Gdybyś wiedział jak była skonstruowana grafika na komputerach 8-bit (a nawet 16-bit) i dlaczego tak, a także potrafił to porównać z konstrukcją współczesnych formatów zapisu grafiki, to ten fakt nie byłby dla ciebie "memem", tylko oczywistą oczywistością.
Niestety, w szkole nadal każą wam czytać o stalówkach, obsadkach i niedoli konia w kopalni, ale takich pouczających rzeczy nie uczą.
68kb? Cholera, ale mało...
Gdybyś wiedział jak była skonstruowana grafika na komputerach 8-bit (a nawet 16-bit) i dlaczego tak, a także potrafił to porównać z konstrukcją współczesnych formatów zapisu grafiki, to ten fakt nie byłby dla ciebie "memem", tylko oczywistą oczywistością.
Niestety, w szkole nadal każą wam czytać o stalówkach, obsadkach i niedoli konia w kopalni, ale takich pouczających rzeczy nie uczą.
Z czego cały obraz składa się z jednokolorowego tła, kilku takich samych klocków i postaci.
A cala gra zajmuje tyle co teraz dobrej jakosci zdjecie.
Dla wszystkich tutaj komentujących : istnieje drobna roznica miedzy kb a kB, jak i Mb a MB ;p
pamiętam przeskok 16 bit na 32 to był
Gra zajmuje 41 kB, nie 31, to po pierwsze.
Po drugie, jakby ten obrazek był w natywnej rozdzielczości NESa a nie powiększony, to by zajmował 2-3 kB (i to w formacie PNG).
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2020 o 13:45