Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Ktoś chyba zapomniał, że jest w telewizji i powiedział prawdę

Pięć minut, które warto poświęcić, aby zobaczyć. (Dla niezorientowanych, 2 biliony to 2000 miliardów dolarów) P.S. Może w tej sytuacji nasza Służba Zdrowia, wróci do normalnej pracy, ponieważ ludzie umierają nieleczeni, na zwykłe choroby!

www.demotywatory.pl
+
755 778
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
H Hazik
+10 / 10

@elefun W skali europejskiej 2biliony to tyle co podałeś-tzw.długa skala,w skali "imperialnej" krótkiej to zaledwie dwa miliardy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+12 / 14

Profesor Gut od samego początku mówił o tym, aby nie poddawać się panice, o skuteczności maseczek i problemów z tym związanych... nie wiem skąd tutaj zarzut, jakoby był wcześniej jednym z tych, którzy sieją panikę wśród ludu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ObywatelWszechswiata
+13 / 13

Nawet jeśli siał panikę, to mógł nie wiedzieć z jakim zagrożeniem mamy do czynienia. Z powodu braku danych i sygnałów o potencjalnej śmiertelności podjęcie środków zapobiegawczych było jak najbardziej pożądane. Szacun, że teraz mówi jaka jest prawda, a nie brnie w to bagno. Podobno tylko krowy nie zmieniają zdania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
+2 / 2

@Arbor szkoda, że nie bardzo dali mu się wypowiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+3 / 3

@VaniaVirgo , dlatego nie oglądam telewizji. To nie problem Pospieszalskiego- wszystkie stacje telewizyjne mają taki system działania, czyli nie dać gościowi wypowiedzieć nawet trzech swobodnych zdań. Czego ja niby mam się dowiedzieć z 20-30 minutowego programu, w którym bierze udział 10 osób, a najczęściej się przekrzykują? Zmarnowany czas i nerwy.

Dlatego, na szczęście, są programy internetowe, których format jest kompletnie inny, a przy tym zasób cennych informacji jest niewspółmiernie wysoki w porównaniu do tego typu programów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
+26 / 48

Pod tym komentarzem można mnie przepraszać. Mówię o osobach, które po mnie jechały w marcu, gdy sugerowałam, że koronahisteria jest dla niektórych w obecnym czasie bardzo opłacalna, szczególnie z powodu napięcia gospodarczego na linii USA Chiny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+10 / 22

@7th_Heaven , na przeprosiny nie licz, bo do dzisiaj większosć ludzi poddaje się tej histerii. Każdego, kto poddaje w wątpliwość środki bezpieczeństwa, jakie na nas nałożono, jest automatycznie wrzucany do worka o nazwie "ludzie, którzy twierdzą, że koronawirus nie istnieje".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
+2 / 12

@7th_Heaven jesteś socjalistką. Czego się spodziewasz po rządzących socjalistach w kraju socjalistów?
To aż dziwne, ponieważ socjaliści uważają, że losowy urzędnik wie lepiej od niego samego. No cóż, nawet u socjalistów są czasami przejawy samodzielności...

PS. Ja tak samo mówiłem, zachęcałem (i zachęcam nadal) do noszenia gazy jako maseczki i nie oglądanie telewizji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2020 o 10:01

7 7th_Heaven
0 / 0

@w0lnosc Nie jestem socjalistką, ani żadną inną listką. Proszę mnie nie klasyfikować na siłę :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
0 / 0

@7th_Heaven w kilku innych komentarzach upierałaś się, że urzędnicy potrafią lepiej dbać o Twoje pieniądze, niż Ty sama. Zatem przynajmniej byłaś... ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
-1 / 1

@w0lnosc Najwidoczniej nie do końca się zrozumieliśmy. Jeśli chodzi o ścisłość, jest kilka aspektów, w których po prostu rozsądniejsze i sensowniejsze jest pozostawienie nadzoru jednak w rękach państwa, bo prywatyzowanie totalnie wszystkiego w kraju, gdzie kwitnie cebula, może się skończyć źle. Niemniej nie oznacza to wcale, iż ufam urzędnikom. Akurat w Polsce mamy w przeważającej większości bandę debili a nie urzędników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rz_in_tfi
+20 / 20

Dla niezorientowanego - 2 biliony to po przełożeniu z amerykańskiego na polski 2 miliardy.
System amerykański:
1 000 000 million
1 000 000 000 billion
1 000 000 000 000 trillion

system polski
1 000 000 milion
1 000 000 000 miliard
1 000 000 000 000 bilion
1 000 000 000 000 000 000 trylion

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
-1 / 3

@rz_in_tfi
Wiem o tym, jednak nie wierzę że dla "marnych" 2 mld $ robiliby sobie tyle problemów.
Trzeba to zweryfikować, jednak taka kwota padła w filmie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VipeRsan
+1 / 3

@rz_in_tfi a potem się dziwią, że rakieta im się rozpizga w locie, albo samolot spada XD

Dodajmy do tego, że większość technologii wymyślili za nich Europejczycy posługujący się systemem dziesiętnym, a te tępaki z USA tylko zaczęły przekształcać na ichniejszy debilny system stóp i kubków :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2020 o 19:59

avatar Grobisher
0 / 0

@VipeRsan Mało tego, z tej samej przyczyny wziął się mit o zawartości żelaza w szpinaku albo przelicznik tłuszczu na cholesterol.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ixpire1234
+12 / 16

Mnie zaskakuje jedno, że takie informacje są podawane w TVP. Mam świadomość, że to program pana Jana Pospieszalskiego i że tam poruszane były już niejednokrotnie kontrowersyjne tematy. Ale to poniekąd działanie antyrządowe.
A ludzie naprawdę umierają (szczególnie w tych mniej dofinansowanych szpitalach) z powodu... No właśnie - zaniedbania czy zarządzeń odgórnych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BorekL_R
+16 / 16

Zaraz, zaraz... to serio TVP? :O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+10 / 26

Pisałem w marcu, że COVID, to hucpa. Jest obecny jak setki innych patogenów, zaprzeczyć temu nie można, ale jednocześnie dla zdrowych ludzi jest relatywnie niegroźny.Ot, jak masz życiowego pecha, to i w d**pie palec złamiesz.
Od czci i wiary mnie tu niektórzy odżegnywali. Zapowiadali armagedon. Informowali że zdaniem jakichś wypasionych epidemiologów i wirusologów zachoruje 70 % społeczeństwa światowego. Sodoma i Gomora. Wszyscy zamienimy się w słup soli.
Jak starałem się zaznaczać, że statystyki są zawyżane, bo komu tylko można przypisuje się COVID (Włochy, Hiszpania, USA), to wyzywano mnie od kretynów.
Jak pisałem, że wojskowe ciężarówki wiozące zmarłych na COVID do krematoriów, to socjotechnika mająca na celu nakręcanie spirali strachu, to życzono mi, żebym sam taką ciężarówką pojechał.
Jak mawia stare powiedzenie, za idiotę uznają tego, który zna prawdę na dwa tygodnie przed większością społeczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B baniapfdq
+5 / 9

@Ashardon Kto zna prawdę tydzień przed innymi, przez 7 dni uchodzi za idiotę - tak to szło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamikadze10001
0 / 0

@Ashardon czyżby podróży taką ciężarówką życzył Ci F18_hornet?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
0 / 0

@baniapfdq Dałem czas na kwarantannę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mizia902
+2 / 16

UWAGA, ponoć materiał to zlepek dwóch wypowiedzi, które przekręcają sens (a jak coś to pewnie chodzi o 2 miliardy a nie biliony). Trzeba walczyć o prawdę ale manipulacje temu nie służą. Uważajcie zanim to komuś udostępnicie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nkg
+2 / 6

@Mizia902 już lecą minusy :( To w tym samym wywiadzie prof. Gut mówił, że gdyby puszczono u nas COVID-19 na żywioł to by było 75 tys. ofiar?

Ludzie widzą koszty, a nie widzą przed czym te koszty uchroniły. Jakby tyle wysiłku włożyli w myślenie jak uczynić profilaktykę skuteczniejszą a zarazem mniej kosztowną i uciążliwą ile wkładają w wymyślanie tych teorii spiskowych to już by było po pandemii. Ale komuś jak widać zależy na tym aby pandemia szalała, żeby się za szybko nie skończyła. Z resztą nie tylko COVID-19. Szczepionki skutecznie eradykowały ospę prawdziwą, więc przestano szczepić. Ktoś się tego przestraszył, że szczepionki są za dobre. Tak nie może być. Przydałby się jakiś sabotaż...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michaler
+4 / 6

@Mizia902
https://vod.tvp.pl/video/warto-rozmawiac,07092020,49753158
Tu jest oryginał na stronie TVP. Start od ok. 16:40. Dokładnie nie analizowałem, ale wydaje się, że wszystko jest to samo, ten sam przekaz i jeszcze napis w filmiku na stronie TVP: "Prof. Gut : Epidemia została wykreowana przez konflikt amerykańsko-chiński wokół umowy handlowej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2020 o 23:02

M Mizia902
+4 / 6

Masz rację, posypuję głowę popiołem. W sumie to się cieszę, bo jestem przeciwnikiem obostrzeń xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinm1
+9 / 11

Standardowy błąd - tłumaczenie z języka angielskiego słowa bilion na polski jako bilion, a nie miliard. Raczej USA nie zapłaciłyby nikomu 10% swojego PKB i połowy budżetu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Primosz986
+5 / 7

Ten serwis internetowy to dopiero festiwal hipokryzji. Niedawno na główną wrzuciliście demota (mówię o Was, jako użytkownikach, którzy dali mocne - ja dałem słabe) przedstawiającego dwóch pszczelarzy, zresztą, co będę ryja strzępił:
https://demotywatory.pl/5021688/Z-dedykacja-dla-tych-co-nie-sa-ekspertami-ale-wiedza-lepiej
Śmiejecie się z głupiego ludu wybierającego non-stop POPIS a sami jesteście hipokrytami pierwszej jakości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AIkanaro
+1 / 5

@elefun nie pomyliły Ci się przypadkiem wielkości? Nasz miliard to amerykański bilion czyli 1 bilion dolarów to nasze 3,74 miliarda złotych (dzisiejszy kurs z 18.00 wg google).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fefefka
+9 / 11

Dlatego podejście Szwedzkie i Holenderskie jest spoko. Wszyscy pracują, ale trzymają dystans społeczny, żadnych maseczek, żadnych zgromadzeń i imprez masowych. Cała reszta toczy się normalnie. Ani jednego dnia wolnego z uwagi na pandemię nie miałam - myj ręce, zasłaniaj się łokciem jak kichasz i trzymaj półtora metra dystansu. I kraj dalej się kula, ekonomia jeśli się zachwiała to bardziej z uwagi na zamknięte rynku zbytu oraz niedobór części produkowanych w Azji i Ameryce. Restauracje, muzea, teatruy i kina sznalażły sposób by działać i sadzać ludzi dalej od siebie, wprowadzono jednokierunkowy ruch na niektórych chodnikach w Amsterdamie... Ale paranoi i paniki nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+1 / 7

Błąd w tłumaczeniu. W USA billion to miliard. Ale co się dziwić, typowy pisowski "ekspert" w tvp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2020 o 18:18

H herhor67
-3 / 5

To niezła hipokryzja.
Tyle p*laków umiera przez brak lekarzy, ale jednak nie widać tego w statystykach? Oh, wait! XD
Poza tym, widziałem statystyki sugerujące że raczej powinno się mówić że NFZ przestało chwilowo zabijać pacjentów...
OP do wora, wór do jeziora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2020 o 18:31

M mudia
+4 / 10

Coś mi tu nie pasuje. To co w takim razie stało się we Włoszech? Przecież to nie jest tak, że w tym kraju co roku lekarze decydują żeby nie dawać respiratora ciężko choremu, tylko dać go temu, który lepiej rokuje. Ten rok był wyjątkowy pod względem liczby chorych ww Włoskich szpitalach, więc jeśli nie Covid, to co się stało? Skąd tylu hospitalizowanych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2020 o 19:19

L konto usunięte
-1 / 5

Po prostu panika i ludzie z byle gownem chodzili do szpitala bo bali się virusa to po pierwsze. Dwa tam nawet ofiary wypadków były podciagane pod covid. Trzy jeszcze w grudniu odbyło się masowe szczepienie na grypę ludzi starszych co już wielu lekarzy mówiło, że te szczepienia tylko pogarszają stan zdrowia i obniżają naturalna odporność. Po czwarte średnia wieku we Włoszech wynosiła 82~83 lata. Po piąte stan służby zdrowia we Włoszech jest gorszy niż w Polsce. Po szóste w tych najgorszych miejscach stan środowiska i powietrza jest tragiczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-1 / 3

Zapomniałem po siódme zły sposób leczenia pacjentów co w większości doprowadziło do śmierci. Tak samo było w Szwecji. Większość ludzi która zmarła, zmarła przez zaniedbania, zły sposób leczenia. W domach opieki chorym podawali morfina która sama w sobie zweza drogi oddechowego przez co pacjent się zadusil ale zwalili na covid. Po prostu mieli zakaz ratowania starszych. Była afera w. Szwecji z tego powodu. A. Obecnie jak i przez całą pandemii nie ma obostrzeń a i wirusa nie widać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar andrzej11635
0 / 4

@mudia Dla paniki liczyli WSZYSTKO jako covid. Nie wiem jak we Włoszech liczą ale w USA dla przykładu jeżeli ktoś "zachoruje" i w przeciągu tygodnia zrobią mu 7 testów to do statystyk myślisz że co pójdzie JEDEN jako że zachorowała JEDNA osoba czy SIEDEM testów które zostały zrobione na JEDNEJ osobie i wszystkie wyszły pozytywnie ? . Niestety w wielu krajach tak właśnie liczą od ilości zużytych testów które wykazały wynik dodatni to jedna sprawa a druga to taka co te testy tak na prawdę wykrywają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+2 / 4

@andrzej11635 Ja nie pisałem o sposobie prowadzenia statystyk, ale o tym, że w przeciągu kilku tygodni szpitale stały się przepełnione tak, bardzo, że zabrakło sprzętu dla chorych. Coś się stało i jeśli Covid, to jak niektórzy twierdzą, tylko panika, to co się stało we Włoszech?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar andrzej11635
-3 / 5

@mudia No przecież Ci napisałem "Dla paniki wszystko liczyli jako covid". Poczekaj, jak się zacznie sezon grypowy - Listopad, Grudzień, Styczeń itd. nie ważne czy będzie miał katar, sraczkę, grypę, covid, sepsę czy cokolwiek innego - od razu będzie izolacja i dziękuje - tak powiedział już były minister Szumowina w jednym z wywiadów na Polsacie. Po za tym, w telewizji można pokazać wszystko tak że ... dobra nie ważne, miałem się już nie odzywać na temat koronki bo szkoda mi nerwów już.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+2 / 4

@andrzej11635 Co ty z tym liczeniem? Rozumiem, gdybyśmy rozmawiali na temat TV czy mediów - tak liczenie ma w tym kontekście znaczenie, ale do szpitala nie przyjmuje z powodu liczb, ale z powodu objawów. Pod maszynę podłączają lekarze nie z powodu liczb, ale z powodu objawów. Możesz to nazwać Covidem, grypą, chorobą X czy jakkolwiek chcesz, ale lekarzom w tym roku zabrakło we Włoszech sprzętu do ratowania życia i musieli wybierać, kogo ratować a kogo skazać na śmierć. To nie jest sytuacja powtarzająca się co roku w tym kraju, więc ten rok musiał być wyjątkowy. Jeśli to nie Covid (bo to tylko liczenie i panika) to co takiego się tam wydarzyło? Po prostu nie spinają się fakty z teorią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antymonachomachia3
-2 / 14

przecież już jakaś lekarka mówiła o tym, że zastanawiające są te ofiary ze współistniejącymi. Odebrano jej prawa do wykonywania zawodu... Gates chce jakiś implant wszczepiać na kontrolę czy wszyscy się zaczepią, ID 2020, ale nawet to nie będzie potrzebne, jak rozwinie się u nas rozpoznawanie twarzy.
Także pozdro i cieszmy się jeszcze tym co mamy z wolności

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elaese
0 / 0

nooo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ArandillPL
+3 / 7

Gdzie ci Covidianie kiedy ich trzeba, no gość jakieś herezje głosi przecież. Niech się przejdzie do szpitala zakaźnego i pocałuje klamkę. ;)

Jakby ktoś nie załapał, tak to był sarkazm. Kto wie, może do grudnia społeczeństwo się obudzi i wreszcie zacznie żyć prawdziwymi problemami jak chociażby kolejnymi podatkami za to, że mieliśmy (nie)szczęście się tu urodzić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kucykpl1
-2 / 12

No właśnie gdzie ci koronaentuzjaści typu @Xar,@YszamanY,@Koszowy ?
Pochowali się w swoich maseczkach ? I liczą na nich zdobyte wirusy ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mo_cuishle
+1 / 3

@kucykpl1 niewielu ludzi ma na tyle honoru, że potrafi przyznać się do błędu, przyznać się, że dali się nabrać. Nie licz na to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 0

@kucykpl1 No i gosciu jak najbardziej ma racje. Co nie zmienia faktu, ze efekty we Wloszech widzielismy. Bo to tak, jakby ktos o Czarnobylu powiedzial, ze wybuch byl grozny i pozwalal na przepychanki miedzu USA a ZSRR. I to jest prawda. Co nie zmienia faktu, ze wybuch elektrowni atomowej byl niebezpieczny. A ze zostal tak a nie inaczej wykorzystany, to coz...
Czy ktos sadzi, ze gdyby sytuacja nie byla grozna Chiny zamknelyby swoja gospodarke? Co na tym by zyskali?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kucykpl1
0 / 0

@Xar Przestań już, każdy ma swoje zdanie i tak jak Ty nie przekonasz mnie, tak ja nie zamierzam już Ciebie.
Lepiej skupić się na tym co robią z gospodarką ci geniusze na wiejskiej, zebrać się i im wpierdzielić, niż kłócić się o byle guwno , które jak powiedział prof.Gut różni się od innych podejściem społeczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
-1 / 3

Zaraz zaraz, jak nie popieram polskiego rządu. To nie słyszałem, by polski rząd, jakoś szczególnie wpływał na odwołania operacji, czy innych zabiegów, szczególnie po ustaniu LockDownu. Polski rząd pozamykał sporo instytucji, które nie były związane ze szpitalami. Szpitale same nie chciały przyjmować pacjentów/z początku nawet pacjenci średnio chcieli do tych szpitali przychodzić. Zresztą, teraz rząd nawet próbował zmusić przychodnie do przyjmowania pacjentów, czego przykładem jest ten program(który jest tak z premedytacją zrobiony).

Nie widzę tutaj winy matematyków. Natomiast tego prowadzącego, który na tą wiadomość mówi o zakazie chodzenia do kościoła, wywaliłbym na pysk z miejsca.

BTW najbardziej bawi mnie to, że tak wszyscy narzekają, że "tylu osobom nie udało się pomóc" po czym wyjeżdżają ze statystykami, że w tym okresie zmarło mniej osób niż zwykle. No to jak to jest ??

Nie mówiłbym HOP zanim nie przeskoczymy. To jest norma, że w lecie wirusy się słabiej roznoszą. Bo transmisja na zewnątrz jest bardzo mocno ograniczona(przez temperaturę, wiatr i UV). Wyciągałbym wnioski, dopiero, gdy temperatury dłuższy czas będą poniżej 20 stopni w dzień. Koronawirus i tak dobrze radził sobie w lecie. Zwykła grypa gorzej sobie radzi. Na zachodzie już widać to, o czym mówiło się od dawna. We Francji od początku września codziennie jest tyle zakażeń ile było w rekordowym dniu końcem marca. Przy takiej ilośc zakażeń, w Polsce już brakłoby miejsc w szpitalach. W zasadzie zastanawia mnie sytuacja w Hiszpanii, bo tam od sierpnia ilość zakażeń podskoczyła, a nie jest to zimny kraj.
Polska wyraźnie ma łatwiej z tym wirusem, ale prawdopodobnie do przyszłego lata też będzie jakaś lipa z ilością zakażeń. No chyba, że nie będzie się robić testów. Ciekawe w zasadzie, czy ten wirus sam się wyeliminuje, czy rzeczywiście szczepionki go wyeliminują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 września 2020 o 1:36

H herhor67
0 / 0

@pawel1148 To samo napisałem wyżej. Koronka nie istnieje bo statystyki, ale p*laki umierają z braku pomocy i tu już kij ze statystykami.
No ale czego oczekiwać po demotach oprócz MiNusoWaŃZgA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 września 2020 o 11:29

K killerxcartoon
+1 / 3

Nareszcie powiedział ktoś coś sensownego.
Cofnijmy się do 2018 .. pod koniec roku Chiny zaczynają się rozliczać z niektórymi krajami w tym za ropę w juanie a nie w dolarze, Do tego pod koniec roku zapadają 10 letnie obligacje emitowane przez USA jakie pozwoliły zrolować krach na nieruchomościach z 2007/2008. Traw też Brexit. GB chce uruchomić TATA (trans atlantic trade act) jakiego odrzucenie przez UE było przyczyną referendum brexitowego. Trump na początku 2019 grozi Kandzie by nie próbowała go wdrażać i w ramach nacisku podnosi cła wewnątrz NAFTA na metale czyli to co eksportuje Kanada. USA ma problemy finansowe i postanawia zagrozić Chinom i ich rosnącej dominacji technologicznej.. Uderza w Huawei i oskarża je o łamanie prawa patentowych .. akurat na kwotę za jaką maja być wykupione obligacje.. W ramach nacisku google odcina telefony huawei od niektórych usług , jest też aresztowana córka prezesa huawei. (ciekawe że temat znika zaraz potem z nagłówków prasowych ) od połowy roku 2019 trwają protesty w Hong-Kongu , nie pomaga milicja, represje, aresztowanie liderów czy nawet wyprowadzenie wojska z kontynentu Protesty sę masowe i głównie sponsorowane przez UK. w grudniu studenci zdobywają uniwersyet i ostrzeliwują się z łuków. W 2020 Protesty ustają na okres Chińskiego nowego roku i zapowiadane jest ich wznowienie po nich.. są pogłoski że na kontynencie też maja być podobne... I akurat w czasie nowego roku Chińskiego wybucha wirus w Wuhan. Cztery polowe szpitale postawione w 5 dni na 100 tysięcy łóżek działaja tylko 22 dni i są rozebrane w 3 dni bo nie ma tak dużo chorych z ciężkim przebiegiem wymagającym hospitalizacji. Prognozy się nie sprawdziły. Ale w Wuhan jest fabryka foxcomu jaki produkuje telefony dla Aple. Przypadek czy naciski na topowe firmy technologiczne w USA. A dzięki izolacji i pojawieniu się wirusa w Hong-Kongu udało się też przekonać ludzi by się nie gromadzili i nie protestowali. Sukces...
W UE cały 2019 trwały protesty żółtych podkoszulek.. w 2020 Wirus to świetna wymuwka do zastraszenia społeczeństwa. Choć wygląda że nie zadziałało tak jak planowali.. Medialna dezinformacja jest niesamowita. Dodatkowo to tez niezła metoda na szybki zarobek jak przy świńskiej i ptasiej grypie. Tyle że teraz koncerny nie oferują szczepionki a testy. Złoty interes za to jest na maseczkach czy respiratorach jakie są zresztą są złom terapią i uszkadzają płuca bo powinna być zwykła niskociśnieniowa tlenoterapia ... wystzrczy popatrzeć na Szumowskiego. Te Włoskie testy są lipne bo wykrywają wysoki poziom przeciwciał Immunoglobuliny G i M a te pojawiają się też przy innych schorzeniach. A umierają praktycznie tylko starcy lub ludzie mocno schorowani. Do tego testują różne leki i terapie.. We Włoszech lek na AIDS .. a jakieś 3 tygodnie później informują że pacjętów zabija zbyt wysoka odpowiedz systemu immunologicznego, czyli skutek leku bo AIDS to ułomność tego układu a lek zwiększenia jego reakcjię. W Japonii wygląda że trafili z terapią i lekiem na malarie bo umieralność maja 1,2 . Za to Lockdawn to wymarzone narzędzie ekonomiczne uderza w popyt, podaż , płynność finansową i łańcuch dostaw. Tylko tak można wymusić na biznesie zmianę partnerów biznesowych.. A uderza to głównie w małych wiec jest tez możliwość maksymalizacji zysków przez likwidację konkurencji.
Jeśli rządy krajów mogły toczyć wojny dla zysków czy wręcz eksterminować cale narody .. to takie kłamstow z COVID19 to pikuś. Zresztą niedawno bo w 2002 MI5 kłamało w sprawie Saddama że ma broń biologiczna ,chemiczna i atomową tylko po to by GB i USA mogły go zaatakować i przejąć złoża ropy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
+1 / 7

Ja od samego początku, jeszcze w grudniu to mówiłem, że to jedna wielka ściema. Wystarczyło tylko popatrzeć na dane podawane nawet w Telewizji i samemu trochę poszperać. Ale większość zamiast mózgu ma telewizor.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MikeRagnos
+1 / 9

Jeden lekarz, JEDEN! gada coś w telewizji nie podając żadnych dowodów, źródeł, nic poza własną opinią, a wszyscy bez chwili refleksji łapią wszystko jako wielką prawdę objawioną tylko dlatego, że zgadza się ona z ich własnym zdaniem. Ktoś jeszcze pamięta znaczenie sceptycyzmu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H herhor67
+1 / 1

@MikeRagnos Cherry picking tak gęsty idzie, że aż się paski w pompie grzeją

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+1 / 3

Nareszcie ktoś to oficjalnie zauważa że wirus był wyjątkowo na rękę w rozgrywkach politycznych. Nie wiem czy celowo wypuszczony czy wykorzystali tylko nadarzająca się okazję. od połowy 2019 trwały protesty w Hong-Kongu jakie znając życie sponsorowała UK. Nie pomogła w stłumieniu ich policja, aresztowania przywódców a nawet wyprowadzenie wojska . W grudniu studenci zajęli uniwersytet i ostrzeliwali się z dachu z łuków. Protesty na chwilę zanikły na czas Chińskiego nowego roku i zapowiadano ich wznowienie po świętach i akurat wtedy wybucha pandemia. A dzięki wirusowi udało się wpłynać na nich by siedzieli w domu i nie protestowali. Dla mnie genialne. Do tego wojna Handlowa Trumpa z Chinami akurat wtedy USA grozi odcięciem Huaweia od systemu android i od usług Googla .... Dziwnym trafem w Wuhan jest fabryka FOXCOMU jaki produkuje telefony dla APLE ...... tu jest za durzo zbiegów okoliczność bo to G a nie wirus..zabija schorowanych i starców . Tymczasowe cztery szpitale w Wuhan na 100 000 osób postawione w 5 dni stały prawie puste i rozebrano je po 22 dniach gdy zrozumiano ze skala jest zupełnie inna niż się spodziewano a większość 80 procent albo nie ma w ogóle objawów albo ma tak łagodne że nie trzeba trzymać ich w szpitalach. Gościa jaki ma grypę przecież nie trzymasz w szpitalu.. tylko takiego u jakiego wystąpiły poważne powikłania np ostre zapalenie płuc.
Do tego łatwe pieniądze z podatków wydane testy od koncernów medycznych robiących kokosy jak na zbędnych szczepionkach przy świńskiej grypie i ptasiej grypie. Maseczki za 5-10 groszy sprzdawane za 2 - 5 zł.. Wystarczy zobaczyć jakie interesy zrobił Szumowski.. Medialna ściema i mistyfikacja. W UK pokazywano w wiadomościach szpital z setkami chorych kolejkami karetekl... Następnego dnia wizyta gościa z YUTUBE z kamerką.. szpital normalni funkcjonuje , pusto nie ma kolejki karetek ani namiotów tymczasowych......

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DobryChlopak85
0 / 0

Takie treści w reżimowej telewizji....? Wspaniale !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mk1988kielce
0 / 0

No i co teraz bano patałachów!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem