Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Podczas Strajku Kobiet w Warszawie doszło do niebezpiecznego potrącenia

Kierowca BMW wjechał w tłum manifestantów - potrącił dwie kobiety i oddalił się z miejsca zdarzenia

www.demotywatory.pl

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar PIStozwis
+6 / 22

Coś sugerujesz? Przypominam Ci, że Kaczyński nie ma prawa jazdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rex4
+51 / 67

Przepraszam ale czy to auto nie przejechało wolno?Nie wygląda jakby wjechał w tłum, tylko raczej jakby tlum oblepił ten samochód.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pilipiuk8
+36 / 52

Jak się pchają pod koła to co się dziwić. Zamiast przepuścić to na auto zaczęli się kłaść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pantharhei
+26 / 32

Prawie BLM, jeszcze tylko dołączyć elementy które będą okradać sklepy i palić kosze. I tak dobrze że to był osobowy, a nie dostawca w ciężarówce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obelix
+45 / 51

Ogólnie rozumiem protest i popieram jednakże zawsze fascynowała mnie ta moc tłumu. Tłumowi się wydaje że może zatrzymać samochód. Oni chyba nie ogarniają jak to wygląda z perspektywy kierowcy. Stado rozwścieczonych krzykaczy zaczyna klepać po szybach i masce. W takiej sytuacji odpali się pierwotny instynkt brania nóg za pas i gość wciśnie gaz do dechy. I nie wjechał w nich na pełnym gazie tylko starał się przejechać. Ja rozumiem protest protestem, ale ułańska fantazja ich nieco poniosła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2020 o 7:38

A Ashardon
+29 / 35

@lelek2 A gdzie miał jechać, w bok?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+14 / 18

@lelek2 Bo ci "biedni" ludzie stali na drodze, po której jeżdżą auta? Już w przedszkolu tego uczą - ulica dla pojazdów, chodnik dla ludzi.
Bogu ducha winny gość jedzie do domu. Hołota staje mu na drodze, bo myśli, że w tłumie zaburzy prawa fizyki i stara się zatrzymać jadące auto. Potem płacz, bo "przejechał po mnie".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+16 / 18

@lelek2 Rozumiem, że Ty byś grzecznie stał i czekał, aż banda rozwydrzonych damulek zdewastuje Ci auto o równowartości niejednego mieszkania? :D
Pozdrawiam serdecznie - bez odbioru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tyswidziol
+5 / 9

@lelek2 zwykłe zachowanie idioty, stanąć przed autem na jezdni!

JEZDNIA DO JEŻDŻENIA, CHODNIK DO CHODZENIA tylko skończony baran tego nie rozumie.

"Barany" wiedza, że nie wolno wchodzić na jezdnie: demotywatory.pl/5030810/Nie-wychodzimy-na-jezdnie-natychmiast-wracac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2020 o 23:35

P Puolalainen
+4 / 4

@lelek2

Protestujacy nie wiedza, ze ulica jest dla samochodow a chodniki dla pieszych? Ulica nie byla zamknieta. Kazda normalna osoba schodzi z drogi, bo wie, ze nie ma szans z samochodem.

Szczerze mowiac sama pewnie bym tak zareagowala. Nie wiem, co ludzie zrobia, czy ktos mnie nie pobije, nie zniszczy mi auta. Wybiore siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
+5 / 7

Dobra, facet akurat tam był autem i nie chciał stać, może mu się śpieszyło... ale serio, gdyby przed moim autem zebrał się protest bandy ... kogokolwiek :P serio...

W aucie żona, dziecko i zbiera się banda agresywnych, nieprzyjaźnie wyglądających osób i zaczyna Ci nawalać w auto bo jesteś na brzegu... to bym też ich przejechał :P nie wyobrażam sobie ryzykować życia czy zdrowia rocznego bobasa przez głupotę i agresję jakichś kretynów na drodze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
+3 / 3

@lelek2 Wpierw bym zwolnił i zatrzymał auto... ale sorki, z małym dzieckiem to kiepski plan siedzieć w aucie kilka godzin bo ktoś chce się wykrzyczeć (bo bez referendum to G zdziałacie tylko ludzi wkurzycie).

