jak jest szlaban to jeszcze pikuś... jak nie ma szlabanu a tylko światła to przecież kierowca widzi, że nic nie jedzie więc po co ma stać jak zdąży przejechać :D
pamietajmy też o istnieniu ustawy kodeks karny przewidujacej obrone konieczna, wiec widzac pracownika ochrony kolei dzialamy w stanie zagrozenia zycie z powodu faktu ze napastnik jest uzbrojony w bron palna oraz dziala w celu osiagniecia kozysci majatkowej
U mnie ostatnio na przejeździe bez zapór włączyły się światła i świeciły około godziny mimo że nie jechał pociąg i co miałem stać godzinę? Nadmienię jeszcze że jest to linia kolejowa towarowa na której przez całe swoje życie widziałem może 5 pociągów.
Sprzęt PKP się tak często psuje i włącza sygnalizacje i szlabany tak długo przed pociągiem że wielu to ignoruje..i jedzie..
Np koło mnie zanim zrobili wiadukt to tak w roku było z 20 awarii.. Czasami potrafiła trwać kilka dni..
PKP ma tory w tak opłakanym stanie że czujniki nie działają z powodu upłynności torów
A może by tak : kierowco. Szlaban opuszcza się 30 sekund przed przejazdem pociągu i podnosi 10 sekund po jego przejeździe. A dziś opuszcza się 5 lub nawet 10minut przed i nawet 30 sekund po.
jak jest szlaban to jeszcze pikuś... jak nie ma szlabanu a tylko światła to przecież kierowca widzi, że nic nie jedzie więc po co ma stać jak zdąży przejechać :D
Bo przepisy są po to aby chronić takich debili jak ty przed samym sobą. Chcesz się zabić, nie zabieraj nikogo ze sobą.
pamietajmy też o istnieniu ustawy kodeks karny przewidujacej obrone konieczna, wiec widzac pracownika ochrony kolei dzialamy w stanie zagrozenia zycie z powodu faktu ze napastnik jest uzbrojony w bron palna oraz dziala w celu osiagniecia kozysci majatkowej
U mnie ostatnio na przejeździe bez zapór włączyły się światła i świeciły około godziny mimo że nie jechał pociąg i co miałem stać godzinę? Nadmienię jeszcze że jest to linia kolejowa towarowa na której przez całe swoje życie widziałem może 5 pociągów.
Sprzęt PKP się tak często psuje i włącza sygnalizacje i szlabany tak długo przed pociągiem że wielu to ignoruje..i jedzie..
Np koło mnie zanim zrobili wiadukt to tak w roku było z 20 awarii.. Czasami potrafiła trwać kilka dni..
PKP ma tory w tak opłakanym stanie że czujniki nie działają z powodu upłynności torów
A może by tak : kierowco. Szlaban opuszcza się 30 sekund przed przejazdem pociągu i podnosi 10 sekund po jego przejeździe. A dziś opuszcza się 5 lub nawet 10minut przed i nawet 30 sekund po.
Lepsze były by liczniki ale kto wie gdzie jest pociąg?