Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1712 1880
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Arbor
+47 / 147

Taaaaak, za peło, to było życie. Kraj mlekiem i miodem płynący. Wszyscy ludzie mili, uśmiechnięci. Biedy nie było. Nowocześnie było. Faszyzm był tylko na marginesie społeczeństwa. Rządzili mądrzy i prawi ludzie. Nie było machloi. Nie było łamania prawa. Politycy byli szczerzy i uczciwi, dotrzymywali obietnic. Wszystkim żyło się dobrze i dostatnie. Cóż za wolność była! Sprawiedliwe sądy i ludzcy, uczciwi urzędnicy, którzy zawsze na pierwszym miejscu stawiali dobro obywatela. W mediach publicznych stawiano na pierwszym miejscu rzetelność, a zaraz po niej obiektywizm. Reformy były udane- wysokie emerytury, szpitale bez kolejek, a w szkołach rozsądne i merytoryczne programy nauczania.

Nic, tylko płakać za tymi czasami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2020 o 21:29

avatar Arbor
+34 / 72

@PMY , widzę. Widzę pogłębianie się w tym, co było wcześniej oraz pogłębianie się w socjalizmie. PIS de facto robi to samo, co poprzednia władza, tylko szybciej, intensywniej i bardziej po chamsku. Nie cieszy mnie to, ale nie tęsknie też za tamtymi czasami. To tak, jakby wzdychać za Niemcami pod sowieckim butem, bo "przynajmniej pociągi jeździły punktualnie i porządek był".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2020 o 21:33

avatar Xar
-2 / 62

@Arbor w 5 lat podwyzka podatkow o prawie 50%, w 2018 najnizwszy skaznik inwestycj iw latach 1998-2018 (tak, nie bedac w Unii inwestowalismy wiecej niz za PiSu), w latach 2010-2018 najmniejsza liczba aktywnych zawodowo wlasnie w 2018. W 2020 rekordowa inflacja i oddanych 40km drog ekspresowych i obwodnic, w planie jeszcze 70km. No istny raj po prostu!
A teraz po reformie emerytalnej kobiety moga miec emerytury mniejsze o az prawie 40%...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+21 / 37

@Xar , no bo przecież ja napisałem, że teraz jest lepiej, niż było, prawda? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PMY
-3 / 61

@Arbor PO miała i ma sporo za uszami. Ale takich przekrętów jak teraz to za Ich rządów nie było. Jak w 2007 PO wygrała wybory to od razu oddzielili funkcję ministra sprawiedliwości od stanowiska prokuratora generalnego, A PIS po objęciu rządów natychmiast te zwierzchnictwo przywrócił. Jak myślisz dlaczego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+20 / 34

@rafal199 , podziwiam cię, że chciało ci się napisać komentarz bez żadnej merytorycznej treści. ;)

@PMY , możemy dyskutować, co było gorsze, kłócić się, które rządy były bardziej szkodliwe, a które mniej. Po co jednak? Nie lepiej szukać dobrej alternatywy, niż wzdychać do mniejszego zła i uważać je za dobry punkt odniesienia?

@Xar , no tak. Bo jak ktoś ma zapalenie wyrostka, to nie myśli o tym, żeby wyzdrowieć, a o tym, żeby mieć grypę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+18 / 38

@F18_hornet , nie było normalnie. Polska sprzedawała swoją suwerenność, polscy patrioci zostali zepchnięci na margines społeczeństwa (nie żeby wiele się w tej kwestii zmieniło) i nazywano ich oszołomami i faszystami, powstały polityczno-mafijne układy, jak Układ Gdański, czy Układ Wrocławski, polska gospodarka stała się ekonomicznym rezerwuarem rynku niemieckiego.

Nie próbuje przy tym bronić w jakikolwiek sposób PIS-u. Proponuję szukać innej alternatywy, uważając zarówno obecny, jak i poprzedni Rząd za patologiczny, antypolski i szkodliwy. Wychodzę poza postokrągłostołowy paradygmat i żądam normalności właśnie. Nie w myśl postkolonialnej, postkomunistycznej idei klientelistycznej, a "Polskę" rozumiejąc, jako ponad tysiącletnią kulturę, która jest bytem indywidualnym, nie państwem drugiej kategorii,. którego celem ma być rozmycie się w XX-wiecznych doktrynach rodem z Fukuyamy, Marksa i Spinellego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar delafere
+7 / 15

@Arbor Argument: lepiej dać obciąć sobie lewą nogę niż prawą jakoś do mnie nie trafia. AWS to AWS, jedna banda ze wspólnymi korzeniami, których do dziś nie udało się wyrwać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+15 / 21

@F18_hornet , jeżeli ktoś jest wyborcą PO, to znajomość historii z pewnością ma w małym palcu. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
+10 / 14

@Arbor Bardzo niedzisiejszy pogląd gdyż wymaga od ludzi myślenia i odpowiedzialności za swoje decyzje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H herhor67
0 / 6

@Xar UuUuUu nie wolno tak faktów podawać, i cyk zminusowany xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+9 / 13

@F18_hornet
"ale społeczeństwo nie było tak podzielone jak za pisu."
podzialy w spoleczenstwie powstawaly znacznie wczesniej
za pisu staly sie bardziej widoczne, bo tej drugiej stronie udalo sie wejsc do mainstreamu
tak ze pis nie zmienil ludzi, tylko dopuscil druga strone do glosu

tak samo z elitami, kazde ugrupowanie ma swoje, i uwaza elity tej drugiej za gorszych
co wiecej, jak sie zobaczy publikacje prawicowych publicystow, z okresu sprzed pisu, to bylo wiele podobnych oskarzen pod adresem tamtego rzadu jak jest obecnego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2020 o 11:01

A adraxer12
+1 / 7

O co w ogóle ta dyskusja? PO też źle rządziło. Nie ma znaczenia czy mniej, czy tak samo źle. To tak jakby próbować bronić księży pedofilii przez tłumaczenie, że w innych grupach społecznych jest więcej przypadków pedofilii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
0 / 6

Oczywiście że tak nie było i sam psioczyłem na PO, że kradną, ale takiego złodziejstwa jakiego się dopuszcza PiS to nie było od czasów komuny (za komuny jak było to nie pamiętam). I trzeba być durnym żeby nie widzieć że PO próbowało jakoś ratować budżet mimo wszystko i jakoś tą "zieloną wyspę" utrzymać. PiS rozjepał to wszystko jak był najlepszy czas dla Polski od Kazimierza Wielkiego, a jak przyszedł kryzys to zostali z gołą dupą na mrozie, bo korzuch zniszczyli jak było lato.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cromosom
0 / 0

@Arbor w ogóle nic si nie zmieniło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
0 / 2

@kierowcazetora Obecnie PIS oddaje drogi, które juz sam tworzył przetargi. 10 lat to za dużo. 5 lat. Ale nawet jeśli, polecam stronę skyscapes.com. Jest tam podstrona z drogami. Widać dokładnie w jakim okresie budowano najwięcej. I nie, nie jest to ani za SLD przed 2005 rokiem, ani obecnie po 2015. Szkielet drogowy w Polsce wybudowano właśnie za PO-PSL oraz za poprzedniego PIS. Część prac dokończono po 2015 roku, ale do 2017 roku były to głównie drogi zaczęte jeszcze przed 2015. Dziś nie buduje się już takiej ilości bo też i powoli to będzie wygasać. PIS postawił na kolej i remontuje na potęgę stare linie nieczynne lub mało użytkowane (swoją drogą nie wiem dlaczego ,skoro nie ma żadnej pewności, że na te tory wrócą pociągi i wrócą do nich ludzie) O ile rozumiem remont głównych linii pomiędzy wielki miastami tak by te nieszczęsne Pendolino jeździły w końcu te 200 km/h. O tyle remont linii po których pojedzie 1-2 pociągi dziennie jest absurdalne. Zobaczymy co z tego wniknie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2020 o 7:29

avatar johnyrabarbarowiec
0 / 2

@Arbor Powiedzmy sobie wprost, co za różnica, czy oddasz głos na PO czy PiS, dalej głosujesz na POPiS. Przerażające jest jednak to, że lud widzi różnicę między PiS, a PO, dwie partie, które istnieć bez siebie wzajemnie nie mogą, ale ludzie dalej fanatycznie wierzą, że PO to jedno, a PiS to całkiem coś innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-5 / 31

Skala przewału kasy, lewej kasy, niestety za PO była większa .Ci debile robią gówno ,ale inaczej .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jozi1
0 / 10

Taaaaaaaak masz racje tylko tak jest w Polsce od czasów zaborów zawsze ktos przywlaszcza i KRADNiE po dzisiaj .Chyba temu panu cos sie utraciło ,że tak jeczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+54 / 82

Chu*a był piękny. Polska się nie podniosła po komunie jeszcze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
+17 / 25

@jeykey1543 Jak ma się podnieść skoro komuna rządzi bez chwili przerwy i wciąż się umacnia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+17 / 21

@Wolterianin bo ciągle większość społeczeństwa myśli, że to nie jest komuna...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
+4 / 14

@jeykey1543 To tak jak 3/4 Polaków uważających, że nie płaci żadnych podatków wliczając w to VAT. Ciągłe systemowe ogłupianie ludzi robi swoje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar taki_tam_tam
-1 / 9

@jeykey1543 Za komuny przynajmniej był porządek na ulicach(czysto i zadbanie miejsca publiczne) i choć sam system miał wady(i to nie małe) to ludzie nie byli tak zaszczuci na siebie i mieli jeszcze wiarę w swój kraj a politycy mimo, że sprzedajni przynajmniej w pierwszej kolejności stawiali na dobro ogólne a potem na siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-3 / 7

@jeykey1543 Bardzo dyskusyjna teza uznana za najlepszy komentarz! Czy na portalu jest lekarz?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 1

@jeykey1543
Raczej poziom rozwoju jaki miała za komuny osiągnęła dopiero po wstąpieniu do UE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 2

@Wolterianin
Mimo wszystko to mniejsze zło niż ogłupianie społeczeństwa najgorszym rodzajem populizmu, czyli bełkotem o obniżaniu podatków czy ich kasowaniu.
Społeczeństwo jest tępe i dopóki nie zostanie obywatelsko wyedukowane i uodpornione na populizm to może i lepiej ciemną masę trzymać w bezpiecznej odległości od bełkotu populistów. PiS sztucznie wypromowano jako główną opozcję dla PO w latach 2007-2015 i skazili ludzi swoim populizmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
-1 / 1

@zaymoon Społeczeństwo nie jest tępe. Jest po prostu nie wyedukowane, bo większość ludzi mentalnie jest wciąż w PRL (młodzież też). Nikt jednak społeczeństwa nie wyedukuje, bo nikomu na tym nie zależy. W końcu już starożytni wiedzieli, że głupim narodem łatwiej rządzić. Ludzie sami muszą chcieć zdobyć wiedzę i sami muszą chcieć decydować o sobie i odpowiadać za swój los. Muszą też zrozumieć jak duży jest wpływ polityków na ich życie i że dla tego nie można nie interesować się polityką.
Przypominam też definicję populizmu wg PWN "popieranie lub lansowanie idei, zamierzeń, głównie politycznych i ekonomicznych, zgodnych z oczekiwaniami większości społeczeństwa". Oznacza to, że populizm jest esencją demokracji, gdyż realizuje wolę danego społeczeństwa. Siłą rzeczy nie da się więc uodpornić na populizm. Chyba, że zamierzasz wprowadzić dyktatorskie rządy terroru. Poza tym PiS w przeciwieństwie do poprzedników ma też wrogie sobie media więc więcej zdarzeń jest ujawnianych.
PiS został wypromowany na opozycję dla PO tak samo jak PO na opozycję dla PiS. Stwierdzenie to jest fałszywe, gdyż te ugrupowania nie są opozycyjne względem siebie, ale pozwala wzbudzać nienawiść w ludziach, a ludzie działający pod wpływem silnych emocji nie myślą i łatwiej nimi manipulować więc obie strony pilnują by nic się nie zmieniło w tej kwestii dzięki czemu utrzymują się na szczycie. Wciąż mam jednak nadzieję, że do ludzi w końcu dotrze jak szkodliwe jest także dla nich utrzymywanie tego stanu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 0

@Wolterianin
Opozycją wobec prawicy jest lewica, mass-media sztucznie pompowały PiS od 2007 roku by prawicowa PO miała ich za główną partię opozycyjną. PO i przychylne jej media uznali że z SLD trudno będzie im merytorycznie rywalizować, więc zaczęli pompować PiS by 90% czasu antenowego zajmowały puste spory między PO a PiSem, gdzie PO na tle buraków z PiSu miała się tak dobrze prezentować by rządzić wiele kadencji. Taki mieli plan, ale im się to zrypało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 0

@zaymoon W zasadzie mógłbym się zgodzić z tym co napisałeś z jednym wyjątkiem. PO nie jest partią prawicową (chociaż na początku taką udawało), a lewicową i między innymi dlatego ciężko jej merytorycznie rywalizować z innymi partiami lewicowymi jak SLD czy PiS. Żeby być dokładnym PO jest trochę mniej lewicowe od PiS w kwestiach gospodarczych, a bardziej lewicowe w kwestiach światopoglądowych. Wojna pomiędzy PO i PiS ograniczona jest do spraw światopoglądowych gdyż bazuje na emocjach, co wyklucza jakąkolwiek dyskusję, a co za tym idzie nikt nie zastanawia się nad podobieństwami i różnicami pomiędzy ugrupowaniami. Mam tylko nadzieję, że ludzie w końcu się tym znudzą i oba te ugrupowania znikną z Polskiej sceny politycznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 0

@Wolterianin
No tak, ja wiem że dla niektórych tylko Korwin jest prawicą, a Konfederacja to centroprawica bo tam jest w sojuszu z "socjalistami" z Ruchu Narodowego. Ale fakty są takie że PO i jej sojusznicy polityczni to prawica!
https://pl.wikipedia.org/wiki/Europejska_Partia_Ludowa
Kwestie takie prawa osób LGBT czy podejście do osób niebinarnych płciowo to cywilizacyjny standard uznawany w cywilizowanym świecie i przez lewicę i przez prawicę. A kwestiach światopoglądowych takich jak relacje z kościołem PO to twardogłowa prawica, dużo bardziej na prawo niż większości partii EPP.
Ale co do zniknięcia POPiSu to się zgadzamy :o)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2020 o 17:19

W Wolterianin
-1 / 1

@zaymoon Nazwanie socjalistycznej partii prawicą to nie stwierdzenie faktu, a pomieszanie pojęć. Jeżeli jednak trzymać się tego nazewnictwa i uznać PO za prawicę, to za prawicę trzeba uznać także SLD. Bo widzisz. Nie wystarczy powiedzieć, że jest się partią prawicową by nią być. Liczą się bowiem faktyczne działania, a nie puste deklaracje. Żebyś nie miał takich problemów z rozróżnieniem to wrzucam jedną z lepszych definicji:
"Żeby określić prawicowość czy lewicowość najważniejsza jest odpowiedź na jedno proste pytanie: Czy patia uważa, że podział dochodu narodowego pod przymusem i za pośrednictwem państwa jest słuszny i sprawiedliwy? Jeżeli tak uważa, to nie wiem co by o sobie mówiła, ale jest partią socjalistyczną, a przynajmniej etatystyczną. Natomiast jeśli partia mówi, że podział dochodu narodowego powinien następować dobrowolnie i poprzez rynek, to jest ona partią rynkową, czyli nie jest socjalistyczną. Jest zatem partią prawicową”.

Kwestie takie jak prawa osób LGBT to nie jest standard ponieważ nie ma czegoś takiego jak osoba LGBT. Jest to zwykły wymysł mający być pretekstem do zadymy. Podobnie jest z kwestią osób niebinarnych płciowo. Płci są 2, co wynika z biologii. Podobnie jest z kwestią dyskryminacji osób nieheteroseksualnych w Polsce. Problem jest sztucznie tworzony, ponieważ osoby te (z wyjątkiem pedofilii i trochę zoofili w żaden sposób dyskryminowane nie są.
Natomiast twierdzenie, że jakakolwiek organizacja LGBT walczy o prawa osób nieheteroseksualnych świadczy o elementarnym braku spostrzegawczości.

PS
Nie rozumiem co miał zobrazować ten link o partii ludowej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 1

@Wolterianin
No i masz, jednak ciemnogród z Konfederacji. Nie mam dziś ochoty na dyskusje o oczywistościach uznawanych przez cały cywilizownaay świat i odpowiadać na anty-naukowy bełkot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 0

@zaymoon
Czyli każdy kto ma inne zdanie niż ty to ciemnogród i każde zdanie inne niż twoje to bełkot? No to przynajmniej wiem, że mam doczynienia z fanatykiem popisu.
Przyznam też, że bawi mnie nazywanie obecnych wymysłów, które i znikną tak szybko jak się pojawiły oczywistościami uznawanymi przez cały cywilizowany świat. Po tym stwierdzeniu to jednak stawiam na zwolennika PO.
Tak BTW to czemu wiążesz mnie z konfederacją? Czyżbyś uważał, że tylko jej zwolennicy potrafią myśleć? Gwarantuję ci, że nie tylko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B ban__
+8 / 32

" Nie mam najmniejszych wątpliwości, że na jesieni wygramy; szaleńców odeślemy do wariatkowa (ale przy zachowaniu pełni praw obywatelskich!) i przy kielichu soku z czarnej porzeczki powspominamy te zdumiewające lata 2015-2019, kiedy nasz kochany Naród dał się uwieść szarlatanom. — Wojciech Sadurski (@WojSadurski) 2 maja 2019"

"O to mam największe pretensje do Kaczyńskiego, że z cynicznych powodów dał nieoświeconemu plebsowi poczucie dostępu do władzy" - Wojciech Sadurski, 2017

Zasadniczo to profesor (tak, profesor, uczelni państwowej:) nadaje się jak najbardziej na demotywatory. Poziom godny tutejszych standardów:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ixpire1234
-4 / 10

Nieprawda. Ten kraj jest nadal piękny. Ale jeśli zwyciężą chciwość, zawiść, nienawiść zniszczą wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 0

A jakby tego wszystkiego było mało potem do władzy doszedł PiS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+13 / 17

To jest napisane odnośnie wszystkich rządów po 89r jak rozumiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+4 / 10

@rafik54321 , to by sugerowało, że przed 1989 był raj...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Clip180
-5 / 19

A później nadszedł cień nadziei aby wszystko naprawić, ale janusze i patola znów na nich zaglosowali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marian1982
+10 / 14

@Clip180 Tak z tym ze nadzieja umarła po pierwszej turze a później już tylko mniejsze zło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+2 / 20

Nie był piękny miał sporo swoich wad i wlaśnie te nienaprawione wady sprawiły ze ludzie wybrali tych co to robią
Nawet nie wiesz jak zwiodło moje oczekiwania PO.. przez 8 lat rządów.. zrobili wszystko by dokopać ludziom. Podnieśli VAT, Wiek emerytalni i wiele podatków i ukradli pieniądze z funduszu emerytalnego. To za ich czasów zaczęło królować wykopywanie z etatów na samozatrudnienie po taniości jakiego nie potrafili powstrzymać. To za ich czasów ludzie zapierdzielalai 7/24 bez wolnych sobót i niedziel... albo na kilku etatach .. albo na zmianówkach.. Pierdzielony drapieżny wyzyskowy kapitalizm. Przez to z kraju uciekło 3 miliony ludzi albo więcej. Głownie młodych i wykształconych z powodu braku perspektyw i rządów rodem z magdalenki. To dlatego mamy współczynnik dzietności 1,2 bo ludzie są zdziecinniali żyjąc u rodziców albo nawet nie maja czasu przez zapierdziel w robocie poznać drugą połówkę i założyć rodzinę a nawet jak to zrobią to nie stać ich na mieszkanie i życie a co dopiero na dzieci oraz nie mają czasu nawet wyjechać na weekend i pieprzyć że sobą by je mieć bo każdy na zmianie albo z pracująca sobota lub niedzielą i odkładają to na później aż jest za późno. I tak się to skończyło. Teraz rządzą zdewociali religijnie geriatryczni konserwatyści pod kontrolą Watykanu i USA. Za moment będzie tu faszyzm... i zaczniemy się albo mordować na ulicy w zamieszkach albo władza zrobi obozy koncentracyjne dla gejów lewaków intelektualistów niewierzących i opozycji..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2020 o 19:47

A konto usunięte
+11 / 13

@killerxcartoon Na początku dobrze zacząłeś ale na końcu to Cie fantazja poniosła i odleciałeś nieźle...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-1 / 3

@AIkanaro
Jesteś pewny.. dobre są złego początki jak mówi porzekadło ..

Najpierw faszyści zaczęli bojkotować produkty i sklepy oraz biznesy żydowskie ... potem wprowadzono ostracyzm i powstały dzielnice , kąpieliska kina sklepy ITD nie dla żydów .. udało im się potem przeglosować ograniczenie im praw. Następnie nakazano im nosić wyraźne oznaczenie na ubraniu w postaci gwiazdy Dawida by te ograniczenia egzekwować. Posłusznie się do tego stosowali a tylko nieliczni protestowali przy obojętności większości ,potem zaczęto ich wyganiać z domów z dzielnic ogłoszonych wolnych od żydów i zaczęto zaganiać do wyznaczonych dzielnic. z czasem je ogrodzono i powstały getta ,
Gdy zrozumieli w jakiej są sytuacji ich los był już przesądzony. Potem z gett zaczęto ich wysiedlać do obozów pracy. A potem zaczęto masowo zabijać. Wszystko w 10 lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rysiek_Monopol
-4 / 6

Sarkazm w przepięknym wydaniu.Nic dodać nic ująć xD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+7 / 15

za sjp:
przejąć - wziąć to, co wcześniej należało do kogoś innego

No tak, jak wy mieliście media, Trybunał, prokuraturę, służbę cywilną to był to dla was piękny kraj. Ale jak PiS to przejął to z z was wyszła zawiść, kompleksy, nienawiść.
Wszystko się zgadza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+5 / 9

@Xar
Jaja to Ty sobie robisz.
Za PO i wcześniej takich problemów nie było bo śledztwo dostawał od razu ktoś odpowiedni. Tak samo w sądzie. Poczytaj sobie "chłopie" np. o procesach syna Wałęsy - wtedy nawet powstał termin falandyzacja prawa. Albo poczytaj sobie o operacji widelec - zauważ że kibice dopiero teraz zostają uniewinnieni - po 12 latach !!! Oczywiście policjanci nie zostali postawieni przed sądem bo zarzuty się przedawniły - to dopiero było państwo prawa!
A co powiesz o trwającym 3,5 roku areszcie Macka Dobrowolskiego, tylko dlatego że pomówił go "skruszony" gangster za zmniejszenie wyroku, a jak okazało się że to pic na wodę to prokuratura specjalnie przetrzymywała go dłużej licząc że przyzna się do jakiejś pierdoły i nie będzie kompromitacji?!!
To jeszcze przypomnienie losów Komendy, którego wsadzono na podstawie sfałszowanej ekspertyzy śladów zębów. Wszyscy w prokuraturze wiedzieli że siedzi niewinnie ale mieli to w d.
Państwo prawa k mać!

Poczytaj sobie o prawie działającym wstecz ( poprzez interpretacje podatkowe ), o

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+3 / 5

@Xar
I żeby była jasność - nie twierdzę że teraz jest ok, ale jak słyszę gadkę "jak to kiedyś było pięknie" to mnie szlag trafia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-4 / 8

@mwa mowisz o pojedynczych przypadkach znajomosci, a ja mowie o systemowej wrecz nagonce aparatu panstwowego aby nie ukarac ludzi ze swoich szeregow. Oni chca napisac ustawe ktora ich zwolni z odpowiedzialnosci i zalegalizuje walki. Nie widzisz roznicy?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+7 / 9

Czy PiS, czy PO... ci ludzie żyją w takim samym Matrix'ie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+3 / 3

@Ashardon Pytanie czy dożyjemy czasów, żeby ten kraj jeszcze istniał i rządziło w nim coś innego niż te dwie partie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+1 / 1

@DexterHollandRulez Nie, gdyż jak mawiał Stalin, najważniejsza jest alternatywa polityczna. Chodzi o to, żeby bez względu na to, kto zdobył najwięcej głosów, wybory i tak były wygrane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+6 / 10

Ale o którym okresie Polski on mówi? Po chrzcie? Po odzyskaniu niepodległości? Po drugiej wojnie światowej? A może to co dzieje się od obalenia komuny w czerwcu 89?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wans
+1 / 3

@AIkanaro czytając co mówi, powiedział bym że o Wielkopolsce od Zwycięskiego Powstania do czasu przyłączenia do Warszawy....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar myszata12
+3 / 3

Dokładnie! Pan w bardzo ładny sposób opisał rozbiory Polski!

XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JaneBlond008
-1 / 1

Co ma Twoje dorabianie sie wspolego z partial rzadzaca? To zalezy w najwiekszej mierze od tego jak pokieruje sie wlasna zyciem czy kariera. Znam np. takich, co wychodzil z zalozenia, ze nauka nie jest im do niczego potrzebna, bo beda kopac rowy i rzeczywiscie kopia rowy, ale narzekaja na wladze, ze nie maja willi z basenem. Najlepsza postawa na świecie "dej bo mi sie nalezy".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar auto1
+2 / 10

Tak towarzyszu, piękny "tenkraj" miałeś z funflami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-5 / 9

@auto1 Zaledwie trzy godziny trwało śledztwo ws. przeprowadzenia wyborów prezydenckich, które wszczęła prokurator Ewa Wrzosek z Prokuratury Rejonowej Warszawa-Mokotów po zawiadomieniu od osoby prywatnej. Już wiadomo, że decyzję o umorzeniu podjęła jej szefowa, prawdopodobnie po godzinach urzędowania.

Tak to wyglada w normalnym kraju?! 10 lat temu takie cos w ogole bylo do pomyslenia?!
https://www.rp.pl/Prawo-karne/304249949-Kto-umorzyl-sledztwo-ws-wyborow-prezydenckich-po-trzech-godzinach.html

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ArthurFleck
+2 / 8

A kiedy to było tak pięknie? :D!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
+7 / 9

Ale autor demota mówi o PIS, PO, SLD, komunie czy jak? Śmiało można przypisać owy tekst do każdego z wymienionych :P no może komuna mniej gadała z kościołem ale poza tym to jeden uj a przynajmniej dla tych co coś tam pamiętaja z polityki ostatnich 15 lat ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2020 o 19:06

K krickin
+3 / 5

Tak bo za komuny Polska była takim pięknym krajem, pan najwyraźniej był w dobrej relacji z partią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wans
+6 / 12

ktoś chyba zapomniał jak było za PO...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M meiker1
+2 / 10

trzeba kod i kijowskiego niech znowu ukradnie pieniadze ze zbiorki publicznej i wszystko wroci do normy
ja nie widze zadnej zmiany w trybunale, w prokuraturze do mnie nic nie maja. zlodziee sie boja i ci co maja cos za uszami zwykły człowiek ma to gdzies bo musi na chleb zarobic i nie ma czasu strajkowac pod trybunalem czy sejmem miesiacami bo by na ulicy skonczył ale z tego co widziałem ci ludzie maja sie calkiem niezle. tylko skad oni na to pieniadze maja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maras78
+2 / 2

Zjednoczona pseudo-Prawica już trzeszczy w szwach. Kiedy zabraknie Naczelnego Krawca nic ich nie powstrzyma przed skoczeniem sobie do gardeł. A my za to zapłacimy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar basu
+2 / 2

To były takie piękne demotywatory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bergara308
0 / 4

Tyle zdań i ani jednego słowa prawdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaro89
+3 / 5

Zgadzam się, że z niektórych ludzi wydobyli co najgorsze. Takich jak Sadurski jeszcze sporo. Stuhr, Janda, Lis... wielu wielu innych. Wystarczy posłuchać ich wypowiedzi. Ich pogardę do wszystkiego co polskie i do Polaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MARSA
-2 / 2

Uwielbiam polityczne posty... Nie dlatego, że jestem w jakiś sposób ukierunkowana politycznie... O nie. Jakoś dałam radę gdy było PO, uciekłam z kraju gdy władzę przejął PiS... Polityka jest, żeby politykom było dobrze. Lubie te posty ze względu na komentarze... Te fale nienawiści, za własne zdanie można być zlinczowanym ^.^ Zawsze polityka była tematem trudnym i spornym ale PiS u władzy wydobył z ludzi najgorsze cechy charakteru...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
0 / 4

Ale przecież oni nie wzięli się z kosmosu. Zostali wybrani przez ludzi tzw naród. I mając niekompetentny, chciwy, głupi lud nie dziwmy się że mamy nekomoetentnych, chciwych, głupich rządzących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 2

@Qrvishon
zostali sztucznie wypromowani przez mass-media, brak pluralizmu medialnego i niedopuszczanie do głosu w mediach lewicy doprowadziło do tego że tępy naród wybierał tylko między PO a PiSem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
0 / 2

To dajesz kolejny dowód na głupotę ludzi. Bo mówisz że zostało wypromowane, jakby ludzie nie mieli własnej woli, jakby nie mieli dostępu do informacji (kiedy prawie każdy ma internet w telefonie), jakby co mówi telewizja było święte, zupełnie nie nauczeni ostatnimi 70 latami propagandy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
0 / 0

Chyba przywroce konto na Twitterze, bo coraz ciekawsze tresci się tam pojawiają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agato7
-2 / 4

Dla dewianckich elit piękny. Kierunek Bruksela. Miliony chętnych do darmowego chlebka afrykańskich i azjatyckich imigrantów i prohomoseksualna propaganda. Totalitarna. Bo spróbuj mieć inne zdanie w tej "demokracji"!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miksus
0 / 4

To był piękny kraj. Co roku policja atakowała marsz niepodległości, biła ludzi w trakcie innych wydarzeń. Tak. Tyle się zmieniło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar johnyrabarbarowiec
0 / 2

Jak dla mnie to przejęli trybunał, który w ogóle nie ma nic do gadania i do niczego nie służy, przejęli prokuraturę która kompletnie nie ma pojęcia o prawie, służby cywilne które za nic mają służbę narodowi Polskiemu, a raczej byli zawsze przyzwyczajeni do uciskania narodu, a ludzie zawsze mieli w sobie nienawiść i kompleksy, bo kiedy wpychamy im na siłę to, z czym się nie zgadzają, to normalne, że zaczynają nienawidzić faworyzowane grupy, zawsze i wszędzie tak było, nie chcesz, żeby kogoś lubiano, daj mu dodatkowe prawa, ochronę, daj to czego innym zabraniasz, za chwilę wszyscy inni będą go nienawidzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-3 / 3

Kiedy był piękny, bo nie pamiętam?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Okomorskie
-3 / 3

a teraz was wszystkich wyszczepia zebyscie byli podatni na programowane choroby dzieki 5g

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alexbe
0 / 0

Czy tak trudno zrozumieć że to wszystko stało się bo to nie był piękny kraj?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem