Nie chcę nikogo bronić ale miała rację. Prawda jest też taka, że do niektórych nie dochodzi inne słownictwo. W TVP nie ma dziennikarzy, mam nadzieje, że chociaż część z nich poniesie konsekwencje za to co teraz robi.
@luc2233 oglądałeś TVP wiadomości? Proszę.. szkoda słów. To co robi ten rząd bedzie miało konsekwencje w przyszłości. Wenezuela ?! Mowi Ci to coś ? 15 lat zajęło socjalistom zniszczenie kraju, który jest jednym; z najbogatszych w złoża.
@Hamster88 ok, może i masz rację, ale ja nadal twierdzę że zastosowano tu CENZURĘ...a ponoć jełopozycja walczy z nią , bo stosuje ją pis...jak widać powyżej, nie tylko pis, ale to już nie przeszkadza bo oni są z tej dobrej strony..świnie w orwelu, też kiedyś walczyły po stronie zwierząt...to tak dla przypomnienia
@luc2233 1984 znam na pamięć
Tutaj nie idzie o cenzure, jest to sprzeciw TVP i sie z tym zgadzam. porozmawiaj ze starszymi w rodzinie (dziadkami) zobaczysz jak mocny wplyw ma tvp na ich myslenie. osobiscie uwazam, że powinna być ustawa "antyfakenews" i powinno się karać media jak i ludzi za szerzenie kłamstw. Tylko ustawa dopracowana a nie pisana na kolanie w nocy
@luc2233 o cenzurze możemy mówić kiedy sprzedaż książki artysty jest zakazana, nie kiedy artysta nie zgadza się na sprzedaż swojej książki. Więc gdyby wszystkie telewizję dostały zakaz nagrywania spotkania to byłaby cenzura a nie kiedy Marta wyprasza kogoś z niego.
@luc2233 BZDURA żadna cenzura. Ograniczyła tylko wpływ na konferencje przez nierzetelne klamliwe i wrogi do szpiku kości media. To jest jej prywatna inicjatywa i jako organizatorka miała do tego absolutne prawo. Porównanie tego do konferencji "organizacji rządowych", które robią to za NASZE pieniądze , jest w stylu TVP...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 listopada 2020 o 16:38
@Ceteri sam sobie zaprzeczasz, gdyby lempert powiedziała że nie życzy sobie mediów to rz jest cenzurą raz nie jest wg twojego opisu...niestety, wybieranie sobie mediów przyjaznych to jakby nie patrzeć kreowanie informacji na własne potrzeby, brak możliwości przedstawienia tej samej informacji z drugiej strony już jest cenzurą
Irvis300 masz rację w jednym, a mianowicie że ograniczyła dostęp do konferencji tym które nie mają takiego punktu widzenia jak autorka..dziś pismedia, jutro każdy inny co inaczej myśli...witamy w orwellu, tym samym który tak przytaczacie pisowcom...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 listopada 2020 o 16:43
@luc2233
Zgadzam się z Tobą, ale podam inny przykład, z zakresu obrony koniecznej: jeśli atakują Cię pałką możesz obronić się ręką. Jeśli atakują Cię bronią palną to pięścią ani nożem raczej się nie obronisz. Trzeba sięgnąć po adekwatne środki.
@Egghead a wiesz cfzemu nie obronisz się nożem albo bronią?? bo ludzie tacy jak Pani powyżej twierdzi że nie można zalegalizować dostępu do broni..ironia prawda??:)
@luc2233
I ja się z tą panią w tej materii w pełni zgadzam, to był tylko przykład. Popatrz na USA, co zrobił powszechny dostęp do broni - teoretycznie możesz się obronić i w jednostkowych przypadkach to działa. Jednocześnie przestępcy są znacznie lepiej wyćwiczeni w posługiwaniu się bronią, więc mają przewagę podwójną - czynnik zaskoczenia i przygotowania. A liczba napadów z użyciem broni jest nieporównywalnie większa niż w Polsce lub innych krajach z restrykcjami dostępu. Statystycznie będąc ofiarą napadu zbrojnego szanse masz niewielkie.
@Hamster88 pomijajac juz fakt oczywistej propagandy, kampani oszczerstw i nienawisci, pomijaajac olanie wyroku sadu RP, to pracuja tam takie ulomy, ktore pisza, ze tytan Atlas utrzymywal Ziemie albo ze mozna opatentowac zwiazek chemiczny. To nie jest klamstwo, tylko brak elementarnej wiedzy w zakresie szkoly podstawowej i podstaw prawa, ktore to niby osoby z wyksztalceniem humanistycznym niby powinny miec. Wiec po prostu zatrudniaja ostatnich tlukow i tyle
@Hamster88 mój chłopak przedstawił mnie w 2016 roku swojemu przyjacielowi. W trakcie rozmowy ów przyjaciel powiedział mi, że właśnie zmienia pracę - odchodzi z TVP bo sposób w jaki karzą mu montować materiał do "wiadomości" urąga wszystkim zasadom etyki zawodowej. A to był dopiero początek propagandy Kurskiego.
@Hamster88 Kiedy będą robione czystki po odejściu PiSu od władzy poleci wiele głów, widzieliśmy to już setki razy. Także słusznie zakładasz, że poniosą konsekwencje.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 listopada 2020 o 23:19
Pewnie później żałował że odszedł, po tym jak wszyscy dostali podwyżki. Nie ma ludzi niezastąpionych. A jak znam życie to go wywalili i tylko ściemniał że sam odszedł xD
Ja jakoś średnio jestem ciekawa co ta Pani ma do powiedzenia, w ogóle ich nazwa jest do kitu bo jestem kobietą i to nie jest mój strajk, nie popieram mordowania dzieci. A te panie ze zdjęcia wyglądają raczej na takie, które nie interesują się mężczyznami. Czyli w sumie temat ich samych nie dotyczy. Może ktoś ich opłaca, może totalna, może Niemcy. O niczyje dobro tu nie chodzi tylko o próbę obalenia rządu, jak zwykle.
G... mnie obchodzi jakaś propagandowa TVPiS, jednak samo zachowanie to kwintesencja lewicowej tolerancji.
Jeśli myślisz tak jak my - spoko, masz prawo i inni muszą je respektować.
Jeśli myślisz inaczej - ty wstrętny faszysto / homofobie / prawaku / zaściankowcu...
Z resztą lewica jest przeciwko likwidacji państwowej TVP, więc walczą z problemem, który sami stworzyli.
Tu nie chodzi o różnice poglądów. Tu chodzi o to, że TVPiS to nie są dziennikarze, tylko płatni propagandziści rządzącej partii. Niezależnie od tego, co ta pani by powiedziała - i tak by to przekręcili i zmanipulowali.
Niezależnie od tego, jak mi daleko do pani Lempart i w czym się z nią nie zgadzam - tu akurat miała 100% racji.
@13Puchatek W przypadku odmowy drukowania plakatów lgbt lewica zrobiła z tego straszną tragedię i tłumaczyli, że w przypadku odwrotnej sytuacji plakaty wydrukowaliby, a z ideologią walczyli na inne sposoby. Jak widać lewica pięknie, to tylko bajki potrafi opowiadać...
Do tego ten tolerancyjny język :)
Propagandą możesz wszystko wytłumaczyć...
Ale po tych samych wydarzeniach nasza pożal się Boże "prawica" przepchnęła ustawę i bodaj nawet orzeczenie TK, że to jest w porządku. Więc o co teraz płaczą? Hipokryci są po obu stronach :-)
Język faktycznie - bez komentarza. Też mnie mierzi.
Ale kłamstwa, manipulacje i nachalna propaganda TVPiS mierżą mnie znacznie bardziej. Zwłaszcza, że są uprawiane za pieniądze z moich podatków.
Jak ktoś mówi "wyp…lać", to jest niewątpliwie chamstwo, ale to jest przynajmniej uczciwe i jednoznaczne. ;-)
@Egghead Strony są 3 - ja mam w d... obydwie tego sporu.
Ja jestem wolnościowcem i każdy powinien mieć prawo decydowania o sobie oraz o swojej firmie - pracować dla kogo chce, na podstawie dobrowolnej umowy i nikomu (a zwłaszcza państwu) nic do tego!
@13Puchatek PiS to żadna prawica, czego sam z resztą nie traktujesz poważnie. Ich płacz mnie zupełnie nie interesuje, a jedynie hipokryzja lewicy, która jest tematem tego demota. Jedna hipokryzja nie może być usprawiedliwieniem dla drugiej.
"Z resztą lewica jest przeciwko likwidacji państwowej TVP, więc walczą z problemem, który sami stworzyli."
Zlikwidować i niech każdy uprawia propagandę za swoje.
@13Puchatek Jeślo sądzisz, że reszta tych rynsztokowych kanałów jak TVN i Polsat to są "niezależne" media to muszę cię rozczarować - niezależne madia to gaz, woda i prąd. (ten ostatni niekoniecznie) Reszta to płatne trolle - tylko płatnicy się zmieniają.
@Buka1976 niestety to samo jest z dziennikarzami prasowymi. Stali się propagandową bojówką swoich ulubionych partii. Zakłamani hipokryci zawsze będą bronić swoich, nawet jeśli robią to samo za co krytykują swoich przeciwników. Odwrócą kota ogonem, i pokrętną logiką wytłumaczą, że oni przecież są dobrzy. Prędzej zaufam komornikowi niż dziennikarzowi.
PS jeśli zna ktoś rzetelnego i obiektywnego dziennikarza to proszę o polecenie, nadal łudzę się, że jeszcze tacy istnieją. Oczywiście mówimy o działach politycznych, bo akurat spoza polityki znam kilku porządnych ;)
@przyplyw Za to Ty powalasz argumentami... Co Twój komentarz wnosi do dyskusji?
Masz coś do powiedzenia - mów, a nie mędrkuj.
@ObywatelWszechswiata Nie jestem przekonany, czy mieszczę się w Twojej definicji "prawicowca", tak więc co mnie to? Nie rozumiem też na czym ta "falsyfikacja" miałaby polegać.
Ja jestem za tym, aby nie było państwowej telewizji (no, może jakaś 1 bieda tv, aby rząd miał narzędzie do przekazywania informacji), a lewica chce państwowej tv, po czym na nią narzeka. Tak samo jak chcą wielu innych państwowych instytucji, a później płacz, bo źle działają... Zamiast zlikwidować problem, to będą bohatersko z nim walczyć - do końca świata.
@ObywatelWszechswiata Tutaj się z Tobą zgodzę. Aczkolwiek czasami można w ten sposób coś lub kogoś łatwo określić, jednak dotyczy to szczególnych przypadków i często jest to uogólnienie.
Słusznie czy nie słusznie. Chamstwo to chamstwo. W ogóle kto zadecydował że to ona ma być liderem strajku kobiet? Pojawia się znikąd, zgarnia milion złotych i staje się liderem który stawia jakieś żądania. Moim zdaniem ona wcale nie różni się wiele od tych przeciwko którym niby walczy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 listopada 2020 o 22:14
@jaskierrro
Tak nie do końca "znikąd", Wrzuć sobie w google:
"Marta Mirosława Lempart (ur. 29 sierpnia 1979 w Lwówku Śląskim) – polska działaczka społeczna i polityczna, inicjatorka i jedna z liderek Ogólnopolskiego Strajku Kobiet[1][2], który domaga się prawa kobiet do aborcji na żądanie[3][4], jedna z liderek Międzynarodowego Strajku Kobiet, prezeska Fundacji Ogólnopolski Strajk Kobiet[5], współorganizatorka czarnego protestu (2016) i jedna z liderek protestów przeciwko zaostrzeniu przepisów dotyczących aborcji w Polsce (2020). Organizatorka protestów także m.in. w obronie niezależnego sądownictwa, przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci w polskim Kościele katolickim, w obronie praw osób z niepełnosprawnościami[6].
Wykształcenie i praca zawodowa
Ukończyła wrocławskie III Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza[7]. Z wykształcenia prawniczka[8]. Zdała egzamin urzędniczy w Krajowej Szkole Administracji Publicznej. Kształciła się podyplomowo z zarządzania projektami i uzyskała w tym zakresie certyfikat PRINCE2[9].
W latach 2008–2010 pracowała w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej oraz jako dyrektorka Wydziału Programowania i Realizacji Zadań w Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Jest współautorką ustawy o języku migowym i innych przepisów dostosowujących polskie prawo do Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami i przepisów UE dotyczących pomocy publicznej na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami[10]. Została wiceprzewodniczącą Towarzystwa Pomocy Głuchoniewidomym[11]. Prowadzi firmę budowlaną[10] Diamond Properties, której jest prezeską[12]. Zajmowała się również zawodowo lobbingiem i legislacją w sektorze pozarządowym[8]."
Co o tobie pisze google?
I potwierdzam zdanie - można być kulturalnym i nie chamskim, ale są ludzie,do których nie dociera nic poza wulgarnym słownictwem. Jeśli jesteś kulturalny - to uważają, że ich się boisz. A "swój" język rozumieją i polecenia wykonują.
@jaskierrro
Strajk Kobiet to nazwa fundacji którą kieruje "pani" Lempart i trzepie na tym kasiorkę.
Nazwa prawdopodobnie celowo jest na tyle myląca że wiele osób może uważać że to tylko takie hasło pod którym odbywają się protesty.
Jestem kobietą i popieram ogólne postulaty strajku kobiet ale zachowaniem tej kobiety jestem bardzo zażenowana. Całkowicie zniszczyła moc tego strajku, sprowadziła go do prywatnej wojenki i mianowała się samozwańczym przywódcą strajku. Żałosne do granic. Niczego kompletnie nie osiągnie tym agresywnym, wulgarnym zachowaniem. Ma rację czy nie ma racji, rasowy przywódca i inteligentny człowiek potrafi wypowiedzieć się tak, że zainteresowanym w pięty pójdzie bez używania chamskiego języka, bywa że sama nie przebieram w słowach jak każdy ale niech ten babsztyl nie zapomina, że zdecydowała się wypowiadać w imieniu milionów ludzi, a to do czegoś zobowiązuje. Jest chamska, wulgarna, a przez to śmieszna. Tym zachowaniem osiągnęła coś, czego chciała uniknąć. Teraz łatwiej odbiorcy TVP uwierzą, że w protestach brała udział sama lewacka chołota skoro mają takiego przedstawiciela. Nie chcę żeby ktoś taki wypowiadał się moim imieniu.
przez takie pseudo aktywistki słuszna walka kobiet o prawo do wyboru traci na wiarygodności - ta pseudo aktywistka jeżeli chce zmienić system powinna założyć partie i w sejmie walczyć o swoje postulaty ! robi więcej złego niż dobrego dla strajku kobiet
Całkowicie popieram. Ciężko w dzisiejszych czasach o rzetelne dziennikarstwo, gdzie praktycznie każda stacja/gazeta przemyca w wiadomościach swoje poglądy. Ale TVP przekroczyło wszelkie granice, oni co najwyżej w swoich poglądach sporadycznie przemycają wiadomości. Ci „dziennikarze” zaprzeczają wszystkiemu, czym jest dziennikarstwo. Albo czym powinno być. Zero szacunku do nich.
BRAWO!!!
Tylko nie rozumiem tego tytułu - jaką dziennikarkę? Przecież w TVP nie ma już od dawna żadnej dziennikarki, zresztą to jest w wyjaśnieniu Pani Marty.
@akuma99 No i chodzą ludzie na wybory i jak niby przegłosować rzesze rydzykowych babć i 500 plusowych dajów jak większa część narodu się z nich składa?
TVP kłamie i manipuluje (co jest prawdą oczywiście) ale za to TVN to ostoja prawdy , rzetelności i rzemiosła dziennikarskiego HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA. NA JAKIM ŚWIECIE ŻYJECIE ???
Jeśli chce się rządzić, to należy pokazać nie tylko program ale też i klasę oraz kulturę a nie chamstwo i butę, bo po ewentualnym przejęciu władzy nie będzie się nikim lepszym i dni takiej chamki jak Lempert będą jeszcze krótsze od dni antypolskiego i miernego PiSu.
Ahh nie ma jak sobie strzelic kawke z rana i poczytac komenty o Polsce kazdy walczy z kazdym i kazdy ma racje bo moja racja jest racja najmojsza :D I wy myslicie ze zbudujecie cos w Polsce ? Obawiam sie ze z nastawieniem jakie prezentuje ta pani jak i wszyscy dokola moze sie nie udac.
Jak ma się gówno w głowie to tak się dzieje. Z resztą nic nadzwyczajnego, gdyby miała choć trochę rozumu w głowie to nie pchała by się w politykę, ale muchy zawsze ciągnie do gówna.
@martyna19971 Nie, wyrzuciła osobę która uprawia rządową propagandę za pieniądze podatników. TVP to już naprawdę jest tania, siermiężna propaganda. Nawet w PRL takiej nie było
@egoiste
Cytat z tvn24: Zgodnie z niemieckim dokumentem, kary za naruszenie praworządności - zawieszenie finansowania unijnego - byłyby podejmowane większością głosów państw członkowskich UE.
Wikipedia: Praworządność – w szerokim, opisowym sensie jest to przestrzeganie prawa. Praworządne jest państwo czy społeczeństwo, w którym normy prawne są powszechnie przestrzegane.
Przykład jak Parlament Europejski rozumie praworządność: https://www.youtube.com/watch?v=wmD0dc3BzXY
Jesteśmy oskarżani o rasizm, homofobie, antyfeminizm, tylko jakoś brak przykładów. Więc pole do wykorzystania tzw praworządności może być ogromne.
Czym Lempart różni się od pisu?Niczym.Z tą różnicą że jest bardziej wulgarna.W przestrzeni publicznej dla takiego indywiduum nie powinno być miejsca.Myślę ż e kobiety stać na prawdziwą przedstawicielkę z kulturą osobistą.
Zdecydowanie nie sympatyzuję z PiS’em. Zdecydowanie nie jestem zwolennikiem zaostrzenia prawa aborcyjnego. Zdecydowanie popierałem Strajk Kobiet, ale.... może ktoś już powie Pani Lempart żeby wy*****alała?! Jedno jedyne słowo, kunszt i inteligencja. Brak chęci dialogu, budowanie politycznej kariery, nonsensowne żądania. Nie wiem już kto gorszy... PiS czy Pani Lempart? Nie daj Boże by ona kiedykolwiek była u władzy!
Inaczej z tym pisowskim bydłem nie da rady. Z bandytami i oszustami się nie rozmawia. Sami postawili się poza społeczeństwem. Niech s p i e r d a l a j ą do Watykanu!
Pani Marta mogła wiele zdziałać ale swoimi zapędami i szufladkowaniem innych zrujnowała wielką szansę. Przykro mi jest bardzo, tylko u nas w Polsce walka o aborcje prężna taka, że w zarodku zniszczona, dzieło dokonane, skrobanka wielkich czynów. Boli że rewolucja na starcie dzieli rewolucjonistów.
Nie chcę nikogo bronić ale miała rację. Prawda jest też taka, że do niektórych nie dochodzi inne słownictwo. W TVP nie ma dziennikarzy, mam nadzieje, że chociaż część z nich poniesie konsekwencje za to co teraz robi.
@Hamster88 Moralność Kalego.
@gabriel001 błagam Ciebie, to jest polityka
A Terlecki ma prawo bawić się w wyłączanie mikrofonu innym posłom niż PIS
o jakiej moralności mowisz
@Hamster88 mówi ci coś cenzura?? dziś media pisowskie...jutro każde inne, które będzie miało odrębne zdanie aniżeli taka osoba...brawo wy
@Hamster88 Ta samo ja w tym i tym przypadku to jest ten sam typ moralności.
@luc2233 oglądałeś TVP wiadomości? Proszę.. szkoda słów. To co robi ten rząd bedzie miało konsekwencje w przyszłości. Wenezuela ?! Mowi Ci to coś ? 15 lat zajęło socjalistom zniszczenie kraju, który jest jednym; z najbogatszych w złoża.
@Hamster88 ok, może i masz rację, ale ja nadal twierdzę że zastosowano tu CENZURĘ...a ponoć jełopozycja walczy z nią , bo stosuje ją pis...jak widać powyżej, nie tylko pis, ale to już nie przeszkadza bo oni są z tej dobrej strony..świnie w orwelu, też kiedyś walczyły po stronie zwierząt...to tak dla przypomnienia
@luc2233 1984 znam na pamięć
Tutaj nie idzie o cenzure, jest to sprzeciw TVP i sie z tym zgadzam. porozmawiaj ze starszymi w rodzinie (dziadkami) zobaczysz jak mocny wplyw ma tvp na ich myslenie. osobiscie uwazam, że powinna być ustawa "antyfakenews" i powinno się karać media jak i ludzi za szerzenie kłamstw. Tylko ustawa dopracowana a nie pisana na kolanie w nocy
@luc2233 zeby nie bylo, wiem ze mowisz o folwarku zwierzecym
@Hamster88 jakbyś nie nazwał, to nadal jest cenzura. albo swobodny dostęp WSZYSTKICH mediów, albo jak powyżej, wybieramy tylko te które nam pasują.
@luc2233 o cenzurze możemy mówić kiedy sprzedaż książki artysty jest zakazana, nie kiedy artysta nie zgadza się na sprzedaż swojej książki. Więc gdyby wszystkie telewizję dostały zakaz nagrywania spotkania to byłaby cenzura a nie kiedy Marta wyprasza kogoś z niego.
@luc2233 BZDURA żadna cenzura. Ograniczyła tylko wpływ na konferencje przez nierzetelne klamliwe i wrogi do szpiku kości media. To jest jej prywatna inicjatywa i jako organizatorka miała do tego absolutne prawo. Porównanie tego do konferencji "organizacji rządowych", które robią to za NASZE pieniądze , jest w stylu TVP...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2020 o 16:38
@luc2233
Symetryzm jest bardzo wygodny, bo możesz zrobić najgorsze świństwo, a gdy ktoś odpowie Ci tym samym to wołasz "hola hola, tak nie można".
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,26217264,kancelaria-dudy-nie-wpuscila-fotoreporterow-wyborczej-i-faktu.html?_ga=2.102418244.434904365.1605171681-1748748769.1547454962
https://next.gazeta.pl/next/7,151003,24247440,kilku-dziennikarzy-nie-wpuszczono-na-konferencje-w-nbp-glapinski.html
@Ceteri sam sobie zaprzeczasz, gdyby lempert powiedziała że nie życzy sobie mediów to rz jest cenzurą raz nie jest wg twojego opisu...niestety, wybieranie sobie mediów przyjaznych to jakby nie patrzeć kreowanie informacji na własne potrzeby, brak możliwości przedstawienia tej samej informacji z drugiej strony już jest cenzurą
Irvis300 masz rację w jednym, a mianowicie że ograniczyła dostęp do konferencji tym które nie mają takiego punktu widzenia jak autorka..dziś pismedia, jutro każdy inny co inaczej myśli...witamy w orwellu, tym samym który tak przytaczacie pisowcom...
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2020 o 16:43
@Egghead własnie powyższa sytuacja pięknie to odzwierciedla....w obu przypadkach taka sama forma cenzury, której nie powinno być
@luc2233
Zgadzam się z Tobą, ale podam inny przykład, z zakresu obrony koniecznej: jeśli atakują Cię pałką możesz obronić się ręką. Jeśli atakują Cię bronią palną to pięścią ani nożem raczej się nie obronisz. Trzeba sięgnąć po adekwatne środki.
@Egghead a wiesz cfzemu nie obronisz się nożem albo bronią?? bo ludzie tacy jak Pani powyżej twierdzi że nie można zalegalizować dostępu do broni..ironia prawda??:)
@luc2233
I ja się z tą panią w tej materii w pełni zgadzam, to był tylko przykład. Popatrz na USA, co zrobił powszechny dostęp do broni - teoretycznie możesz się obronić i w jednostkowych przypadkach to działa. Jednocześnie przestępcy są znacznie lepiej wyćwiczeni w posługiwaniu się bronią, więc mają przewagę podwójną - czynnik zaskoczenia i przygotowania. A liczba napadów z użyciem broni jest nieporównywalnie większa niż w Polsce lub innych krajach z restrykcjami dostępu. Statystycznie będąc ofiarą napadu zbrojnego szanse masz niewielkie.
@Hamster88 pomijajac juz fakt oczywistej propagandy, kampani oszczerstw i nienawisci, pomijaajac olanie wyroku sadu RP, to pracuja tam takie ulomy, ktore pisza, ze tytan Atlas utrzymywal Ziemie albo ze mozna opatentowac zwiazek chemiczny. To nie jest klamstwo, tylko brak elementarnej wiedzy w zakresie szkoly podstawowej i podstaw prawa, ktore to niby osoby z wyksztalceniem humanistycznym niby powinny miec. Wiec po prostu zatrudniaja ostatnich tlukow i tyle
@Egghead to sprawdź ilość zabójstw w stanach gdzie jest a gdzie nie ma dostępu...bo akurat bzdury piszesz. W stanach w sensie np texas etc
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2020 o 17:53
https://vader.joemonster.org/upload/rgn/l_179190329961f6dNiesiolowski_wygraci.jpg
@Hamster88 mój chłopak przedstawił mnie w 2016 roku swojemu przyjacielowi. W trakcie rozmowy ów przyjaciel powiedział mi, że właśnie zmienia pracę - odchodzi z TVP bo sposób w jaki karzą mu montować materiał do "wiadomości" urąga wszystkim zasadom etyki zawodowej. A to był dopiero początek propagandy Kurskiego.
@Hamster88 Kiedy będą robione czystki po odejściu PiSu od władzy poleci wiele głów, widzieliśmy to już setki razy. Także słusznie zakładasz, że poniosą konsekwencje.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2020 o 23:19
Jak by tak było to by już dawno zamknęli wszystkie stacje z TVN na czele
Pewnie później żałował że odszedł, po tym jak wszyscy dostali podwyżki. Nie ma ludzi niezastąpionych. A jak znam życie to go wywalili i tylko ściemniał że sam odszedł xD
Dobrze mówisz, wreszcie ktoś mądry z normalnym spojrzeniem na rzeczywistość, a nie tylko "wypie.." to słowo typowe dla gwiazd totalnej opozycji
Ja jakoś średnio jestem ciekawa co ta Pani ma do powiedzenia, w ogóle ich nazwa jest do kitu bo jestem kobietą i to nie jest mój strajk, nie popieram mordowania dzieci. A te panie ze zdjęcia wyglądają raczej na takie, które nie interesują się mężczyznami. Czyli w sumie temat ich samych nie dotyczy. Może ktoś ich opłaca, może totalna, może Niemcy. O niczyje dobro tu nie chodzi tylko o próbę obalenia rządu, jak zwykle.
@luc2233 Cenzura, to jest kiedy się broni jakiejś stacji podać PRAWDZIWYCH informacji. TVP takich nie pokazuje, więc nie widzę problemu.
@7th_Heaven zrozum, dziś tvp jutro inni z odmiennymi poglądami. Zrozum, świnie też kiedyś walczły u boku zwierząt, jak sie skończyło chyba pamiętasz??
@Hamster88 Dołączę się do Ciebie, znając tę goebelsowską propagandową stację tak zmienili by kontekst wypowiedzi, że jarek byłby jako zbawca narodu..
G... mnie obchodzi jakaś propagandowa TVPiS, jednak samo zachowanie to kwintesencja lewicowej tolerancji.
Jeśli myślisz tak jak my - spoko, masz prawo i inni muszą je respektować.
Jeśli myślisz inaczej - ty wstrętny faszysto / homofobie / prawaku / zaściankowcu...
Z resztą lewica jest przeciwko likwidacji państwowej TVP, więc walczą z problemem, który sami stworzyli.
@kondon
Myślę, że nie rozumiesz.
Tu nie chodzi o różnice poglądów. Tu chodzi o to, że TVPiS to nie są dziennikarze, tylko płatni propagandziści rządzącej partii. Niezależnie od tego, co ta pani by powiedziała - i tak by to przekręcili i zmanipulowali.
Niezależnie od tego, jak mi daleko do pani Lempart i w czym się z nią nie zgadzam - tu akurat miała 100% racji.
@13Puchatek W przypadku odmowy drukowania plakatów lgbt lewica zrobiła z tego straszną tragedię i tłumaczyli, że w przypadku odwrotnej sytuacji plakaty wydrukowaliby, a z ideologią walczyli na inne sposoby. Jak widać lewica pięknie, to tylko bajki potrafi opowiadać...
Do tego ten tolerancyjny język :)
Propagandą możesz wszystko wytłumaczyć...
@kondon
No i przekuli to w ustawę, że można odmówić wykonania usługi ze względów ideologicznych. I zaraz zaczęły się płacze, bo np. żadna firma nie chciała wykonać usługi dla kościółkowych z Leszna:
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/poznan/leszno-firmy-nie-chca-sprzedac-parafii-betonu/x6n22rf
Jak widać działa to w obie strony.
@kondon
Ale po tych samych wydarzeniach nasza pożal się Boże "prawica" przepchnęła ustawę i bodaj nawet orzeczenie TK, że to jest w porządku. Więc o co teraz płaczą? Hipokryci są po obu stronach :-)
Język faktycznie - bez komentarza. Też mnie mierzi.
Ale kłamstwa, manipulacje i nachalna propaganda TVPiS mierżą mnie znacznie bardziej. Zwłaszcza, że są uprawiane za pieniądze z moich podatków.
Jak ktoś mówi "wyp…lać", to jest niewątpliwie chamstwo, ale to jest przynajmniej uczciwe i jednoznaczne. ;-)
@Egghead Strony są 3 - ja mam w d... obydwie tego sporu.
Ja jestem wolnościowcem i każdy powinien mieć prawo decydowania o sobie oraz o swojej firmie - pracować dla kogo chce, na podstawie dobrowolnej umowy i nikomu (a zwłaszcza państwu) nic do tego!
@13Puchatek PiS to żadna prawica, czego sam z resztą nie traktujesz poważnie. Ich płacz mnie zupełnie nie interesuje, a jedynie hipokryzja lewicy, która jest tematem tego demota. Jedna hipokryzja nie może być usprawiedliwieniem dla drugiej.
"Z resztą lewica jest przeciwko likwidacji państwowej TVP, więc walczą z problemem, który sami stworzyli."
Zlikwidować i niech każdy uprawia propagandę za swoje.
@kondon nic nie kumasz.... żal
@13Puchatek Jeślo sądzisz, że reszta tych rynsztokowych kanałów jak TVN i Polsat to są "niezależne" media to muszę cię rozczarować - niezależne madia to gaz, woda i prąd. (ten ostatni niekoniecznie) Reszta to płatne trolle - tylko płatnicy się zmieniają.
@Buka1976 niestety to samo jest z dziennikarzami prasowymi. Stali się propagandową bojówką swoich ulubionych partii. Zakłamani hipokryci zawsze będą bronić swoich, nawet jeśli robią to samo za co krytykują swoich przeciwników. Odwrócą kota ogonem, i pokrętną logiką wytłumaczą, że oni przecież są dobrzy. Prędzej zaufam komornikowi niż dziennikarzowi.
PS jeśli zna ktoś rzetelnego i obiektywnego dziennikarza to proszę o polecenie, nadal łudzę się, że jeszcze tacy istnieją. Oczywiście mówimy o działach politycznych, bo akurat spoza polityki znam kilku porządnych ;)
@przyplyw Za to Ty powalasz argumentami... Co Twój komentarz wnosi do dyskusji?
Masz coś do powiedzenia - mów, a nie mędrkuj.
@ObywatelWszechswiata Nie jestem przekonany, czy mieszczę się w Twojej definicji "prawicowca", tak więc co mnie to? Nie rozumiem też na czym ta "falsyfikacja" miałaby polegać.
Ja jestem za tym, aby nie było państwowej telewizji (no, może jakaś 1 bieda tv, aby rząd miał narzędzie do przekazywania informacji), a lewica chce państwowej tv, po czym na nią narzeka. Tak samo jak chcą wielu innych państwowych instytucji, a później płacz, bo źle działają... Zamiast zlikwidować problem, to będą bohatersko z nim walczyć - do końca świata.
@ObywatelWszechswiata Tutaj się z Tobą zgodzę. Aczkolwiek czasami można w ten sposób coś lub kogoś łatwo określić, jednak dotyczy to szczególnych przypadków i często jest to uogólnienie.
Hmm ok z jednej strony płaczą, że pis z nimi nie gada a za chwilę że nie będą gadać z pis-em. ;-)
@hammettus Rząd a rządowi dziennikarze to jednak spora różnica.
Wyklęty powstań ludu ziemi następca Felusia się kroi?
Kiedy Strajk Kobiet wejdzie za mocno.
@Lambdrone Widac poczula sie na tyle wazna, ze moze wybierac z kim chce rozmawiac.
Słusznie czy nie słusznie. Chamstwo to chamstwo. W ogóle kto zadecydował że to ona ma być liderem strajku kobiet? Pojawia się znikąd, zgarnia milion złotych i staje się liderem który stawia jakieś żądania. Moim zdaniem ona wcale nie różni się wiele od tych przeciwko którym niby walczy.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2020 o 22:14
@jaskierrro
Tak nie do końca "znikąd", Wrzuć sobie w google:
"Marta Mirosława Lempart (ur. 29 sierpnia 1979 w Lwówku Śląskim) – polska działaczka społeczna i polityczna, inicjatorka i jedna z liderek Ogólnopolskiego Strajku Kobiet[1][2], który domaga się prawa kobiet do aborcji na żądanie[3][4], jedna z liderek Międzynarodowego Strajku Kobiet, prezeska Fundacji Ogólnopolski Strajk Kobiet[5], współorganizatorka czarnego protestu (2016) i jedna z liderek protestów przeciwko zaostrzeniu przepisów dotyczących aborcji w Polsce (2020). Organizatorka protestów także m.in. w obronie niezależnego sądownictwa, przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci w polskim Kościele katolickim, w obronie praw osób z niepełnosprawnościami[6].
Wykształcenie i praca zawodowa
Ukończyła wrocławskie III Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza[7]. Z wykształcenia prawniczka[8]. Zdała egzamin urzędniczy w Krajowej Szkole Administracji Publicznej. Kształciła się podyplomowo z zarządzania projektami i uzyskała w tym zakresie certyfikat PRINCE2[9].
W latach 2008–2010 pracowała w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej oraz jako dyrektorka Wydziału Programowania i Realizacji Zadań w Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Jest współautorką ustawy o języku migowym i innych przepisów dostosowujących polskie prawo do Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami i przepisów UE dotyczących pomocy publicznej na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami[10]. Została wiceprzewodniczącą Towarzystwa Pomocy Głuchoniewidomym[11]. Prowadzi firmę budowlaną[10] Diamond Properties, której jest prezeską[12]. Zajmowała się również zawodowo lobbingiem i legislacją w sektorze pozarządowym[8]."
Co o tobie pisze google?
I potwierdzam zdanie - można być kulturalnym i nie chamskim, ale są ludzie,do których nie dociera nic poza wulgarnym słownictwem. Jeśli jesteś kulturalny - to uważają, że ich się boisz. A "swój" język rozumieją i polecenia wykonują.
@jaskierrro
Strajk Kobiet to nazwa fundacji którą kieruje "pani" Lempart i trzepie na tym kasiorkę.
Nazwa prawdopodobnie celowo jest na tyle myląca że wiele osób może uważać że to tylko takie hasło pod którym odbywają się protesty.
Jestem kobietą i popieram ogólne postulaty strajku kobiet ale zachowaniem tej kobiety jestem bardzo zażenowana. Całkowicie zniszczyła moc tego strajku, sprowadziła go do prywatnej wojenki i mianowała się samozwańczym przywódcą strajku. Żałosne do granic. Niczego kompletnie nie osiągnie tym agresywnym, wulgarnym zachowaniem. Ma rację czy nie ma racji, rasowy przywódca i inteligentny człowiek potrafi wypowiedzieć się tak, że zainteresowanym w pięty pójdzie bez używania chamskiego języka, bywa że sama nie przebieram w słowach jak każdy ale niech ten babsztyl nie zapomina, że zdecydowała się wypowiadać w imieniu milionów ludzi, a to do czegoś zobowiązuje. Jest chamska, wulgarna, a przez to śmieszna. Tym zachowaniem osiągnęła coś, czego chciała uniknąć. Teraz łatwiej odbiorcy TVP uwierzą, że w protestach brała udział sama lewacka chołota skoro mają takiego przedstawiciela. Nie chcę żeby ktoś taki wypowiadał się moim imieniu.
Ale kultury, to faszystów mogła by uczyć.
https://www.facebook.com/MarszNiepodleglosci/videos/3970195593008372/
Co to za demokracja gdzie głupi przodem idzie.
przez takie pseudo aktywistki słuszna walka kobiet o prawo do wyboru traci na wiarygodności - ta pseudo aktywistka jeżeli chce zmienić system powinna założyć partie i w sejmie walczyć o swoje postulaty ! robi więcej złego niż dobrego dla strajku kobiet
Z jednej strony ma rację, "dziennikarze" TVP to funkcjonariusze PiS, z drugiej ona sama nie reprezentuje sobą więcej...
Całkowicie popieram. Ciężko w dzisiejszych czasach o rzetelne dziennikarstwo, gdzie praktycznie każda stacja/gazeta przemyca w wiadomościach swoje poglądy. Ale TVP przekroczyło wszelkie granice, oni co najwyżej w swoich poglądach sporadycznie przemycają wiadomości. Ci „dziennikarze” zaprzeczają wszystkiemu, czym jest dziennikarstwo. Albo czym powinno być. Zero szacunku do nich.
BRAWO!!!
Tylko nie rozumiem tego tytułu - jaką dziennikarkę? Przecież w TVP nie ma już od dawna żadnej dziennikarki, zresztą to jest w wyjaśnieniu Pani Marty.
kultura osobista tego czegoś na poziomie strajkujacych. trzeba bylo na wybory isc a nie teraz pier****c
@akuma99 No i chodzą ludzie na wybory i jak niby przegłosować rzesze rydzykowych babć i 500 plusowych dajów jak większa część narodu się z nich składa?
***** *** tvpis w*********ć
TVP kłamie i manipuluje (co jest prawdą oczywiście) ale za to TVN to ostoja prawdy , rzetelności i rzemiosła dziennikarskiego HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA. NA JAKIM ŚWIECIE ŻYJECIE ???
@hoost 1. Na którą płacimy podatki?
2. Na pewno nie jest gorsze od Tuby V Propagandowej.
Ale chamidlo...
Jeśli chce się rządzić, to należy pokazać nie tylko program ale też i klasę oraz kulturę a nie chamstwo i butę, bo po ewentualnym przejęciu władzy nie będzie się nikim lepszym i dni takiej chamki jak Lempert będą jeszcze krótsze od dni antypolskiego i miernego PiSu.
Walczą o wolność i demokrację a stosują cenzurę i dyskryminacje? Strajk ku^ew coraz gorszy.
Ahh nie ma jak sobie strzelic kawke z rana i poczytac komenty o Polsce kazdy walczy z kazdym i kazdy ma racje bo moja racja jest racja najmojsza :D I wy myslicie ze zbudujecie cos w Polsce ? Obawiam sie ze z nastawieniem jakie prezentuje ta pani jak i wszyscy dokola moze sie nie udac.
@Saerion85
To jest smutne.
Jak ma się gówno w głowie to tak się dzieje. Z resztą nic nadzwyczajnego, gdyby miała choć trochę rozumu w głowie to nie pchała by się w politykę, ale muchy zawsze ciągnie do gówna.
Wyrzuciła osobę która ma inne poglądy, nie ma to jak równość i wolność słowa.
@martyna19971 Nie, wyrzuciła osobę która uprawia rządową propagandę za pieniądze podatników. TVP to już naprawdę jest tania, siermiężna propaganda. Nawet w PRL takiej nie było
@egoiste
Była jeszcze gorsza ale ty nie masz prawa tego pamiętać...
@ironidem Nie, nie była taka prymitywna. Udawała niezależną, nawet ośmielała się krytykować władze. A obecna jest wręcz bałwochwalcza
@egoiste Bo nie popiera aborcji? Ataków na księży dlatego że paru z nich to pedofile? Wandalizmu?
@martyna19971 Bo uprawia bezczelną propagandę w takim stylu:
https://twitter.com/WiadomosciTVP/status/1327715002401361921
@egoiste
Cytat z tvn24: Zgodnie z niemieckim dokumentem, kary za naruszenie praworządności - zawieszenie finansowania unijnego - byłyby podejmowane większością głosów państw członkowskich UE.
Wikipedia: Praworządność – w szerokim, opisowym sensie jest to przestrzeganie prawa. Praworządne jest państwo czy społeczeństwo, w którym normy prawne są powszechnie przestrzegane.
Przykład jak Parlament Europejski rozumie praworządność: https://www.youtube.com/watch?v=wmD0dc3BzXY
Jesteśmy oskarżani o rasizm, homofobie, antyfeminizm, tylko jakoś brak przykładów. Więc pole do wykorzystania tzw praworządności może być ogromne.
Autorytet intelektualny naszych ELIT xD
Ojej, to inne media na konferencji to takie niewinne i niezależne były ??? naprawdę ? :)))
przecież spie*dalać i wypie*dalać to dwa podstawowe słowa bab z protestu kobiet. tak im to weszło w krew że już się nie kontrolują.
Najlepiej żeby wszyscy wypi.... Jedni drugich warci.
Czym Lempart różni się od pisu?Niczym.Z tą różnicą że jest bardziej wulgarna.W przestrzeni publicznej dla takiego indywiduum nie powinno być miejsca.Myślę ż e kobiety stać na prawdziwą przedstawicielkę z kulturą osobistą.
Dzicz aż rzygająca tolerancją i demokracją, o którą tak wołają.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2020 o 21:26
Scheiring Wielgus i juz mnie odrzuca.
To nazywa sie cenzura. Robi to jedna jak i druga strona.
jakiego dziennikarza? w tvp nie pracują dziennikarze tylko prostytutki!
Zdecydowanie nie sympatyzuję z PiS’em. Zdecydowanie nie jestem zwolennikiem zaostrzenia prawa aborcyjnego. Zdecydowanie popierałem Strajk Kobiet, ale.... może ktoś już powie Pani Lempart żeby wy*****alała?! Jedno jedyne słowo, kunszt i inteligencja. Brak chęci dialogu, budowanie politycznej kariery, nonsensowne żądania. Nie wiem już kto gorszy... PiS czy Pani Lempart? Nie daj Boże by ona kiedykolwiek była u władzy!
A dla mnie to jest kolejny "Bolek".Mogę się też założyć że ta pani będzie chciała w przyszłości kandydować:)
@Buka1976 i to jest niestety smutna prawda
Inaczej z tym pisowskim bydłem nie da rady. Z bandytami i oszustami się nie rozmawia. Sami postawili się poza społeczeństwem. Niech s p i e r d a l a j ą do Watykanu!
Jak by nie była życiowo przegrana to PIS by jej nie wkurzał. Większość lewaków to ludzie życiowo przegrani.
a co ona jako lesbijka ma do prawa aborcji??lesbijka w ciążę nie może zajść z drugą kobietą
Pani Marta mogła wiele zdziałać ale swoimi zapędami i szufladkowaniem innych zrujnowała wielką szansę. Przykro mi jest bardzo, tylko u nas w Polsce walka o aborcje prężna taka, że w zarodku zniszczona, dzieło dokonane, skrobanka wielkich czynów. Boli że rewolucja na starcie dzieli rewolucjonistów.
kulturwa
równość, tolerancja i takie tam lamparcicy działają tylko w jedną stronę