Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Fragglesik
-3 / 47

Niech sobie działa. Jest jak najbardziej zgodny z duchem KK. Nikt w KK na siłę nikogo nie trzyma.....:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+21 / 67

@Fragglesik warto dodac ze zgodne z duchem KK jest za to zapisywanie niemowlakow do wspolnoty, gdy nie moga wyrazic sprzeciwu, indoktrynacja dzieci w szkolach za publiczne pieniadze i ukrywanie pedofilii we wlasnych szeregach. ze o zmuszaniu do rodzenia martwych i umierajacych dzieci nie wspomne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 12:29

avatar Fragglesik
-4 / 58

@tomkosz Cóż - rodzice LGBT też swoje dzieci tam wprowadzają, prowadzą na marsze, układają im w głowach lewackie treści, i sterują ich myśleniem. Czemu to Cię nie gorszy, jak gorszy Cię to, że katolicy tak robią? podwójne standardy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+6 / 32

@Fragglesik skad wiesz ze nie gorszy? poza tym odbijanie pileczki to w dyskusji poziom piaskownicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+8 / 24

@Fragglesik
jest roznica miedzy pojsciem na marsz poparcia dla osob lgbt a zapisaniem dziecka do organizacji ktora nawet na zadanie odmawia usuniecia danych osobowych bylych czlonkow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piter093
+7 / 19

@Fragglesik
Akurat to że każdy ma prawo wychowywać dziecko według własnych przekonań to jedna rzecz i tego nikt normalny ani katolikom, ani ateistom, ani LGBT nie odbiera. Inna kwestia, to to, że tylko propagowanie światopoglądu katolickiego jest finansowane i promowane z budżetu państwa. Oraz to, że jak zostaniesz zapisany do Kościoła, to w pełni nigdy się nie możesz z niego wyłączyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+4 / 14

@Fragglesik od odbijania pileczki przeszedles do atakow personalnych. dziecinada. ktos ci to musi powiedziec :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+6 / 6

@Fragglesik
to czy takie samo czy nie, to kwestia dyskusyjna, wiec na chwile obecna sie z toba zgodze

natomiast chcialbym zauwazyc ze skutki prawne tych sytuacji sa calkowicie odmiene i tylko w jednym wypadku prowadza do tego ze twoje dane osobowe beda przechowywane przez instytucja z ktora sie nie identyfikujesz, a co wiecej instytucja nie jest objeta przepisami dotyczacymi przechowywania i przetwarzania danych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peghehe
+6 / 6

@Fragglesik kk przez wieki wmuszal swoje katolickie wartosci na kilku kontynentach ( to na lekcji histori w podstawowce sie dowiesz) a kto sie nie zgadzal to przewaznie ginal w meczarniach , teraz spoleczenstwo juz samo wciska te wartosci wszystkim dookola zupelnie jak eksperyment z malpami ,bananami i zimna woda (wychowany na polskiej wsi gdzie jako jedyny nie chodzilem do kosciola), i osobiscie uwazam ze kk to zaraza i jest szkodliwy bardziej od alko czy tytoniu (uposladza logiczne myslenie) do tego walczysz o wiare ktorej raczej sam nie wybrales (zgaduje) chrzcza cie gdy nie masz nic do powiedzenia do komuni idziesz bo dostaniesz lapsa , klada czy jakis hajs do bierzmowania zazwyczaj mlodzi ida zeby starzy przestali truc , przez caly czas wmawiane jest ci ze musisz byc dobrym katolem bo jak nie to czeka pieklo (genialnie to sobie wymyslili sprzedaja produkt ktory tylko prrzez palniecie sobie w leb mozesz sprawdzic) i gdy juz podrosniesz i trocghe zaczynasz kojarzyc to po 20-25 latach wmawiania tych bzdur wiekszosc boji sie nie wierzyc.a powracajac do tematu calej fotki to chodzi o to ze kosciol wymusil zmiany na rzadzacych bo wpierd... w polityke zamiast zbawiac wasze dusze i zawyza statystyki zeby doic wiecej hajsu od panstwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 22:21

avatar Fragglesik
-1 / 5

@mieteknapletek Tu ja się z Tobą zgodzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-3 / 7

@peghehe "kk przez wieki wmuszal swoje katolickie wartosci na kilku kontynentach ( to na lekcji histori w podstawowce sie dowiesz) a kto sie nie zgadzal to przewaznie ginal w meczarniach" Czy my tu rozmawiamy o tym, co było 500 lat temu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peghehe
+2 / 2

@Fragglesik raczej to sie dzialo do polowy poprzedniego wieku tylko juz mniej oficjalnie i w sumie w imie kato wartosci kk zabil wiecej ludzi niz dwie wojny swiatowe razem wziete ,ale tak tak masz racje nikt nikogo nie zmuszal do przynaleznosci do kk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-2 / 2

@peghehe Opowiedz mi, jak to w poprzednim wieku "kto sie nie zgadzal to przewaznie ginal w meczarniach ,". Chętnie posłucham.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-3 / 3

@YouCantSaveMe Być może, tego nie wiem, bo się nie interesowałem, więc się nie wypowiadam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
+29 / 37

Jeśli ktoś jako osoba pełnoletnia tam się nie zapisywał to po co ma się wypisywać?

Wystarczy zmienić prawo podatkowe i każdy sam zadeklaruje się czy chce płacić podatek PIT 17% czy 18% i te 1% dodatkowy na kościół ze wskazaniem na który i wówczas zobaczymy ile mamy katolików. Po za tymi pieniędzmi żaden kościół nie powinni z budżetu dostać ani złotówki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peghehe
+2 / 2

@tomekbydgoszcz tylko ilu pelnoletnich ludzi zapisuje sie do kosciola?! 1/2 na 5 lat? jak nie wcisnie sie tych bzdur od malego to juz extremalnie ciezko zrobic gdy jednostka dorosla

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 23:02

avatar tomekbydgoszcz
+2 / 8

@peghehe Bo, ludzie dorośli myślą na ogół bardziej logicznie dlatego ta sekta robi pranie mózgu już od dziecka, bo to jedyna ich szansa na utrzymanie się na powierzchni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
+4 / 12

A to ja mam jakąś umowę z kk, że by występować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+12 / 18

@konradstru
generalnie tak, zawarty przez twoich rodzicow
co wiecej, apostazja to nie wystapienie z kosciola, tylko dobrowolne bycie potepionym przez kosciol
bo z kosciola katolickiego NIE da sie wystapic, bo aktem bycia przyjetym do wspolnoty jest akt chrztu ktorego nie da sie uniewaznic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonaszewski
+5 / 11

@konradstru Tak, rodzice Cię zapisali i teraz jesteś jednym z uzasadnień, którymi Kościół podpiera się w polityce: "przecież Polska to 99,7% katolików".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
+1 / 1

@jonaszewski @mieteknapletek
Czyli coś na zasadzie, że ktoś wziął kredyt na moje dane a ja przez resztę życia muszę go spłacać?
Dobrze, że zaczyna docierać do ludzi indoktrynacja kk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HerculesPoirot
+8 / 12

@macbula Tak, i czekają tam na Ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+13 / 19

Już to gdzieś pisałem kilka dni temu ale powtórzę. Apostazja w Polsce nic nie daje. Dalej jest się w świetle prawa KK Katolikiem (chrztu to nie usuwa), dalej dane są w ich księgach i dalej jest się wliczanym do liczby wiernych w tych magicznych 90% Polskich katolików na które powołuje się KK i PIS wszędzie gdzie się da bo te dane dotyczą ochrzczonych a nie rzeczywiście wierzących i uczestniczących. Gdybyśmy mieli w Polsce podatek kościelny na wzór tego Niemieckiego to apostazja ma sens jak najbardziej. W obecnej polskiej formie to można się tylko wkurzyć w trakcie wykłócania z księdzem, który zrobi wszystko, żeby nie wydać papierka a potem i tak nic to nie daje bo do drzwi Ci będzie dzwonił po kolędzie, ulicę procesją zapcha i w telewizji przedstawi, że jesteś katolikiem więc w domyśle popierasz to co on. Pieniądze z Twojego podatku też polecą na fundusz kościelny niezależnie czy w nim jesteś. W naszym przypadku wychodzenie z kościoła nie ma sensu. Sens ma za to nie chrzczenie naszego dzieciaka bo co dziadki powiedzą, nie wysyłanie go na siłę do komunii, bierzmowania czy religię w szkole bo to serio wpłynie na statystyki i dziabnie ich po kieszeni jak nie będzie ,,Za chrzest co łaska ale nie mniej niż 300 zł''.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 14:58

P Piter093
+14 / 16

@lolo7
Oczywiście apostazja za wiele nie daje formalnie. Jest jednak bardziej deklaracją osoby występującej z kościoła. Dla osoby która Kościoła nie cierpi wystąpienie z tej organizacji zapewnia spokój sumienia. I o to bardziej myślę chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+7 / 9

@wedymin_1
Dziękuję za wskazanie literówki. Nie mniej literówka nie podważa sensowności wypowiedzi oraz nie usprawiedliwia chamstwa... Zwłaszcza, że sam masz duże problemy z prawidłową konstrukcją wypowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
+10 / 14

@Saladyn1 nie oczekuj tlumow. Wiekszosc ludzi nie chodzacych Do kosciola poprostu olewa olewa ta instytucje I type. Nie bawia sie w oficjalne wyjscia, Bo wiedza, ze to nie ma sensu. Poprostu swoich dzieci nie ochrzcza I tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaczkaKwaczka
+4 / 8

Popieram, piękna inicjatywa. Sama skorzystam po powrocie do kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uderz_w_stol
+1 / 5

Wyjść z kościoła można tak samo jak się weszło, drzwiami. Chyba że od ostatniego razu jak tam byłem coś się zmieniło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+3 / 13

Cchciałbym byście spojrzeli na siebie i na moją poprzednią wypowiedź. Nie zastanawia Was, że problemy z tym, ze jako katolik nic nie mam do punktu apostazji i uważam go za zgodny z duchem kościoła, mają WYŁĄCZNIE ci, których ten kościół uwiera? Przecież, teoretycznie, mój wpis powinien oburzyć tak nietolerancyjnych i ksenofobicznych katoli, którzy nie mają żadnego poszanowania dla inności i dusi wszystkich by stali się tacy ja oni, a tu widzę, że największy problem z tym mają dążący do wolności przeciwnicy kościoła. Zastanawiające.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Breva
0 / 2

@Fragglesik Mały z ciebie manipulant co? Druga część twojego komentarza, mówi o tym,że nikt w kościele nikogo nie trzyma co z punktu widzenia prawa kanonicznego jest nieprawdziwe tak samo jak z punktu widzenia statystyki o czym ci już inni ładnie powiedzieli. No i nie wiem czy tak chętnie przemilczasz fakt,że potem pisałeś o LGBT więc nie rób z siebie ofiary i nie baw się w propagandę bo ci słabo wychodzi i trochę przykro patrzeć na takie uposledzenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-2 / 4

@Breva Pokaż mi przymus kościoła wobec tego, kto nie chodzi na mszę, zaczął wierzyć w inną wiarę lub stał sie ateistą. Może zdjęcie jakiejś tajnej lotnej brygady czystości wiary? Proszę pokaż, jak to kościół przymusowo go nawraca na swoją drogę. A o LGBT pisałem, bo jak ktoś mi wyjeżdża, że chrzczenie nieświadomych dzieci jest złe, bo one nie wiedzą co się im robi, a uważa, że przebieranie i prowadzanie małych dzieci na parady gejowskie itp. jest już w porządku, to się pytam, gdzie równowaga. Albo oburzamy się, ze małe dzieci są chrzczone i przebierane i prowadzone na parady gejowskie - czyli uwiera nam to, że małe dzieci poddawane są OBU INDOKTRYNACJOM - to jestem w stanie zrozumieć i zaakceptować. Natomiast opowiadanie o równości, ubolewanie nad strasznym losem dzieci chrzczonych, przy jednoczesnym poparciu dla przebiórek ich i prowadzania ich na parady uważam za zakłamanie i wytykam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 22:03

avatar izka8520
0 / 6

W jaki sposób traktować to, że nie podoba mi się instytucja kościoła, nie potrzebuje księdza i dekalogu? Wystarczy mi sumienie, własna moralność, kultura i oczywiście prawne kodeksy. Chce być po prostu dobrym człowiekiem. W wigilię mogę zjeść kolację z rodziną, tak jak spotykamy się równie dobrze na przykład na niedzielne obiadki. W tym kontekście apostazja jest dobrym posunięciem. Co jeżeli wierzę w Boga, ale chcę to robić sama, i jak już mówiłam, nie potrzebuje do tego instytucji, nie podoba mi się stosunek do pedofilii, oraz chociażby roli dziewczynek, którym na religii wprost mówi się, że są gorsze, nieczyste i jedyne co powinny to w przyszłości zająć się domem i dziećmi. Nie chcę by otrzymywali za mnie dotację. Parafianie są tylko po to, by przynosić na tace. Jak Arlena powiedziała, nie czuję, by reprezentowali moje poglądy. W teorii miłosierdzie jest super, niestety z praktyką u księży ciężko, żadnego współczucia czy miłości lub chociaż tolerancji do ludzi o innych poglądach. Czy mógłby ktoś nazwać taki stosunek jaki mam do tego? Bo brakuje mi słowa, może jestem agnostyczką? Czy to co przedstawiłam wypełnia definicje dlaczego chcę dokonać apostazji? Albo potrzebuję innego kościoła? W protestanckim nie ma spowiedzi induwidualnej u księdza, (z którą się nie zgadzam), jest tylko wyznanie we własnym sumieniu i spowiedź powszechna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-2 / 4

@izka8520 "oraz chociażby roli dziewczynek, którym na religii wprost mówi się, że są gorsze, nieczyste i jedyne co po winny to w przyszłości zająć się domem i dziećmi." - Czy mogłabyś zainteresować tym co mówi kościół, a nie tym, co o kościele mówią jego przeciwnicy i wojujący ateiści? Gdzie jest mówione, że kobiety są gorsze? Kobiety zawsze były podstawą kościoła, nie były tylko kapłankami, ale chociażby w TYLKO kobieta może ze stosunków seksualnych czerpać samą przyjemność. Może być zaspokajana na różne sposoby, mężczyzna np. MUSI zakończyć ejakulacją do pochwy. Kobieta w tej materii nie ma żadnych ograniczeń. To kobiety pierwsze dowiedziały się o Zmartwychwstaniu, to kobieta urodziła zbawiciela, choć przecież mógł on po prostu zstąpić na ziemię z ciałem, gdyby mu się podobało. To kobieta sprawia, że Jezus wcześniej niż zamierza rozpoczyna misję i ukazuje cuda. W stacjach drogi krzyżowej, nie licząc Szymona, wśród ludzi wspomnianych jest pięć kobiet. Jeden facet i pięć kobiet. Przynajmniej osiem stacji drogi krzyżowej odbywa się z udziałem kobiet. Osiem z czternastu. To kobieta jest Matką Kościoła, urodzona, ludzka istota. Człowiek - kobieta jest Matką Kościoła, chodź ojcem jest Bóg. To kobieta przez Boga jest tą, która daje życie i chroni je od samego początku. Nie da sie przecenić roli kobiety w naszej religii i w życiu duchowym kościoła. A Ty klepiesz tu lewackie idiotyzmy zasłyszane na internetach, jako prawdę religijnie objawioną. Płakać się chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2020 o 21:50

avatar izka8520
0 / 0

@Fragglesik Czy to przypadkiem nie Bóg stworzył kobietę z żebra mężczyzny, choć mógł ja po prostu stworzyć tak jak i jego, stworzył kobietę dla mężczyzny. Kobieta ma być posłuszna mężowi. Dziewczynki przygotowuje się po to, by opiekowały się dziećmi i domem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-2 / 2

@izka8520 A nie pomyślałaś, że kobieta jest "człowiekiem 2.0"? Taką abgrajdowaną wersją mężczyzny?......:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar izka8520
0 / 0

@Fragglesik Dziękuję Ci, ale ja nie chciałam oceny moich poglądów, tylko co z nimi zrobić, bo apostazji nigdy nie dokonywałam. Przedstawiłam jakie są moje poglądy, teraz chcę się dowiedzieć jak się one nazywają:czy lepiej identyfikowałabym się w innej odmianie chrześcijaństwa i czy apostazja ma sens w tym przypadku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 listopada 2020 o 18:18

K Kefalumb
-2 / 4

Co ma wspólnego z tym kościół Katolicki. Wypisanie się z kościoła daje nam ekskomunikę czyli odchodzimy ze wspólnoty. Dotyczy to tylko i wyłącznie wiary. W Polsce problem jest z filią, która stał się kościół a nie z wiarą. Już widzę te osoby co idą się wypisać bo przecież protesty ale do kościoła to chodzę jak mój bombel pójdzie do komunii.
Jeśli stanowisko to powstało w celu bo są protesty to radzę tym ludziom przybić sobie piątkę z czołem za Gigapomysl.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaczusia_mr
+3 / 3

Powiedzcie mi, jak to jest - kościoła nie obejmuje RODO?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aenigma89
0 / 0

@kaczusia_mr w tym kraju nie, mają swojego odrębnego kościelnego inspektora od danych osobowych, więc niestety nie da się skutecznie zażądać usunięcia swoich danych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peghehe
0 / 0

lubie to !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fahrmass
-2 / 2

Gdyby nie ten punkt to co by ci biedni apostaci zrobili? Musieliby chyba się zamęczyć szukając informacji w internetach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem