Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2038 2080
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar jeykey1543
+33 / 57

@JestemRolnik to nie jest ckliwa historia tylko realia. Państwo najbardziej się miesza w moralność ludzi i troszczy o dziecko przed narodzinami, a potem radź se sam. Najpierw urodź chore dziecko my ci pomożemy, a potem chu* ci w dupę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+16 / 32

@fak_dak a 1000 lat temu to by go zrzucili ze skarpy. Przestań pierniczyć, bo się uważamy za ludzi cywilizowanych chyba. Ty chyba dawno w szpitalu nie byłeś, że piszesz takie bzdety. Opieka jest dramatyczna, pieniędzy nie ma. Jak uważasz, że jest tak zajebiście to polecam byś odwiedził ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-4 / 26

@jeykey1543 1000 kat temu nie zrzucano niepełnosprawnych ze skarpy. Tak robiono w starożytnej Sparcie. 1000 lat temu zostawiano ich w lesie, bo ciężar ich utrzymania mógł doprowadzić do śmierci z głodu całą rodzinę, w tym rodziców i zdrowe dzieci.

Skąd w szpitalu biorą się pieniądze na opiekę? Nie z podatków, czyli z kieszeni wszystkich? Podatki stanowią określoną pulę do rozdysponowania. To co proponuje ten młodzieniec jest nierealne, bo nie mamy tyle pieniędzy by każdy niepełnosprawny dostawał darmowe mieszkanie, osobistego asystenta, samochód przyjeżdżający na życzenie czy częstą i na wysokim poziomie rehabilitację.

Takie luksusy musiałyby być finansowane z kieszeni podatników, a nie sądzę by ludzie zgodzili się na podniesienie podatków byle tylko pan Fabian czuł się usatysfakcjonowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+9 / 21

@fak_dak Fabian nie dostanie mieszkania i osobistego asystenta, nic się z tym zrobić nie da. Jeśli jednak ktoś ma rehabilitacje raz na 2 tygodnie to jest żenadai z tym zrobić się coś da. A fakdak powie, że nie możemy zrobic wszystkiego, dlatego nie zrobimy nic poza tym co jest teraz, czyli nie wiele. To nie jest pańśtwa wina, że on jest niepełnosprawny, ależ od ostatniego tygodnia to jest państwa wina, że dzieci będą w sytuacji Fabiania, bo będzie zakaz ich aborcji. Robisz zakaz aborcji to licz się, że niepełnosprawnych będzie więcej. Licz się, że będzie potrzebna dla nich pomoc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
+13 / 25

@fak_dak Ale na wyrzucenie 2 mld na propagandę TVP i 70 mln na karty wyborcze Sasina podatnicy jednym głosem wołali "Tak, zgadzamy się!"??????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-5 / 17

@jeykey1543 Ale Fabian wcale nie wypowiadał się o aborcji. Żądał to co wyżej napisałem, w tym mieszkania i osobistego asystenta.

Stać cię na płacenie wyższych podatków? A jak cię stać, to chciałbyś płacić więcej, po to by dać Fabianowi mieszkanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-3 / 19

@Myslaca_istota A czy ja popieram PiS i finansowanie przez nich propagandy w telewizji. To że nie popieram roszczeniowej postawy pana Fabiana, nie oznacza, że jestem za PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J juljuljul12
+9 / 19

@fak_dak Uważam, że zasiłki należą się właśnie takim osobom, a nie niepracującej karynie. Jestem przeciwniczką 500+ bo to jest rozdawnictwo, ale zwolenniczką wsparcia dla takich ludzi. Lepiej wydać te pieniądze na zasiłki dla naprawdę potrzebujących, medycynę i szkolnictwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+6 / 18

@juljuljul12 Ja mam to samo zdanie. Nie powinno być 500+, a dofinansowanie szkół, przedszkoli, żłobków, domów kultury oraz pomocy niepełnosprawnym.

Ale nadal nie będzie nas stać na to by każdemu niepełnosprawnemu fundować mieszkanie, osobistego asystenta oraz samochód na wezwanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vicrac
-1 / 7

@jeykey1543 dwa kroki:

1. Najpierw wybrać do władzy ludzi nie będących kompletnymi idiotami, którzy jedyne co mają do zaoferowania to "ukraść jednym, dać drugim" - może zwyczajnie zakazać takich socjalnych zagrywek?
2. Pieniądze na rehabilitację co 2 tygodnie czy inne potrzeby autora postu zbierać na zasadzie dobrowolnych wpłat - zamiast zmuszać wszystkich dookoła na łożenie na kogoś, udowodnij swoje dobre chęci i sam płać regularnie jakąś kwotę, nie wtrącając się do portfeli innych ludzi. Krzyczeć o "żenadzie" jest łatwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J juljuljul12
+6 / 16

Będzie nas stać. Jak przestaniemy wydawać na kościół - 170 mln w 2019. Niepełnosprawnych nie jest dużo, klechów jest więcej a jakoś nas stać na ich utrzymanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+2 / 18

@fak_dak tam jest z 20 różnych rozwiązań, a ty się jak głupi uje*ałeś tych mieszkań. Bolą cię miejsca w żłobkach dla ludzi pracujących? Boli cię to, że niepełnosprawni chcą pracować i zarobić sobie na siebie? Boli cię to, że ktoś dostanie wózek inwalidzki co 3 lata, a nie co 5? Może ty jesteś taką niedorajdą życiową, że zazdrościsz komuś nawet niepełnosprawności, bo dostanie kule i będzie miał rehabilitacje raz na miesiąc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-3 / 19

@jeykey1543 Przyczepiłem się do dowodów na bezczelną roszczeniowość pana Fabiana, który domaga się luksusów, na jakie nie stać wielu pracujących ludzi, którzy dokładają się w podatkach na jego utrzymanie.
Dlaczego mam pisać z oburzeniem o postulatach z którymi się zgadzam?

P.S. Widzę, że powoli przechodzisz na poziom inwektyw. Kończą się argumenty czy kultura osobista nie podołała?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 listopada 2020 o 17:30

F konto usunięte
+2 / 16

@juljuljul12 Mylisz się. Niepełnosprawnych jest w Polsce bardzo dużo. Na samą opiekę socjalną wydajemy 70800 milionów złotych. Czym przy tej kwocie jest 170mln?

Ja nie jestem za finansowaniem kościoła w budżetu państwa, ale wątpię by ta kwota cokolwiek zmieniła, a w szczególności wystarczyła na wybujałe roszczenia pana Fabiana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
0 / 16

@fak_dak bo denerwuje mi jak jest powiedzmy 20 postulatów i ktoś się upie*doli jednego, mimo że z resztą sie zgadza i zawzięcie próbuje obalić cały sens wypowiedzi. Tym bardziej, że stopniowanie potrzeb jest zachowane.
A co do mojej kultury jak np. ktoś mówi, że PiS to dobra partia, bo daje pieniądze ludziom, to mój poziom kultury nagle spada do poziomu inteligencji takiego rozmówcy.
Tak samo jak ktoś mówi, że pacjenci i niepełnosprawni są roszczeniowi. To tak jakbyś nigdy nie był w szpitalu. Na prawdę radzę ci się czasem tam przejść jeśli nie rozumiesz o czym mówię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+4 / 14

@jeykey1543 Ja się przyczepiłem do tych postulatów jakie mnie rażą. O innych się nie wypowiadałem. Nie pisałem też nic o pacjentach ani o wszystkich niepełnosprawnych. Nie pisałem też że PiS to dobra partia. Pisałem jedynie o panu Fabianie i jego roszczeniach.

Proszę cię, dyskutuj wyłącznie z moimi poglądami, nie dodawaj do nich swoich interpretacji ani wrażeń na mój temat, bo potem z powodu tych nie moich słów i własnych fantazji na mój temat robisz się niemiły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poiman
+2 / 12

@fak_dak skoro "dobre i opiekuńcze" państwo chce nas zmuszać do konkretnych działań - to powinni zapewniać przy tym wsparcie. Zakazy na zasadzie "zabraniam i elo nara cześć" to chory twór.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
-4 / 12

@fak_dak robię się nie miły bo wku*wia mnie jeśli ktoś pisze o kimś czarno, gdy temat jest czarnobiały... To znaczy, że albo jest głupi, albo chce zmanipulować. Ja się staram nie pisać, że coś jest czarne jeśli jest szare lub nawet bardziej białe, a ciebie z 20 postulatów rozwścieczyły 3... To tak jakbyś mowił, że trzeba upie*dolić całą nogę bo cię palec boli...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+1 / 11

@jeykey1543 Jak ktoś przeprowadził prze ulicę staruszkę, pocieszył dziecko a potem okradł banana, to nie mogę mówić, że jego kradzież jest zła i jest złodziejem, bo wszak wcześniej zrobił dwie dobre rzeczy? Twoja linia obrony pana Fabiana jest absurdalna.

Mam prawo krytykować w jego wypowiedzi wszystko co mi się nie podoba. Nawet jeżeli poza tym napisał prawdę, z którą się zgadzam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+1 / 13

@fak_dak kupił staruszce bułki, dał dziecku lizaka i wymordował 6 000 000 mln ludzi w obozach koncentracyjnych... Taki przykład było dać, żeby czyny były sobie równe.

Dobra dopie*doliłeś się do słowa dostępność to ja też się dopie*dolę. Będę walczył twoimi sposobami. Dostępność to nie dej tylko np. wybuduj ja zapłacę jak będę pracować. Dostępność to może być też mieszaknie przechodnie. Coś co pomoże w aktywizacji takiego człowieka, żeby był pełnowartościowym pracownikiem. Wiesz o tym, że cyganie dostają za darmo mieszkania nie? Żeby je zdemolować. Patologia też dostaje i robi sobie meliny. Uważasz, że to jest lepsze niż zainwestowanie przez pańśtwo w mieszkania nawet pod wynajem dla niepełnosprawnych? Doczytałeś tam gdzieś słowo dej? I powiem ci że wolałbym płacić podatki i wiedzieć, że część idzie na tych, którym się w życiu nie przyfarciło, taka solidarność, niż na tych co tylko rękę wyciągają po socjal, a są zdrowi. Jak widziałem w poście Fabian chce pracować. Bumelanty 500 plus niekoniecznie. Chyba dalsza dyskusja z tobą nie ma większego sensu już...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-4 / 10

@jeykey1543
" Chyba dalsza dyskusja z tobą nie ma większego sensu już"

Rób jak uważasz.

Ja też nie popieram marnowania pieniędzy na opisaną przez ciebie patologię społeczną. Ale fundowania mieszkań, dawania indywidualnych asystentów czy aut na wezwanie dla każdego niepełnosprawnego też nie. Zwyczajnie nas na to nie stać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PogromcaCiapatychPrawiczkow
-4 / 4

Masz bardzo niedokładne informacje. Zdeformowane niemowlęta zostawiało się po porodzie bez żadnej opieki. Z daleka od domostw. Miało to miejsce jeszcze w XVIIIw. Mowa o dzieciach Polaków. Musisz uzupełnić wiedzę, poloczku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M memolog
+2 / 4

Nie wiesz o czym mówisz i najwyraźniej nie chcesz zrozumieć.
Nie masz zielonego pojęcia, jak wygląda życie niepełnosprawnych i nie rozumiesz, czego oni potrzebują, by żyć choć trochę podobnie do nas, pełnosprawnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Leo_
+1 / 5

@fak_dak
W sumie masz rację.
Tak czytam wypowiedzi tych szlachetnych i szczodrych z cudzej kieszeni i ciśnie mi się na usta: daj ze swojej. Każdy płaci podatki? No nie, podatki netto płaci nie taka liczna grupa.
Margaret Thatcher: państwo nie ma właśnych pieniędzy, żeby komuś dać musi komuś innemu zabrać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+1 / 11

@memolog Jak dla mnie bomba, niech żyją podobnie do nas. Ale dlaczego my powinniśmy im to finansować? Dlaczego mamy kupować niepełnosprawnemu mieszkanie, płacić mu rachunki, przyznawać prywatnego asystenta i samochód na wezwanie? Dlaczego mamy obowiązek wynagradzania im tego, że są chorzy? Przecież to nie my spowodowaliśmy tę chorobę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pietro6972
-2 / 4

@poiman Czyli jak Państwo zabrania ci gwałcić kobietę, to aby sprostać twoim oczekiwaniom, budżet państwa ma ci sfinansować dmuchaną lalę, albo sztuczną pochwę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poiman
0 / 2

@pietro6972 hej, a rozumiem że do tej pory jak nie było zakazu aborcji, to codziennie chodziłeś i przeprowadzałeś ich kilka dziennie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matek1998
0 / 4

@fak_dak idąc Twym tokiem myślenia, to najlepiej płacił byś podatki tylko na to co Ci pasuje i z czego masz korzyści personalne. Nie widzę jakoś tej roszczeniowości Fabiana. Jest wychowankiem domów dziecka, więc powinien dostać jakieś mieszkanie socjalne. Asystent niepełnosprawnego tylko w Polsce jest egzotyką bo w innych krajach taka pomoc jest normą. Auto które w razie potrzeby zawiezie niepełnosprawnego też nie jest niczym nadzwyczajnym , tylko nie w Polsce. U Nas jeśli chodzi o narodzonych chorych państwo, KK i wszelkie organizacje Pro Live mają głęboko w d... Gdyby przeznaczyć pieniądze którymi są finansowane fanaberie rządu, dotację dla Rydza i KK oraz organizacji broniących nienarodzonych kalek, kasy starczyłoby na realną i szeroką pomoc dla już żyjących chorych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-1 / 3

@matek1998 Porównujesz nas do bogatych krajów socjalnych. Niestety nie jesteśmy bogatym krajem socjalnym i nie stać nas na ich rozwiązania. Chyba nie zdajesz sobie sprawę z tego, że pieniądze przeznaczane na pomoc socjalną w Polsce to prawie 71 mld złotych. Tysiąc razy więcej niż to co przehulał Sasin. Z oszczędności na Rydzyku nie starczyłoby na pomoc, tym bardziej że Kościół również prowadzi wiele instytucji pomagających chorym i niepełnosprawnym, DPS-ów, gdyby mu odebrać dotacje, pewnie by przestał z braku pieniędzy i pula ludzie do zaopiekowania by się zwiększyła.

Po pobycie w domu dziecka nie dostaje się mieszkania socjalnego na stałe, tylko mieszkanie przejściowe. Potem wychowanek domu dziecka musi sobie już na swoje lokum zapracować i kupić lub wynająć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B borekpp
-1 / 1

No właśnie jeśli już protest, to nie o to czy zabić czy nie zabić chorego dzieciaka,( bo idąc tą drogą rozumowania tego na wózku też powinniśmy dobić bo się męczy.) ale o wybór, czy matka chce sie opiekować chorym dzieckiem, czy chce zostawić w szpitalu niech się państwo opiekuje.. I takie coś popieram całym sobą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S solonaryba
-1 / 1

@Myslaca_istota Chłopie obudź się, lub zacznij myśleć. Mam tego typu problemy od czasów rządów pis? Wcześniej było lepiej ? Czepiliście się tego pisu jak rzep psiego ogona. Pis jest tylko jedną z kilku głów tej lewackiej hydry i trzeba odciąć je wszystkie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M memolog
-1 / 1

Nie tego chcą niepelnosprawni.
Gdybyś był jednym z nich, wiedzialbys czego oczekują i dlaczego.
Czasem warto się zamknąć i posłuchać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matek1998
+1 / 1

@fak_dak piszesz ile wydaje państwo na opiekę socjalną ale to jest ogólna kwota, nie tylko dla niepełnosprawnych. Paradoksalnie, wielu niepełnosprawnych nie łapie się na pomoc z MOPS bo dochód w ich rodzinach przekracza progi dochodowe, które są śmiesznie niskie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+3 / 3

@matek1998 Pewnie jest tak jak mówisz. Ja natomiast znam sytuację z drugiej strony i "niepełnosprawnych" na papierze. Czyi ludzi, którzy na błahe choroby załatwili sobie orzeczenia i twierdzą, że są niezdolni do pracy.

Jestem za lepszym finansowaniem niepełnosprawnych, ale dopiero po dokładnym przesianu tego środowiska i określeniu, kto tak naprawdę jest niezdolny do pracy częściowo, a kto całkowicie. A jak częściowo, to powinno się wymagać, by jednak jakąś pracę podjął.

W Polsce działają dwa rodzaje komisji: zespoły do spraw orzekania o niepełnosprawności i zespoły ZUS orzekające o rentach. Powinno się to ujednolicić.

Nie wiem kto miałby być tym nowym sitem, ale na pewno nie orzecznicy z ZUS. Uważam za absurdalne, że ta sama firma zbiera składki, określa komu należy się renta i ją wypłaca. Przecież tu działa elementarny konflikt interesów. Komisja powinna być niezależna od ZUS oraz nie ulegać płaczom ludzi zdolnych do pracy, że po zabraniu renty nie będą mieli za co żyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matek1998
+1 / 1

@fak_dak niepełnosprawni na papierze byli kiedyś, dokładnie na początku lat 90 XX w. praktykowano takie rozwiązania przy zbiorowych likwidacjach zakładów pracy. Wtedy wiele osób które były blisko wieku przedemerytalnego, dostawało renty aby nie stracili emerytur. Teraz aby otrzymać orzeczenie czy z Zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności, czy to z ZUSU trzeba mieć tonę papierów potwierdzających chorobę i tak nie ma pewności, że dostaną stopień niepełnosprawności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+1 / 1

@matek1998 To byś się dziwił. Znam jeden oddział psychiatrii, który jest fabryką papierów do ren i orzeczeń o niepełnosprawności. Z przyjemnością doczekałby się czasów, gdy im się ktoś dobierze do tyłka, ale oni są na to zbyt sprytni. Komisja to jest ostatnie ogniwo łańcuszka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sokolasty
-1 / 1

@fak_dak

Dlaczego mielibyśmy w ogóle pomagać słabszym?

Kto sobie nie radzi, umiera.
Maszeruj albo giń.
Najsłabsi ze stada zostają zjadani, dzięki czemu stado staje się silniejsze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+3 / 3

@sokolasty Jak widać autor demota nie zginął i nawet ma wózek inwalidzki. Ale ciągle czuje że to za mało, bo nie dostał od państwa mieszkania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kriseq1970
-4 / 10

Wszystko co pisze ten człowiek ma sens. Tylko, że każda partią zyskująca władzę ma program na czas swoich rządów, na 4 lata, bo jeśli przegrają kolejne wybory to wszystkie ich sukcesy po tym czasie, trafiają na konto konkurencji (PiS próbował to naprawić otwierając te same inwestycje, które były już otwarte).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kriseq1970
+3 / 7

@jeykey1543 nie wiem dokładnie jaki Konfa miała program gospodarczy, wiem, że światopoglądowo byli do bani, a po obecnych wydarzeniach chyba zejdą ze sceny całkowicie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
0 / 6

@kriseq1970 to jak nie wiesz to sobie poczytaj. Mnie to trochę je*ie czy bedą rządzić geje (bo wygra partia lewicowa) czy czarna mafia (bo wygra partia prawicowa). Mnie interesuje najbardziej gospodarka, która była rujnowałana przez POPiS, a lewica ma w swoim programie jeszcze większe glupoty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+24 / 56

Na tak wysoki poziom socjalu, jakiego by sobie życzył autor, nas nie stać. Nie ma pieniędzy by każdy dorosły niepełnosprawny dostał bezpłatnie mieszkanie, osobistego asystenta, samochód podjeżdżający na jego życzenie, częstą rehabilitację na najwyższym poziomie.

Trochę mnie razi jego roszczeniowość. To nie jest wina społeczeństwa, że on jest chory. Powinien dostać pomoc, aleta pomoc powinna być przyjęta przez niego z wdzięcznością, a nie z pretensjami, że za mało.

Całe życie jest na utrzymaniu państwa polskiego (czyli nas wszystkich), ale napisał, że nic nie dostał od państwa, tylko wdzięczność czuje do kobiet, to jest lekarek, opiekunek, urzędniczek, nauczycielek, terapeutek. A kto tym kobietom płacił za zajmowanie się nim? Krasnoludki?

Czy szanowny autor chce przez to powiedzieć, że byłoby lepiej gdyby został zabity w życiu płodowym, skoro nie może dostać takich luksusów jakie by sobie życzył?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+12 / 20

@jeykey1543 Te kwoty o których ty piszesz to jest kropelka przy morzu pieniędzy pieniędzy jakie idą na opiekę socjalną, w tym programy typu 500+. Owszem, 70 mln zmarnowane na wybory to dużo, ale opieka socjalna pożera rocznie dziesiątki miliardów złotych. Ponad 1000% więcej!

Opieka zdrowotna kosztuje nas wszystkich 97 mld, a opieka społeczna 70,8 mld złotych.

Ja nie jestem miłośnikiem PiS. Nie usprawiedliwiam ich niegospodarności i głupich decyzji. Ale nadal uważam, że roszczenia pana Fabiana są przynajmniej bezczelne i zdecydowanie nierealne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+3 / 13

@fak_dak problem jest taki, ze jesli panstwo ma wymagac zeby kobiety takie dzieci rodzily to czemu nie ponosi pozniej odpowiedzialnosci finansowej za to, tylko przepuszcza aby bylo ze cos jest robione? Moze lepiej niech panstwo nie wymaga, a niech zajmuja sie tym przedewszystkim fundacje charytatywne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PrawaRacja
+1 / 17

@Xar Dokładnie. Zabijmy najlepiej wszystkich żebraków, niepełnosprawnych, niezaradnych, homoseksualistów i transseksualistów(bo Policja musi im zapewniać bezpieczeństwo w razie zagrożenia życia, sa również częściej atakowani niż osoby heteronormatywne, a to przecież kosztuje).

Generalnie zaprzestańmy ochrony życia osób niewygodnych społecznie. Wtedy lewica będzie uradowana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+7 / 11

@Xar Ale ja nie odnoszę się tu do decyzji TK i radości PiS w związku z ustawą aborcyjną. Bo nie jestem zadowolony z tego. Ja piszę jedynie o roszczeniowej postawie pana Fabiana i tym jak ma się ona do rzeczywistości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
-4 / 6

@fak_dak tu czemu wspomniałeś o najmniejszej kwocie z tych wymienionych przeze mnie? Żeby była propaganda? Tu 70 M, tam 300 M, gdzie indziej 2000 M. Spokojnie się nazbiera. O wielu wydatkach się nie mówi. Niegospodarność jest też zapewne w samym NFZ. To są problemy systemowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+8 / 14

@jeykey1543 Nadal nie stać nas na darmowe mieszkanie dla każdego dorosłego niepełnosprawnego, na osobistego asystenta, samochód na wezwanie, na fundowanie im wakacji i inne fanaberie jakie zażyczył sobie pan Fabian.

Zdrowi ludzie na takie rzeczy ciężko pracują, a on uważa że mu się należą z racji niepełnosprawności.

2mld na TVPiS jest spektakularnym, ale jednorazowym marnotrawstwem. Podobnie z Sasinem i 70mln. Nie sądzę by co roku gdzieś w taki sposób były marnowane dziesiątki miliardów złotych. A taki rząd wielkości kosztowałyby pomysły socjalne pana Fabiana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 listopada 2020 o 17:27

F konto usunięte
+7 / 11

@jeykey1543 Czy ty czytasz to co ja piszę? Ja nie popieram zapatrywań PiS w sprawie aborcji. Ja jestem jedynie oburzony roszczeniową postawą pana Fabiana. On zdaje się też nie odnosił się zbytnio do obecnych kwestii aborcyjnych, tylko przedstawił listę wygórowanych oczekiwań.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+5 / 9

@jeykey1543 Jaki ma sens dyskutowanie z twoimi fantazjami na temat tego co miał na myśli pan Fabian i jakie są twoim zdaniem jego intencje? Ja mogę tu zaraz napisać o dowolnych innych fantazjach na ten temat i będą one miały taką samą wartość jak twoje. Czyli żadną.

Rozmawiajmy o FAKTACH, czyli o tym co napisał. A napisał, że w związku z #piekłokobiet, czy obecnym strajkiem ma pewne oczekiwania co do pomocy niepełnosprawnym. Nie napisał wcale czy uważa że osoby niepełnosprawne powinny być zabijane wewnątrzłonowo czy raczej rodzone, a potem utrzymywane na wysokim poziomie. Fakty, trzymajmy się faktów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
0 / 2

Nie jestem pewien, czy miał na myśli darmowe mieszkanie czy po prostu dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych. Jak np. wiele mieszkań jest w blokach albo kamienicach, bez wind, to ciężko, żeby ktoś na wózku mieszkał na piętrze. Chyba że za każdym razem ktoś go tam wnosi i znosi albo prawie nigdy nie opuszcza mieszkania.

W kwestii transportu też nie sprecyzował, czy chodzi mu o samochód czy o dobrze zorganizowany transport publiczny z autobusami dostosowanymi do potrzeb niepełnosprawnych. Od dawna w Polsce nie mieszkam, a w moim miasteczku i tak nie ma transportu publicznego, więc nie wiem, jak to wygląda pod kątem ich potrzeb. Jeśli ma na myśli właśnie takie rozwiązania, to są całkowicie realne. Jeśli chodzi mu o to, o czym piszesz, to rzeczywiście chce za dużo i chyba żadnego państwa na świecie na to nie stać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
+2 / 8

@fak_dak dokładnie, śmiechłem czytając te jego żądania...
Nie mamy na mieszkania dla biednych rodzin, a on chce mieszkanie dla siebie żeby mógł samodzielnie żyć bo z mamusią mu nie wygodnie. Jak chce sobie odpocząć od rodziców, to niech weźmie kumpli i pojedzie na biwak lol.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 2

@fak_dak

mysle, ze autor chce powiedziec, ze jak chca zmuszac kobiety do rodzenia dzieci chorych to powinni ogarnac cala reszte. Jesli chca, by rodzilo sie wiecej dzieci to 500 plus nie jest rozwiazaniem a lepsze warunki jak np. zlobki, przedszkola, swietlice w szkolach. On napisal, jak to wyglada a jak powinno wygladac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrooki
+5 / 7

@fak_dak Jeżeli jest z obecnego życia niezadowolony, to może się zawsze zabić, naprawiając błąd swojej matki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
+1 / 5

@PrawaRacja zabić a nie dać się urodzić to dwie różne rzeczy. Co do zabicia wiele osób pragnie eutanazji ale ona także jest nielegalna w tym kraju sadystów i maniaków relegijnych przekonanych o własnej nieomylności i doskonałości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
0 / 2

@FenrirIbnLaAhad nie odebrałam tego tak, że "on chce", tylko że on proppnuje znacznie skuteczniejsze metody pomocy dzieciom niż zmuszanie matek do rodzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Blackmoone
+1 / 1

Oczekiwanie wszystkiego co wypisał, to jakieś dziwne fantazje
Rozumiem pomoc, w postaci dofinansowania od państwa w postaci 20-30% kwoty, w przypadku dostosowania mieszkania pod osobę niepełnosprawną lub w przypadku kupna samego mieszkania, jedno albo drugie i jednorazowo.
Jednak tak czy siak zgadzam się z @fak_dag, jest utrzymywany praktycznie przez nas i nie stać nas na takie rzeczy.
Śmieszy mnie podpunkt z wakacjami. Czemu mu się mają należeć wakacje sfinalizowane przez państwo a mi nie? Tylko dlatego ze jest niepełnosprawny? A ja jestem gorszy bo pracuję na niego?

Nie można oczekiwać wszystkiego za darmo, nie dając nic w zamian, zwłaszcza że praktycznie nas nie stać na niektóre zbędne darmowe luksusy jak wakacje dla kogokolwiek, czy to pełnosprawnego czy nie.

O ile rozumiem narzekanie na "papierologie", bo to dramat ile kwitów trzeba zawsze mieć/nosić, tak nie rozumiem narzekania że musi cokolwiek zrobić żeby dostać wózek, skoro najwidoczniej sam nie jest w stanie sobie go zakupić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M memolog
-3 / 3

W którym miejscu Fabian pisze, ze chce DOSTAĆ mieszkanie?
Sorry, ale jesteś idiotą nie umiejacym czytać ze zrozumieniem, a chciałbyś decydować o życiu ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matek1998
0 / 0

@FenrirIbnLaAhad co Ty wypisujesz, chyba z teksu wyłapałeś tylko to co pasuje do Twojej wizji. Fabiana rodzice porzucili po urodzeniu, mamusia go nie chciała. I nie wiem, jak sobie wyobrażasz ten biwak w jego przypadku, jesteś po prostu przemądrzalcem, który bliźniemu nie podałby kropli wody, gdyby tamten nie miał pieniędzy aby ci za tą kroplę zapłacić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
-2 / 2

@matek1998 no dobra, ale przecież miał matkę zastępczą, prawda?
Zdajesz sobie sprawę że on jest tylko na wózku, dalej możesz się bawić, zwiedzać, pracować, itp?
Potrzebującemu pomogę, ale nie komuś kto użala się nad swoim losem i ma postawę roszczeniową.
Mnie też życie doyebało, wielu tez mi pomogło... ale nigdy nie traktowałem tego jako "bo mi się należy".

@7th_Heaven racja, trochę to przekoloryzowałem, bo nie podoba mi się jego postawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matek1998
0 / 0

@FenrirIbnLaAhad i co z tego, że miał matkę zastępczą, jak każdy młody człowiek chce się usamodzielnić. Niestety jemu żaden bank nie da kredytu hipotetycznego, więc dlaczego miałby nie dostać przydziału mieszkania socjalnego ? Kto powiedział, że nie chce pracować, pytanie czy znajdzie zatrudnienie. Mówisz o użalaniu, to nie jest użalanie tylko marzenia jak chciałby żyć i podpowiedź w jakim kierunku potrzebna jest pomoc dorosłym niepełnosprawnym. Dam Ci przykład, zasiłek opiekuńczy, należy się opiekunom dorosłych niepełnosprawnych, najczęściej rodzicom. Czy nie lepiej byłoby gdyby to niepełnosprawni decydowali jak mają być wykorzystane te środki np. na opłacenie asystenta gdy nie ma ktoś rodziców czy opiekunów prawnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
+1 / 1

@matek1998 a dlaczego miałby dostać? Wielu młodych zdrowych też nie dostanie kredytu...
Każdy ma marzenia na lepsze życie, ale dlaczego to inni mają je fundować? Takie rzeczy to przez publiczne dobrowolne zbiórki, a nie z przymusu "bo mi się należy".
Jeśli w przypadku tego zasiłku rzeczywiście jest tak jak napisałeś, to trzeba nad tym popracować... ale to jak nad większością przepisów w tym państwie z kartonu :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adraxer12
+10 / 14

Gdyby go wyskrobali to byłby jeden do opieki mniej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kriseq1970
+7 / 13

@adraxer12 to gdzie są te wszystkie organizacje prolife? Życie liczy się dla nich od zapłodnienia do urodzenia, a potem niech sobie radzą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PrawaRacja
-4 / 12

@kriseq1970 Wiadomo. Zaprzestać ochrony życia wszystkich społecznie nieużytecznych. Wybijmy wszystkich którym trzeba pomagać. Niech zostaną wyłącznie silni, młodzi i zdrowi. Lewactwo będzie wtedy miało pełną radochę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
0 / 6

@kriseq1970 masz pretensje do organizacji która zajmuje się jedną rzeczą że nie zajmuje się innymi?
Ten cały znienawidzony KK właśnie prowadzi takie instytucje o jakich mówisz. Dla porównania partia Razem zajmuje się głównie odprowadzaniem pieniędzy z skarbu partii i to nie jednorazowo po 90k (co było właśnie obalone przez Pana Slawomira) a po ponad 200k.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
0 / 2

@PrawaRacja Chyba prawactwo - to oni dążą do takiego państwa, gdzie starzy i chorzy żyją w nędzy i umierają z głodu, a bogaci jeszcze bardziej się bogacą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 listopada 2020 o 20:44

B bobycob
+2 / 8

@renkr Proza życia - broszura prolife Ci tego nie powie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xenorir
+2 / 10

Dobrze napisane, sam mam takie odczucie. Chłop pisze, że dużo miał pomocy itp a później więcej, więcej i jeszcze raz więcej dla niepełnosprawnych jakbym to ja spłodził i musiał każdego niepełnosprawnego utrzymywać bo tak wypada. Jest dużo historii i niepełnosprawnych osób co osiągnęły w życiu więcej od większości globu i nie zasiłkami pomocami itp tylko własną silna wola a ten tutaj płaczę, że ma za mało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F ferdyn12
+8 / 16

Post trochę wewnętrzne sprzeczny. Najpierw dziękuje pielęgniarkom, lekarkom, opiekunkom szpitalnym i z domów dziecka, pracowniczkom socjalnym, urzędniczkom, sędziom i nauczycielkom. To wszystko są publiczne etaty i państwo zatrudnia te osoby. Potem jest wpis, że nie widzi żadnej zasługi państwa polskiego. Gdyby nie państwo, większości tych etatów by nie było i Ci ludzi, by mu nie pomogli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 listopada 2020 o 16:21

V vonzgred
+11 / 17

Czyli tak, porzuciła go matka, odchowały i wychowały go opłacane przez państwo pracownice systemu, ma od państwa sanatorium raz na 3 lata i nowy wózek co 5, wszystko zawdzięcza kobietom i nic państwu.

Słowo "fake" samo się narzuca. Nikt kto ma realne pojęcie o czymkolwiek nic takiego by nie napisał. A jeśli to nie fake, to facet nie ma kontaktu z własną rzeczywistością.
Oczywiście to że początek i końcowy wniosek jest z dupy, nie zmienia faktu, że środek to prawda. Tak jak jest różnica między opieką państwa nieistniejącą a istniejącą, jest też różnica między opieką istniejącą a wystarczającą do minimum normalnej egzystencji.

Nie oszukujmy się. Rząd nie zapewnia niepełnosprawnym tego minimum. Tylko że wyłażenie na ulice w środku pandemii "bo rząd nas do tego zmusił" brzmi jak jakaś dziecinada. Obie strony niech szlag trafi razem z całą tą planetą.

Mój mózg nie ogarnia jak nieudane musiały być dinozaury, że Bóg uznał, że całą tą szopkę z ewolucją trzeba zacząć jeszcze raz z nami jako rezultatem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 listopada 2020 o 16:22

avatar mygyry87
+13 / 29

Wymienić kilkanaście osób, które zajmowały się nim w zamian za pieniądze publiczne, w publicznych przybytkach i zaraz obok napisać, że nie otrzymał żadnej publicznej pomocy, sory zero w tym sensu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maciar8i2
0 / 4

Jak wiadomo każdy może się wypowiedzieć nie będąc na ich miejscu i często spotyka się wtedy z obrazą niektórych osób. Ale wydaje mi się że jak komuś jest źle i wtedy chce wymusić że to państwo powinno pomagać to coś tu jest nie tak. Państwo powinno nie przeszkadzać w zarabianiu pieniędzy i w pomaganiu innym. W momencie jak obywatele się bogacą są w stanie dać dobrowolnie z własnych kieszeni na fundacje które pomagają takim osobom czy też w innych kwestiach. Polaków najczęściej nie stać na rehabilitację i tym podobne rzeczy. Jeżeli człowiek ciężko pracuje całe życie i to często nie na jeden etat i nadal to nie stać żeby opłacić cokolwiek lub odłożyć na ciężkie czasy to jest to wina państwa. Czas w jakim obecnie żyjemy bardzo dobrze pokazuje nasze realia. Chciałbym aby wyborcy PiS-u i nie tylko zrozumieli że tanie państwo to bogaci obywatele i wcale nie ma potrzeby wprowadzania podatków kolejnych aby funkcjonować. Każdy powinien sam moc decydować na co idą jego pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hohohoho1
+2 / 6

Opowieść jest mocno naciągana żeby wzbudzić litość. Mam na wychowaniu niepełnosprawne dziecko i do czasu pójścia do szkoły pomoc od państwa dostawał w formie terapii 2 razy w tygodniu teraz dostaje ją od szkoły (czyli redaktor też państwa) w tym samym wymiarze godzin. I to by było na tyle bo reszta to tylko kłody pod nogi. Musiałam walczyć w sądzie o przyznanie orzeczenia o niepełnosprawności bo to uzdrowili wcześniej dostał je bez mrugnięcia okiem ale to było przed 500+. Komisje orzekające podlegają bezpośrednio ministerstwu zdrowia więc skąd muszą mieć wytyczne komu przyznawać komu nie. Matek jak ja są tysiące większość nie ma siły iść do sądu. Finansowanie na osoby niepełnosprawne z roku na rok są ucinane teraz jakiś jeden Sasin zobaczymy w przyszłym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomek_s
+1 / 5

"Daj daj daj' a przecież aborcja byłaby tańsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AIkanaro
+8 / 12

Tylko, że gdyby nie to wsparcie państwa którego nie widzi nie miał by teraz możliwości napisać tego co napisał bo to właśnie państwowy socjal pozwolił na to, że w okół niego od urodzenia skaczą pielęgniarki, rehabilitantki etc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zasyysacz8
+1 / 1

@AIkanaro no właśnie on chyba przekornie napisał ten fejkowy post bo wymienia po kolei pracowników opłacanych przez zły system który nic mu nie dał. I jak widać po drodze nie spotkał żadnego mężczyzny , lekarza , pielęgniarza , nauczyciela , sędziego, terapeuty , i chyba zastępczego ojca tez miał do du*y.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zdebik
+4 / 4

Zadbajmy czyli daicie kase...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grzech1
+4 / 6

Czyli co, Panie Fabianie... Wolałby się Pan nie urodzić w ogóle?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vonhenryrejluka
0 / 0

@Grzech1 Mogę się założyć że niejeden raz w swoim życiu tak pomyślał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grzech1
0 / 0

@Vonhenryrejluka Wierzę. Tam gdzie ja widzę gorycz upodlającego istnienia, tam inni widzą roszczeniowość, Nie o nią tu chodzi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psx
+3 / 7

Mam rozumieć, że autor chce nam przekazać, że wolałby nie żyć ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 listopada 2020 o 16:37

B baniapfdq
+3 / 9

Przecież te kobiety walczą o to, by móc "wyskrobać" takich jak on....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F feroxa
0 / 10

A teraz przeczytaj powolutku tekst jeszcze raz i zastanow się, dlaczego chcą to zrobić. Potem pojdź do pokoju z twoimi adoptowanymi, niepelnosprawnymi dziecmi i pomyśl raz jeszcze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
+1 / 3

Pro-life w pigułce :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F feroxa
-3 / 5

Najbardziej krzykliwi politycy, te babony w białych bluzeczkach, KK i bojowkarze co to "Bog, honor, ojczyzna" mają gdzies najslabszych. I tym bardziej nasraniem w twarz jest ich hipokryzja w zaciętej obronie zarodków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxpaw
+3 / 3

Redystrybucja to jest zbrodnia. Autor nie ma zielonego pojęcia co mówi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S solonaryba
-1 / 5

Co pan Fabian chciał przekazać nam tym komentarzem? Że lepiej takich jak on usuwać? Tak mam to rozumieć? To może pan Fabian da przykład i się usunie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jerzy66
+1 / 1

Co fakt to fakt, jeśli kobieta nie ma siły opiekować się dzieckiem bez sensu jest zmuszanie jej do rodzenia - ba wiele wskazuje na to, że przydało by się sprawdzić czy ją stać na bycie matką, bo potem tylko te 500+ i inne zasiłki, a nie widzę powodów, żeby się zrzucać na cudze ma..ice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rimcem
0 / 0

Wielokropek to 3 kropki, więc polecam nauczyć się jezyka. Za dużo wielokropków wygląda też żałośnie i wskazuje na spie****enie umysłowe. Tak więc być może tekst jest dobry, ale kompletnie nieczytelny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DajPlusaAlboWRyj
+2 / 2

żeby się kuźwa nie zesrał. bo jest niepełnosprawny to ma wszytko dostać na złotej tacy? kuźwa, wszystkim się wszystko należy tylko nie klasie średniej która normalnie żyje i pracuje na utrzymanie tych wszystkich darmozjadów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B berius22
-2 / 2

@DajPlusaAlboWRyj utnę sobie zaraz noge i bede królem Życia, popieram trzeba zakonczyc to utrzymywanie darmozjadów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem