Kwestia twórców mają wywalone na realia bo i tak ludzie kupią to robią efekty i fizykę byle jak bo po co sie wysilać, jedni twórcy sie starają inni nie, zapewne czasem też idzie o kase i czas...
@Darksmakosz tylko te obie gry od Ubisoftu sa, chociaz chyba inne dokladnie studia :P
Dla porownania od 1:40 krotkie pokazanie jak wyglada plywanie i chodzenie w wodzie w grze z roku 2006 https://www.youtube.com/watch?v=3CMC8HqaRy0
@Xar
W Gothicu 1, było jeszcze takie zjawisko jak mokra odzież po wyjściu z wody, tzn, Bezi przez kilka kroków człapał powoli, towarzyszyły temu też odpowiednie dźwięki. Co prawda było to trochę zabugowane, czasem trzeba było wyciągnąć miecz żeby zatrzymać efekt. No ale gra była z 2001 roku.
@Xar wiesz ze w danej firmie mogla zmienic sie kadra odpowiadajaca za produkcje gier? co z tego ze ta sama nazwa jak ludzie inni, dzieki za pokazanie mi kolejnej dawki swojej glupoty
Studia masowo produkujące na jedne kopyto tasiemce nie powinny być przedstawicielem całej branży, stąd też branie dwóch gier Ubisoftu nie spełnia swojej roli jako przykładu... podobnie z EA; nie będę tu rzucał przykładami gier które powalały jeśli chodzi o pływanie, w końcu z reguły nie zwraca się na takie rzeczy często uwagi... ale choćby w Subnautice jest to zrealizowane dobrze.
A od siebie jeszcze dodam Death Stranding z 2019. Niech autor demota spróbuje sobie tam pobiegać w wodzie, albo chociaż z ciężkim i źle rozłożonym ładunkiem. ;)
Kwestia twórców mają wywalone na realia bo i tak ludzie kupią to robią efekty i fizykę byle jak bo po co sie wysilać, jedni twórcy sie starają inni nie, zapewne czasem też idzie o kase i czas...
@Darksmakosz tylko te obie gry od Ubisoftu sa, chociaz chyba inne dokladnie studia :P
Dla porownania od 1:40 krotkie pokazanie jak wyglada plywanie i chodzenie w wodzie w grze z roku 2006 https://www.youtube.com/watch?v=3CMC8HqaRy0
@Xar
W Gothicu 1, było jeszcze takie zjawisko jak mokra odzież po wyjściu z wody, tzn, Bezi przez kilka kroków człapał powoli, towarzyszyły temu też odpowiednie dźwięki. Co prawda było to trochę zabugowane, czasem trzeba było wyciągnąć miecz żeby zatrzymać efekt. No ale gra była z 2001 roku.
@Xar wiesz ze w danej firmie mogla zmienic sie kadra odpowiadajaca za produkcje gier? co z tego ze ta sama nazwa jak ludzie inni, dzieki za pokazanie mi kolejnej dawki swojej glupoty
Myślę, że to dlatego, że BF było niejako spięte z fizyką wody, w WD już nie.
Edward Kenway !
Biegał ktoś kiedyś w wodzie? Nie da się.
Fizyka Crysisa dalej jest na poziomie przewyższającym fizyki obecnych gier... Smutne to, bo chciało by się przynajmniej nie cofac
A gdzie jest rozwój tej strony? mogłeś chociaż link podać bo ten filmik wstawił typ na youtube, złodzieju pierd%lony
Studia masowo produkujące na jedne kopyto tasiemce nie powinny być przedstawicielem całej branży, stąd też branie dwóch gier Ubisoftu nie spełnia swojej roli jako przykładu... podobnie z EA; nie będę tu rzucał przykładami gier które powalały jeśli chodzi o pływanie, w końcu z reguły nie zwraca się na takie rzeczy często uwagi... ale choćby w Subnautice jest to zrealizowane dobrze.
No jak to gdzie?
nauczyli się lepiej biegać w wodzie. :)
Seria Watch Dogs zawsze była gównem nie wartym złamanego grosza. Porównaj tego AC np. z Red Dead Redemption 2 z 2018 roku to zobaczysz postęp.
A od siebie jeszcze dodam Death Stranding z 2019. Niech autor demota spróbuje sobie tam pobiegać w wodzie, albo chociaż z ciężkim i źle rozłożonym ładunkiem. ;)
Ale jeszcze lepszy efekt wody byl w prince of presia sands of time i hhalf life 2