Więc wpierw bym wyszedł i zapytał o co kaman... powiedział bym że małe dziecko w aucie, wy drzecie japy i się was boi, weźcie się przesuncie.

Prawie na bank bym usłyszał coś chamskiego i pewnie jeszcze ktoś by z łapami wyskoczył.

Pierwsza myśl to ominąć lub choćby chodnikiem uciec.... gdybym miał suwa to i po torowisku bym dał dyla.

Ale że się nie da to bym próbował się pewnie przecisnąć... to pewnie zostanę zaatakowani i wtedy w sumie nikt mi nic nie zrobi jak dodam gazu i kogoś przejadę bo nikt by się nie dał skatować przez rozwścieczony tłum głupich bab.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pilipiuk8
0 / 6

@lelek2 Powiedz proszę gdzie mieszkasz to zastosuje to co te dwie osoby przed twoim domem i będę bronił się kodeksem drogowym i innymi bo widzę że nie rozumiesz czegoś co ciebie nie dotyczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
+2 / 4

@lelek2 Ni,,,, zwyczajnie jako dorosły człowiek uważam, że niektóre akcje protestowe z protestowania bardzo łątwo (i nader często) przeradzają się w akcje wandalizmu :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek2
-4 / 4

@tyswidziol odpowiedź sobie czy te samochody mogą parkować na chodniku pomimo zakazu. Ty je spaliłeś dostaniesz karę więzienia kierowca co najwyżej mandat zdaje się 200 i 2 punkty oczywiście po wyroku sądu jest różnica i kto na tym lepiej wyjdzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek2
-3 / 3

@tyswidziol nie on będzie miał prokuratora na glowie oni dostaną mandaty za takie coś prokurator jest od razu jeszcze tylko l4 na powyżej 7 dni i po chłopie jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tyswidziol
+1 / 1

@lelek2 taaa będzie miał xD
Kiedyś ktoś rozjedzie julki i pójdzie siedzieć, a one dostaną ładny nagrobek...
Wtedy Ty staniesz nad ich grobami i powiesz "zmienimy prawo i będziecie znowu żyć" i żyli długo i szczęśliwie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek2
-4 / 4

@tyswidziol hej obrońco mordercy i jak tam w pracy kolega jest podziękował za obronę? mam nadzieje ze ciebie tez wywala ze służby

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek2
-4 / 4

@wic1 a ty pracujesz pod przykrywka czy jawnie w mundurze? nie wstyd teraz za kolegę z pracy? a morze ty byłeś tą zoną?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
+1 / 1

@lelek2 ty serio uważasz, że jak normalny obywatel się wkurza, że co 'pokojowy' protest coś ktoś musi rozwalić to nagle musi być tajniakiem? Użyj głowy... a nie, sorki, przecież ty ich popiarasz :) dobra, ja też popieram kobiety w tej kwestii bo kto ma kasę to i tak wykona aborcję a inni będą z tym w pupie ale poza tym.... to od kiedy skandowanie na ulicy coś zmieni?Powinny robić to pod siedzibą rządu a nie na środku miasta gdzie wkurzą swoim pustogłowiem wszystkich a polityci I TAK BĘDĄ MIELI WAS GDZIEŃ....

Tak więc prosżę, kontynuuj swoje wywody ale licz się z tym, że nikogo one nie obchodzą, bo robisz to źle :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek2
-2 / 2

@wic1 popieram normalnych ludzi i kierowców którzy wiedzą co stanowi kodeks drogowy i się do niego stosują. Nie popieram morderców za kierownica oraz ich kolegów ze służb którzy myślą ze wszystko im wolno. i nie popieram pseudo prawników co to udają wszystko wiedzących a jak usłyszał paragraf to srają w gacie i musza 24 godziny przetrawić co on mówi .nie popieram płatnych trolli co to prace zaczynają o 8 a kończą o 16 (ministerstwo sprawiedliwości? )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar balard
+8 / 16

od razu napiszcie,że zrozpaczony wjechał w tłum biednych kobiet

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lutoch
+13 / 25

i tak potraktował tą bandę delikatnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M morowindus
+17 / 27

No i ?
Dobrze zrobił, facet wraca do domu. A Ci go blokują.
W czym zawinił?
Niech blokują posłów a nie zwykłych obywateli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+8 / 10

@solarize dzięki. Jak go zobaczę kupię mu piwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M morowindus
0 / 2

Dokładnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tyswidziol
+4 / 6

@solarize no właśnie nie można.

TK orzekł, że nie wolno zabijać bezmózgów, a bezmózgi włażą pod koła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pilipiuk8
-1 / 3

@solarize powiedz gdzie mieszkasz to zrobię to samo co ci ludzie przed twoim domem i zobaczymy co zrobisz jeśli będziesz stał i patrzył jak dewastuje twój samochód to spoko zmieniam wtedy swoje zdanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
-3 / 3

@pilipiuk8 W której sekundzie filmiku następuje dewastacja samochodu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pilipiuk8
-1 / 3

@solarize w 3 sekundzie nawalają w jego szybę i zaczynają kłaść się na maskę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
-1 / 3

@pilipiuk8 Co to znaczy "nawalają"? W którą szybę, bo przedniej to raczej nikt nawet nie dotknął, oglądałem klatka po klatce okolice tej trzeciej sekundy. Zdecydowanie też nikt się nie "kładł" na maskę, nawet gdy już przejeżdżał ludzi, to na masce nikt nie leżał.
Troszeczkę poniosła wyobraźnia z tą dewastacją i teraz głupio się od tak wycofać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pilipiuk8
-2 / 2

@solarize boczną szybę kierowcy obejrzyj jeszcze raz powoli i patrz co się dzieje. Wszystko to się dzieje po stronie kierowcy. Jedna pani co ją niby potrącił położyła mu się na masce i w tym momencie kierowca gwałtownie przyśpiesza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
-2 / 4

@pilipiuk8 Znów obejrzałem i znów nie zauważyłem, aby ktokolwiek:
- położył się na masce
- uderzał w przednią lub boczną szybę
- dewastował samochód
Może jakieś screeny?
Za to co widzę to:
- samochód już przed rozpoczęciem nagrywania zbliża się niebezpiecznie do pieszych na jezdni zdradzając zamiar przejechania zablokowaną drogą
- przed tym faktem nikt samochodu nie atakuje, ani nie dotyka, kierowca nie jest prowokowany
- następnie jedna osoba opiera się o maskę w geście sugerującym zatrzymanie, sytuację niebezpieczną
- maski dotyka transparent zrobiony z kartonika
- kierowca przyspiesza do przodu, zamiast się wycofać lub zatrzymać powodując, że na samochód wpada więcej osób.
Brak dewastacji auta. Jedyne poniesione straty znajdują się w zdrowiu protestujących.
Prawda jest taka, że była to zagrywka emocjonalna, a nie rozsądkowa i kierowca musi ponieść konsekwencje. Nie oceniam tutaj, jak ja bym postąpił w tej sytuacji, ani czy słuszne było nie przepuszczanie żadnych aut, ani czy auta w ogóle nadają się do poruszania po centrum miasta, szczególnie w trakcie ogólnopolskich manifestacji, po prostu stwierdzam fakt co nastąpiło i o fakty powinien też opierać się sąd. Nie możemy żyć emocjami, bo będziemy wtedy dziczą. Jesteśmy cywilizacją, wiemy, że samochód może pieszego zabić, nie przyspieszamy w tłum, proste.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A akuma99
+11 / 23

jak to bmw to w srodku debil ale tym razem uwazam ze slusznie zrobił. chccecie syrajkowac to na wiejską a nie wkur**** normalnych ludzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
0 / 0

@akuma99 Dokładnie, normlanii ludzie i tak NIC z tym nie zrobią. Na wiejskiej też z tym nic nie zrobią ale oni są adresatem tych strajków :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milusiax
+5 / 13

„Za szczególnie niegodziwy trzeba uznać ten aspekt procedury aborcyjnej, który polega na przeznaczaniu dziecka do aborcji na podstawie jedynie prawdopodobieństwa, a orzeczenie o stopniu tego prawdopodobieństwa pozostawia się lekarzowi”. Ja rozumiem aspekt przerwania ciąży w sytuacji gwałtu ale moje drogie panie protestujące, kto dal prawo decydowania o zabiciu człowieka po prawdopodobieństwie. Wystarczy opinia jednego „nieomylnego lekarza" by zabić swoje dziecko. Matki, zony, kochanki i córki otwórzcie oczy. Chcecie mordować własne dzieci bo lekarz prawdopodobnie tak zdecydował. Boże to się w głowie nie mieści. Sama jestem dzieckiem, które miało być skazane na aborcję bo było podejrzenie wad płodu. I wow cud natury zyje chodzę i jestem zdrowa. I jak bardzo mylił się lekarz? Ile jest takich przypadków? Ile takich dzieci zamordowano z powodu podejrzenia ? Na to pytanie odpowiedz sobie sama kobieto. Zastanów się czy nie zabiłaś zdrowego maleństwa. Ja również miałam podejrzenie zespołu downa u mojego dziecka. I nie zdecydowałam się i nigdy nie zdecydowałabym się zabić własnego dziecka. I co kolejny lekarz się mylił drogie panie. Moje dziecko jest zdrowe i bardzo mądre. Nie ma żadnych wad wrodzonych jak twierdzono. To nie dzieci są winne niepełnosprawności swojej ale wy jesteście temu winne bo pijecie alkohol w ciąży który jest najczęstszą przyczyną wad płodu, ale racja jesteście wolnymi kobietami i nikt nie ma prawa wam tego zabronić. Wiec nadal morduje zdrowe dzieci na zasadzie prawdopodobienstwa bo macie orzeczenie lekarza. Ale pamiętajcie ze te stwierdzone zdrowe dzieci kiedyś dorosna a wy się zestarzejecie i będzie wam groziło kalectwo na zasadzie prawdopodobienstwa. Myślę że wasze dziecko nie zawaha się poddawac was eutanazji bo dostanie takie orzeczenie od „nieomylnego lekarza". Przecież nie będzie miało powodu by nie pozbyć się kłopotu. Powodzenia współczesne społeczeństwo kobiet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-2 / 4

@milusiax A kto dał Ci prawo do skazywania chorego dziecka na pełną bólu egzystencję? Kto Ci dał prawo skazywać kobietę w ciąży na ogromny ból psychiczny? Kobieta w ciąży powinna wybierać łóżeczko dla dziecka, a nie trumienkę. Chyba, ze sama chce inaczej.
Nie zauważyłaś, że w Twojej sytuacji miałaś WYBÓR. Lekarz na siłę nie przywiązał Ci nóg do fotela i nie wyskrobał dziecka. Czułaś się na siłach wziąć ten ciężar posiadania kalekiego dziecka i go wzięłaś, świadomie dokonując wyboru. Jeśli jesteś odpowiedzialną osobą to też miałaś w planach zapewnienie mu godnego życia, kiedy już Cie zabraknie w jego życiu. Dobrowolnie podjęłaś ryzyko urodzenia dziecka, którego życie mogło być od samego początku pasmem bólu i cierpienia. Całe szczęście, że diagnoza okazała się błędna. Nie możesz narzucać swojego wyboru innym kobietom. Jeżeli inna uzna, że chce pozwolić odejść swojemu dziecku bez skazywania go na bolesną egzystencję to też ma do tego prawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yannek
+17 / 25

Został zaatakowany przez rozwścieczony tłum. Też bym uciekał zamiast czekać na lincz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stypson
-5 / 13

Cóż za akt katolickiej miłości do bliźniego. Na takich właśnie czeka Królestwo Niebieskie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tyswidziol
+6 / 8

@stypson
Uwielbiam arogancję, po czym poznałeś kto jest katolikiem? Proszę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DemonZniszczenia
+12 / 16

Popieram demonstrację, ALE ! nie ma przyzwolenia na takie blokady! Jeśli kierowca wcześniej popierał demonstrację ,to przestał bo odwróciła się przeciwko niemu! Czemu ci Imbecyle nie blokują rządowych limuzyn pod sejmem? tylko utrudniają życie normalnym ludziom?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M morowindus
+9 / 11

Niech blokują posesje posłów a nie stoją na ulicy i blokują zwykłych ludzi, którzy chcą wrócić do domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rybery
+12 / 16

Kierowca zachował się prawidłowo. Walcząc o swoje prawa nie można odbierać innym wolności. Pietajcie kto mieczem wojuje od miecza ginie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tyswidziol
+1 / 5

@marcinn_ wyjaśnij, proszę. Po czym poznałeś, że protestujący są właścicielami bmw?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2020 o 18:55

M marcinn_
-5 / 5

niczego takiego nie napisałem, czytaj ze zrozumieniem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tyswidziol
0 / 2

@marcinn_ Oczywistość, że kierowca bmw jest prostakiem, kanalią i zakłóca porządek publiczny włażąc na jezdnie pod koła samochodu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2020 o 20:09

M marcinn_
-2 / 2

Widzę, że ciemny lud przemówił, uderz w stół... xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2020 o 20:08

avatar tyswidziol
+1 / 1

@marcinn_ czy ja właśnie uderzyłem w stół?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
-1 / 1

sądząc po tym co piszesz to najpewniej głową

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar myszata12
+18 / 18

Ponieważ ta blokada znajdowała się niedaleko mnie, pozwolę sobie opisać swoje wczorajsze doświadczenia. Mówię, co widziałam (jak ktoś nie zna okolicy, to niech odpali google maps):
Na skrzyżowaniu Puławskiej i Goworka stały samochody z podniesionymi maskami, awaryjnymi światłami i plakatami „Piekło kobiet”. Ludzie na ulicy nie mieli ich jak ominąć. Niektórzy próbowali się ratować, cofać i zawracać, ale nie było zbyt wielu możliwości. Postałam chwilkę, a potem poszłam na skrzyżowanie Puławskiej i Narbutta, gdzie była następna blokada. Już wcześniej, na Rejtana, stał pojedynczy samochód i blokował wjazd w boczne uliczki. Na Puławskiej, jeden taksówkarz próbował uciec chodnikiem, ale jakiś facet stanął przed nim i zatarasował mu drogę. Postanowiłam się tam nie pchać, więc poszłam Rejtana do Sandomierskiej. Tam też blokady! Protestujący łazili w kółko po skrzyżowaniu i uniemożliwiali przejazd. Facet z dziećmi na tylnych siedzeniach próbował przejechać, to jakaś dziewczyna zaczęła mu krążyć przed maską. Dosłownie i ostentacyjnie tarasowała mu drogę. Na moment nawet usiadła mu przed maską, ale wtedy zareagował policjant, który cały czas tam stał. Kiedy facet zaczął się kłócić, że ma dzieci i chce wrócić z nimi do domu, naraz kilka osób zaczęło na niego naskakiwać i pokazywać swoje plakaty. To samo działo się na innych przejściach, ludzie chodzili w kółko i uniemożliwiali przejazd. Poszłam dalej Sandomierską do Madalińskiego, a tam... kolejny korek. Oficjalnej blokady nie było, ale na początku sznurka (a droga jednopasmowa) stał samochód z plakatami i parasolką wywieszoną z okna.
Innymi słowy, mówić, że „blokowali Puławską” jest ogromnym niedopowiedzeniem, bo blokowali każdą drogę ucieczki. Odniosłam wrażenie, że niektórzy postawili sobie za punkt honoru nie przepuścić żadnego samochodu. Na każdą próbę ucieczki z korka, reagowali rzucając się przed maskę. Patrząc na to, byłam pewna, że w końcu komuś puszczą nerwy.
Po powrocie do domu, dowiedziałam się, że komuś puściły i kierowca BMW potrącił aktywistów na skrzyżowaniu Pułwskiej-Goworka. Nie oceniam, ale nie jestem zdziwiona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2020 o 10:14

avatar tyswidziol
+1 / 7

@darkwitcher albo... feministka śpieszyła się na aborcję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
+3 / 7

@tyswidziol Chyba do pierdla. Zgarnęli buraka i dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pablolodz440
+17 / 21

NIe wjechał , tylko stał a banda rzuciła mu się na auto!! Ja mam auto za 250K, jak taka banda dzikich bab wali pięściami, to kto potem odda za zniszczony lakier?? Widziałem wczoraj ten protest w Łodzi. Dzieci 13 letnie..krzyczą moja macica..wszystko zjarane, naćpane, tańcują w rytm muzyki, żadnych transparentów czy żądań..!! Po prostu biba najaranych dzieci na ulicy, blokująca ruch. Kto za tym stoi?? Moim zdaniem wyrzuceni sędziowie z TK...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marcin2019Master
+9 / 9

Ja popieram prawo wyboru w wypadku wady płodu. Z początku patrzyłem na filmik jak na potrącenie. Ale jak się chwilę zastanowić, ja też bym nie chciał żeby ktoś mi uszkodził samochód ale myślę że facet mógł spanikować jak jakiś idiota/ka złapał za klamkę samochodu. Wtedy kierowca spanikował w że chcą go wyciagnac. Przypomniał mi się filmik jak w USA tłum oblepił radiowóz, ktoś wskoczył na maskę i wtedy policjant przygazował i go/ją zrzucił. Pod filmikiem idiotyczne komentarze że powinien co najwyżej aresztować, kierowca to też człowiek i też może się bać o samochód, zdrowie lub w tym przypadku życie (wielu policjantów zostało zabitych przez tłum) a potem płacz że ktoś został potrącony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawcio1212
+3 / 3

@Marcin2019Master Samochód to rzecz, ale jak jestem otaczany ludźmi, słyszę walenie w szyby. I ktoś wali ręką w okno i ma metalowy pierścionek czy inną rzecz. Automatycznie czuć że ktoś chce ci się na chama dostać do samochodu to zaczynasz uciekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+11 / 13

Prawidłowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kmaster
+3 / 7

Protest protestem, ale można co jakiś czas przepuszczać po woli pojedyncze auta. Kierowcy mają wraz protestującymi do 1 w nocy siedzieć? Wyrazem protestu są utrudnienia a nie odebranie możliwości powrotu do domu. To że musi się zatrzymać, przejechać powoli wystarczy a nie nawalanie pięściami w auto człowieka, który nie ma wpływu na nic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
-2 / 2

@krickin Też mi modernizacja. Wystarczą rozsypane gwoździe na ulicy i już trzeba wysiadać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jk1970
-2 / 4

chcą aborcji to mają w czym problem pierwsze jest morderstwem, a ten przejazd o czym takim to tylko przejazd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adder
-1 / 3

Jestem ZA strajkiem, ale tutaj popieram kierowcę, chociaż mógłby wolniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2020 o 17:54

avatar rainboweyes80
+5 / 7

@Adder jechał bardzo wolno. przygazował dopiero, jak już wyzwolił się z ich szponów. Ja teź w dużym stopniu popieram protest, ale nie popieram demolowania czyjegokolwiek mienia i atakowania przypadkowych ludzi Niech idą się wyżywać na winnych temu wszystkiemu, ale tam, to pewnie odwagi zabraknie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adder
0 / 0

@rainboweyes80 no właśnie tak przy gazował blisko nich. Mógł kogoś jeszcze potrącić. Ale to już czepianie się z mojej strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mijumi
+3 / 5

dobrze ze je rozjrchal w koncu jechal ulica nial do tego prawo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S snap171
-2 / 12

Brawo kierowca BMW!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JohnsonFibonacci
0 / 2

Ależ to pięknie wyglądało :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rainboweyes80
+5 / 5

wyglądali bardzo napastliwie, mogli być równie dobrze pijani albo naćpani. Przecież w środku nie siedział kaczor ani morawiecki, tylko człowiek, który nikomu z tych ludzi nic nie zrobił. Przejechał bardzo ostrożnie, nie chciał ich porozjeżdżać, tylko od nich uciec. Też bym tak zrobiła, bo bałabym się, że coś mi zrobią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jumbolek
+1 / 1

Szkoda mógł na ich zwłokach drift potrenować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kasiekii
-1 / 5

Wcale mnie to nie dziwi..jaki czas temu jak byl protest przedsiebiorców też ktoś wjechał w protestujàcych - z tego co sié wypowiadali świadkowie w środku siedziàł umundurowany policjan kiedy Polskie dziewczyny protestujà to "nasz" rzàd po cichu podpisał ustawę o przymusowych szczepieniach i wysłał wojsko na ulice Polski.Zrobià stan wyjâdkowy. Dlaczego nikt tego nie widzI?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
+4 / 4

Ludziom zaczynają puszczać nerwy. I wcale im się nie dziwię, bo ludzie mają swoje sprawy i nie mają ochoty ani czasu stać w korkach spowodowanych przez demonstrantów. Nawiasem mówiąc, blokowanie ruchu ulicznego jest jednym z najbardziej idiotycznych form protestów, bo wzbudza powszechne wkurzenie. Demonstranci chcą podobno uderzyć we władzę, ale uderzają w zwykłych ludzi. A władza ma to w dupie, bo rząd przemieszcza się chronionymi konwojami policyjnymi, więc korki jej nie straszne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Balduran44
+3 / 3

No i bardzo dobrze. Oby więcej takich akcji. Choć popieram to o co "walczą" kobiety to jednak sposób jaki został wybrany czyli chęć paraliżu miasta i utrudnienie życia zwykłym ludziom którzy często ich mogą popierać jest po prostu karygodny i powinien być tępiony. Powinno to dotyczyć wszystkich również górników, rolników czy taksówkarzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eGzu
-1 / 3

Ulica to nie miejsce dla ludzi.
Jestem z Wami kobitki, ale z ulic... wypierdaIajcie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
-2 / 2

@eGzu Kodeks drogowy mówi zupełnie co innego. Przyjęcie, że jezdnia jest wyłącznie dla pojazdów samochodowych jest powszechnym błędem. Jezdnia może mieć bardzo wielu uczestników ruchu, w tym kolumny pieszych, oraz może zostać zamknięta na rzecz imprez okolicznościowych, protestów, demonstracji, defilad, itp. Jazda na wielbłądzie jezdnią też jest jak najbardziej zgodna z przepisami, naprawdę, to nie musi być samochód.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eGzu
0 / 2

@solarize To nie był zorganizowany przemarsz, tylko zgraja ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikolaj_pl
+1 / 1

Obsrał zbroję i uciekł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem