@LowcaKomedii Popatrz na to z drugiej strony, on mógłby nie chcieć sprzedać tego samochodu komuś takiemu jak ty, już sam fakt wystawienia takiego komentarza dobitnie świadczy o tym, że jesteś debilem.
Widzisz, każda moneta ma dwie strony. :)
@fiorehencerbin Przyklej sobie "włącz myślenie" na czole ;) Widzę twój poziom.
Sama próba obrony tak debilnego zachowania dobitnie świadczy o tym, że jesteś debilem.
@LowcaKomedii Nie wiem skąd pomysł, że chciałbym sprzedać Ci ten samochód. Druga sprawa - sposób Twojej wypowiedzi - arogancja i wyzywanie od debili świadczy o Tobie najlepiej. Nie rozumiem też dlaczego wyzywasz w czasie przeszłym (był debilem, ale już nie jest?). Zdecyduj się. Pozdrawiam.
@hansds "Nie wiem skąd pomysł, że chciałbym sprzedać Ci ten samochód" - yyy... Pisałem coś do ciebie? A może zapomniałeś się przelogować :)
"i wyzywanie od debili świadczy o Tobie najlepiej." - popatrz na innych.
"Nie rozumiem też dlaczego wyzywasz w czasie przeszłym (był debilem, ale już nie jest?)" - kto wie, może poszedł po rozum do głowy? Zdjęcie jest dowodem bycia debilem jakiś czas temu, nie w chwili obecnej - stąd czas przeszły. Gdyby w tej chwili naklejał sobie takie naklejki, to napisałbym, że jest debilem :) Logiczne?
"popatrz na innych" ja nie patrzę na innych - mam swoje wartości, którymi się kieruję i ostatnią rzeczą, która przyszłaby mi do głowy to patrzenie na zachowanie innych.
"Logiczne?" nie do końca. Nie wziąłeś pod uwagę opcji nr 3 - co jeśli w tej chwili nie nakleja takich naklejek, ale nadal je posiada? Co w takim przypadku? Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii, ale nie do obrażania innych, co czynisz.
Jak uzasadnisz taki sposób zachowania?
@hansds Kurde, nie widzę ciebie tu w komentarzach tylko jakiegoś "fiorehencerbin" z jednym zwojem mózgowym. Nie jesteś również autorem demota. Więc albo coś ci się pomerdało, albo po raz kolejny zapomniałeś się przelogować, albo to twój samochód :)
"ja nie patrzę na innych" - ja więc nie patrzę na innych, jeśli chodzi o umoralnianie. Powinieneś być konsekwentny i umoralniać każdego, a nie tylko wybiórcze osoby, ponieważ akurat nie zgadzasz się z ich poglądami.
"co jeśli w tej chwili nie nakleja takich naklejek, ale nadal je posiada?" - może gdybanie odstawmy na bok?
"Jak uzasadnisz taki sposób zachowania?" - uzasadniłem to nazywając rzeczy po imieniu. Skoro ktoś jest w stanie nakleić sobie coś takiego i pokazywać się z tym publicznie, to cóż... Z pewnością nie jest najostrzejszym ołówkiem w piórniku. I to już niezależnie od tego jakie ma zdanie odnośnie całej pandemii. Jeżeli ktoś nakleiłby sobie "uważajcie na wirusa, noście maski, to nasz obowiązek", również nazwałbym go debilem. To tylko świadczy o tym, że ta cała pandemia za mocno rzuciła się na psychę.
W skrócie - właściciela tego samochodu dalej, nieugięcie, uważam za skończonego dzbana.
@LowcaKomedii Umoralnianie każdego jest nierealne i niewykonalne. Wybrałem Ciebie, ponieważ odniosłeś się do mnie w komentarzu. Wydaje się oczywiste.
No tak - otwarte, jawne wyrażanie poglądów jest debilizmem. Jasne, że prościej robić to zza ekranu - anonimowo. Ja mam odmienne zdanie w tym temacie. Nie boję się swoich poglądów i mogę się pod nimi podpisać. Trochę odwagi!
A jak miała nie rzucić się na psychę?? Ludzie potracili firmy, biznesy, pracę - często dorobki wielu lat pracy! Oczywiste jest, że to rzuca się na psychikę. Ciągły strach i niepewność jutra. Ale widzę, że Ciebie ta sytuacja nie dotknęła. Pozazdrościć.
Nieustannie poszerzasz zasób epitetów. Czekamy na więcej.
@LowcaKomedii To nie obrona ancymonku, to jest właśnie prawo do posiadania własnych poglądów.
Facet może być sobie w błędzie, ale ma do tego prawo, więc przyklej sobie na czole karteczkę "nie będę mówić komuś jak ma żyć". :P
Za chwilę tacy jak TY, będą mówić ludziom co mają jeść - bo inaczej są idiotami, co mają pić, z kim sypiać itp. Pilnuj swoich czterech liter, zresztą w internetach każdy LowcaKomedii to kozak nad kozaki i mędrzec nad mędrcami. :)
@hansds Chyba nie za bardzo zrozumiałeś o co chodzi... Nie chodzi o wyrażanie poglądów anonimowo, tylko o rzucenie się tematu na banię do tego stopnia, by przyklejać sobie takie rzeczy na samochodzie. Dostrzegasz różnicę? To nie jest wyrażanie własnych poglądów tylko nawoływanie do konkretnego działania.
Jeżeli ktoś sobie naklei na samochodzie - "precz z weganizmem, zacznijcie jeść mięso!" lub "Przestańcie zbaijać dla własnej przyjemności. Go vegan!" to też będziesz pisał, że to tylko wyrażanie własnej opinii? Dla mnie to niezdrowe podejście do tematu i lekka obsesja na jakimś punkcie.
Nadmienić również należy, że ów osoba skopiowała to hasełko ze stopnop. Wybacz, ale jeśli ktoś edukuje się na stopnop, to z automatu jest u mnie sklasyfikowany jako osoba, która średnio umie w naukę :)
"Ludzie potracili firmy, biznesy, pracę - często dorobki wielu lat pracy!" - i rozumiem, że taka naklejka miałaby to zmienić, tak?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 października 2020 o 12:39
@fiorehencerbin Ancymonku, tak samo jak kolega wyżej nie rozumiesz różnicy między wyrażaniem własnych poglądów, a nawoływaniem ludzi do określonego działania i obnoszenie się ze swoim zdaniem, które inni mają w dupie :)
Ale zastanówmy się nad sensem i logiką twojego komentarza - właściciel samochodu chce "nawracać ludzi" i wpajać im swoje zdanie, a ty piszesz MI, że to ja chcę mówić ludziom co mają jeść? WTF?! Zostawiłeś logikę w innych spodniach?
Przecież to właściciel samochodu to robi, nielogiczna istoto. Ja tylko twierdzę, że temat mu się za bardzo na psychę rzucił i podkreślam standardową śpiewkę foliarzy "włącz myślenie". Facet, który jak papuga powtarza frazy znalezione na szur stronach, mówi o "samodzielnym myśleniu". Czy to nie paradoks?
Napisz więc właścicielowi samochodu, by pilnował swoich czterech liter i nie mówił innym co mają robić :)
@LowcaKomedii Nawoływanie do konkretnego działania też jest wyrażaniem poglądów - mam pogląd na jakiś temat i namawiam do niego innych. Równie dobrze można uznać obrażanie innych za "rzucenie się czegoś na banię". Jak dla mnie to właśnie na tym polega wolność słowa - nie widzę nic złego w hasłach, które podałeś. Każdy ma do tego prawo. I oczywiście tak - to też dla mnie wyrażanie opinii.
Cieszę się, że czytasz w myślach i wiesz skąd wziąłem hasło. Gdzie można taką umiejętność nabyć? Możesz rozwinąć temat stopnop - jakiś przykład? Nie znam zbyt tej organizacji więc chętnie się dowiem.
Nie zrozumiałeś. Wytłumaczyłem Ci dlaczego niektórym się ta sytuacja rzuciła na psychikę. Nie chodziło o hasło. A odpowiadając na Twoje pytanie - tak - ta naklejka wiele zmienia. Wywołuje dyskusję. I o to chodzi. Bo dyskusji brak - jest tylko jedna, słuszna linia.
@LowcaKomedii A odnośnie drugiego komentarza, to określenie "szur strony", "foliarze" itp, których używasz są świetnymi przykładami powtarzania jak papuga fraz z internetu :) Jak brak argumentów - foliarz, szur.
@hansds szur i foliarz to bardzo popularne określenia... Czepianie się ich jest na poziomie twierdzenia, że ktoś papuguje frazy z internetu, gdy ten napisze do kogoś "dzban". Swoją drogą to nie jest żadna fraza, tylko pojedynczy wyraz, slang. Ja nie kopiuj-wklejam hasełek jak ty.
@LowcaKomedii Zaczynasz się gubić. Mówisz, ze czepiam się popularnych określeń (używanych przez Ciebie), tymczasem sam to robisz (włącz myślenie to bardzo popularne określenie, co sam wcześniej przyznałeś).
Nikt oprócz Ciebie nie twierdzi, że ja to wymyśliłem. Po prostu - takie hasło przyszło mi na myśl. Może ze stopnop, może nie. Nie analizowałem tego. Nie wiem jak Ty, ale ja nie zastanawiam się za każdym razem skąd przyszło mi coś na myśl.
Co to za zdjęcie? Kto to? Gdzie tu stopnop? Znasz ich? Wiesz, że są ze stopnop? W swoich postach pisałeś o tym, że jak się kogoś o coś oskarża to trzeba mieć dowody, inaczej jest się głupim. Mam nadzieję, że takie rzecz jasna masz.
Inna sprawa - oni mają to hasło zastrzeżone czy jak? Są jego autorem? Nikt inny go nie użył?
Czekam nadal na te informacje o stopnop - pisałeś, że coś nie tak z nimi.
@hansds Nie, po prostu nie rozumiesz.
Szur to potoczne określenie, jeden wyraz, natomiast "włącz myślenie" to fraza, związek wyrazowy, używany przez szurów. Zapoczątkował ją lekarz wygadujący nienaukowe bzdury, oczywiście antyszczepionkowiec, z odebranym czasowo prawem wykonywania zawodu. Co ciekawsze, dobry przyjaciel rudej, więc grono wyznawców jest niemal identyczne. Na samochodzie masz skopiowaną frazę ze stopnop. Nie wymyśloną samodzielnie, tylko bezmyślnie skopiowaną. Dlatego też nie ma żadnego "gubienia się".
Po drugie, naprawdę nie brnij w zaparte i nie tłumacz się, że żyłeś do tej pory pod kamieniem (udzielanie się na demotach wygląda przy tym komicznie) i nie natrafiłeś w internecie na "swoich"... To trochę jak - gdy złapią cię za rękę mów, że to nie twoja ręka.
"Nikt oprócz Ciebie nie twierdzi, że ja to wymyśliłem" - ale ja twierdzę, że tego nie wymyśliłeś.
"Po prostu - takie hasło przyszło mi na myśl. Może ze stopnop, może nie." - tak, idź dalej w zaparte...
"Czekam nadal na te informacje o stopnop - pisałeś, że coś nie tak z nimi." - tak, udawaj, że ich nie znasz i nawet nie wiesz kto to jest... Jak małe dziecko.
@LowcaKomedii Czyli idąc twoim tokiem rozumowania wszelkie te hasła na transparentach, naklejki itp które promują LGBT nie są wyrażaniem własnych poglądów a NAWOŁYWANIEM ludzi do określonego działania/zachowania/myślenia, i obnoszenie się ze swoim zdaniem które inni mają w dupie :)
ciekawie jest nie mieć swojego zdania, ale tacy jak ty lubią takie "jamochłony" bez własnego zdania. ;)
Problem z tobą jest taki, że kij, który masz w dupie, uciska ci już na mózg i nie pojmujesz takiego trudnego zjawiska jakim jest (geje to pokochają) ANALOGIA, rozumiesz znaczenie tego określenia? ... nie nie ma nic wspólnego z analem.
Można powiedzieć, że posiadanie własnego zdanie i wygłoszenie go publicznie, to już wg ciebie jest obnoszenie się ze swoim zdaniem i agitowaniem za tym czy za owym. Zresztą mówisz o tym że facet samodzielnie nie myśli, to ujmę to tak. Z samodzielnym myśleniem masz tyle wspólnego co tamten facet, tylko on ma odwagę coś zrobić, a ty pier..lisz jakieś puste frazesy w internetach :) Czujesz się przez to moralnie lepszy? :) Powtarzam ci - choć i tak tego nie zrozumiesz -, jeśli facet prawa nie łamie, to może sobie robić co chce, napisać i nakleić na swoim aucie co chce.
Prawda jest taka, że nie każdy musi was gejów i różnych psychicznie wykrzywionych ludzi kochać, nie jesteście świętymi krowami tego świata. ;)
Za kilka lat w Europie zachodniej muzułmanie wytłumaczą wam dobitnie znaczenie słowa "tolerancja", wtedy dopiero zobaczycie jak naprawdę złym krajem jest Polska. - tak wiem tej ANALogi też nie załapiesz, ale tak to jest jest jak wiedza do głowy wchodzi przez d*pę. :D
@fiorehencerbin Logiko, gdzież się schowałaś...
1) Czym, jak nie nawoływaniem, jest "WYŁĄCZ TV< WŁĄCZ MYŚLENIE?"
2) To rozumiem, że swoje zdanie można mieć tylko wtedy, gdy przykleisz sobie hasełko na czole? Gdy tego nie zrobisz, to już tego zdania nie masz? Niezła logika.
3) "Problem z tobą jest taki, że kij, który masz w dupie, uciska ci już na mózg " - wam już uciska na mózg, ponieważ jesteście gotowi kopiować debilne hasełka i przyklejać je sobie na samochodach. Chodzicie w koszulkach stopnop itp.
4) "tylko on ma odwagę coś zrobić, a ty pier..lisz jakieś puste frazesy w internetach" - czyli przyklejenie sobie idiotycznej naklejki na SŁUŻBOWYM samochodzie, to dla ciebie oznaka odwagi. Ciekawa musi być ta twoja definicja tego słowa...
5) "Prawda jest taka, że nie każdy musi was gejów i różnych psychicznie wykrzywionych ludzi kochać" - bardzo ładne ad personam. Ciekawi mnie tylko jak w twojej chorej psychice połączyłeś to z gejami? Pragnę ci tylko przypomnieć, że geje są w mniejszości, tak samo jak i antymaseczkowcy. Geje organizują parady, antymaseczkowcy marsze, na których "odwołują plandemię". Jeden i drugi pochód nie robi nic. W związku z tym to wam zdecydowanie bliżej do "gejów i różnych psychicznie wykrzywionych ludzi" :)
6) "Za kilka lat w Europie zachodniej muzułmanie wytłumaczą wam dobitnie znaczenie słowa "tolerancja" - to mnie pingnij, gdy zaczną, ok? Zresztą, fajnie że o nich wspominasz. Patrz - kobiety u nich od wieków zasłaniają twarz i jakoś nie cierpią na grzybicę, podtruwanie się CO2 itp., o czym bezmyślnie bredzicie. Magia...
7) "Powtarzam ci - choć i tak tego nie zrozumiesz -, jeśli facet prawa nie łamie, to może sobie robić co chce, napisać i nakleić na swoim aucie co chce." - nigdzie nie napisałem, że złamał prawo, tępa strzało. To kolejne twoje urojenie. Inni ludzie natomiast mają prawo to skomentować, oni też prawa nie łamią :) Dlatego też to skomentowałem.
PS ta twoja ANALogia, której nie potrafisz poprawnie odmienić, jest tak infantylna... Myślałeś kiedyś o tym, żeby mentalnie wyjść wreszcie z podstawówki? Dla ludzi dorosłych słowo "anal", "kutas" nie jest już takim szokiem. Przestań więc zachowywać się jak 10-letni Brajanek, który napisze na tablicy "kutas", pod nieobecność wychowawczyni i ma z tego "bekę" przez pół dnia. Dorośnij.
@LowcaKomedii Co za różnica czy fraza, czy wyraz? Kopiowanie to kopiowanie. Ty masz swoje źródła, z których kopiujesz wyrazy i nie widzę w tym nic złego. Nie musisz się tłumaczyć. Jaki lekarz to zapoczątkował?
Jakim kamieniem? Jakich swoich? Co mają do tego demoty? Zupełnie nie rozumiem.
Masz prawo tak twierdzić. Nie widzę w tym nic złego. W przeciwieństwie do Ciebie jestem za wolnością wypowiedzi i poglądów.
Jeśli pozostawanie przy swoim zdaniu jest dla Ciebie pójściem w zaparte to rzeczywiście coś jest nie tak z Twoim systemem wartości.
No i? Czyli jak na stronie, nie wiem, np. tvn24 zobaczysz zdjęcie z demonstracji to też założysz, że to ludzie z tvn24? Dziwne rozumowanie.
Tam myślałem. Zero argumentów. Nie masz swojego zdania tylko posiłkujesz się jakimiś dziwnymi źródłami, w których nikt nie wyjaśnił w czym jest problem. Coś jest złe, bo tak.
@hansds "Co za różnica czy fraza, czy wyraz?" - wiesz czym jest antyplagiat? Wyobraź sobie, że on nie wyszukuje pojedynczych wyrazów, a całe frazy. Chodzi o to, że jest naprawdę znikoma szansa na to, że użyjesz dokładnie tego samego szyku zdania, kolejności wyrazów itp. Dlatego też różnica między używaniem tego samego słowa, a całej frazy, jest kosmiczna. Naprawdę, nie brnij w to dalej i nie tłumacz się teraz jak dziesięciolatek, że ty nie skopiowałeś sloganu foliarzy, tylko po prostu wpadłeś na taki pomysł.
"Jaki lekarz to zapoczątkował?" - Czerniak H. W sumie teraz nawet ciężko nazwać go lekarzem, ponieważ aktualnie prawa wykonywania zawodu nie ma. U was same takie ananaski.
"Jeśli pozostawanie przy swoim zdaniu jest dla Ciebie pójściem w zaparte to rzeczywiście coś jest nie tak z Twoim systemem wartości. " - ale ty rozróżniasz pozostawanie przy swoim zdaniu od durnego szukania wymówek w przypadku rzeczy oczywistej? Jak już pisałem "gdy złapią cię za rękę mów, że to nie twoja ręka". Fraza ta została bezmyślnie skopiowana, więc nie tłumacz się teraz, że to po prostu zbieg okoliczności.
"Czyli jak na stronie, nie wiem, np. tvn24 zobaczysz zdjęcie z demonstracji to też założysz, że to ludzie z tvn24? Dziwne rozumowanie." - cóż to za idiotyczny przykład? Skoro cymbały idą z transparentami stopnop i to nawet oni organizowali te protesty, to chyba logicznym jest fakt, że na te protesty idą ich zwolennicy... https://pl-pl.facebook.com/stowarzyszeniestopnop/photos/a.1023386391022122/3971792876181444/?type=3&__tn__=-R
Będziesz mówił, że słoń to wielbłąd?
"Zero argumentów. Nie masz swojego zdania tylko posiłkujesz się jakimiś dziwnymi źródłami, w których nikt nie wyjaśnił w czym jest problem." - tak, odwracaj kota ogonem. Bo to wcale nie tak, że ja, jako jedyny, mam jakieś logiczne argumenty, a twoją jedyną linią obrony jest - "dziwnym zbiegiem okoliczności wpadłem na ten sam pomysł. Nie mam nic wspólnego z tamtymi ludźmi, nawet ich nie znam i o nich nie słyszałem, chociaż mają identyczne poglądy i używają tych samych haseł".
@LowcaKomedii Z tą znikomą szansą to trochę się rozpędziłeś. Jeśli chodzi o jakieś teksty fachowe to zgadzam się, Ale teksty "oklepane", często używane, potoczne itp - moim zdaniem szansa na to, że użyjesz tego samego szyku zdania jest bardzo duża. Nie przekonałeś mnie. Pozostanę przy swojej wersji, w której przypominam - nie zaprzeczyłem, ani nie potwierdziłem. Nie wiem czemu przyjąłeś jedną wersję, którą usilnie próbujesz obronić.
Google podpowiadają, że został zawieszony za poglądy i nie zgadzanie się z ogółem. Ciężko powiedzieć czy słusznie czy nie, nie znam tematu. I on to hasło wymyślił? A nie skopiował ze stron dla foliarzy?
Ale co ma ta "oczywista rzecz" do rzeczy? Jakie to ma znaczenie? Ja po "złapaniu za rękę" (według Ciebie rzecz jasna) mam na tyle odwagi, by pozostać przy swoich poglądach. Nie bardzo rozumiem do czego zmierzasz.
Zmieniasz swoje tłumaczenie. Przedtem napisałeś, że na zdjęciu są ludzie ze stopnop. Teraz mówisz, że to ich zwolennicy. To jak w końcu? Próbuję Ci tylko wytłumaczyć, że uczestnikami protestu niekoniecznie muszą być zwolennicy ORGANIZATORA. No chyba, że Ty chodzisz tylko na takie protesty, to dziwne. Jeśli te ostatnie protesty wiążesz ze sprzeciwianiem się szczepionkom, to widzę jaka jest Twoja wiedza na ten temat.
Jak narazie żadnego logicznego argumentu nie podałeś. Gdzie użyłem sformułowania, że o nich nie słyszałem? To już Twoja twórczość więc ciężko mi się odnieść do Twoich własnych słów.
@hansds
"Pozostanę przy swojej wersji, w której przypominam - nie zaprzeczyłem, ani nie potwierdziłem" - czyli że nie masz swojej wersji?
"A o co chodziło z tym służbowym samochodem?" - o to: "właściciel żyje i ma się dobrze :) a auto stoi na parkingu pracowniczym."
"Nie wiem czemu przyjąłeś jedną wersję, którą usilnie próbujesz obronić." - już ci pisałem, ale widzę, że muszę powtórzyć... Ponieważ:
- zastosowałeś dokładnie takie samo hasło
- tego hasła używają ludzie z takimi samymi poglądami
- udajesz, że nie masz pojęcia kim oni są (wcześniej paliłeś głupa i pytałeś czym jest stopnop), więc widać, że do mówienia prawdy specjalnie skory nie jesteś.
"Google podpowiadają, że został zawieszony za poglądy i nie zgadzanie się z ogółem.." - to ty chyba u rudej "prawdziwej" przyczyny szukałeś... Może by tak, dla odmiany, skorzystać z rzetelnych źródeł informacji? Oficjalna wersja jest taka, że wygaduje nienaukowe bzdury, mogące zagrozić zdrowiu i życiu pacjentów. Proponuję dojść do uzasadnienia wyroku. W dodatku wcześniej ciążyło na nim 57 zarzutów korupcyjnych i nie wiem na czym to stanęło. https://opoczno.naszemiasto.pl/lapowki-za-zwolnienia-lekarskie-bral-jeden-z-lekarzy-w/ar/c1-4242046
w artykule ukryli jego personalia, ale wierni i inteligentni fani sami napisali w komentarzach o kogo chodzi, gdy Huberto zaczął się wypłakiwać na facebooku, że "bigpharma" chce go zniszczyć.
"Ja po "złapaniu za rękę" (według Ciebie rzecz jasna) mam na tyle odwagi, by pozostać przy swoich poglądach." - masz jakąś dziwną definicję słowa odwaga... Czyli kłamanie w zaparte, gdy ktoś ciebie złapie za rękę, to dla ciebie akt odwagi? Wow...
"Przedtem napisałeś, że na zdjęciu są ludzie ze stopnop. Teraz mówisz, że to ich zwolennicy." - czego tu nie rozumiesz? Stopnop organizuje te śmieszne protesty, przychodzą na nie ich ludzie z megafonikami. Nawet ruda we własnej osobie przyjeżdża na takie zbiorowiska. Informują o tych zlotach na facebooku i zbierają się także ich zwolennicy... Co jest w tym trudnego do pojęcia? Linkuję jeszcze raz: https://pl-pl.facebook.com/stowarzyszeniestopnop/photos/a.1023386391022122/3971792876181444/?type=3&__tn__=-R
" Są to protesty ponad podziałami światopoglądowymi i politycznymi różnych środowisk i organizacji, które upominają się o podstawowe prawa i wolności, czyli m.in. Ogólnopolskie Stowarzyszenie Wiedzy o Szczepieniach STOP NOP (...)".
"Jeśli te ostatnie protesty wiążesz ze sprzeciwianiem się szczepionkom, to widzę jaka jest Twoja wiedza na ten temat." - tak, pomińmy fakt, że jednym z ich argumentów jest to, że "elyty chcą zaszczepić wszystkich ludzi niebezpiecznom i nieprzebadanom szczepionkom na kowid" oraz że jednym z organizatorów protestów jest stopnop...
"Gdzie użyłem sformułowania, że o nich nie słyszałem? " - cholera, np. tutaj:
- "Możesz rozwinąć temat stopnop - jakiś przykład? Nie znam zbyt tej organizacji więc chętnie się dowiem."
i tutaj:
"Co to za zdjęcie? Kto to? Gdzie tu stopnop? Znasz ich? Wiesz, że są ze stopnop?"
oraz:
"Czekam nadal na te informacje o stopnop - pisałeś, że coś nie tak z nimi."
Wyraźnie się od nich dystansujesz, chociaż doskonale wiesz kto to jest, więc proszę nie zgrywaj wioskowego głupka.
A co ma parking pracowniczy do auta służbowego? Proponuję przestać tworzyć jakieś domysły i teorie, które jak widać niewiele mają wspólnego z rzeczywistością.
Wiele jest haseł używanych przez różne osoby co nie oznacza, że są to osoby o takich samych poglądach. Niektóre hasła są uniwersalne. Pokaż mi gdzie pytałem czym jest stopnop. Po raz kolejny tworzysz własną wersję i cytujesz słowa, których nie użyłem. Zacznij czytać ze zrozumieniem lub wróć kilka postów wyżej i sprawdź jeszcze raz co napisałem.
Użyłeś świetnego sformułowania - "oficjalna wersja". Ja jednak nie zawsze wierzę w oficjalną wersję i sprawdzam inne, rzetelne źródła. Co do lekarza to ciężko mi się do tego odnieść. Nie znam ani lekarza, ani sprawy. Może jest jakiś nawiedzony, nie wiem. W artykule nie ba bardzo istotnej informacji, co sam stwierdziłeś - nie wiadomo jak sprawa się skończyła. Taki malutki szczegół. Środowiska lekarskie to ciężki temat. Teraz np. też mamy pomysły, żeby tych, co kwestionują pandemię zamykać w więzieniach. To chore.
To, że kłamię jest Twoją wersją. Według mnie jednak sam wiem lepiej jaka była przyczyna moich działań.
Trudne do pojęcia jest wrzucanie wszystkich do jednego wora. Osobiście znam wiele osób, które w tych protestach uczestniczyły, a zaręczam Ci, że o stopnop nie słyszały. O to mi chodzi. Sam napisałeś "różnych środowisk i organizacji".
Widzę, że dalej nie rozumiesz. Podam Ci może trochę głupi przykład, ale jednak. Wyobraź sobie, że ktoś chce nakazać Ci jeść kiełbasę z niewiadomego źródła. Ty tej kiełbasy nie chcesz jeść. Czy to oznacza, że jesteś przeciwnikiem kiełbasy jako takiej? Otóż nie - chodzi o prawo wyboru, rzetelną dyskusję na temat i prawo do informacji. A tego nie ma.
We wszystkich cytatach brak jest wiadomości, że nie wiem co to stopnop. Przeczytaj to jeszcze raz ze zrozumieniem. Podpowiedź - NIE ZNAM ZBYT czegoś to nie to samo co NIE ZNAM.
Nie podałeś żadnego sensownego argumentu na temat stopnop.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 października 2020 o 12:44
@hansds
"A co ma parking pracowniczy do auta służbowego? Proponuję przestać tworzyć jakieś domysły i teorie, które jak widać niewiele mają wspólnego z rzeczywistością. " - co nie zmienia faktu, że osoba, która nakleiła na swoim samochodzie coś takiego, to najzwyklejszy dzban edukujący się na facebooku agentki ubezpieczeniowej :)
"Wiele jest haseł używanych przez różne osoby co nie oznacza, że są to osoby o takich samych poglądach." - dziwnym zbiegiem okoliczności nie dość, że używasz tych samych haseł, to jeszcze masz identyczne poglądy. Już mówiłem - nie brnij w to dalej, bo to jest kuriozum. Nie udawaj, że żyłeś pod kamieniem i nie trafiłeś w internecie na foliarzy o takich samych poglądach, którzy szczekają najgłośniej w całej Polsce. Skoro na demoty udało ci się trafić, to na tamtych geniuszy zapewne również.
"Pokaż mi gdzie pytałem czym jest stopnop." - a nie wysyłałem ci przypadkiem cytatów z twoich własnych komentarzy?
"i cytujesz słowa, których nie użyłem" - kłamstwo lub scrollowanie komentarzy cię przerasta. Zarówno w jednym, jak i drugim przypadku, nie wypadasz dobrze...
"Otóż nie - chodzi o prawo wyboru, rzetelną dyskusję na temat i prawo do informacji." - czyli rozumiem, że hasła plandemii nie ma, wyłącz tv, oznacza chęć rzetelnej dyskusji? Albo kłamstwa i manipulacje dot. szczepionek, gdzie nawołują do tego, by się W OGÓLE nie szczepić, to również chęć do rzetelnej dyskusji? Masz trochę pokrętne rozumowanie znaczenia słów "chęć do dyskusji"...
"We wszystkich cytatach brak jest wiadomości, że nie wiem co to stopnop. " - może zdecyduj się wreszcie. Najpierw piszesz, że to cytaty, których nie użyłeś, a teraz wychodzi na to, że jednak coś takiego napisałeś. To w końcu napisałeś te brednie, czy nie, bo już się pogubiłem. Przypominam: myszki mają coś takiego, co się nazywa scrollem, a większość stron internetowych ma coś takiego, co się nazywa slider. Miej to na uwadze, gdy zaczniesz wymyślać niestworzone historyjki.
"Nie podałeś żadnego sensownego argumentu na temat stopnop." - a co ciebie interesuje? Wycinanie wniosków badań z kontekstu, przekręcanie ich o 180 stopni, powoływanie się na sfałszowane badania czy może przekręty finansowe, o których zaczynają wypowiadać się osoby, które do tej organizacji należały? Swoją drogą, czemu skupiłeś się tylko na stopnop, skoro piszesz przecież, że w tych protestach uczestniczyły osoby z różnych środowisk i organizacji. Czemu nie piszesz o tych innych organizacjach, a uczepiłeś się tylko stawania w obronie stopnop? Widzisz jak ty sam sobie zaprzeczasz z komentarza na komentarz? :)
@LowcaKomedii Jak Ty dużo wiesz o mnie, szacun. Można się wiele o sobie dowiedzieć. Dziękuję. A jakiż to wyczyn trafić na demoty? To jedna z najpopularniejszych stron tego typu w Polsce więc nie bardzo rozumiem Twoje porównanie.
Wysłałeś cytaty, w których nie pytałem czym jest stopnop.
Jeśli "druga strona" nie chce dyskusji, to nie pozostaje nic innego jak głosić takie hasła. Proste.
Zastosowałeś znak cytatu, więc nazwałem to cytatem. Wewnątrz cytatu znalazły się nie moje słowa, więc nie był to mój cytat. Czego nie rozumiesz?
Nie znam tych spraw, ale chętnie się zapoznam jeśli podasz jakieś rzetelne źródła. Użyj scrolla w myszce i przypomnij sobie, że temat stopnop zacząłeś Ty. Jak więc mam bronić innych organizacji, których nie przywołałeś?
No tak w telewizji klamia i wykorzystuja naiwnych ludzi, a w internetach lekarz z tytulem profesora, doktora magika nauk tajemnych, ktorego wyrzucili z hogwartu za mowienie prawdy, powie ci, ze ziemia jest plaska, a slonce to zloty rydwan jadacy po niebie, sluoy 5G slurza do rozpylania bakterii kontrolujacych nasze umysly a lekarze to tylko sprzedawcy prochow... I on jako jedyny prawde mowi chociaz chca go uciszyc!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 października 2020 o 12:00
Skoro maseczki są obowiązkowe, a ktoś nakłania do ich nienoszenia to jest to klasyczne namawianie do przestępstwa, a skoro nie nosząc maseczki można rozsiewać zarazki i w skrajnych wypadkach nawet doprowadzić do śmierci wielu osób namawianie do tego jest przestępstwem ciężkim i powinno za to grozić bezwzględna odsiadka.
Mnie też wkurzają te maseczki ale wolę maskę na twarzy niż respirator... tym bardziej, że tych drugich handlarz bronią jeszcze nie dostarczył.
@tomekbydgoszcz Jeśli wystawianie mandatów za brak maseczki jest nielegalne, to policja stała się grupą przestępczą?
Jeśli tak się boisz zachorowań, to czemu zamiast spacerować po lesie siedzisz przed komputerem? Jak często robisz testy na raka? Jak bardzo dbasz o swoje serce?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 października 2020 o 9:39
@olewator Wystawianie mandatów za brak maseczek jest legalne. Ja się zachorowania nie boję, to nie mnie chroni maseczka, maseczka chroni inne osoby, po prostu zachowuję się odpowiedzialnie i nie chce narażać innych jakby w razie co był chorym bezobjawowo (nosicielem wirusa).
@tomekbydgoszcz Na szczecie mamy jeszcze coś takiego jak prawo, więc nie ma znaczenia co myślisz. A sądy mówią jasno, kary za brak masek są niezgodne z prawem.
A jak ktoś się boi zachorowań, to niech gdzieś się schowa i nie utrudnia życia innym.
Poza tym co, nagle odkryliśmy istnienie wirusów i do końca życia będziemy chodzić w maskach?
@olewator Powodzenia w czasie rozprawy, bo rozumiem, że będziesz chodzić bez maseczki, tylko potem nie płacz jak będziesz płacił mandat plus koszty rozprawy sądowej. O głupocie antymaseczkowców nie będę się rozpisywał - przez grzeczność.
@tomekbydgoszcz Mandaty za maseczki są legalne? Poczytaj czym jest rozporządzenie a czym ustawa. Bo widac masz podstawowe braki. O obowiązku noszenia maseczek mówi rozporządzenie. Ono ma moc prawną(rozporządzenie z mocą ustawy) TYLKO w sytuacji kiedy w Polsce jest wprowadzony STAN NADZWYCZAJNY. A jak wiemy takowego stanu nie ogłoszono. I na tej podstawie każdy mandat za brak maseczki zostaje anulowany przez sąd. Piszesz o głupocie antymaseczkowców. Sam jesteś idiotą. Jakby ci kazali twarz gównem wysmarować, bo by ci powiedzieli, że kał skutecznie chroni przed wirusem to zapewne byś to zrobił.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
11 października 2020 o 13:21
@deanthehunter To se go nie przyjmuj powodzenia w sądzie. Maseczki zalecają nosić epidemiolodzy, a ty durniu pewnie czujesz się mądrzejszy od nich, podasz jaki kierunek i na jakim uniwersytecie młotku skończyłeś?
@tomekbydgoszc Zmieniasz temat. Ale zwykle jak się nie ma argumentów to się temat zmienia. "Maseczki zalecają nosić epidemiolodzy..." Którzy? Profesor Simon co wziął ciężką kasę od WHO i pi3rdoli jak potłuczony. Jakby chcieć brać za pewnik to co on mówi to w polsce od 3 miesięcy powinniśmy mieć stosy trupów z powodu COVID-19. A może wyjedź mi z tekstem, że PCR są wiarygodne. No są. Ale mówią tylko o tym, że ktoryś z wirusów typu SARS jest aktywny w oragazmie. Bo nawet wirus tej typowej grypy nalezy do wirusów grupy SARS. Weź i zamieść te zdjęcia z Włoch o ciężarówkach, co trumny wywoziły. A jak się później okazało były to trumny z imigrantami co się utopili. Albo wyjedź ze statystykami. W ciągu pół roku w Polsce zaraziło się 60000 osób. Z których 3000 osób zmarło. Z których 2700 osób na choroby współistniejące a "podobno" 300 osób na sam Covid-19. To jest 1,6 osoby dziennie. Taka śmiertelna i niebezpieczna ta choroba. A napisałem podobno. bo byłem naocznym świadkiem jak powiedziano rodzinie, że jak się zgodzą na wpisane w kartę zgonu, że osoba zmarła z powodu Covid-19(pomimo, że nie miała zrobionego testu) to dostaną wyższe odszkodowanie jak osoba była ubezpieczona. Jak znajome mi małżeństwo pojechało do szpitala, bo kobieta zaczęła rodzić to jej mężowi powiedziano, że jak nie podpisze oświadczenia, że przyjechali z podejrzeniem zachorowania na Covid-19 to ich nie przyjmą. Ale najlepiej zmienić temat, prawda? Uderzyć " Argumentum ad personam". Podważyłem twoje pierdoły to próbujesz zachować twarz i zmieniasz temat. Wyjeżdżasz mi o tym, czy jestem mądrzejszy od epidemiologów. Na pewno jestem mądrzejszy od Ciebie. Bo sam potrafię interpretować fakty i myśleć samodzielnie. A Ty? Ty łykasz ten kit co ci w mediach serwują jak pelikan rybę i jeszcze innych innych o głupotę posądzasz. Żałosne. Ale noś maseczkę bo tak Ci kazali. Ty niestety należysz do osób , którym jak się napluje w twarz to powiedzą, że deszcz pada bo tak usłyszeli w prognozie pogody.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
6 razy.
Ostatnia modyfikacja:
11 października 2020 o 14:49
@tomekbydgoszcz "maseczka chroni inne osoby" - całkiem ciekawe nazywać innych głupimi, a samemu powielać bzdury. Maski w zależności od zastosowania chronią osobę noszącą lub otoczenie (czasami i to i to), do tego dochodzi jeszcze klasa filtru. Dlatego najlepiej jakby na stronach MZ pojawiała się REKOMENDACJA mówiąca jaki filtr jest najbardziej optymalny w zależności od czasu ekspozycji. Każdy by oszacował, czy idzie na 8 godzin do pracy na "open space" i wybiera filtr X, czy pracuje na świeżym powietrzu i stosuje filtr Y, ktoś inny stwierdza, że nie nosi i "naraża tylko siebie". Proste? Ja na przykład na początku spanikowałem i mam maskę, która chroni głównie mnie (wtedy nikt nie nosił masek). Ale nie o to chodzi zamordystom, im chodzi o to, żeby nakręcić ludzi na siebie nawzajem i od tego pojawiają się konflikty. Argumentują to wszystko "obrazkami jak dla debili" i pojawiają się tacy ludzie jak Ty, którzy myślą sobie "o tamci ludzie nie pojęli obrazków dla debili, to dopiero muszą mieć dysfunkcję poznawcze" i nawet nie pomyślą o tym, że wiedzę czerpią z obrazków dla debili, Panie Mundry.
@deanthehunter Pomijając ogólny bełkot i wytoczenie ciężkich dział w postaci dowodów anegdotycznych typu "koleżanka mojej koleżanki...", czy potrafisz udowodnić, że Simon wziął ciężką kasę od WHO? To dość poważne oskarżenie, więc z pewnością nie byłbyś tak głupi, by o tym pisać bez jakichkolwiek dowodów. A może byłbyś :) Jeśli nie, byłoby to dość zabawne, gdy rozwodzisz się na tematy prawne, a później robisz taką wtopę... Wasza Justysia za podobne oskarżenie Grzesiowskiego musiała troszeczkę sypnąć złociszem. Na szczęście ma wierne minionki, które z pewnością są gotowe opłacić karę. https://www.termedia.pl/mz/Justyna-Socha-prawomocnie-skazana-za-znieslawienie-dr-Pawla-Grzesiowskiego,35236.html
Skoro nie walczy się z pandemią - bo ten teatrzyk absurdów i pozornych działań to nie jest żadna walka - a mimo tego od miesięcy nic wielkiego się nie dzieje, to nic dziwnego, że co niektórych nadchodzą wątpliwości.
Od czasu poluzowania po lock-downie mamy głównie żonglowanie maseczkami, minimalnym odległościami, miejscami w tramwajach. Mało kto tego przestrzega na poważnie, i co? Ano nic. 100x łatwiej trafić na kwarantannę z klucza i z dupy, będąc "kontaktem kontaktu", niż faktycznie się tym zarazić.
Ludzie są wściekli, bo co - mają siedzieć na dupie, zamknięci, bez żadnej informacji czy testu i usprawiedliwić nieobecność w pracy mailem z przedszkola? Tak to realnie wygląda.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 października 2020 o 9:33
trzeba mieć już naprawdę zryty beret.... Nazwijmy rzeczy po imieniu.... tu nie chodzi o pandemię a o wyciągnięcie ludzi na ulicę, przeciwko demokratycznie wybranemu rządowi... UE ma już dość finansowania takich organizacji jak KoD. AgroUnia... UE ma dość finansowania tęczowych protestów, wożenia tych ludzi po całej Polsce... a tu mijają lata a "ciemny, zaściankowy lud" dalej wybiera PiS, i to jeszcze pozwala im samodzielnie rządzić
Nigdy nie kupiłbym samochodu od kogoś takiego. Sam fakt, że był w stanie przykleić sobie coś takiego, dobitnie świadczy o tym, że był debilem.
@LowcaKomedii Popatrz na to z drugiej strony, on mógłby nie chcieć sprzedać tego samochodu komuś takiemu jak ty, już sam fakt wystawienia takiego komentarza dobitnie świadczy o tym, że jesteś debilem.
Widzisz, każda moneta ma dwie strony. :)
@fiorehencerbin Przyklej sobie "włącz myślenie" na czole ;) Widzę twój poziom.
Sama próba obrony tak debilnego zachowania dobitnie świadczy o tym, że jesteś debilem.
PS Twój samochód?
@LowcaKomedii Nie wiem skąd pomysł, że chciałbym sprzedać Ci ten samochód. Druga sprawa - sposób Twojej wypowiedzi - arogancja i wyzywanie od debili świadczy o Tobie najlepiej. Nie rozumiem też dlaczego wyzywasz w czasie przeszłym (był debilem, ale już nie jest?). Zdecyduj się. Pozdrawiam.
@hansds "Nie wiem skąd pomysł, że chciałbym sprzedać Ci ten samochód" - yyy... Pisałem coś do ciebie? A może zapomniałeś się przelogować :)
"i wyzywanie od debili świadczy o Tobie najlepiej." - popatrz na innych.
"Nie rozumiem też dlaczego wyzywasz w czasie przeszłym (był debilem, ale już nie jest?)" - kto wie, może poszedł po rozum do głowy? Zdjęcie jest dowodem bycia debilem jakiś czas temu, nie w chwili obecnej - stąd czas przeszły. Gdyby w tej chwili naklejał sobie takie naklejki, to napisałbym, że jest debilem :) Logiczne?
@LowcaKomedii Tak, napisałeś do mnie :)
"popatrz na innych" ja nie patrzę na innych - mam swoje wartości, którymi się kieruję i ostatnią rzeczą, która przyszłaby mi do głowy to patrzenie na zachowanie innych.
"Logiczne?" nie do końca. Nie wziąłeś pod uwagę opcji nr 3 - co jeśli w tej chwili nie nakleja takich naklejek, ale nadal je posiada? Co w takim przypadku? Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii, ale nie do obrażania innych, co czynisz.
Jak uzasadnisz taki sposób zachowania?
@hansds Kurde, nie widzę ciebie tu w komentarzach tylko jakiegoś "fiorehencerbin" z jednym zwojem mózgowym. Nie jesteś również autorem demota. Więc albo coś ci się pomerdało, albo po raz kolejny zapomniałeś się przelogować, albo to twój samochód :)
"ja nie patrzę na innych" - ja więc nie patrzę na innych, jeśli chodzi o umoralnianie. Powinieneś być konsekwentny i umoralniać każdego, a nie tylko wybiórcze osoby, ponieważ akurat nie zgadzasz się z ich poglądami.
"co jeśli w tej chwili nie nakleja takich naklejek, ale nadal je posiada?" - może gdybanie odstawmy na bok?
"Jak uzasadnisz taki sposób zachowania?" - uzasadniłem to nazywając rzeczy po imieniu. Skoro ktoś jest w stanie nakleić sobie coś takiego i pokazywać się z tym publicznie, to cóż... Z pewnością nie jest najostrzejszym ołówkiem w piórniku. I to już niezależnie od tego jakie ma zdanie odnośnie całej pandemii. Jeżeli ktoś nakleiłby sobie "uważajcie na wirusa, noście maski, to nasz obowiązek", również nazwałbym go debilem. To tylko świadczy o tym, że ta cała pandemia za mocno rzuciła się na psychę.
W skrócie - właściciela tego samochodu dalej, nieugięcie, uważam za skończonego dzbana.
@LowcaKomedii Umoralnianie każdego jest nierealne i niewykonalne. Wybrałem Ciebie, ponieważ odniosłeś się do mnie w komentarzu. Wydaje się oczywiste.
No tak - otwarte, jawne wyrażanie poglądów jest debilizmem. Jasne, że prościej robić to zza ekranu - anonimowo. Ja mam odmienne zdanie w tym temacie. Nie boję się swoich poglądów i mogę się pod nimi podpisać. Trochę odwagi!
A jak miała nie rzucić się na psychę?? Ludzie potracili firmy, biznesy, pracę - często dorobki wielu lat pracy! Oczywiste jest, że to rzuca się na psychikę. Ciągły strach i niepewność jutra. Ale widzę, że Ciebie ta sytuacja nie dotknęła. Pozazdrościć.
Nieustannie poszerzasz zasób epitetów. Czekamy na więcej.
@LowcaKomedii To nie obrona ancymonku, to jest właśnie prawo do posiadania własnych poglądów.
Facet może być sobie w błędzie, ale ma do tego prawo, więc przyklej sobie na czole karteczkę "nie będę mówić komuś jak ma żyć". :P
Za chwilę tacy jak TY, będą mówić ludziom co mają jeść - bo inaczej są idiotami, co mają pić, z kim sypiać itp. Pilnuj swoich czterech liter, zresztą w internetach każdy LowcaKomedii to kozak nad kozaki i mędrzec nad mędrcami. :)
@hansds Chyba nie za bardzo zrozumiałeś o co chodzi... Nie chodzi o wyrażanie poglądów anonimowo, tylko o rzucenie się tematu na banię do tego stopnia, by przyklejać sobie takie rzeczy na samochodzie. Dostrzegasz różnicę? To nie jest wyrażanie własnych poglądów tylko nawoływanie do konkretnego działania.
Jeżeli ktoś sobie naklei na samochodzie - "precz z weganizmem, zacznijcie jeść mięso!" lub "Przestańcie zbaijać dla własnej przyjemności. Go vegan!" to też będziesz pisał, że to tylko wyrażanie własnej opinii? Dla mnie to niezdrowe podejście do tematu i lekka obsesja na jakimś punkcie.
Nadmienić również należy, że ów osoba skopiowała to hasełko ze stopnop. Wybacz, ale jeśli ktoś edukuje się na stopnop, to z automatu jest u mnie sklasyfikowany jako osoba, która średnio umie w naukę :)
"Ludzie potracili firmy, biznesy, pracę - często dorobki wielu lat pracy!" - i rozumiem, że taka naklejka miałaby to zmienić, tak?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 października 2020 o 12:39
@fiorehencerbin Ancymonku, tak samo jak kolega wyżej nie rozumiesz różnicy między wyrażaniem własnych poglądów, a nawoływaniem ludzi do określonego działania i obnoszenie się ze swoim zdaniem, które inni mają w dupie :)
Ale zastanówmy się nad sensem i logiką twojego komentarza - właściciel samochodu chce "nawracać ludzi" i wpajać im swoje zdanie, a ty piszesz MI, że to ja chcę mówić ludziom co mają jeść? WTF?! Zostawiłeś logikę w innych spodniach?
Przecież to właściciel samochodu to robi, nielogiczna istoto. Ja tylko twierdzę, że temat mu się za bardzo na psychę rzucił i podkreślam standardową śpiewkę foliarzy "włącz myślenie". Facet, który jak papuga powtarza frazy znalezione na szur stronach, mówi o "samodzielnym myśleniu". Czy to nie paradoks?
Napisz więc właścicielowi samochodu, by pilnował swoich czterech liter i nie mówił innym co mają robić :)
@LowcaKomedii Nawoływanie do konkretnego działania też jest wyrażaniem poglądów - mam pogląd na jakiś temat i namawiam do niego innych. Równie dobrze można uznać obrażanie innych za "rzucenie się czegoś na banię". Jak dla mnie to właśnie na tym polega wolność słowa - nie widzę nic złego w hasłach, które podałeś. Każdy ma do tego prawo. I oczywiście tak - to też dla mnie wyrażanie opinii.
Cieszę się, że czytasz w myślach i wiesz skąd wziąłem hasło. Gdzie można taką umiejętność nabyć? Możesz rozwinąć temat stopnop - jakiś przykład? Nie znam zbyt tej organizacji więc chętnie się dowiem.
Nie zrozumiałeś. Wytłumaczyłem Ci dlaczego niektórym się ta sytuacja rzuciła na psychikę. Nie chodziło o hasło. A odpowiadając na Twoje pytanie - tak - ta naklejka wiele zmienia. Wywołuje dyskusję. I o to chodzi. Bo dyskusji brak - jest tylko jedna, słuszna linia.
@LowcaKomedii A odnośnie drugiego komentarza, to określenie "szur strony", "foliarze" itp, których używasz są świetnymi przykładami powtarzania jak papuga fraz z internetu :) Jak brak argumentów - foliarz, szur.
@hansds szur i foliarz to bardzo popularne określenia... Czepianie się ich jest na poziomie twierdzenia, że ktoś papuguje frazy z internetu, gdy ten napisze do kogoś "dzban". Swoją drogą to nie jest żadna fraza, tylko pojedynczy wyraz, slang. Ja nie kopiuj-wklejam hasełek jak ty.
"Cieszę się, że czytasz w myślach i wiesz skąd wziąłem hasło" - cholera, zobacz jak "przypadkowo" podobnie wygląda i brzmi. Cóż za zbieg okoliczności, ale ty to z pewnością sam wymyśliłeś :) Zadziwiające na jak podobny pomysł wpadli ludzie ze stopnop podczas swojego "odwoływania pandemii"
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/121462396_10224369979097395_2510412923041092712_o.jpg?_nc_cat=110&_nc_sid=07e735&_nc_ohc=VMl787SMGZwAX_bu2Mt&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=b68222c9d019bb6fbb99308091124aaf&oe=5FAE9E18
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 października 2020 o 23:00
@LowcaKomedii Zaczynasz się gubić. Mówisz, ze czepiam się popularnych określeń (używanych przez Ciebie), tymczasem sam to robisz (włącz myślenie to bardzo popularne określenie, co sam wcześniej przyznałeś).
Nikt oprócz Ciebie nie twierdzi, że ja to wymyśliłem. Po prostu - takie hasło przyszło mi na myśl. Może ze stopnop, może nie. Nie analizowałem tego. Nie wiem jak Ty, ale ja nie zastanawiam się za każdym razem skąd przyszło mi coś na myśl.
Co to za zdjęcie? Kto to? Gdzie tu stopnop? Znasz ich? Wiesz, że są ze stopnop? W swoich postach pisałeś o tym, że jak się kogoś o coś oskarża to trzeba mieć dowody, inaczej jest się głupim. Mam nadzieję, że takie rzecz jasna masz.
Inna sprawa - oni mają to hasło zastrzeżone czy jak? Są jego autorem? Nikt inny go nie użył?
Czekam nadal na te informacje o stopnop - pisałeś, że coś nie tak z nimi.
@hansds Nie, po prostu nie rozumiesz.
Szur to potoczne określenie, jeden wyraz, natomiast "włącz myślenie" to fraza, związek wyrazowy, używany przez szurów. Zapoczątkował ją lekarz wygadujący nienaukowe bzdury, oczywiście antyszczepionkowiec, z odebranym czasowo prawem wykonywania zawodu. Co ciekawsze, dobry przyjaciel rudej, więc grono wyznawców jest niemal identyczne. Na samochodzie masz skopiowaną frazę ze stopnop. Nie wymyśloną samodzielnie, tylko bezmyślnie skopiowaną. Dlatego też nie ma żadnego "gubienia się".
Po drugie, naprawdę nie brnij w zaparte i nie tłumacz się, że żyłeś do tej pory pod kamieniem (udzielanie się na demotach wygląda przy tym komicznie) i nie natrafiłeś w internecie na "swoich"... To trochę jak - gdy złapią cię za rękę mów, że to nie twoja ręka.
"Nikt oprócz Ciebie nie twierdzi, że ja to wymyśliłem" - ale ja twierdzę, że tego nie wymyśliłeś.
"Po prostu - takie hasło przyszło mi na myśl. Może ze stopnop, może nie." - tak, idź dalej w zaparte...
"Co to za zdjęcie? Kto to? Gdzie tu stopnop? Znasz ich? Wiesz, że są ze stopnop?" - yyy... ponieważ wziąłem to zdjęcie z galerii stopnop na facebooku i to zdjęcia z wydarzenia, gdzie, o zgrozo, "odwoływali pandemię"?
https://pl-pl.facebook.com/stowarzyszeniestopnop/posts/3983967934963938?__tn__=-R
"Czekam nadal na te informacje o stopnop - pisałeś, że coś nie tak z nimi." - tak, udawaj, że ich nie znasz i nawet nie wiesz kto to jest... Jak małe dziecko.
@LowcaKomedii Czyli idąc twoim tokiem rozumowania wszelkie te hasła na transparentach, naklejki itp które promują LGBT nie są wyrażaniem własnych poglądów a NAWOŁYWANIEM ludzi do określonego działania/zachowania/myślenia, i obnoszenie się ze swoim zdaniem które inni mają w dupie :)
ciekawie jest nie mieć swojego zdania, ale tacy jak ty lubią takie "jamochłony" bez własnego zdania. ;)
Problem z tobą jest taki, że kij, który masz w dupie, uciska ci już na mózg i nie pojmujesz takiego trudnego zjawiska jakim jest (geje to pokochają) ANALOGIA, rozumiesz znaczenie tego określenia? ... nie nie ma nic wspólnego z analem.
Można powiedzieć, że posiadanie własnego zdanie i wygłoszenie go publicznie, to już wg ciebie jest obnoszenie się ze swoim zdaniem i agitowaniem za tym czy za owym. Zresztą mówisz o tym że facet samodzielnie nie myśli, to ujmę to tak. Z samodzielnym myśleniem masz tyle wspólnego co tamten facet, tylko on ma odwagę coś zrobić, a ty pier..lisz jakieś puste frazesy w internetach :) Czujesz się przez to moralnie lepszy? :) Powtarzam ci - choć i tak tego nie zrozumiesz -, jeśli facet prawa nie łamie, to może sobie robić co chce, napisać i nakleić na swoim aucie co chce.
Prawda jest taka, że nie każdy musi was gejów i różnych psychicznie wykrzywionych ludzi kochać, nie jesteście świętymi krowami tego świata. ;)
Za kilka lat w Europie zachodniej muzułmanie wytłumaczą wam dobitnie znaczenie słowa "tolerancja", wtedy dopiero zobaczycie jak naprawdę złym krajem jest Polska. - tak wiem tej ANALogi też nie załapiesz, ale tak to jest jest jak wiedza do głowy wchodzi przez d*pę. :D
@fiorehencerbin Logiko, gdzież się schowałaś...
1) Czym, jak nie nawoływaniem, jest "WYŁĄCZ TV< WŁĄCZ MYŚLENIE?"
2) To rozumiem, że swoje zdanie można mieć tylko wtedy, gdy przykleisz sobie hasełko na czole? Gdy tego nie zrobisz, to już tego zdania nie masz? Niezła logika.
3) "Problem z tobą jest taki, że kij, który masz w dupie, uciska ci już na mózg " - wam już uciska na mózg, ponieważ jesteście gotowi kopiować debilne hasełka i przyklejać je sobie na samochodach. Chodzicie w koszulkach stopnop itp.
4) "tylko on ma odwagę coś zrobić, a ty pier..lisz jakieś puste frazesy w internetach" - czyli przyklejenie sobie idiotycznej naklejki na SŁUŻBOWYM samochodzie, to dla ciebie oznaka odwagi. Ciekawa musi być ta twoja definicja tego słowa...
5) "Prawda jest taka, że nie każdy musi was gejów i różnych psychicznie wykrzywionych ludzi kochać" - bardzo ładne ad personam. Ciekawi mnie tylko jak w twojej chorej psychice połączyłeś to z gejami? Pragnę ci tylko przypomnieć, że geje są w mniejszości, tak samo jak i antymaseczkowcy. Geje organizują parady, antymaseczkowcy marsze, na których "odwołują plandemię". Jeden i drugi pochód nie robi nic. W związku z tym to wam zdecydowanie bliżej do "gejów i różnych psychicznie wykrzywionych ludzi" :)
6) "Za kilka lat w Europie zachodniej muzułmanie wytłumaczą wam dobitnie znaczenie słowa "tolerancja" - to mnie pingnij, gdy zaczną, ok? Zresztą, fajnie że o nich wspominasz. Patrz - kobiety u nich od wieków zasłaniają twarz i jakoś nie cierpią na grzybicę, podtruwanie się CO2 itp., o czym bezmyślnie bredzicie. Magia...
7) "Powtarzam ci - choć i tak tego nie zrozumiesz -, jeśli facet prawa nie łamie, to może sobie robić co chce, napisać i nakleić na swoim aucie co chce." - nigdzie nie napisałem, że złamał prawo, tępa strzało. To kolejne twoje urojenie. Inni ludzie natomiast mają prawo to skomentować, oni też prawa nie łamią :) Dlatego też to skomentowałem.
PS ta twoja ANALogia, której nie potrafisz poprawnie odmienić, jest tak infantylna... Myślałeś kiedyś o tym, żeby mentalnie wyjść wreszcie z podstawówki? Dla ludzi dorosłych słowo "anal", "kutas" nie jest już takim szokiem. Przestań więc zachowywać się jak 10-letni Brajanek, który napisze na tablicy "kutas", pod nieobecność wychowawczyni i ma z tego "bekę" przez pół dnia. Dorośnij.
@LowcaKomedii Co za różnica czy fraza, czy wyraz? Kopiowanie to kopiowanie. Ty masz swoje źródła, z których kopiujesz wyrazy i nie widzę w tym nic złego. Nie musisz się tłumaczyć. Jaki lekarz to zapoczątkował?
Jakim kamieniem? Jakich swoich? Co mają do tego demoty? Zupełnie nie rozumiem.
Masz prawo tak twierdzić. Nie widzę w tym nic złego. W przeciwieństwie do Ciebie jestem za wolnością wypowiedzi i poglądów.
Jeśli pozostawanie przy swoim zdaniu jest dla Ciebie pójściem w zaparte to rzeczywiście coś jest nie tak z Twoim systemem wartości.
No i? Czyli jak na stronie, nie wiem, np. tvn24 zobaczysz zdjęcie z demonstracji to też założysz, że to ludzie z tvn24? Dziwne rozumowanie.
Tam myślałem. Zero argumentów. Nie masz swojego zdania tylko posiłkujesz się jakimiś dziwnymi źródłami, w których nikt nie wyjaśnił w czym jest problem. Coś jest złe, bo tak.
@LowcaKomedii "SŁUŻBOWYM" ???
@hansds "Co za różnica czy fraza, czy wyraz?" - wiesz czym jest antyplagiat? Wyobraź sobie, że on nie wyszukuje pojedynczych wyrazów, a całe frazy. Chodzi o to, że jest naprawdę znikoma szansa na to, że użyjesz dokładnie tego samego szyku zdania, kolejności wyrazów itp. Dlatego też różnica między używaniem tego samego słowa, a całej frazy, jest kosmiczna. Naprawdę, nie brnij w to dalej i nie tłumacz się teraz jak dziesięciolatek, że ty nie skopiowałeś sloganu foliarzy, tylko po prostu wpadłeś na taki pomysł.
"Jaki lekarz to zapoczątkował?" - Czerniak H. W sumie teraz nawet ciężko nazwać go lekarzem, ponieważ aktualnie prawa wykonywania zawodu nie ma. U was same takie ananaski.
"Jeśli pozostawanie przy swoim zdaniu jest dla Ciebie pójściem w zaparte to rzeczywiście coś jest nie tak z Twoim systemem wartości. " - ale ty rozróżniasz pozostawanie przy swoim zdaniu od durnego szukania wymówek w przypadku rzeczy oczywistej? Jak już pisałem "gdy złapią cię za rękę mów, że to nie twoja ręka". Fraza ta została bezmyślnie skopiowana, więc nie tłumacz się teraz, że to po prostu zbieg okoliczności.
"Czyli jak na stronie, nie wiem, np. tvn24 zobaczysz zdjęcie z demonstracji to też założysz, że to ludzie z tvn24? Dziwne rozumowanie." - cóż to za idiotyczny przykład? Skoro cymbały idą z transparentami stopnop i to nawet oni organizowali te protesty, to chyba logicznym jest fakt, że na te protesty idą ich zwolennicy...
https://pl-pl.facebook.com/stowarzyszeniestopnop/photos/a.1023386391022122/3971792876181444/?type=3&__tn__=-R
Będziesz mówił, że słoń to wielbłąd?
"Zero argumentów. Nie masz swojego zdania tylko posiłkujesz się jakimiś dziwnymi źródłami, w których nikt nie wyjaśnił w czym jest problem." - tak, odwracaj kota ogonem. Bo to wcale nie tak, że ja, jako jedyny, mam jakieś logiczne argumenty, a twoją jedyną linią obrony jest - "dziwnym zbiegiem okoliczności wpadłem na ten sam pomysł. Nie mam nic wspólnego z tamtymi ludźmi, nawet ich nie znam i o nich nie słyszałem, chociaż mają identyczne poglądy i używają tych samych haseł".
@LowcaKomedii Z tą znikomą szansą to trochę się rozpędziłeś. Jeśli chodzi o jakieś teksty fachowe to zgadzam się, Ale teksty "oklepane", często używane, potoczne itp - moim zdaniem szansa na to, że użyjesz tego samego szyku zdania jest bardzo duża. Nie przekonałeś mnie. Pozostanę przy swojej wersji, w której przypominam - nie zaprzeczyłem, ani nie potwierdziłem. Nie wiem czemu przyjąłeś jedną wersję, którą usilnie próbujesz obronić.
Google podpowiadają, że został zawieszony za poglądy i nie zgadzanie się z ogółem. Ciężko powiedzieć czy słusznie czy nie, nie znam tematu. I on to hasło wymyślił? A nie skopiował ze stron dla foliarzy?
Ale co ma ta "oczywista rzecz" do rzeczy? Jakie to ma znaczenie? Ja po "złapaniu za rękę" (według Ciebie rzecz jasna) mam na tyle odwagi, by pozostać przy swoich poglądach. Nie bardzo rozumiem do czego zmierzasz.
Zmieniasz swoje tłumaczenie. Przedtem napisałeś, że na zdjęciu są ludzie ze stopnop. Teraz mówisz, że to ich zwolennicy. To jak w końcu? Próbuję Ci tylko wytłumaczyć, że uczestnikami protestu niekoniecznie muszą być zwolennicy ORGANIZATORA. No chyba, że Ty chodzisz tylko na takie protesty, to dziwne. Jeśli te ostatnie protesty wiążesz ze sprzeciwianiem się szczepionkom, to widzę jaka jest Twoja wiedza na ten temat.
Jak narazie żadnego logicznego argumentu nie podałeś. Gdzie użyłem sformułowania, że o nich nie słyszałem? To już Twoja twórczość więc ciężko mi się odnieść do Twoich własnych słów.
A o co chodziło z tym służbowym samochodem?
@hansds
"Pozostanę przy swojej wersji, w której przypominam - nie zaprzeczyłem, ani nie potwierdziłem" - czyli że nie masz swojej wersji?
"A o co chodziło z tym służbowym samochodem?" - o to: "właściciel żyje i ma się dobrze :) a auto stoi na parkingu pracowniczym."
"Nie wiem czemu przyjąłeś jedną wersję, którą usilnie próbujesz obronić." - już ci pisałem, ale widzę, że muszę powtórzyć... Ponieważ:
- zastosowałeś dokładnie takie samo hasło
- tego hasła używają ludzie z takimi samymi poglądami
- udajesz, że nie masz pojęcia kim oni są (wcześniej paliłeś głupa i pytałeś czym jest stopnop), więc widać, że do mówienia prawdy specjalnie skory nie jesteś.
"Google podpowiadają, że został zawieszony za poglądy i nie zgadzanie się z ogółem.." - to ty chyba u rudej "prawdziwej" przyczyny szukałeś... Może by tak, dla odmiany, skorzystać z rzetelnych źródeł informacji? Oficjalna wersja jest taka, że wygaduje nienaukowe bzdury, mogące zagrozić zdrowiu i życiu pacjentów. Proponuję dojść do uzasadnienia wyroku. W dodatku wcześniej ciążyło na nim 57 zarzutów korupcyjnych i nie wiem na czym to stanęło.
https://opoczno.naszemiasto.pl/lapowki-za-zwolnienia-lekarskie-bral-jeden-z-lekarzy-w/ar/c1-4242046
w artykule ukryli jego personalia, ale wierni i inteligentni fani sami napisali w komentarzach o kogo chodzi, gdy Huberto zaczął się wypłakiwać na facebooku, że "bigpharma" chce go zniszczyć.
"Ja po "złapaniu za rękę" (według Ciebie rzecz jasna) mam na tyle odwagi, by pozostać przy swoich poglądach." - masz jakąś dziwną definicję słowa odwaga... Czyli kłamanie w zaparte, gdy ktoś ciebie złapie za rękę, to dla ciebie akt odwagi? Wow...
"Przedtem napisałeś, że na zdjęciu są ludzie ze stopnop. Teraz mówisz, że to ich zwolennicy." - czego tu nie rozumiesz? Stopnop organizuje te śmieszne protesty, przychodzą na nie ich ludzie z megafonikami. Nawet ruda we własnej osobie przyjeżdża na takie zbiorowiska. Informują o tych zlotach na facebooku i zbierają się także ich zwolennicy... Co jest w tym trudnego do pojęcia? Linkuję jeszcze raz:
https://pl-pl.facebook.com/stowarzyszeniestopnop/photos/a.1023386391022122/3971792876181444/?type=3&__tn__=-R
" Są to protesty ponad podziałami światopoglądowymi i politycznymi różnych środowisk i organizacji, które upominają się o podstawowe prawa i wolności, czyli m.in. Ogólnopolskie Stowarzyszenie Wiedzy o Szczepieniach STOP NOP (...)".
"Jeśli te ostatnie protesty wiążesz ze sprzeciwianiem się szczepionkom, to widzę jaka jest Twoja wiedza na ten temat." - tak, pomińmy fakt, że jednym z ich argumentów jest to, że "elyty chcą zaszczepić wszystkich ludzi niebezpiecznom i nieprzebadanom szczepionkom na kowid" oraz że jednym z organizatorów protestów jest stopnop...
"Gdzie użyłem sformułowania, że o nich nie słyszałem? " - cholera, np. tutaj:
- "Możesz rozwinąć temat stopnop - jakiś przykład? Nie znam zbyt tej organizacji więc chętnie się dowiem."
i tutaj:
"Co to za zdjęcie? Kto to? Gdzie tu stopnop? Znasz ich? Wiesz, że są ze stopnop?"
oraz:
"Czekam nadal na te informacje o stopnop - pisałeś, że coś nie tak z nimi."
Wyraźnie się od nich dystansujesz, chociaż doskonale wiesz kto to jest, więc proszę nie zgrywaj wioskowego głupka.
@LowcaKomedii
Mam.
A co ma parking pracowniczy do auta służbowego? Proponuję przestać tworzyć jakieś domysły i teorie, które jak widać niewiele mają wspólnego z rzeczywistością.
Wiele jest haseł używanych przez różne osoby co nie oznacza, że są to osoby o takich samych poglądach. Niektóre hasła są uniwersalne. Pokaż mi gdzie pytałem czym jest stopnop. Po raz kolejny tworzysz własną wersję i cytujesz słowa, których nie użyłem. Zacznij czytać ze zrozumieniem lub wróć kilka postów wyżej i sprawdź jeszcze raz co napisałem.
Użyłeś świetnego sformułowania - "oficjalna wersja". Ja jednak nie zawsze wierzę w oficjalną wersję i sprawdzam inne, rzetelne źródła. Co do lekarza to ciężko mi się do tego odnieść. Nie znam ani lekarza, ani sprawy. Może jest jakiś nawiedzony, nie wiem. W artykule nie ba bardzo istotnej informacji, co sam stwierdziłeś - nie wiadomo jak sprawa się skończyła. Taki malutki szczegół. Środowiska lekarskie to ciężki temat. Teraz np. też mamy pomysły, żeby tych, co kwestionują pandemię zamykać w więzieniach. To chore.
To, że kłamię jest Twoją wersją. Według mnie jednak sam wiem lepiej jaka była przyczyna moich działań.
Trudne do pojęcia jest wrzucanie wszystkich do jednego wora. Osobiście znam wiele osób, które w tych protestach uczestniczyły, a zaręczam Ci, że o stopnop nie słyszały. O to mi chodzi. Sam napisałeś "różnych środowisk i organizacji".
Widzę, że dalej nie rozumiesz. Podam Ci może trochę głupi przykład, ale jednak. Wyobraź sobie, że ktoś chce nakazać Ci jeść kiełbasę z niewiadomego źródła. Ty tej kiełbasy nie chcesz jeść. Czy to oznacza, że jesteś przeciwnikiem kiełbasy jako takiej? Otóż nie - chodzi o prawo wyboru, rzetelną dyskusję na temat i prawo do informacji. A tego nie ma.
We wszystkich cytatach brak jest wiadomości, że nie wiem co to stopnop. Przeczytaj to jeszcze raz ze zrozumieniem. Podpowiedź - NIE ZNAM ZBYT czegoś to nie to samo co NIE ZNAM.
Nie podałeś żadnego sensownego argumentu na temat stopnop.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 października 2020 o 12:44
@hansds
"A co ma parking pracowniczy do auta służbowego? Proponuję przestać tworzyć jakieś domysły i teorie, które jak widać niewiele mają wspólnego z rzeczywistością. " - co nie zmienia faktu, że osoba, która nakleiła na swoim samochodzie coś takiego, to najzwyklejszy dzban edukujący się na facebooku agentki ubezpieczeniowej :)
"Wiele jest haseł używanych przez różne osoby co nie oznacza, że są to osoby o takich samych poglądach." - dziwnym zbiegiem okoliczności nie dość, że używasz tych samych haseł, to jeszcze masz identyczne poglądy. Już mówiłem - nie brnij w to dalej, bo to jest kuriozum. Nie udawaj, że żyłeś pod kamieniem i nie trafiłeś w internecie na foliarzy o takich samych poglądach, którzy szczekają najgłośniej w całej Polsce. Skoro na demoty udało ci się trafić, to na tamtych geniuszy zapewne również.
"Pokaż mi gdzie pytałem czym jest stopnop." - a nie wysyłałem ci przypadkiem cytatów z twoich własnych komentarzy?
"i cytujesz słowa, których nie użyłem" - kłamstwo lub scrollowanie komentarzy cię przerasta. Zarówno w jednym, jak i drugim przypadku, nie wypadasz dobrze...
"Otóż nie - chodzi o prawo wyboru, rzetelną dyskusję na temat i prawo do informacji." - czyli rozumiem, że hasła plandemii nie ma, wyłącz tv, oznacza chęć rzetelnej dyskusji? Albo kłamstwa i manipulacje dot. szczepionek, gdzie nawołują do tego, by się W OGÓLE nie szczepić, to również chęć do rzetelnej dyskusji? Masz trochę pokrętne rozumowanie znaczenia słów "chęć do dyskusji"...
"We wszystkich cytatach brak jest wiadomości, że nie wiem co to stopnop. " - może zdecyduj się wreszcie. Najpierw piszesz, że to cytaty, których nie użyłeś, a teraz wychodzi na to, że jednak coś takiego napisałeś. To w końcu napisałeś te brednie, czy nie, bo już się pogubiłem. Przypominam: myszki mają coś takiego, co się nazywa scrollem, a większość stron internetowych ma coś takiego, co się nazywa slider. Miej to na uwadze, gdy zaczniesz wymyślać niestworzone historyjki.
"Nie podałeś żadnego sensownego argumentu na temat stopnop." - a co ciebie interesuje? Wycinanie wniosków badań z kontekstu, przekręcanie ich o 180 stopni, powoływanie się na sfałszowane badania czy może przekręty finansowe, o których zaczynają wypowiadać się osoby, które do tej organizacji należały? Swoją drogą, czemu skupiłeś się tylko na stopnop, skoro piszesz przecież, że w tych protestach uczestniczyły osoby z różnych środowisk i organizacji. Czemu nie piszesz o tych innych organizacjach, a uczepiłeś się tylko stawania w obronie stopnop? Widzisz jak ty sam sobie zaprzeczasz z komentarza na komentarz? :)
@LowcaKomedii Jak Ty dużo wiesz o mnie, szacun. Można się wiele o sobie dowiedzieć. Dziękuję. A jakiż to wyczyn trafić na demoty? To jedna z najpopularniejszych stron tego typu w Polsce więc nie bardzo rozumiem Twoje porównanie.
Wysłałeś cytaty, w których nie pytałem czym jest stopnop.
Jeśli "druga strona" nie chce dyskusji, to nie pozostaje nic innego jak głosić takie hasła. Proste.
Zastosowałeś znak cytatu, więc nazwałem to cytatem. Wewnątrz cytatu znalazły się nie moje słowa, więc nie był to mój cytat. Czego nie rozumiesz?
Nie znam tych spraw, ale chętnie się zapoznam jeśli podasz jakieś rzetelne źródła. Użyj scrolla w myszce i przypomnij sobie, że temat stopnop zacząłeś Ty. Jak więc mam bronić innych organizacji, których nie przywołałeś?
Zamiast maskować rejestrację następnym razem zamaskuj IP.
No tak w telewizji klamia i wykorzystuja naiwnych ludzi, a w internetach lekarz z tytulem profesora, doktora magika nauk tajemnych, ktorego wyrzucili z hogwartu za mowienie prawdy, powie ci, ze ziemia jest plaska, a slonce to zloty rydwan jadacy po niebie, sluoy 5G slurza do rozpylania bakterii kontrolujacych nasze umysly a lekarze to tylko sprzedawcy prochow... I on jako jedyny prawde mowi chociaz chca go uciszyc!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 października 2020 o 12:00
@andrzej11635 Dokładnie tak :)
Skoro maseczki są obowiązkowe, a ktoś nakłania do ich nienoszenia to jest to klasyczne namawianie do przestępstwa, a skoro nie nosząc maseczki można rozsiewać zarazki i w skrajnych wypadkach nawet doprowadzić do śmierci wielu osób namawianie do tego jest przestępstwem ciężkim i powinno za to grozić bezwzględna odsiadka.
Mnie też wkurzają te maseczki ale wolę maskę na twarzy niż respirator... tym bardziej, że tych drugich handlarz bronią jeszcze nie dostarczył.
@tomekbydgoszcz Jeśli wystawianie mandatów za brak maseczki jest nielegalne, to policja stała się grupą przestępczą?
Jeśli tak się boisz zachorowań, to czemu zamiast spacerować po lesie siedzisz przed komputerem? Jak często robisz testy na raka? Jak bardzo dbasz o swoje serce?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 października 2020 o 9:39
@olewator Wystawianie mandatów za brak maseczek jest legalne. Ja się zachorowania nie boję, to nie mnie chroni maseczka, maseczka chroni inne osoby, po prostu zachowuję się odpowiedzialnie i nie chce narażać innych jakby w razie co był chorym bezobjawowo (nosicielem wirusa).
@tomekbydgoszcz Na szczecie mamy jeszcze coś takiego jak prawo, więc nie ma znaczenia co myślisz. A sądy mówią jasno, kary za brak masek są niezgodne z prawem.
A jak ktoś się boi zachorowań, to niech gdzieś się schowa i nie utrudnia życia innym.
Poza tym co, nagle odkryliśmy istnienie wirusów i do końca życia będziemy chodzić w maskach?
@olewator Powodzenia w czasie rozprawy, bo rozumiem, że będziesz chodzić bez maseczki, tylko potem nie płacz jak będziesz płacił mandat plus koszty rozprawy sądowej. O głupocie antymaseczkowców nie będę się rozpisywał - przez grzeczność.
@tomekbydgoszcz Mandaty za maseczki są legalne? Poczytaj czym jest rozporządzenie a czym ustawa. Bo widac masz podstawowe braki. O obowiązku noszenia maseczek mówi rozporządzenie. Ono ma moc prawną(rozporządzenie z mocą ustawy) TYLKO w sytuacji kiedy w Polsce jest wprowadzony STAN NADZWYCZAJNY. A jak wiemy takowego stanu nie ogłoszono. I na tej podstawie każdy mandat za brak maseczki zostaje anulowany przez sąd. Piszesz o głupocie antymaseczkowców. Sam jesteś idiotą. Jakby ci kazali twarz gównem wysmarować, bo by ci powiedzieli, że kał skutecznie chroni przed wirusem to zapewne byś to zrobił.
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 października 2020 o 13:21
@deanthehunter To se go nie przyjmuj powodzenia w sądzie. Maseczki zalecają nosić epidemiolodzy, a ty durniu pewnie czujesz się mądrzejszy od nich, podasz jaki kierunek i na jakim uniwersytecie młotku skończyłeś?
@tomekbydgoszc Zmieniasz temat. Ale zwykle jak się nie ma argumentów to się temat zmienia. "Maseczki zalecają nosić epidemiolodzy..." Którzy? Profesor Simon co wziął ciężką kasę od WHO i pi3rdoli jak potłuczony. Jakby chcieć brać za pewnik to co on mówi to w polsce od 3 miesięcy powinniśmy mieć stosy trupów z powodu COVID-19. A może wyjedź mi z tekstem, że PCR są wiarygodne. No są. Ale mówią tylko o tym, że ktoryś z wirusów typu SARS jest aktywny w oragazmie. Bo nawet wirus tej typowej grypy nalezy do wirusów grupy SARS. Weź i zamieść te zdjęcia z Włoch o ciężarówkach, co trumny wywoziły. A jak się później okazało były to trumny z imigrantami co się utopili. Albo wyjedź ze statystykami. W ciągu pół roku w Polsce zaraziło się 60000 osób. Z których 3000 osób zmarło. Z których 2700 osób na choroby współistniejące a "podobno" 300 osób na sam Covid-19. To jest 1,6 osoby dziennie. Taka śmiertelna i niebezpieczna ta choroba. A napisałem podobno. bo byłem naocznym świadkiem jak powiedziano rodzinie, że jak się zgodzą na wpisane w kartę zgonu, że osoba zmarła z powodu Covid-19(pomimo, że nie miała zrobionego testu) to dostaną wyższe odszkodowanie jak osoba była ubezpieczona. Jak znajome mi małżeństwo pojechało do szpitala, bo kobieta zaczęła rodzić to jej mężowi powiedziano, że jak nie podpisze oświadczenia, że przyjechali z podejrzeniem zachorowania na Covid-19 to ich nie przyjmą. Ale najlepiej zmienić temat, prawda? Uderzyć " Argumentum ad personam". Podważyłem twoje pierdoły to próbujesz zachować twarz i zmieniasz temat. Wyjeżdżasz mi o tym, czy jestem mądrzejszy od epidemiologów. Na pewno jestem mądrzejszy od Ciebie. Bo sam potrafię interpretować fakty i myśleć samodzielnie. A Ty? Ty łykasz ten kit co ci w mediach serwują jak pelikan rybę i jeszcze innych innych o głupotę posądzasz. Żałosne. Ale noś maseczkę bo tak Ci kazali. Ty niestety należysz do osób , którym jak się napluje w twarz to powiedzą, że deszcz pada bo tak usłyszeli w prognozie pogody.
Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 października 2020 o 14:49
@tomekbydgoszcz "maseczka chroni inne osoby" - całkiem ciekawe nazywać innych głupimi, a samemu powielać bzdury. Maski w zależności od zastosowania chronią osobę noszącą lub otoczenie (czasami i to i to), do tego dochodzi jeszcze klasa filtru. Dlatego najlepiej jakby na stronach MZ pojawiała się REKOMENDACJA mówiąca jaki filtr jest najbardziej optymalny w zależności od czasu ekspozycji. Każdy by oszacował, czy idzie na 8 godzin do pracy na "open space" i wybiera filtr X, czy pracuje na świeżym powietrzu i stosuje filtr Y, ktoś inny stwierdza, że nie nosi i "naraża tylko siebie". Proste? Ja na przykład na początku spanikowałem i mam maskę, która chroni głównie mnie (wtedy nikt nie nosił masek). Ale nie o to chodzi zamordystom, im chodzi o to, żeby nakręcić ludzi na siebie nawzajem i od tego pojawiają się konflikty. Argumentują to wszystko "obrazkami jak dla debili" i pojawiają się tacy ludzie jak Ty, którzy myślą sobie "o tamci ludzie nie pojęli obrazków dla debili, to dopiero muszą mieć dysfunkcję poznawcze" i nawet nie pomyślą o tym, że wiedzę czerpią z obrazków dla debili, Panie Mundry.
@deanthehunter Pomijając ogólny bełkot i wytoczenie ciężkich dział w postaci dowodów anegdotycznych typu "koleżanka mojej koleżanki...", czy potrafisz udowodnić, że Simon wziął ciężką kasę od WHO? To dość poważne oskarżenie, więc z pewnością nie byłbyś tak głupi, by o tym pisać bez jakichkolwiek dowodów. A może byłbyś :) Jeśli nie, byłoby to dość zabawne, gdy rozwodzisz się na tematy prawne, a później robisz taką wtopę... Wasza Justysia za podobne oskarżenie Grzesiowskiego musiała troszeczkę sypnąć złociszem. Na szczęście ma wierne minionki, które z pewnością są gotowe opłacić karę.
https://www.termedia.pl/mz/Justyna-Socha-prawomocnie-skazana-za-znieslawienie-dr-Pawla-Grzesiowskiego,35236.html
Skoro nie walczy się z pandemią - bo ten teatrzyk absurdów i pozornych działań to nie jest żadna walka - a mimo tego od miesięcy nic wielkiego się nie dzieje, to nic dziwnego, że co niektórych nadchodzą wątpliwości.
Od czasu poluzowania po lock-downie mamy głównie żonglowanie maseczkami, minimalnym odległościami, miejscami w tramwajach. Mało kto tego przestrzega na poważnie, i co? Ano nic. 100x łatwiej trafić na kwarantannę z klucza i z dupy, będąc "kontaktem kontaktu", niż faktycznie się tym zarazić.
Ludzie są wściekli, bo co - mają siedzieć na dupie, zamknięci, bez żadnej informacji czy testu i usprawiedliwić nieobecność w pracy mailem z przedszkola? Tak to realnie wygląda.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 października 2020 o 9:33
trzeba mieć już naprawdę zryty beret.... Nazwijmy rzeczy po imieniu.... tu nie chodzi o pandemię a o wyciągnięcie ludzi na ulicę, przeciwko demokratycznie wybranemu rządowi... UE ma już dość finansowania takich organizacji jak KoD. AgroUnia... UE ma dość finansowania tęczowych protestów, wożenia tych ludzi po całej Polsce... a tu mijają lata a "ciemny, zaściankowy lud" dalej wybiera PiS, i to jeszcze pozwala im samodzielnie rządzić
Wyłącz narcyzm, włącz empatię
Fałszywa Skoda Pandemia Octavia
bo Janusz wybaczy wszystko. Najdroższy VAT, najdroższe drogi na świecie, ale kawałek szmaty na mordzie to już prawdziwa "tresura".
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 października 2020 o 11:15
Jeśli ten samochód stoi w komisie samochodowym to mam nadzieję że właściciel nie zmarł na koronę, wtedy to by była niezła ironia.
@eGhuthek Spokojnie, właściciel żyje i ma się dobrze :) a auto stoi na parkingu pracowniczym.