A to trochę nie jest tak, że Bog dał wolną wolę człowiekowi? Jesli tak, to nie moze ingerować w życie ludzi, bo sam sobie by zaprzeczał. Tak jak nie mógł ocalić ludzi w obozach, bo zło wynikało z wolnej woli drugiej osoby. A to na sądzie Bóg ma być miłosierny i złych strącić do piekła.
Swoją drogą myślę jednak że to jakiś fake. Figurka jak figurka. Ale przynajmniej da ludziom nadzieję i wiarę, co jest bardzo ważne przy różnych kataklizmach/wojna.
@KittyBio Ale wolną wolą ludzi w obozach było przeżyć, nie przechodzić tego piekła, uciec... Skoro nie umożliwił im tego, to tak jakby ingerował w ich wolną wolę? Chyba że się mylę...
@KittyBio - to po jaką cholerę ludzie się modlą? Jakiekolwiek spełnienie modlitwy będzie ze strony Boga właśnie naruszeniem tejże wolnej woli.
Nie, żeby modlitwy do nieistniejącego bytu działały, ale interesuje mnie jakie teraz będzie tłumaczenie.
W Chrześcijaństwie, Bóg może ingerować w życie ludzi i robi to od czasu do czasu. Znajdziesz o tym historie i w starym in nowym testamencie i historiach współczesnych cudów. Ale w bardzo widoczny i oczywisty sposób Bóg nie działa według normalnej świeckiej etyki dążąc do minimum cierpienia i maksimum uratowanego życia, tylko według własnych, trudnych do zrozumienia wzorców.
@KittyBio dokładnie. Ludzie mają dziwne przeświadczenie, że Bóg ciągle będzie ich ratował z opresji i wojen które sami na siebie sprowadzają. Mają wolną wolę, obiecał, że nie będzie się wtrącał- bo które dziecko chce, by rodzic dyrygował jego życiem? Rozliczenie przyjdzie później.
@KittyBio zgadzam się. Uważam że ludzie mylnie interpretują swoją wiarę. Bóg (jeśli) istnieje to po prostu istnieje. Nigdy nie było nigdzie powiedziane że Bóg musi cokolwiek robić. Tak jak ludzie też mogą dużo zrobić, ocalić wiele istnień, nie tylko ludzkich, ale nic nie robią bo co? Bo to nie ich problem? W przykazaniach jest sporo mądrości, ale ludziom nie chce się do nich stosować. Ale bardzo chętnie przerzucają winę, w szczególności na tych, którzy nie będą się bronić przed oskarżeniami (chyba że na sądzie ostatecznym, zobaczymy).
Z bibli, z 2tys lat nauki kościoła, z objawień świętych- czyli całej podstawy religii katolickiej. Po co się ludzie się modlą? Bo wierzą w zbawienie i życie wieczne, bo życie na ziemi to tylko chwila. Jak pisała św. Faustyna po swoich wizjach czyśćca- lepiej całe życie potwornie cierpieć na ziemi niż spędzić 1 dzień w czyśćcu. W to wierzą katolicy. Zresztą na podobnej zasadzie funkcjonują inne religie.
Ale czy kapłan cokolwiek może ci kazać? Kiedy mówi Ci, że zabijanie jest złe to ty decydujesz czy kogoś zabijesz czy nie. I na tym polega wolna wola. Robisz co chcesz, ale konsekwencje swoich czynów- dobre lub złe ponosisz ty.
Nigdzie nie twierdziłam, że Bóg i dalej nie twierdze. Mało tego, wcale nie twierdzę że Bóg istnieje.
Ja mam własną definicję Boga, a do kościoła chodzę do towarzystwa, bo mąż jest wierzący. Widziałam w życiu wiele rzeczy - i gorszych i lepszych. Jako że jestem związana z prowadzeniem badań klinicznych czasem zakręce się np na oddziale onkologii dziecięcej. Jedni mówią, że Bóg tam nie zagląda, inni że własnie daje im siłę i nadzieję na wyzdrowienie, czasem pozwala się pogodzić ze śmiercią, że "ich aniołek jest w niebie". Myśle że na tym w dużej mierze polega cud. Czasem wiara i nadzieja pozwala przetrwać wiele złego, podczas gdy inni nie chcą już walczyć. Widziałam też brazylijskie fawele - to dramat co tam się dzieje, ale w tych swoich domach ( o ile można nazwać karton albo barak domem) mają mnóstwo obrazków Matki Boskiej i Jezusa.... Po co? Nie wiem, może dlatego że pozwala im to wierzeć, że im w jakiś cudowny sposób pomoże i pozwoli się wyprowadzić. Wg mnie takie myślenie życzeniowe trochę rozleniwia, ale jeśli im pomaga, coz mi do tego. Sama nigdy zła czy krzywdy nie doświadczyłam, więc nie wiem czy takie myślenie pomaga czy nie.
I tak z tą figurką. Może ktoś tam ją umieścił jeszcze jak pył nie osiadł, by dać "siłę i nadzieję", że ten mityczny Bóg jest z nimi i czuwa nad nimi, a jak czuwa, to pewnie będzie dobrze. A może to photoshop by zdyskredytować katolików. Nie wiem...
@ObywatelWszechswiata Zapytaj się modlących czemu się modlą. Nie wiem, może wierzą że jeśli będa się modlić to dostaną się do nieba o ile istnieje. A moze wierzą, że jeśli wyklepią 10 Zdrowasiek to dom magicznie się odbuduje, albo że da im siłę to odbudować, że ktoś lub coś będzie z nimi, bo czasem pieniądze na odbudowę to za mało.A co do wszechmocności - czy to że mogę coś zrobić oznacza że musze to zrobić? Jeśli mogę sobie kupić 10 batonów, a nie kupię żadnego w sklepie z batonami, oznacza że nie mam pieniędzy? < miałam na studiach filozofię, tak nam to profesor tłumaczył, tak samo jak napisał 1 osobie zadania na kartce, po czym dziewczyna wyszła i mieliśmy osądzić, co on zrobił - pojawiły się głosy, ze ją wyrzucił, bo coś tam albo ze ona odmówiła że je wykona i wyszła. A jak przyniosła cukierki dla każdego to okazało sie jednak,ze to wcale nic złego - no i tak działa Bóg :D > A że sama w Boga jako tako wierzę i nie wierzę, to przekonywać nie będę nikogo, każdy ma swój rozum i może wierzyć w co chce albo i nic.
To internet i demoty, które regularnie schodzą na psy, a nie centrum polityczno-filozoficzne, gdzie rozparwia się czy LBGT+ jest dobre, czy księża pedofili są źli i czy PiS czy PO to jedyne partie w Polsce < myślę, że odpowiedzi są jednoznaczne>
@KittyBio A to nie jest tak, że to jest naiwne wytłumaczenie Katoli? Czemu ci dziecko umarło w cierpieniach? Bo masz wolną wolę. Jesteś wdzięczna? Bo masz od ją od pana Bozi.
Macie mózg wypranym że takie tłumaczenia kupujecie.
powtarzasz bezmyślnie to co księża wbijali ci do głowy od dziecka. trafili na podatny grunt. sąd ostateczny, straszenie piekłem i obiecywanie piekła to ich główna broń.
Wolna wola mogła się przejawić w tym, że dziesiatki tysiecy więźniów no w Oświęcimiu migło rzucić się na setki ssmanów i kosztem życia części wymordować wszystkich i uciec.
@Karo_c - "Z bibli, z 2tys lat nauki kościoła, z objawień świętych- czyli całej podstawy religii katolickiej.", oraz "Jak pisała św. Faustyna po swoich wizjach czyśćca".
Najlepsze jest to, że nawet wg absolutnej podstawy wierzeń chrześcijańskich czyli Biblii, nie ma czegoś takiego jak czyściec. Nigdzie, w żaden sposób nie jest wymieniany.
Istniejące interpretacje są tak absurdalnie naciągane, że można tylko prychnąć z politowaniem mając świadomość, że czyściec został "wyinterpretowany" z PŚ tylko i wyłącznie po to, żeby przysporzyć szmalu i włości Kościołowi.
Więc jak można uznać za prawdziwe wizje o czymś co wg najświętszej księgi religii nie istnieje?
Jak łatwo przepchnąć największe pierdoły nie trzymające się kupy jeżeli tylko nazwiemy je religią.
Nie żeby logika i religia szły ze sobą w parze, ale to przecież u normalnego człowieka mózg lasuje.
@Vkandis na samej biblii opiera się wiara protestancka. Wiara katolicka to nie sama bilbia, a jest właśnie uzupełniana przez wizje mistyków i świętych. Biblia nie jest w stanie ująć wszystkich aspektów wiary. Niestety we współczesnym świecie mamy wielu "pseudo" księży, którzy jak piszesz- gonią za pieniądzem. Ale nie o to chodzi w wierze. Życzę Ci żebyś kiedyś trafił na kleryka z powołania, a poznasz różnicę między karierowiczami a prawdziwym kościołem.
@Karo_c - tak źle mi życzysz? Trzymam się od jakichkolwiek religii na maksymalną odległość jak mogę. Niezależnie od "z powołania" czy nie każda wymyślona bajka pt. religia była narzędziem do kontroli pospólstwa.
Taki cytat. "Jest jedno źródło wiary: Pismo Święte wraz z Tradycją, tworzące jedność." - gdzie tu miejsce na wizjonerów i mistyków? Nie, Tradycja ich nie obejmuje.
Ktoś ma haluny i mówi to co nie pasuje Kościołowi - OPĘTANY! NA STOS!
Ktoś inny ma takie same haluny i mówi coś co pasuje Kościołowi i - co ważniejsze - przy odpowiedniej interpretacji przyniesie im góry szmalu - MISTYK! ŚWIĘTY!
To jest tak niepoważne, że klękajcie narody.
@sliko Może się zwyczajnie pomylił. Nie przewidział jak podli i głupi mogą być niektórzy z nas. A tak dopiero symulacja zwana wszechświatem dała Mu jakiś pogląd.
Zresztą, wcale nie jest pewne, że jesteśmy jedyną cywilizacją rozumną jaką stworzył. Takie sobie rozważania dla treningu mózgu.
Podpis powinien być taki:
Bóg: Ludzie to idioci i niszczą wszytko wokół siebie choć mówię im cały czas by nie zabijali. Przynajmniej zachowam tę figurkę by zwrócili uwagę na nią i zaczęli się zastanawiać nad swoim niszczycielską działalnością.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 sierpnia 2020 o 17:07
No jasne. Czyli "bóg" wyprodukował i zgromadził ogromna ilość azotanu amonu, a następnie spowodował "samoistny" wybuch tej, z reguły niewybuchającej, substancji. Czy ten "bóg" nie był przypadkiem członkiem jakiejś dziwnymi organizacjami? Być może nawet organizacji utrzymywanej przez rząd jakiegoś kraju?
Tak się składa, że za grzech lenistwa, korupcji lub zaniedbania, jakie miało tam miejsce odpowiada szatan a nie Bóg. Wymowa tej sytuacji jest taka, że zniszczył setki istnień a Maryi nie dał rady.
Skad w bejrucie figurka matki boskiej? fake na bank i te materiały tez bog wyprodukował załadowal na statek i umiescil w porcie i jeszcze pewnie podpalił bo chce zeby ludzie cierpieli a zapomniałem to on nobla zmusił zeby wymyslił dynamit
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 sierpnia 2020 o 20:23
Rozumiem, że to jest kolejny demot stworzony przez krwiożerczych "katoli", atakujących biednych i uciśniętych przedstawicieli "ateizmu" (a właściwie antyklerykalizmu)? Bo sami pisaliście, że to głównie my was atakujemy...
Nie chcę być niegrzeczny, ale jest takie powiedzenie, że "złego licho nie porwie"...
Przecież to tylko figurka a wybuch był dziełem człowieka. Za chwilkę ktoś znajdzie inną figurkę, tym razem zniszczoną i nastąpi sprostowanie.
fake
I tak się samoistnie postawiła na wierzchu, czyściutka, pionowo, licem ku widowni :) cud
A to trochę nie jest tak, że Bog dał wolną wolę człowiekowi? Jesli tak, to nie moze ingerować w życie ludzi, bo sam sobie by zaprzeczał. Tak jak nie mógł ocalić ludzi w obozach, bo zło wynikało z wolnej woli drugiej osoby. A to na sądzie Bóg ma być miłosierny i złych strącić do piekła.
Swoją drogą myślę jednak że to jakiś fake. Figurka jak figurka. Ale przynajmniej da ludziom nadzieję i wiarę, co jest bardzo ważne przy różnych kataklizmach/wojna.
@KittyBio Ale wolną wolą ludzi w obozach było przeżyć, nie przechodzić tego piekła, uciec... Skoro nie umożliwił im tego, to tak jakby ingerował w ich wolną wolę? Chyba że się mylę...
@Wolfi1485 Mylisz się.
@KittyBio - to po jaką cholerę ludzie się modlą? Jakiekolwiek spełnienie modlitwy będzie ze strony Boga właśnie naruszeniem tejże wolnej woli.
Nie, żeby modlitwy do nieistniejącego bytu działały, ale interesuje mnie jakie teraz będzie tłumaczenie.
@KittyBio To po cholere ludzie się modlą skoro bóg i tak nie może ingerować?
@irulax Czyli ci ludzie chcieli z własnej woli cierpieć i umrzeć, czy wyjaśnienie jest inne? Bo "mylisz się" niestety niczego nie tłumaczy.
@KittyBio Dał wolną pod warunkiem ze wybiera ta jak mu karze kapłan..
W Chrześcijaństwie, Bóg może ingerować w życie ludzi i robi to od czasu do czasu. Znajdziesz o tym historie i w starym in nowym testamencie i historiach współczesnych cudów. Ale w bardzo widoczny i oczywisty sposób Bóg nie działa według normalnej świeckiej etyki dążąc do minimum cierpienia i maksimum uratowanego życia, tylko według własnych, trudnych do zrozumienia wzorców.
@KittyBio dokładnie. Ludzie mają dziwne przeświadczenie, że Bóg ciągle będzie ich ratował z opresji i wojen które sami na siebie sprowadzają. Mają wolną wolę, obiecał, że nie będzie się wtrącał- bo które dziecko chce, by rodzic dyrygował jego życiem? Rozliczenie przyjdzie później.
@KittyBio zgadzam się. Uważam że ludzie mylnie interpretują swoją wiarę. Bóg (jeśli) istnieje to po prostu istnieje. Nigdy nie było nigdzie powiedziane że Bóg musi cokolwiek robić. Tak jak ludzie też mogą dużo zrobić, ocalić wiele istnień, nie tylko ludzkich, ale nic nie robią bo co? Bo to nie ich problem? W przykazaniach jest sporo mądrości, ale ludziom nie chce się do nich stosować. Ale bardzo chętnie przerzucają winę, w szczególności na tych, którzy nie będą się bronić przed oskarżeniami (chyba że na sądzie ostatecznym, zobaczymy).
Z bibli, z 2tys lat nauki kościoła, z objawień świętych- czyli całej podstawy religii katolickiej. Po co się ludzie się modlą? Bo wierzą w zbawienie i życie wieczne, bo życie na ziemi to tylko chwila. Jak pisała św. Faustyna po swoich wizjach czyśćca- lepiej całe życie potwornie cierpieć na ziemi niż spędzić 1 dzień w czyśćcu. W to wierzą katolicy. Zresztą na podobnej zasadzie funkcjonują inne religie.
Ale czy kapłan cokolwiek może ci kazać? Kiedy mówi Ci, że zabijanie jest złe to ty decydujesz czy kogoś zabijesz czy nie. I na tym polega wolna wola. Robisz co chcesz, ale konsekwencje swoich czynów- dobre lub złe ponosisz ty.
@KittyBio a kto "magicznie" postawił tam figurkę? Jeśli twierdzisz, że Bóg, to zdecyduj się w końcu z czy ingeruje on w tą wolną wolę czy nie.
Nigdzie nie twierdziłam, że Bóg i dalej nie twierdze. Mało tego, wcale nie twierdzę że Bóg istnieje.
Ja mam własną definicję Boga, a do kościoła chodzę do towarzystwa, bo mąż jest wierzący. Widziałam w życiu wiele rzeczy - i gorszych i lepszych. Jako że jestem związana z prowadzeniem badań klinicznych czasem zakręce się np na oddziale onkologii dziecięcej. Jedni mówią, że Bóg tam nie zagląda, inni że własnie daje im siłę i nadzieję na wyzdrowienie, czasem pozwala się pogodzić ze śmiercią, że "ich aniołek jest w niebie". Myśle że na tym w dużej mierze polega cud. Czasem wiara i nadzieja pozwala przetrwać wiele złego, podczas gdy inni nie chcą już walczyć. Widziałam też brazylijskie fawele - to dramat co tam się dzieje, ale w tych swoich domach ( o ile można nazwać karton albo barak domem) mają mnóstwo obrazków Matki Boskiej i Jezusa.... Po co? Nie wiem, może dlatego że pozwala im to wierzeć, że im w jakiś cudowny sposób pomoże i pozwoli się wyprowadzić. Wg mnie takie myślenie życzeniowe trochę rozleniwia, ale jeśli im pomaga, coz mi do tego. Sama nigdy zła czy krzywdy nie doświadczyłam, więc nie wiem czy takie myślenie pomaga czy nie.
I tak z tą figurką. Może ktoś tam ją umieścił jeszcze jak pył nie osiadł, by dać "siłę i nadzieję", że ten mityczny Bóg jest z nimi i czuwa nad nimi, a jak czuwa, to pewnie będzie dobrze. A może to photoshop by zdyskredytować katolików. Nie wiem...
@ObywatelWszechswiata Zapytaj się modlących czemu się modlą. Nie wiem, może wierzą że jeśli będa się modlić to dostaną się do nieba o ile istnieje. A moze wierzą, że jeśli wyklepią 10 Zdrowasiek to dom magicznie się odbuduje, albo że da im siłę to odbudować, że ktoś lub coś będzie z nimi, bo czasem pieniądze na odbudowę to za mało.A co do wszechmocności - czy to że mogę coś zrobić oznacza że musze to zrobić? Jeśli mogę sobie kupić 10 batonów, a nie kupię żadnego w sklepie z batonami, oznacza że nie mam pieniędzy? < miałam na studiach filozofię, tak nam to profesor tłumaczył, tak samo jak napisał 1 osobie zadania na kartce, po czym dziewczyna wyszła i mieliśmy osądzić, co on zrobił - pojawiły się głosy, ze ją wyrzucił, bo coś tam albo ze ona odmówiła że je wykona i wyszła. A jak przyniosła cukierki dla każdego to okazało sie jednak,ze to wcale nic złego - no i tak działa Bóg :D > A że sama w Boga jako tako wierzę i nie wierzę, to przekonywać nie będę nikogo, każdy ma swój rozum i może wierzyć w co chce albo i nic.
To internet i demoty, które regularnie schodzą na psy, a nie centrum polityczno-filozoficzne, gdzie rozparwia się czy LBGT+ jest dobre, czy księża pedofili są źli i czy PiS czy PO to jedyne partie w Polsce < myślę, że odpowiedzi są jednoznaczne>
@KittyBio A to nie jest tak, że to jest naiwne wytłumaczenie Katoli? Czemu ci dziecko umarło w cierpieniach? Bo masz wolną wolę. Jesteś wdzięczna? Bo masz od ją od pana Bozi.
Macie mózg wypranym że takie tłumaczenia kupujecie.
powtarzasz bezmyślnie to co księża wbijali ci do głowy od dziecka. trafili na podatny grunt. sąd ostateczny, straszenie piekłem i obiecywanie piekła to ich główna broń.
@Albiorix
Acha. Dowodem prawdziwości bajki jest fakt, że tak napisano w tej bajce.
Wolna wola mogła się przejawić w tym, że dziesiatki tysiecy więźniów no w Oświęcimiu migło rzucić się na setki ssmanów i kosztem życia części wymordować wszystkich i uciec.
Bóg nie ingeruje w wolną wolę. W splot różnych zdarzeń jak np. 6 w totolotka juz jak najbardziej.
@Karo_c - "Z bibli, z 2tys lat nauki kościoła, z objawień świętych- czyli całej podstawy religii katolickiej.", oraz "Jak pisała św. Faustyna po swoich wizjach czyśćca".
Najlepsze jest to, że nawet wg absolutnej podstawy wierzeń chrześcijańskich czyli Biblii, nie ma czegoś takiego jak czyściec. Nigdzie, w żaden sposób nie jest wymieniany.
Istniejące interpretacje są tak absurdalnie naciągane, że można tylko prychnąć z politowaniem mając świadomość, że czyściec został "wyinterpretowany" z PŚ tylko i wyłącznie po to, żeby przysporzyć szmalu i włości Kościołowi.
Więc jak można uznać za prawdziwe wizje o czymś co wg najświętszej księgi religii nie istnieje?
Jak łatwo przepchnąć największe pierdoły nie trzymające się kupy jeżeli tylko nazwiemy je religią.
Nie żeby logika i religia szły ze sobą w parze, ale to przecież u normalnego człowieka mózg lasuje.
@Vkandis na samej biblii opiera się wiara protestancka. Wiara katolicka to nie sama bilbia, a jest właśnie uzupełniana przez wizje mistyków i świętych. Biblia nie jest w stanie ująć wszystkich aspektów wiary. Niestety we współczesnym świecie mamy wielu "pseudo" księży, którzy jak piszesz- gonią za pieniądzem. Ale nie o to chodzi w wierze. Życzę Ci żebyś kiedyś trafił na kleryka z powołania, a poznasz różnicę między karierowiczami a prawdziwym kościołem.
hahahahahaha... dobre :))
hehehehe :))) co racja to racja
@Karo_c - tak źle mi życzysz? Trzymam się od jakichkolwiek religii na maksymalną odległość jak mogę. Niezależnie od "z powołania" czy nie każda wymyślona bajka pt. religia była narzędziem do kontroli pospólstwa.
Taki cytat. "Jest jedno źródło wiary: Pismo Święte wraz z Tradycją, tworzące jedność." - gdzie tu miejsce na wizjonerów i mistyków? Nie, Tradycja ich nie obejmuje.
Ktoś ma haluny i mówi to co nie pasuje Kościołowi - OPĘTANY! NA STOS!
Ktoś inny ma takie same haluny i mówi coś co pasuje Kościołowi i - co ważniejsze - przy odpowiedniej interpretacji przyniesie im góry szmalu - MISTYK! ŚWIĘTY!
To jest tak niepoważne, że klękajcie narody.
Nie, no nie przesadzaj - mógł zabić wszystkich
@sliko Ważne że figurka ocalała! :P
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2020 o 13:03
@sliko Może się zwyczajnie pomylił. Nie przewidział jak podli i głupi mogą być niektórzy z nas. A tak dopiero symulacja zwana wszechświatem dała Mu jakiś pogląd.
Zresztą, wcale nie jest pewne, że jesteśmy jedyną cywilizacją rozumną jaką stworzył. Takie sobie rozważania dla treningu mózgu.
A nie było coś napisane o bałwochwalstwie?
Podpis powinien być taki:
Bóg: Ludzie to idioci i niszczą wszytko wokół siebie choć mówię im cały czas by nie zabijali. Przynajmniej zachowam tę figurkę by zwrócili uwagę na nią i zaczęli się zastanawiać nad swoim niszczycielską działalnością.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2020 o 17:07
Bo lepiej postawić figurkę i oczekiwać, że ludzie się domyślą, zamiast normalnie stanąć i powiedzieć o co mu chodzi :)
Starotestamentowy Bóg miał pewne tendencje...
No jasne. Czyli "bóg" wyprodukował i zgromadził ogromna ilość azotanu amonu, a następnie spowodował "samoistny" wybuch tej, z reguły niewybuchającej, substancji. Czy ten "bóg" nie był przypadkiem członkiem jakiejś dziwnymi organizacjami? Być może nawet organizacji utrzymywanej przez rząd jakiegoś kraju?
Jest więcej dowodów na istnienie Elfów niż jakiegokolwiek boga.
Przepis na pomysł na! Dla ciemnogrodu; kup figurkę, czekaj na wybuch, wsadź figurkę w zgliszcza po wybuchu, cyknij fote, amen amen amen...
A to Bóg niedbale składował tę całą saletrę amonową? Ależ psotnik...
Jak się buduje głupią teorię to jest potem głupi wniosek - jak nazwać autora?
Tak się składa, że za grzech lenistwa, korupcji lub zaniedbania, jakie miało tam miejsce odpowiada szatan a nie Bóg. Wymowa tej sytuacji jest taka, że zniszczył setki istnień a Maryi nie dał rady.
Skad w bejrucie figurka matki boskiej? fake na bank i te materiały tez bog wyprodukował załadowal na statek i umiescil w porcie i jeszcze pewnie podpalił bo chce zeby ludzie cierpieli a zapomniałem to on nobla zmusił zeby wymyslił dynamit
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2020 o 20:23
Rozumiem, że to jest kolejny demot stworzony przez krwiożerczych "katoli", atakujących biednych i uciśniętych przedstawicieli "ateizmu" (a właściwie antyklerykalizmu)? Bo sami pisaliście, że to głównie my was atakujemy...