
https://demotywatory.pl/5017705

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2020 o 15:05

S Samoyed
+3 / 11

@0bcy KONKRETY.
Zreszta zlituje sie nad toba, bo konkretow nie bedzie, to widac.
Banda kiboli zamierza napadac i bic ludzi w imie Chrystusa, twierdzac, ze sie bronia przed jedna osoba, ktora ironicznie powiedziala, ze ma taka zabawe. Bo to byla ironia, Trzeba byc serio cwierc mozgiem, zeby to wyrwac z kontekstu i przedstawic jako "dowod". Ci "zolnierze" to zwykli BANDYCI, tam mierne zakichane istotki,, ze za swoje marne zycie zamierzaja sie odgrywac na kimkolwiek, a jeszcze do tego dopisuja ideologie. NIKT o zdrowy spojrzeniu na swiat, innymi slowy ZADEN normalny czlowiek nie uzna, ze kosciol w tym kraju jest w jakikolwiek sposob zagrozony. Powinien byc i to kwestia zmiany tej zasranej wladzy, ale na razie nie jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
+2 / 4

@Samoyed
Tu (i jest to wykroczeniem) zagłuszają i utrudniają w zbieraniu podpisów pod projektem ustawy
https://www.tysol.pl/a52036--video-Tak-agresywny-bojowkarz-Michal-Sz-ps-Margot-prowokowal-pikiete-Stop-pedofilii-?fbclid=IwAR0CEJaEcE5PL11ABNBaBGk7hualKH5x4YFS6Ab9lRA-FkPqvA3VNT5tCfM

Ogólnie rozumiem to - każdy żyje w jakiejś bańce informacyjnej - ja też - ale warto czasem spobować samodzielnie wyjść poza tą bańkę. Twierdzenie że to LGBT nic złego nie robi i był tylko jeden incydent świadczy o bardzo mocno zmakniętej bańce informacyjnej - co chwila gdzieś coś robią - ostatni modne jest demolowanie cudzej własności i wieszanie na niej swoich flag

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
+1 / 3

@Samoyed
A więc twiedzisz że stwierdzenie że będą napdać na ciężarówki było tylko żartem i napady na ciężarówki nie ma z tym nic wspolnego?

A co do żołnierzy Chrystusa to wiesz w ogóle jaka była geneza ich powstania?
Grpa aktywistów LGBT wdarła sie na nieswój teren i wieszała swoje flagi na udzej własności... i aby to sie nie powtórzyło gdypa zwykłych ludzi stała koło kościołów i nie pozwoliła aby aktywiści LGBT po raz kolejny obklejali nie swoje rzeczy swoimi flagami..

Żołnierze Chrystusa to grupa która broni kościołów przed LGBT a nie która napada na LGBT.... prosze zapoznać się z genezą i z tym skąd sie to wzięło i co było powodem ich powstania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
+2 / 6

@Samoyed
TU masz żołnierzy Chrystusa i to skąd się wzieli - żadni kibole napadający na ludzi tylko kilku starych facetów którzy stoją koło kościoła po to aby sodomici znowu nie niszczyli cudzej własności

https://www.donald.pl/artykuly/JYosFmCm/warszawa-zolnierze-chrystusa-zaczeli-pelnic-warte-pod-pomnikiem-zeby-zapobiec-dalszym-profanacjom

Mnie po prostu przeraża to, ze grupy zwykłych ludzi się organizują przeciwko napadom sodomitów a tacy ludzie jak ty zamiast stać po stronie tych którzy są napadani stajesz przeciwko nim bo "na pewno to kibole i zbierają sie by napadać innych"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2020 o 15:20

S Samoyed
0 / 4

@0bcy Wyglada na to, ze ty naprawde w te bzdury wierzysz... To jest... smutne, chyba. Czekam na konkrety, te zorganizowane napady, a nie w kolko ta sama sprawa, tylko z innych ujec. Ta ciezarowka ma zakaz propagowania faklszywych tresc i sama w sobie jest brutalnym atakiem na ludzi o innej orientacji. Atakowanie tego smiecia JEST OBRONA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-1 / 1

@Samoyed xD
Jak możesz mówić, że to jedna i ta sama sytuacja z różnych ujęć? xD
Oglądałeś ty je chociaż? Bo już serio bez przesady...
Jest film gdzie ofijalnie przyznają się do tego że będą napadać na ludzi.
Są rózne nagrania z róznych ataków...
A ty twierdzisz że ten filmik to żart a te ataki to jeden atak i na pewno nie ma nic wspolnego z deklaracją że będą atakować...

A co do ciężarówki - ciężarówka jedyne co robi to informuje o oficjalnej treści karty LGBT+ i nic poza tym.
W czym masz problem?

PS - jeżeli wierzysz w to że treść cięzarówki jest nieprawdziwa to możemy o tym porozmawiać.
Jeżeli twierdzisz że cięzarówka ma zakaz poruszania to zgłoś policji to że wciąż się porusza (a nie ma zakazu poruszania bo widziałem pismo w tej sprawie bo wciąż znajdują się naiwnicy którzy w taki zakaz poruszania wierzą)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2020 o 21:52

F konto usunięte
0 / 0

@0bcy To, co do tej pory napisałeś, a zwłaszcza to, co pominąłeś, choć nieudolnie, wskazuje, że ta "formacja" to zwykłe kibolskie łobuzy, którzy szukają "ideologii" a w zasadzie parasola dla czynów chuligańskich wymierzonych przeciwko tym, którzy im się nie podobają. Hitler miał SA, a wy komu służycie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2020 o 21:53

avatar 0bcy
0 / 2

@Samoyed Jak ja tego nie rozumiem, aktywiści LGBT w wywiadach oficjalnie mówią, że będą organizowac napady, które organizują... napadają na ludzi i niszczą ich własność, wyzywają ludzi, opluwają, zagradzają im przejścia, wywieszają znaki grzechów na symbolach religijnych... grupka ludzi postanowiła stać koło kościołów i nie pozwolić im na to by w koło niszczyli cudzą własność... a ty zamiast stać po ichstronie stajesz po stronie bandy która która oficjalnie przyznaje sie do tego że napada na innych.... kim ty jesteś? Jaką logiką się kierujesz? jakie wartości wyznajesz?

CZy jak ja będę obsprejowywał twój samochód a ty mnie pogonisz to znaczy że jesteś kibolem? No na litość...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-2 / 2

@F18_hornet xDDDDDDDDDDDD
No dobra - rozumiem - jak ktoś nie chce dać się pobić homoseksualistą to jest to chuligan... okej - rozumiem to jest twoja logika i już nic tego nie zmieni...
LGBT może napadać na ludzi, bić ich, opluwać, niszczyć ich włąsność... a jak ludzie się zorganizują by nie być napadanymi to znaczy że to chuligani xDDDDDDDDDDDDDDD

No nic, w niezłej bańce informacujnej żyjesz... no my sie nie dogadamy - według ciebie jak ktoś się broni przed przemocą sodomitów to znaczy że jest chuliganem - no ty tak to widzisz i ja nic na to nie poradze.

Pozdrawiam i życzę otwarcia oczu. Pa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
0 / 2

@0bcy Czyli mam rację. Jesteś kibolem, tylko potrzebujesz "dupokrytki" dla działań sprzecznych z prawem. Wybrałeś kościół jako "alibi", bo to bardzo dobre alibi dla kiboli, od lat. Pamiętam, jak po śmierci Wojtyły kibole udawali jak bardzo są wierzący, jak mówili o sobie jako o pokoleniu JPII i tym podobne bzdury:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-2 / 2

@F18_hornet xD
Czyli mam racje - jesteś obrońcą chuliganów (i do tego oficjalnie popierających pedofilie w swoic dokumentach)
Nie dość że popierasz chuliganów napadających na ludzi to jeszcze z ich ofiar robisz kiboli jakby miało to usprawiedliwić to że napadają oni zwykłych ludzi tylko dlatego że mają inne zdanie niż oni.

Skąd tacy ludzie się biorą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 sierpnia 2020 o 0:16

F konto usunięte
+1 / 1

@0bcy Wiesz, kibolku, dorabiasz ideologię do polityki. Jesteś ofiarą aktywistów LGBT? Uderzył cię ktoś? Znieważył? Naprawdę? Śmiech na sali. Szukasz pretekstu by móc im dowalić i przyoblekasz się w szatki rycerza:):):). Kościół nie takie patologie błogosławił! A to, co chcesz robić jest patologią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-2 / 2

@takj Obcy wystarczająco dużo napisał, by odkryć się zupełnie jako kibol-narodowiec. Trzeba tylko umieć czytać:) Ten rycerz-zadymiarz i wiara w boga wzajemnie się wykluczają, niestety. I zgodzę się z tobą, to, co pisze "obcy" jest praktycznym stosowaniem nazistowskiej propagandy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-1 / 1

@F18_hornet po czym na litość zdefiniowałeś mnie jako kibola skoro w życiu nie byłem na żadnym meczy i w życiu nikogo nie pobiłem? Bo uważam, że ludzie powinni się bronić? Czy jak ktoś ciebie napadnie i się będziesz bronił to znaczy że jesteś kibolem? No na litość...

Bandyci z LGBT napadają ludzi a ty oskarżasz o bycie kibolami tych którzy chcą się bronić przed bandytami - super logika...

No ale po twoich postulatach widzę że jesteś bandytą zLGBT który chce zrzucić wide na napadane osoby.

No nic na to nie poradze, bandyta broniący bandytów....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+1 / 1

@0bcy Kibol to stan umysłu! I ty właśnie jesteś kibolem, który myśli, że myśli, a do tego jeszcze nieudolnie usiłuje manipulować moimi wypowiedziami. Za krótki jesteś na polemikę ze mną:) Bez odbioru!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
0 / 0

@F18_hornet za krótki jestem na polemike z kimś kto uważa że bojówki sodomitów powinny móc bezkarnie napadać ludzi bo jak ludzie chcą się bronić to znaczy że są kibolami i tym bardziej im się należy.

Zwykłą zagrywka bandyty - napadaj innych i wmawiaj wszytskim że to ci napadani są bandytami...

Jak na razie tylko bojówki LGBT napadały ludzi - ludzie sie organizują żeby się bronić a ty zamiast narzekać na tych co napadają narzekasz na tych co się bronią... to jest stan umysłu kibola bandyty i nic nie poradze na to że wychodzisz z takiego założenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+12 / 24

Powiedzcie mi teraz, że religia nie odbiera rozumu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mietek888
-5 / 13

@Ashardon Nie odbiera, a przynajmniej nie wszystkim. Łatwo się uogólnia. Nie bronię tej konkretnej grupy bo nich nie znam, ale takie wrzucanie wszystkich do jednego wora jest na takiej samej zasadzie jak rasizm.

Warto też wiedzieć co się krytykuje, kilka wpisów niżej napisałem trochę o tym, że bycie żołnierzem Chrystusa to nic nowego (oczywiście należny to właściwie rozumieć).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Samoyed
+2 / 6

@Ashardon Trzeba jeszcze rozum miec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
+2 / 12

O jakiej krolowej mowa.? Bo jedna o jakiej slyszalem to Brytyjska....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
0 / 2

lol. musze sobie sam skomentowac, bo ciekaw jestem za co te minusy? za pytanie? Czy to kogos obrazilo?

p.s. pytam bo w boga nie wierze i katolikiem nie jestem, wiec nie wiem o jaka krolowa chodzi... A jesli mnie katolicy minusuja to pokazuje wiecej o was i jacy "dobrzy" jestescie niz o mnie, bo zadalem pytanie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar odie
+2 / 6

A Krzyżacy to niby kim byli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stokro5
+6 / 14

To jest takie nasze SS !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
0 / 0

@stokro5 Bardziej SA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pergamin
+3 / 7

Nie wiedziałem, że mamy w Polsce monarchię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peghehe
+7 / 19

i czym sie ta banda tepych pi.. .zd rozni od ciapatych terrorystow? gotowiu walczyc ze soba na smierc i zycie o te sama historie opowiedziana w innym czasie w innych czesciach swiata . mamy XXI wiek i ludzie powinni byc madrzejsi ale w kaczystanie robia sie coraz glupsi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geralt07
+4 / 4

A TEMPLARIUSZE?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+5 / 13

@0bcy a teraz zastanow sie, czy przedstawiony w bibli Lot jako jedyny sprawiedliwy w Sodomie i Gomorze zachowaj sie dobrze chcac wyprowadzic na zbiorowy gwalt swoja zone i corke dziewice, by chronic dupy swoich gosci plci meskiej.
Oto jakiej moralnosci uczy biblia, wiec nie opieralbym tego co wolno a co nie na biblii...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kriseq1970
+5 / 7

@0bcy hmm... pierwsi chrześcijanie dawali się pożreć lwom modląc się. Nikt się nie bronił. Prosto z areny szli do nieba.
Jezus w ogrodzie oliwnym uzdrowił Malchosowi ucho odcięte przez Piotra.
Nigdzie nie piszą o żołnierzach/rycerzach Jezusa.
Wszystko co przyszło potem to wypaczenia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-2 / 10

@kriseq1970 Pierwsi chrześcijanie dawali się pożreć na arenie i jak widać dzisiejsi ateiści znowy by chcieli powrotu do tamtych czasów.

Nie wiem czemu piszesz zdanie "Nigdzie nie piszą o żołnierzach/rycerzach Jezusa."

Skoro otwierając Pismo czytamy -

"Cierp wespół ze mną jako dobry żołnierz Chrystusa Jezusa. Żaden żołnierz nie daje się wplątać w sprawy doczesnego życia, aby się podobać temu, który go do wojska powołał"

nawet nie wiesz jak bardzo mnie słabią tacy janusze ateizmu którzy ani razu Pisma nie przeczytali a uważają się za wielkich teologów i znawców religii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kriseq1970
+1 / 5

@0bcy ale wiesz, że to z listu Pawła apostoła do jego syna? Wiesz co ma na myśli mówiąc "żołnierz Chrystusa"? Że chodzi o przestrzeganie nauk Jezusa, który o walce z niewiernymi mówił jedynie "kochajcie nieprzyjaciół swoich"? Że pisze w tym liście o tym, że sam znosi spokojnie cierpienia, by inni mogli zostać zbawieni? Specjalnie dla Ciebie cytat z tego listu skoro masz się za bardzo wierzącego: "A sługa Pański nie powinien wdawać się w spory, lecz powinien być uprzejmy dla wszystkich, zdolny do nauczania, cierpliwie znoszący przeciwności". Nigdzie nie napisałem, że jestem ateistą, a tym bardziej teologiem i znawcą religii.
Pismo święte czytałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
0 / 4

@kriseq1970
Ale prosze odróżnić nie wdawanie się w spory od samoobrony. Co zrobił Jezus jak mu przed świątynią zrobili targowisko? Odszedł w cichości? Czy wziął bata i ich pogonił?
Prosze odróżnić miłosierdzie od pobłażliwości.

Jeżeli ktoś czyni źle ale chce sie poprawić to trzeba mu dawać szanse i wybaczać w nieskończoność, ale jak ktoś robi źle i chce robić źle to jak czytay w liście do rzymian - władza powinna go pogonić przy użyciu miecza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kriseq1970
-1 / 3

@0bcy to nadal są listy, których słowa czasem są kwestionowane nawet w KK, bo oznaczałoby to, że np. kto przeciwstawia się Łukaszence jako władzy jest zły i należy mu się miecz (kara).
Ten sam list Rz 8,35-39 znowu mówi o cierpliwym znoszeniu bólu, śmierci i niesprawiedliwości... nijak ma się to do walki "ogniem i żelazem".
Co do handlarzy w świątyni, a raczej ŚWIĄTYNI, to był to dom Boga. Nie w znaczeniu współczesnym. Tylko prawdziwa jedyna ŚWIĄTYNIA. Nie dziwi jego wzburzenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2020 o 15:29

avatar 0bcy
0 / 4

@kriseq1970
xD
Chyba mylisz Luteran z katolikami. Kościół nie przeciwstawiał się temu fragmentowi - jednak jeśli chcesz wiedzieć jakie jest stanowisko kościoła musisz liznąć trohce teologii - i nie trzeba czekać do stalina, hitlera czy łukaszenki, wystarczyłoby powołać się na Heroda. W kościele mowa jest o tym, że każda władza pochodzi od Boga jak zasada hierarchiczna. I katolik powinien jej podlegać... pod warunkiem że na szczycie jest drabiny włądzy jest Bóg. I tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mietek888
-2 / 2

@kriseq1970 "Nigdzie nie piszą o żołnierzach/rycerzach Jezusa." Ktoś tu nie odrobił lekcji.

"Weź udział w trudach i przeciwnościach jako dobry żołnierz Chrystusa Jezusa" (2Tm2,3).

Oczywiście chodzi tu o walkę duchową. A o co chodzi tej organizacji, tego nie ma w democie. Równie dobrze chodzić o to samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2020 o 17:33

avatar kriseq1970
+1 / 1

@mietek888 ktoś tu nie czyta całego wątku... :D :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar iluminat
+3 / 13

"Cierp wespół ze mną jako dobry żołnierz Chrystusa Jezusa. Żaden żołnierz nie daje się wplątać w sprawy doczesnego życia, aby się podobać temu, który go do wojska powołał." - 2 Tym 2:3-4

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzymas73
+1 / 7

I oto właśnie im chodzi, dobra odpowiedź.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mietek888
+1 / 11

@Tummler Jak nie słyszałeś to poczytaj Biblię np. "Weź udział w trudach i przeciwnościach jako dobry żołnierz Chrystusa Jezusa" (2Tm2,3). Ponadto Bóg często jest zwany Bogiem zastępów. Terminologia wojskowa i związana z walką jest też często używana, nawet w Nowym Testamencie np Ef 6, 13-17. Chrześcijanin powinien być żołnierzem. Oczywiście chodzi o walkę duchową itp. Chociaż w pewnych sytuacjach chrześcijanin powinien walczyć zbrojnie (np w obronie słabszych), tak jak każdy człowiek.

Natomiast jak jest w przypadku tej organizacji to nie wiem co mają na myśli i czy to jest dobre. Ale z kontekstu wpisu nie wynika, że są pierwszymi w historii "żołnierzami", a raczej, że pierwsi u nich.

Jak się czepiać to z głową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cetus13
+1 / 5

@mietek888 Ignorancja panuje dziś straszna, a głupota sama sobą się chełpi pławiąc się w bezwstydzie. Bodaj żadna z dotychczasowych epok dziejowych nie odznaczała się tak głębokim obskurantyzmem, jak czasy obecne. Smutne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mietek888
-1 / 5

@Cetus13 Tak. Ale co masz na myśli? Ignorancję, którą wykazał się autor demota?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cetus13
-1 / 1

@mietek888 Tak, wraz z większością reszty treści przewijających się przez Demoty. Zaglądam tu czasem w ramach, przyznaję, perwersyjnej i zbytecznej rozrywki. Poziom degeneracji i ogłupienia jaki tu panuje jest fascynujący....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cetus13
0 / 8

Najwidoczniej żyjesz wciąż jeszcze nie dość długo aby pozjadać wszystkie rozumy i zabierać głos w tematach sobie obcych. Zapytaj wujka Gugla o termin "Miles Christi" to może ci się coś przejaśni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar balard
+2 / 8

jak on do tej pory działał bez nich.. ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
+2 / 4

@balard Tak samo - przez ludzi którzy m.in tworzyli rózne zgromadzenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2020 o 13:49

L laskala
+3 / 11

W historii świata wszyscy żołnierze, wszystkich religii, doprowadzali do nieszczęść i tragedii popełnianych w imię tejże religii...począwszy od templariuszy i ich wypraw krzyżowych, a skończywszy na muzułmanach i ich zamachach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mietek888
-1 / 9

@laskala No chyba, że walczyli o wolność, bronili słabszych i niesłusznie atakowanych...

Zapoznałeś się z celami i zasadami tej organizacji, że wrzucasz ich do jednego wora z terrorystami? Ja nie, ale może to jest dobrze pojmowane bycie żołnierzem Chrystusa (w Biblii 2Tm2,3).
Natomiast sam pomysł, aby w dobie kryzysu męstwa i metroseksualnych lalusiów podkreślać etos żołnierza jest bardzo dobry.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A An_ders
0 / 8

Powołanie bojówki, która będzie budować w kraju porządki wg "Opowieści Podręcznej".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kanwen
-1 / 9

Zamień " żołnierza chrystusa" na "żołnierza Napoleona" to zamkną cię w psychiatryku. Zamień "Jezusa w wafelku" na "Elvisa w naleśniku" i też cię zamkną w psychiatryku. Zamień wyznawanie mitów z biblii na wyznawanie mitów z Harrego Pottera lub Władcy Pierścieni to również będzie taki sam efekt. Naucz się logiki i kojarzenia podobieństw, a zostaniesz ateistą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-5 / 7

@Kanwen
Kiedy facet twierdzi że jest napoleonem ateiści domagają się zamknięcia go w psychiatryku
Kiedy facet twierdzi że jest babą ateiści domagają się uznania go za babę.

Troche z tą logiką jednak nie do końca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hokek
-1 / 3

oh "miał". zarzynali się z "niewiernymi" jakieś paręnaście wieków, dopóki nie wyszło to z "mody"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-3 / 9

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aqq300
+4 / 6

Kiedyś rycerze - Polacy nabijali na kopie rycerzy z krzyżem na płaszczu. To były czasy, kurłaa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N noe22
+1 / 7

Krzyżowcy to też armia chrystusa była i napie*dala*a polaków ile wlezie, o*pie*dala wam juz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-3 / 7

@noe22 No ci którzy chcieli wprowadzić ateizacje kraju warty i wprowadzili m.in związek wojujących bezbożników oraz prowadzili czasopismo "ateista" też do rozwoju i budowy Polski się nie przyłożyli...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N noe22
0 / 0

@0bcy za to religia sie przyczyniła do rozwoju świata, kopernika mało nie spalili żywcem za inteligencje ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
0 / 0

@noe22 Że co? Kopernik był katolickim duchownym, do publikacji dzieła namówili go inni duchowni, dzieło zostało dedykowane papiezowi który je przyjął... o jakim ty paleniu na stosie mówisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
0 / 0

@noe22 Jeżeli chcesz porozmawiać o wkładzie religii w rozwój nauki to wiesz... to jest jeden z moich koników więc chętnie mogę o tym porozmawiać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-3 / 7

Długo żyjesz ale nie czytałeś pisma to nie wiesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevox
-1 / 7

jest w księdze św Bonifacego rozdział 2 werset 7:
" i wezwał Jezus ośmiu swoich żołnierzy i jeszcze 2 z jednostki specjalnej aby czym prędzej poszli odebrać pieniądze z tacy z niedzielnej mszy i nie ogladali się za siebie"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+3 / 7

Nadal ktoś wierzy, że nie zamieniliśmy się w państwo wyznaniowe? Tylko czekać aż wezmą przykład z Krzyżaków i będą nawracać siłą, krzycząc o wartościach chrześcijańskich, mimo że ich postępowanie jest z nimi sprzeczne. Lub ewentualnie z hitlerowskich klamer "Gott mit uns". No nie powiem, "piękne" wzory do naśladowania. Zwłaszcza jak na najbardziej antyniemiecką partię świata (bo nie oszukujmy się, co na obrazku to PISowskie bojówki).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R restauracja_wietnam
+1 / 3

No cóż, psycholi nie brakuje na tym świecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-1 / 1

Po tym, co zobaczyłam na zdjęciu nie wierzę w ani jedno słowo tego demota. Bardziej wyglądacie na kiboli, którzy chcą zamaskować swoją prawdziwą naturę. Nie kupuję tej ściemy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M morganghost
-2 / 2

Autor jednak za krótko żyje na tym świecie, skoro nie słyszał określenia żołnierze Chrystusa, a wystarczy przeczytać pismo święte: NOWY TESTAMENT - 2 List do Tymoteusza - "Bierz udział w trudach i przeciwnościach jako dobry żołnierz Chrystusa Jezusa "

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jerry54
+1 / 3

Wiara czyni czuba. Gonić to czarne bydło do Watykanu, obtoczywszy zawczasu w smole i pierzu!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar costamzczymstam
0 / 0

banda nienawistnych zjebów, którzy roszczą sobie prawo do Jezusa.. ładnie ładnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F falsen
0 / 0

będą bronić księży pedofilów przed "atakami" opinii publicznej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem