@HopArt Wydaje mi się, że policji płacą też.. sami policjanci :D
Wydaje mi się, że płaci im też WIĘKSZOŚĆ która wybrała Pis do władzy.
Wydaje mi się też, że "władza w RP należy do narodu i naród sprawuje ją poprzez swoich przedstawicieli"
Wydaje mi się, że NARÓD wybrał sobie władzę w konstytucyjnych i demokratycznych wyborach.
Gdzie tu bezprawie?
@jacekknit Gdybym był policjantem to wstydziłbym się znajomych, którzy twierdza to co ty. To by znaczyło ,że naprawdę dotychczas otaczałem się dzbanami.
Bo nie wiem czy wiesz, ale to narod wybrał "taką władzę"
@Taymishi Nie naród a większość tych, która zdecydowała się zagłosować.
Ale to fakt. Jest to prawie zgodne z prawem.
Obowiązkiem władzy jednak jest troszczyć się o wszystkich obywateli a nie głównie, a czasem nawet tylko, o wybranych.
Kolega zrezygnował kilka lat temu z pracy w Policji bo nie mógł znieść myśli, że kiedyś mógłby stanąć przeciw tłumowi, których sprzeciw popiera.
@koszmarek66 Znaczy, że się do roboty nie nadawał. Policja to nie kółko różańcowe. To fucha dla płaczków. Ani jak mawia kolega zupa pomidorowa by ją każdy lubił. Ma być apolityczna i apoglądowa. Bronić tych po prawo i tych po lewo. Władzy nie zmienia się na ulicy, tylko przy urnie.
Jak ktoś wychodzi rzucać kamieniami w policje, to niech się spodziewa że grając w głupią gre wygra głupia nagrodę
@Taymishi Policjant ma prawo mieć poglądy ale musi je trzymać dla siebie a w pracy zachowywać się tak jakby się ich nie miało. Ale fakt Policja ma być apolityczna. Ale co zmiana władzy to się też komendanci zmieniali. Ale po ostatniej zmianie władzy to wszystko się całkiem do góry nogami powywracało.
Pewno byłoby mu głupio wychodząc na ulicę w obronie praw obywatelskich i rzucać kamieniami w dawnych kolegów po fachu, i jak go znam to by tego nie zrobił ale dlatego, że teraz ma wybór... a gdyby został w mundurze to tego wyboru by nie miał.
Oj,mamy tu policaja.
Policja nie jest apolityczna i ty o tym wiesz.Za covidowe,trzynastki,mundurówki,full urlopu itp gotowi jesteście pałować obywateli,a nie chronić.A to społeczeństwo wam płaci.Policji trzeba się bać,uciekać jak się ją zobaczy,bo nie pomaga,nie chroni zwykłych ludzi...
Czas może i dobry bo dużo wolnych wakatów, dzięki temu przez sito przejdą nawet jeszcze większe bezmózgi nich dotychczas i dopiero będzie wesoło na ulicach....
Nie lubisz sąsiada?
Zapraszamy
Już niedługo bezkarnie będziesz mógł go spałować, potraktować gazem, skuć, a nawet zabić.
Nie musisz uczyć się żadnych paragrafów, bo bez względu na argumenty drugiej strony, tylko ty zawsze będziesz miał broń i pałkę.
Twój ukryty sadyzm wreszcie zostanie doceniony.
Dołącz do nas.
@Homer2008 No tak. Codziennie na ulicy widzę jak policja łazi i pałuje, gazuje, kuje i zabija. Normalnie jak w westernach.
Mój kolega policjant codziennie wraca i leje żonę, a dzieci latają głodne bo ojciec kupuje wódę.
Po prostu 100 tyś sadystów, a naczelnym egzaminem do policji jest zastrzelenie małego szczeniaka.
Idź i zrób baranka w ścianę, może będzie Ci lepiej.
@PrezesGanguNieudacznikuff O ile wiem, to bandyta to osoba, która łamie prawo. A nie go przestrzega. Pokażesz mi które prawo złamali policjanci? Jakiś artykuł? Coś?
"Wyjaśnij mi też, na jakiej podstawie policja pacyfikuje strajk przedsiębiorców"
Nie pamiętam dokładnie okoliczności. W mediach było to dziesiątki razy wałkowane. Był zakaz zgromadzeń o ile pamiętam a w dodatku nie zostało zgromadzenie zatwierdzone w ratuszu.
"mandaty za brak masek lub - w przypadku nieprzyjęcia mandatu -kierują sprawę do sądów, choć sądy takie sprawy oddalają. " 99% spraw skierowanych do sądy skonczylo sie ukaraniem obwinionego. DZIEWIĘDZIESIĄT DZIEWIĘĆ PROCENT. Proszę pokaż mi statystyki, które mówią inaczej. :)
Ma to wspólnego z prawem tyle, że TK nie orzekł niezgodności rozporządzenia z konstytucją wiec w myśl polskiego prawa akt ten obowiązuje :)
@Taymishi "Był zakaz zgromadzeń o ile pamiętam a w dodatku nie zostało zgromadzenie zatwierdzone w ratuszu" - no i co? Zabrania się ludziom pracować, niszczy firmy, bo przecież epidemia. Zgoda, jeśli epidemia, pozamykajmy wszystko, ale również zwolnijmy przedsiębiorców z obciążeń fiskalnych - logiczne? A jest tak: nie wolno ci pracować i zarabiać, bo epidemia, ale masz płacić (tu już epidemia nie obowiązuje). Takie rzeczy tylko w polin. Dociera coś z tego do ciebie?
"Proszę pokaż mi statystyki, które mówią inaczej" - po co ci statystyka? Jakie to ma znaczenie? Lubisz cyferki? Tu chodzi o porządek prawny, po drugie, jeśli rzeczywiście byłaby epidemia, nikt nikogo nie przymuszałby mandatem do noszenia jakieś szmaty na twarzy. Co to za epidemia, gdzie muszę się bać bardziej mandatu niż rzekomo groźnego wirusa? Nie przyszło ci to do głowy? Wolisz statystykę, racja.
"Ma to wspólnego z prawem tyle, że TK nie orzekł niezgodności rozporządzenia z konstytucją wiec w myśl polskiego prawa akt ten obowiązuje" - znowu, co z tego? Powstało tylko bagno prawne. Obowiązują akty prawne, które wzajemnie sobie przeczą. A chyba odnośna ustawa stoi wyżej niż rozporządzenie. https://www.antyfake.pl/maseczki-2307-pbr-obowiazek-czy-zgodny-z-prawem
@PrezesGanguNieudacznikuff " no i co?"? I to, że nie było legalne. A skoro nie było legalne to nie miało prawa bytu.
"Dociera coś z tego do ciebie?" Nie. Ponieważ to nie policja ustanawia ograniczenia i nie policja tworzy prawo. Policja ma je EGZEKWOWAĆ. I kropka. Bez znaczenia czy im się to podoba czy nie. Tak jak dziś wiele policjantek to kobiety, które zgadzają się z protestującymi tak wtedy część policjantów również dotknął lockdown - bo prowadzą swoje działalności. Ale policja ma być apolityczna i apoglądowa, ma stać na straży prawa a nie swojego widzimisię.
"Tu chodzi o porządek prawny" No i właśnie po to mi ta statystyka. Skoro TK nie orzekł niezgodności z ustawą. Skoro 99% wyroków jest skazująca, to skąd sugestia, że porządzek prawny jest zaburzony? Skoro autorytety nie widzą problemu, to mnie opinia gazet i dziennikarzy raczej nie przekonuje.
W dziedzinie prawa dla mnie większym autorytetem są sądy powszechne, najwyższy i TK. Skoro oni nie widzą zastrzeżeń to policjant NIE MA PRAWA kwestionować porządku prawnego.
@Taymishi Widać, że nic nie dociera. "A skoro nie było legalne to nie miało prawa bytu". Tak samo, jak nielegalne było niszczenie firm i pozbawianie ludzi dochodu, jednocześnie utrzymując obciążenia fiskalne.
"Ponieważ to nie policja ustanawia ograniczenia i nie policja tworzy prawo. Policja ma je EGZEKWOWAĆ" - no i egzekwuje i to bardzo gorliwie, pokazując tym samym, że służy "władzy", nie ludziom, społeczeństwu, suwerenowi przecież.
"Bez znaczenia czy im się to podoba czy nie" - bzdura. Nie wiesz pewnie, że istnieje prawo, które mówi, że funkcjonariusz może odmówić wykonania rozkazu.
"Ale policja ma być apolityczna i apoglądowa, ma stać na straży prawa" - powiedz to tym "stróżom prawa" na straży willi Kaczyńskiego.
"Skoro TK nie orzekł niezgodności z ustawą. Skoro 99% wyroków jest skazująca, to skąd sugestia, że porządzek prawny jest zaburzony? Skoro autorytety nie widzą problemu, to mnie opinia gazet i dziennikarzy raczej nie przekonuje" - miałoby to sens, gdyby te twory/instytucje nie były upolitycznione. Masz całkowitą pewność, że tak nie jest? Zaręczysz za to? Mnie to absolutnie nie przekonuje, a biorąc pod uwagę tutejsze realia, żadna instytucja nie jest wolna od wpływów politycznych. Autorytety? No pogratulować xD.
"Tu chodzi o porządek prawny" No i właśnie po to mi ta statystyka" - statystyka to yłaby ci potrzebna. gdyby rzeczywiście panował tu porządek prawny. Ale nie panuje, wskazuje na to Stemplowski.
Poza tym, zależy co się nazwie prawem. Jeśli dla ciebie "dura lex, sed lex", cokolwiek by to nie oznaczało, to kolejny raz pogratulować. Siedź cicho i rób co ci się każe. Nie każdemu jednak takie podejście odpowiada i będą walczyć o swoje, łamiąc oczywiście obowiązujące "prawo". Prawo jest dla ludzi, nie przeciw nim, to też do ciebie nie dotrze zapewne.
Wybacz, ale ostatnio, tak jakby zmniejszyło się moje poważanie dla tej instytucji państwowej. Może niektórzy, potencjalni rekruci, mają podobne odczucia ?
Przeraża mnie ciągłe zaniżanie wymogów do bycia policjantem teraz to nawet matury nie trzeba mieć. Nie mówię że była by potrzebna ale miło jest wiedzieć że ktoś kto posiada i ma prawo użyć broni, jest wstanie napisać coś więcej poza swoim nazwiskiem.
@Dejmien86 Nigdy nie trzeba było mieć. I jak sądzisz, że matura to wyznacznik czegokolwiek to obejrzyj sobie "matura to bzdura". Przypominam również, że większość rządzących to mgr i dr.
Cóż 10 lat zabierali im przywileje, nie podnosili pensji. Teraz zamiast przywrócić odpowiednie standardy pracy to zaniżają wymogi. A to wszystko ku uciesze społeczeństwa, które później będzie narzekało, że policja jest taka a nie inna :D
Ta.. Jeśli chcesz wstąpić do nowej formacji ZOMO Kaczyńskego i tłuc pałami terrozryzujących kraj sowimi protestami robotników, kobiety, gejów , rolników i antymaseczkowców w obecnym nowym stanie wojennym .. To szukamy takich ... ważne żeby być lojalnym wierzącym wykonywać rozkazy być pozbawionym umiejętności samodzielnego myślenia . Osoby z małych wiosek na Podkarpaciu Podlasiu i Podhalu maja dodatkowe punkty bonusowe
Ma to swoje pozytywy - skoro brakuje policjantów, jest większa szansa że przejdę przez miasto z flachą w dłoni, popijając niezauważony, bez mandatu... Przecież ich nigdy i tak nie ma kiedy są naprawdę potrzebni... a po zalegalizowaniu maryśki mogłaby nawet połowa odejść ze służby i nikt by tego nie zauważył - przecież 80-90% czasu ich pracy to:
- wlepianie mandatów za piwo
- przeszukania z zamiarem znalezienia maryśki
- mandaty za przejście na czerwonym
- ściganie graficiarzy
Szkoda tylko, że ani o 1% nie zwiiększa to naszego bezpieczeństwa.
Więc jeśli zamierzają jechać za granicę, cytując partię której NIE POPIERAM powiem im - "Niech jadą!!!! Nikt tu po was nie będzie tęsknił!!!"
@Wolfi1485 Pretensje do policji bo wypełniają swoją powinność? A że "nigdy ich i tak nie ma", to już chyba wyjaśnione demotywatorem, że jest ich za mało...
W trudnym czasie?Też coś.Policjanci bimbający po kątach teraz muszą popracować solidniej.I płacz.Znajomy policjant we wiosenny lockdown narzekał,że od dechy do dechy musiał pracować,bo ludziom w odosobnieniu odwalało i dużo interwencji domowych było.Musiał iść na wolne,bo się przepracowywał,lol.
Ktoś słyszał o braniu wolnego przez pracowników firm prywatnych(np.hipermarkety)?Tam ludzie za najniższą krajową solidnie zapi#######ą,nie boją się ciężkiej pracy,wirusów.To są bohaterowie,którzy udowadniają,że wirus nie straszny.A nie lekarze,co się oficialnie boją,ale prywatnie już nie...
Teraz lepiej przeleżeć grypę(covid
Jeśli KMP w Warszawie brakuje policjantów co oni robili w czwartek pod domem naczelnika w takiej ilości? I zamiast zajmować się sprawami ważnymi dla miasta i mieszkańców, oni chronili jednego człowieka, wodza partii rządzącej. Właśnie tak w PRL władza zniszczyła zaufanie do służb porządkowych, kiedy wykorzystywała ich do obrony swoich interesów. Smutne to, że nie ma już ludzi w policji, którzy pamiętają te czasy? Że policja jest wykorzystywana do celów politycznej ingerencji w politykę . Naczelnik jest chroniony lepiej niż cały Stadion Narodowy podczas ważnego meczu. Szkoda, że 25 lat pracy nad zaufaniem służb do obywateli zostało zniszczonych w kilka lat politycznym zacietrzewieniem i wykorzystanie do walki politycznej owych służb. Smutne to, że tyle ludzi odchodzi z policji, ale jeśli uważają, że źle się dzieje, a nie mogą wpłynąć na zmianę, to nie należy temu przytakiwać i udawać , ze nic się nie stało. Że jest wszystko w porządku. Cieszę się ,ze są policjanci, którzy by być na poziomie trzymają pion moralny.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
24 października 2020 o 11:37
@dncx
Właśnie policja długo pracowała by poprawić swój wizerunek. Pozbyła się wszechobecnej w latach 90 korupcji i brania łapówek za nie wystawianie mandatów. Zaczęto pozbywać się niekompetentnych pijaków na służbie. W latach 2000 dobrała się do polskiej mafii choć tylko tylko ja lekko nadgryzła patrząc na aferę skok i nie spłacany kredyt rzecznika CBA. Choć niezbyt dobrze świadczy o nich sprawa Iwony Cygan czy Krzysztofa Olewnika czy zamieszanie komendanta w sprawy zabójstw pseudokibica pseudonim "człowiek" . I wystarczył Kaczystan i to wszystko zaprzepaszczono ...
Jak zwiększyć liczbę wakatów w Policji zabrać ich sprzed domu Kaczyńskiego. Więcej kamer.
A drogówka - wprowadzić 30 procent z mandatu dla zgłaszających nagrania.
Zobaczycie jaki będzie porządek na drogach.
Zostać policjantem w państwie bezprawia :)) i atakować tych którzy ci płacą służyć tym którzy nie myślą o tym kraju a o swojej kieszeni :)) Ciekawe...
@HopArt Wydaje mi się, że policji płacą też.. sami policjanci :D
Wydaje mi się, że płaci im też WIĘKSZOŚĆ która wybrała Pis do władzy.
Wydaje mi się też, że "władza w RP należy do narodu i naród sprawuje ją poprzez swoich przedstawicieli"
Wydaje mi się, że NARÓD wybrał sobie władzę w konstytucyjnych i demokratycznych wyborach.
Gdzie tu bezprawie?
@jacekknit Gdybym był policjantem to wstydziłbym się znajomych, którzy twierdza to co ty. To by znaczyło ,że naprawdę dotychczas otaczałem się dzbanami.
Bo nie wiem czy wiesz, ale to narod wybrał "taką władzę"
@Taymishi Nie naród a większość tych, która zdecydowała się zagłosować.
Ale to fakt. Jest to prawie zgodne z prawem.
Obowiązkiem władzy jednak jest troszczyć się o wszystkich obywateli a nie głównie, a czasem nawet tylko, o wybranych.
Kolega zrezygnował kilka lat temu z pracy w Policji bo nie mógł znieść myśli, że kiedyś mógłby stanąć przeciw tłumowi, których sprzeciw popiera.
@koszmarek66 Znaczy, że się do roboty nie nadawał. Policja to nie kółko różańcowe. To fucha dla płaczków. Ani jak mawia kolega zupa pomidorowa by ją każdy lubił. Ma być apolityczna i apoglądowa. Bronić tych po prawo i tych po lewo. Władzy nie zmienia się na ulicy, tylko przy urnie.
Jak ktoś wychodzi rzucać kamieniami w policje, to niech się spodziewa że grając w głupią gre wygra głupia nagrodę
@Taymishi Policjant ma prawo mieć poglądy ale musi je trzymać dla siebie a w pracy zachowywać się tak jakby się ich nie miało. Ale fakt Policja ma być apolityczna. Ale co zmiana władzy to się też komendanci zmieniali. Ale po ostatniej zmianie władzy to wszystko się całkiem do góry nogami powywracało.
Pewno byłoby mu głupio wychodząc na ulicę w obronie praw obywatelskich i rzucać kamieniami w dawnych kolegów po fachu, i jak go znam to by tego nie zrobił ale dlatego, że teraz ma wybór... a gdyby został w mundurze to tego wyboru by nie miał.
Oj,mamy tu policaja.
Policja nie jest apolityczna i ty o tym wiesz.Za covidowe,trzynastki,mundurówki,full urlopu itp gotowi jesteście pałować obywateli,a nie chronić.A to społeczeństwo wam płaci.Policji trzeba się bać,uciekać jak się ją zobaczy,bo nie pomaga,nie chroni zwykłych ludzi...
Wybrał... dlatego uważam, że demokracja tymbardziej ta udawana to farsa... Dlatego nie biorę w tym udziału. Przyglądam się z daleka.
Czas może i dobry bo dużo wolnych wakatów, dzięki temu przez sito przejdą nawet jeszcze większe bezmózgi nich dotychczas i dopiero będzie wesoło na ulicach....
Jak emeryturka przysługuje po 15 latach pracy to nie dziwota że odchodzą.
Na pohybel bandytom.
Nie lubisz sąsiada?
Zapraszamy
Już niedługo bezkarnie będziesz mógł go spałować, potraktować gazem, skuć, a nawet zabić.
Nie musisz uczyć się żadnych paragrafów, bo bez względu na argumenty drugiej strony, tylko ty zawsze będziesz miał broń i pałkę.
Twój ukryty sadyzm wreszcie zostanie doceniony.
Dołącz do nas.
@Homer2008 No tak. Codziennie na ulicy widzę jak policja łazi i pałuje, gazuje, kuje i zabija. Normalnie jak w westernach.
Mój kolega policjant codziennie wraca i leje żonę, a dzieci latają głodne bo ojciec kupuje wódę.
Po prostu 100 tyś sadystów, a naczelnym egzaminem do policji jest zastrzelenie małego szczeniaka.
Idź i zrób baranka w ścianę, może będzie Ci lepiej.
@PrezesGanguNieudacznikuff O ile wiem, to bandyta to osoba, która łamie prawo. A nie go przestrzega. Pokażesz mi które prawo złamali policjanci? Jakiś artykuł? Coś?
@Taymishi Jeśli już, to policja pilnuje porządku i bezpieczeństwa (takie przynajmniej są założenia) oraz żebyś to ty przestrzegał prawa ( zależy jeszcze, co nazwiemy prawem). Wyjaśnij mi też, na jakiej podstawie policja pacyfikuje strajk przedsiębiorców i wystawia mandaty za brak masek lub - w przypadku nieprzyjęcia mandatu -kierują sprawę do sądów, choć sądy takie sprawy oddalają. Co to ma wspólnego z prawem oraz zasadą "chronić i służyć"?
Chciałeś coś? to masz: https://prawonadrodze.org.pl/w-policji-istnieje-przyzwolenie-na-lamanie-prawa/
https://www.money.pl/gospodarka/strajk-przedsiebiorcow-policja-interweniuje-i-zatrzymuje-pawla-tanajno-6513604658202241a.html
@PrezesGanguNieudacznikuff
"Wyjaśnij mi też, na jakiej podstawie policja pacyfikuje strajk przedsiębiorców"
Nie pamiętam dokładnie okoliczności. W mediach było to dziesiątki razy wałkowane. Był zakaz zgromadzeń o ile pamiętam a w dodatku nie zostało zgromadzenie zatwierdzone w ratuszu.
"mandaty za brak masek lub - w przypadku nieprzyjęcia mandatu -kierują sprawę do sądów, choć sądy takie sprawy oddalają. " 99% spraw skierowanych do sądy skonczylo sie ukaraniem obwinionego. DZIEWIĘDZIESIĄT DZIEWIĘĆ PROCENT. Proszę pokaż mi statystyki, które mówią inaczej. :)
Ma to wspólnego z prawem tyle, że TK nie orzekł niezgodności rozporządzenia z konstytucją wiec w myśl polskiego prawa akt ten obowiązuje :)
@Taymishi
Rozumiesz słowa "już niedługo"?
Gdzie powiedziałem, że policja już pałuje?
Masz 63 lata i nie wiesz o czym mówię?
@Taymishi "Był zakaz zgromadzeń o ile pamiętam a w dodatku nie zostało zgromadzenie zatwierdzone w ratuszu" - no i co? Zabrania się ludziom pracować, niszczy firmy, bo przecież epidemia. Zgoda, jeśli epidemia, pozamykajmy wszystko, ale również zwolnijmy przedsiębiorców z obciążeń fiskalnych - logiczne? A jest tak: nie wolno ci pracować i zarabiać, bo epidemia, ale masz płacić (tu już epidemia nie obowiązuje). Takie rzeczy tylko w polin. Dociera coś z tego do ciebie?
"Proszę pokaż mi statystyki, które mówią inaczej" - po co ci statystyka? Jakie to ma znaczenie? Lubisz cyferki? Tu chodzi o porządek prawny, po drugie, jeśli rzeczywiście byłaby epidemia, nikt nikogo nie przymuszałby mandatem do noszenia jakieś szmaty na twarzy. Co to za epidemia, gdzie muszę się bać bardziej mandatu niż rzekomo groźnego wirusa? Nie przyszło ci to do głowy? Wolisz statystykę, racja.
"Ma to wspólnego z prawem tyle, że TK nie orzekł niezgodności rozporządzenia z konstytucją wiec w myśl polskiego prawa akt ten obowiązuje" - znowu, co z tego? Powstało tylko bagno prawne. Obowiązują akty prawne, które wzajemnie sobie przeczą. A chyba odnośna ustawa stoi wyżej niż rozporządzenie.
https://www.antyfake.pl/maseczki-2307-pbr-obowiazek-czy-zgodny-z-prawem
https://nczas.com/2020/10/14/noszenie-maseczek-prawo/
https://bezprawnik.pl/uchylenie-kary-administracyjnej-za-brak-maseczki/
https://nczas.com/2020/07/04/przelomowy-wyrok-sadu-nie-mozna-karac-za-brak-maseczki-rozporzadzenie-rzadu-bezprawne/
https://www.rp.pl/Bezpieczenstwo/309099897-Sady-uchylaja-mandaty-za-brak-maseczek.html
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2020 o 10:38
@Homer2008 63 lata? xD
No to fajną masz kulę która pokazuje przyszłość ;-)
@PrezesGanguNieudacznikuff " no i co?"? I to, że nie było legalne. A skoro nie było legalne to nie miało prawa bytu.
"Dociera coś z tego do ciebie?" Nie. Ponieważ to nie policja ustanawia ograniczenia i nie policja tworzy prawo. Policja ma je EGZEKWOWAĆ. I kropka. Bez znaczenia czy im się to podoba czy nie. Tak jak dziś wiele policjantek to kobiety, które zgadzają się z protestującymi tak wtedy część policjantów również dotknął lockdown - bo prowadzą swoje działalności. Ale policja ma być apolityczna i apoglądowa, ma stać na straży prawa a nie swojego widzimisię.
"Tu chodzi o porządek prawny" No i właśnie po to mi ta statystyka. Skoro TK nie orzekł niezgodności z ustawą. Skoro 99% wyroków jest skazująca, to skąd sugestia, że porządzek prawny jest zaburzony? Skoro autorytety nie widzą problemu, to mnie opinia gazet i dziennikarzy raczej nie przekonuje.
W dziedzinie prawa dla mnie większym autorytetem są sądy powszechne, najwyższy i TK. Skoro oni nie widzą zastrzeżeń to policjant NIE MA PRAWA kwestionować porządku prawnego.
@Taymishi
Ano mam.
Na dole broda, na górze włosy, w środku mózg.
@Taymishi Widać, że nic nie dociera. "A skoro nie było legalne to nie miało prawa bytu". Tak samo, jak nielegalne było niszczenie firm i pozbawianie ludzi dochodu, jednocześnie utrzymując obciążenia fiskalne.
"Ponieważ to nie policja ustanawia ograniczenia i nie policja tworzy prawo. Policja ma je EGZEKWOWAĆ" - no i egzekwuje i to bardzo gorliwie, pokazując tym samym, że służy "władzy", nie ludziom, społeczeństwu, suwerenowi przecież.
"Bez znaczenia czy im się to podoba czy nie" - bzdura. Nie wiesz pewnie, że istnieje prawo, które mówi, że funkcjonariusz może odmówić wykonania rozkazu.
"Ale policja ma być apolityczna i apoglądowa, ma stać na straży prawa" - powiedz to tym "stróżom prawa" na straży willi Kaczyńskiego.
"Skoro TK nie orzekł niezgodności z ustawą. Skoro 99% wyroków jest skazująca, to skąd sugestia, że porządzek prawny jest zaburzony? Skoro autorytety nie widzą problemu, to mnie opinia gazet i dziennikarzy raczej nie przekonuje" - miałoby to sens, gdyby te twory/instytucje nie były upolitycznione. Masz całkowitą pewność, że tak nie jest? Zaręczysz za to? Mnie to absolutnie nie przekonuje, a biorąc pod uwagę tutejsze realia, żadna instytucja nie jest wolna od wpływów politycznych. Autorytety? No pogratulować xD.
"Tu chodzi o porządek prawny" No i właśnie po to mi ta statystyka" - statystyka to yłaby ci potrzebna. gdyby rzeczywiście panował tu porządek prawny. Ale nie panuje, wskazuje na to Stemplowski.
Poza tym, zależy co się nazwie prawem. Jeśli dla ciebie "dura lex, sed lex", cokolwiek by to nie oznaczało, to kolejny raz pogratulować. Siedź cicho i rób co ci się każe. Nie każdemu jednak takie podejście odpowiada i będą walczyć o swoje, łamiąc oczywiście obowiązujące "prawo". Prawo jest dla ludzi, nie przeciw nim, to też do ciebie nie dotrze zapewne.
Wybacz, ale ostatnio, tak jakby zmniejszyło się moje poważanie dla tej instytucji państwowej. Może niektórzy, potencjalni rekruci, mają podobne odczucia ?
@KaczyKac Naród ma coraz mniejszą powagę dla instytucji, która ma wypełniać zadania postawione przez ustawodawcę, którego sam naród sobie wybrał.
Jakie to Polskie.
Przeraża mnie ciągłe zaniżanie wymogów do bycia policjantem teraz to nawet matury nie trzeba mieć. Nie mówię że była by potrzebna ale miło jest wiedzieć że ktoś kto posiada i ma prawo użyć broni, jest wstanie napisać coś więcej poza swoim nazwiskiem.
@Dejmien86 Nigdy nie trzeba było mieć. I jak sądzisz, że matura to wyznacznik czegokolwiek to obejrzyj sobie "matura to bzdura". Przypominam również, że większość rządzących to mgr i dr.
Cóż 10 lat zabierali im przywileje, nie podnosili pensji. Teraz zamiast przywrócić odpowiednie standardy pracy to zaniżają wymogi. A to wszystko ku uciesze społeczeństwa, które później będzie narzekało, że policja jest taka a nie inna :D
Masz rację zamiast inwestować to lecą po kosztach tak jest wszędzie w każdej dziedzinie życia. Taka mentalność.
Przywrócić taki wiek emerytalny jak ma reszta społeczeństwa
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 października 2020 o 18:54
Ta.. Jeśli chcesz wstąpić do nowej formacji ZOMO Kaczyńskego i tłuc pałami terrozryzujących kraj sowimi protestami robotników, kobiety, gejów , rolników i antymaseczkowców w obecnym nowym stanie wojennym .. To szukamy takich ... ważne żeby być lojalnym wierzącym wykonywać rozkazy być pozbawionym umiejętności samodzielnego myślenia . Osoby z małych wiosek na Podkarpaciu Podlasiu i Podhalu maja dodatkowe punkty bonusowe
Nie masz ambicji- idź do policji. Czasy się zmieniają, ale to stwierdzenie wciąż jest aktualne.
Ma to swoje pozytywy - skoro brakuje policjantów, jest większa szansa że przejdę przez miasto z flachą w dłoni, popijając niezauważony, bez mandatu... Przecież ich nigdy i tak nie ma kiedy są naprawdę potrzebni... a po zalegalizowaniu maryśki mogłaby nawet połowa odejść ze służby i nikt by tego nie zauważył - przecież 80-90% czasu ich pracy to:
- wlepianie mandatów za piwo
- przeszukania z zamiarem znalezienia maryśki
- mandaty za przejście na czerwonym
- ściganie graficiarzy
Szkoda tylko, że ani o 1% nie zwiiększa to naszego bezpieczeństwa.
Więc jeśli zamierzają jechać za granicę, cytując partię której NIE POPIERAM powiem im - "Niech jadą!!!! Nikt tu po was nie będzie tęsknił!!!"
@Wolfi1485 Pretensje do policji bo wypełniają swoją powinność? A że "nigdy ich i tak nie ma", to już chyba wyjaśnione demotywatorem, że jest ich za mało...
W trudnym czasie?Też coś.Policjanci bimbający po kątach teraz muszą popracować solidniej.I płacz.Znajomy policjant we wiosenny lockdown narzekał,że od dechy do dechy musiał pracować,bo ludziom w odosobnieniu odwalało i dużo interwencji domowych było.Musiał iść na wolne,bo się przepracowywał,lol.
Ktoś słyszał o braniu wolnego przez pracowników firm prywatnych(np.hipermarkety)?Tam ludzie za najniższą krajową solidnie zapi#######ą,nie boją się ciężkiej pracy,wirusów.To są bohaterowie,którzy udowadniają,że wirus nie straszny.A nie lekarze,co się oficialnie boją,ale prywatnie już nie...
Teraz lepiej przeleżeć grypę(covid
Znikają jak księża.
Czyli ludzie mądrzeją, niekoniecznie chcą być bezmózgimi chłopczykami wykonywającymi idiotyczne rozkazy.
Jeśli KMP w Warszawie brakuje policjantów co oni robili w czwartek pod domem naczelnika w takiej ilości? I zamiast zajmować się sprawami ważnymi dla miasta i mieszkańców, oni chronili jednego człowieka, wodza partii rządzącej. Właśnie tak w PRL władza zniszczyła zaufanie do służb porządkowych, kiedy wykorzystywała ich do obrony swoich interesów. Smutne to, że nie ma już ludzi w policji, którzy pamiętają te czasy? Że policja jest wykorzystywana do celów politycznej ingerencji w politykę . Naczelnik jest chroniony lepiej niż cały Stadion Narodowy podczas ważnego meczu. Szkoda, że 25 lat pracy nad zaufaniem służb do obywateli zostało zniszczonych w kilka lat politycznym zacietrzewieniem i wykorzystanie do walki politycznej owych służb. Smutne to, że tyle ludzi odchodzi z policji, ale jeśli uważają, że źle się dzieje, a nie mogą wpłynąć na zmianę, to nie należy temu przytakiwać i udawać , ze nic się nie stało. Że jest wszystko w porządku. Cieszę się ,ze są policjanci, którzy by być na poziomie trzymają pion moralny.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2020 o 11:37
@dncx
Właśnie policja długo pracowała by poprawić swój wizerunek. Pozbyła się wszechobecnej w latach 90 korupcji i brania łapówek za nie wystawianie mandatów. Zaczęto pozbywać się niekompetentnych pijaków na służbie. W latach 2000 dobrała się do polskiej mafii choć tylko tylko ja lekko nadgryzła patrząc na aferę skok i nie spłacany kredyt rzecznika CBA. Choć niezbyt dobrze świadczy o nich sprawa Iwony Cygan czy Krzysztofa Olewnika czy zamieszanie komendanta w sprawy zabójstw pseudokibica pseudonim "człowiek" . I wystarczył Kaczystan i to wszystko zaprzepaszczono ...
I spać mandatami za brak kagańców.
Jak zwiększyć liczbę wakatów w Policji zabrać ich sprzed domu Kaczyńskiego. Więcej kamer.
A drogówka - wprowadzić 30 procent z mandatu dla zgłaszających nagrania.
Zobaczycie jaki będzie porządek na drogach.