Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
939 961
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
E Errwen
+8 / 8

Tym co powinno motywować rządzących jest chęć poprawy, rozwój państwa i dobro obywateli. Ale jak zawsze rzeczywistość wszystko weryfikuje.. Strach jednak nie jest dobrym doradcą, a ludzie przerażeni potrafią robić naprawdę durne rzeczy. Szczególnie jeśli chodzi o możliwość utraty władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
+7 / 11

@Errwen ja tak dalej pójdzie to utrata władzy to będzie ich najmniejszy problem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Errwen
+11 / 11

@raven000 Ale za jaką cenę ? Czy całkowita dewastacja naszego kraju oraz krew na ulicach będą tego warte? Kaczyński ma już 71 lat on nie ma nic do stracenia. A jeśli zginie zamordowany, część z ludzi wyniesie go na piedestał świętości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+3 / 5

@Errwen On nie ma nic do stracenia ale my mamy bardzo wiele i nie mówię tutaj o teraz najgłośniejszym temacie, gospodarka leży i kwiczy tak samo jak służba zdrowia, edukacja itd. Jeżeli pozwolimy na kontynuowanie rządów popis to zabiorą się za "Oszczędności Polaków. Miliardy leżą na kontach bezczynnie" chcesz też nie mieć nic do stracenia?

Mnie to dziwi że jeszcze nikt z pis nie oberwał, przecież nie licząc kaczora są jeszcze inni których łatwiej złapać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 października 2020 o 21:59

R raven000
+4 / 8

@Errwen nie ważne ile ma, ma do końca swych dni oglądać świat za krat. Doprowadza (nie wiele brakuje) do wojny domowej. Rozwalił gospodarkę. Zaniedbał służbę zdrowia ("niech jadą"; mówi Ci to coś?). Do tego kładzie szkolnictwo.

Niewiele zostało miejsc, gałęzi kraju których nie rozwalili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Errwen
+2 / 10

@raven000 @kibishi To nie do końca prawda, nasz kraj przed rządami PiSu też był z tektury, a szkolnictwo i służba zdrowia działały tylko czysto teoretycznie. Potrzebujemy zmian, jednak te zmiany nie mogą być przeprowadzone przez wściekły tłum. Mnie martwi jednak coś zupełnie innego. Pośród polityków nie widzę nikogo komu mógłbym powierzyć mój głos., kto rzeczywiście chce zmienić nasz kraj na lepsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
0 / 10

@Errwen wybacz a bajdurzysz i powielasz bzdury PIS na temat problemu we wcześniejszych rządach.
Pomyśl tak, iż kasy i zasobów zgromadzonych przez poprzednie rządy wystarczyło na 5-6 lat rozdawnictwa i rozkradania na wszystkie możliwe sposoby.
I nagle się skończyło, no zobacz Pan.

Problem z politykami polega na tym, że nie wiem czy ktoś będzie chciał się podłożyć i sprzątać po PISie kolejny raz. Po przednich rządach posprzątało PO ale przez to stało się chłopcem do bicia jaki to oni źli i nie dbali o Polaków.
W tym bym upatrywał tego, że nie ma chętnego na rządzenie w okresie kryzysu. PIS naważył piwa to niech teraz je pije.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Errwen
-1 / 1

@raven000 Dobra, mogłem palnąć głupotę. Rzeczywiście PIS przez ostatnie lata masowo wyrzuca pieniądze w błoto.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-2 / 8

@raven000 PO oberwało się nie za to że sprzątali po pis tylko za to co robili, jak widać i tak im się za mało oberwało skoro nadal mają tak duże poparcie.

@Errwen Przez ostatnie sytuacje też nie widzę nikogo komu mógł bym mój głos powierzyć, wcześniej wydawało mi się że Konfederacja zrobi może trochę dobrego jeżeli chodzi o gospodarkę ale teraz już bałbym się oddać na nich głos.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
+1 / 7

@kibishi a cóż takiego PO zrobiło? Tylko tak konkretnie. Bez propagandy PISowskiej. Kto siedzi za jakikolwiek przekręt? Bo jak się nie rozumie jak działa ekonomia i krzyczy się 'dej, dej" to później się wierzy w bajki.

PO nie jest idealną partią, ma sporo za uszami ale przynajmniej wiedzą jak panować nad państwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 października 2020 o 23:16

E Errwen
-1 / 3

@kibishi Odnośnie konfederacji miałem taką samą sytuację.
PiS przez te kilka lat zrobił tak wiele najróżniejszych bubli i przewałów, nawet nie jestem wstanie sobie przypomnieć wpadek PO. Pis nawet nie próbował ukrywać swojej niesubordynacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-4 / 8

@raven000 Było tego sporo musiał bym poszukać aby dać dokładnie ze źródłami, nie wiem czemu zakładasz że jeżeli jestem przeciwnikiem po to jestem za pis i to jeszcze z tych co krzyczą tylko 'dej, dej"? Może kiedyś będzie mi się chciało to tak zrobię, teraz szkoda mi na to czasu. Możesz poszukać w moich komentarzach, wymieniałem to kiedyś odpowiadając na komentarz Jaskier2 czy jakoś tak.

"Kto siedzi za jakikolwiek przekręt?" Nikt. Kto z pis siedzi za przekręty? Tak samo nikt i nawet jeżeli po dojdzie do władzy to też nikt za nic nie będzie siedział.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
+4 / 6

@kibishi to poszukaj, poszukaj. Zobaczymy ile z tych nielubianych decyzji nie miało nic wspólnego z ratowaniem ekonomii państwa.

Bo to, że wały przechodzą w rządzie to niestety codzienność. Różnica między poprzednimi a obecnymi polega na tym, że poprzednicy się z tym kryli uważając to za coś niestosownego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-1 / 5

@raven000 Skoro jesteś w stanie zgodzić się na wały tylko dlatego że się z tym kryją to jaki ma sens szukanie? Obecny rząd robi pewnie więcej/większe wały niż poprzedni co nie oznacza że na to co robił poprzedni należy się zgadzać i im przyklaskiwać. Chcesz to poszukaj w moich komentarzach tak jak pisałem, ja nie mam teraz na to czasu,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T taymishi1
-2 / 2

@raven000 właśnie przez takich ludzi jak Ty, którzy gadają takie kocopoły pod domem kaczyńskiego stoi 10 kompanii OPP bo wam się wydaje, że w filmie żyjecie. I rząd można zmieniać na ulicy.

@Errwen Wizja tego, że cywile dadzą radę Policji jest co najmniej śmieszna. Wiec nie obawiałbym się o zamach na prezesa. Co najwyżej o protestujących, którzy tego spróbują. Jeszcze nie zdarzyła się sytuacja, by cywile bez pomocy zbrojnej obalili rząd. Nawet na biołorusi gdzie miliony protestują czy za prl'u gdzie miliony protestowały to się nie udało. Tym bardziej nie uda się to po 40 latach paru set tysiącom.

@kibishi "Jeżeli pozwolimy na kontynuowanie rządów popis" A to przepraszam bardzo kto będzie "grupą trzymającą władzę?" Ty z kolegami? Co to za "pozwolimy"? Nie wiem czy wiesz, ale w obecnej chwili większość głosujących była za pisem, a drugą największą siłą było właśnie "PO". Z deszczu pod rynnę.

Więc skoro masz zamiar olać zdanie większości narodu to bardzo jestem ciekawy jak sobie wyobrażasz objęcie i trzymanie władzy :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 listopada 2020 o 9:45

K konto usunięte
+1 / 1

@taymishi1 Zgadzam się z tym że ciężko teraz znaleźć grupę trzymającą władzę która będzie się nadawała, sam mam aktualnie problem bo nie mam za bardzo kogo wybrać z grup które do władzy się pchają. Nie znaczy to jednak że pozwolę sobie pluć w twarz, a to właśnie robi pis. Wiem że pis został wybrany przez większość głosujących ale teraz część tych co ich popierali w końcu zrozumiała że to nie jest dobra władza.

Też sądzę że wybór po zamiast pisu nie wiele pomoże, chociaż jest jedna nadzieja jeżeli chodzi o przyszłe rządy, w przypadku jak by pis został odsunięty od władzy siłą lub przez naciski społeczne to kolejny wybrany rząd będzie miał gdzieś z tyłu głowy że nie można przesadzać bo może ich czekać podobny los.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
0 / 0

@Errwen tylko bez tego "wściekłego tłumu" nie zostaną przeprowadzone żadne zmiany, bo ludzie którzy mogliby je przeprowadzić, są zbyt słabi i potulni żeby zrobić to co należy. Inaczej już dawno byłoby coś zrobione. Kaczor i jemu podobni tylko wykorzystują naszą opieszałość, kulturę, przyzwoitość... bo ich takie coś nie ogranicza.

Żeby coś odbudować, najpierw musisz usunąć gruzy starego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@Errwen
moze polska przed rzadami pisu byla krajem z tektury, ale pis ta tekture polal benzyna i podpalil
faktycznie wszyscy narzekali na szkolnictwo ale z drugiej strony co chwile byly doniesienia o sukcesach poslkich uczniow w roznych miedzynarodowych konkursach.
sluzba zdrowia, to inny temat, ale z drugiej strony jezeli jest problem z niskimi placami dla lekarzy, to sytuacja w ktorej rzad otwarcie mowi ze jak chca zarabiac wiecej to niech wyjada, raczej nie jest proba rozwiazania tego problemu. wrecz przeciwnie
i kolejna rzecz, to nie politycy zmieniaja kraj na lepsze, robia to jego obywatele. politycy co najwyzej moga pomoc w stworzeniu do tego okolicznosci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T taymishi1
0 / 0

@Jeremi978 i co tu widać? Palących się paru policjantów? I co? Zmienił się rząd na Ukrainie? Sądzisz, że jak rzucą parę butelek z benzyną w Polsce to PIS ustąpi? To legalna i demokratycznie wybrana władza. Chcesz dokonać zamachu stanu? Na to jest paragraf

Wejdź sobie na stronę Oddziałów Prewencji i zobacz jak oni ćwiczą. Sam miałem okazje na żywo widzieć takie szkolenie gdy były jeszcze przed pandemią organizowane otwarte szkolenia. I po 1 mundury są niepalne. Po 2 Sami w siebie rzucają koktajlami i ćwiczą przechodzenie przez ogień, samogaszenie i tego typu rzeczy. Także powodzenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T taymishi1
0 / 0

@kibishi "ale teraz część tych co ich popierali w końcu zrozumiała że to nie jest dobra władza."

Ale to, że lud zmienia swoje poglądy w zależności od tego jak wieje wiatr to nie znaczy, że LEGALNIE WYBRANĄ WŁADZĘ ma się obalić na ulicy. To nie afryka. Mamy prawo i nalezy go przestrzegać, a nie żądać ukatrupienia wicepremiera bo mi się prawo nie podoba. Protestujący nie są głosem narodu. Chociażby dlatego, że w stosunku do nich są kontrmanifestacje, z którymi dochodzi do starć. To także część narodu.

To teraz władzę w kraju będziemy wybierali na podstawie igrzysk na ulicach? Ludzie.. cywilizacji trochę. I prawda jest taka, że PIS nas dymał dawniej, PO nas dymało, teraz PIS to robi i co? I dalej wymieniają się władzą. I tak zostanie. Nawet jak wygra PO, to sytuacja bedzie identyczna. Też kiedyś wprowadzą jakąś ustawę, która się nie spodoba, wyjdą ludzie i wyjdzie policja i wtedy sytuacja będzie dokładnie odwrotna. 30 lat już się tak dzieje a naród nie wyciągnął wniosków.

I nie. Rząd nie zostanie obalony. - Na szczęście. Są służby, żeby do tego nie dopuścić. Jak już wspomniałem, jak komuś prawo i cywilizacja się nie podoba to zapraszam do afryki i tam sobie wybierać wodza plemienia na podstawie konkursu w rzucie kokosem na odległosć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 0

@taymishi1 "Ale to, że lud zmienia swoje poglądy w zależności od tego jak wieje wiatr to nie znaczy, że LEGALNIE WYBRANĄ WŁADZĘ ma się obalić na ulicy." Tak zgodnie z prawem, legalnie wybranej władzy nie można nic zrobić przez 4 lata, czyli mamy pozwolić aby pluli nam w twarz i robili przekręty ile im się podoba? Tak dzielenie społeczeństwa też należy do ich mocnych stron. Jeżeli znasz sposób legalnego odwołania władzy to napisz jak to zrobić nie czekając jeszcze 3 lat, z tego co ja wiem to oni mogą się co najwyżej sami odwołać czyli nic z tego nie będzie.

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale od początku cywilizacji zdarzają się rewolucje. Tak jak pisałem moim zdaniem PO też się nie nadaje do rządzenia i nie wiem kto z dostępnych opcji się aktualnie nadaje ale pokazanie że władza nie jest bezkarna z pewnością pomoże rozsądniej rządzić i patrząc na to co właśnie napisałeś że wybierane są tylko 2 partie to zdajesz sobie pewnie sprawę z tego że nawet następna władza nie rozliczy poprzedniej z przekrętów które robi.

Skoro mówisz że PIS nas dyma i mówiąc że nie zostanie obalony dodajesz "na szczęście" to nie wiem jak to rozumieć. Lubisz to że Cie dymają czy jak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T taymishi1
0 / 0

@kibishi "Tak zgodnie z prawem, legalnie wybranej władzy nie można nic zrobić przez 4 lata"

Otóz to. A po 4 latach całkowicie olać na wyborach. I to jedyne rozwiązanie jakie widzę na chwilę obecną. Tym bardziej, że część społeczeństwa ich popiera.

" że nawet następna władza nie rozliczy poprzedniej z przekrętów które robi." oczywiście że nie. Nikt nie został "rozliczony". Tym bardziej, że wybieramy władzę z tych samych ludzi.

"to nie wiem jak to rozumieć. " - tak, że nie żyjemy w afryce jak już wspomniałem.

Oczywiście, żę rewolucje się zdarzają. Jedni bandyci mordują innych bandytów. Kraj spływa krwią, nadchodzi kryzys. Następuje nowa władza i wcale niekoniecznie lepsza od poprzedniej Mi wojna wystarczy na filmach. Osoba, która chce rewolucji, dla mnie powinna być zamknięta w psychiatryku,

Są określone zasady i należy ich się trzymać. Gdyby pis kazał strzelać do ludzi, okej. Rewolucję bym poparł. Ale na tą chwilę robi to samo co PO i każda inna partia od 30 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 listopada 2020 o 16:35

K konto usunięte
0 / 0

@taymishi1 "Są określone zasady i należy ich się trzymać. Gdyby pis kazał strzelać do ludzi, okej." Czyli zgadzasz się aby każdy z rządu mógł bezkarnie zabierać Twoje wypracowane pieniądze i wydawać je na swoje zachcianki (maseczki,respiratory,wybory które się nie odbyły) bo wprowadzili przepisy dzięki którym odpowiadać za to nie będą, masz do tego prezesa który oficjalnie namawiał ludzi do walki z protestującymi, WOT na ulicach itp. Do tego pozbawienie ludzi możliwości pracy gdzie oczywiście ZUS itp. dalej muszą płacić, ogólna dewastacja gospodarcza która doprowadziła na pewno już do nie jednego samobójstwa.

To że nikt nie oddał strzału nie znaczy że nikt przez tą władzę nie zginął ale zgadzam się z jednym, pierwszy oddany strzał rozpocznie wojnę domową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T taymishi1
0 / 0

@kibishi "To że nikt nie oddał strzału nie znaczy że nikt przez tą władzę nie zginął ale zgadzam się z jednym, pierwszy oddany strzał rozpocznie wojnę domową."

Trochę za duzo filmów się naoglądałeś xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 0

@taymishi1 "Trochę za duzo filmów się naoglądałeś xD" A ty trochę za dużo TVP, możemy tak się obrażać ale wolałbym jednak konfrontacje na argumenty :D.

Znam sporo historii (nawet jedną osobiście) gdzie przez utratę pracy i środków do życia ludzie popełniali samobójstwo, jako że w naszym kraju brakuje pomocy psychologicznej to się to zdarza.
Jeżeli chodzi o wojnę domową to jest wiele osób takich jak ja które przygotowują się na ten pierwszy strzał i czekają, do tej pory nie chodzę na strajki bo mam ważniejsze rzeczy i nie ze wszystkimi postulatami się zgadzam ale jeżeli zacznie się pacyfikowanie strajku to już będzie inna sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T taymishi1
0 / 0

@kibishi zacznie się pacyfikowanie prędzej czy później. Bo zakażenia rosną. Ugrupowanie zwarte policji nie ma komendy do strzału z amunicji penetrującej, także tego bym się nie obawiał. Policjant może użyć broni na zasadach ogólnych.

A jak ktoś dąży do konfrontacji z policją to powinien skonfrontować się z psychologiem w jakimś zamkniętym ośrodku. Bo nikt normalny nie chce walki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 0

@taymishi1 "A jak ktoś dąży do konfrontacji z policją to powinien skonfrontować się z psychologiem w jakimś zamkniętym ośrodku. Bo nikt normalny nie chce walki" Zgadzam się, ja też walczyć nie chce dlatego nie atakuje nikogo, natomiast bronić się to zupełnie inna sprawa.

Jeżeli chodzi o ilość zakażeń to i tak będzie rosnąć nie zależnie czy protesty będą czy nie ale pretekst jest dobry do pacyfikacji, prawda? Już nie będę mówił o tym kto wyciągnął tych ludzi na ulice i kto namawiał innych aby ich atakowali. Przyznam moment na walkę o wolność jest słaby ale nie wiadomo kiedy będzie lepszy a nie można pozwolić aby nam ją zabrali przez wirusa przez którego chorowało jak do tej pory 1,5% społeczeństwa a umarło 0,02% z czego w większości osoby starsze które i tak by pożyły może z rok dłużej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T taymishi1
0 / 0

@kibishi bronić się? Byłem na wielu protestach, widziałem masę lajwów i dziesiątki jeśli nie setki filmików. Nie widziałem by to policja pierwsza uderzyła. Jeśli się mylę, pokaż :D

Natomiast żeby zmienić wyrok TK jest potrzebna zmiana konstytucji w tym momencie. A do tego jest potrzebna większa część sejmu, w tym opozycja.

A co do protestów, to były, są i będą. Pod każdą władzą. A te nie są największe w historii :) Nie pierwsze i nie ostatnie.

Postaw się na miejscu rządu. Robią coś - to samo co prawie każdy rzad w europie- i są protesty "bo ograniczenie wolności". Chociaż maseczka to chyba foliarzom jedynie mnożenie się szarych komórek ograniczyła.. A gdyby nic nie zrobili, a wirus okazałby się groźny - bo on dalej mutuje i nikt nie wie co z tego wyniknie- to będzie "NO CZEMU NIC NIE ZROBILIŚCIE". Ja jak najbardziej popieram metodę zapobiegać niż leczyć, chociaż oczywiście z wieloma rzeczami się nie zgadzam.

Ale inni ludzie mogą się zgadzać. A wykładnia "ja" nie stanowi w tym kraju prawa i nie wybiera władzy. Wybiera ją lud. Lud wybrał. Władza rządzi i będzie rządzić do końca kadencji.

Smutne jest tylko to, że poźniej albo wygra wybory. Albo je przegra i dalej będzie jedną z wiodących sił politycznych, a do władzy wróci jedna z partii która już przy niej była, i robiła podobne ekscesy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 0

@taymishi1 Tak bronić się, też byłem na nie jednym proteście i nigdy nie miałem problemu z tym że jak ktoś policjanta zaatakował to dostał za to, pacyfikowanie protestów nie polega na tym że protestujący atakują a policja się broni tylko na tym że policja wbiega w tłum z pałami i leje wszystkich jak leci, wtedy protestujący mają moim zdaniem prawo się bronić.

Przy aktualnej władzy na zmiany w konstytucji raczej nie ma szans, co do samego wyroku trybunału też mam pewne wątpliwości ale to już oddzielny temat.

Pewnie że protesty zawsze będą, tylko obecna władza przoduje w ich wywoływaniu często na życzenie. Uważasz że w 1998r. też powinni czekać aby legalnie odwołać władzę? Że nie powinni protestować tylko czekać na nie wiadomo co?

Nie zgodzę się że robią to co prawie każdy rząd w europie, zobacz że każdy rząd który wprowadził lockdown zrobił to aby przygotować służbę zdrowia, u nas służba zdrowia jest nieprzygotowana w żaden sposób na tego wirusa po pół roku. Zobacz że kwestia maseczek ucichła w momencie poprawienia przepisów, od kiedy wprowadzono zmiany o maseczkach jest cicho, każdy nosi tam gdzie musi. Wirus sam magicznie nie zniknie, zgadzasz się na to aby 2 razy w roku był lockdown na 3 miesiące? Zamiast lockdownu jest inna opcja, jest to oddzielenie grupy najbardziej narażonej i budowanie odporności u tych najmniej zagrożonych co wpłynie na odporność stadną i zmniejszenie ilości ofiar. Średni wiek zmarłych przez wirusa to ponad 70 lat.

Zdaje sobie sprawę że "inni ludzie mogą się zgadzać" dlatego staram się argumentować moje zdanie i nawet szanuję to że ktoś ma inne zdanie, dlatego prowadzimy tą dyskusje bo zdaje sobie sprawę że mogę się mylić i czekam na argumenty które mnie przekonają że tak jest.
Co do rządzenia do końca kadencji to już nie koniecznie się zgadzam, powinna być możliwość odwołania władzy legalnie tylko raczej nikt nie będzie pod sobą dołków kopał więc tego nie wprowadzi, władza nie może być bezkarna a tak właśnie jest w tej chwili.

Co do ostatniego akapitu się zgadzam, każda dotychczasowa władza od 1989r. miała jakieś afery i popełniała błędy, tylko skala tych ekscesów rośnie z czasem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T taymishi1
-1 / 1

@kibishi "protestujący mają prawo się bronić"
Dobrze że dodałeś Twoim zdaniem. Policja legalnego zgromadzenia nie ruszy. A skoro jest nielegalne to jest niezgodne z prawem. Dodatkowo są ostrzeżenia o użyciu siły i tym podobne rzeczy. Skoro byłeś to wiesz, że przed użyciem siły czasem i pół godziny proszą o rozejście się. Zatem na prawie jest tylko jedna strona. Druga broniąc się popełnia przestępstwo. Poza tym wbieganie w tłum i bicie pałami było 10 lat temu. Teraz jest taktyka, sprzęt, gaz, armatki itd.

Z drugim akapitem się zgodzę.

Co do trzeciego. Powinna być.. ale nie ma. Przynajmniej ja o tym nie słyszałem. Władze powinni rozliczyć przede wszystkim ludzie, dając jej absolutna czerwona kartkę, a druga sprawa że powinni ją rozliczyć następcy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
0 / 0

Chyba że obywatelom odbierze się broń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T taymishi1
0 / 0

@OlympiaSG1 a jakby mieli broń to co? Co dalej? Będą się strzelać z policją? Zdejmą wicepremiera?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
0 / 0

@taymishi1 Mogę być oczywiście w błędzie, ale wydaje mi się że bardziej obawiamy się osoby z bronią, niż tej która jej nie posiada. Jak już mówiłem, mogę się mylić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T taymishi1
0 / 0

@OlympiaSG1 I sądzisz, że normalnym i cywilizowanym jest trzymanie rządu w szachu "zastrzelimy was" jak nam się coś nie spodoba?

Rząd się zmienia przy urnie wyborczej. A nie na ulicy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LoneGhost
+1 / 1

https://media.tenor.com/images/a72c4fdb88374636336093335ad66ab1/tenor.gif

Czytam komentarze i mam bękę z ludzi "dewastacja gospodarki przez rządzących" Jeśli mielibyśmy wszystko otwarte i 1 mln chorych ludzie by się darli, że nic nie zrobili z pandemią i ludzie umierają a wirus sieje spustoszenie.

I tak źle i tak niedobrze. Oczywiście żaden z Polaków- wirusologów z doświadczeniem blogowym 5 miesięcznym nie zwrócił uwagi, że są kraje, które albo wygrały albo stosują się do zaleceń i noszą pieprzone maseczki utrzymując dystans społeczny kiedy sie da. Jak na przykład Japonia.

No ale konstytucja, foliarze, opozycja, rząd wszystko co można było spier***li brawo. Lepszego przykładu prawa Murphiego w praktyce nie da się znaleźć. Ci wszyscy co drą się na PiS są tyle samo warci co rządzący widząc jak stosują się do ogólnoświatowych zaleceń pandemicznych.

Do tego uważając, że tymi protestami coś zmienią. Anty-systemowcy co za szczyt swoich możliwości uważają nienoszenie maseczki podczas kupowania parówek w biedrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 listopada 2020 o 0:13

avatar CoGitare
0 / 0

nikt nie musi się nikogo bać wystarczy że będą reprezentować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem